Partyflock
 
Forumonderwerp · 936113
Betreft: evenement: Intuition, zaterdag 7 juli 2007 om 14:00
Waarschuw beheerder
Zo, een ruime week na Trance Energy, is het weer tijd om ons op het werk te storten. Het Intuition Summer Event zal het eerstvolgende Intuition Event zijn

23 Juni, behoorlijk wat eerder in de zomer dan vorig jaar, is het weer tijd voor het al bijna legendarische Summer Event. (Wat was de sfeer vorig jaar toch magisch !!) .

Dit jaar pakken we groter uit dan ooit tevoren, te beginnen met een absolute top locatie namelijk: 'Bloomingdale' . Deze beachclub zal op zaterdag 23 juni door het aanwezige publiek worden betoverd met de opzwepende beats van het beste in trance land at the moment. Welke dj's dat deze editie zullen gaan zijn zal in de komende weken stukje bij beetje bekend worden gemaakt.

Uiteraard zal Intuition Host Menno de Jong niet ontbreken.

[img  cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img width=8 height=8 cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img]

Let op!!

Zoals in de agenda verandert zal worden, is het Summer Event van Datum verandert. Doordat de gemeente Bloemendaal op 23 juni verbiedt aan álle horeca gelegenheden om entree te heffen. Dit was voor ons dus niet haalbaar. Hierdoor is het ISE dus verzet naar 07-07-2007. 2 weken later.

Locatie blijft hetzelfde, line up wordt op het moment hard voor gelobbyd. Maar zal jullie in geen geval teleurstellen . Excuses voor dit ongemak.

Laten we er 7 Juli maar een feest van maken !


[img  cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img width=8 height=8 cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img]

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 juli 2007 om 22:58:
nemen jullie genoeg haringen en scheerlijntjes mee


daar zeg je me wat, laat ik eens even gaan checken of er uberhaupt haringen bij onze tent zitten (is net nieuw namelijk)..

parijs vind ik persoonlijk trouwens helemaal niet zo'n leuke stad. barcelona wel :D praag staat op het verlanglijstje ;)
maar ik vind berlijn ook erg leuk: veel mooi architectuur, maar ook oude indrukwekkende gebouwen en gewoon heel veel kunst en cultuur. plus je kan er goed stappen!

het weerbericht in de krant is vanochtend alwéér positiever! dat komt gewoon helemaal goed!

nog 2 nachtjes slapen! :cheer:
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 juli 2007 om 22:58:
Erik en Emma, nemen jullie genoeg haringen en scheerlijntjes mee


ik moet eerst eens checken of die überhaupt zijn meegeleverd O:)


dank voor de tip (y)
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van poemma op donderdag 5 juli 2007 om 09:36:
daar zeg je me wat, laat ik eens even gaan checken of er uberhaupt haringen bij onze tent zitten (is net nieuw namelijk)..


je was me net voor :o


Uitspraak van poemma op donderdag 5 juli 2007 om 09:36:
plus je kan er goed stappen!


wij zijn anders niet echt wezen stappen in Berlijn
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van poemma op donderdag 5 juli 2007 om 09:36:
haringen


Uitspraak van poemma op donderdag 5 juli 2007 om 09:36:
nieuw


lekker, nieuwe haring! :9 wel met uitjes.. :P

btw. leuke scoop:

krijg net de newsletter van Intuition Recordings in m'n mailbox en ik kan jullie vertellen dat Menno morgen zijn "15 Minutes of Fame" heeft tijdens Tiësto's Club Life (Radio 538, 22:00 - 00:00) :cheer:

Menno jongen, mocht je dit lezen.. het is je van harte gegund! :knuf:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 juli 2007 om 09:42:
wij zijn anders niet echt wezen stappen in Berlijn


maar ik weet zeker dat het er goed kan ;p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Cicatrix op donderdag 5 juli 2007 om 10:37:
dat Menno morgen zijn "15 Minutes of Fame" heeft tijdens Tiësto's Club Life (Radio 538, 22:00 - 00:00) :cheer:


:/

Vind jij dat positief dan?

Niet dat ik het hem niet gun, ik gun Menno alles, you know that

maar in de 15 minutes of fame, wie staan daar, wat voor DJ's / producers in welk stadium van hun carrière?


Ik vind het een beetje misplaatst eerlijk gezegd.
Waarschuw beheerder
donateur
wat doen Mark Norman & Phynn er dan?
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van schwingg op donderdag 5 juli 2007 om 12:47:
Ik vind het een beetje misplaatst eerlijk gezegd


+1


net als Victor Coral en Phynn, die horen daar niet. Die minuten waren voor zover ik weet bestemd voor onbekend dj-talent, niet voor (toch al redelijk) gevestigde namen
laatste aanpassing
 
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1762, 1736}
Artiest Just-D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cicatrix op donderdag 5 juli 2007 om 12:50:
wat doen Mark Norman & Phynn er dan?


