Partyflock
 
Forumonderwerp · 927670
 
Hallo allemaal,


Ik dacht; ik open hier maar eens een topic over om zo ook mijn steentje weer een beetje bij te dragen bij het verspreiden van wat iets waarvan ik denk dat we het allemaal te weten moeten gaan komen.

Na het zien van zijn intervieuw naar aanleiding van zijn boek "Worden Wij Wakker?" ben ik van mening dat de kennis die hierin gegeven wordt de mensheid zo snel en zo grootschalig mogelijk zal moeten gaan bereiken. Vandaar dat ik hier even het filmpje van het intervieuw wil posten. gelukkig staat deze al op internet, en het is niet eens illegaal. Op de achterkant van het DVD hoesje staat zelfs letterlijk: Deze DVD is vrij van auteursrechten (dus kopiëren a.u.b!)

Hier het intervieuw: Worden Wij Wakker?

Ik zal zeggen: bekijk het, wees openminded, bewaar je eventuele cynisme voortkomend uit onwetendheid voor ná het kijken van de dvd, luister heel goed naar wat deze man allemaal vertelt! Dit gaat iedereen aan, dus ook jou!
Probeer het te begrijpen, schakel a.u.b. tijdens het kijken hiervan even je (bevoor-)oordeelde mind uit.
Dit is echt ontzettend interessant en bewustmakend!


Marcel Messing (geboren 1945) studeerde antropologie, filosofie en vergelijkende godsdienstwetenschap.

Hij is auteur van 20 boeken en talloze artikelen, medewerker van Prana en Inzicht.

Hij was als stafdocent en decaan werkzaam in het Hoger Beroeps Onderwijs, hierna jaren wetenschappelijk medewerker van de Bibliotheca Philosophica Hermetica te Amsterdam.

(bron: wikipedia)



Ik ben zeer benieuwd naar wat dit met de mensen doet... dus laat even een reactie achter nadat je 'm gekeken hebt.
Ook ben ik benieuwd naar wat dit zoal bij jullie oproept.
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 juli 2007 om 15:47:
Mensen leven zo in angst dat ze vooral met hun toekamst bezig zijn en daardoor vergeten in het NU te leven.

klopt. alles moet maar geplant worden, overvolle agenda's betekent ontkenning van het nu.

onze 'kalender' speelt in op het geweten van de mens, op een gniepige manier. wij leven niet volgens de wet van het universum ,maar volgens de wet van consumptie.



denk maar aan sex, als je een slechte sexpartij wil moet je je vooral concentreren op andere dingen 8)
laatste aanpassing
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 juli 2007 om 15:41:
zegt de discussie verder naar boven niet genoeg?

nee, want:

Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 juli 2007 om 15:41:
denk jij dat als je geboren word, je leert, werkt, jezelf onnodig moeilijk maakt, vannaf je 65 effe kan genieten, dat dat het leven is?
wie zegt dat ik dat wil?

en

Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 juli 2007 om 15:41:
think again, mensen willen eeuwig leven maar ze zijn bang oud te worden en dood te gaan om weer opnieuw geboren te worden

ik ben totáál niet bang voor de dood! :)

ofwel: je veroordeelt me weer..

en daar struikel je iedere keer weer over :aai:
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 juli 2007 om 16:27:
wie zegt dat ik dat wil?

wat doe je nu dan? werk je aan je eigen ik? of werk je liever tegen jezelf in?


Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 juli 2007 om 16:27:
ik ben totáál niet bang voor de dood! :)

ofwel: je veroordeelt me weer..

jij voelt je veroordeelt, da's iets heel anders.

da's angst zodat je effe een masker van je ego op kan zetten.
laatste aanpassing
 
klopt. alles moet maar geplant worden, overvolle agenda's betekent ontkenning van het nu.

onze 'kalender' speelt in op het geweten van de mens, op een gniepige manier. wij leven niet volgens de wet van het universum ,maar volgens de wet van consumptie.

