Overigens vraag ik me af op welke TE ik geweest ben als ik dit allemaal zo lees.
Overal was het geluid bagger. In tegenstelling tot andere jaren waren er alleen boxen bij de DJ's en nergens anders in de zaal
Ik vraag me inderdaad af bij welke TE je geweest bent dan

Op de hardstage stonden niet alleen speakers bij de Dj's, maar halverwege ook
Wederom trwns een gigantische blamage van de organisatie dat ze het spul weer eens niet voor elkaar hadden.
Vorig jaar in toevallig dezelfde zaal was de muziek bij de toen madhouse stage ook niet voor elkaar.
Prutsers zijn het!
Net als die natte krant van een Johan de Koikarper Gielen, wat een drama!
Tja ze zullen hem voor de verandering wel niet voor niks aan het einde van de avond neer hebben gezet.
Dat ie niet lekker gaat valt al tijden op.
MIschien wil het einde draaien voor hem op TE wel zeggen dat ie voor de achterdeur staat....
Ik snap ook niet dat er zoveel van Schulz gecharmeerd waren.
Volgens mij dacht ie dat ie in de skihut stond om zoveel mogelijk plaatjes in 1,5 uur weg te draaien.
Ok hij draaide wel wat toppertjes, maar de manier waarop kon mij niet bekoren.
Mannen van de avond waren voor mij Menno de Jong, Joop en Leon (al duurde het maar kort), Oakenfold, Bobina, Scott Project, RVDBen ook wel Bass en Ramm, ondanks de technische opstartproblemen.
Ondanks alle negatieve perikelen al enige tijden om Jean die ondanks dat Jean vroeger 1 van mijn "helden" ook volkomen terecht waren, Stond hij gister echt weer helemaal top te draaien.
Er stond weer eens een JEan in "oude glorie" achter de knoppen.
Een genot om hem op deze manier weer eens bezig te zien.
Achter de schermen...
Wat mij vooral tegenviel is dat na zoveel edities TE de Organisatie er nog steeds niet in kan slagen de mensenstroom in goede banen te sturen.
1 richting verkeer is leuk maar zorg dan ook dat het volk door kan lopen, en niet in opstopping komt met aan de ene kant de vreethoek, en aan de andere kant de mega rijen voor de munten kassa's.
Als ze die munten kassa's nou in de ruimte bij binnenkomst helemaal rechts hadden geplaatst richting de oorspronkelijke receptie dan was er een hele goede doorstroom geweest.
Wat mij ook opviel dat ondanks dat de toiletten volgens mij goed geregeld waren het toch nog mensen nodig vonden om in diverse donkere inhammetjes van zich af te gaan staan zeiken, waar notabene een beveiligings medewerker 2 meter naast staat(te slapen)
In de Hardstage stond echter weer precies het tegenovergestelde, nml een giga dikke plofkop van een bvmedewerker die grofweg een persoon die even op een betonblokje van de grond stond ( wel 30 cm!!) ruwweg deze persoon er af smeet.
Zo'n gast moeten ze meteen zijn papieren afpakken.
Verder en nu moet ik op passen met wat ik zeg, beh ik mij erg gestoord aan enkele groepjes Medelanders die zich toch wel intimiderend gedroegen ten opzichte van vrouwen, en overige gasten.
Geweoon sfeer verziekend bezig zijn, met name in de futurestage.
MIschien kan de smaakpolitie volgend jaar ook eens een kijkje nemen in de keuken van Foodservice?
Wat je ook te eten kreeg, het was gewoon lauw tot koud.
(geld idd ook voor de frissen salades)
Verder heb ik mij uitermaate geamuseerd, en hoop volgend jaar weer van de partij te zijn