Partyflock

Forumonderwerp · 927670
1 volger · 8375x bekeken

Waarschuw beheerder
donateur
Hallo allemaal,

Ik dacht; ik open hier maar eens een topic over om zo ook mijn steentje weer een beetje bij te dragen bij het verspreiden van wat iets waarvan ik denk dat we het allemaal te weten moeten gaan komen.

Na het zien van zijn intervieuw naar aanleiding van zijn boek "Worden Wij Wakker?" ben ik van mening dat de kennis die hierin gegeven wordt de mensheid zo snel en zo grootschalig mogelijk zal moeten gaan bereiken. Vandaar dat ik hier even het filmpje van het intervieuw wil posten. gelukkig staat deze al op internet, en het is niet eens illegaal. Op de achterkant van het DVD hoesje staat zelfs letterlijk: Deze DVD is vrij van auteursrechten (dus kopiëren a.u.b!)

Hier het intervieuw: Worden Wij Wakker?

Ik zal zeggen: bekijk het, wees openminded, bewaar je eventuele cynisme voortkomend uit onwetendheid voor ná het kijken van de dvd, luister heel goed naar wat deze man allemaal vertelt! Dit gaat iedereen aan, dus ook jou!
Probeer het te begrijpen, schakel a.u.b. tijdens het kijken hiervan even je (bevoor-)oordeelde mind uit.
Dit is echt ontzettend interessant en bewustmakend!

Marcel Messing (geboren 1945) studeerde antropologie, filosofie en vergelijkende godsdienstwetenschap.

Hij is auteur van 20 boeken en talloze artikelen, medewerker van Prana en Inzicht.

Hij was als stafdocent en decaan werkzaam in het Hoger Beroeps Onderwijs, hierna jaren wetenschappelijk medewerker van de Bibliotheca Philosophica Hermetica te Amsterdam.

(bron: wikipedia)

Ik ben zeer benieuwd naar wat dit met de mensen doet... dus laat even een reactie achter nadat je 'm gekeken hebt.
Ook ben ik benieuwd naar wat dit zoal bij jullie oproept.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Azul op maandag 2 juli 2007 om 15:46:
Dat is dus echt totale onzin.

Uitspraak van verwijderd op maandag 2 juli 2007 om 15:51:
ga dit maar es kijken, dan praten we verder.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 juli 2007 om 15:50:
think again 8)

ik hoef niet te denken, enkel te weten en te begrijpen iets wat erg moeilijk is voor de domme massa.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
luister

jullie spreken jezelf constant tegen

jullie spreken van "geen ego", maar vergeten daarbij jullie eigen ego uit te zetten

jullie spreken van "waarheid", en verkondigen daarmee een eenzijdig verhaal

dit terwijl jullie verhaal juist aangeeft dat een waarheid meerdere kleuren/kanten heeft

eerst je eigen verhaal goed opzetten

dan terugkomen

kan "1981" neerzetten dat hij filosoof is, maar erg filosofisch is dit alles niet

strijder van waarheid

van wiens waarheid?

wie zegt dat zijn waarheid mijn waarheid is?

waarom mag niet iedereen in zijn eigen paradigma verkeren en zelf uitmaken wat hij kiest

waarom is jullie waarheid DE waarheid?

hoe staven jullie die?

is het ondervonden bewezen, of is het aangenomen bewezen

wat zijn de primaire en secundaire bronnen?

zijn er andere wetrenschappers die Messings'theorie steunen?

is het gepubliceerd door Science?

eerst antwoord op die vragen

dan gaan we weer verder

succes (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 juli 2007 om 15:53:
Dit wordt tegenwoordig ook tévaak gezegd hoor.

dat bedoel ik ook niet, het gaat er mij om, dat meneer 1981 overheden/mensen/etc. beschuldigt van hersenspoeling en het willen overheersen van de wereld (even kort door de bocht gezegd :)) terwijl hij zelf ook voor geen ene meter openstaat voor anders denkende mensen.
mensen zoals ik, die hij dan meteen bestempelt als zijnde 'sheeple',
omdat ik het dan net weer niet eens ben met zijn denkbeelden..

