Partyflock

Forumonderwerp · 925950
955x bekeken

Onderwerp is dubbel!

Zie "Drugs is voor MIETJES" voor eenzelfde onderwerp.
Waarschuw beheerder
Drugs zijn voor nerds en losers (vooral die laatste), die geen plezier van zichzelf kunnen hebben en hopen dat ze door drugs op lelijke wijven gaan vallen, zodat ze eindelijk poontang gaan krijgen.

[/mijn bescheiden mening]

Waarschuw beheerder
Bedankt voor het delen...
Waarschuw beheerder
alweer??

zoekmachine??

:looser: :lol:
Waarschuw beheerder
Ik vind een pilletje op zijn een extra dimensie geven aan de muziek, sfeer en mijn eigen plezier.

Mensen die drugs te vaak nodig hebben, hebben een probleem.
Maar ik voel me geen loser omdat ik een pilletje neem zo nu en dan. Heb ik liever dan strontlazarus over de dansvloer zwalken.

Waarschuw beheerder
:vaag:

:looser:
Waarschuw beheerder
drugx zuigt even erg als R&B idd :respect:

maar wie wil gebruiken gaat zijn eigen gangetje maakt mij geen donder uit als ze me maar met rust laten!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Lalrs op vrijdag 19 januari 2007 om 11:50:
en hopen dat ze door drugs op lelijke wijven gaan vallen

Dus alleen mannen en onzekere lesbiennes gebruiken drugs? :rot:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Boekiekie! op vrijdag 19 januari 2007 om 11:53:
Heb ik liever dan strontlazarus over de dansvloer zwalken.

:yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Carnophage op vrijdag 19 januari 2007 om 11:53:
Dus alleen mannen en onzekere lesbiennes gebruiken drugs

scherp
Waarschuw beheerder
Heb ik liever dan strontlazarus over de dansvloer zwalken

duidelijk.

wauzen zijn veel minder irr dan bezopen mensen!!

maaruh.. ik snap niet dat dit onderwerp steeds terug blijft komen?

whaha
Waarschuw beheerder
Nee nee, dat zien jullie fout, maar vrouwen die drugs gebruiken noem ik niet, omdat crackhoeren geen vermelding verdienen ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van B*witched op vrijdag 19 januari 2007 om 11:56:
maaruh.. ik snap niet dat dit onderwerp steeds terug blijft komen?

Omdat veel mensen die geen drugs gebruiken maar het eigenlijk best stoer vinden zich er tegen willen afzetten door gebruikers nerds en losers te noemen :)
Waarschuw beheerder
Drugs zijn voor nerds en losers

Mag jij vinden
die geen plezier van zichzelf kunnen hebben

Mag ik voor mezelf praten?
hopen dat ze door drugs op lelijke wijven gaan vallen

Ik val niet op vrouwen, hooguit letterlijk als ik dronken zou zijn :lol:
Ik vind een pilletje op zijn een extra dimensie geven aan de muziek, sfeer en mijn eigen plezier

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lalrs op vrijdag 19 januari 2007 om 11:57:
crackhoeren

gaan we schelden pik??

doe es normaal..

Use Ure brains voor je oud onderwerp aankaart!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Carnophage op vrijdag 19 januari 2007 om 11:57:
Omdat veel mensen die geen drugs gebruiken maar het eigenlijk best stoer vinden zich er tegen willen afzetten door gebruikers nerds en losers te noemen :)

En terecht toch!!! Wat is er nau stoer aan om drugs te gebruiken... helemaal niets... net zoals roken/drinken
Waarschuw beheerder
Uitspraak van B*witched op vrijdag 19 januari 2007 om 11:58:
Use Ure brains voor je oud onderwerp aankaart!!

:lol: :x ik houdt me mond..... als je geen engels kan moet je dit doen :x
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van _Krullenbol op vrijdag 19 januari 2007 om 11:58:
En terecht toch!!! Wat is er nau stoer aan om drugs te gebruiken... helemaal niets... net zoals roken/drinken

Ik weet niet waarom ze dat stoer vinden, maar ik snap ook niet waarom ze zich er dan zo tegen moeten afzetten.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Carnophage op vrijdag 19 januari 2007 om 12:00:
Ik weet niet waarom ze dat stoer vinden, maar ik snap ook niet waarom ze zich er dan zo tegen moeten afzetten.

Amen! :respect:

Uitspraak van _Krullenbol op vrijdag 19 januari 2007 om 11:53:
maar wie wil gebruiken gaat zijn eigen gangetje maakt mij geen donder uit als ze me maar met rust laten!

