Partyflock

Forumonderwerp · 934641
1 volger · 29943x bekeken
Betreft: evenement: Trance Energy, zaterdag 3 maart 2007 om 21:00
Waarschuw beheerder
Vertel vertel.....:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van **Floor** op zondag 4 maart 2007 om 18:13:
Cosmic gate was echt te gek!!

Het begin was erg slecht! niet qua muziek maar je kijkt niet goed naar het publiek als je zo sloom begint terwijl de vorige dj de sfeer er net goed in had... Het sloeg helemaal dood! Leuke opbouwende set werd gezegd, maar zo midden op de avond ineens 10 bpm terug gaan ten opzichte van de vorige dj...Gelukkig bouwden ze redelijk snel weer op!

Hun ouwe topproducties had ik ook niet meer verwacht, ze zijn al een paar jaar van de hardtrance af..(helaas)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op zondag 4 maart 2007 om 17:43:
en heb daar de hele nacht meer andere talen egsproken dan mn eigen. Zweden, Ieren, Amerikanen, Tsjechen, en feesten die lui, geweldig!

Ik had zelf 3 Noren, 1 Deen, 2 Zweden en 2 Faeröers mee en die hebben zich, net zoals ikzelf overigens, perfect vermaakt! :cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 maart 2007 om 18:18:
Ik vond het een super vet feest weer eens, zoals trance energy altijd wel is..

Hoogtepunten voor mij:

Bas & Ram: tiesto-urban train (cosmic gate remix) en Vinylgroover & The Red Hed - Almost Human

Oakenfold: Southern sun (hoewel ik het meer een luisternummer vindt dan een feestplaat maar goed )

Universal nation
Praiseworthy tunes

whaha echt exact dezelfde hoogtepunten hier :lol:

al was Sonic Inc - Taste of Summer HET moment voor mij.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 maart 2007 om 18:11:
Ja beetje jammer toch wel... ondanks dat ik 'm wel goed vond draaien vond ik het toch een beetje een "just another DJ" terwijl een man van zijn status toch niet zomaar een naam is...had van hem toch wel een schepje er bovenop verwacht...maargoed, helaas... weet ik iig voor de volgende keer dat ik me niet helemaal hoef te verheugen als die in de lineup staat, dan kan het alleen maar meevallen.

Is altijd..heb em denk ik al wel 10 keer horen draaien.. maar zijn dj sets kunnen nog niet in de schaduw staan van zijn geweldige producties.. veel te veel 'net-niet' nummers...

Alleen op Qlubtempo afgelopen oktober gaf hij de beste dj set weg die ik ooit gehoord heb! Maar da was dan ook alleen met zijn eigen ouwe producties! ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 maart 2007 om 18:18:
Praiseworthy tunes

Dat was echt genieten.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Beat op zondag 4 maart 2007 om 16:34:
Dat je achter je kijkt door die ziek grote ruimte en iedereen los ziet gaan

exact! Het Trance Energy gevoel :) Ik weet niet meer precies tijdens welke editie het was, maar er is 1x een loopbrug tot ver boven de DJ geweest op de mainstage. Dat was echt geweldig, keek je van bovenaf op de lasershow en het publiek in die "ziek grote ruimte".

Uitspraak van Wackiejacky op zondag 4 maart 2007 om 17:43:
Verder helemaal geweldig dat ik gewoon 2x 'Felix - Don't you want me' gehoord heb

ja, geweldiggg! Zo oud maar zo goed.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van BacardiBlom op zondag 4 maart 2007 om 13:15:
:yes: Yves Deruyter draaide hem, was een goede set!

