| Betreft: | evenement: X-Qlusive, zaterdag 27 januari 2007 om 22:00 |
ik zeg volgend jaar nog een XQ Zany
Of anders een X-qlusive 'The X-Qlusives' van 12 tot 7 Dana Luna Pavo, Prophet en Zany, dus met zn 5en
Ok dat wordt m noooit maargoed
Of gewoon in Mei een nieuwe X-Qlusive Italy en in januari weer een X-Q Holland
Al blijf ik er toch bij dat X-Qlusive The New Generation® het beste idee is
http://www.youtube.com/watch?v=OxF2tsYRKrU
6:00 min
Download versie (60mb): http://rapidshare.com/files/13862268/zany.mpg
6:00 min
Download versie (60mb): http://rapidshare.com/files/13862268/zany.mpg
laatste aanpassing
Alleen MC DV8 kan mij nog steeds niet boeien. Ok, hij krijgt het publiek zeker mee, maarjah dat lukt mij nog wel als ik de longen uit m'n lijf schreeuw
Wat een bullshit.. Als je het voor mij ff op wil nemen en op Youtube wil zetten, dan zullen wij jouw kunsten wel ff beoordelen..
Dat je MC Villain beter vind dat kan natuurlijk, maar om nou meteen te zeggen dat jij kan wat MC DV8 kan
Het anthem v/d avond is echt een supervet nummer
Volt van Zany
Volt van Zany
Uitspraak van JP Energyflash op zondag 28 januari 2007 om 23:55:http://www.youtube.com/watch?v=OxF2tsYRKrU
Was ubervet feest!! 
Vanaf Tony tot Shadowland T helemaal los gegaan ten koste van beide kuiten kramp maar goed........
En boven even Zatox meegepakt, dikke ragplaten, geweldig kan die vent draaien!!
Ja was er weer 1 voor in de boeken, ook vanwege de groep, was reuzegezellig weer mensen!!!
Tot volgend jaar X Qlusive.....

Vanaf Tony tot Shadowland T helemaal los gegaan ten koste van beide kuiten kramp maar goed........
En boven even Zatox meegepakt, dikke ragplaten, geweldig kan die vent draaien!!
Ja was er weer 1 voor in de boeken, ook vanwege de groep, was reuzegezellig weer mensen!!!
Tot volgend jaar X Qlusive.....
laatste aanpassing
Uitspraak van StefanovicOf anders een X-qlusive 'The X-Qlusives' van 12 tot 7 Dana Luna Pavo, Prophet en Zany, dus met zn 5enop zondag 28 januari 2007 om 23:49:
Ok dat wordt m noooit maargoed Ik hoop eerlijk gezegd op Pila.. Zou anders ook niet echt weten wie trouwens..
Of gewoon in Mei een nieuwe X-Qlusive Italy en in januari weer een X-Q Holland
Al blijf ik er toch bij dat X-Qlusive The New Generation® het beste idee is
neej, momenteel zou ik persoonlijk volgend jaar x-qlusive Isaac of x-qlusive Technoboy
En de volgende X-qlusive The Battels Between The International Legends worden
x-qlusive Technoboy
Hij heb net zn eigen feest gehad dus dat wordt m nie. X-Qlusive Pila zou wel mooi zijn. Of wat me ook geweldig lijkt X-Qlusive Scantraxx vs. Fusion.
Uitspraak van StefanovicX-Qlusive The New Generation®op zondag 28 januari 2007 om 23:49:
Ok moi natuurlijk
Mister Puta got stuck in the cactusse
GEWELDIG feestje
laatste aanpassing
Gruwelijk vet feest, de beste na qlimax zoniet even goed tot beter!
perfect zuiver en Hard geluid, nog veel betere sets van iedereen, niet te druk, geen strenge drugscontrole, vette show, vette lasers en bovendien waterflesjes gratis bijvullen!
hoogtepunten waren tatanka en het laatste half uur, lekker hard raggen met die laatste beetjes energie
restecpa voor zany en Q
perfect zuiver en Hard geluid, nog veel betere sets van iedereen, niet te druk, geen strenge drugscontrole, vette show, vette lasers en bovendien waterflesjes gratis bijvullen!
hoogtepunten waren tatanka en het laatste half uur, lekker hard raggen met die laatste beetjes energie
restecpa voor zany en Q
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 januari 2007 om 01:46:Hij heb net zn eigen feest gehad dus dat wordt m nie. X-Qlusive Pila zou wel mooi zijn. Of wat me ook geweldig lijkt X-Qlusive Scantraxx vs. Fusion.
Zow dat zow wel een heel erg vet feest worden
Waar kan ik tekenen???
