Partyflock
 
Forumonderwerp · 936113
Betreft: evenement: Intuition, zaterdag 7 juli 2007 om 14:00
Waarschuw beheerder
Zo, een ruime week na Trance Energy, is het weer tijd om ons op het werk te storten. Het Intuition Summer Event zal het eerstvolgende Intuition Event zijn

23 Juni, behoorlijk wat eerder in de zomer dan vorig jaar, is het weer tijd voor het al bijna legendarische Summer Event. (Wat was de sfeer vorig jaar toch magisch !!) .

Dit jaar pakken we groter uit dan ooit tevoren, te beginnen met een absolute top locatie namelijk: 'Bloomingdale' . Deze beachclub zal op zaterdag 23 juni door het aanwezige publiek worden betoverd met de opzwepende beats van het beste in trance land at the moment. Welke dj's dat deze editie zullen gaan zijn zal in de komende weken stukje bij beetje bekend worden gemaakt.

Uiteraard zal Intuition Host Menno de Jong niet ontbreken.

[img  cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img width=8 height=8 cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img]

Let op!!

Zoals in de agenda verandert zal worden, is het Summer Event van Datum verandert. Doordat de gemeente Bloemendaal op 23 juni verbiedt aan álle horeca gelegenheden om entree te heffen. Dit was voor ons dus niet haalbaar. Hierdoor is het ISE dus verzet naar 07-07-2007. 2 weken later.

Locatie blijft hetzelfde, line up wordt op het moment hard voor gelobbyd. Maar zal jullie in geen geval teleurstellen . Excuses voor dit ongemak.

Laten we er 7 Juli maar een feest van maken !


[img  cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img width=8 height=8 cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img]

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van schwingg op dinsdag 10 juli 2007 om 22:02:
en ik zie zelfs kippenvel

op mijn kippenvel.


wat verwoord je het weer mooi mars, had het niet beter gekund ;)
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=120 height=160]https://album.partyflock.nl/14644437t.jpg[/img]

*PIIIIEEEEP*

Ja, hallo, God

hier Peter

U weet wel, Peter Lommers, Pedro Sombra
ik heb U laatst nog mijn cd gestuurd, die gemixte trance set

maar daar bel ik nou niet over.

Het gaat even over die laser
dat ding dat hier hangt
die grote, die gele, die warme
hij is vrij fel, maar dat bevalt me wel

Die wil ik huren.

Kan dat?


Op 8 september.
Weer voor een feest aan het strand, maar niet hier, het is in Kijkduin.

U hoeft 'm maar een klein stukje verderop te hangen.


Als U het mij nog even kunt laten weten, graag.
Alvast bedankt.



Ik zet u op de gastenlijst.



Enne, op die van u hoef ik nog niet hoor.
Ik blijf nog even hier, veel te gezellig!

Hahahaha

grapje hoor.


Nou ik spreek U wel weer.

Groeten,
Peter
Waarschuw beheerder
donateur
Het is geen column hier hoor Mars...

;)



Maar hij's fijn :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van schwingg op dinsdag 10 juli 2007 om 22:02:
ik zie zelfs kippenvel

op mijn kippenvel.


Solarstone draaide sowieso een heldenset.. :respect: was erg blij toen ik hoorde dat hij later draaide, zodat jij het ook niet hoefde te missen! :knuf:

Uitspraak van schwingg op dinsdag 10 juli 2007 om 22:34:
*PIIIIEEEEP* + verhaaltje


:roflol:

oh en Marcel, check je PB ff.. :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Quick op dinsdag 10 juli 2007 om 19:19:
Volgens mij nog niet gepost. Echt super vette filmpjes. Gevonden op youtube.


Bedankt quick! vooral eugina was mooi :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Marcel!:roflol::lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Potverdikkie Marcel,

En je zou het geheim houden dat we een lijntje hebben naar de Big Boss..... Niemand hoeft te weten dat we die laser buiten hebben geregeld afgelopen zaterdag.... Straks loopt mijn mailbox over van al die strandfeest organisatoren die willen dat we hetzelfde voor hen regelen. Daggutnie!!!

Afspraak was dat we dit zouden uitproberen bij Intuition (wat ook prima gelukt is) en dan verder alleen voor Exclaim!, Create en Tranceformer zouden gebruiken. :jaja:

Maar ben al lang blij dat je z'n telefoonnummer niet geplaatst hebt. :P
 
Waarschuw beheerder
0900-HELL?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Cicatrix op dinsdag 10 juli 2007 om 22:50:
Marcel, check je PB ff..


