Het ligt eraan wat voor meisje het is, hoe ze het biertje 'behandeld', en hoe ze zich gedraagd
Zelf drink ik
altijd
een meter
staat het
?
Uitspraak van Mike-V op vrijdag 2 maart 2007 om 23:02:
vrouwen moeten neuken
wat heeft dat nou weer met bier te maken
Als vrouwen veel bier drinken zijn ze vaak makkelijker te neuken!
staat het voor geen meter?
Nog nooit van gehoord, klinkt wel erg vies...
Uitspraak van piesmuis op zaterdag 3 maart 2007 om 14:08:
bier met cola
Nog nooit van gehoord, klinkt wel erg vies...
Niet dat ik me iets aantrek van jullie mening
Ik lust het niet , maar vind het altijd wel beetje lomp staan wel beter dan een breezer hahaha
...ik hou er niet zo van maar je moet zelf weten wat je drinkt tog lekker boeiend
ligt er ook wel aan waar je uit gaat denk ik.
ik vind het altijd wel gezellig al drinken vrouwen mee bier, alleen al wil je ze net een drankje aanbieden, dan willen ze natuurlijk geen bier, maar een dure mix
Tja ben er nooit zo heel erg kapot van geweest, maar ja, vind het meer iets voor boerinnen, alleen heb er verder weinig over te zeggen denk ik
Ik lust het niet , maar vind het altijd wel beetje lomp staan wel beter dan een breezer hahaha
ik vind het echt niet staan, vooral niet uit een flesje!
Liever een vrouw die bier drinkt,
dan zo één die de hele avond ligt te zeiken dat ze al naar huis wil.
gewoon lekker normaal
vrouwen die bier drinken ziet er nie uit!
toch?
toch?
Zelf drink ik tijdens het uitgaan altijd bier. Niet dat ik me iets aantrek van jullie meningmaar ben toch nieuwsgierig wat jullie mannen hiervan vinden. Maakt het niks uit als vrouwen bier drinken of staat het voor geen meter?
ik dacht dat dit al was ingeburgerd inmiddels
vrouwen mogen gerust bier drinke...
ut heeft wel iets...
vrouwen mogen gerust bier drinke...
de meeste die ik ken worden er te melig van dat niemand ze op een gegeven moment er nog iets van snapt!!!moet wel zeggen dat ik niet weet hoe het is aangeschotten of dronken te zijn van wijn.vind het de smerigste drank die er bestaat
is vaak ook afhankelijk van welke soort tenten/muziekstijlen en publiek er is denk ik.
In een loungeclub zal je als vrouw eerder raar worden aangekeken met een biertje dan in een bruin cafe
Uitspraak van Dnies© op maandag 2 juli 2007 om 02:34:
Ik kom dan ook nooit in een bruin cafe
ik ben zelf echt een bierdrinker, ik vind het gewoon het lekkerst en ik dus ga eerder daarheen dan een loungebar oid
Uitspraak van Dnies© op maandag 2 juli 2007 om 03:25:
Maarja met koninginnedag, dronk ik mijn rosé ook uit een plastic bierbekertje
dan mogen ze sowieso niks in glas schenken
gin geouwehoer, zuipen als een boer!
Zelf drink ik tijdens het uitgaan altijd bier. Niet dat ik me iets aantrek van jullie mening maar ben toch nieuwsgierig wat jullie mannen hiervan vinden. Maakt het niks uit als vrouwen bier drinken of staat het voor geen meter?
Zelf drink ik tijdens het uitgaan altijd bier. Niet dat ik me iets aantrek van jullie meningmaar ben toch nieuwsgierig wat jullie mannen hiervan vinden. Maakt het niks uit als vrouwen bier drinken of staat het voor geen meter?
Uitspraak van KeDenG KeDenG OeHoE!!! op zondag 1 juli 2007 om 21:28:
en als het flesje niet groen is maar doorzichtig en er staat bacardi op dan staat het in 1 keer wel!!!
inderdaad,
en Bier is en blijft het lekkerst!!
Ach...Het kan wel maar soms heb je van die lompe vrouwen, en dan staan ze er met een biertje in hun en hand en zware shag te roken. Dat vind ik niet erg charmant lijken ofzo.
Maar goed ieder z'n ding.
Maar ik heb mijn wijn wel graag in een echt wijnglas en deze word niet in elke club zo aangeboden. Dus ga ook wel liever naar clubs waar dit wel wordt gedaan..
Maar ik heb mijn wijn wel graag in een echt wijnglas en deze word niet in elke club zo aangeboden. Dus ga ook wel liever naar clubs waar dit wel wordt gedaan..
rosébier
staat het ook niet als een vrouw appelsap drinkt?
Uitspraak van Marl1 op maandag 9 juli 2007 om 21:09:
staat het ook niet als een vrouw appelsap drinkt?
das net zoiets als een vrouw die een sigaret rookt of een vrouw die een sigaar rookt...
bier staat synoniem aan "man"
maargoed, bier stinkt dus als je t drinkt stink je uit je mond.
en een vrouw die uit dr mond stinkt is niet goed bezig
zolang ze maar niet uit het flesje drinken haha
Zelf drink ik tijdens het uitgaan altijd bier. Niet dat ik me iets aantrek van jullie mening maar ben toch nieuwsgierig wat jullie mannen hiervan vinden. Maakt het niks uit als vrouwen bier drinken of staat het voor geen meter?
Niks mis mee, Proost!! wel heineken eh
Ik vind het niet sexy maar als meiden dat lekker vinden vooral doen.
ik drink altijd bier lust bijna niks anders met alcohol
maar er zijn ook jongens die het zwaar relaxt vinden...
en vind het er ook niet vrouwlijk uitzien
Vindt het
Zo beter dan
Uitspraak van made in hilversum op dinsdag 7 augustus 2007 om 21:45:
bier drinken vind ik niet erg maar als ze ook nog eens peuken erbij roken vind het het wel raar
Idd niet echt charmant nee...
Meisjes en bier vind ik niet echt een goede combinatie, vind het beetje vulgair
als jullie breezers gaan drinken is het toch ook niet vulgair???
Kan makkelijk xD één avond bier drinken is primá
is een beetje fout vind ik...zeker als het direct uit een flesje word gedronken door een vrouw erg ondamesachtig....een glas kan nog net maar doe mij maar gewoon een wijntje
vaak halen ze ook een baal sjag uit hun zak...dat lijkt me toch een afknapper voor de meeste mannen
jij mag nog helemaal geen bier alleen shandy!
Vrouwen die bier drinken
was het altijd maar zo!
de ideale vrouw
als je een vrouw zoent die bier heeft gezopen, kun je net zo goed diarree beffen
Vrouw + Bier= extra plezier!!!
Snap niet dat er een probleem van gemaakt wordt!
Smaakt goed en lekker goedkoop
Snap niet dat er een probleem van gemaakt wordt!