Partyflock

Forumonderwerp · 934641
1 volger · 29704x bekeken
Betreft: evenement: Trance Energy, zaterdag 3 maart 2007 om 21:00
Waarschuw beheerder
Vertel vertel.....:)

Artiest {SHOWLIST artist 51833, 65138}
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 maart 2007 om 11:22:
[(K)wendela(K)] die mike: ja dat was er 1 van www.bikini2990.net

Ok dank je wel ik ben benieuwd of dat de goede is! :)

Ik snap niet waarom fotografen gewoon geen kaartje gaven met wat promotie van de desbetreffende website erop. Hoeven ze ook niet hun longen uti hun lijf te schrijven over wat het adres is van de website :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sherrif op zondag 4 maart 2007 om 09:34:
Hij had wel de beste platenkeuze.. vette diepe engelse trance..

Frozen Flame, vette diepe Engelse trance???? :S:D:P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 maart 2007 om 11:27:
kaartje

ik kreeg ze wel:O

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 maart 2007 om 11:29:
Frozen Flame, vette diepe Engelse trance????

Man dat was echt het vetste nummer van de hele avond...damn wat ging het los toen. :P
Waarschuw beheerder
donateur
Heb nog naar je uitgekeken Juud, waar was je nou :p
Moi meeste op de main beetje links vooraan :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 maart 2007 om 11:31:
Man dat was echt het vetste nummer van de hele avond...damn wat ging het los toen. :P

Dat meen je toch niet hoop ik.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mr.Mills op zondag 4 maart 2007 om 11:35:
vetste nummer

ik vond de live set goed met the anthem:)

toen ging t pas los!!

Waarschuw beheerder
donateur
leuke avond gehad!!, held van de avond was voor mij

Scot Project :bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 maart 2007 om 11:37:
ik vond de live set goed met the anthem:)

toen ging t pas los!!

Ik vond het wel vet toen Cosmic Gate Ferry Corsten - Beautiful draaide.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 maart 2007 om 11:30:
ik kreeg ze wel:O

Hmm, dan was het misschien toch een andere fotograaf. Hoe zag hij eruit?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 maart 2007 om 11:40:
Scot Project

Hij was idd goed...maar t was dé man waar naar uitkeek en het was toch niet helemaal zoals ik verwacth had.... ik heb echt zo graag Overdrive eens op een feest willen horen. Ik mistte zijn eigen producties.
maar voor de rest: Gruwelijk goed feest!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 maart 2007 om 11:46:
Ik mistte zijn eigen producties.

Me 2! :Yes:

Waarschuw beheerder
donateur
ja die nummers van hem zijn echt zwaar vet allemaal. Hij had best effe een slectie kunnen maken met z'n nummers en z'n vetste tracks draaien
Waarschuw beheerder
Net terug van de afterparty (moest werken op T.E. tot 07:15) En het (T.E. en de after) was VEEEEEEEEEET

Q @ ID&T = goede zaak ;)
Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
donateur
was toch wel een super geweldig feestje (Y)

vroeg binnen, wat rondgelopen (oa ivm 1richtingsverkeer), daarna tijdje in de main gestaan, t/m Markus Schulz (top set (Y)) en vanaf dat moment tot het einde in de hardstage :D... wat een geweldige afsluitende set van Francois :respect:

en nu zo eens ff douchen en richting de voetbal :O
Waarschuw beheerder
Het was echt heel vet!

Veel nummers gehoord waarvan ik hoopte dat ze gedraaid gingen worden.. zoals ''generate the wave'' van dave 202 en dr wills & scot alert - go away (kamui rmx).. HEERLIJK gevoel !

Ook 2 keer een house achtig nummer gehoord, phynn draaide 'm en volgens mij marcel woods ook, heeft iets weg van een wippenberg, en ik bedoel niet de wippenberg remix van ''should have known''.. nummer ging lekker los!

De nacht ging helaas erg snel voorbij.. pff wat een tering vet feest zeg :jaja:
Waarschuw beheerder
Wat een nacht weer, qua muziek zelf beter dan vorig jaar, maar Qua sfeer en vriendjes noet zo geweldig als vorig jaar!!!!

Owwwww wat een Rush, ik zit er nog helemaal in :D
Hoorde zelfs in de hardstage First Rebirth!!!!!
Ff staan hakkuh, op TE notabene!!! :)
Het is dat mama het niet trok, anders had ik daar wel ff blijven staan!

Verder de rest van de avond in de main gestaan, waar het geluid gewoon het lekkerst was, voelde oed, was echt in trance :D

Kaat Rick Fasco Richard Danni Jan Evi en mama bedank voor de mega geweldige nacht!!!!

:bounce:

Owja Limo gezien :) , Maar Jackie niet :(
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Miss Tails op zondag 4 maart 2007 om 12:41:
Hoorde zelfs in de hardstage First Rebirth!!!!!

:O volgens mij niet hoor.. Dat had ik denk ik nog wel geweten..

