| Betreft: | evenement: X-Qlusive, zaterdag 27 januari 2007 om 22:00 |
Hardstyle is juist gezellig
was een vette avond! Early hardstyle is leuk om op te warmen maar doe toch maar de huidige HS! Vanaf Southstylers ging het los! En Donkey vs Showtek!!!!!! Wat een set was dat zeg. Geluid ook erg zuiver, en gnoeg ruimte om te stampen! Kortom: Genoten Vannacht!
Welke dj was de Uitblinker http://www.xs4al ... umbsup-coool.gif op deze editie van X-Qlusive?
.Q moet gewoon kappen met dat tempoteamsufkutten.
![[img width=31 height=31]http://members.lycos.nl/queenrubina/hpbimg/terrorstampen.gif[/img]](http://members.lycos.nl/queenrubina/hpbimg/terrorstampen.gif)
moet je toch een klacht in dienen bij de HMH zo heb ik mij laten horen
Brabantse nachten zijn lang..
sfeer,muziek en geluid waren goed
hoe was shadowlands terrorist?
Die rij was echt not done. Toen ik aankwam stond er ook een rij van naar schatting een uur, toch binnen 10 minuten binnen gekomen. Creativiteit kent geen grenzen.
was een vette avond! Early hardstyle is leuk om op te warmen maar doe toch maar de huidige HS! Vanaf Southstylers ging het los! En Donkey vs Showtek!!!!!! Wat een set was dat zeg. Geluid ook erg zuiver, en gnoeg ruimte om te stampen! Kortom: Genoten Vannacht!
Richard alias Zany
Welke dj was de Uitblinker
tip. voor Q boek die dv8 vaker in de main inplaats van ruffian
Ik vind deze XQ beter als vorig jaar van de Prophet.
Wat een vet feest!!! Super hardstyle en geluid was
Keihard FTS meedoen,
die nieuwe plaat met dat zingen van DV8
Keihard FTS meedoen
Bij de eerste kick kreeg ik al kippevel
Enige minpunt was wel dat het onwijs donker was binnen.
ik weet helemaal niks meer
De tering dit was echt vette shit!
Luna was niet normaal meer joh!! Voor degene die Luna niet hebben gehoord, nou jullie hebben echt wat gemist!!!
Owja.... ik hoor nog steeds piiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeep
ja dit was weer een feestje om op terug te kijken!!
heb eigenljk nog geen slecht feest meegemaakt in de hmh,vermaak me altijd prima daar
Ik heb ook nog de nieuwe Fusion gesigneerd door Zany hem zelf kunnen kopen, wat een vette anthem zeg...
Ik zag er een hoop mensen mee lopen, persoonlijk vind ik dat alleen niet lekker feesten (alhoewel je wel een waaier hebt )
Uitspraak van Anita op zondag 28 januari 2007 om 14:45:
Luna was niet normaal meer joh!! Voor degene die Luna niet hebben gehoord, nou jullie hebben echt wat gemist!!!
mee eens. TE gruwelijk. Was op een gegeven moment aan het bidden dat hij zou stoppen want ik kon niet meer.
Immeasurably
en weer nie ff hoi zeggen
ohja je kon niet meer
Ja echt, ik was zo gruwelijk aan het losgaan dat ik echt het allerlaatste restje energie wat ik nog kon vinden in de donkerste hoeken van de zaal nodig had!!! Je wilde gewoon niet datie ermee ophield, ook al kon je me bijna opvegen
Heb ook heel PartyFlock nog geen 1 negatieve reactie gezien
En die lange rij buiten was eerder de schuld van de Gemeente amsterdam met zijn 0-tollerantie beleid
wij kwamen wat later, konden zo doorlopen
Ik schijn een half uur naast je gestaan te hebben zonder het door te hebben.. Die Chris zegt ook nix haha. Doe volgende x je hoedje op, dan herken ik je wel
Wtf ik kan me daar echt niets van herinneren haha.. Wie wat waar wanneer dan? En waarom zeg je niet wie je bent
maar volgs mij had je t goed naar je zin dus ik dacht ik laat m maar genieten
Nah goed volgende x beter
Het verbaast me eerlijk gezegd gewoon dat ik hier weinig lees over Luna.. DAMN ik raak er maar niet overuit gesproken haha
Beneden was de vloer spekglad (as usual) en boven plakte je zowat aan de vloer vast als je te lang stond
die vloeren worden glad door mensen die hun drinken op de grond gooien
Hahaha, je ging ook aardig los
Haha zo hoort het ook he
Maar ik herken je gezicht inderdaad ja!!
