Nog mensen met een Vodafone N95 die net als mij schijtziek worden van de speling in de slider?
Ik heb al heel wat boze telefoontjes achter de rug met Vodafone en Nokia zelf.
Ik heb net zoals bijna iedereen ook dat irritante klikje in de rechterkant van het schuifgedeelte.
Vodafone kan hier niks anders aan doen dan de telefoon op te sturen ter reparatie.
VOor zoveel geld krijg je dit als service terug, Nokia zelf blijft ontkennen dat het een bekend probleem is.
Moet zeggen dat ik niet tevreden ben met de ´stevigheid´ van het toestel.
En ik ga niet nog eens een toestel terug sturen.. Met me N73 zeiden ze hooguit 3 weken, maar dat werden er maar 6.
Niet die van Vodafone, wel met behoorlijke speling (nog uit de allereerste batch)
Aanrader, doe t zelf of door iemand (we kunnen wel wat regelen denk ik) dan ben je op zeker er van af, binnen een half uur (in het geval van de tapefix, klein ding werkt top!)
Overigens is die firmware update TE goed! GPS fix bedraagt nu bij mij nog geen 20 seconden max! Zelfs binnen fixed ie nu, en zelfs behoorlijk snel. Grootste veranderingen die me opvielen:
- Veel sneller laden van de galerij (500+ foto's)
- internetbrowser eindelijk helemaal stabiel (deze PF topic is ongeveer 1,6mb, laadt ie nu EN snel EN stabiel, zonder uitval)
- GPS 110% verbeterd (zowel qua aantal sattelieten, ik heb er nu gemiddeld 6 a 7 te pakken, als qua fixtijd)
- Hij geeft nu aan wanneer je in een HSDPA netwerk bevind, icoontje veranderd in 3.5G linksbovenin
Al met al meer dan tevreden.....