Oooh! toen was ik er niet :$ Niks gezegd dus!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van wackiejacky op zondag 4 maart 2007 om 17:43:
Verder helemaal geweldig dat ik gewoon 2x 'Felix - Don't you want me' gehoord heb

1x tijdens Marcel Woods toch? was echt vet, hele zaal los.
Waarschuw beheerder
donateur
gezellig trouwens dat m'n vrienden uit Spanje er ook weer waren! :)
Waarschuw beheerder
:respect: trance energy :respect:

toch een van die feestjes die ik voor geen goud zou willen missen en ik moet zeggen ID&T heeft het weer voor elkaar.
Al vond ik de vorige edities het geluid echt beter en het
licht ook!

Phynn goeie opbouwende set!

daarna naar mark norman toe gegaan die was zoals altijd
helemaal te gek!

toen naar mister almighty markus schulz gegaan en dat was zoals je van hem verwachten mag, super! :respect: ik geloof dat het zijn derde plaat was gelijk al nic chagall met what you need.. Heerlijk nummertje dat! :kwijl: al met al gewoon een perfecte set!

Joop en Leon bolier was ook te gek eindelijk die lasertjes
aan! was ook wel eens tijd beetje jammer dat het er maar 4 waren. Leuk dat ze ook ff act of god deden, lang niet meer
gehoord dat klassiekertje!

Paul oakenfold draaide echt lekker hard maar die mixen joh niet echt best!

Daarna :respect: cosmic gate :respect: deze gasten hebben echt konten getrapt beste van de avond al zeg ik het zelf!
ze begonnen gelijk met the world is watching lekker nummertje ook! kan niet wachten tot deze op zo'n zwart stukkie plastic in de winkel licht, dan gaat het echt rennen worden! ook zij draaide voor de tweede keer Nic Chagall met what you need. Ik ben echt helemaal gek geworden tijdens deze gasten! Naar mijn idee MOETEN die
gasten echt iedere trance energy er staan :respect:

Marcel woods was lekker daarna naar naar de hardtrance gegaan einde van dave202 gezien die boven verwachting strak draaide en lekkere harde trance! goeie set

De hardstage zag er naar mijn idee het beste uit qua licht show echt fantastisch! Jammer dat die francois echt meer jump dan trance draaide ben ook huilend weggelopen daar :D
Daarna nog het einde van Johan Gielen gezien po de main was lekker!

En nog wat; wat is de jaarbeurs toch een heerlijke locatie
alles goed geregeld, je bent zo binnen wc's zijn toppie en gratis! Al met al, ik kijk alweer uit naar volgend jaar!

Iedereen bedankt voor een gezellige avond!!
Waarschuw beheerder
Damn, wat een avond :respect: en wat een sfeer (L) GEWELDIG!!! :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 maart 2007 om 18:26:

ja, geweldiggg! Zo oud maar zo goed

Das een nieuwe remix die marco v ook al een tijdje draait.. Heb alleen nog geen idee welke!

------------

Trouwens wel echt lomp hoe dat ze tijdens die set van Bas & Ram het volume ineens omhoog gooide! :)
Hij stond eerst ook wel schandalig zacht in het begin en achterin was het geluid echt van slechte kwaliteit toen! Leek wel ofdat er een limiter op stond of zo.. En dan ineens het geluid vol open, niet even geleidelijk doen of zo! ;) Maar toen ging wel iedereen los meteen!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
van al die reacties wordt ik alleen nog vrolijker (L)

wat een feest was het, en wat een fantastische sfeer!
Waarschuw beheerder
Is Pulvertum trouwens vaker gedraaid ja? Ik heb 'm maar 1x gehoord en was daar erg content mee.

Had toch wel liever nog wat meer oude plaatjes gehoord hoor :( Gielen draaide wel wat klassiekertjes maar toch niet echt 't hele oude werk. Zou zooooo graag eens iets van Plastic Boy horen, of platen zoals X-Santo of Dream Universe, Synaesthesia, XPander, Love Stimulation, noem 't maar op.

Ow fuck zeg, wie draaide er trouwens Born Slippy? :D Dat flikten ze destijds ook op TE 2002!

