Partyflock

Forumonderwerp · 934641
1 volger · 30042x bekeken
Betreft: evenement: Trance Energy, zaterdag 3 maart 2007 om 21:00
Waarschuw beheerder
Vertel vertel.....:)
Artiest {SHOWLIST artist 20568, 35871}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 maart 2007 om 19:03:
had graag Armin van Buuren - controlfreak (sander van doorn remix) willen horen... maar helaas niet gehoord...heeft die nog wel gedraaid?:)

Nee :). Ik had hem graag horen openen zoals hij dat deed bij dance department met Petter - Some Polyphony :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Quick op zondag 4 maart 2007 om 19:06:
Dat zie je altijd op feesten. Toen ik vanaf de main naar de hard stage liep kwam ik langs de eettenten. Leek wel een kantine waar iedereen zo duf als een konijn aan tafel zat. Maar op de dancevloer merk je hier weinig van. Veel enthousiaste mensen en ik vond het tot het einde (op de main) nog behoorlijk druk.

in de main stonden alleen de mensen vooraan te dansen de rest stond maar wat, of zat/lag op die plateau's bij die pilaren.

Ander jaren was er in de main halverwege die grote zaal ook nog boxen, waardoor je overal kon genieten van de muziek
Waarschuw beheerder
donateur
Cor Fijneman zat er qua beatmixen ook een paar keer goed naast.. :nocheer:

Werkzaam bij Rage-Online
Waarschuw beheerder
ik heb zelf "Back by dope demand" voorbij horen komen (L)
Waarschuw beheerder
ik heb zelf Limo voorbij zien kome :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tijgertjuh** op zondag 4 maart 2007 om 19:09:
in de main stonden alleen de mensen vooraan te dansen de rest stond maar wat, of zat/lag op die plateau's bij die pilaren.

Ander jaren was er in de main halverwege die grote zaal ook nog boxen, waardoor je overal kon genieten van de muziek

Heb daar dan waarschijnlijk weinig van gemerkt, omdat ik vrijwel de hele tijd vooraan stond. :p
Van die boxen is waar. Achterin was het gewoon ruk. Met zo'n grote zaal, is het echt nodig dat er halverwege ook nog boxen hangen.
Waarschuw beheerder
Geniaal feessie...Decoraties,sfeer en muziek alles klopte..

Hoogtepunten voor mij waren Menno de Jong, Ron v.d. Beuken, Marcel Woods en Johan Gielen..

Ik had al wel veel verwacht van dit feest, maar overtrof echt alles... (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cicatrix op zondag 4 maart 2007 om 19:10:
Cor Fijneman zat er qua beatmixen ook een paar keer goed naast.. :nocheer:

Dat hoor je toch zelden bij mannen als: Menno / Jonas / Sander van Doorn / Phynn! Gasten leveren haarzuiver mixwerk af :yes: . Nieuwe generatie is mixtechnisch een stuk beter te pruimen!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Beat op zondag 4 maart 2007 om 19:07:
Petter - Some Polyphony

brrrrrrrrrrrr dikke plaat idd !

Waarschuw beheerder
donateur

ja hallo... soms moet je gewoon ff zitten hoor. Al dat geloop en gespring kost een hoop energie ;)
Waarschuw beheerder

Heh? die waren er toch ook ? :S Of vergis ik me nou met de hardstage.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Superrrrrrrrrr!!!:woop:
Vet geknald!!!!:cheer:
[img width=453 height=678]https://album.partyflock.nl/6669523.jpg[/img]
Heb het echt prima naar mn zin gehad!;):p
(k):bye:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 maart 2007 om 18:38:
Scot zal zijn remix ook wel hebben gedraait denk ik

Vind allebei de remixen vet, zowel de durand als de scot project.

Waarschuw beheerder
de rest stond maar wat

mja boeiend, ik sta vaak zat ook lekker stil van de muziek en sfeer te genieten.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van erik-m op zondag 4 maart 2007 om 19:16:
Heh? die waren er toch ook ? Of vergis ik me nou met de hardstage.