Nou wij hadden net de trein van 07.48 uur gemist. Toen die van 08.10 uur, iedereen stond bij spoor 7 en wij lekker eigenwijs bij spoor 8
Wij hadden de trein van 07:29 naar Utrecht, op jou advies nota bene
Ja dat je iedereen kwijt raakte is je eigen schuld. Ik vond het echt heel erg meevallen met de drukte Behalve die rij bij binnenkomst, maar die leek ook langer als dat ie eigenlijk was 20 minuutjes buiten gestaan ofsow
Ik bedoelde dan vooral de mensen van pf die ik ken die was in constant zoek. Maar trof de meesten later ook wel weer. Mijn vaste stampmaten zijn niet zo mielijk om terug te vinden
En die rij bij binnenkomst vond ik nog niet eens zo erg, lekker lullen met de mensen om je heen en alvast de sfeer proeven. T was iig top, de hele avond eigenlijk wel.
Het anthem v/d avond is echt een supervet nummer
Volt van Zany
Lekker nummer idd
Wie de volgende DJ wordt?
Ik kan me zo snel niemand bedenken die populair genoeg is.
Misschien Showtek
We zien het wel, ik had een XQlisive zany ook niet verwacht twee jaar geleden. En anders doen ze wel met een nader thema zoals labels of een Q-xlusive waarbij de grootmeesters het tegen elkaar opnemen. En a;s dat is geweest er er wel weer een "nieuwe" DJ met genoeg strepen voor zijn eigen Q-Qlisive, wat dat betreft is het wel een concept waarmee je veel kan doen
Uitspraak van inactief op maandag 29 januari 2007 om 09:53:XQ headhunterz
XQ showtek
XQ technoboy
XQ dv8
Headhunterz nog niet, Showtek komt in de buurt, Technoboy is een beetje op z'n retour en Q-dance moet iets orgineels doen niet wat B2S al eens deed.
DV8 met gast optredens van Ruffian, Syco, Villain, enz.. en een special 4-mic-set..
Na die nacht heeft hij geen stembanden meer over
Lijkt me sterk.
Tatanka moet ook iets langer mee draaien.
Pila, Deepack en Isaac zijn naar mijn idee nog/niet meer populair genoeg.
Uitspraak van inactief op maandag 29 januari 2007 om 09:53:XQ headhunterz
XQ showtek
XQ technoboy
XQ dv8
Met HH zijn we na een half uur klaar, TB is net geweest, en DV8 heeft geen platen gemaakt..
(ik dacht ik meld het maar ff, misschien wist je het niet..
Uitspraak van inactief op maandag 29 januari 2007 om 10:06:hebben er nog mensen vandaag een piep ?
Nog wel wat ruis geloof ik.. Hopelijk zijn in de loop van volgende week mn oordoppen klaar, nooit meer pieeeeeeeeeeeeeeep
Pila, Deepack en Isaac zijn naar mijn idee nog/niet meer populair genoeg
Geinig dat je dat noemt..
Nee, als ik de dj's in het verleden bekijk ga ik toch zoeken naar iemand die al jaaaaren meeloopt en veelzijdig is.. Ik stem lekker voor Pila
Super feest!
vooral Donkey Rollers & Showtek waren super! 
Waarom hoor ik niemand over de decoratie die er niet was?
Omdat XQ om de muziek draait, niet om de show
Als je show wil ga je maar naar Qlimax
haha nee ik vond het ook een tikje kaal hoor, maar heb me er niet aan gestoord. XQ ga je heen voor de muziek, en die was dik in orde
Was idd een superfeest!!! Alleen wie was die leuke kerel uit Amsterdam Noord waar ik mee heb staan zoenen?!!! Weet alleen nog dat je bij een bank werkt, maar had geen tijd meer om je nummer te vragen omdat mijn vriendinnetje niet lekker was 
Uitspraak van StefanovicOmdat XQ om de muziek draait,op maandag 29 januari 2007 om 10:16:
Had wel wat vuurwerk of een paar knallen verwacht.
Uitspraak van StefanovicQlimaxop maandag 29 januari 2007 om 10:16:
Daar kan je alleen stilstaan en kijken..
Doe mij maar X-Qlusive.
Uitspraak van Wackiejacky op maandag 29 januari 2007 om 08:26:Wow die pizza viel ook helemaal niet goed
die was ook echt niet lekker idd haha, muffe zooi!
Omdat XQ om de muziek draait, niet om de show
Toch was er op de vorige editie wel meer show aanwezig!
Uitspraak van Stefanovichaha nee ik vond het ook een tikje kaal hoor, maar heb me er niet aan gestoord. XQ ga je heen voor de muziek, en die was dik in ordeop maandag 29 januari 2007 om 10:16:
Daar is je antwoord al. en ik heb liever goed geluid. Super sfeer en dat er lekker geragt kan worden dan dat er een mooi decoor is sonder stampwerk.
