Partyflock

Forumonderwerp · 927670
1 volger · 8357x bekeken

Waarschuw beheerder
donateur
Hallo allemaal,

Ik dacht; ik open hier maar eens een topic over om zo ook mijn steentje weer een beetje bij te dragen bij het verspreiden van wat iets waarvan ik denk dat we het allemaal te weten moeten gaan komen.

Na het zien van zijn intervieuw naar aanleiding van zijn boek "Worden Wij Wakker?" ben ik van mening dat de kennis die hierin gegeven wordt de mensheid zo snel en zo grootschalig mogelijk zal moeten gaan bereiken. Vandaar dat ik hier even het filmpje van het intervieuw wil posten. gelukkig staat deze al op internet, en het is niet eens illegaal. Op de achterkant van het DVD hoesje staat zelfs letterlijk: Deze DVD is vrij van auteursrechten (dus kopiëren a.u.b!)

Hier het intervieuw: Worden Wij Wakker?

Ik zal zeggen: bekijk het, wees openminded, bewaar je eventuele cynisme voortkomend uit onwetendheid voor ná het kijken van de dvd, luister heel goed naar wat deze man allemaal vertelt! Dit gaat iedereen aan, dus ook jou!
Probeer het te begrijpen, schakel a.u.b. tijdens het kijken hiervan even je (bevoor-)oordeelde mind uit.
Dit is echt ontzettend interessant en bewustmakend!

Marcel Messing (geboren 1945) studeerde antropologie, filosofie en vergelijkende godsdienstwetenschap.

Hij is auteur van 20 boeken en talloze artikelen, medewerker van Prana en Inzicht.

Hij was als stafdocent en decaan werkzaam in het Hoger Beroeps Onderwijs, hierna jaren wetenschappelijk medewerker van de Bibliotheca Philosophica Hermetica te Amsterdam.

(bron: wikipedia)

Ik ben zeer benieuwd naar wat dit met de mensen doet... dus laat even een reactie achter nadat je 'm gekeken hebt.
Ook ben ik benieuwd naar wat dit zoal bij jullie oproept.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van TYHARO op zondag 25 februari 2007 om 18:08:
Edit: Damn...dat krijg je als aan het typen bent en je word afgeleid tussendoor...

Wat dan? o:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van TYHARO op zondag 25 februari 2007 om 18:08:
Dat zijn de overduidelijke idd... :)

Wat denk jij? worden die films en games bewust gebruikt? of zijn het de ideeen van de bedenkers?

Nog een goed voorbeeld is Blade Runner als film.

en games als Ghost Recon ; Advanced Warfighter, Gears Of War en Command & Conquer
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 februari 2007 om 19:03:
Wat dan?

Dat ik zwaar achterliep...waren inmiddels meerdere films aan het lijstje toegevoegd na een edit... :p

Dat word door de makers bewust gedaan...op die manier blijft men het als een fictie verhaaltje zien ipv iets wat op waarheid kan berusten... :)
Deus Ex is ook een game die erover gaat trouwens...
Een film die wat minder obvious is is bijvoorbeeld fight club...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van TYHARO op zondag 25 februari 2007 om 23:41:
Deus Ex is ook een game die erover gaat trouwens...

klopt :) goed spel trouwens. Syndicate is ook een 'cyber-punk' game.

Uitspraak van TYHARO op zondag 25 februari 2007 om 23:41:
Een film die wat minder obvious is is bijvoorbeeld fight club...

klopt ja :D

Bourne Identity -trilogie :)
Waarschuw beheerder
Oja...zo heette dat spel... :D
Nou ja...ik had de opvolger syndicate wars dan... :)

Waarschuw beheerder
Best bizar hoe je kijk op het leven in een weekend kan veranderen door een filmpje :bloos:
Waarschuw beheerder
Whehe...ik ken het gevoel... 8)
In het begin ben je verward...nog een beetje in de ontkenningsfase (only human) maar als je het even laat bezinken en tot je door laat dringen kom je er heel anders uit dan je voorheen was...
Het verklaarde veel dingen voor mij iig...en dat gaf juist rust...waar ik voorheen juist zeer onrustig was...
Iets klopte er niet...maar wat? Dat maakte mij zeer gefrustreerd...onrustig en agressief...maar na die wake up call kon ik dat iig juist allemaal laten gaan... :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 februari 2007 om 01:02:
Best bizar hoe je kijk op het leven in een weekend kan veranderen door een filmpje

