Ik snap niet dat mensen maar zo kort met de accu doen
Bij mij gaat 'ie toch echt 4 dagen mee
Heb me N95 in de kleur deep plum nu een dikke maand (eindelijk!) na bijna een jaar in de bestelling te zijn geweest.
Vanavond ff weggeweest. Telefoon had 4 streepjes accu. Keek voor het weggaan nog ff op Widsets, BBC football, laatste transfers en of er file's stonden in het Noorden van London en bleek dus dat Widgets nog aan stond terwijl er geen verbinding met mijn WLAN meer was, ik kom thuis, leg me telefoon neer en hoor opeens die piepjes van batterij bijna leeg.
Moet wel zeggen dat als je het toestel ff gebruikt de batterij echt snel leeg is. Heb net VOIP software geïnstalleerd van een aanbieder die BETA testers zoekt in o.a. Nederland dus buitenkansje, gratis tegoed om over de hele wereld te bellen en is me tegoed op dan krijg ik zo gratis bijgestort haha. Lekker goedkoop bellen naar de UK, Denemarken, Duitsland, Italië en Spanje en dat BETA testen duurt zeker nog een jaar! Vet!
Morgen meteen ff testen. Lach me natuurlijk helemaal ziek! Iedereen gratis bellen terwijl zij lekker tikken hahaha.