in zijn ogen denk ik dan niet na (vooroordelen????? :X) terwijl hij daar totaal geen bewijs voor heeft (en daar is ie toch zo dol op!!!)

dát vind ik het scheve van zijn hele praatje :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Je

hoeft

niet bij iedere

zin

op

spatie te drukken

hoor.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 juli 2007 om 15:57:
spatie

dat heet dubbel op enter drukken ;);)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
het is een enter

:yes:

jammer

shoot again

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
luister

het maakt mij niet uit

ik ben kritis­ch

maar ik ben niet zo kritisch dat ik er buite­naardse wezens, wereldcomplotten, jezus e.d. bij h­oef te halen om mijn waarheid te laten kloppen

­doet Messing wel

beetje Hale-bob, Scientology a­chtig

heeft ook veel aanhangers,

maakt het n­og niet waar

en nogmaals, 1981, je bent van all­es, maar je bent geen filosoof

en als je het ge­studeerd hebt, ben je geen goede filosoof

want ­je neemt zaken aan, waarbij een filosoof juist vra­agtekens zou zetten

over massa-denken gesproken­

zoek anders eens op de website:

www.een-sekte-iets-voor-jou?.nl/ikzoekeenspannendesekteomdatikboosbenopdewereld.htm

Waarschuw beheerder
Ik ben nog steeds niet helemaal wakker. :P Maar het maakt je teksten er niet krachtiger op ofzo.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 juli 2007 om 15:55:
ik hoef niet te denken, enkel te weten en te begrijpen iets wat erg moeilijk is voor de domme massa.

voor iemand die zichzelf als 'filosoof' en 'strijder van de waarheid' ziet, kom je verekkes arrogant over :S
misschien dat meer begrip voor anders denkenden ook wat meer symphatie voor jouw mening oproept :yes:

of wacht, dat heb jij natuurlijk niet nodig :frusty:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 2 juli 2007 om 15:56:
luister

jullie spreken jezelf constant tegen

jullie spreken van "geen ego", maar vergeten daarbij jullie eigen ego uit te zetten

jullie spreken van "waarheid", en verkondigen daarmee een eenzijdig verhaal

dit terwijl jullie verhaal juist aangeeft dat een waarheid meerdere kleuren/kanten heeft

eerst je eigen verhaal goed opzetten

dan terugkomen

kan "1981" neerzetten dat hij filosoof is, maar erg filosofisch is dit alles niet

strijder van waarheid

van wiens waarheid?

wie zegt dat zijn waarheid mijn waarheid is?

waarom mag niet iedereen in zijn eigen paradigma verkeren en zelf uitmaken wat hij kiest

waarom is jullie waarheid DE waarheid?

hoe staven jullie die?

is het ondervonden bewezen, of is het aangenomen bewezen

wat zijn de primaire en secundaire bronnen?

zijn er andere wetrenschappers die Messings'theorie steunen?

is het gepubliceerd door Science?

eerst antwoord op die vragen

dan gaan we weer verder

succes (y)

wij

hoeven

niks

te

beantwoorden

op

vragen

die

je

jezelf

ook

kan

stellen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 2 juli 2007 om 16:00:
maar je bent geen filosoof

dat bepaalt niemand.

Uitspraak van permanent verbannen op maandag 2 juli 2007 om 16:00:
want je neemt zaken aan, waarbij een filosoof juist vraagtekens zou zetten

:lol:

filosofie = alles wat om je heen ziet kritisch bekijken en vragen stellen.

waarom IS de belangrijkste vraag die alle andere vragen op kan lossen.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
waarom stel je dan geen vragen aan de theorie van Messing?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 juli 2007 om 16:02:
wij hoeven niks te beantwoorden op vragen die je jezelf ook kan stellen.

sterk.. not :nee:

hij stelt juist vragen die ik ook heb, over jou..
dus die jij toch wel aardig zou moeten kunnen beantwoorden, niet?

waarom ben je zo gefrustreerd hierin?
en waarom mogen mensen niet een andere waarheid als zijnde hun eigen waarheid aannemen?
waarom zou jouw waarheid beter zijn dan de mijne?
omdat je toevallig vindt dat jij wél nadenkt en wij niet?