Tja.. en jij zit nu gratis te internetten? Of toch ook wel gewoon via een commerciële provider? En wat te denken van de entreekaartjes die je koopt (je hebt al zo voor 40 euro in je PF-agenda staan.. 8))
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 juli 2007 om 17:28:
wat doe je nu dan? werk je aan je eigen ik? of werk je liever tegen jezelf in?

ben niet voor niets al een keer van studie veranderd, omdat ik daar zelf voor heb gekozen..
ik doe louter en alleen iets wat ik zelf wil :)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 juli 2007 om 17:28:
jij voelt je veroordeelt, da's iets heel anders.

da's angst zodat je effe een masker van je ego op kan zetten.

zweef, zweef, blah, blah..

jij bent een zwevend figuur, die in de ware wereld mislukt is als persoon en daarom op zoek gaat naar een andere wereld.
het beste is dan inderdaad om er zelf één te verzinnen, waar jij heer en meester bent en waar je denkt over anderen te kunnen oordelen.
helaas ben en blijf je in de ware wereld een 0 en ooit zal dit nog eens als een harde klap in je gezicht terecht komen :)
(en nee: ik oordeel je niet, jij vlucht nu eenmaal voor de ware wereld.. dat wéét ik :))
 
LLEN, hoezo ga je er steeds op in dan eigenlijk? Je kan er toch gewoon boven staan als jij vindt die dat ie kant noch wal met z'n uitspraken raakt? :)

Naar mijn idee pakt 1981 het een beetje verkeerd aan. Het vergeet dat de achtergrondinformatie die hij in z'n hoofd heeft, en waar die z'n uitspraken op baseert, niet in jullie hoofden aanwezig zijn en dat daarom zijn uitspraken voor jullie als niet meer dan vaag gelul overkomt. Op zo'n manier overtuig je dus niemand en breng je mensen ook niet op andere gedachten. Het werkt eerder averechts. Maargoed, als hij te eigenwijs is om dat te willen inzien moet ie dat natuurlijk zelf maar weten. Ik heb het op msn nou al honderden keren gezegd, maar het het lijkt geen donder te helpen. Ach ja, zijn levenslessen zullen we maar zeggen. :)
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 juli 2007 om 20:49:
LLEN, hoezo ga je er steeds op in dan eigenlijk? Je kan er toch gewoon boven staan als jij vindt die dat ie kant noch wal met z'n uitspraken raakt?

heb afleiding nodig van m'n leerwerk voor school ;)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 juli 2007 om 20:49:
Ach ja, zijn levenslessen zullen we maar zeggen

I'm afraid not....
 
Hehe ach ja, bitchen kan ook leuk zijn soms he :P
 
daarom..

maar je moet mij verdorie niet 'sheeple' noemen! :@

;)
 
Heb ik dat gedaan dan?:O
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 juli 2007 om 20:19:
jij bent een zwevend figuur, die in de ware wereld mislukt is als persoon en daarom op zoek gaat naar een andere wereld.
het beste is dan inderdaad om er zelf één te verzinnen, waar jij heer en meester bent en waar je denkt over anderen te kunnen oordelen.
helaas ben en blijf je in de ware wereld een 0 en ooit zal dit nog eens als een harde klap in je gezicht terecht komen :)
(en nee: ik oordeel je niet, jij vlucht nu eenmaal voor de ware wereld.. dat wéét ik :))

:lol: :roflol: ik zeg hier niks meer over.

ik weet beter :flower:

durf te wedden dat je de docu niet eens gekeken hebt, je mist zo het hele punt van het topic, maakt mij niet uit hoor :)

realiteit is nu eenmaal moeilijk te begrijpen voor mensen.

ik weet dat mensen die voor zichzelf denken altijd onder druk staan door de massa, echter zij zijn wel die zichzelf bezitten.
laatste aanpassing
 
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 januari 2007 om 18:41:
Ik zal zeggen: bekijk het, wees openminded, bewaar je eventuele cynisme voortkomend uit onwetendheid voor ná het kijken van de dvd, luister heel goed naar wat deze man allemaal vertelt! Dit gaat iedereen aan, dus ook jou!
Probeer het te begrijpen, schakel a.u.b. tijdens het kijken hiervan even je (bevoor-)oordeelde mind uit.
Dit is echt ontzettend interessant en bewustmakend!

dat is het zeker, maar zoals messing al zei; cynisme is al een bewijs dat men niet wil onderzoeken.
laatste aanpassing
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 juli 2007 om 21:23:
Heb ik dat gedaan dan?

