Partyflock

Forumonderwerp · 925970
4 volgers · 48904x bekeken
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=480 height=640 cacheid=000b1b6b002039a0a812536c1a01bcf7ef]http://www.allaboutsymbian.com/images/news/N95/n95-1.jpg[/img]

[img width=640 height=480 cacheid=000d74e400269eb1efb229bc1a01bcf7ef]http://www.allaboutsymbian.com/images/news/N95/n95-2.jpg[/img]

[img width=640 height=480 cacheid=000d74eb00269edcd2d2000c1a01bcf7ef]http://www.allaboutsymbian.com/images/news/N95/n95-3.jpg[/img]

Paar goeie links met reviews :

Link 1

Link 2

Dit gaat 'em zeker worden voor dit jaar :jaja:
Ingebouwde GPS, HSDPA (sneller dan UMTS), 5 mp camera..

Veel beter dan de Iphone :9
Waarschuw beheerder
donateur
Gister btw de game Townsmen 4 geïnstalleerd op me N95, ik had deel 1 en 2 al op me K800i.. 4 doet 't goed op me N95 B)
Waarschuw beheerder
heb verdomme net 3 dagen m'n N95, stuur ik vanmorgen een sms, leg m'n tel. neer maar als ik 2min. later op m'n beeldscherm kijk zie ik alleen zwart beeld...
ik de tel. uitgedaan, accu eruit, 2min. wachten, batterij er weer in...
doet het nog steeds niet...

het beeldscherm KAN niet kapot zijn want heb er niks mee gedaan en de backlight brand ook gewoon nog + als ik hem aanzet zie ik bij het opstarten wel 1sec beeld (alleen dan meer een ruis zoals je dat bij tv's ook hebt als er geen zender opstaat)

HELP!!
Waarschuw beheerder
Was jaren lid van (dutchtone) Orange maar wilde de N95 en Orange kon geen goed bod doen moest 399euro bijleggen om een contract te verlegen ...!!!

Ben nu over gestapt naar Vodafone.

Krijg de N95 voor maar 89.95 met een heel lekker abonement.

SUPER
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
nee want hij doet voor de rest alles wel en heb hem de hele nacht aan de lader gehad... :S
Waarschuw beheerder
Waar halen jullie die spellen weg?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Quido op donderdag 28 juni 2007 om 11:42:
Waar halen jullie die spellen weg?

Ff registreren @ http://gsmhosting.com

Die gasten daar weten alles over je Phone... Dus ook software en spellen!
Waarschuw beheerder
DeMartin >> :respect: Meesterlijke info (Y)

Heb hem net binnengekregen (laten bezorgen op me werk) en ga nou in de pauze de accu er in plaatsen en even klooien. Kan alleen niet wachten tot ik thuis ben en echt bezig kan gaan met het verkennen van de mogelijkheden van het toestel 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Vanaf 30 juni is 'ie bij ons (primafoon) 50 euro goedkoper geworden en met databundel (wat ik dus heb) wordt dan ook onderscheid gemaakt :frusty:

Kortom, ik had 'em voor 309,- en dan wordt 'ie 209,- (voor mij, inc. personeels korting)..

Dus ff omboeken, scheelt toch geld :D
Waarschuw beheerder
DeMartin :respect:

Thanks your a great help!! :D

Uitspraak van <<Digital_Oxygen_Do2>> op donderdag 28 juni 2007 om 11:05:
heb verdomme net 3 dagen m'n N95, stuur ik vanmorgen een sms, leg m'n tel. neer maar als ik 2min. later op m'n beeldscherm kijk zie ik alleen zwart beeld...

Ik had dat onder het smsen maar heb ff de slider dicht gedaan toen deed hij het weer:)

Waarschuw beheerder
kwaliteitsfoontje dus :/
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb nergens problemen mee :\
Waarschuw beheerder
Uitspraak van CENSORED op donderdag 28 juni 2007 om 11:58:
Ff registreren @ http://gsmhosting.com

Die gasten daar weten alles over je Phone... Dus ook software en spellen!

