Partyflock
 
Forumonderwerp · 927670
 
Hallo allemaal,


Ik dacht; ik open hier maar eens een topic over om zo ook mijn steentje weer een beetje bij te dragen bij het verspreiden van wat iets waarvan ik denk dat we het allemaal te weten moeten gaan komen.

Na het zien van zijn intervieuw naar aanleiding van zijn boek "Worden Wij Wakker?" ben ik van mening dat de kennis die hierin gegeven wordt de mensheid zo snel en zo grootschalig mogelijk zal moeten gaan bereiken. Vandaar dat ik hier even het filmpje van het intervieuw wil posten. gelukkig staat deze al op internet, en het is niet eens illegaal. Op de achterkant van het DVD hoesje staat zelfs letterlijk: Deze DVD is vrij van auteursrechten (dus kopiëren a.u.b!)

Hier het intervieuw: Worden Wij Wakker?

Ik zal zeggen: bekijk het, wees openminded, bewaar je eventuele cynisme voortkomend uit onwetendheid voor ná het kijken van de dvd, luister heel goed naar wat deze man allemaal vertelt! Dit gaat iedereen aan, dus ook jou!
Probeer het te begrijpen, schakel a.u.b. tijdens het kijken hiervan even je (bevoor-)oordeelde mind uit.
Dit is echt ontzettend interessant en bewustmakend!


Marcel Messing (geboren 1945) studeerde antropologie, filosofie en vergelijkende godsdienstwetenschap.

Hij is auteur van 20 boeken en talloze artikelen, medewerker van Prana en Inzicht.

Hij was als stafdocent en decaan werkzaam in het Hoger Beroeps Onderwijs, hierna jaren wetenschappelijk medewerker van de Bibliotheca Philosophica Hermetica te Amsterdam.

(bron: wikipedia)



Ik ben zeer benieuwd naar wat dit met de mensen doet... dus laat even een reactie achter nadat je 'm gekeken hebt.
Ook ben ik benieuwd naar wat dit zoal bij jullie oproept.
Uitspraak van TYHARO op zaterdag 7 juli 2007 om 01:47:
Dat klopt...maar dan mag je je afvragen hoe een bepaalde attitude...om het zo even te noemen...bijdraagt aan het boeken van vooruitgang...
Het stuit iig op ernstige weerstand bij sommige mensen...waar je sowieso eigenlijk niet raar van op moet kijken als je hebt over zulke onderwerpen...
Dus het laatste wat je dan eigenlijk zou moeten doen is daar weer stevig op/tegen in gaan met bepaalde opmerkingen...
Want dan kijken ze al helemaal niet meer naar de inhoud op den duur...dan kijkt men alleen nog maar naar wie het zegt en keuren het daarom alleen al standaard af...
Dan wordt er natuurlijk geen enkele vooruitgang geboekt...
Maar dat had ik al vermeld een paar pagina's terug...dan bereik je het tegenovergestelde wat je in feite wilt bereiken...

Dat is ook zo. Tijdens een discussie moet je gewoon openstaan voor andermans ideeen en theorieen anders is er geen nut van discussie. Dan word het meer een strijd om iemand te overtuigen en als beide personen nergens voor open staan is dit natuurlijk een eindeloze poging tot overhalen. Ook respect voor andermans visie is erg belangrijk. Dingen worden vaak als belachelijk aangezien. Maar het iets belachelijk vinden is slechts een kwestie van mening en niet van feiten. Zodra je de feiten op een rijtje hebt ben je pas klaar om een mening te vormen. Anders is die mening niet gegrond
 
Ereshkigal citeer 6 juli 2007 23:26 Jij zal wel een druk leven hebben met het schrijven van al die inspirerende gedichten.