nee, was ook niet tegen jou gericht ;)

op jou heb ik het op zich niet echt gemund :9

Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 juli 2007 om 21:28:
realiteit is nu eenmaal moeilijk te begrijpen voor mensen

yep :yes:
en jij loopt voorop in die polonaise :)
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 juli 2007 om 21:39:
yep :yes:
en jij loopt voorop in die polonaise :)

dan vraag ik jou; wat is voor jou de realiteit?
ik weet het wel.

als de de docu hebt gekeken gaan we verder in discussie :bye:
laatste aanpassing
 
als jij niet meer zo zweverig doet (of ben je ooit abducted door die aliens van je??) kijk ik die docu :bye:
 
De docu is het kijken waard. Maar niemand verwacht verder dat je na het zien van die docu veranderd in een predikente partyflock extremist hoor :P
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 juli 2007 om 22:09:
De docu is het kijken waard

ik geloof het meteen :)
helaas heb ik op het moment de tijd niet om daar 1,5 uur aan te besteden.. ik zal kijken of ik dat in de nabije toekomst nog voor elkaar krijg :yes:

Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 juli 2007 om 22:09:
Maar niemand verwacht verder dat je na het zien van die docu veranderd in een predikente partyflock extremist hoor

jij niet.. 1981 wel volgens mij ;)

maar dit bedoel ik dus: jij staat open voor mensen met andere gedachtengangen/meningen en veroordeelt ze niet meteen..
dat werkt inderdaad zo ontieglijk averechts!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 juli 2007 om 21:42:
dan vraag ik jou; wat is voor jou de realiteit?
ik weet het wel.

Lijkt me heel erg sterk.
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 juli 2007 om 22:20:
maar dit bedoel ik dus: jij staat open voor mensen met andere gedachtengangen/meningen en veroordeelt ze niet meteen..
dat werkt inderdaad zo ontieglijk averechts!

(k) erop.

sorry als ik in jouw ogen vervelend was, maar tis nooit te laat om
vriendelijk verder te gaan.

Uitspraak van Azul op woensdag 4 juli 2007 om 22:55:
Lijkt me heel erg sterk.

ik heb zelf nooit beter geweten, ikzelf was ook altijd cynisch tegenover
dingen die onmogelijk/oververklaarbaar werden gehouden, tot ik op onderzoek uit ben gegaan, dingen naast elkaar heb gelegd, mythologie begrijpen als dingen die altijd opnieuw gebeuren, je gedachten openstellen voor de wereld om je heen, jezelf continue vragen stellen waarom? ,de bron leren die alle ongerechtigeheid en verschrikkingen op zijn geweten heeft, weten dat mensen slaven zijn onder de macht van enkelen, weten dat wij niet 100% homo sapiens zijn, weten dat er sinds 1999 grote veranderingen plaatsvinden tot 2012, weten dat elke oorlog een leugen is gevoerd door altijd dezelfde personen, weten dat de war on terror slechts gebruikt word om mensen in hun macht te krijgen, weten dat amerika geregeerd word vanuit het vaticaan en uit engeland, weten dat tijd circuair is, weten dat mensen getraumatiseerde wezens zijn en enkelen daar misbruik van maken, weten dat veel mensen zichzelf haatten, weten hoe jfk vermoord was, weten dat er vrije energie mogelijk is waarvan de uitvinders opgesloten zitten, weten wie de 'verlichten' zijn, weten dat symbolie in dagelijkse dingen staan voor machtsuitdrukkingen....en zo zijn er nog veel meer dingen op te noemen.
laatste aanpassing
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 juli 2007 om 23:08:
sorry als ik in jouw ogen vervelend was, maar tis nooit te laat om
vriendelijk verder te gaan.

jawel.. helaas heb ik je heel vaak duidelijk proberen te maken dat je irritant en belerend was..
daar reageerde je alleen maar hetzelfde op..