Naja ik heb liever een plak vloer dan een gladde vloer..
Maar ben gelukkig niet op mn plaat gegaan! Een keer van de trap aflazeren is wel genoeg
Bij het allerlaatste nummer wat zany draaide ging er midden in de zaal naast me een gast helemaal out. Hij verstijfde helemaal en kon echt nix meer. Werd toen bewusteloos en door 3 security weggetild richting EHBO.
Hopelijk is alles goed afgelopen?
Super vet feest!!
Q-dance & Zany bedankt voor het hosten van een stage.
Maargoed, we hebben het half uur wachten buiten in de koud en het half uur wachten op de trein weer overleefd. Pas 10.45 uur thuis Je moet er wat voor over hebben
Die lange rijen moet je gewoon mijden wij kwamen wat later, konden zo doorlopen
Geluid was ook weer lekker zeg
maar was er niet bij
Drugs = slecht
Ik was er ook, maar was er niet bij.
weet jij toevallig waarom de platen zo vaak oversloegen bij jou stage?
bij de set van leep en bij luna ben ik boven geweest en bij beide was er iets met de apparatuur..
ZAten jullie dan wel in dezelfde trein(en) ik heb jullie niet meer gezien na onze kort ontmoeting.
T was ook toch nog wel vrij druk voor een middelgroot feest ik raakte contant iedereen kwijt haha.
om de een of andere reden vind ik midnight ook nog steeds SUPER
Ik vond het echt heel erg meevallen met de drukte
http://www.youtube.com/watch?v=QJGptFYOXQE
_0_laatste aanpassing 28 januari 2007 22:52
Van wies dat nummer...van Showtek dacht ik
Verslagje
ik zeg volgend jaar nog een XQ Zany
Alleen MC DV8 kan mij nog steeds niet boeien. Ok, hij krijgt het publiek zeker mee, maarjah dat lukt mij nog wel als ik de longen uit m'n lijf schreeuw
http://www.youtube.com/watch?v=OxF2tsYRKrU
Of anders een X-qlusive 'The X-Qlusives' van 12 tot 7 Dana Luna Pavo, Prophet en Zany, dus met zn 5en
Ok dat wordt m noooit maargoed Ik hoop eerlijk gezegd op Pila.. Zou anders ook niet echt weten wie trouwens..
Of gewoon in Mei een nieuwe X-Qlusive Italy en in januari weer een X-Q Holland
Al blijf ik er toch bij dat X-Qlusive The New Generation® het beste idee is
x-qlusive Technoboy
X-Qlusive The New Generation®
toen ik rond 23.00 binnenkwam stond er al iemand in de zaal te nekken
Hij heb net zn eigen feest gehad dus dat wordt m nie. X-Qlusive Pila zou wel mooi zijn. Of wat me ook geweldig lijkt X-Qlusive Scantraxx vs. Fusion.
Nou wij hadden net de trein van 07.48 uur gemist. Toen die van 08.10 uur, iedereen stond bij spoor 7 en wij lekker eigenwijs bij spoor 8
Ja dat je iedereen kwijt raakte is je eigen schuld. Ik vond het echt heel erg meevallen met de drukte Behalve die rij bij binnenkomst, maar die leek ook langer als dat ie eigenlijk was 20 minuutjes buiten gestaan ofsow
Het anthem v/d avond is echt een supervet nummer
Volt van Zany
Wie de volgende DJ wordt?
Ik kan me zo snel niemand bedenken die populair genoeg is.
Misschien Showtek
XQ headhunterz
XQ showtek
XQ technoboy
XQ dv8
XQ headhunterz
XQ showtek
XQ technoboy
XQ dv8
hebben er nog mensen vandaag een piep ?
Pila, Deepack en Isaac zijn naar mijn idee nog/niet meer populair genoeg
Waarom hoor ik niemand over de decoratie die er niet was?