Misschien een héle gekke gewoonte van mij
maar dat doe ik altijd al
zonder dat daar in een forum melding van wordt gemaakt.

Maar goed
nu weet iedereen dat jij mij een PB hebt gestuurd

en dat is natuurlijk ook belangrijk.




Niettemin ... megadank! :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van =Peter= op woensdag 11 juli 2007 om 08:45:
dat we een lijntje hebben voor de Big Boss


daar vroeg Hij ook nog naar ja

:coke:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Quick op dinsdag 10 juli 2007 om 19:19:
Volgens mij nog niet gepost. Echt super vette filmpjes. Gevonden op youtube.


Thx Quick!

Net pas zitten kijken, gister wilden ze steeds maar niet laden :S

Heerlijk om weer even terug te gaan :lief:


Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 juli 2007 om 09:47:
0900-HELL


Nou nou Sander :O

;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van poemma op dinsdag 10 juli 2007 om 14:31:
leuke filmpjes pedro! hoe heet dat nummer dat in het 2e filmpje van gareth emery zit? vond ik zo'n heerlijk toepasselijk nummer 'the grass is green - the sun is here!'
idd niet zo orgineel, maar wel heerlijk zweven hoor!


The sky is blue, the grass is green, the sun is yellow....dance is dead :p

de track is Boosta - Dance is Dead (Gareth Emery Illicit Remix)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Whoeieoei ID-ers erbij!!

:D
Waarschuw beheerder
never mind
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Nyana op woensdag 11 juli 2007 om 17:53:
never


haha, er wás eerst een berichtje ;)

Uitspraak van Nyana op woensdag 11 juli 2007 om 17:53:
laatste aanpassing 11 juli 2007 17:54


Ik ben niet nieuwsgierig hoor ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bloesem op woensdag 11 juli 2007 om 12:24:
Thx Quick!


die van carabella van die italiaanse gasten is zo super!
Waarschuw beheerder
Vind het helemaal top dat pedro vet staat te springen! (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Quick op woensdag 11 juli 2007 om 18:21:
Vind het helemaal top dat pedro vet staat te springen! (y)


Hehehe... Thanks Quick. Heb 't ook super naar mijn zin gehad zaterdag.
En jij bedankt voor het vinden en plaatsen van de filmpjes. :hug:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Quick op woensdag 11 juli 2007 om 18:21:
Vind het helemaal top dat pedro vet staat te springen!


Je ziet het verkeerd... de filmer staat onwijs te springen ;)

:lol:

(Geintje hoor Peet, je had het zichtbaar naar je zin, en dát telt!)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bloesem op woensdag 11 juli 2007 om 19:34:
Je ziet het verkeerd... de filmer staat onwijs te springen


:lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van schwingg op woensdag 11 juli 2007 om 11:50:
megadank!


astu! :knuf:

Uitspraak van Milan&Paula op woensdag 11 juli 2007 om 14:28:
Boosta - Dance is Dead (Gareth Emery Illicit Remix)


was dat niet 't anthem van zaterdag? :P
 
Waarschuw beheerder
Albert Vorne - Formentera (Gareth Emery remix)
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Dit staat op de myspace site van Galen Behr:

Videos: Intuition Summer Event [07-07-07]

Thanks everyone who came to this party! It was fantastic and it wouldn't have been possible without you!!

Tracklist:

01. Alex MORPH & Rank 1 - Life Less Ordinary (Raphael Frost Remix)
02. Galen Behr feat. Elle - Weak (Club Mix)
03. Breakfast - The Sunlight (Original Mix)
04. Ferry Corsten - Beautiful (Original Mix)
05. Ronski Speed - The Space We Are (John 'O Callaghan Remix)
06. Galen Behr vs. Hydroid - Carabella (Galen Behr vs. Orjan Nilsen Remix)
07. Remo-Con - Cold Front (Bart Claessen Remix)
08. Dogzilla - Without You (Dub Mix)
09. Rank 1 - Awakening (Ferry Corsten Remix)
10. Thomas Bronzwaer - Close Horizon (Guiseppe Ottaviani Remix)
11. Pulser - Cloudwalking (Beatpusher Remix)


Verder nog de volgende nieuwe video's:

Beautiful


Rank 1 - Awakening (Ferry Corsten Remix)


Heerlijke rmx. Weet nog precies dat ik met irene stond te genieten tijdens dit nummer.
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Quick op donderdag 12 juli 2007 om 20:54:
Verder nog de volgende nieuwe video's:


En nog meer:

menno de jong


airwave


Cor Fijneman & Mark Norman


solarstone - beautiful child


Gareth Emery


M.I.K.E.