En zo "kaal" was het bij nader inzien ook niet. TBY was nog kaler. Decoratie was toch wel voldoende en lasers waren ok ok. Dus mij hoor je niet klagen, alleen de zaal was net ietjes te donker maar vooraan had je daar geen last van
Had wel wat vuurwerk of een paar knallen verwacht
me2. Maar het kan niet iedere keer zo zijn, anders verliest het ook zijn kracht. Het was goed zoals het was. Beetje semi-underground gevoel zonder al te veel poespas. Maar wel met mooi geluid, lekkere sfeer en goede stampnummers!
Uitspraak van StefanovicOmdat XQ om de muziek draait, niet om de showop maandag 29 januari 2007 om 10:16:
ja ik vind ook dat het om de muziek draait hor
maar bij alle andere edities hoor je altijd iedereen praten over de aankleding enz. Nu totaal niet (want die was er ook niet)
maar ik praat die prijs van een kaartje nog altijd voor mezelf goed door te zeggen dat er zoveel mooie en vooral dure decoratie hangt.
maar die was er nu dus totaal niet.
Dusss zonde van me geld dit feest
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 januari 2007 om 03:30:geen strenge drugscontrole
Toen ik aan de beurt was om gefouileerd te worden kwam er een een collega beveiliger tegen die gast zeggen dat ze snellen moesten gaan werken en alleen nog maar op wapens moesten controleren.
De mensen ervoor werden echt wel erg goed bevoeld al zeg ik t zelf.
Verder was het echt een superfeest, ik heb me zwaar goed vermaakt.
De muziek was de hele n8 echt heel goed te doen zowel boven als beneden.
Kep echt geen 1 kut nummer gehoord en das nog nooit voorgekomen op een feest.
De sfeer was echt zwaar goed, boven gemiddeld zelfs.
Heb met erg veel leuke/vaage/maffe mensen zitten babbelen.
En ik heb vooral erg veel gestampt
Kortom alles was zo als ik mezelf een perfect feest voorstel!!!
Zany bedankt!!! (en de rest van de DJ`S natuurlijk)
laatste aanpassing
Uitspraak van Mind.Illusion op zondag 28 januari 2007 om 22:13:Bij het allerlaatste nummer wat zany draaide ging er midden in de zaal naast me een gast helemaal out. Hij verstijfde helemaal en kon echt nix meer. Werd toen bewusteloos en door 3 security weggetild richting EHBO.
Dat had ik inderdaad ook gezien, of beter gevoeld.. De beveiliging liep met kerel en al tegen mij aan hehe
Nouja, zal wel goed afgelopen zijn, en zal wel drugs in het spel zijn geweest.
Was in ieder geval fijn feestje, erg gezellig
SUPER heerlijk GERAGD, kon bijna niet beter, heerlijke sfeer
GEWELDIG feeest
GEWELDIG feeest
Kep echt geen 1 kut nummer gehoord en das nog nooit voorgekomen op een feest.
hmm, nu je 't zegt
vond die lcd tv schermen toch wel vet hoor. hemaal omdat de vj's van vision impossible er ook weer waren.
laatste aanpassing
HEEEL dik feest gehad! heel veel vette platen gehoord, maar toch minder fusion platen gehoord als verwacht. Miste platen als thugs/freakz, revolutions, pure, deep inside, spunk, sky high e.d.
Klapper van de avond: Southstylers - Pounding remix!
Geluid was in de HMH echt weer super!! Kon niet vooraan blijven staan, trokken mn oren niet!
Hardcore had van mij niet gehoeven... Maar ja, prima vermaakt iig!
Klapper van de avond: Southstylers - Pounding remix!
Geluid was in de HMH echt weer super!! Kon niet vooraan blijven staan, trokken mn oren niet!
Hardcore had van mij niet gehoeven... Maar ja, prima vermaakt iig!
Uitspraak van ruudvaneijk op maandag 29 januari 2007 om 11:51:vj's van vision impossible
Uitspraak van ..Bennie.. op maandag 29 januari 2007 om 11:53:deep inside
Die heb ik wel gehoord.
Uitspraak van ..Bennie.. op maandag 29 januari 2007 om 11:53:sky high
Weet ik niet zeker meer, dacht het wel..
Uitspraak van ..Bennie.. op maandag 29 januari 2007 om 11:53:Klapper van de avond: Southstylers - Pounding remix!
Zoo vet ja!
Uitspraak van ..Bennie.. op maandag 29 januari 2007 om 11:53:Klapper van de avond: Southstylers - Pounding remix!
En FTS, op die platen zat ik echt te wachten..
laatste aanpassing