Omdat XQ om de muziek draait,
Qlimax
Wow die pizza viel ook helemaal niet goed
haha nee ik vond het ook een tikje kaal hoor, maar heb me er niet aan gestoord. XQ ga je heen voor de muziek, en die was dik in orde
Had wel wat vuurwerk of een paar knallen verwacht
Omdat XQ om de muziek draait, niet om de show
Als je show wil ga je maar naar Qlimax
geen strenge drugscontrole
Bij het allerlaatste nummer wat zany draaide ging er midden in de zaal naast me een gast helemaal out. Hij verstijfde helemaal en kon echt nix meer. Werd toen bewusteloos en door 3 security weggetild richting EHBO.
Kep echt geen 1 kut nummer gehoord en das nog nooit voorgekomen op een feest.
vj's van vision impossible
deep inside
sky high
Klapper van de avond: Southstylers - Pounding remix!
vond die lcd tv schermen toch wel vet hoor.
Ik ben trouwens ook nog keihard op mijn bek gegaan
Ze moeten gewoon tegels op de vloer leggen met antislipwaarde R11
Vreemd dat ik niemand hoor over die koude lucht uit de DJ booth..
Dat was toch best "speciaal" en viel ook best wel op, opeens 1000 stijve tepels om je heen
misschien heb ik daarom zeau genoten
Uitspraak van Jordi[HardSsounds.nl] op zondag 28 januari 2007 om 22:04:
Alleen MC DV8 kan mij nog steeds niet boeien. Ok, hij krijgt het publiek zeker mee, maarjah dat lukt mij nog wel als ik de longen uit m'n lijf schreeuw
Wat een bullshit.. Als je het voor mij ff op wil nemen en op Youtube wil zetten, dan zullen wij jouw kunsten wel ff beoordelen..
Dat je MC Villain beter vind dat kan natuurlijk, maar om nou meteen te zeggen dat jij kan wat MC DV8 kan
jah echt vaag ik ook nog nooit gehad viel zo maar op mijn knie
Maar verder echt super vet fees
Miste platen als thugs/freakz, revolutions, pure, deep inside, spunk, sky high e.d.
Hardcore had van mij niet gehoeven...
Toen ik aan de beurt was om gefouileerd te worden kwam er een een collega beveiliger tegen die gast zeggen dat ze snellen moesten gaan werken en alleen nog maar op wapens moesten controleren.
De mensen ervoor werden echt wel erg goed bevoeld al zeg ik t zelf.
vond wel grappig iedereen stil staan op shadowlands behalve ikke en nog 100 man
WOW! Nou bij mij voelden ze zelfs nog in/onder mijn BH
En het was nog een vrouw ook
Daar hebben we trouwens nog n hele avond lol van gehad
Uitspraak van Dj Bennie! op maandag 29 januari 2007 om 11:53:
Metallica - Nothing Else Matters (XQ Edit) mocht er anders ook best weten!
geen idee van voorbij gekomen nummers, weet alleen dat k de hele aaf zwaar uit me dak ben gegaan
Had jij toevallig iets wits aan en je haar los-achtig
nee iets zwartachtigs
waar stond je dan??
hij draaide gewoon Dutch master - Get up op het einde.
Southstylers?
Ben tot de laatste beats van Shadowlands Anthem gegaan, dat voelde ik zondag dan ook wel..
zondag nog naar Happy Dayz gegaan maar had zelfs moeite met lopen
Uitspraak van Dj Bennie! op maandag 29 januari 2007 om 11:53:
Zoo vet ja!
Miste platen als thugs/freakz, revolutions, pure, deep inside, spunk, sky high
Als ik zo vroeg al moest afhaken zou dat wel heel zielig zijn heh
Allemaal gehoord
Ehh.. hoofdzakelijk rechts voorin onder die XQ-banner/vlag.. Daar meende ik je ook te zien lopen..
Tja X-Qlusive hoeft toch niet perse om een DJ te gaan? Dat Holland vs Italy bijv. was toch ook wat anders? (baal nog altijd dat ik dat gemist heb maar kan me haast niet voorstellen dat dat nog vetter was dan zaterdag!)
En een potje koppijn waar je akelig van wordt
(baal nog altijd dat ik dat gemist heb maar kan me haast niet voorstellen dat dat nog vetter was dan zaterdag!)