:yes:

klopt

mijn leven is leeg en ik heb pf echt nodig om mijn tijd te doden en mijn dichtkunst op kwijt te kunnen

jeetje, dat je dat ook zo goed doorhebt

jij bent echt helemaal geweldig!

waren er maar meer mensen zoals jij
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 9 juli 2007 om 10:28:
klopt

mijn leven is leeg en ik heb pf echt nodig om mijn tijd te doden en mijn dichtkunst op kwijt te kunnen

jeetje, dat je dat ook zo goed doorhebt

jij bent echt helemaal geweldig!

waren er maar meer mensen zoals jij

Ik wens je veel succes met je levensverrijkende dichtkunst. Tsja, zo ben ik.
 
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 9 juli 2007 om 10:28:
jij bent echt helemaal geweldig!

dat is ze zeker.

Uitspraak van Benighted op maandag 9 juli 2007 om 20:36:
Tsja, zo ben ik.

:lol:
laatste aanpassing
 
Ik wens je veel succes met je levensverrijkende dichtkunst. Tsja, zo ben ik.

dichtend door het leven, al is het maar voor even, wat gaan we nu beleven, vergeet je thee niet te zeven, heb geen nichten, maar wel neven. dichten is mooi
laatste aanpassing
 
{ongeldige bron voor embed: http://video.google.com/videoplay?docid=8801627582496210409&hl=en-AU}

Ook een goede van David Icke.
 
{ongeldige bron voor embed: http://video.google.nl/videoplay?docid=8572687022182904564&q=david+icke&total=947&start=20&num=10&so=0&type=search&plindex=3}

en nog een (y)
DVD gekeken, boek gelezen (y) Zeer boeiend.
Nu aan het graven op internet, heeft me al wat uurtjes kostbare slaaptijd gekost :D
 
Uitspraak van Petey! op donderdag 19 juli 2007 om 21:05:
DVD gekeken, boek gelezen (y) Zeer boeiend.
Nu aan het graven op internet, heeft me al wat uurtjes kostbare slaaptijd gekost :D

ah (y)

Kijk anders op me profiel ;) staan veel info en bronnen op :9
 
Dooie zooi...als iedereen em al gezien zou hebben zou
d'r een revolutie aan de gang zijn?
 
ben m aan t kijken.
morgen boek halen :)
 
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 augustus 2007 om 01:08:
ben m aan t kijken.
morgen boek halen

:D (y) Boek is absoluut
Ben het boek aan het lezen nu, geweldig. Bevestigd mijn mening op bepaalde punten, op andere zie ik weer nieuwe zienswijzen. Maar de beste man heeft absoluut gelijk!
zeer zeer interessant!!
"All are one, are one people"

"Wake up, you gotta free yourself"

Die teksten gaan al een tijdje mee, ja.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 januari 2007 om 18:41:
Worden Wij Wakker?

Trustuh!
 
Het boek is inderdaad erg interessant, hoewel ik 'm wel soms wat lastig weglezen vind door de vele termen, afkortingen van organisaties, wetten, politieke zaken en bedrijven die genoemd worden. En natuurlijk ook de shitload aan bronnen... Maargoed, dat maakt het weer een extreem goed gedocumenteerd boek! :respect:
laatste aanpassing
 
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 augustus 2007 om 01:08:
morgen boek halen :)

:$

Moet het nog steeds doen

:$
laatste aanpassing
 
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 augustus 2007 om 08:22:
:D(Y)Boek is absoluut

Benieuwd:D Dus net gisteren in begonnen:) Je kunt 'm wel ff missen toch hoop'k:P Bijster snel lees'k nml niet en aan tijd ontbreekt 't me ook geregeld..
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 september 2007 om 13:16:
Je kunt 'm wel ff missen toch hoop'k

Ik wil em heeeeeeeeeel snel terug! :[













O:)
Ik ben benieuwd of dit topic nog leeft in 2022
 
Zijn we inmiddels wakker ?
 
het leven is gewoon kut ...
 
gelukkig maar stel je een leven voor zonder kutjes dat is toch geen leven
 
.... Geen antwoord
 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 november 2022 om 03:19:
Zijn we inmiddels wakker ?


Al voor ik opstond