Godver ik BAAL! Ik wil nog helemaal niet dat 't afgelopen is :(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van vinyl_infection op zondag 4 maart 2007 om 18:30:
je bent zo binnen wc's zijn toppie en gratis

Ja gratis WC's (y)

Moest vaak een eindje lopen, maar dan was je ook meteen aan de beurt..

Midden op de avond, ik op zoek naar een wc.. heb ik er 1 gevonden, loop ik naar binnen... een GIGANTISCHE wc was dat! Ik en een vriend van mij keken er wel van op.. stond misschien 10 man binnen de pissen, en wat uitsmijters.. Leek wel een feestzaal op zich! :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op zondag 4 maart 2007 om 18:34:
Ow fuck zeg, wie draaide er trouwens Born Slippy? Dat flikten ze destijds ook op TE 2002!

Oakenfold draaide een remix meen ik.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op zondag 4 maart 2007 om 18:34:
Ow fuck zeg, wie draaide er trouwens Born Slippy? Dat flikten ze destijds ook op TE 2002!

Yves DeRuyter draaide er zijn eigen versie van.. Redelijke trance remix.. zit wel een heel stuk van het origineel zo in, dus was weer even handjes de lucht in! ;)

Ik heb die richard durand remix van pulverturm 2 keer gehoord... dacht allebei de keren in de hardstage maar weet ik niet zeker!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 maart 2007 om 18:23:
al was Sonic Inc - Taste of Summer HET moment voor mij.

Bij Gielen bedoel je ? Ik liep net de zaal uit, maar maakte meteen rechtsomkeert toen ik m hoorde :D Voor de rest een top avond/nacht. Hardstage was echt super.

Scot Project :respect:
Talla 2XLC :respect:
Dave202 :respect:

Stond op m'n werk nog na te shaken :D (of was dat nou omdat ik nog niet geslapen heb :P)

Waarschuw beheerder
Ik heb die richard durand remix van pulverturm 2 keer gehoord... dacht allebei de keren in de hardstage maar weet ik niet zeker!

Scot zal zijn remix ook wel hebben gedraait denk ik.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 maart 2007 om 18:28:
1x tijdens Marcel Woods toch? was echt vet, hele zaal los.

dat was de eerste cd-single die ik ooit heb gekocht, zo'n vet nummer :lief:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 maart 2007 om 18:38:
Scot zal zijn remix ook wel hebben gedraait denk ik.

Ik hoop van niet, want dan heb ik die gemist! ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van lindaaatje op zondag 4 maart 2007 om 18:18:
Heb staan werken

toevallig achter de bar?

er stond een leuke meid achter de bar :$ O:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 maart 2007 om 13:52:
trouwens super irritant hoe Gielen de hele tijd zat te kutten met die effectjes

Uitspraak van verwijderd op zondag 4 maart 2007 om 17:26:
johan gielen, ja wat zal ik zeggen, waarom moet die kerel nog draaien in de main, omdat hij trance energy is? dat is toch geen reden, echt ver ver over the top. met zn gescratch a la jean, opdoeken die kerel....volgend jaar een waardig afsluiter.

Gelukkig ben ik niet de enige. Leuke plaatjes. Hele leuke zelfs. Kreeg bijna kippenvel, totdat ie het weer gaat verneuken met ze loops en weet ik wat voor gekut nog meer! jammer, erg jammer. En als we toch bezig zijn. Die aansteker is leuk, maar na 5 jaar mag je wel is wat nieuws verzinnen. Volgend jaar idd een waardige afsluiter aub!
Waarschuw beheerder
donateur
sommige Flügel-meisjes waren ook :lief:
Waarschuw beheerder
helemaal geweldig gehad :D
heb een beetje rondgelopen, maar was het meeste te vinden in de main. Markus was mn held vanacht :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 maart 2007 om 18:37:

Cosmic Gate draaide hem op main, peentjes zweten :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van vinyl_infection op zondag 4 maart 2007 om 18:30:
En nog wat; wat is de jaarbeurs toch een heerlijke locatie
alles goed geregeld, je bent zo binnen wc's zijn toppie en gratis! Al met al, ik kijk alweer uit naar volgend jaar!