Waarschuw beheerder
.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
wat is er stoer aan koffie drinken of TV kijken dan??

Waarschuw beheerder
:x lalrs heeft ook weer wat gehoord hoor

sterf
Waarschuw beheerder
donateur
Iedereen weet dat drugs slecht zijn, maar toch vinden mensen hun eigen mening over drugs zo interessant dat ze er nog iets over moeten zeggen :vaag:
Net alsof iemand het een drol kan schelen :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van _Krullenbol op vrijdag 19 januari 2007 om 11:53:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van _Krullenbol op vrijdag 19 januari 2007 om 12:01:
Amen!

Heb je nou wel al door dat ik het dus over figuren zoals de topic opener heb en niet de drugsgebruikers? *just checking*
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Tja, xtc coke en ghb blijven toch hand in hand aan met feesten met electronische muziek....

Waarschuw beheerder
foutje ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
whahahaha :roflol:

Aangemeld op: 18 januari 2007 18:33

:roflol:

heb je je hier voor aangemeld???

:dood: :looser: :X
Waarschuw beheerder
Snap niet dat sommige mensen zich zo druk hier over maken...

jezus alsof je niks anders te doen hebt!
Zolang ze jou toch niet lastig vallen!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van B*witched op vrijdag 19 januari 2007 om 12:01:
wat is er stoer aan koffie drinken of TV kijken dan??

wist je dat ik openbaar bekend maak dat jij echt dom bent... das iets helemaal uit het verband trekken...alcohol is een drugs en in feite is roken dat ook vanwege de nicotine.

Tv kijken of overmatig koffie drinken is een vorm van verslaving. En teveel koffie drinken of tv kijken doe je niet omdat je dan stoer gevonden wordt door je vrienden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 januari 2007 om 12:01:
lalrs heeft ook weer wat gehoord hoor

sterf

Sterf zelf, liefst aan een bloedprop of een inwendige bloeding ofzo ;)

Uitspraak van B*witched op vrijdag 19 januari 2007 om 11:58:
Use Ure brains

Whahaha domme SLET :D. Leer engels voordat je het gaat typen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van B*witched op vrijdag 19 januari 2007 om 12:04:
whahahaha

Aangemeld op: 18 januari 2007 18:33

heb je je hier voor aangemeld???

Nee, ik had me aangemeld om vrienden te krijgen. Waar heb jij je voor aangemeld, om in contact te komen met buttrapers? ?
Waarschuw beheerder
Wow shit, ik heb ff op je profiel gekeken, daar staat dat je 21 bent. Volgens mij lieg je, je bent vast iets in de 50 al ofzo :sick:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van _Krullenbol op vrijdag 19 januari 2007 om 12:05:
En teveel koffie drinken of tv kijken doe je niet omdat je dan stoer gevonden wordt door je vrienden.

drugs dus wel?

volgens mij doe je beide omdat je het lekker vind..

jij bent echt kortzichtig en bekrompen man!

whaha!!

Uitspraak van Lalrs op vrijdag 19 januari 2007 om 12:05:
domme SLET

wat ben jij voor iemand man??

fake?
of mis je echt n steekje??? :looser:
Waarschuw beheerder
Ik ben niet zo fake als jou Barbie Witch, kk lelijk :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lalrs op vrijdag 19 januari 2007 om 12:05:
Whahaha domme SLET . Leer engels voordat je het gaat typen

waarom is een slet dom?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lalrs op vrijdag 19 januari 2007 om 12:07:
vast iets in de 50 al

zie er goed uit voor mn leeftijd dan tog..
Uitspraak van Lalrs op vrijdag 19 januari 2007 om 12:06:
ik had me aangemeld om vrienden te krijgen

whahahahahahahah :looser::looser::looser:
Uitspraak van Lalrs op vrijdag 19 januari 2007 om 12:06:
Waar heb jij je voor aangemeld

om feestjes te bekijken .. zoals de meeste denk ik ;)

ga alsjeblieft iets nuttigs doen man.. ipv mensen lastig vallen met je geblaat :looser: :rot:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van B*witched op vrijdag 19 januari 2007 om 12:07:
drugs dus wel?

volgens mij doe je beide omdat je het lekker vind..

jij bent echt kortzichtig en bekrompen man!

luister je snapt het nog steeds niet he... de 1e keer dat je ging roken doen mensen dat vaak om stoer gevonden te worden, het zelfde geld voor in de kroeg pilskes achterover tikken... hoe meer hoe stoerder je vrienden je vinden denk je ;)

Na een tijdje ga je het wellicht doen omdat je het lekker vind ;)

ik heb namelijk nooit gezegd dat dat niet mogelijk is. dus eigenlijk ben jij nog bekromper dan mij :aai:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lalrs op vrijdag 19 januari 2007 om 12:09:
Ik ben niet zo fake als jou Barbie Witch, kk lelijk

neen.. alleen mogen we niks van je weten :P whaha

geen naam leeftijd foto of wat dan ook..

volgens mij zit je gewoon te stangen hiero :looser:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van _Krullenbol op vrijdag 19 januari 2007 om 12:10:
Na een tijdje ga je het wellicht doen omdat je het lekker vind

drugs over het algemeen gewoon omdat je op een feest bent, en je afvraagt wat die mensen dan ervaren en hoe ze zich voelen.... en vin je waarschijnlijk gelijk de 1e keer al lekker :looser:
Waarschuw beheerder
donateur
:aai:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van B*witched op vrijdag 19 januari 2007 om 12:09:
zie er goed uit voor mn leeftijd dan tog..

OMG! Jij bent ECHT dom! Je snapt er werkelijk niks van..

Enne, een slet is dom, omdat ze niet kan nadenken en monogaam kan zijn.. lijkt me logisch maar toch bedankt voor je inbreng in dit o zo grappige topic. Jullie drug-addicts bewijzen maar weer eens dat psycholoog worden in de toekomst HEEEEEEEEEEEEL veel geld op gaat leveren, omdat jullie allemaal psychoses gaan krijgen.

Maar lekker blijven slikken ed, jullie zijn goed voor de werkgelegenheid :)
Waarschuw beheerder
Kerel waarom maak je je zo druk?

Slechte ervaringen ofzo?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lalrs op vrijdag 19 januari 2007 om 12:13:
OMG! Jij bent ECHT dom! Je snapt er werkelijk niks van..

Enne, een slet is dom, omdat ze niet kan nadenken en monogaam kan zijn.. lijkt me logisch maar toch bedankt voor je inbreng in dit o zo grappige topic. Jullie drug-addicts bewijzen maar weer eens dat psycholoog worden in de toekomst HEEEEEEEEEEEEL veel geld op gaat leveren, omdat jullie allemaal psychoses gaan krijgen.

Maar lekker blijven slikken ed, jullie zijn goed voor de werkgelegenheid

wat is precies je doel met het openen van het 978453083708735038965 'drugs is dom' topic??

mensen beledigen..

man je kent me niet, en weet niks van me, of andere mensen hier.. hou je geouwehoer voor je wil je..

jou topic.. stay OT ;)

pfffffffffffffff

zo maak je echt veel vrienden btw jah :lol:

vin jou zielig :aai:..

maar bekijk ut! whahahahaha ik lach om je :looser:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van B*witched op vrijdag 19 januari 2007 om 11:56:
.. ik snap niet dat dit onderwerp steeds terug blijft komen?

Dit onderwerpen worden vaak aangekaart door junks die net aan het afkicken zijn of net junk geworden zijn..
Waarschuw beheerder
Je reageert niet eens op mn post. Je toont je zwakte door totaal irrelevante posts te maken. Dat is wel jammer maar goed. Ik hoef en heb geen vrienden die drugs gebruiken trouwens.

Heb ik geen respect voor, ik vind het sukkels
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Lalrs op vrijdag 19 januari 2007 om 12:19:
Je reageert niet eens op mn post. Je toont je zwakte door totaal irrelevante posts te maken.

Uitspraak van Lalrs op vrijdag 19 januari 2007 om 12:09:
Ik ben niet zo fake als jou Barbie Witch, kk lelijk

Jij gaat lekker wou je zeggen :/
Waarschuw beheerder
hij is wel agressief ja :o

hoe zou dat komen??

Mensen worden vaak agressief van drugs...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Heb ik geen respect voor, ik vind het sukkels

nou nou noou.. zo kan nie ook wel wweeerr heh.
Waarschuw beheerder
Ik ben helemaal niet agressief, ik ben assertief. Dat is heel anders, maar waarschijnlijk gebruik ik woorden die jullie niet kennen. Dat heet universitair. Jullie hebben dat nog nooit gezien en denken natuurlijk dat het helse woorden zijn.