Dat Holland vs Italy bijv. was toch ook wat anders? (baal nog altijd dat ik dat gemist heb maar kan me haast niet voorstellen dat dat nog vetter was dan zaterdag!)
dat was nog vetter dan afgelopen zaterdag...
X-Qlusive was echt een te vet feestje weer flink los kunnen gaan
Gek hè, eerst zeggen dat je ziek bent en dat om 6:30 nog aan het bier
komt meer door 't gebrek aan slaap vermoed ik
depressief toen ik besefte dat het afgelopen was
Elkaar dus ook gemist.
Dat Holland vs Italy bijv. was toch ook wat anders? (baal nog altijd dat ik dat gemist heb maar kan me haast niet voorstellen dat dat nog vetter was dan zaterdag!)
Heb ik ook, gisteren naa Happy Dayz geweest, heb maar een beetje in hoekje rond staan kijken..
Ging je nou ook naar Parijs?
(een gesprek voeren voorin de HMH schiet niet echt op..)
Mn verslag wordt echt mooi trouwens
Als het een uurtje langer zou duren was ik daar spontaan neergevallen
XQ H-I was vetter
ik wacht erop
holland vs italie had echt wat speciaals
Ik vond het een van de beste XQ's die ik meegemaakt heb.
Ben trouwens echt compleet mn ritme kwijt, gisteren nog een geweldig feestje gehad en ben echt pas om 10.00u in slaap gevallen ofzo
Uitspraak van wackiejacky op maandag 29 januari 2007 om 15:51:
Ben trouwens echt compleet mn ritme kwijt, gisteren nog een geweldig feestje gehad en ben echt pas om 10.00u in slaap gevallen ofzo
I hate mondays
Zit me hier een partij schraal te wezen op kantoor
Alleen doe iets aan die wachttijden... In de rij, voor de muntenautomaat, bij de jassen ophangen en zelfs ff bij het drinken halen...
Vertel ons trouwens eens even hoe je HMH-ontmaagding beviel Thijs
Wast lekker, of toch wel een beetje te hard?
En dan loop je om 10 over 7 naar buiten. en dan zie je de ArenA stil en dood erbij liggen met alleen een fluitende KLM-jumbo die eroverheen "zweeft". En dan dwalen mijn gedachtes ook wel een beetje af naar Sensation black
Ik hou het erop dat je het niet kunt vergelijken..
Alleen doe iets aan die wachttijden... In de rij, voor de muntenautomaat, bij de jassen ophangen en zelfs ff bij het drinken halen...
En dan denk je... Dit was 1000000x vetter dan Sensation ooit zou worden?
En toch ga je iedere keer weer
En toch ga je iedere keer weer
ja, dat je denkt dat je telefoon de heletijd afgaat..
Wat ik wel minder vond waren die witte lichten die de hele tijd zo flitste
Uitspraak van Nathalie-21 op maandag 29 januari 2007 om 18:20:
Wat ik wel minder vond waren die witte lichten die de hele tijd zo flitste
gaaf juist
als die er niet waren zit je telkens in dezelfde sfeer.....
waarschijnlijk door het volume daaro
Je moet gewoon even zoeken. Toen wij naar de wc wilde stond er beneden een onwijs lange rij, boven kon je zo doorlopen. Zelfde met muntjes. Bij de automaat boven een rij, beneden in de zaal stond niemand. Rechterbar wachten, linker een stuk rustiger.Dus niet als een kuddedier maar achter iedereen aanlopen. Volgende keer ga ik helemaal boven de garderobe proberen.
Ik denk dat ik met de Thalys ga (dat was dus 't woord dat ik 20x moest herhalen omdat je 't niet verstond ),
Simon and Garfunkel - Scarborough Fair is NIET geschikt om te gebruiken als sample in een hardstyle plaat
Uitspraak van kalimyst op maandag 29 januari 2007 om 19:03:
Simon and Garfunkel - Scarborough Fair is NIET geschikt om te gebruiken als sample in een hardstyle plaat
Er zijn er maar weinig die daar ook zo over denken.
Op QrimeTime stonden ze regelmatiger aan had ik 't idee.
Zo welke plaat is dit.. Dies echt vet
dit was ook wel een hoogtepuntje wat ik me goed kan herrineren
Uitspraak van Stefanovic078 op maandag 29 januari 2007 om 19:44:
Dit was toch bij Tatanka?