Zal me niks verbazen als ze er in de mainstage wel waren. Anders wil ik niet weten hoe hard de muziek vooraan was.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 maart 2007 om 19:16:
Heb het echt prima naar mn zin gehad!;):p

ja wie niet? :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van erik-m op zondag 4 maart 2007 om 19:16:
Heh? die waren er toch ook ? Of vergis ik me nou met de hardstage.

dat was nergens 8)
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 maart 2007 om 19:15:
ja hallo... soms moet je gewoon ff zitten hoor. Al dat geloop en gespring kost een hoop energie

yeps :D mij ook maar ik hoef niet te zitten ;)
Artiest {SHOWLIST artist 26805, 44848}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tijgertjuh** op zondag 4 maart 2007 om 18:57:
Overigens vraag ik me af op welke TE ik geweest ben als ik dit allemaal zo lees.

Overal was het geluid bagger. In tegenstelling tot andere jaren waren er alleen boxen bij de DJ's en nergens anders in de zaal

Ik vraag me inderdaad af bij welke TE je geweest bent dan :D
Op de hardstage stonden niet alleen speakers bij de Dj's, maar halverwege ook

Wederom trwns een gigantische blamage van de organisatie dat ze het spul weer eens niet voor elkaar hadden.
Vorig jaar in toevallig dezelfde zaal was de muziek bij de toen madhouse stage ook niet voor elkaar.
Prutsers zijn het!

Uitspraak van Beat op zondag 4 maart 2007 om 19:01:
Net als die natte krant van een Johan de Koikarper Gielen, wat een drama!

Tja ze zullen hem voor de verandering wel niet voor niks aan het einde van de avond neer hebben gezet.
Dat ie niet lekker gaat valt al tijden op.
MIschien wil het einde draaien voor hem op TE wel zeggen dat ie voor de achterdeur staat....

Ik snap ook niet dat er zoveel van Schulz gecharmeerd waren.
Volgens mij dacht ie dat ie in de skihut stond om zoveel mogelijk plaatjes in 1,5 uur weg te draaien.
Ok hij draaide wel wat toppertjes, maar de manier waarop kon mij niet bekoren.

Mannen van de avond waren voor mij Menno de Jong, Joop en Leon (al duurde het maar kort), Oakenfold, Bobina, Scott Project, RVDBen ook wel Bass en Ramm, ondanks de technische opstartproblemen.

Ondanks alle negatieve perikelen al enige tijden om Jean die ondanks dat Jean vroeger 1 van mijn "helden" ook volkomen terecht waren, Stond hij gister echt weer helemaal top te draaien.
Er stond weer eens een JEan in "oude glorie" achter de knoppen.
Een genot om hem op deze manier weer eens bezig te zien.

Achter de schermen...

Wat mij vooral tegenviel is dat na zoveel edities TE de Organisatie er nog steeds niet in kan slagen de mensenstroom in goede banen te sturen.
1 richting verkeer is leuk maar zorg dan ook dat het volk door kan lopen, en niet in opstopping komt met aan de ene kant de vreethoek, en aan de andere kant de mega rijen voor de munten kassa's.
Als ze die munten kassa's nou in de ruimte bij binnenkomst helemaal rechts hadden geplaatst richting de oorspronkelijke receptie dan was er een hele goede doorstroom geweest.

Wat mij ook opviel dat ondanks dat de toiletten volgens mij goed geregeld waren het toch nog mensen nodig vonden om in diverse donkere inhammetjes van zich af te gaan staan zeiken, waar notabene een beveiligings medewerker 2 meter naast staat(te slapen)

In de Hardstage stond echter weer precies het tegenovergestelde, nml een giga dikke plofkop van een bvmedewerker die grofweg een persoon die even op een betonblokje van de grond stond ( wel 30 cm!!) ruwweg deze persoon er af smeet.
Zo'n gast moeten ze meteen zijn papieren afpakken.

Verder en nu moet ik op passen met wat ik zeg, beh ik mij erg gestoord aan enkele groepjes Medelanders die zich toch wel intimiderend gedroegen ten opzichte van vrouwen, en overige gasten.
Geweoon sfeer verziekend bezig zijn, met name in de futurestage.