ow nee: jij hoeft nog eens niet na te denken.. tsjah, dan behoor je ook meteen tot de domme niet-nadenkende massa, is t niet? :aai:
(om even jouw bekrompen gedachtegoed te volgen :))
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 2 juli 2007 om 16:05:
waarom stel je dan geen vragen aan de theorie van Messing?

denk je dat ik enkel van messing uitga? :lol:
juist door messing ben ik me vragen gaan stellen, wat dacht jij dan?
en elke dag leer ik meer bij (y) geen nutteloze tv programma's die de massa blind maken voor de echte wereld.
het maakt mij niet uit, alles is te vinden, vlak voor je neus.
tis aan jou of je er wat mee wil doen.

ik kan je een weg wijzen, aan jou of je dat pad wil volgen...

er word teveel gediscusieerd terwijl dat niet eens nodig is, want zoals ik al zei dat soort dingen gebeuren alleen via de ego. denken via de ego en niet voor zichzelf.
ga maar op onderzoek, en kom dan terug zou ik zeggen :flower:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 juli 2007 om 16:17:

waarom moet iedereen persé jouw pad volgen?
(en nu niet zeggen dat dit de waarheid is, iedereen heeft recht op z'n eigen mening :))

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
denk je dat ik enkel van messing uitga?
juist door messing ben ik me vragen gaan stellen, wat dacht jij dan?
en elke dag leer ik meer bij geen nutteloze tv programma's die de massa blind maken voor de echte wereld.
het maakt mij niet uit, alles is te vinden, vlak voor je neus.
tis aan jou of je er wat mee wil doen.

er word teveel gediscusieerd terwijl dat niet eens nodig is, want zoals ik al zei dat soort dingen gebeuren alleen via de ego. denken via de ego en niet voor zichzelf.
ga maar op onderzoek, en kom dan terug zou ik zeggen

goed, weer zo'n antwoord

hier kan ik dus niets mee

tis te simplistisch, te vaag, je geeft geen concreet voorbeeld, waarschijnlijk omdat je dit niet hebt

het maakt niet uit

geloof jij wat jij wil, blijf ik bij mijn waarheid, we gaan er niet uit komen met elkaar

:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 juli 2007 om 16:19:
waarom moet iedereen persé jouw pad volgen?

omdat ik mischien om de mensheid geef? en ik tegen ellende in de wereld ben? omdat ik anders tegen dingen aankijk die minder prettig zijn? of dat ik weet dat mensen slaven zijn?

zoals ik al zei;

Uitspraak van verwijderd op maandag 2 juli 2007 om 16:17:
aan jou of je dat pad wil volgen...

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 juli 2007 om 16:21:
of dat ik weet dat mensen slaven zijn?

nee.. jij VINDT (!!!!!!!!!!!!) dat de mensen slaven zijn!!! :frusty::frusty:

leer je alsjeblieft eens anders uit te drukken!

ik denk ook na over dingen, maar ik heb een hééééél andere mening dan jij. vooral omdat ik jouw bronnen/bewijzen als niet-waar zie..
heb dan ook respect voor mijn mening!

je kunt nooit 100% zeker weten dat je gelijk hebt! nooit!
daarom moet je dus eens leren je uitspraken te nuanceren en niet andere mensen te veroordelen omdat ze anders denken dan jij :nee:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 juli 2007 om 16:25:
nee.. jij VINDT (!!!!!!!!!!!!) dat de mensen slaven zijn!!! :frusty::frusty:

het is zo, alleen omdat je niet beter weet zou ik hetzelfde antwoorden.

jullie zijn te lui om dingen na te gaan en zelf na te denken, en laten zo het denken aan anderen over.

leer eerst jezelf maar eens te bezitten, want dat lukt niet erg merk ik.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 juli 2007 om 15:53:
ga dit maar es kijken, dan praten we verder.

Is goed, maar beloof je dat je niet op je zieltje getrapt bent als ik het nog steeds onzin vind? Die kans is vrijwel absoluut namelijk.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 juli 2007 om 16:27:
het is zo, alleen omdat je niet beter weet zou ik hetzelfde antwoorden.

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!! jij bent echt gestoord!!

op grond waarvan heb jij het recht om mij te veroordelen tot zijnde dom en onnadenkend??
ik ben het gewoon niet met je eens! dat is iets heel anders dan niet nadenken!!!

als je echt zo welnadenkend zou zijn, als je zegt/denkt dat je bent, dan zou je openstaan voor de meningen van andere mensen..

maar jij bent net zo'n gefrustreerd en opgefokt persoon en je gelooft net zo erg in je eigen genialiteit, als de mensen die je in al je verhaaltjes veroordeelt..

dát is pas sneu :aai:

Uitspraak van verwijderd op maandag 2 juli 2007 om 16:27:
leer eerst jezelf maar eens te bezitten, want dat lukt niet erg merk ik.

ik hou van mezelf.. en als ik van mezelf kan houden, kan ik van anderen houden..
dat is het enige wat belangrijk is voor mij :)

leer jij dus eerst maar eens van jezelf te houden, want dat lukt jóu niet erg merk ik..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 juli 2007 om 16:31:
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!! jij bent echt gestoord!!

nee dat zijn jullie, die zelf niet nadenken ,stelletje getraumatiseerden :aai:

dag luie ego, succes met je ondergang :bye: (k)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 juli 2007 om 16:36:
nee dat zijn jullie, die zelf niet nadenken ,stelletje getraumatiseerden

geef alsjeblieft eens antwoord op mijn vragen :S
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 juli 2007 om 16:31:
op grond waarvan heb jij het recht om mij te veroordelen tot zijnde dom en onnadenkend??

Uitspraak van verwijderd op maandag 2 juli 2007 om 16:36:
dag luie ego, succes met je ondergang

uit wat ik opmaak over jou, ben jij degene die als eerste ten onder gaat hoor jochie :aai:

de manier waarop jij mensen veroordeelt zonder goede argumenten of op wat dan ook gebaseerd, zorgt ervoor dat je vanzelf een keer jezelf heel hard tegenkomt :)

en neem dat nu maar van mij aan.. een nadenkende andersdenkende :)
dat je zelfs dat niet kunt accepteren (je blijft me bestempelen als niet nadenkend, omdat ik toevallig ANDERS denk), spreekt meer ten nadele van jou, dan van mij :aai:
Waarschuw beheerder
O nee hij wordt boos, en zijn frustraties komen naar buiten :aai:

videootje is bijna helemaal gebufferd, ga het zo kijken

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Azul op maandag 2 juli 2007 om 16:39:
en zijn frustraties komen naar buiten

dat kan niet hoor, filosoof zijnde..

nu is ie af! alles wat hij vanaf nu zegt, telt niet meer :)
(wie de bal kaatst.......)

mensen, ik ga lekker genieten van mijn avond, met mijn ventje, op de bank..
kijkend naar hersenspoelende programma's zoals America's Next Top Model, misschien eindig ik nog wel met anorexia :cheer:

enjoy your life, being frustrated as you are!! :bye: (K)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 juli 2007 om 16:38:
geef alsjeblieft eens antwoord op mijn vragen :S

ga jezelf vragen stellen zou ik zeggen. je reageert al je frustratie van het niet snappen op mij. stel jezelf vragen. de waarheid ligt in jou, je weet het nu alleen niet.

ik hoef geen verklaring af te leggen tegenover niemand, zoals jij ook niet tegen mij. jij bent niet minder als mij, niet meer als mij.

:bye: er is genoeg info om je ogen te openen en jouw vragen die je aan mij stelt te beantwoorden.

succes :flower:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hahahaha

toch wel redelijk amusant allemaal

:yes:

Waarschuw beheerder
Voor feiten zijn de meeste complottheoretici niet echt vatbaar. Dat komt gewoon omdat hun 'mindset' zo compleet anders is dat je niet tot elkaar kunt komen als je niet in de complotten gelooft.
Ze gebruiken compleet andere bronnen (of volgen een gevoel) en staan op een andere manier in het leven. Je komt er in ieder geval nooit uit.
Ik kan posts van 10 kantjes A4 gaan schrijven om die film van Marcel Messing te bekritiseren maar ik weet al dat dit geen zin heeft. Het zou resulteren in een haast religieuze discussie. En dat klopt ook wel omdat de meeste complottheoretici op de een of andere manier ook houden van religieuze (of noem het spirituele) mystiek en symboliek.

