Zooooooo ben weer wakker (fijn he?
Zal nu eerst mnm Flockers-report gaan uppen op q-dance.nl want zelfs dat is er nog niet van gekomen door alle drukte. Blij dat ik gisteren een keertje off was en niet heb hoeven filmen. Had echt zin om te dansen en dat heb ik gedaan ook, man man man PIJN in alles moehahahaaa!
Werd ook tijdens het slapen wakker omdat ik aan 't dromen was dat ik over allemaal balkjes aan 't lopen was met mn zatte hoofd en d'r vanaf viel en toen lag ik gewoon naast mn bed

Kolere ik was echt aardig heen geloof ik.
Maar goed, nog effewat posten haha!
Allereerst sorry als ik niet iedereen effe vriendelijk te woord heb gestaan maar ik kwam echt TEveel bekenden tegen en ik had geen zin in de hele tijd dat geouwehoer! Ik wilde dansen!

En heb ook vet veel mensen niet eens herkend omdat ik veel te bezopen was haha!
Verder helemaal geweldig dat ik gewoon 2x 'Felix - Don't you want me' gehoord heb. En dat Schulz opende met 'YearZero'. Shit wat was het vet helemaal vooraan haha, vanochtend kwam ik nog een stel Schotten tegen in Eindhoven en heb daar de hele nacht meer andere talen egsproken dan mn eigen. Zweden, Ieren, Amerikanen, Tsjechen, en feesten die lui, geweldig!
Ik baal alleen dat ik Francois gemist heb als ik dit zo lees

Toch wel

Maar wilde gewoon bij mn vriendjes zijn op de main. En Gielen draaide best wat vette plaatjes, 'praisworthy tunes' bijvoorbeeld, heerlijk!
Ow en het eten was GOED! Goddamn die tosti's daar, heeeeerlijk! En een gebakkraam...

Echt veel keuze. Alles was gewoon top. Wauw het was gewoon ech vet moehahahaha ik wil TERUG! Maar ik blijf erbij, mag 't de helft kleiner? Ik heb nog de poten onder mn lijf vandaan geremnd en dan mis je verdomme nog 3/4e van alles. Daar baal ik echt van.