Wat is ook al weer de naam van deze laatste?
laatste aanpassing door een beheerder
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Milan&Paula op woensdag 11 juli 2007 om 14:28:
de track is Boosta - Dance is Dead (Gareth Emery Illicit Remix)


thx!!

Uitspraak van Cicatrix op woensdag 11 juli 2007 om 21:07:
was dat niet 't anthem van zaterdag?


kvind nog steeds the Sunlight wel the anthem van vorig weekend! toch 3 keer gepasseerd
maar vanuit de 'lyrics' begrijp ik vanwaar je komt :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Quick op donderdag 12 juli 2007 om 21:05:
Wat is ook al weer de naam van deze laatste?


Alex M.O.R.P.H. & Rank 1 - Life Less Ordinary (Rank 1 A Little Less Ordinary Mix) :)
Waarschuw beheerder
Wauw Quick, wat een filmpjes!!!!!! :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Cicatrix op donderdag 12 juli 2007 om 21:15:
Alex M.O.R.P.H. & Rank 1 - Life Less Ordinary (Rank 1 A Little Less Ordinary Mix)


ging ik toch weer uit mijn dak op dees :bounce:

zo'n heerlijke plaat (in bijna alle remixen :D )

vinnik :bloos:
Artiest Len-E
Waarschuw beheerder
Zo hehe, eindelijk aan mij de kans om ff wat neer te zetten:

Ik las hier eerder al een opmerking waarom het feest niet zeer geweldig of subliem kon krijgen, daar ben ik het absoluut mee eens!

Voor de 2e keer een feest meegemaakt met een hele 'eigen' sfeer, die naar mijn zin boven Trance energy uitsteekt. Het leuke is dat hier veel meer kenners waren (logisch, het is minder bekend) en dus echt de muziek volgden. Dan worden de opbouwen en climaxen in een nummer NOG vetter gewoon!

Van te voren dacht ik: nou eerst ff rustig zitten en ff wat drinken, maar nee, meteen een tjokvolle tent die lekker staat te swingen op menno (toen kwamen carootje en ik binnen). Dankzij 'haar sta ik ook welgetelt 350.098 keer op de foto, los van de videootjes (die overigens nu een gevoel van heimwee bewerkstelligen) die her en der zweven op het www.

Enige minpunt was de BBQ. Hier had ik wat meer van verwacht en het meeste was ook lauw. Daarover ben ik kritisch, ook omdat het 12,50 pp kostte. de locatie is gewoon super, je kon lekker languit liggen als je dat wilde. Ook nog even gelachen om een dronken gast die van zn stoel pleurde! :lol:

Wat kan ik verder zeggen: vriendjes en vriendinnetjes, allemaal bedankt voor de sfeer en de gezelligheid! leuk dat veel mij toch herkenden.

tot exclaim! natuurlijk1

Greetz

lenze aka len-e
Waarschuw beheerder
Vind die rank 1 rmx heel vet!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Quick op donderdag 12 juli 2007 om 22:21:
Vind die rank 1 rmx heel vet!


Best wel ja :D MEGAVETTE BEAT :bounce:

*Edit: ik wil weer terug!!!!!! Waar is die terug in de tijd machine????
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 juli 2007 om 19:29:
Albert Vorne - Formentera (Gareth Emery remix)


:kwijl:

Gaaf!!!

Die van Quick heb ik nog niet eens gelezen, laat staan bekeken... komt zo wel :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kim72 op donderdag 12 juli 2007 om 22:25:
MEGAVETTE BEAT


Beat is idd super.

Via youtube ben ik in contact gekomen met één van die italiaanse gasten, die ook op intuition waren. Ze zijn zwaar impressed door het feest en zijn trots dat ik hier de links naar hun filmpjes heb gepost. :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Quick op donderdag 12 juli 2007 om 20:54:
Beautiful


Wat blijft dat toch een herlijke plaat he, zo vrolijk, blij!! :lief:


*edit*
Quick je bent een held!
wat een geweldige filmpjes!!! :bounce:

enne bij solarstone - beautiful child zien we Pedro en Schwingg innig in een omhelzing :lief

:lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kim72 op donderdag 12 juli 2007 om 22:25:
ik wil weer terug!!!!!!