Nou, die mening had ik niet met je gedeeld als ik niet gisteren naar TE was gegaan. Ik heb er al aardig wat feestjes gehad maar het was het altijd net niet (baseer ik op Thunderdome en hardbass). Maar vannacht werd even laten zien dat het daar dus wél kan!!! :) Was echt zeer vet idd zoals het gisteren allemaal neergezet was. (Y)

Uitspraak van verwijderd op zondag 4 maart 2007 om 18:26:
exact! Het Trance Energy gevoel

Idd... al weet ik natuurlijk met één TE-ervaring niet wat het trance energy gevoel is :P Maar idd, echt een feestje waarbij iedereen eens een keer echt los ging. Iets dat ik op het gemiddelde hardcorefeest niet veel waarneem...
Dus dat was ook erg leuk om weer eens mee te maken zo'n feestje waarbij mensen wisten wat losgaan was. :jaja:

Uitspraak van verwijderd op zondag 4 maart 2007 om 18:32:
Hij stond eerst ook wel schandalig zacht in het begin en achterin was het geluid echt van slechte kwaliteit toen! Leek wel ofdat er een limiter op stond of zo.. En dan ineens het geluid vol open, niet even geleidelijk doen of zo! Maar toen ging wel iedereen los meteen!laatste aanpassing 4 maart 2007 18:32

Je moet ook gewoon sowieso altijd een goed plekje in de zaal opzoeken (vooraan bij de boxen dus :P). ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 maart 2007 om 18:36:
Oakenfold draaide een remix meen ik

Klopt ja, was Oakenfold. En een stomme remix :[ Ik vond 'm ook niet zo hoor, onze Oakie. Wel wat lekkere platen maar 't liep niet echt soepel ofzo. :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van vinyl_infection op zondag 4 maart 2007 om 18:48:
ze zoeken ze gewoon uit die flugelmeisjes

Ja, zodat de mannen zich helemaal scheel betalen aan de flugel. :p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van vinyl_infection op zondag 4 maart 2007 om 18:48:
ze zoeken ze gewoon uit die flugelmeisjes

liep er één rond die me constant elke keer dat ik Flügel wilde hielp, zwart krullend haar & van die kleine zilveren knopjes in haar oor, die fonkelden.. :lief:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op zondag 4 maart 2007 om 18:50:
Wel wat lekkere platen maar 't liep niet echt soepel ofzo

zaten idd paar platen bij om van te smullen, maar een cheezy remix van Frozen flame en al die mixfouten maakte hem voor mij toch de domper van de avond.
Artiest {SHOWLIST artist 20568, 35871}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 maart 2007 om 17:26:
advanced blijft toch wel een veel betere plaat dan the future

Meen je dat nou? Echt 1 van de slechtste platen die er zijn... zo'n smerige Katana achtige plaat. Vind het helemaal niks :no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van René op zondag 4 maart 2007 om 18:43:
Die aansteker is leuk, maar na 5 jaar mag je wel is wat nieuws verzinnen. Volgend jaar idd een waardige afsluiter aub!

:D Dat deed de MC toch? eerst was 't "put up your lighters" en daarna gelijk "put up your telephones" :D Mooi is dat ja, op mn eerste feesten waren 't echt alleen maar aanstekers en nu dus alleen maat telefoons :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 maart 2007 om 18:48:
Ik heb er al aardig wat feestjes gehad maar het was het altijd net niet (baseer ik op Thunderdome en hardbass).

Ben jij duidelijk in december niet op Thunderdome geweest. dat was ook al helemaal gruwelijk! (l) Je kan ook wel merken hoe 't zit op productioneel gebied tegenwoordig ;) Goeie dingen!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op zondag 4 maart 2007 om 18:52:
Mooi is dat ja, op mn eerste feesten waren 't echt alleen maar aanstekers en nu dus alleen maat

Wat gaat de tijd toch hard :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cicatrix op zondag 4 maart 2007 om 18:45:
sommige Flügel-meisjes waren ook

Die ene Flugelman...(l)(l)(l)

Hehe en je krijgt volgende keer echt een drankje van me hoor krullebol, dat ben ik niet vergeten. met je Flugeltjes (l)
Waarschuw beheerder
Soowww... saank ouwe :P

Oke, ook weer onder de levenden :yes:

Mijn avondje:
Dazzle - Wat een feestelijke opening :yes: De sfeer zat er vrij snel goed in! Alleen de lijn was een klein beetje zoek... maar ach, Dazzle heeft wel de zaal los gekregen om 22:00 :respect: Ook de eerste bekenden tegen gekomen, wat altijd leuk is ;)
Sander van Doorn - Geheel tegen mijn verwachtingen in... MEESTERLIJK :D Wel stevige beats voor een 2e set, maar hij draaide STRAK en er zat echt een lijn in :D Behoort tot 1 van mijn nieuwe favorieten (Y) (En ook toen weer meer en meer bekenden tegen gekomen. Leuk :D)
Markus Schulz - Hij begon leuk! Toen kwam er een plaat... WAAROM :( Bart Claessen - Demo (1st Play)... dat was gewoon NIET zijn lijn... hij was hem even kwijt denk ik :yes: En ik MS ook ... Een vriend van me, die wel eens een keer meewilde, besloot om maar rond 01:00 weer naar huis te gaan... dus, ik moest mee naar het kluisje etc.
Erna kwam ik weer terecht in een MS set waarvan ik dacht: dit lijkt er al weer meer op (Y) Ik ging heerlijk verder :yes:
Joop & Bolier LIVE - Mager... De track waren leuk, maar het ging allemaal zo snel en door elkaar... Ergens verassend, maar voor mij storend. Het vuurwerk erbij etc, was uiteraard wel weer lekker feestelijk en supah :D Verder lekker kort idd :P
Rank 1 (voor een deel) - Ja, hij was leuk bezig :) Veel bekende platen (remixen ook) van hem :) Ik vermaakte me uitstekend, maar volgens mij wilde een paar anderen ook even wat anders proberen :yes: Ach, mee gegaan en even wat rondgelopen, ook niet zo erg voor een keer :)
Cosmic Gate - MIJN HELDEN VAN DE AVOND :D :respect: :cheer: :bounce: Ook gewoon zoals ik het verwachtte en op hoopte :D (Zeker na de set van Nic Chagall @ Intuition Winter Event) Erg lekkerrrr :bounce: :kwijl: Ja, Dr. Göbb, ik heb jou ook echt zien springen idd :P We sprongen allemaal :yes: Fijn ICE, dat je toen helemaal je onfitheid kon vergeten :yes: Ik heb ook jou, zoals meerdere, erg zien genieten! :yes:
Joop - Hij begon lekker, chill... maar het duurde mij de te lang en het geluid @ Future Stage... veel te hard voor mij. Dan kan ik ook niet meer zo van de muziek genieten, hoe vet de plaat ook is :no: Erna even gaan lopen en voor de verandering ook maar wat eten :D Dat was wel even lekker :)
Cor Fijneman - Gelukkig energieker dan Joop :yes: En echt Cor Fijneman stijl! Ook tof te zien dat hij er zin in had :yes:

Overall:

DJ's: die ik gezien heb maakte er zelf ook een feest van :yes: Ze draaiden vaak strak en goed qua lijn!