Helaas :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lalrs op vrijdag 19 januari 2007 om 12:24:
Ik ben helemaal niet agressief, ik ben assertief. Dat is heel anders, maar waarschijnlijk gebruik ik woorden die jullie niet kennen. Dat heet universitair. Jullie hebben dat nog nooit gezien en denken natuurlijk dat het helse woorden zijn.

Helaas

Ben eens eerlijk... je hebt ooit drugs gebruikt en bent nu volledig tegen... of niet???
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben helemaal niet agressief, ik ben assertief. Dat is heel anders, maar waarschijnlijk gebruik ik woorden die jullie niet kennen. Dat heet universitair. Jullie hebben dat nog nooit gezien en denken natuurlijk dat het helse woorden zijn

Zoals? kk lelijk? Triest figuur :)
Maar goed het zou opzich best kunnen, je hebt wel de misplaatste arrogantie ervoor aan je kortzichtigheid in je posts te zien :looser:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 januari 2007 om 12:27:
Ben eens eerlijk... je hebt ooit drugs gebruikt en bent nu volledig tegen... of niet???

ik ken hem.. hijs helemaal anti.... ook tegen roken is tie ;)
Waarschuw beheerder
Ik ben helemaal niet agressief, ik ben assertief

Assertief met scheldwoorden?
Dat kan iedereen zijn!

Waarom praat je overal over "jullie"??
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Carnophage op vrijdag 19 januari 2007 om 12:27:
Maar goed het zou opzich best kunnen, je hebt wel de misplaatste arrogantie ervoor aan je kortzichtigheid in je posts te zien

Ik heb het recht arrogant te zijn, daar heb ik 6 jaar hard voor gewerkt, toen jullie lekker gingen feesten ed, ging ik leren.

Nog nooit drugs gebruikt, zie er het nut niet van in ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jillicious op vrijdag 19 januari 2007 om 12:30:
Waarom praat je overal over "jullie"??

Er staan toch 2 mensen op je plaatje? ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lalrs op vrijdag 19 januari 2007 om 12:31:
Er staan toch 2 mensen op je plaatje?

Dat heb je goed gezien (Y)

Waarom reageer je hier niet op??
Uitspraak van Jillicious op vrijdag 19 januari 2007 om 12:30:
Dat kan iedereen zijn

Waarschuw beheerder
Uitspraak van _Krullenbol op vrijdag 19 januari 2007 om 12:28:
ik ken hem

Lalrs' vrienden
G-Strike

summersnow

laatste aanpassing gisteren om 23:22Toon Lalrs' persoonlijke tekst

juist.. om vrienden te maken :D whaha.. joh hey.. ik ken hem niet, zal best een gezellige jongen zijn, maar hij is wel het type 'hokje..my world'..volgens mij.
hou ik nie zo van.. moet zn ogen is open doen, en de ware wereld ontdekken :P

misschien moest ie eerst maares drugs proberen voor die zo oordeelt:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jillicious op vrijdag 19 januari 2007 om 12:32:
Dat kan iedereen zijn

Je hebt zeker net op google opgezocht wat assertief precies inhoudt of niet? Maar oke, wat voor antwoord wil je precies horen? :p
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb het recht arrogant te zijn, daar heb ik 6 jaar hard voor gewerkt, toen jullie lekker gingen feesten ed, ging ik leren.

Nog nooit drugs gebruikt, zie er het nut niet van in

:lol: Verbaast me niet echt dat je zo hard moest werken.
Als je zo'n bekrompen geestje hebt zul je hard moeten blokken inderdaad. :roflol:
Net alsof mensen die feesten niet hard kunnen werken, en zelf nooit drugs gebruikt hebben maar er wel een mening over hebben.
Waarschuw beheerder
Wat ik me afvraag Larls, is waarom je een (parodie)plaatje van Fear&loathing in Las Vegas als plaatje hebt als je zo tegen drugs bent?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jillicious op vrijdag 19 januari 2007 om 12:32:
Waarom reageer je hier niet op??

als die geen atwoord weet,omdattie weet dat hij loopt te raaskalen... negeert ie het gewoon..

waar blijft dat slotje?? dat t nog zo lang open is joh:P

Waarschuw beheerder
Drugs zijn voor nerds en losers (vooral die laatste), die geen plezier van zichzelf kunnen hebben en hopen dat ze door drugs op lelijke wijven gaan vallen, zodat ze eindelijk poontang gaan krijgen.

:looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser: :looser:

Neem jij maar een dikke :lijn: dan!
Waarschuw beheerder
Jullie zouden me potdomme dankbaar moeten zijn, ik probeer jullie levens te redden en wat krijg ik, een grote bek :)

En Carnophage, valt best mee hoor hoe 'hard' ik heb gewerkt, maar als ik het al kan, moet jij het toch zeker ook kunnen, heh ouwe slimmerd, of had je het drukker met drugs gebruiken? :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Boekiekie! op vrijdag 19 januari 2007 om 12:35:
Wat ik me afvraag Larls, is waarom je een (parodie)plaatje van Fear&loathing in Las Vegas als plaatje hebt als je zo tegen drugs bent?

EINDELIJK iemand die het opvalt! Ik vind die film een goed voorbeeld van waarom ik nooit aan drugs zal komen. Rare dingen gebeuren er die NIKS maar dan ook echt NIKS toevoegen aan je leven

Daarom ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Lalrs op vrijdag 19 januari 2007 om 12:37:
En Carnophage, valt best mee hoor hoe 'hard' ik heb gewerkt, maar als ik het al kan, moet jij het toch zeker ook kunnen, heh ouwe slimmerd, of had je het drukker met drugs gebruiken?

Ik gebruik geen drugs ouwe slimmerd (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 januari 2007 om 12:36:
Allemaal loser icoontjes

Zegt iemand van 20 met Dragonball Z avatar. Groei op man :)
Waarschuw beheerder
dankbaar moeten zijn, ik probeer jullie levens te redden

kijk uit.. krijg buikpijn van je!! moet te hard lachen om je eigen onzin!!
maar als ik het al kan, moet jij het toch zeker ook kunnen

zeker.. kunnen wij allemaal ook heus wel hoor O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van B*witched op vrijdag 19 januari 2007 om 12:33:
juist.. om vrienden te maken :D whaha.. joh hey.. ik ken hem niet, zal best een gezellige jongen zijn, maar hij is wel het type 'hokje..my world'..volgens mij.

mwah niet echt hij loopt hier alleen een btje te stangen met mensen :P:D Hey [ST] PRESCHER [ST] vind zichzelf een :loser: hihi
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lalrs op vrijdag 19 januari 2007 om 12:40:
Zegt iemand van 20 met Dragonball Z avatar. Groei op man

hoe oud/jong ben je zelf dan??

met 2 katten die niet kunnen stoppen :S

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van _Krullenbol op vrijdag 19 januari 2007 om 12:05:
En teveel koffie drinken of tv kijken doe je niet omdat je dan stoer gevonden wordt door je vrienden.

Drugs gebruiken ook niet knurft :looser:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van B*witched op vrijdag 19 januari 2007 om 12:41:
met 2 katten die niet kunnen stoppen :S

Fear and loathing quote ;)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 januari 2007 om 12:42:
Drugs gebruiken ook niet knurft :looser:

Gozer ik ben geen knurft... zo noem je je vrienden maar !!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van B*witched op vrijdag 19 januari 2007 om 12:40:
zeker.. kunnen wij allemaal ook heus wel hoor

Waarom deed je het dan niet? Had je veel geld kunnen verdienen, maar jij had het vast te druk met 'stoer zijn'.

Ik hoop dat je hier aan terug denkt, als jij nog steeds receptioniste bent en orders van hogeraf krijgt :)
Waarschuw beheerder
Drugs gebruiken ook niet knurft

:respect:
Uitspraak van _Krullenbol op vrijdag 19 januari 2007 om 12:43:
Fear and loathing quote

dus?
Waarschuw beheerder
Drugs gebruiken ook niet knurft

Waarom nou knurft? Dat is toch nergens goed voor? Voel je je op je teentjes getrapt omdat je op de feiten word gewezen ofzo...

Een held is toch iemand die je leven red? Neem deze tip dan aan: STOP MET DRUGS!

Voor diegene die het doen, ik heb je leven gered, you owe me a penny. :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Lalrs op vrijdag 19 januari 2007 om 12:44:
Ik hoop dat je hier aan terug denkt, als jij nog steeds receptioniste bent en orders van hogeraf krijgt

Jij doet me denken aan die gozer van die Spa reclame die een glas water in z'n gezicht krijgt :roflol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Waarom deed je het dan niet

omdat ik mijn opleiding niet leuk genoeg vond... en daarbij.. ik studeer nog hoor....
denk dat ik meer doe dan jij:P

whaha

en daarbij.. je studie snel afmaken betekend niet dat je een beter leven hebt :looser:
jij hebt lekker veel van de wereld gezien zeg.. poe-hey..
zeker school, en thuis, en school, en je eigen vertrouwde wereldje..

ik wilde wel graag wat meer er van zien ja..
maar dat is niet tenkoste van school gegaan hoor ;)

en wat is er mis met orders van bovenaf krijgen?
kan op deze manier wel mn huis paard en school betalen :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Carnophage op vrijdag 19 januari 2007 om 12:46:
Jij doet me denken aan die gozer van die Spa reclame die een glas water in z'n gezicht krijgt

ik zou bessen gooien in dit geval :P
Waarschuw beheerder
Jij doet me denken aan die gozer van die Spa reclame die een glas water in z'n gezicht krijgt

Die ken ik niet... helaas. Misschien had ik kunnen lachen. Echter, je kent me niet eens :p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Lalrs op vrijdag 19 januari 2007 om 12:48:
Die ken ik niet... helaas. Misschien had ik kunnen lachen. Echter, je kent me niet eens

Bekijk de reclame een keer, dan weet je wat voor eerste indruk je op deze manier maakt :lol:

Waarschuw beheerder
donateur
poontang

Wat is poontang?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van B*witched op vrijdag 19 januari 2007 om 12:47:
denk dat ik meer doe dan jij

Ai ai ai ai ai! Daar zeg je iets, dat had je beter niet kunnen doen!

Hoeveel uren per week heb jij lieve schat? Wat voor stof moet je kennen EN kunnen toepassen? Hoelang duurt jouw opleiding precies? Waar studeer je?

Mijn antwoorden: 35 uur per week (van maandag tot vrijdag), moleculaire- en celbiologie, biofysica, scheikunde en ga zo door, mijn opleiding gaat nog 6 jaar duren, MINIMAAL. Ik studeer in België...

Ik ben benieuwd hoeveel jaar jij moet doen over je secetaresse opleiding en wat je er leert. Heeft zeker veel met de felatio daad te maken?

Nu jij weer
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lalrs op vrijdag 19 januari 2007 om 12:46:
Een held is toch iemand die je leven red?

Een held is iemand die jij als zodanig beschouwt
Neem deze tip dan aan: STOP MET DRUGS!

Bedankt voor de tip, ik kijk wel wat ik er mee doe ;p
ik heb je leven gered

Dat heb je niet, dat ik dood ga is nog niet bewezen ;p
you owe me a penny

Je bent wel goedkoop

Waarschuw beheerder
voor een leerling/psycholoog
heb je je oordeel blijkbaar al klaar over de mensen
voordat je uberhaupt enig feit voor je op tafel hebt liggen. Knap hoor! En het studentenleven is echt hard werken ja ja een beetje uit een boekje leren, goh wat zwaar.. heeft je pappie je studie betaald? Ik studeer werk en run mijn huishouden als een trein en doe verder wat ik wil zonder dat jij enig recht van spreken daarover hebt.
wat een visie!!!!!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Dood ga je toch, drugs verkloten alleen maar je lichaam zodat je sneller dood gaat.

Leuke gedachte hea?
Waarschuw beheerder
donateur

Uitspraak van Lalrs op vrijdag 19 januari 2007 om 12:35:
Je hebt zeker net op google opgezocht wat assertief precies inhoudt of niet? Maar oke, wat voor antwoord wil je precies horen?

Jullie zouden me potdomme dankbaar moeten zijn,

ik probeer jullie levens te redden

maar jij had het vast te druk met 'stoer zijn'.

:x:x:x:x
zomaar een greep uit het geweldige assortiment van fan-tas-tich mongolide opmerkingen.
Gast je voelt jezelf veel te goed (nerd) om hier tussen het volk (dat van het leven GENIET) te vertoeven.
blijkbaar probeer JIJ indruk op je vrienden (van fok.nl of geenstijl.nl) te maken doormiddel van je vocubulaire woordenschat (lees woordenboek):loser:
Dus ga meteen maar fijn met je (HBO)vriendjes:x goudgele rakkers drinken,voordat je binnen 10 jaar een burn-out hebt en jezelf dan zo goed vind dat je je elke avond kan bezatten aan Wiskey.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lalrs op vrijdag 19 januari 2007 om 12:52:
Ik ben benieuwd hoeveel jaar jij moet doen over je secetaresse opleiding en wat je er leert. Heeft zeker veel met de felatio daad te maken

ik werk 50-60 uur per week, en studeer psychology;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 januari 2007 om 12:55:
voor een leerling/psycholoog
heb je je oordeel blijkbaar al klaar over de mensen
voordat je uberhaupt enig feit voor je op tafel hebt liggen. Knap hoor! En het studentenleven is echt hard werken ja ja een beetje uit een boekje leren, goh wat zwaar.. heeft je pappie je studie betaald? Ik studeer werk en run mijn huishouden als een trein en doe verder wat ik wil zonder dat jij enig recht van spreken daarover hebt.
wat een visie!!!!!!!!!!!!!!