Hoop dat snel alle setjes uitkomen
Vette filmpjes, wil terug!! wat heb ik me daar goed vermaakt zeg, top feest!!!
Echt 99,99 % alleen maar dikke platen gehoord
Jesselyn
voor MIJ nu al het beste feest van 2007 !!!
Haha ben nog nooit zo uit me plaat gegaan als op
Kwam dus toen net terug van de plee want meestal mis ik dus ook alle vette momenten Wilde dus net richting VIP lopen en toen kwam die plaat hehe, was toen ook nog met Stefan geloof ik
qua aankleding verloor deze XQ van Qlimax; verder overtrof het qlimax echt enorm!
het geluid de sfeer setjes wachtrijen drukte
echt geweldig feessie
http://www.youtube.com/watch?v=cYgSlhc49wk weet iemand hoe dit nummer heet?
Wat een sfeertje zeg, iedereen had gwn zin om te knallen en geen gezeik. Zo zie ik het graag, want dat krikt de belevingswaarde een stuk omhoog. Alles kan goed geregeld zijn, maar het sfeertje is toch nog wel het belangrijkste. Dat maak je niet op veel feesten mee zoals deze.
er is maar 1 hardstylemaster en dat is toch onze zany !!
Eigenlijk een hele slechte grap maar kzit er nog steeds om te lachen hehe..
Eerste x dat ik shadowland hoorde pet je af
Steven
Je hebt trouwens ook weer die plaat met U2-sample, Dark Oscillators - Superstar DJ gemist Ik hoorde m bij Zatox aant einde
op Qlimax (1 keer geweest maar voorlopig niet meer denk ik) hing totaal geen sfeer!
I will have that power !!!!
Ok, pa, pa, pa, pa, This is.... Shadowlands.... terror..
ow dan ben ik zeker op een ander feest geweest! Weet je hoe los het daar ging vooraan? Echt super juist, vond het juist helemaal een topsfeer op Qlimax. Verder ga ik dat sowieso niet vergelijken met X-Qlusive, is een totaal ander concept met ander publiek.
Voor mij was het vetste moment trouwens toch echt 'FTS' en natuurlijk sowieso die hele set van Donkey vs Show. Vooral toen ze allemaal op de booth waren geklommen en je echt in ieder van die koppies kon zien dat ze het zo kicken vonden, daar kreeg ik echt kippenvel van. Allemaal topgasten, stuk voor stuk
Ik lach meestal om droge dingen die nergens op slaan, bepaalde vorm van humor
Nee! Haha fuck ik heb je ook als Stefan in mn foon staan, wat slecht
Voor mij was het vetste moment trouwens toch echt 'FTS' en natuurlijk sowieso die hele set van Donkey vs Show
'FTS'
Stefanovic
Volgens mij draaide tatanka ook een andere remix van Lunatick.....
Volgens mij draaide tatanka ook een andere remix van Lunatick.....
gheghe FTS was idd een kippevel moment
Ben er 99% zeker van dat dit de X-Qlusive Edit was van Lunatick. Het was iig niet de raw mix, en ik ben er vrij zeker van dat het ook niet de orginele versie was
gheghe FTS was idd een kippevel moment
En die 'Van de kaart Van de week' gast idd, likt me gewoon z in mn nek
Haha ik dacht al zoiets.. Iedereen denkt Stefanovic --> Stefan op een of andere manier
Ik sta d'r trouwens idd charmant op in mn winkelwagentje in het Q-dance report Steef!
Op de één of andere manier? Ik vind het best wel logisch eigenlijk
Uitspraak van wackiejacky op dinsdag 30 januari 2007 om 12:58:
Ik sta d'r trouwens idd charmant op in mn winkelwagentje in het Q-dance report Steef!
Was je nou zo zat daar of gewoon een tikje enthousiast?
En die Marvin ook haha.. 'Trek ff wat kleding uit, vinden de kijkers leuk!' Je wordt gewoon gebruikt
misschien ben ik je wel tegen gekomen maar heb ik je niet herkent
gheghe heb augy echt 3 smsjes moeten sturen geloof ik voor dat ik hem tegen kwam gheghe maar misschien ben ik je wel tegen gekomen maar heb ik je niet herkent wel echt een te heerlijke avond gehad en wie weet komt er nog wel een meeting
En die 'Van de kaart Van de week' gast idd, likt me gewoon z in mn nek
Blijf dan ook nuchter
Dutch Master
tot 1 uur
nu komt de aap uit de mouw
nouja heb jou nog wel gezien toch krijn?
thanx was wel behoorlijk zenuwachtig omdat het me eerste optreden voor q dance was.