Ik ook!!!!!!
Alle momenten/tracks die ik ben vergeten nogmaals beleven !!

Pff, ik kan echt geen 11 uur meer opslaan hoor... hebben jullie dat niet? Of zou het door de ouderdom komen :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bloesem op donderdag 12 juli 2007 om 23:07:
zien we Pedro en Schwingg innig in een omhelzing


Hahaha, had ik nog niet gezien. Ga ik meteen checken.
Uitspraak van bloesem op donderdag 12 juli 2007 om 23:07:
Uitspraak van Quick op donderdag 12 juli 2007 om 20:54:
Beautiful


Misschien al oud nieuws. Zag op tmf clip van beautiful voorbij komen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Quick op donderdag 12 juli 2007 om 23:10:
Zag op tmf clip van beautiful voorbij komen.



:cheer:
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Len-E op donderdag 12 juli 2007 om 22:19:
Ik las hier eerder al een opmerking waarom het feest niet zeer geweldig of subliem kon krijgen, daar ben ik het absoluut mee eens!


Ik vind dat ze bij de waardering een nieuwe mogen zetten:
INTUITION!

;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Len-E op donderdag 12 juli 2007 om 22:19:
een feest meegemaakt met een hele 'eigen' sfeer


That's Intuition... maar zo zijn er nog meer hoor.. ik beleef bijna niet anders :lief:
Hoewel ook bij mij almaar de verwachtingen worden overtroffen... er komt geen eind aan, aan dit heerlijke feesten, trance, liefhebbers, genieten...

Zucht...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van bloesem op donderdag 12 juli 2007 om 23:07:
Pedro en Schwingg innig in een omhelzing


Damn.... betrapt! :$
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Quick op donderdag 12 juli 2007 om 23:00:
Via youtube ben ik in contact gekomen met één van die italiaanse gasten, die ook op intuition waren. Ze zijn zwaar impressed door het feest en zijn trots dat ik hier de links naar hun filmpjes heb gepost.


Hee, das cool!!! Stuur ze maar de link naar m'n fotootjes, ze staan er zeker een aantal keren leuk op!!!

Ik ga nog even een Duitser contacten, heb zijn kaartje :D Hij heeft ook een paar mooie plaatjes staan schieten. Kijken of ik die nog ergens kan vinden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kim72 op vrijdag 13 juli 2007 om 09:33:
Stuur ze maar de link naar m'n fotootjes


Heb ik idd gedaan. Hij had zichzelf al gespot op één van je foto's. :d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bloesem op vrijdag 13 juli 2007 om 00:37:
That's Intuition... maar zo zijn er nog meer hoor.. ik beleef bijna niet anders
Hoewel ook bij mij almaar de verwachtingen worden overtroffen... er komt geen eind aan, aan dit heerlijke feesten, trance, liefhebbers, genieten...

Zucht...


Op de grotere feesten mis ik wat tegenwoordig. Je bent dan zo snel geneigd rond te gaan lopen (iedereen) waardoor er vaak om je heen meer gelopen dan gedanst wordt. Das erg jammer, maar was bij intuition geen moment lastig (wel ffies gehad, maar vooraan niet gelukkig).

Heb b.v. op free festival ook naar mn zin gehad, maar toch anders. Ander publiek, andere setting enz. En dat bepaald hoe je je voelt op zo'n dag :)
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
doet me denken aan TE 2006 :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Len-E op vrijdag 13 juli 2007 om 10:29:
Op de grotere feesten mis ik wat tegenwoordig. Je bent dan zo snel geneigd rond te gaan lopen (iedereen) waardoor er vaak om je heen meer gelopen dan gedanst wordt.


Ja precies! heel herkenbaar.. en super irritant. Voortdurend zo'n rij mensen die aan t lopen is en waar je dan voor op zij moet :s
Nog een ergernis waar ik bij intuition geen last van had: zwerfafval (flesjes, bekertjes etc.).
Waarschuw beheerder
maandag filmdag !

whooo
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RobKC op vrijdag 13 juli 2007 om 15:26:
maandag filmdag !


??


:)
laatste aanpassing