Heb net deze lijst gedownload http://forum.gsmhosting.com/vbb/showthread.php?t=411147&highlight=Games+Nokia+N95

Maar weet jij hoe ik dit op me telefoon krijg?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van <<Digital_Oxygen_Do2>> op donderdag 28 juni 2007 om 11:05:

het beeldscherm KAN niet kapot zijn want heb er niks mee gedaan en de backlight brand ook gewoon nog + als ik hem aanzet zie ik bij het opstarten wel 1sec beeld (alleen dan meer een ruis zoals je dat bij tv's ook hebt als er geen zender opstaat)

HELP!

Doet ie het alweer? Zo niet, probeer eens uit te zetten, en dan vervolgens opstarten met de groene knop (opnemen) + 3 + * ingedrukt. Deze drie knoppen dus ingedrukt houden terwijl je telefoon aanzet. Je doet nu een harde format, gewoon ingedrukt houden, uiteindelijk zou je het nokia logo tevoorschijn moeten zien komen, op dat moment kan je ze loslaten en zal je zien dat ie start zoals je m uit de verpakking had gehaald.

Dus aanzetten, en dan Groene Knop + 3 + * ingedrukt houden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M.A.R.I.Z.K.A op donderdag 28 juni 2007 om 15:37:
Heb net deze lijst gedownload http://forum.gsmhosting.com/vbb/showthread.php?t=411147&highlight=Games+Nokia+N95

Maar weet jij hoe ik dit op me telefoon krijg?

Ja, je download het RAR bestandje onderaan de eerste post van die pagina. In die rar staat die hele lijst aan bestanden. Als je je tel met je usb kabel aan je pc hebt hangen kan je alle *.SIS en alle *.SISX bestanden gewoon dubbelklikken en installeren op je telefoon. Alle *.JAR bestanden (java games) kopieer ik altijd eerst naar een mapje op de telefoon en dan vervolgens ga ik er naartoe in bestandsbeheer (in je telefoon) en klik je erop, dan installeert ie m uiteindelijk in je telefoon.

Sorry voor de dubbelpost!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DeMartin op donderdag 28 juni 2007 om 15:43:
Ja, je download het RAR bestandje onderaan de eerste post van die pagina. In die rar staat die hele lijst aan bestanden. Als je je tel met je usb kabel aan je pc hebt hangen kan je alle *.SIS en alle *.SISX bestanden gewoon dubbelklikken en installeren op je telefoon. Alle *.JAR bestanden (java games) kopieer ik altijd eerst naar een mapje op de telefoon en dan vervolgens ga ik er naartoe in bestandsbeheer (in je telefoon) en klik je erop, dan installeert ie m uiteindelijk in je telefoon.

je download het RAR bestandje onderaan de eerste post van die pagina

Je bedoelt die link onder aan de lijst?

Oke ik ga het even proberen:D

EDIT

ik heb de files in mijn pc staan uitgepakt, en mijn telefoon aan de usb maar ik krijg ze maar niet erop? ik kan ook niet zien of het die sis bestanden zijn of jar
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M.A.R.I.Z.K.A op donderdag 28 juni 2007 om 15:46:
ik heb de files in mijn pc staan uitgepakt, en mijn telefoon aan de usb maar ik krijg ze maar niet erop? ik kan ook niet zien of het die sis bestanden zijn of jar

Om te zien welke extensie de bestanden hebben doe je in je windows verkenner even Extra -> Mapopties -> Weergave -> extensies voor bekende bestandstypen verbergen (moet je uitvinken).

Als je je n95 aan de usb hangt, moet je kiezen voor PC suite (en deze moet ook geinstalleerd staan op je pc uiteraard). Nu kan je gewoon dubbelklikken op sis of sisx bestanden, dan zal pcsuite vragen of je ze wil installeren op je telefoon. Voor jar bestanden moet je deze kopieeren naar je tel en dan via bestandsbeheer uitvoeren.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DeMartin op donderdag 28 juni 2007 om 16:43:
Als je je n95 aan de usb hangt, moet je kiezen voor PC suite (en deze moet ook geinstalleerd staan op je pc uiteraard). Nu kan je gewoon dubbelklikken op sis of sisx bestanden, dan zal pcsuite vragen of je ze wil installeren op je telefoon. Voor jar bestanden moet je deze kopieeren naar je tel en dan via bestandsbeheer uitvoeren.