Als je mij toch niet had (L)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van TYHARO op maandag 26 februari 2007 om 01:09:
Het verklaarde veel dingen voor mij iig...en dat gaf juist rust...waar ik voorheen juist zeer onrustig was...
Iets klopte er niet...maar wat? Dat maakte mij zeer gefrustreerd...onrustig en agressief...maar na die wake up call kon ik dat iig juist allemaal laten gaan... :)

haha bij mij juist andersom :p

http://video.google.com/videoplay?docid=1263677258215075609&q=label%3A%22new+world+order%22

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 februari 2007 om 01:20:
Als je mij toch niet had (L)

:lief: teefje

Waarschuw beheerder
ik ga slapen :p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 februari 2007 om 01:28:
haha bij mij juist andersom

Het is een klotestreek van ze...maar eigenlijk is het gewoon onze eigen schuld...
Want wie is nu degene die erin getrapt is eigenlijk? ;)

Ik kan wel boos op mezelf zijn maar daar heb ik niks aan...ik ben erin getrapt...stupid...maar dat is verleden tijd...
Hardhandig kan je ze niet wegschoppen...daarvoor zijn ze veel en veel te sterk...op dat punt kan je ze echt niet raken...
Ze zijn wel vrij simpel te verslaan...ze zijn namelijk afhankelijk van ons...als wij ons niet langer opstellen als slaaf stellen zij gewoon geen ene fuck meer voor...
Je verslaat ze op eigen terrein...in je eigen koppie...als ze daar geen invloed meer hebben dan lijden ze daarbuiten ernstige verliezen...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik heb net de tijd genomen om het intervieuw weer eens te bekijken,maar ik snap er niet zo veel van.ik lees de verhalen hier op het forum,en vind dat erg interesant wat jullie vertellen.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van TinkerbeLisa op maandag 26 februari 2007 om 02:00:
snap er niet zo veel van

Dat is helemaal niet erg. Kan me dat ook eigenlijk best goed voorstellen. Neem de tijd. Waarschijnlijk heb je dat gewoon een beetje nodig om dit te leren begrijpen. Komt wel. :)

Waarschuw beheerder
http://video.google.com/videoplay?docid=-6517776133137328105&q=label%3A%22new+world+order%22

Waarschuw beheerder
Uitspraak van TinkerbeLisa op maandag 26 februari 2007 om 02:00:
ik heb net de tijd genomen om het intervieuw weer eens te bekijken,maar ik snap er niet zo veel van.ik lees de verhalen hier op het forum,en vind dat erg interesant wat jullie vertellen.

Op een gegeven moment vallen de stukjes op de goede plek :)
Waarschuw beheerder
zal het helpen als ik het filmpje vaker ga kijken?
ik wil het namelijk wel heel erg graag snappen

Waarschuw beheerder
donateur
Ja vaker bekijken kan denk ik zeker helpen. Gewoon beetje laten bezinken...als je voelt dat je 'm nog eens moet bekijken gewoon doen. Dan ga je 't steeds beter begrijpen. Ik heb deze dvd ook al 2 of 3 keer gezien. En met de keer wordt het steeds duidelijker allemaal (Y)
Waarschuw beheerder
zou je misschien kort willen vertellen waar die film over gaat?
Waarschuw beheerder
donateur
er zijn grote veranderingen aan de gang, en bepaalde krachten willen hun macht behouden en daardoor vanalles proberen om ons te verdelen, te misleiden etc... maar vertrouw op je gevoel en instinct en niet alles wat je in de media leest of ziet.. en dan komt het allemaal wel goed :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van TinkerbeLisa op maandag 26 februari 2007 om 02:24:
zou je misschien kort willen vertellen waar die film over gaat?

Ow nee, ik bedoelde deze docu. Alleen ik heb 'm thuis op DVD. Dus daarom zei ik dat... ik m'n hoofd is het nog steeds een dvd ipv een filmpje op youtube.com :vaag: :P

Uitspraak van FC Lacoste op maandag 26 februari 2007 om 02:47:
ik ga zo slapen

truste (K)
Waarschuw beheerder
ik hoop dat het nog een keer tot me doordringt,lijkt me zeer interessant
Waarschuw beheerder
je moet gewoon je ogen dicht doen en dan dromen dat je ergens heel graag wilt zijn en dan kom je vanzelf in neverland tinkelbelletje

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van TinkerbeLisa op maandag 29 januari 2007 om 04:50:
omdat ik benieuwd was of hij met nog iets verassend kwam,maar helaas.
ik ben niet onder de indruk

Dit zei je trouwens eerder Tinkerbelisa... :P Als het niet verassend was voor je... waarom begrijp je het nu dan niet? :P

;) geeft verder niks hoor...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
teefje :lief:

Waarschuw beheerder
donateur
(K)

Waarschuw beheerder
Ik heb de boeken Worden Wij Wakker en The Silent Takeover (over globalisering en de dood v/d democratie)

Waarschuw beheerder
[img width=431 height=648 cacheid=000da0830027108fbb604b771a01c95fd7]http://www.harpercollins.com/harperimages/isbn/large/1/9780060559731.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
:s Ik kom tijd tekort om het allemaal te lezen zeg.
Nog een hoop te lezen boeken op m'n lijst.

Ik ben nu Het Celestijnse inzicht aan het lezen, James Redfield zegt dat de mens aan het evolueren is en steeds hoger komt in trillingsniveau. Hij heeft het verder niet over The new order, maar het boek is ook geschreven in '97 dus ik vraag me af of hij de politieke ontwikkelingen vanaf ongeveer 2000 ook een goeie afleidingsmanoeuvre van onze verdere evolutie vind. Tuurlijk zijn ze er al langer mee bezig, maar bepaalde ontwikkeling hebben wel gewerkt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Flex-y op dinsdag 27 februari 2007 om 14:17:
Hij heeft het verder niet over The new order

Het is ook overbodig om je daarmee bezig te houden als je in een
hoger trillingsniveau

wil komen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Alles wat ik tot heden gelezen hebt klopt.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 februari 2007 om 21:44:
Alles wat ik tot heden gelezen hebt klopt.

Das mooi sjaakie! b)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 februari 2007 om 23:39:
Das mooi sjaakie! b)

ik zou em ook maar eens gaan lezen sjonnie :p

Waarschuw beheerder
donateur
Het boek van Marcel? :o Ja idd, ik moet daar echt eens mee beginnen!! Maar ff druk met studie.... enzooooo :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 maart 2007 om 00:07:
Ja idd, ik moet daar echt eens mee beginnen!!

:p leest lekker weg moppie :lief: hihihihihi
Waarschuw beheerder
Uitspraak van blueprint op dinsdag 27 februari 2007 om 19:36:
Het is ook overbodig om je daarmee bezig te houden als je in een

hoger trillingsniveau

wil komen.

Ja, dat wel, maar tegenwoordig worden de mensen zo bang gemaakt (zodat ze in een lager trillingsniveau blijven hangen) dat ze geen tijd hebben om zich op hun eigen evolutie te richten.
Ik zeg niet de ik in The new order geloof, maar ik sluit het ook nog niet echt uit. Als mensen zelf gaan denken en evolueren is er minder macht en geld voor ze te halen.
Ik blijf het een interessante en plausibele gedachte vinden.
Maar heb jij niet het idee, dat er een aantal mensen achter de schermen de touwtjes in handen hebben? (hoeft niet gelijk een complot te zijn, maar net als't vaticaan bv?)

Waarschuw beheerder
Zelf de grootste bedrijven ter wereld vallen onder 1 firma ; dat is on-menselijke macht.
Waarschuw beheerder
Het ontkennen van het bestaan van "evil" in deze wereld is gevaarlijker dan jezelf ermee confronteren...want dan besef je dat ze eigenlijk bar weinig voorstellen...al lijken ze op het eerste gezicht zo sterk... :p
Ze kunnen hun macht niet fysiek afdwingen...daarvoor zijn ze gewoon met veel te weinig man...ze zijn afhankelijk van ons voor hun macht en dwingen dat psychisch af...
Als je weet hoe ze te werk gaan om je psychisch te beperken is het makkelijker om daar tegenin te gaan...
Als dat geen halt toegeroepen word kunnen we dat hogere trillingsniveau sowieso wel vergeten...
Ze zijn namelijk aan het toewerken naar een staat waar ze hun maskers af kunnen doen en waar de mens een slaaf is...ook op spiritueel gebied...vooral op dat gebied...
Vooral dat willen ze juist in de hand hebben en kunnen controleren...onder andere door in iedere mens een microchip te planten...
Ze zijn doodsbang voor ons wat dat betreft... (6)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 februari 2007 om 14:33:
White raider kaarten...