Maar crisis wat ging t hárd!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fairytale op zondag 4 maart 2007 om 12:43:
Dat had ik denk ik nog wel geweten..

ja zeker weten!!!

Das namelijk mijn all time favourite.
We liepen langs, ik hoorde m, en ben meteen naar binnen gerend om te dansen!!! :D
Waarschuw beheerder
Voor wie al vroeg uit zijn bed is of nog wakker is: we hebben al een hele serie foto's en filmpjes van TE 2007 op onze website gezet: http://dance.blog.nl
Enjoy!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Fairytale op zondag 4 maart 2007 om 10:15:
:O just like the old days.. Was echt ff leuk om je weer te zien mop!

zo echt wel
deed me herinneren aan een multigroove in de borchland in 2002 toen lenny d afsloot

zeker weer leuk je gezien te hebben
kijk uit naar de volgende keer :D

Uitspraak van Karin 8) op zondag 4 maart 2007 om 11:21:
Tering, wat draaide Francois lekker zeg! :9

was daar toen ook? :(
en sorry dat ik niet terug heb gesmst
zag het thuis pas :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
nou nou wat een feest zeg, super gewoon,
nu begrijp ik waarom niemand het bij 1 TE kan houden
goeie muziek
leuke mensen
volgend jaar zeker weer
Waarschuw beheerder
donateur
Shulz.. (l)

Ben net thuis, na 4KM lopen :p

Steven nog mensen onderweg omhelsd? :roflol:

Uitspraak van Wackiejacky op zondag 4 maart 2007 om 09:36:
vet blij met me geloof ik

Wilde gullie bas, hier knullebinkie.. :roflol:

Zelfs nog staan hakken bij de bij de live set van de drummer buiten Utrecht CS..

Toen de afterpartie is de Poema..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
volgens mij niet hoor.. Dat had ik denk ik nog wel geweten..

hij werd echt wel gedraaid, was een hele leuke remix van first rebirth,vond het helemaal top om te horen:D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van djdamy op zondag 4 maart 2007 om 08:02:
(Helaas geen Toppers als Fire Wire/Melt to the ocean, of exploration of space gehoord)

:no:

Dit is de nieuwe Cosmic Gate, doe mij die maar van voor 2004.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van warezguy op zondag 4 maart 2007 om 08:55:
alleen erg triest dat ze binnen 10 min 2x dr wilis- go away (kamui rmx) draaiden

hahaha ik zei het ook al tegen vrienden van me, dat ie net ook al gedraait was maar ze zeiden dat dat echt niet kon, was dus wel zo :lol:

wel zwaar vet nr btw :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
:O volgens mij niet hoor.. Dat had ik denk ik nog wel geweten..

:yes: Yves Deruyter draaide hem, was een goede set!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 maart 2007 om 13:14:
hahaha ik zei het ook al tegen vrienden van me, dat ie net ook al gedraait was maar ze zeiden dat dat echt niet kon, was dus wel zo

wel zwaar vet nr btw

ja dat zeker maar dit klonk gewoon een beetje zielig (er zat maar 1 ander nummer tussen) dus volgens mij hebben ze echt niet staan opletten :D ik vind dit ook erger dan de foute afkondiging van ruffian. misschien een nieuw topic waardig? ;) ;)
Waarschuw beheerder
donateur
ik hoop dat die set van talla 2xlc snel beschikbaar is zeg. alleen maar uplifting space trance, de beste set die ik dit jaar gehoord heb :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van warezguy op zondag 4 maart 2007 om 13:32:
2xlc snel beschikbaar is zeg.

die komt, stond in het boekje dat je achteraf kreeg..

Ook de set van Shulz.. (y)

Waarschuw beheerder
heb trouwens Armin van Buuren - Communication ook aardig wat keren voorbij horen komen in alle zalen :o

in clubstage werd op gegeven moment System F - Exhale gedraait, damn dat was echt genieten (L)

Ook de set van Shulz

en set van Paul Oakenfold?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 maart 2007 om 13:36:
heb trouwens Armin van Buuren - Communication ook aardig wat keren voorbij horen komen in alle zalen

hmm die heb ik dan weer gemist :( heb wel 2x push-universal nation gehoord; ook niet verkeerd :)

Waarschuw beheerder
en Sonic inc - Taste of summer in de main bij Gielen, hoe vet was dat :o (L)

trouwens super irritant hoe Gielen de hele tijd zat te kutten met die effectjes :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 maart 2007 om 13:52:
trouwens super irritant hoe Gielen de hele tijd zat te kutten met die effectjes

Of dat zn plaat er 2x niet goed inlag met mixen, ergg slecht :S
Maar voor de rest.. Heelemaal van de kaart.. Gezellig avondje gehad, goeie muziek, relaxte sfeer :D
Waarschuw beheerder

Maar crisis wat ging t hárd!