Gobb, daar doelt Schwingg ook op.
Waarschuw beheerder
donateur
weet ik, maar aangezien Tijs dat dus al eerder heeft gedaan met wat grotere namen, verbaast 't me niets dat Menno nu aan de beurt is..
 
Waarschuw beheerder
't wordt in elk geval top weer!

[img width=434 height=358]https://album.partyflock.nl/14211117.jpg[/img]
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 juli 2007 om 12:51:
net als Victor Coral en Phynn, die horen daar niet. Die minuten waren voor zover ik weet bestemd voor onbekend dj-talent, niet voor (toch al redelijk) gevestigde namen


denk dat er (relatief!) weinig mensen buiten nederland en belgie zijn die Menno de Jong en Phynn kennen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cicatrix op donderdag 5 juli 2007 om 00:30:
leer er nou eens wat van!


Ja, of jij / jullie. Kom op zeg.
En dit bedoel ik wel een beetje aanvallend omdat ik denk dat het niet alleen aan mij ligt. Alle communicatie en gevolgen ligt aan beide, hoe het gebracht wordt en hoe het geinterpreteerd wordt met wat voor context (= achtergrond kennis)).

Jullie weten wie en hoe ik ben (voor een klein deel dan), en dan nog steeds lopen zeuren omdat ik soms niet de woorden kies die jullie tedere zieltjes niet raken. Ik doe het niet expres. En ik ben (meestal zacht-)aardig en lief met zeer zeker 99% (lees: zo goed als altijd) goede bedoelingen. Vaak genoeg heb ik het idee dat ik ook op een prettige wijze (voor bijde partijen)(gezien de reacties) me op PF voortbeweeg. En soms kort door de bocht of soms juist langdradig.
En ik weet dat forums (en MSN ook, maar minder snel) mij eenmaal in die positie brengen dat ik soms de dingen (onbewust) net iets anders zeg dan dat ik irl zou doen. (Op de 1 of andere manier kom ik dan in een andere beleving terecht... Heeft mss met een zekere afstand te maken?...) Ik doe mijn best iig om andere woorden te vinden, maar zoals in de vorige reactie denk ik het niet al te moeilijk te brengen en dan ben je ineens van je apropos...
Ik vind het ook niet leuk want nogmaals, zo bedoel ik het... Sorry nogmaals.
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 juli 2007 om 13:09:
't wordt in elk geval top weer!


JA tuurlijk! Ik geloof er niks van :D Volgens mij heb jij het weer van ibiza te pakken :lol:


Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 juli 2007 om 13:13:
denk dat er (relatief!) weinig mensen buiten nederland en belgie zijn die Menno de Jong en Phynn kennen.


ALs je het vergelijk met tiesto wel ja. Maar menno en phynn draaien echt veel in het buiteland. Phynn zit veel in scandinavie, en menno staat deze zomer ook op Amnesia in ibiza.


Uitspraak van LauWo op donderdag 5 juli 2007 om 13:30:
Ja, of jij / jullie. Kom op zeg.
En dit bedoel ik wel een beetje aanvallend omdat ik denk dat het niet alleen aan mij ligt. Alle communicatie en gevolgen ligt aan beide, hoe het gebracht wordt en hoe het geinterpreteerd wordt met wat voor context (= achtergrond kennis)).


Misschien moet je es wat minder filosofisch overkomen en gewoon met beide benen op de grond gaan staan ;)

Heb ik je wel eens vaker gezegd.
Waarschuw beheerder
Idd Beebie, ik doe het gewoon weer...

Pff... sommige dingen, moet ik eerst gewoon ergens anders uiten ofzo. Even een adempauze genomen en dan kom ik er achter hoe ik eigenlijk weer bezig ben/ga (waarom kan ik dat nooit gewoon 'meteen' zien :S)...

Ik vind mezelf maar dom...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
laurens je verpest een topic, als je zo doorgaat dan vlop ik je :[
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LauWo op donderdag 5 juli 2007 om 13:46:
blablabla


en wat heeft dit met Intuition Summer Event of trance in het algemeen te maken?

edit: ok goed besluit om het weg te halen want dat ging nou echt helemaal nergens meer over
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Right on LauWo
Waarschuw beheerder
Okee en nu weer Intuition · Summer event

Uitspraak van RobKC op maandag 12 maart 2007 om 13:46:
Laten we er 7 Juli maar een feest van maken !