Het hoeft niet meteen bewezen te worden, als je 'gevoel het maar aangeeft' dan is het ook goed. En wie niet mee wil hoort bij de 'slapende massa' die nog 'wakker moet worden'. Ze zijn bijna sektarisch in hun fanatisme en geloof in eigen gelijk, maar verwijten de rest van de wereld een gebrek aan kritiek :D. Tja..

Als je wil open staan voor Messing boek/film is eigenlijk het tegenovergestelde van een kritische blik nodig: je moet 'willen geloven'.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 2 juli 2007 om 16:47:
hahahaha

toch wel redelijk amusant allemaal

Mee eens :d
Waarschuw beheerder
East Side Gait is right once again :respect:

Ok heb m'n pizza verorberd, ga nu dat filmpje kijken onder het genot van een kopje koffie.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
[img width=320 height=240 cacheid=001289bd0028506bb41685991a01f0db2f]http://img507.imageshack.us/img507/8595/pdvd135om9.png[/img]
[img width=320 height=240 cacheid=001289bd002850715e7424821a01f0db2f]http://img471.imageshack.us/img471/7270/pdvd010gy0.png[/img]
[img width=320 height=240 cacheid=001289bd0028507e1539457f1a01f0db2f]http://img264.imageshack.us/img264/2548/pdvd031nh6.png[/img]
[img width=320 height=240 cacheid=001289bd00285087763f559b1a01f0db2f]http://img471.imageshack.us/img471/690/pdvd023hs9.png[/img]
[img width=320 height=240 cacheid=001289bd0028509510b9fcb81a01f0db2f]http://img530.imageshack.us/img530/9483/pdvd033im3.png[/img]
[img width=320 height=240 cacheid=001289bd0028509ee969d4c31a01f0db2f]http://img225.imageshack.us/img225/9647/pdvd128ph5.png[/img]
[img width=320 height=240]http://img530.imageshack.us/img530/1696/pdvd058mn5.png[/img]
[img width=320 height=240]http://img529.imageshack.us/img529/2734/pdvd077vu4.png[/img]
[img width=320 height=240 cacheid=001289bd002850b3f1951ff61a01f0db2f]http://img252.imageshack.us/img252/4256/pdvd080pd5.png[/img]
[img width=320 height=240]http://img225.imageshack.us/img225/3008/pdvd119ea9.png[/img]
[img width=320 height=240 cacheid=001289bd002850c46799e92f1a01f0db2f]http://img106.imageshack.us/img106/2628/pdvd025qg9.png[/img]
[img width=320 height=240 cacheid=001289bd002850b497844d2f1a01f0db2f]http://img106.imageshack.us/img106/9453/pdvd005bs5.png[/img]
[img width=320 height=240 cacheid=001289bd002850c968585ae11a01f0db2f]http://img75.imageshack.us/img75/9578/pdvd091ux6.png[/img]
[img width=320 height=240 cacheid=000e1b17002850d11e4f6dcd1a01f0db2f]http://img519.imageshack.us/img519/7125/pdvd093bo8.png[/img]
[img width=320 height=240 cacheid=001289bd002850ee386a79921a01f0db2f]http://img470.imageshack.us/img470/1067/pdvd121st6.png[/img]
[img width=320 height=240 cacheid=001289bd002850f69e82f9421a01f0db2f]http://img111.imageshack.us/img111/3946/pdvd133kv6.png[/img]

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Azul op maandag 2 juli 2007 om 18:15:
East Side Gait is right once again :respect:

is dat nou jammer dat je niet voor jezelf kan denken :lol:

Artiest Dutch Elite
Waarschuw beheerder
Het gaat niet om meningen van jullie maar om het feit dat het waar KAN zijn. Wie zn ogen gesloten houdt en dit meteen als negatief bestempeld heeft in mijn ogen een tekort aan zelfrespect en is een makkelijke prooi voor de elite met de macht.
Bewijzen leveren over feiten die zo geheim mogelijk gehouden worden zal moeilijk gaan! Pas als we zover zijn dat er geen weg meer terug is zul je merken dat anderen gelijk hadden. (te laat)

"Stel, dat alles wat je weet niet alleen onjuist is, maar dat het om nauwkeurig in elkaar gezette leugens gaat.
Stel dat je geest gevuld is met onwaarheden over jezelf, over de geschiedenis, over de wereld om je heen, door machtige krachten in je geest geplant.
Je vrijheid is zo een illusie en bent niks anders dan een pion in een complot en je rol is die van een willoos slachtoffer van bedrog, als je geluk hebt.