Zekers te weten van wel dat ie gedraaid werd!!!!
Sommige mensen denken dat ze alles op kunnen slaan in die misbruikte hersenen hahahaha

Maar idd was lekker zaaltje!!!

Tpper Gasten!!!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

Ja, die heb ik ook gehoort, een remix dacht ik

Waarschuw beheerder
Uitspraak van dance.blog.nl op zondag 4 maart 2007 om 12:49:
Voor wie al vroeg uit zijn bed is of nog wakker is: we hebben al een hele serie foto's en filmpjes van TE 2007 op onze website gezet: http://dance.blog.nl
Enjoy!

Ziet er heel goed uit, heb zeker wat gemist :( nou ja, volgend jaar maar :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alles Rustig op zondag 4 maart 2007 om 14:08:
Sommige mensen denken dat ze alles op kunnen slaan in die misbruikte hersenen hahahaha

Nou dat hoef je niet zo te zeggen, mss was ze toen wel ff plassen, weet jij veel!
Waarschuw beheerder
Genoten van een geweldige opening van het feest(voor mij althans) door Menno de Jong (zo hoort het mensen!!! :respect: Daarna Sander van Doorn en Markus Schulz die beide het feest voor mij perfect voortzetten. Heerlijke sets waar ik continue in de feest/spring/dans :cheer: roes bleef. Toen een helaas maar kort stukje Joop & Leon (volgende keer langer graag :honger: ) Toen grotendeels Paul Oakenfold en daarna lekker hoppen tussen Rank 1, Cosmic Gate heerlijk(met name het begin :respect: ) Jochen Miller, Marcel Woods en Cor Fijneman. Perfect feest met de vaste clup PFers bij de main stage en weer een aantal hele leuke nieuwe ontmoet! Muchas Gracias!!!Aan iedereen: DJs, PF vrienden en dinnetjes, overig publiek,& organisator voor een heerlijk feest!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
pfffffff Bas&Ram en Markus Schulz mannen van de avond, jeetje wat ging het dak er al vroeg af bij Bas&Ram :cheer:
Waarschuw beheerder
**Nou dat hoef je niet zo te zeggen, mss was ze toen wel ff plassen, weet jij veel!**

Misschien ook niet:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Debby&Henk op zondag 4 maart 2007 om 14:36:
jeetje wat ging het dak er al vroeg af bij Bas&Ram

Viel mij ook op ja.. Vond ze stukken beter als op flockers :bounce:

Waarschuw beheerder
idd zeg, ik zat echt vanaf minuut 1 helemaal in het feest, dat gebeurd echt niet vaak :D
Waarschuw beheerder
super feestje!!

Jacky zou bij Markus vooraan staan, ik stond er net, staat ze ineens voor mijn neus al! Heeft me aan wat flockers voorgesteld, maar vraag me niet meer wie...lol...
Ik was geheel in het wit met een strakke tanktop aan, misschien dat iemand me nog kan herinneren? :)
Later in de nacht stonden 2 dames bij de mainstage samen te dansen en zagen mij af en toe kijken, gingen ze ineens ee showtje weggeven met z'n 2 ... :P vond ik niet erg natuurlijk :D

Waarschuw beheerder
het feest zelf zat goed in elkaar, maar op de een of andere manier kon ik niet in het feest komen. maar was wel een mooi feestje :yes:

Waarschuw beheerder
het was weer gaaf zeg, topavondje gehad. Veeeeeeeeeeeel bekenden. Mixtechnisch niet altijd even goed maar echt hoop bizarre platen langs horen komen.

Maatje van me werd er 10 minuten na binnenkomst alweer uitgeknikkerd dat was even wat minder, maar nieuw ticket was zo gekocht voor de deur en toen waren we weer compleet :)

vooral Markus Schulz vond ik geweldig
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
niemand zal t vast nog weten, maar iemand enig idee hoe t openingsnr van Gielen heten? damn wat een gruwelijk nr!
Waarschuw beheerder
donateur
zo dan, ben ook net thuis.. was weer een zeer geslaagd feestje! Menno de Jong kreeg ons als opening @ Future Stage meteen al helemaal los en ook Sander van Doorn & Markus Schulz waren hemels! :D
jammer dat de liveset van Joop & Leon Bolier zo kort was, daar had zeker meer ingezeten als ze langer de tijd hadden gekregen.. daarna stukje Rank 1 en Scot Project meegekregen en Ronald van Gelderen (vond z'n live-zang nou niet echt denderend) en toen: COSMIC GATE! damn, de mensen die me gezien hebben weten dat ik zwaar heb staan springen daar!! :bounce:

na Cosmic Gate een heerlijk raketje :kwijl: gehaald en nog ff Joop & Cor Fijneman @ Future Stage meegemaakt, waardoor de avond als een zucht voorbijwas..

toiletten waren inderdaad schoon (én gratis) en bij de bar werd je ook vriendelijk geholpen! :)

iedereen bedankt weer en tot TE 2008! :lief: