Heb ik liever dan strontlazarus over de dansvloer zwalken.
Dus alleen mannen en onzekere lesbiennes gebruiken drugs
Heb ik liever dan strontlazarus over de dansvloer zwalken
Drugs zijn voor nerds en losers
die geen plezier van zichzelf kunnen hebben
hopen dat ze door drugs op lelijke wijven gaan vallen
Ik vind een pilletje op zijn een extra dimensie geven aan de muziek, sfeer en mijn eigen plezier
Omdat veel mensen die geen drugs gebruiken maar het eigenlijk best stoer vinden zich er tegen willen afzetten door gebruikers nerds en losers te noemen
En terecht toch!!! Wat is er nau stoer aan om drugs te gebruiken... helemaal niets... net zoals roken/drinken
Ik weet niet waarom ze dat stoer vinden, maar ik snap ook niet waarom ze zich er dan zo tegen moeten afzetten.
maar wie wil gebruiken gaat zijn eigen gangetje maakt mij geen donder uit als ze me maar met rust laten!
maar wie wil gebruiken gaat zijn eigen gangetje maakt mij geen donder uit als ze me maar met rust laten!
Amen!
wat is er stoer aan koffie drinken of TV kijken dan??
lalrs heeft ook weer wat gehoord hoor
sterf
Use Ure brains
En teveel koffie drinken of tv kijken doe je niet omdat je dan stoer gevonden wordt door je vrienden.
domme SLET
vast iets in de 50 al
ik had me aangemeld om vrienden te krijgen
Waar heb jij je voor aangemeld
drugs dus wel?
volgens mij doe je beide omdat je het lekker vind..
jij bent echt kortzichtig en bekrompen man!
Na een tijdje ga je het wellicht doen omdat je het lekker vind
zie er goed uit voor mn leeftijd dan tog..
OMG! Jij bent ECHT dom! Je snapt er werkelijk niks van..
Enne, een slet is dom, omdat ze niet kan nadenken en monogaam kan zijn.. lijkt me logisch maar toch bedankt voor je inbreng in dit o zo grappige topic. Jullie drug-addicts bewijzen maar weer eens dat psycholoog worden in de toekomst HEEEEEEEEEEEEL veel geld op gaat leveren, omdat jullie allemaal psychoses gaan krijgen.
Maar lekker blijven slikken ed, jullie zijn goed voor de werkgelegenheid
Ik ben helemaal niet agressief, ik ben assertief. Dat is heel anders, maar waarschijnlijk gebruik ik woorden die jullie niet kennen. Dat heet universitair. Jullie hebben dat nog nooit gezien en denken natuurlijk dat het helse woorden zijn.
Helaas
Ik ben helemaal niet agressief, ik ben assertief. Dat is heel anders, maar waarschijnlijk gebruik ik woorden die jullie niet kennen. Dat heet universitair. Jullie hebben dat nog nooit gezien en denken natuurlijk dat het helse woorden zijn
Maar goed het zou opzich best kunnen, je hebt wel de misplaatste arrogantie ervoor aan je kortzichtigheid in je posts te zien
Waarom praat je overal over "jullie"??
ik ken hem
Assertief met scheldwoorden?
Dat kan iedereen zijn
Ik heb het recht arrogant te zijn, daar heb ik 6 jaar hard voor gewerkt, toen jullie lekker gingen feesten ed, ging ik leren.
Nog nooit drugs gebruikt, zie er het nut niet van in
Waarom reageer je hier niet op??
Wat ik me afvraag Larls, is waarom je een (parodie)plaatje van Fear&loathing in Las Vegas als plaatje hebt als je zo tegen drugs bent?
dankbaar moeten zijn, ik probeer jullie levens te redden
maar als ik het al kan, moet jij het toch zeker ook kunnen
juist.. om vrienden te makenwhaha.. joh hey.. ik ken hem niet, zal best een gezellige jongen zijn, maar hij is wel het type 'hokje..my world'..volgens mij.
btje te stangen met mensen
En teveel koffie drinken of tv kijken doe je niet omdat je dan stoer gevonden wordt door je vrienden.
zeker.. kunnen wij allemaal ook heus wel hoor
Drugs gebruiken ook niet knurft
Waarom deed je het dan niet
Jij doet me denken aan die gozer van die Spa reclame die een glas water in z'n gezicht krijgt
Jij doet me denken aan die gozer van die Spa reclame die een glas water in z'n gezicht krijgt
denk dat ik meer doe dan jij
Een held is toch iemand die je leven red?
Neem deze tip dan aan: STOP MET DRUGS!
ik heb je leven gered
you owe me a penny
Ik heb het recht arrogant te zijn, daar heb ik 6 jaar hard voor gewerkt, toen jullie lekker gingen feesten ed, ging ik leren.
Je hebt zeker net op google opgezocht wat assertief precies inhoudt of niet? Maar oke, wat voor antwoord wil je precies horen?
Jullie zouden me potdomme dankbaar moeten zijn,
ik probeer jullie levens te redden
maar jij had het vast te druk met 'stoer zijn'.
voor een leerling/psycholoog
heb je je oordeel blijkbaar al klaar over de mensen
voordat je uberhaupt enig feit voor je op tafel hebt liggen. Knap hoor! En het studentenleven is echt hard werken ja ja een beetje uit een boekje leren, goh wat zwaar.. heeft je pappie je studie betaald? Ik studeer werk en run mijn huishouden als een trein en doe verder wat ik wil zonder dat jij enig recht van spreken daarover hebt.
wat een visie!!!!!!!!!!!!!!
(dat van het leven GENIET)
blijkbaar probeer JIJ indruk op je vrienden (van fok.nl of geenstijl.nl) te maken
Dus ga meteen maar fijn met je (HBO)vriendjes
ie
drugs=
Ik geniet ook van het leven. Ik heb de leukste vriendin die er is (100% clean ook) en heb het reuze naar mn zin. Ik maak muziek en dat is GEWELDIG!
HBO? Heineken Bier Opleiding? Nah,universiteit is anders dan HBO
universiteit is anders dan HBO
Ik kom niet eens op een van die 2 websites!
ik werk 50-60 uur per week, en studeer psychologie
Eigenlijk ben ik best hypocriet want ik drink wel bier en dat is misschien wel de ergste drug die er is... maar een biertje op zn tijd is zo lekker! >_>
STOP MET DRUGS!
Voor diegene die het doen, ik heb je leven gered,
Jij doet me denken aan die gozer van die Spa reclame die een glas water in z'n gezicht krijgt laatste aanpassing 19 januari 2007 12:46
heb al lang geleden het geklikt
ik vind het wel zielig voor je kind
Gozer ik ben geen knurft... zo noem je je vrienden maar !!
whaha.. JE DURFT JE OOGKAPPEN NIET AFTEZETTEN!!
wil je zeggen dat jou pappie trots op je is
Als mijn zoon opgroeit als hetzelfde bekrompen arrrogante mannetje dat jij nu bent dan pas ben ik officeel gezakt
voor het moederschap. En geloof me dat zal niet gebeuren...........................
daarom, 1ste jaars
hij is trouwens opeens weg.... jammer
(omdat z'n vriendin er met de centen vandoor is)
https://partyflock.nl/topic/925830.html
fake
Groot hoor, ik hoop dat je ouders trots op je zijn loser!
drug addict
Jij ook niet, drugs maken je verrot
waarschijnlijk als jullie een foto van me zien
hbo
22????
foto ook
Uitspraak van DopeyXXL op vrijdag 19 januari 2007 om 13:18:
daarom, 1ste jaars
hij is trouwens opeens weg.... jammer
En jij moet lezen, hij reageerde op G-Strike, niet op mij
beetje goed studentje zou nu al afgestudeerd zijn aan zijn leeftijd...
dom studentje?
wow er zijn nog meer mensjes hier slimmer dan lars :L
you go G-Strike!
Opleiding en certificaatjes hebben niks met slimheid te maken. Er bestaan mensen de goed kunnen leren en dingen in hun kop kunnen stampen om het na het tentamen weer te vergeten. Deze mensen zijn niet slim. Deze mensen kunnen goed leren. Ik denk dat je de slimme van de domme kan scheiden d.m.v. een IQ test of andere tests.
Gegevens uit inkomen, opleiding of status zeggen niets over het brein van persoon
een anti-drugs-spam-jehova
nee hr je hebt wel grotendeels gelijk, als je de opleidingen van tegenwoordig hier ziet, blij dat ik al 3 jaar op de uni werk daar leer je tenminste nog iets
is leren
larls kruip terug onder die steen van je !
wat wil je nou ons nou komen vertellen droplul
ga maar lekker met je vriendjes op de universiteit kletsen over je haat jegens drugs gebruikers, want blijkbaar zit je daar heel erg mee
STERFlaatste aanpassing 19 januari 2007 14:07
WHAHAHAHA LOSER!!! 1e jaars hbo??? Doe je toch iets niet goed, ik ben 21 en al een half jaar afgestudeerd en een goede baan met mogelijkheid om PHD te halen in 4 jaar.
ga maar lekker met je vriendjes op de universiteit kletsen over je haat jegens drugs gebruikers, want blijkbaar zit je daar heel erg mee
ga maar lekker met je vriendjes op de universiteit kletsen over je haat jegens drugs gebruikers
Volgens mij zitten daar de meeste blowers als ik kijk wat het niveau was van de meeste hippie'sDaar is destijds al gezet.
En idd, ik ben veel te goed voor jullie
zucht.............. word zo moe van jou
waarom stond je gister niet op de gracht en liet je jezelf er niet inwaaien..... zinvol (natuur) geweld zou ik dat noemen.......................
Volgens mij zitten daar de meeste blowers als ik kijk wat het niveau was van de meeste hippie's Daar is destijds de toon al gezet.
kga vanaaf naar echte vrienden
Laten we anders stereotypes aan gaan zwengelen. Net als; alle gabbers gebruiken drugs of alle Antillianen zijn groepverkrachters... Goed idee!
ik vind het sukkels
Ik hoop dat je hier aan terug denkt, als jij nog steeds receptioniste bent en orders van hogeraf krijgt
Nee nee, kijk dat die sletjes hier op het forum nou gold diggers zijn,
loser!
En idd, ik ben veel te goed voor jullie.
wil ik dat best gratis doen!
ik ben veel te goed voor jullie
Je moeder slaapt elke dag met een kapje op haar ogen en 3 seresta s erin wie is hier nou een addict??
- poontang
- psychose
- hypocriet
- felatio
vroeg nog steeds om je adres lafbek plaats datum tijd en wij worden snel van jou bevrijd
vind het zowieso sneu voor je ma zoeits op de wereld zetten met zo n goede bedoelingen en er dan zoiets voor terugkrijgen......... en dan je pa met de maitresse ja zo is het toch je ma wil al jaren niet meer wat een leven studeer jij nou maar om je rekening met je pa te vereffenen zodat je je erfenisje veilig stelt en lid mag worden vvan de bridgeclub..................
Trouwens, ondanks dat de antwoorden niet zo zijn zoals ik had gevraagd klopt er ook geen ruk van. Dus denk niet dat je er mee wegkomt als je het wat formeler wegschrijft
Gaan we dreigen? Dit ga ik zeker melden aan het bestuur van Flock, knetter gek wijf dat je er bent
jij mijn kind wel dan? oog om oog tand om tand en als ik je in mijn handen krijg verlies je die ook nog.........
Jij kent de mensen hier ook niet en toch oordeel je er over. Alles wat je zegt dat je niet bent poog je wel erg hard om te zijn.
Trouwens, ondanks dat de antwoorden niet zo zijn zoals ik had gevraagd klopt er ook geen ruk van. Dus denk niet dat je er mee wegkomt als je het wat formeler wegschrijft
En wat wil je nou precies SMFLK? Wat is je doel, wat wil je bereiken?
Ik wil weten of JIJ wel WEET waar je het over hebt. Dat weet je namelijk niet. Je gebruikt te eerste woorden waarvan je de betekenis niet weet en ten tweede probeer je dara ook nog eens mee te suggereren dat je bovengemiddeld ontwikkelt bent.
Als iemand drugs gebruiken gaat verdedigen, weet ik genoeg
snap gewoon niet waarom je de mensen niet in hun waarde laat
Daarbij is iedereen vrij in de reden waarom hij/zij gebruikt en de meeste hier gebruiken drugs maar drugs gebruikt hen niet.
En een biertje, nah, nog niet. Vanavond pas, na het oefenen!
In de volksmond is het verschil dat harddrugs (onder meer alcohol en heroïne) zowel lichamelijk als geestelijk verslavend kunnen werken, terwijl softdrugs (zoals hennepproducten) niet of alleen geestelijk verslavend zijn.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Drug
Goed bezig jongen!
Ik weet dus wel wat ik zeg, dat moet je aan de zinnen ook wel kunnen zien denk ik. Wat denk je dan wat ik bedoel met die zinnen?
Jij kraamt onzin uit. Mijn zinnen kloppen gewoon en het feit dat iedereen hier niet spoort (drugsgebruikers heh, tja), laat toe dat ze jou geloven als "local boy". Raar maar waar.
En een biertje, nah, nog niet. Vanavond pas, na het oefenen!
Triest dat jij de dikke van dale nodig hebt om zulke woorden te begrijpen
ik ben de lijn kwijt mensen
t GING over anti drugs toen kwam LARLS ofzo hogerop en toen ging het over zijn trieste leven en zijn duidelijke/onduidelijke (meningen verschillen zo volgens mij) mening. zo kort samengevat na net een deel gelezen te hebben
wat ik over 6 jaar ga verdienen
GING over anti drugs toen kwam LARLS ofzo hogerop en toen ging het over zijn trieste leven en zijn duidelijke/onduidelijke (meningen verschillen zo volgens mij) mening. zo kort samengevat na net een deel gelezen te hebben
Zo triest is dat niet hoor, als je kijkt naar wat ik over 6 jaar ga verdienen