Jij weet dus duidelijk niet waar je het over hebt. Wel heel jammer, ik studeer niet eens psychologie!!

En ja, mn pappie heeft inderdaad mn studie betaald. Gelukkig wel ja, maar die rekening verhef ik als ik klaar ben met studeren. Heb jij je eigen opleiding betaald?

En je moet lekker doen wat je wilt, ik vind het wel zielig voor je kind, als je drugs gebruikt. Wat een voorbeeldfunctie heb je dan!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Lalrs op vrijdag 19 januari 2007 om 12:56:
Leuke gedachte hea?

duidelijk een geenstijl-knurft :x
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DopeyXXL op vrijdag 19 januari 2007 om 12:58:
Dus ga meteen maar fijn met je (HBO)vriendjes goudgele rakkers drinken,voordat je binnen 10 jaar een burn-out hebt en jezelf dan zo goed vind dat je je elke avond kan bezatten aan Wiskey

:lol: nee.. hij is tegen drugs ;)
Waarschuw beheerder
(dat van het leven GENIET)

Ik geniet ook van het leven. Ik heb de leukste vriendin die er is (100% clean ook) en heb het reuze naar mn zin. Ik maak muziek en dat is GEWELDIG!
blijkbaar probeer JIJ indruk op je vrienden (van fok.nl of geenstijl.nl) te maken

Ik kom niet eens op een van die 2 websites!
Dus ga meteen maar fijn met je (HBO)vriendjes

HBO? Heineken Bier Opleiding? Nah,universiteit is anders dan HBO ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van B*witched op vrijdag 19 januari 2007 om 13:01:
ie

Hihi, 'nuff said :p
Uitspraak van Bikermise op vrijdag 19 januari 2007 om 13:02:
drugs=

Mee eens ;)

Eigenlijk ben ik best hypocriet want ik drink wel bier en dat is misschien wel de ergste drug die er is... maar een biertje op zn tijd is zo lekker! >_>
Waarschuw beheerder
donateur
blablablabla... allemaal meteen een weerwoordje op, het lijkt het er een beetje op alsof je jezelf verdedigd..
maaaar angezien je dit neit echt lukt gok ik dat je eerste jaars rechten studentje bent :[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lalrs op vrijdag 19 januari 2007 om 13:03:
Ik geniet ook van het leven. Ik heb de leukste vriendin die er is (100% clean ook) en heb het reuze naar mn zin. Ik maak muziek en dat is GEWELDIG!

(Y) maar waarom zo oordelen over andere mensen?
HBO? Heineken Bier Opleiding? Nah,universiteit is anders dan HBO

Klopt dat is anders ja, nou en!?!
Waarschuw beheerder
universiteit is anders dan HBO

o.. ben je dr zo een..
dan heeft het al helemaal geen zin iets tegen je te zeggen..
ken dr wel meer van die soort balletjes.. die denken dat ze alles zijn ,

whaha.. JE DURFT JE OOGKAPPEN NIET AFTEZETTEN!!

ge-wel-dig..

wist niet dat ze ook zooooo triets bestonden:looser:
:dood: :X
Ik kom niet eens op een van die 2 websites!

DOH.. nog dom ook ;)
Uitspraak van B*witched op vrijdag 19 januari 2007 om 12:59:
ik werk 50-60 uur per week, en studeer psychologie

niets op terug te zeggen???
mooi :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Lalrs op vrijdag 19 januari 2007 om 13:06:
Eigenlijk ben ik best hypocriet want ik drink wel bier en dat is misschien wel de ergste drug die er is... maar een biertje op zn tijd is zo lekker! >_>

duidelijke zaak, jij voldoet aan mijn eerdere beschrijving van hoogopgeleidde pikkies die zich te pletter rijden in hun Audi/Volvo nadat ze hun verdriet weggezopen hebben (omdat z'n vriendin er met de centen vandoor is)

Waarschuw beheerder
STOP MET DRUGS!