Waarschuw beheerder
iemand die het snapt.

of zoals ik zou zeggen

"een open gedachte voor meer mogelijkheden dan
men doet vermoeden is onmogelijk voor mensen
die niet in hunzelf geloven."

"The individual is handicapped by coming face
to face with a conspiracy so monstrous he cannot
believe it exists."
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ok sorry hoor maar na 17 minuten heb ik het toch echt uitgezet. Tot zo rond 14 minuten dacht ik van mjah beetje overtrokken maar het zou perhaps kunnen, maar dat gelul over annunaki, en buitenaardse wezens, kom zeg :rot:

Ik verlaat dit topic..
Waarschuw beheerder
is dat nou jammer dat je niet voor jezelf kan denken

haha grapjas

dat is dus echt het toppunt van opportunisme wat je daar etaleert he sukkel :bye:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Azul op maandag 2 juli 2007 om 18:37:
dat is dus echt het toppunt van opportunisme wat je daar etaleert he sukkel :bye:

je schiet er ook zooooooooveel mee op om anderen te bestempelen, terwijl je niet eens weet waardoor het komt :lol: maarja, we zijn niet allemaal zo arrogant als de massa.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 juli 2007 om 18:22:
Het gaat niet om meningen van jullie maar om het feit dat het waar KAN zijn. Wie zn ogen gesloten houdt en dit meteen als negatief bestempeld heeft in mijn ogen een tekort aan zelfrespect en is een makkelijke prooi voor de elite met de macht.
Bewijzen leveren over feiten die zo geheim mogelijk gehouden worden zal moeilijk gaan! Pas als we zover zijn dat er geen weg meer terug is zul je merken dat anderen gelijk hadden. (te laat)

"Stel, dat alles wat je weet niet alleen onjuist is, maar dat het om nauwkeurig in elkaar gezette leugens gaat.
Stel dat je geest gevuld is met onwaarheden over jezelf, over de geschiedenis, over de wereld om je heen, door machtige krachten in je geest geplant.
Je vrijheid is zo een illusie en bent niks anders dan een pion in een complot en je rol is die van een willoos slachtoffer van bedrog, als je geluk hebt.

Juist helemaal mee eens! :respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Azul op maandag 2 juli 2007 om 18:36:
Ok sorry hoor maar na 17 minuten heb ik het toch echt uitgezet. Tot zo rond 14 minuten dacht ik van mjah beetje overtrokken maar het zou perhaps kunnen, maar dat gelul over annunaki, en buitenaardse wezens, kom zeg

Het gaat uw geconditioneerde geest te boven dus. :)

Waarschuw beheerder
ach man laat em maar, hij weet niet eens dat hij geen 100% homo sapiens is :)
Waarschuw beheerder
laatste additie dan maar; ik ben homo sapiens sapiens, dank u wel en tot ziens.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Azul op maandag 2 juli 2007 om 19:13:
laatste additie dan maar; ik ben homo sapiens sapiens, dank u wel en tot ziens.

:lol: dat komt omdat jou dat vertelt is op school, en verder niet.
jij ben gaan geloven in dingen die jou vertelt worden, jouw leven is door anderen gemaakt.
jij bent net als de massa, iemand die zichzelf ontkent ,die is wat ie door anderen vertelt is wat ie moet zijn. :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik kon het niet laten toch weer dit topic aan te klikken..
En nee hoor, ik heb dat zelf allemaal bestudeerd als klein jongetje, in m'n vrije tijd. Ik was acheologie fanaat. Komt jou informatie dan uit een timewarp ofzo? jij haalt je info neem ik aan ook uit tekst en videomateriaal? Ik vind mijn informatiebronnen alleen een stuk geloofwaardiger en een stuk meer wetenschappelijk gefundeerd..