Eenrichtingsverkeer: misschien jammer, maar aan de andere kant: ook geen last van oponthoud gehad :no: Dus, opzich prima en even lopen vond ik vaak wel even 'verfrissend' :yes:

WC's: niet vaak bezocht, 2x? Maar verliep ook prima en toch wel schoon (Y)

Stages: allen leuk aangekleed. Main was gewoon overweldigend mooi :respect: Zeker als je achterin de zaal stond en dan dus het overzicht had... :kwijl:

PF-ers en andere bekenden: Leuk, LEuk, LEUK!!! Wat een berg gezelligheid, zoals altijd :yes: :D Het begint echt als een trance familie te voelen zo :) Waar ik ook loep en was... altijd wel weer een paar bekenden :D Super! Heb het erg naar mijn zin gehad met jullie allemaal :yes: Ondanks dat ik mss wat individualistisch ingesteld ben, dus niet al te veel praat... maar ik geniet gewoon van het feit dat ik iedereen het zo gezellig zie hebben met elkaar, zo zie genieten van de muziek en dat ik weet dat ik er altijd bij terecht kan om mee te feesten :D (Y)

Ik ga meer weer even mijn studieboeken induiken... het leven gaat gewoon door he ;)

Jongens, ik heb genoten :D THANKS aan alle PF-ers, ID&T en de DJ's(Y)

If Someone Asks Me About 'The Meaning Of Life', I'd say: TRANCE ENERGY :respect:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Beat op zondag 4 maart 2007 om 18:52:
Meen je dat nou? Echt 1 van de slechtste platen die er zijn...

:o vet nummer juist! Die melodie vind ik ook vet, alleen als de kick er dan bij inkomt dan...tsjah... gewoon niet zo'n geweldige climax in dat nummer. Maar vind het wel een zeer vet nummertje verder (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op zondag 4 maart 2007 om 18:52:
Dat deed de MC toch? eerst was 't "put up your lighters" en daarna gelijk "put up your telephones

ja dat was volgens mij tijdens die zwaar vette openingsplaat, of tijdens Sonic inc - taste of summer.

damn wat een geweldige momenten had dit feest eigenlijk zeg :o

heb volgens mij ook al tig x gepost in dit topic :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 maart 2007 om 18:32:
Trouwens wel echt lomp hoe dat ze tijdens die set van Bas & Ram het volume ineens omhoog gooide!
Hij stond eerst ook wel schandalig zacht in het begin en achterin was het geluid echt van slechte kwaliteit toen! Leek wel ofdat er een limiter op stond of zo.. En dan ineens het geluid vol open, niet even geleidelijk doen of zo! Maar toen ging wel iedereen los meteen!

Bij Bas&Ram was een serie boxen uitgevallen, en een draaitafel deed het niet, daardoor kwamen ze niet op gang.
De draaitafel werd verwisseld maar de boxen hebben het heel lang niet gedaan.

Hierdoor overstemde het geluid van de andere zaal. Wij zijn weg gelopen :-/

Overigens vraag ik me af op welke TE ik geweest ben als ik dit allemaal zo lees.

Overal was het geluid bagger. In tegenstelling tot andere jaren waren er alleen boxen bij de DJ's en nergens anders in de zaal, zelfs niet in de main. Dus je moest wel vooraan gaan staan wilde je de bas kunnen voelen en op kunnen gaan in de muziek. Alleen bij de future stage was het geluid top :)

Cosmic gate was helemaal de weg kwijt. Dat was geen trance meer.

Als je rond liep zag je overal iedereen zitten/liggen en hangen. zo'n geweldige sfeer was er O:)

Misschien moet ik de volgende keer ook maar es wat pillen in mijn mik gooien dan valt me de bagger ook niet meer op.