kans is verkeken, sorry :)
ik heb zelf nooit beter geweten, ikzelf was ook altijd cynisch tegenover
dingen die onmogelijk/oververklaarbaar werden gehouden, tot ik op onderzoek uit ben gegaan, dingen naast elkaar heb gelegd, mythologie begrijpen als dingen die altijd opnieuw gebeuren, je gedachten openstellen voor de wereld om je heen, jezelf continue vragen stellen waarom? ,de bron leren die alle ongerechtigeheid en verschrikkingen op zijn geweten heeft, weten dat mensen slaven zijn onder de macht van enkelen, weten dat wij niet 100% homo sapiens zijn, weten dat er sinds 1999 grote veranderingen plaatsvinden tot 2012, weten dat elke oorlog een leugen is gevoerd door altijd dezelfde personen, weten dat de war on terror slechts gebruikt word om mensen in hun macht te krijgen, weten dat amerika geregeerd word vanuit het vaticaan en uit engeland, weten dat tijd circuair is, weten dat mensen getraumatiseerde wezens zijn en enkelen daar misbruik van maken, weten dat veel mensen zichzelf haatten, weten hoe jfk vermoord was, weten dat er vrije energie mogelijk is waarvan de uitvinders opgesloten zitten, weten wie de 'verlichten' zijn, weten dat symbolie in dagelijkse dingen staan voor machtsuitdrukkingen....en zo zijn er nog veel meer dingen op te noemen.

Je bent echt depresief he?
laatste aanpassing
 
Uitspraak van Azul op woensdag 4 juli 2007 om 23:33:
Je bent echt depresief he?

nee, integendeel.
ik probeer mensen alleen bewust te maken.



Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 juli 2007 om 23:32:
jawel.. helaas heb ik je heel vaak duidelijk proberen te maken dat je irritant en belerend was..
daar reageerde je alleen maar hetzelfde op..

kans is verkeken, sorry :)

ach gossie toch 8)
Als symbolie in dagelijkse dingen voor machtsuitdrukkingen staan bijvoorbeeld, waarom merkt niemand die op? Dan heb je toch niks meer aan je machtsuitdrukking? Denk nou eens echt na man!
 
Uitspraak van Azul op woensdag 4 juli 2007 om 23:40:
Als symbolie in dagelijkse dingen voor machtsuitdrukkingen staan bijvoorbeeld, waarom merkt niemand die op? Dan heb je toch niks meer aan je machtsuitdrukking? Denk nou eens echt na man!

aangezien je niet weet welke symbolie ik bedoel, kan je het ook niet begrijpen ;) en ik denk tenminste wel na :yes:

ga maar op onderzoek, kijk docu's en lees boeken, mischien word de wereld om je heen dan wat duidelijker.

het trieste is dat jullie geen tijd willen maken voor deze dingen en liever tijd besteden aan leuke dingetjes, maar de wereld is niet alleen maar leuk in het geval dat je het nog niet weet.

d'r staan genoeg bronnen op mijn profiel,

:flower: end of my part of discussion people.
laatste aanpassing
 
Uitspraak van Azul op woensdag 4 juli 2007 om 23:33:
Je bent echt depresief he?

dat noemen ze niet depressief, dat noemen ze verminderd toerekeningsvatbaar..
als z'n frustraties er ooit uitkomen, komt meneer in TBS terecht :yes:

Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 juli 2007 om 23:41:
en ik denk tenminste wel na

en wij net een beetje meer :yes:

Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 juli 2007 om 23:41:
de wereld is niet alleen maar leuk

de wereld is zo leuk als je hem zelf maakt :yes:

Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 juli 2007 om 23:41:
d'r staan genoeg bronnen op mijn profiel,

dat zijn geen bronnen, dat is psychisch gestoord gebrabbel :S
[1981]
Uitspraak van Omnia vincit amor op woensdag 4 juli 2007 om 23:40:
Als symbolie in dagelijkse dingen voor machtsuitdrukkingen staan bijvoorbeeld, waarom merkt niemand die op? Dan heb je toch niks meer aan je machtsuitdrukking? Denk nou eens echt na man!

aangezien je niet weet welke symbolie ik bedoel,

Symbolie als het adelaartje, de mesonic triangle, etc etc? Sorry hoor maar volgens mij onderschat je me totaal.
 
Uitspraak van Azul op woensdag 4 juli 2007 om 23:52:
Sorry hoor maar volgens mij onderschat je me totaal

heeft ie wel bij meer mensen last van..
Ik denk niet dat hij dat durft te drinken, aangezien er een teken verborgen zit in het logo!
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 juli 2007 om 23:35:
ik probeer mensen alleen bewust te maken.