Met die kaarten werk ik zelf het liefst:yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van TYHARO op vrijdag 2 maart 2007 om 04:22:
Als je weet hoe ze te werk gaan om je psychisch te beperken is het makkelijker om daar tegenin te gaan...
Als dat geen halt toegeroepen word kunnen we dat hogere trillingsniveau sowieso wel vergeten...
Ze zijn namelijk aan het toewerken naar een staat waar ze hun maskers af kunnen doen en waar de mens een slaaf is...ook op spiritueel gebied...vooral op dat gebied...
Vooral dat willen ze juist in de hand hebben en kunnen controleren...onder andere door in iedere mens een microchip te planten...
Ze zijn doodsbang voor ons wat dat betreft...

Ik eis dat jij een boek gaat schrijven! Laat die kennis van je horen aan het grote publiek...bereik ze!!!! ;d
Waarschuw beheerder
Eer dat het boek af is...dan is het al te laat ben ik bang... :p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Luiwammes :[
Waarschuw beheerder
Gaat gewoon heel veel tijd inzitten...niet alleen het schrijven maar het hele proces erachter... ;p
Dan zou ik er beter gewoon een gratis te downloaden e-book van kunnen maken... :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Flex-y op donderdag 1 maart 2007 om 12:05:
Maar heb jij niet het idee, dat er een aantal mensen achter de schermen de touwtjes in handen hebben?

Ik weet wel zeker dat er mensen achter de schermen vieze spelletjes aan het spelen zijn. Maar dat betekent niet dat ik me ermee bezig moet houden en aandacht aan hun game ga schenken, terwijl ik mijn tijd en energie nuttiger voor m'n eigen ontwikkeling kan gebruiken.

Er zit een valkuil in de gedachtengang van de strijd aan gaan met allerlei complot theoriën. De valkuil is het "we against them" concept, dit is een dualistische gedachtenvorm, niet veel anders dan het dualisme wat voortkomt uit o.a. de bijbel.

Wil je een hoger trillingsniveau bereiken en onderhouden, dan is het handig om je los te kunnen maken van die gedachtenvorm, anders wordt je telkens weer terug geworpen.

Daarnaast is er nog de energetische wet van "dat wat jij aandacht (energie) schenkt, wordt daardoor gevoed en kan mogelijk ook gaan groeien.

Vandaar dat ik vanuit mijn optiek voorzichtig ben waar ik mijn energie op richt, daarbij heel nauwlettend vanuit wat voor gemoeds/emotionele-toestand ik dat doe.
De fratsen schelen dan inderdaad.

Maar voor andere mensen kan het misschien anders werken, daar kan ik vanachter dit beeldscherm niet iets van zien.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van blueprint op vrijdag 2 maart 2007 om 18:16:
Maar voor andere mensen kan het misschien anders werken, daar kan ik vanachter dit beeldscherm niet iets van zien.

Het kan mensen bewustmaken , en dus
weer op een ander niveau wakker maken.

maar door je je er mee bezig te blijven houden
verbind je je keer op keer weer met die energie .

en jep , waar je je energie in steekt groeit indeed. :jaja:
Waarschuw beheerder
Gelukkig word er dan ook vooral aandacht gegeven aan hoe je je kan loskoppelen van dat alles...
Er word duidelijk gezegd dat je niet tegen ze aan moet schoppen maar dat je juist aan jezelf moet werken...het probleem ligt niet bij hun maar bij ons zelf...
Als men massaal daaraan gaat werken dan is het 1 keer blazen en ze liggen om...dan zijn ze nergens meer...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nanda op vrijdag 2 maart 2007 om 18:24:
Het kan mensen bewustmaken , en dus
weer op een ander niveau wakker maken

Met de nadruk op het woordje 'kan' inderdaad. Dat is ook wat ik probeer aan te geven, er zijn daarnaast nog genoeg andere manieren om bewustzijn te ontwikkelen.

En inderdaad zoals Tyharo zegt, het is aan onszelf om hiermee aan de slag te gaan willen we als mensheid iets bereiken.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Aan dat bewustzijn heb je alleen verdomd weinig als je op den duur in een staat leeft zoals zij die graag willen...desnoods zullen ze je gaan "heropvoeden"... :p

Het staat met elkaar in verband naar mijn mening...de mensheid is in staat tot grootse dingen MITS ze hun ketens afwerpen die ze beperkt daarin... Moeten ze wel weten welke ketens...
Het laatste wat ze moeten doen is ook bang voor ze zijn...dat is wat ze willen om de meester - slaaf verhouding in stand te houden...
Maar als je goed kijkt is het juist andersom...wij zijn de meesters...zij zijn de slaven...zij zijn meer afhankelijk van ons dan wij van hun...
laatste aanpassing