Jah het is gelukt:D de bestanden hebben nu zon installer icoon en als ik er op druk kan ik ze op mijn pc zetten, alleen nu heb ik niet alle spelen in die lijst staan? een deel staat er niet bij heel vaag

maar goed bedankt voor je hulp :D ;)
Waarschuw beheerder
Het is gelukt heb alles nu :D

alleen via welke weg zet jij die jar bestanden op je telefoon als ik vragen mag?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M.A.R.I.Z.K.A op donderdag 28 juni 2007 om 16:55:
alleen via welke weg zet jij die jar bestanden op je telefoon als ik vragen mag?

Via massaopslag modus die je kan kiezen als je je usb inplugged. Maak een mapje aan op je memory kaartje duw daar de java bestanden in en rest doe je via de telefoon (nadat je hem ontkoppeld hebt).

In principe zelfde weg dus zoals je mp3 op je telefoon zet en dan gaat afluisteren op je tel.
Waarschuw beheerder
Oke dan ik snap hem helemaal nu :D

BEDANKT!!
Waarschuw beheerder
Zat ik al een paar dagen blij na een mapje Route66 op me comp te kijken in de veronderstelling dat ik deze kon draaien met de interne GPS op me N95, doet ie het niet, verkeerde versie... :frusty:

Nog een leukigheidje, er zat zo'n voucher bij dat ik een paar dagen met een activatiecode gebruik kon maken van die dienst van Nokia Maps, krijg ik de melding 'Ongeldige activatiecode'!

Aaaaargh! :@ Kan ik daarvoor weer gaan bellen met Nokia, f*ckers...

Heb nu maar AmazeGPS gedownload, gratis GPS-programma, die doet het ook wel 'leuk', maar ik blijf nu maar druk het web afspeuren naar de versie van Route66 / TomTom die wel gaan draaien op me N95.

Het lukt me trouwens ook niet om 1-op-1 me 6680 te synchronizeren met me N95. Datamover.sis lijkt hij niet herkennen, of ik hem nou van me 6680 naar me N95 stuur, dan wel andersom. Moet ik me kelder in om me ouwe datakabels en spul voor die 6680 te voorschijn te toveren en die dan maar weer te syncen met me comp :(
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Heb net mijn N95 opgehaald in de vodafone winkel, en normaal zou je dus een gesimlockte krijgen met vodafone merkje erop , niets van waar 8) ik heb de nokia uitvoering en niet de vodafone uitvoering :lol: hebben mij in de winkel denk ik de verkeerde mee gegeven :roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 juni 2007 om 16:26:
Heb net mijn N95 opgehaald in de vodafone winkel, en normaal zou je dus een gesimlockte krijgen met vodafone merkje erop , niets van waar ik heb de nokia uitvoering en niet de vodafone uitvoering hebben mij in de winkel denk ik de verkeerde mee gegeven

Relaxt!

Hebben jullie ook altijd verbinding met satellieten als je GPS aan doet?

Kan maar geen verbinding krijgen...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Quido op vrijdag 29 juni 2007 om 16:54:
Kan maar geen verbinding krijgen...

Gewoon even paar minuten wachten, en telefoon moet wel uitgeschoven zijn.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van CityFields op vrijdag 29 juni 2007 om 13:33:
Zat ik al een paar dagen blij na een mapje Route66 op me comp te kijken in de veronderstelling dat ik deze kon draaien met de interne GPS op me N95, doet ie het niet, verkeerde versie...

Route66 Mobile v7.3.486 :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DE Daan op vrijdag 29 juni 2007 om 17:01:
Gewoon even paar minuten wachten, en telefoon moet wel uitgeschoven zijn

Staat ie al 2 uren... bij het raam.
Waarschuw beheerder
Tot op heden altijd nokia gehad, ook al is nokia altijd traag en gaat de batererij op den duur leeg was het tot op heden altijd de meest gebruiksvriendelijke telefoon.