Maar was gewoon super publiek om mee te werken en de dj's draaiden geweldig
en tsja als er dan weer een vet nummer komt moet je die ff snel opdrinken he
geloof wel dat je zenuweachtig was.. maar is goed verlopen
waren echt goed jah super ook in de oude formatie alleen jammer van de mensen die stil vielen
mc apster
idd de paar keer dat ik je heb gehoord
alleen 1 x ff
Het was echt een super goed feest TATANKA....
Mag ik mee in de time machine dan
ik wil terug
ik stond alleen even te rekken omdat me rug nogal zeer deed
Doe mij maar FTS dan
Wat was dat fucking mooi..
Ja had ik ook man FF voorover bukken en ff goed rekken. Wel grappig altijd, als je zo voorover bukt denkt iedereen dat je gaat barfen ofsow en vragen ze gelijk of het nog goed gaat
Wat een bezorgdheid
uhm we zongen wel "brabantse nachten zijn lang" en nog wat onzin
Ja had ik ook man FF voorover bukken en ff goed rekken. Wel grappig altijd, als je zo voorover bukt denkt iedereen dat je gaat barfen ofsow en vragen ze gelijk of het nog goed gaat
Wat een bezorgdheid
Weet iemand wanneer de foto's op www.rage-online.be komen
nee best raar van Reverze staan er wel al op..
zal ook wel weer een eeuwigheid duren voor dat de livesets online staan Kan niet wachten om de set van Showtek VS Donkeyrollers weer opnieuw te horen
Die zal waarschijnlijk weer niet online komen ben ik bang. In ieder geval nog niet zo snel
op het einde liep tatanka door het publiek maar niemand herkende hem
er zijn nog heel veel livesets van verschillende evenementen die we nog online willen zetten.. het enige wat ik je kan adviseren is om onze website altijd goed in de gaten te houden voor alle livesets die nog komen gaan..
http://www.idc-quest.com
Q kan die sets toch gewoon plaatsen als ze willen?
lek bij Q-dance zitten hehe
Over terugdenken gesproken, ik heb ook dat nummer van de KGB's - Infinity gehoord. Zow wat ging de zaal toen ook ongelooflijk los trouwens
wat dacht je van headhunterz ft the prophet op qlimax die set heb ik ook op mp3
wat dacht je van headhunterz ft the prophet op qlimax die set heb ik ook op mp3
Q-dance hoeft echt niet naar een waterdichte beveiliging te zoeken, want al het geluid valt te rippen en video waarschijnlijk ook wel
Das ook nie van Qrimetime he..
maja wie wil die set nou hebben, kheb m 1x geluisterd en meteen van mn computer afgegooid, wat een schande voor de hardstyle
Uitspraak vanQlubtempo
op woensdag 31 januari 2007 om 19:10:
Q-dance hoeft echt niet naar een waterdichte beveiliging te zoeken, want al het geluid valt te rippen en video waarschijnlijk ook wel
Ja da jij en ik dat nou weten.. De gemiddelde n00b niet hoor
ja maar als jullie hem dan weer verspreiden
uhm denk dat je nu wel ff veel mensen tegen je krijgt
Nou ik sluit me mooi bij Krijn aan.. Hitjesset zeg, hoe kan je nou 12 platen in een half uur doen..
inderdaad, hitjes, commercieel gedoe, bah..te commercieel
en dan hem ook nog met zn piepstemmetje door die mic laten lullen ...headhunterz live is ...dit was bras
ff tussendoor
en dan hem ook nog met zn piepstemmetje door die mic laten lullen
Of een XQ New vs Old
headhunterz, josh en wesz, d-block & s-te-fan, zatox, a-lusion, Deepack, the prophet, Zany enz..