Het bewustwordingsproces zal voor iedereen anders zijn. Volgens de Bijbel zullen de doden uit hun graven opstaan in de eind-tijd. Dat symboliseert het onderbewustzijn van ieder mens waar mening individu op deze aarde weet van heeft noch gebruik van heeft gemaakt. In de eind-tijd zullen mensen gecontronteerd worden met hetgeen wat altijd verborgen lag in het onderbewustzijn. Angsten, onzekerheden, schuld, de beerput van de ziel maar ook dromen, idealen, ultieme kennis, krachten. Wat verborgen was, zal aan het licht komen en dat geldt zeker voor ieder mens, die geconfronteerd zal worden met haar grootste angsten of dromen die in deze tijd aan de oppervlakte zullen komen en zich zullen manifesteren. Gebruik deze tijd om alles uit je geest te halen wat erin zit :yes:
laatste aanpassing
 
de bijbel, een van de beste bronnen (y)

Broken down is the city of chaos. Every house is shut up, so that no one can enter. In the streets there is an outcry…All joy has reached its eventide. The mirth of the world is gone. Desolation is left in the city, And its gates are battered in ruins - Isaiah 24:10-12
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 juli 2007 om 17:28:
wat doe je nu dan? werk je aan je eigen ik? of werk je liever tegen jezelf in?

Het is een individueel pad...
Je kan op deze manier niet weten wat die persoon doet op dat gebied...
Anderen hebben namelijk toch niks aan de uitkomst daarvan ook in feite...want het is persoonlijk...
Ik ga hier ook echt niet vertellen wat ik precies doe op dat gebied en welke antwoorden ik voor mezelf krijg... :p
Dat je globaal gezien dingen meedeelt of voor dingen waarschuwt...dat is prima...dan kan een ander persoon vervolgens zelf beslissen wat ermee te doen en of het de moeite waard is om voor zichzelf mee te nemen...
Je hebt het over je eigen ik maar je weet toch wel dat anderen ook "zo'n ding" hebben? ;p
laatste aanpassing
 
Precies! :jaja:
 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 juli 2007 om 02:39:
de bijbel, een van de beste bronnen

ja, en ook één van de boeken waar het meest mee geknoeid is (als we het dan toch over knoeien hebben :S)

kerel: wake up!!!!!!
 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 juli 2007 om 08:54:
ja, en ook één van de boeken waar het meest mee geknoeid is

niet als je veel dingen als metafoor neemt ;)

buiten de bijbel zijn er nog véél meer bronnen.
 
Ik vind het een slappe ouwehoer. Maar goed ik ben stom onwetend schapenvolk :nocheer:
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 juli 2007 om 08:54:
ja, en ook één van de boeken waar het meest mee geknoeid is (als we het dan toch over knoeien hebben :S)

Maar dat heeft vooral betrekking op de letterlijke interpretatie...de exoterische kant...
Die slaat natuurlijk ook kant noch wal... 8)
De esoterische kant is alleen een compleet ander verhaal...maar je moet leren om zo'n boek op zo'n manier te lezen...
Dat geldt ook voor bijvoorbeeld de sprookjes die we kennen...je hebt het fictieve verhaal opzich en je hebt de onderliggende lagen die metaforisch en symbolisch uitgedrukt zijn en wat het echte verhaal is wat er wordt verteld...waar het verhaal daadwerkelijk over gaat...