MIschien kan de smaakpolitie volgend jaar ook eens een kijkje nemen in de keuken van Foodservice?
Wat je ook te eten kreeg, het was gewoon lauw tot koud.
(geld idd ook voor de frissen salades)

Verder heb ik mij uitermaate geamuseerd, en hoop volgend jaar weer van de partij te zijn :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Beat op zondag 4 maart 2007 om 19:13:
Nieuwe generatie is mixtechnisch een stuk beter te pruimen!

vond Menno, SvD & Markus erg goed daarin vannacht :)
Waarschuw beheerder
Wat ik tegenwoordig altijd doe als ik vind dat 't niet losgaat, is vooraan gaan staan.

Maar echt, in vergelijking met Flockers was dit een verademing qua sfeer. Daar stond echt 3/4e van de zaal stil, dat was nu echt niet 't geval hoor. helemaal vooraan in de main stond iedereen los te gaan! Vooral die buitenlanders allemaal, met hun vlaggen! Werelds! Tja en als je daar mee in duikt dan heb je gewoon 't idee dat 't hele feest zo losgaat. (l) It works for me tegenwoordig, ik heb alleen maar goede en geweldige feesten lately en ik ga toch echt iedere week. Maar dat gevoel is zooooo verslavend, om daar te staan met mensne die je niet kent, wiens taal je niet spreekt, maar die je aankijkt met je half betraande oog en een glimlach van oor tot oor en dat je dan precies hetzelfde denkt.

een van die Amerikanen waarmee ik helemaal vooraan stond tijdens Schulz zei dat ook, "the language of house is universal!" Zooooooo mooi! (l)

It never ever bores me. Ik blijf daarvan genieten tot ik dood op de grond flikker. (l)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op zondag 4 maart 2007 om 19:22:
Wat ik tegenwoordig altijd doe als ik vind dat 't niet losgaat, is vooraan gaan staan.

Dat helpt mij ook. Als ik achterin blijf staan, kom ik er vaak niet goed in.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tijgertjuh** op zondag 4 maart 2007 om 19:12:
k heb zelf Limo voorbij zien kome :lol:

hahaha dat klopt :D

zelf ff nog met je gesproken :O
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Beat op zondag 4 maart 2007 om 19:01:
Doodziek word je van al die DJ's die niet eens een paar plaatjes kunnen mixen. Behoor je volgens vele aan de wereldtop maar fatsoenlijk mixen kunnen ze niet. Net als die natte krant van een Johan de Koikarper Gielen, wat een drama!

helemaal mee eens man! zet eens iemand neer die wel gewoon een plaatje kan mixxen echt niet normaal

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tijgertjuh** op zondag 4 maart 2007 om 19:20:
yeps mij ook maar ik hoef niet te zitten

Nou ik af en toe echt wel ff hoor. Heerlijk om af en toe gewoon ff lekker te zitten en te genieten van de muziek (Y) Natuurlijk is losgaan wel het vetst, maarja de energie gaat op een gegeven moment toch op en dan moet je weer even opladen o:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 maart 2007 om 17:26:
wunderful human beings

Uitspraak van verwijderd op zondag 4 maart 2007 om 18:18:
Bas & Ram: tiesto-urban train (cosmic gate remix)

Alle twee gemist..

Als ik die gehoord had had het feest een geweldig gehad.. :(

Wat ik op Flockers miste haddenwe hier wel, top sfeer; een feest gevoel.
Waarschuw beheerder
donateur

Die waren er nu ook hoor :jaja:

Ik heb me trowuens top vermaakt. Super nacht gehad! geweldige muziek en gezellige mensen. Ook een mooi decoor :jaja: ik ga er even een verslag eraan wijden :D

Waarschuw beheerder
donateur

:jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 maart 2007 om 19:24:
zelf ff nog met je gesproken

:yes: was leuk je gesproken te hebben :)
Uitspraak van Thijs-BK op zondag 4 maart 2007 om 19:26:
Die waren er nu ook hoor

waar dan? en stonden die dan wel aan?? als je namelijk in het midden vooraan voor het podium stond was de muziek het beste ;)
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 maart 2007 om 19:24:
maarja de energie gaat op een gegeven moment toch op en dan moet je weer even opladen