Waarschuw beheerder
archeologie bedoel je? dan weet je zeker ook dat oorlogen pas sinds de laatste 10.000 jaar plaatsvinden?

Uitspraak van Azul op maandag 2 juli 2007 om 19:23:
Ik vind mijn informatiebronnen alleen een stuk geloofwaardiger en een stuk meer wetenschappelijk gefundeerd..

ik vind de wereld om me heen het meest geloofwaardig, hoe mensen elkaar behandelen terwijl je weet hoe het komt. mensen zijn pionen op een schaakboord en wij laten ons bespelen door degenen aan wie wij macht geven.

en dat begint al bij de geboorte.
Waarschuw beheerder
Gaat lekker hier... 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van TYHARO op maandag 2 juli 2007 om 19:39:
Gaat lekker hier... 8)

hey, ze leeft gelukkig nog :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 juli 2007 om 19:28:
oorlogen pas sinds de laatste 10.000 jaar plaatsvinden?

ja, sinds er teveel mensen op de aarde zijn bedoel je? wat wil je daar mee zeggen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Azul op maandag 2 juli 2007 om 19:23:
Ik was acheologie fanaat.

Ik ook...en ik ontdekte al snel dat voor een helehoop dingen die beweerd worden dus geen enkel fundament is vanuit de archeologie... :no:
Het is niet meer dan een theorie...en een helehoop dingen zijn verzonnen...compleet uit de duim gezogen...enkel om de theorie kloppend te maken...
Archeologen hebben een helehoop dingen nooit en te nimmer gevonden...het is niet meer dan een aanname...geen bewijs...
Je hecht er alleen maar meer waarde aan vanuit het zogeheten "autoriteits principe"...ze zijn wetenschappers dus ze zullen wel gelijk hebben...ze zullen het wel beter weten...

Ze hebben vele vele vele dingen vervalst en neergezet alszijnde bewijs...
Zoals tekeningen van overgangsvormen terwijl die overgansvormen NOOIT zijn gevonden...
De maker van die tekening had enkel een zeer rijke fantasie...het is niet gebaseerd op bewijs...
Maar die tekening staat dus nog steeds in lesboeken alszijnde bewijs...hoe willen we zoiets noemen dan?
Dat is toch gewoon de mensen een leugen opdringen? :/
Het houd ook niet op bij tekeningen...in musea zijn ook voor decennia lang fossielen en dergelijke getoonsteld die achteraf gezien ook gewoon vervalst waren...nooit gevonden tijdens opgravingen...
Ze hebben sowieso schedeltjes in een bepaalde volgorde geplaatst terwijl de datering van de schedels niet eens op volgorde ligt...
Zoveel dingen die ze alszijnde bewijs aangevoerd hebben zijn allang ontkracht...
Dat je het nog steeds zo onderwezen krijgt op school en dergelijke is een ander verhaal...

Niet gek dan toch dat mensen ernstig beginnen te twijfelen daaraan en ook andere theorieen een kans geven?
Als keer op keer op keer op keer blijkt dat ze er gruwelijk naast zitten en gewoon dingen compleet uit hun duim zuigen alleen maar om hun theorie kloppend te maken waarom zou je ze dan nog serieus nemen?
Zou het nou echt niet kunnen zijn dat ze er ECHT compleet naast zitten? Maar ze gewoon nog krampachtig vasthouden aan hun ideeen en te koppig zijn om toe te geven dat ze fout zitten? :/

Waarschuw beheerder
:lol: dat komt omdat jou dat vertelt is op school, en verder niet.
jij ben gaan geloven in dingen die jou vertelt worden, jouw leven is door anderen gemaakt.

jij doet precies hetzelfde maar gelooft andere bronnen, c'est ca..

(waarbij het waarschijnlijker zo is dat jij er naast zit en de mainstreamers niet)

jij bent net als de massa, iemand die zichzelf ontkent ,die is wat ie door anderen vertelt is wat ie moet zijn.

Sterk staaltje superioriteitsdenken! Bijna fascistisch: jezelf tot de 'ingelichte' voorhoede rekenen en minachting voor 'de massa'