Partyflock

Forumonderwerp · 925970
4 volgers · 49000x bekeken
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=480 height=640 cacheid=000b1b6b002039a0a812536c1a01bcf7ef]http://www.allaboutsymbian.com/images/news/N95/n95-1.jpg[/img]

[img width=640 height=480 cacheid=000d74e400269eb1efb229bc1a01bcf7ef]http://www.allaboutsymbian.com/images/news/N95/n95-2.jpg[/img]

[img width=640 height=480 cacheid=000d74eb00269edcd2d2000c1a01bcf7ef]http://www.allaboutsymbian.com/images/news/N95/n95-3.jpg[/img]

Paar goeie links met reviews :

Link 1

Link 2

Dit gaat 'em zeker worden voor dit jaar :jaja:
Ingebouwde GPS, HSDPA (sneller dan UMTS), 5 mp camera..

Veel beter dan de Iphone :9

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cicatrix op maandag 2 juli 2007 om 20:08:
hangt er maar net vanaf wie je treft.. kom maar een keer langs, zou ik zeggen!

tja, vaak is het wel zo

ze willen iets verkopen, maar hebben altijd moeilijkheden met klanten die er wél verstand van hebben en zich niet laten naaien
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 juli 2007 om 19:35:
Is dat normaal dat je batterij na 2 dagen al op is?

Ik snap niet dat mensen maar zo kort met de accu doen :/
Bij mij gaat 'ie toch echt 4 dagen mee :D

Uitspraak van verwijderd op maandag 2 juli 2007 om 22:07:
ze willen iets verkopen, maar hebben altijd moeilijkheden met klanten die er wél verstand van hebben en zich niet laten naaien

Mwoah, bij ons verkopen ze niks, omdat dat allemaal via de inkoop gaat op 't hoofdkantoor, dus komen ze alleen maar met folders of iets..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op maandag 2 juli 2007 om 23:20:
Ik snap niet dat mensen maar zo kort met de accu doen
Bij mij gaat 'ie toch echt 4 dagen mee

Heb me N95 in de kleur deep plum nu een dikke maand (eindelijk!) na bijna een jaar in de bestelling te zijn geweest.

Vanavond ff weggeweest. Telefoon had 4 streepjes accu. Keek voor het weggaan nog ff op Widsets, BBC football, laatste transfers en of er file's stonden in het Noorden van London en bleek dus dat Widgets nog aan stond terwijl er geen verbinding met mijn WLAN meer was, ik kom thuis, leg me telefoon neer en hoor opeens die piepjes van batterij bijna leeg.

Moet wel zeggen dat als je het toestel ff gebruikt de batterij echt snel leeg is. Heb net VOIP software geïnstalleerd van een aanbieder die BETA testers zoekt in o.a. Nederland dus buitenkansje, gratis tegoed om over de hele wereld te bellen en is me tegoed op dan krijg ik zo gratis bijgestort haha. Lekker goedkoop bellen naar de UK, Denemarken, Duitsland, Italië en Spanje en dat BETA testen duurt zeker nog een jaar! Vet!

Morgen meteen ff testen. Lach me natuurlijk helemaal ziek! Iedereen gratis bellen terwijl zij lekker tikken hahaha.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 juli 2007 om 23:27:
waar en hoe moet ik dat er op zetten,

turbo msn kreeg ik er wel op maar deze niet

Eerst RAR bestand uitpakken en dan via pc suite beide bestanden installeren.

Werkt bij mij.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Quido op dinsdag 3 juli 2007 om 00:24:
Eerst RAR bestand uitpakken en dan via pc suite beide bestanden installeren.

Werkt bij mij.

jaja dom dom :P wist het wel weer , wist alleen niet waar die stond :D

maar vind het niet zo goed werken persoonlijk, duurt lang voordat die me contactpersonen laat zien die online zijn

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 juli 2007 om 13:54:
duurt lang voordat die me contactpersonen laat zien die online zijn

Mischien door slecht bereik, ik heb ze in 5 seconden allemaal op mn scherm
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 juli 2007 om 14:32:

Me 2!

Waarschuw beheerder
mmm dan moet ik even kijken of ik goed bereik heb
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 juli 2007 om 14:32:

Same here, prima msn hoor (Y)

Waarschuw beheerder
Merk wel dat me display soms traag is. Net alsof ie ff hangt.

Bij programma's hangt ie soms ook. En lag gisteren in bed nog ff met de telefoon te klooien, widsets enzo en merkte echt dat als ik de schuif in de normale stand heb en via de linkerkant naar rechts duw dat ik echt veel speling op rechts heb. Maar van rechts naar links totaal geen speling.

Vind het niet hinderend maar fijn is anders. Zelfs mijn 8800 heeft deze speling niet.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ga die MSN dan ook maar installeren als ik 'm weer terug heb..

Waarschuw beheerder
ach joh zo'n ding kost niks bind je zo aan je vlieger :Loser: :/
Waarschuw beheerder
Ben nog steeds aan het klooien met alle mogelijkheden op dat ding. Heb nu Podcasting geinstalleerd, zoek nu alleen nog een player voor die m3u-bestanden, maar daar ga ik nog ff naar op zoek strax.

Maar speling... Heb het helaas ook. Als hij in de 'muziek-stand' staat heb ik nergens last van, is het toetsenbord echter uitgeschoven, of is ie dicht, dan wiebelt ie een beetje.

Gelukkig opent volgende week een NSP in Enschede, dan breng ik hem mooi daarheen en dan wordt het mooi gefixt (als ik bovenstaande reacties mag geloven tenminste). Moet je nog eerst contact leggen met je telecomaanbieder, of kun je rechtstreeks naar die NSP gaan, heeft iemand daar ervaring mee?
Waarschuw beheerder
Heb je ook een linkje naar progje voor podcasting?

Waarschuw beheerder
Quido, podcasting software kan je vinden onder downloaden in het menu.
Waarschuw beheerder
k, bedankt!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van CityFields op dinsdag 3 juli 2007 om 22:43:
Ben nog steeds aan het klooien met alle mogelijkheden op dat ding. Heb nu Podcasting geinstalleerd, zoek nu alleen nog een player voor die m3u-bestanden, maar daar ga ik nog ff naar op zoek strax.

Maar speling... Heb het helaas ook. Als hij in de 'muziek-stand' staat heb ik nergens last van, is het toetsenbord echter uitgeschoven, of is ie dicht, dan wiebelt ie een beetje.

Gelukkig opent volgende week een NSP in Enschede, dan breng ik hem mooi daarheen en dan wordt het mooi gefixt (als ik bovenstaande reacties mag geloven tenminste). Moet je nog eerst contact leggen met je telecomaanbieder, of kun je rechtstreeks naar die NSP gaan, heeft iemand daar ervaring mee?

Haha same here. Dit ding kan zoveel heb heel me leven al Nokia maar heb de helf nog niet gehad op het toestel geloof ik.

Moet een oplossing vinden voor de melding "geheugen vol, sluit enkele toepassingen".

Je moet Widsets even installeren, wel makkelijk.

Moet nog even uitzoeken waar in Enschede Centrum precies hotspots zijn. Als er daar ook koffie is lekker internetten én bellen voor bijna nop.

Waar komt het Nokia Service Point?

Heb eigenlijk geen zin om hem te laten maken, maar zelfs mijn 8800 geeft deze speling niet. En mijn N95 is net een kleine maand jong.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Quido op woensdag 4 juli 2007 om 11:07:
k, bedankt!

Geen dank hoor, graag gedaan.

Waarschuw beheerder
Weet je wat jammer is?

Er is geen echte site waarop je alle software en handige toepassingen kan vinden voor je Nokia uit de N serie.

Zou ideaal zijn als je alle handige software en toepassingen en games die niet schadelijk zijn voor je N serie zou kunnen vinden op één website.

Nu vind je alles heel moeilijk en zie je door de bomen het bos niet meer.

Waarschuw beheerder
Hebben wij nu Symbian 60 of Symbian 90 op onze N95?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 juli 2007 om 11:16:
Hebben wij nu Symbian 60 of Symbian 90 op onze N95?

ik volgens mij 60 maar ff menu en dan toepassingen en dan info.
Waarschuw beheerder
60
Waarschuw beheerder
donateur
Symbian 60 v3 :)

Waarschuw beheerder
http://europe.nokia.com/link?cid=EDITORIAL_182803

Erg Handig!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
m3u player

http://www.allaboutsymbian.com/software/item/ALON_MP3__Player_for_Series_60.php

Waarschuw beheerder
Software voor Symbian 60

http://www.allaboutsymbian.com/software/Series_60/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DE Daan op maandag 2 juli 2007 om 17:36:
http://www.ipmart-forum.com/

sowieso een handig forum om ff te reggen :)

Waarschuw beheerder
Heb me er geregistreerd.

Waarschuw beheerder
Stomme mongool dat ik ben... Kom er gisteren dus achter dat die Podcasting wel gewoon afspeelt, hij moest alleen het bestand nog downloaden... :frusty:

Maar vette shit dat programma!

Had inmiddels al Spodtronic geinstalleerd, maar die is van Virgin en heeft niet zoveel NL-podcasts, kan alleen wat van Ruud de Wild vinden.

Maar Nuff Said_CC:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 juli 2007 om 16:35:
Maar Nuff Said_CC:

???

Zeg het eens?

Waarschuw beheerder
hier is ook veel te vinden
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
iemand toevallig dat iTheme al geprobeerd wat op ipmart is te vinden? die interface ziet er namelijk wel gers uit! :kwijl:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cicatrix op woensdag 4 juli 2007 om 20:36:
iemand toevallig dat iTheme al geprobeerd wat op ipmart is te vinden? die interface ziet er namelijk wel gers uit!

Heb je linkje naar de pagina, kan em niet vinden! :D
Waarschuw beheerder
ziet er leuk uit, al geprobeert?

help...I installed on my N95 and it says: FLASH CONTENT ERROR:8.
What must i do now?

>>Same on my n95
Any one any solution????

Zijn er al 2 waarbij het niet lukt, ga het ook niet proberen!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
helaas ligt mij N95 bij de reparateur, dus kan 't niet proberen.. je schijnt ook eerst een BestXP-plugin ofzo te moeten hebben, lees ik?
Waarschuw beheerder
Heb het niet helemaal doorgelezen, zal morgen wel even kijken.

Moet ook nog steeds langs de shop! Mn GPS doet het niet.
Waarschuw beheerder
donateur
Weet iemand of er een proggie is of iets anders, waarbij je een foto fullscreen als achtergrond kan gebruiken, ipv met die balken aan de boven en onderkant? :)

Waarschuw beheerder
Godver,

Gisteren me N95 helemaal lijp. Wilde beneden ff internetten op de bank op me N95 en pakte eerst mijn eigen WLAN, toen opeens verbinding verbroken en daarna pakte ie AUTOMATISCH ff de dienst van Vodafone. Is misschien 15 seconden aangeweest en een kleine euro aan beltegoed weg. Geen leuke grapjes. Heb meteen de diensten verwijderd uit de lijst. Heb alleen Vodafone MMS laten staan.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op donderdag 5 juli 2007 om 00:21:
Weet iemand of er een proggie is of iets anders, waarbij je een foto fullscreen als achtergrond kan gebruiken, ipv met die balken aan de boven en onderkant?

Zoek ik ook. Heb mooie zelfgemaakte foto's die ik wil gebruiken als achtergrond (sfeeracties, etc etc etc) maar krijg ook al die randen te zien.

Begin me steeds meer te ergeren aan me N95 aangezien je de N95 niet helemaal naar eigen hand kan zetten maar altijd afhankelijk bent en blijft van hoe je N95 ingedeeld is door Nokia zelf tenzij je software vind die hier verandering in kan maken.

Het schijnt dat de melding van "geheugen vol sluit enkele toepassingen af" niet te verhelpen is. Ik moet dan dus elke keer maar mijn N95 uit- en aanzetten zodat ik de toepassingen wel kan starten? Gaat nergens over!

Waarschuw beheerder
donateur
maak je eigen thema.

dat kun je doen met Carbide.ui S60 Theme Edition.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 juli 2007 om 11:57:
Het schijnt dat de melding van "geheugen vol sluit enkele toepassingen af" niet te verhelpen is. Ik moet dan dus elke keer maar mijn N95 uit- en aanzetten zodat ik de toepassingen wel kan starten? Gaat nergens over!

als je die melding krijgt, doe je er verstandig aan om de menu-knop ff ingedrukt te houden. vaak staan er onbewust nog programma's open..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cicatrix op donderdag 5 juli 2007 om 15:47:
als je die melding krijgt, doe je er verstandig aan om de menu-knop ff ingedrukt te houden. vaak staan er onbewust nog programma's open..

ff proberen dan. dankjewel voor de tip.
Waarschuw beheerder
donateur
mocht dit nog niet werken, ff op zoek gaan naar het programmatje Handy Taskman. sinds ik dat heb geïnstalleerd, krijg ik die melding niet meer..

Waarschuw beheerder
Zag ook al software om je geheugen mee schoon- en op peil te houden. Zeg maar soort tune-up programma zoals je ze ook voor de pc kent. Lijkt me geen geschikt goedje voor op een telefoon.

Heeft er iemand al een Nod32 mobile versie gevonden?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 juli 2007 om 11:57:

nieuwste firmware erop zetten , dan gaat die melding wel weg :)
Waarschuw beheerder
kan ik op mijn n95 ook tomtom kaarten zetten of moet ik perse die van nokia kopeng?
Waarschuw beheerder
donateur
je kan ook TomTom erop zetten, werkt alleen nog niet met de interne GPS.. Route 66 wel.