:X 8) 8) ;)
Waarschuw beheerder

Maar echt, in vergelijking met Flockers was dit een verademing qua sfeer. Daar stond echt 3/4e van de zaal stil, dat was nu echt niet 't geval hoor. helemaal vooraan in de main stond iedereen los te gaan! Vooral die buitenlanders allemaal, met hun vlaggen! Werelds! Tja en als je daar mee in duikt dan heb je gewoon 't idee dat 't hele feest zo losgaat. It works for me tegenwoordig, ik heb alleen maar goede en geweldige feesten lately en ik ga toch echt iedere week. Maar dat gevoel is zooooo verslavend, om daar te staan met mensne die je niet kent, wiens taal je niet spreekt, maar die je aankijkt met je half betraande oog en een glimlach van oor tot oor en dat je dan precies hetzelfde denkt.

een van die Amerikanen waarmee ik helemaal vooraan stond tijdens Schulz zei dat ook, "the language of house is universal!" Zooooooo mooi!

It never ever bores me. Ik blijf daarvan genieten tot ik dood op de grond flikker.

!eens :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van .Anja. op zondag 4 maart 2007 om 19:32:
!eens

En zo kom je nog eens iemand tegen ;) Echt zo ontzettend leuk vond ik dat, jullie zagen d'r zo goed uit allebei, en idd daarna elkaar weer kwijtgeraakt hihi maar ik voel de knuffel nog hoor beeb! (l)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 maart 2007 om 18:23:
al was Sonic Inc - Taste of Summer HET moment voor mij.

:respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op zondag 4 maart 2007 om 19:34:
En zo kom je nog eens iemand tegen Echt zo ontzettend leuk vond ik dat, jullie zagen d'r zo goed uit allebei, en idd daarna elkaar weer kwijtgeraakt hihi maar ik voel de knuffel nog hoor beeb!

T begin is r,next time a bit longer:)

(K)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tijgertjuh** op zondag 4 maart 2007 om 19:30:
Uitspraak van Thijs1984 op zondag 4 maart 2007 om 19:26:
Die waren er nu ook hoor

waar dan? en stonden die dan wel aan?? als je namelijk in het midden vooraan voor het podium stond was de muziek het beste

Er hingen 3 sets, de achterse stonden vrij zacht volgens mij, de middelste set stond gebwoon te beuken en de voorste bij de booth die knalden idd wel het hardst.
Uitspraak van .Anja. op zondag 4 maart 2007 om 19:32:
Uitspraak van wackiejacky op zondag 4 maart 2007 om 19:22:

Maar echt, in vergelijking met Flockers was dit een verademing qua sfeer. Daar stond echt 3/4e van de zaal stil, dat was nu echt niet 't geval hoor. helemaal vooraan in de main stond iedereen los te gaan! Vooral die buitenlanders allemaal, met hun vlaggen! Werelds! Tja en als je daar mee in duikt dan heb je gewoon 't idee dat 't hele feest zo losgaat. It works for me tegenwoordig, ik heb alleen maar goede en geweldige feesten lately en ik ga toch echt iedere week. Maar dat gevoel is zooooo verslavend, om daar te staan met mensne die je niet kent, wiens taal je niet spreekt, maar die je aankijkt met je half betraande oog en een glimlach van oor tot oor en dat je dan precies hetzelfde denkt.

een van die Amerikanen waarmee ik helemaal vooraan stond tijdens Schulz zei dat ook, "the language of house is universal!" Zooooooo mooi!

It never ever bores me. Ik blijf daarvan genieten tot ik dood op de grond flikker.

!eens

Me2

Trouwens, ik heb je niet gezien WJ :o

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tijgertjuh** op zondag 4 maart 2007 om 19:30:
:yes: was leuk je gesproken te hebben :)

ja vond ik ook :d

toch weer eens mensen gesproken die ik normaal niet zou tegenkomen op een feest :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Party Marty op zondag 4 maart 2007 om 18:38:
Scot Project
Talla 2XLC
Dave202

Dat was toch wel erg lekker, en hard.

Moet zeggen dat erlke zaal ook echt totaal verschillend was qua muziek stijl.
Ben alleen maar bij de hard en main geweest, daar voor was al tijd te weinig van wat ik wwilde horen en zien.