Dat geld ook voor films natuurlijk bijvoorbeeld om het in een moderne context te plaatsen...
Velen kijken ernaar alszijnde puur vermaak en alszijnde een verhaal van fictie maar dat is natuurlijk enkel maar de vorm waarin het gegoten is...
Het daadwerkelijke verhaal wat er verteld wordt...wat de maker je daadwerkelijk wil vertellen...die ligt daarachter...en dat is iets wat je moet zoeken...het ligt verborgen...
Dat is een kunst opzich om films op die manier te ontleden...dat is iets wat je kan leren maar waar je misschien al wel enige aanleg voor moet hebben...maar dat geld dus ook voor boeken zoals de bijbel...
Als je op die manier zoals je films kijkt ook boeken zoals de bijbel gaat lezen...door het exoterische verhaaltje heenprikt en kijkt naar de diepere lagen (de esoterische kant) die symbolisch en metaforisch uitgedrukt zijn...is het een prachtig boek in feite...
Als ze toendertijd de beschikking hadden gehad over filmtechnieken hadden ze dat wel gebruikt...maar dat hadden ze toen nog niet...wel de verhaalkunst...
laatste aanpassing
En ook op die laag zit er een hoop lulkoek tussen.
Leg uit...voorbeeld althans...
Welke laag bedoel je uberhaupt? Er zijn er namelijk meerdere... :)
Esotherische laag. Dat je die dan weer op kan splitsen, ok, maar daar had ik het even niet over en dat weet jij ook best wijsneus.
Ik stel toch een normale vraag? :vaag:
Esoterische laag betekend gewoon de verborgen laag...en die kan je idd weer onderverdelen in meerdere niveaus's dus...
Ik ben dus alleen benieuwd waar je exact op doelt want het kan dus nog vanalles zijn... :)

De ethische misschien? Dat is geen lulkoek maar het kan zijn dat je er persoonlijk niks mee hebt natuurlijk...dat is de laag die de meesten er ook nog wel uit kunnen halen verder...
De astronomische laag is per definitie geen lulkoek...dat is gebaseerd op bestudering van de zon en dergelijke...dat is een wetenschap...
Dat heeft weer geleid tot de astrologische laag wat weer geleid heeft tot de psychologische...die hebben een verband...
Daarvan mag je zelf weten of je er wat mee doet maar ik heb het iig meegenomen en vele malen uitgetest op allerlei manieren...
Zo werkt de psyche van de mens...geen twijfel over mogelijk...
Die ideeen gebruiken ze zelfs als het aankomt op bijvoorbeeld trauma's of fobieen overkomen...confrontatie ermee is de beste methode...
Wat in de bijbel aangeduid word met bijvoorbeeld "door de woestijn heengaan"...waar men dan allerlei tegenstanders...bijvoorbeeld satan...ofwel je eigen angsten etc. tegenkomt... :)
 
dat kerken er een claim op doen is begrijpelijk want zij zijn degene die
er voor zorgen dat we nog steeds zo leven.
Uitspraak van TYHARO op donderdag 5 juli 2007 om 21:42:
Ik stel toch een normale vraag?

lesje begrijpend lezen misschien?
 
Uitspraak van Azul op donderdag 5 juli 2007 om 23:04:
lesje begrijpend lezen misschien?

ze heeft dat sowiezo niet nodig, enkel haar eigen gedachten.

mensen als wij laten ons de les niet meer lezen door anderen.
Ik vraag gewoon om een voorbeeld van wat je precies bedoeld...want ik heb met zo'n antwoord dus namelijk geen enkel idee wat je bedoeld...
Het is zo globaal...dus ik vraag gewoon om een voorbeeldje zodat ik kan begrijpen wat jij bedoeld...
Je hoeft niet zo gefrustreerd te reageren... :)
Globaal.. mjeah. Ik zei er zit een hoop lulkoek tussen, ik zei niet het is allemaal lulkoek. Op elke laag.

:bye:

en 1981, ik lees je de les niet

:bye:
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 juli 2007 om 23:07:
mensen als wij laten ons de les niet meer lezen door anderen.

Zo bedoel ik het niet... :)
Ik vraag me gewoon af waar die persoon op doelt aan de hand van een voorbeeld...anders weet ik ook niet waar het nu precies om gaat...
Ik kan niet gedachtelezen en gewoon esoterische laag is mij te globaal...
Ik ben gewoon nieuwsgierig... :vaag:
Uitspraak van Azul op donderdag 5 juli 2007 om 23:12:
Ik zei er zit een hoop lulkoek tussen, ik zei niet het is allemaal lulkoek. Op elke laag.

Dus dan vraag ik...welke dingen precies dan? :)
Ik ben gewoon benieuwd...
Als je het antwoord niet wil geven...suit yourself...
 
ach inzicht is voor enkelen weggelegd, het is water naar de zee dragen om iemand uit z'n lineare wereldje te halen.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 juli 2007 om 23:07:
mensen als wij laten ons de les niet meer lezen door anderen

wie zijn wij?