:cheer: :cheer: :cheer:
 
Waarschuw beheerder
donateur
:lol: jij leeft echt volkomen in de matrixx he, lauwo? ilan zijn reactie is idd. volkomen overtrokken en onnodig maar wat jij er daarna weer uitsmijt kan echt niet.

misschien dat jij eens na zou moeten denken over het feit dat jouw manier van communiceren niet aanslaat op de mensen hier. ligt dat er dan aan dat wij hier allemaal zo volslagen debiel zijn en jij de alwetende prof. dr. in de allesweetkunde bent? lijkt mij niet :no:

om dan op zo'n respectloze manier hier te keer te gaan slaat natuurlijk helemaal kant nog wal. je mening geven is prima maar niet op zo'n manier.

zoals in een slecht huwelijk is het denk ik ook nu beter als jij en dit forum uit elkaar gaan. is voor ieders gemoedsrust en het voort bestaan van dit forum het beste

:flower:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cicatrix op donderdag 5 juli 2007 om 12:50:
wat doen Mark Norman & Phynn er dan?


Sied van Riel dan :S

Tieso mot de echte bedroom deejays daar eens neerknallen :)
Waarschuw beheerder
wat een kansloos gebrabbel trouwens in dit topic... welke hbo opleiding doe jij LauWo? laat me raaien, accountancy of bedrijfseconomie?
Waarschuw beheerder
Thanks peepz... Voor de rust. Respect (Y)

Nah, ik ervaar dit niet als een slecht huwelijk... maar ik snap je bedoeling. Vaak genoeg kan ik prima functioneren, maar soms schiet ik echt te makkelijk en voor niets uit mijn slof...

Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 juli 2007 om 14:31:
misschien dat jij eens na zou moeten denken over het feit dat jouw manier van communiceren niet aanslaat op de mensen hier. ligt dat er dan aan dat wij hier allemaal zo volslagen debiel zijn en jij de alwetende prof. dr. in de allesweetkunde bent? lijkt mij niet


Nee, heb je ook helemaal gelijk in. (pff, alsof ik alles weet...)Hetzelfde als zeggen dat iedereen het fout doet behalve jij. Kun je je toch gaan afvragen wat nog de realiteit is. Zojuist stelde ik mezelf die vraag... En ik kom er achter dat de reacties die ik op anderen geef, gewoon wel eens reacties kunnen zijn die ik op mezelf geef of zou moeten geven... daarom voel ik me nu ook dom ;)

Ik moet gewoon niet reageren als ik denk dat ik er niets mee kan of de anderen er toch niets mee kunnen... en zeker niet idd, wat je al zegt, op die manier zoals ik het al wat vaker gedaan heb: beledigend en denigrerend. Degene die ik dan daadwerkelijk klein maak, is mezelf.

Het lijkt wel, alsof er echt iets van binnen niet zo goed zit bij me, want waarom kan ik soms ineens zoooo fel en verkeerd reageren? Maar goed, dat vraagstuk ga ik wel ergens anders behandelen ;)

ISE it izzzz... C U all saturday @ Da Beach :yes:
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
donateur
tip:

kwak niet álles wat je denkt hier op het forum, dat is niet nodig en roept reacties op. Stick to the point, je lult teveel ;)


Uitspraak van LauWo op donderdag 5 juli 2007 om 14:47:
ISE it izzzz


flock on! :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van LauWo op donderdag 5 juli 2007 om 14:47:
Ik moet gewoon niet reageren als ik denk dat ik er niets mee kan of de anderen er toch niets mee kunnen... en zeker niet idd, wat je al zegt, op die manier zoals ik het al wat vaker gedaan heb: beledigend en denigrerend. Degene die ik dan daadwerkelijk klein maak, is mezelf.


zie je nou, je kan 't wel.. :knuf:

[/off-topic]

nog 2 daagjes :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 juli 2007 om 14:21:
goed besluit om het weg te halen


Ik heb dus niks gemist, begrijp ik...


Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 juli 2007 om 14:52:
je lult teveel


Laurens, hou t nou eens gewoon kort en krachtig. Al dat loze geblaat... ik lees 9 van de 10 posts van jou al niet eens meer... denk niet dat dát je bedoeling is.

Sooooo

Nog 1 daggie werken, 2 slapen, en lossssss
Ben nog een beetje in dubio over de klederdracht, maar dat zie ik dan zaterdagochtend wel.

:banana: :banana: :banana:

:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Going to be massive !

Heb er nochtans ENORM zin in

WOEIIII
Waarschuw beheerder
Iedereen mag filmen wat ie wil , alleen professionele geluidsopname apparatuur staan we niet toe, er lopen een 3tal professionele cameraploegen rond, die toch wel veel goed op tape zullen vastleggen.

Er worden interviews gedaan met de dj's, en naderhand zal er heel veel terug te zien. Er worden ook 2 documentaires gemaakt, er is zelfs iemand die filmt hoe een fotograaf foto's neemt, een of andere studie opdracht, ik weet het niet precies . Wel grappig.

Ook is de BOB campagne aanwezig, niet rijden onder invloed enzo, je kunt dan een levensgrote BOB winnen (zie reclame op tv enzo).
Waarschuw beheerder
donateur
hoe zit 't trouwens met de film van Intuition Sessions?
Waarschuw beheerder
Inderdaad ben ik ook wel benieuwd naar :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van RobKC op donderdag 5 juli 2007 om 17:11:
er lopen een 3tal professionele cameraploegen rond, die toch wel veel goed op tape zullen vastleggen.

Er worden interviews gedaan met de dj's, en naderhand zal er heel veel terug te zien. Er worden ook 2 documentaires gemaakt, er is zelfs iemand die filmt hoe een fotograaf foto's neemt,


Zowwww, dat is nogal wat??!!
Waarschuw beheerder
FREEEEEEEEEEEEEDOMMMMMMMMMMM!!!!!!!!!!!
Zo.. dat moest er heel dringend uit :lol:
Na dagenlang zwoegen om de meest onmogelijke medicijnen, ziektebeelden en parasieten in mijn hoofd te stampen, bijna een week lang niet geslapen, maagpijn van de stress.... zit het er ein-de-lijk op.
Kom nu maar op met dit feest! :cheer:

Dan kan ik er volgende maand weer tegenaan :-)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Venusss op donderdag 5 juli 2007 om 14:25:
Okee en nu weer Intuition · Summer event


Idd ik lees hier alleen maar mee.

Gaan het gewoon gezellig maken zaterdag:cheer:

One happy family:D
Waarschuw beheerder
donateur
ff alle frustraties eruit feesten.. :cheer: :bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van **Ice** op donderdag 5 juli 2007 om 18:53:
FREEEEEEEEEEEEEDOMMMMMMMMMMM!!!!!!!!!!!


Congratz (Y) :cheer:
Uitspraak van Cicatrix op donderdag 5 juli 2007 om 18:56:
ff alle frustraties eruit feesten..


Juist ja! :vaag:
Uitspraak van actief op donderdag 5 juli 2007 om 18:54:
One happy family


Juist ja! :cheer:
Nou thuis nog...
Uitspraak van bloesem op donderdag 5 juli 2007 om 16:54:
Laurens, hou t nou eens gewoon kort en krachtig.


Kort genoeg? ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cicatrix op woensdag 4 juli 2007 om 22:50:
mooie vrouw idd.. maar zelfs tegen zaterdag kan zij niet op!


Zo zie je het maar weer.. de liefde van deze man gaat door......



Zijn oren.
Waarschuw beheerder
donateur
heel cheesy misschien, maar het klopt wel: "Music was my first love and it'll be my last" :yes:
Waarschuw beheerder
Zo laatste tentamen gehaald, dus dat zaterdag maar eens goed vieren!!
ZZZZZZZZZZin in!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cicatrix op donderdag 5 juli 2007 om 19:08:
"Music was my first love and it'll be my last"


Super mooi nummer :) Dat nummer typeerde mijn vader ook :) Zo ook mij tot op heden. Weet niet of het 'my last' wil zijn.... Maar tot nu toe is het my first and only love :D
Uitspraak van c-flower op donderdag 5 juli 2007 om 19:20:
Zo laatste tentamen gehaald, dus dat zaterdag maar eens goed vieren!!


Congratz kerel (Y) :)
Waarschuw beheerder
nog maar één dagje werken en dan...

intuition time!!!! yeah b)
morgen met de tent richting bloemendaal. nu maar hopen dat ie niet weg waait tijdens de harde wind..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van poemma op donderdag 5 juli 2007 om 20:51:
nu maar hopen dat ie niet weg waait tijdens de harde wind..


Harinkjes gevonden??? ;)
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van bloesem op donderdag 5 juli 2007 om 21:18:
Harinkjes gevonden??? ;)


ik las je post en heb het meteen gecheckt :)



haringen: check :D
Waarschuw beheerder
donateur
Het is wel zand daar he... heb je toch andere haringen nodig?
Waarschuw beheerder
Lieve Mensjes heeeeeeeeel veel Plezier zaterdag ;)
Waarschuw beheerder
donateur
jij niet aanwezig Daan? :o
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bloesem op donderdag 5 juli 2007 om 21:34:
heb je toch andere haringen nodig


houten haringen. Van die taps toelopende houtjes met een inkepinkje!

[img width=150 height=24]http://www.kampeertotaal.nl/images/thumbnails/150_images_1050880.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
nog even snel een boompje kappen thuis!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cicatrix op donderdag 5 juli 2007 om 21:48:
jij niet aanwezig Daan?


Nope heb het niet voor elkaar kunnen fixxen met werk
Een klus in Antwerpen moet af dit weekend ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bloesem op donderdag 5 juli 2007 om 21:34:
heb je toch andere haringen nodig?


ohoh :O

die hebben wij dus niet, natuurlijk. ach valt vast wel mee :D