Uitspraak van Thijs-BK op zondag 4 maart 2007 om 19:37:
Er hingen 3 sets, de achterse stonden vrij zacht volgens mij,

Klopt, maar wel zuiver, was goed gedaan.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op zondag 4 maart 2007 om 19:37:
Er hingen 3 sets, de achterse stonden vrij zacht volgens mij, de middelste set stond gebwoon te beuken en de voorste bij de booth die knalden idd wel het hardst.

welke middelste?

bedoel je halver wege de zaal of bij het podium??

Want de muziek was goed tussen het podium en de eerste pilaar aan de zijkanten.........verder was het heel matig tot vrijwel niet
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tijgertjuh** op zondag 4 maart 2007 om 18:57:
. In tegenstelling tot andere jaren waren er alleen boxen bij de DJ's en nergens anders in de zaal, zelfs niet in de main.

Weet niet of jij goed uit je ogen hebt gekeken in de man, maar weet je hoe Line-Array eruit ziet, Voorin hingen twee rijen van 8 (als ik me niet vergis) en dan om de zoveel meter in de zaal twee setjes van drie kistjes!

Waarschuw beheerder
donateur
ik heb genoten :)
van de muziek, de mensen, en de pepsi max met barcadi lime ;-)

dit zouden ze twee keer per jaar moeten organiseren!
Waarschuw beheerder
donateur
JAA! weer 'n TE in 't Thialf ofzo.. :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cicatrix op zondag 4 maart 2007 om 19:21:
vond Menno, SvD & Markus erg goed daarin vannacht :)

Inderdaad... de nieuwe generatie dus op Markus na misschien. Schulz is sowieso een mixrobot :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tijgertjuh** op zondag 4 maart 2007 om 19:44:

welke middelste?

bedoel je halver wege de zaal of bij het podium??

Want de muziek was goed tussen het podium en de eerste pilaar aan de zijkanten.........verder was het heel matig tot vrijwel niet

Zie foto's eerder op deze pagina als geheugenstén ;)

Ik vond het vooraan soms zelfs iets te hard hoor, heb nu nog een piep in mijn linker oor. Ik ben niet voor niets regelamtig effe weg gevlucht, ik heb geen oordoppen.

Uitspraak van ENROC op zondag 4 maart 2007 om 19:43:
Er hingen 3 sets, de achterse stonden vrij zacht volgens mij,

Klopt, maar wel zuiver, was goed gedaan.

Over het gleuid geen beklag idd, het was naar mijn inzicht gewoon goed geregeld.

Ok en nu ga ik mijn verlsag schrijven!;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 maart 2007 om 19:46:
ik heb genoten

Ja ik geloof ik ook :bloos: Mijn excuses :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tijgertjuh** op zondag 4 maart 2007 om 19:48:
stonden die dan wel aan?

;) jawel hoor, je kan het zelfs zien op de foto's hierboven, als je naar de top kijkt van zo'n unit dan zie je van die groene lampjes, als je die ziet dan staan ze aan :jaja:
Waarschuw beheerder
2 A3-----> Ga gewoon feesten en maak er het beste van inplaats van overal op te zeiken...

Tenslotte moet je het feest toch echt zelf maken..
Uitspraak van A3. op zondag 4 maart 2007 om 19:20:
Mannen van de avond waren voor mij Menno de Jong, Joop en Leon (al duurde het maar kort), Oakenfold, Bobina, Scott Project, RVDBen ook wel Bass en Ramm, ondanks de technische opstartproblemen.

Je loopt op meerdere dj`s te zeiken maar de gene die bijna bij elke plaat er nast zat (Oakenfold) vind jij 1 van de mannen van de avond?????

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 maart 2007 om 19:46:
ik heb genoten :)

ja dat was te zien :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Wackiejacky op zondag 4 maart 2007 om 17:54:
Haha VET bij die drummer 's cohtends he?

[img width=640 height=480]http://img15.imgspot.com/u/07/62/14/DSC00031Small1173038163.JPG[/img]

[img width=640 height=480]http://aycu01.webshots.com/image/10440/2002393174771854564_rs.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 maart 2007 om 19:53:
ja dat was te zien

Hebben die jongens nog goed op je gepast? (l) Ja sorry dat ik zo wild was maard at kwam door die dikke paal waar ik langs liep, ik sloeg er helemaal van op hol o:)

Waarschuw beheerder
donateur
Mijn excuses

excuses???
t was een feestje ;-)

ik loop nu nog mank van al het plezier, haha!