Maar nu gaat het toch echt de iPhone worden :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Quido op vrijdag 29 juni 2007 om 18:00:
Staat ie al 2 uren... bij het raam.

Hmmm apart , al je instellingen staan ook goed ?

Waarschuw beheerder
donateur
Heb een vraagje, hoe kan ik die gps gebruiken? moet ik daar eerst iets voor instaleren ofzo??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 juni 2007 om 18:42:
Heb een vraagje, hoe kan ik die gps gebruiken? moet ik daar eerst iets voor instaleren ofzo??

Nee , de standaart gps kan je zo gebruiken (klik op kaarten icoontje)
hij berekent je route's en laat zien waar je langs moet (gratis).
Als je positie constant wilt weergeven en gesproken kaarten wilt hebben kost het wel geld, dan betaal je voor je gedownloade kaarten (prijs weet ik zo niet).
Waarschuw beheerder
Wat voor instellingen? in route 66 of gewoon bij gps?

Route 66 heb ik ze op normaal staan, en bij kaart-icoon lukt het alleen als het via wifi gaat.

Waarschuw beheerder
donateur
En waar koop je of download je route 66?
Waarschuw beheerder
Kan het ook zijn dat mijn GPS het niet meer doet omdat ik em heb upgedate met nieuwe software?
Waarschuw beheerder
donateur
Wordt btw afgeraden door Nokia hé, software update doen als je toestel geen problemen heeft..

Dus als je toestel gewoon in orde is, geen vastlopers of iets, gewoon je software blijven houden ipv updaten :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op vrijdag 29 juni 2007 om 23:08:
Wordt btw afgeraden door Nokia hé, software update doen als je toestel geen problemen heeft..

Dus als je toestel gewoon in orde is, geen vastlopers of iets, gewoon je software blijven houden ipv updaten

Heb em 1 keer geupdate, en alles liep toen wel sneller...

alleen schoot me net te binnen dat mn GPS het toen wel deed, en nu niet meer.

Kan ik ook ergens de vorige software vinden?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Quido op vrijdag 29 juni 2007 om 23:10:
Kan ik ook ergens de vorige software vinden?

Misschien nokia site? Anders NSP :)

Weet iemand een goeie site met thema's? Behalve mobile9 of zedge ;P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Richard op vrijdag 29 juni 2007 om 23:08:

Dus als je toestel gewoon in orde is, geen vastlopers of iets, gewoon je software blijven houden ipv updaten

en klinkt misschien dom , maar hoe hoe je de software bij dan :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 juni 2007 om 23:35:
maar hoe hoe je de software bij dan

Kreeg laatst iemand van nokia bij mij in de winkel en die vertelde dat je gewoon de standaard software moest aanhouden.
Pas als je echt problemen krijgt met 't toestel wordt je aangeraden om te updaten :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Richard op vrijdag 29 juni 2007 om 23:41:
Kreeg laatst iemand van nokia bij mij in de winkel en die vertelde dat je gewoon de standaard software moest aanhouden.

Trap daar nou niet in! :P
Vertegenwoordigers zijn nou niet echt objectief en betrouwbaar te noemen,
vaak valt hun kennis over het product ook nog eens tegen.
Ze zullen niet snel vertellen dat het vaak beter is om de nieuwste updates te installeren
(maar waarom zouden ze anders überhaupt updates maken? o:)).

Waarschuw beheerder
het leek me ook al sterk.. mijn N73 doet het stukken beter na de updates..

Waarschuw beheerder
donateur
Is dat normaal dat je batterij na 2 dagen al op is?
Waarschuw beheerder
donateur
ja, dat is normaal.
er staan verder terug in dit topic nog wat tips om je batterij te sparen moet je ff teruglezen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 juli 2007 om 19:35:
Is dat normaal dat je batterij na 2 dagen al op is?

2 dagen ... Dan doe je er nog vrij lang mee :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ViBo op maandag 2 juli 2007 om 17:56:
Vertegenwoordigers zijn nou niet echt objectief en betrouwbaar te noemen,
vaak valt hun kennis over het product ook nog eens tegen.

hangt er maar net vanaf wie je treft.. kom maar een keer langs, zou ik zeggen! O:)