XQshowtek
XQ liveacts
XQ liveacts
Maarre nog meer.. D-block & S-te-Fan live, StraightOn DJ Team (luna en pila), DHHD uiteraard..
haha was ook wel een grappig gezicht.. maar doordat niemand hem herkende twijfelde ik ook nog ff.. toch maar heen gelopen en dik met die gast gelachen... ook nog ff fototje gemaakt
XQupcoming DJ's
A-lusion, Headhunterz, D-block & s-te-fan, Leep & jones, zatox, ect ect ect
Over terugdenken gesproken, ik heb ook dat nummer van de KGB's - Infinity gehoord. Zow wat ging de zaal toen ook ongelooflijk los trouwens
Boven bij DURO ging ook iedereen los op dit nummer...toen we na dit nummer terug liepen naar de grote zaal...werd ie daar ook meteen gedraaid..hehe meteen weer helemaaal losss!!
maja wie wil die set nou hebben, kheb m 1x geluisterd en meteen van mn computer afgegooid, wat een schande voor de hardstyle
Hehe, eindelijk lees ik wat ik zelf al denk en zei vanaf het moment dat ze die act deden die avond, vond het ronduit slecht.
Die lasers zijn toch echt geweldiggggggg
Drink toch gewoon bier man
Heineken
vet
man krijg weer kippenvel als ik dat afterfilmpje zie....wil terug
ook geen bacardi razz met 7up ofzo
Bacardi Razz/Cola
vind het after filmpje beetje kort en het nummer ook niet zo vet
heb betere gezien
Mwa ik was wel waus van um maar ik vind dat hij eigenlijk altijd dezelfde set neerzet.
kvin sowieso dat men nogal wat namen roept die er nog lang nie klaar voor zijn. In ijn ogen moet je voor een XQ zeker 6-7 jaar meedraaien om variatie in de nacht te kunnen zetten.
Met Super Marco May vond ik dat dus ook, de eerste 2 keer vond ik hem echt geweldig (en als performer is hij dat ook zeker), maar er zit/zat te weinig variatie in..
luna?
rond de 2 a van januAri
van mij @ Q-dance!
als je het balkje van de after filmpje zeg maar bij de 2de A zet van januari en je speelt dan het filmpje af (onder het filmpje staat die tekst 27 januari (en nog wat)
ontblote met die ketting en strikje om
ontblote met die ketting en strikje om
Verslag van mij @ Q-dance!
Natuurlijk allemaal even lezen en reageren..
klopt, daarom weet ik ook niet echt iemand voor een volgende xqlusive...
ik denk dat de Alpha Twins ook wel kansje maken.. is nog jaar om ze flink te promoten
klopt idd.. maar de grootste namen zijn nu geweest.. amal met een eigen label en een verscheidenheid aan stijlen
miss is Isaac ook wel een kanshebber.. ben iig nu al benieuwd haha
Ook erg benieuwd of er nog 1 gaat komen dit jaar en op welke datum..
Komt denk ik ook omdat ze qua producen nog niet erg lang bezig zijn, en nog geen echte grote klappers achter hun naam hebben staan.
Daarom zeg ik, als je volgende keer een Thema doet, heb je meer tijd om een dj te laten groeien....
Eerst nog ma een jaartje of wat laten draaien en producen. Ze zijn net een jaar of 2 bezig.
de eeste hardstyle producties zijn dus egt wel van hun geweest
meer filmpjes bij me eigen tekst hahaha
Save the day vanaf 2001 dus ff 6 jaar geleden en nog in 2003 een vette release
nothing else matters van metallica
maar dan een hardstyle remix
Zoo ik heb echte dikke kippenvel ervan
Ik ook! Echt geweldig filmpje! Ben er een beetje verliefd op
Uitspraak van jeffo777 op dinsdag 6 februari 2007 om 08:31:
ik heb niet zoveel met dit nummer...
Vindt het wel super hoorMaar beetje jammer dat het zo'n duidelijke cover is. Maar de beat stampt wel enorm zwaar dat maakt dit nummer toch wel iets bijzonders.
Here the Livesets from X-Qlusive Zany:
staan aantal sets op qdance. waaronder die van shadowlands/luna en leep&jones
wie is er zo lief om luna en shadowlands up te loaden?
waarom doen ze er zo moeilijk om?
ja q-dance word steeds lastiger met weggeven van die live sets.. ik heb nog nergens sets van qrimetime gezien waarom doen ze er zo moeilijk om?
Licenties..
Samples clearen..
enz..