Dit is het eerste feestje ooit, en de eerste TE waar we vroegtijdig zijn weg gegaan.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op zondag 4 maart 2007 om 18:50:
Klopt ja, was Oakenfold. En een stomme remix Ik vond 'm ook niet zo hoor, onze Oakie. Wel wat lekkere platen maar 't liep niet echt soepel ofzo.

het liep echt niet soepel! iedere keer die dubbele bassen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op zondag 4 maart 2007 om 18:53:
Ben jij duidelijk in december niet op Thunderdome geweest. dat was ook al helemaal gruwelijk! Je kan ook wel merken hoe 't zit op productioneel gebied tegenwoordig Goeie dingen!

echt helemaal mee eens!! daar liep het ook gewoon lekker vorig jaar trance energy en thunderdome hetzelfde!

gewoon baggervette lokatie

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Wackiejacky op zondag 4 maart 2007 om 18:53:
Ben jij duidelijk in december niet op Thunderdome geweest. dat was ook al helemaal gruwelijk! Je kan ook wel merken hoe 't zit op productioneel gebied tegenwoordig Goeie dingen!

Nee, daar was ik toen idd niet geweest. Ik sloeg het over omdat 2003, 2004 me erg tegenvielen. Had toen in 2004 besloten Thunderdome te laten voor wat het is. ;) Thunderdome A decade dat was pas vet!! M'n eerste hardcorefeestje was dat...zal het nooit vergeten ondanks dat ik het feest uiteindelijk voor mezelf gigantisch naar de klote had geholpen aan het einde door helemaal para te worden van de pep toen :$
Maargoed, of ik nou naar TD 2007 ga... weet niet. Ben Hardcore echt een beetje zat eigenlijk...

Maargoed, dit is een trancetopic :lol:
Waarschuw beheerder
Mijn eerste TE en had het niet willen missen!

Heb echt een super avond gehad! De sfeer, de muziek, de mensen! :lief:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van vinyl_infection op zondag 4 maart 2007 om 18:57:
het liep echt niet soepel! iedere keer die dubbele bassen

Doodziek word je van al die DJ's die niet eens een paar plaatjes kunnen mixen. Behoor je volgens vele aan de wereldtop maar fatsoenlijk mixen kunnen ze niet. Net als die natte krant van een Johan de Koikarper Gielen, wat een drama!
Waarschuw beheerder
Paar foto's uit mijn album:

[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/6665010.jpg[/img]

[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/6665029.jpg[/img]

[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/6665061.jpg[/img]

[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/6665216.jpg[/img]

[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/6665271.jpg[/img]

[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/6665305.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van LauWo op zondag 4 maart 2007 om 18:55:
Sander van Doorn - Geheel tegen mijn verwachtingen in... MEESTERLIJK Wel stevige beats voor een 2e set, maar hij draaide STRAK en er zat echt een lijn in Behoort tot 1 van mijn nieuwe favorieten (En ook toen weer meer en meer bekenden tegen gekomen. Leuk )

Ja dat is nu al één van de grootheden volgens mij. Wat een megatalent is dat idd zeg. Ook zwaar vette producties en remixen heeft ie. :jaja: Ik kwam alleen pas halverwege z'n set binnen. had graag Armin van Buuren - controlfreak (sander van doorn remix) willen horen... maar helaas niet gehoord...heeft die nog wel gedraaid?:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tijgertjuh** op zondag 4 maart 2007 om 18:57:
Als je rond liep zag je overal iedereen zitten/liggen en hangen. zo'n geweldige sfeer was er

Dat zie je altijd op feesten. Mensen die al redelijk vroeg aan de zijkant zitten en liggen. Toen ik vanaf de main naar de hard stage liep, kwam ik langs de eettenten. Leek wel een kantine, waar iedereen zo duf als een konijn aan tafel zat.

Maar op de dancevloer merk je hier weinig van. Veel enthousiaste mensen en ik vond het tot het einde (op de main) nog behoorlijk druk.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van LauWo op zondag 4 maart 2007 om 18:55:
Ik ga meer weer even mijn studieboeken induiken... het leven gaat gewoon door he

Zou ik eigenlijk ook moeten doen, maar ik weet nu al dat ik me totaal niet kan concentreren...komt morgen wel :P