Voor diegene die het doen, ik heb je leven gered,

volgens mij wil ik me in deze discussie voegen :)dombo!;)
Jij doet me denken aan die gozer van die Spa reclame die een glas water in z'n gezicht krijgt laatste aanpassing 19 januari 2007 12:46

idd! zo'n heerlijk fout persoon...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van B*witched op vrijdag 19 januari 2007 om 12:36:
waar blijft dat slotje?? dat t nog zo lang open is joh

heb al lang geleden het [img]https://static.partyflock.nl/images/redmail.gif[/img] geklikt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 januari 2007 om 13:09:
volgens mij wil ik me in deze discussie voegen dombo!

:woep:
gezellig!

:bye: hi jodeltje :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dr. Struggle :harry-uf: op vrijdag 19 januari 2007 om 13:10:
heb al lang geleden het ­ geklikt

zal zo wel komen..

ergens ook wel vermakelijk.. heb niets te doen even.. dus.. whaha

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lalrs op vrijdag 19 januari 2007 om 13:00:
ik vind het wel zielig voor je kind

goh kreeg je het bedacht korpsballetje?
wil je zeggen dat jou pappie trots op je is want dan spoort jullie hele familie niet.
Als mijn zoon opgroeit als hetzelfde bekrompen arrrogante mannetje dat jij nu bent dan pas ben ik officeel gezakt
voor het moederschap. En geloof me dat zal niet gebeuren...........................

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van _Krullenbol op vrijdag 19 januari 2007 om 12:43:
Gozer ik ben geen knurft... zo noem je je vrienden maar !!

Ik heb je opmerkingen eens zitten lezen.
Als er op deze verneukte aardkloot iemand in aamerking komt voor knurft ben jij het wel, knurft ;).

Denk eens na voor dat je iets zegt. Probeer het eens vanuit een ander opzicht te bekijken.
Als je allemaal zo ruig 'universitair' wil meebabbelen met de grote mensen moet je je wel eerst verdiepen in de stof.
Iets wat je duidelijk niet hebt gedaan.

Nogmaal, knurft :looser:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 januari 2007 om 13:15:
je wel eerst verdiepen in de stof.

daarom, 1ste jaars :x

hij is trouwens opeens weg.... jammer:\

Waarschuw beheerder
hoor het hier kraken.......... kom maar op hij moet erg goed zijn als je er zo lang over doet !!

Waarschuw beheerder
donateur
Lalrs =fake
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 januari 2007 om 13:20:
Lalrs =fake

maar even vermakelijk topic :)

Waarschuw beheerder
ja ik vond het ook wel effe gezellie........... hihi

Waarschuw beheerder
WOW dit heeft mijn inzicht echt veranderd!!! Vandaar dat al die lekkere wijven op me afkomen tijdens festivals.
Wel triest van mij dat ik geen plezier kan hebben de rest van het jaar :(
*kijkt naar haar leeftijd en naar haar hbo diploma in haar zak en haar baan* damn kwist niet dat ik zo'n lozer was....

bedankt voor dit inzicht

*gaat spontaan zelfmoord plegen*
Waarschuw beheerder
:bye: hi nikki!!

nog door rood gereden?? :)

Waarschuw beheerder
ja kga het zo express doen, wel eerst drugs gebruiken natuurlijk...

kga wachten tot ik overreden word, byebye cruel drugs-hating world

;)
Waarschuw beheerder
Niet zo fake als jullie fake pleasure nights.

Ik ben absoluut geen balletje, waarschijnlijk als jullie een foto van me zien, denken jullie dat ik op de kunstacademie zit. Ik speel in een metal band, dus het korps is al helemaal niks voor mij!

Sinds wanneer leren eerste jaars rechten Celbiologie? Dat vraag ik me af.

Het meest ironische vind ik:
Uitspraak van B*witched op vrijdag 19 januari 2007 om 13:07:
whaha.. JE DURFT JE OOGKAPPEN NIET AFTEZETTEN!!

Jij ook niet, drugs maken je verrot. Ik probeer de volgende generatie van jullie soort te redden. Die mongole soort die alles in een psychose kapot gaat maken want die tijd komt.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 januari 2007 om 13:12:
wil je zeggen dat jou pappie trots op je is

Dat is hij zeker, hoeveel mensen die jij kent gaan voor hun droom studeren in het buitenland?

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 januari 2007 om 13:12:
Als mijn zoon opgroeit als hetzelfde bekrompen arrrogante mannetje dat jij nu bent dan pas ben ik officeel gezakt
voor het moederschap. En geloof me dat zal niet gebeuren...........................

Dus jij hebt liever een drug addict dan iemand die gewoon leert en doet wat de mensheid van hem verwacht, logisch nadenken? Jou zouden ze moeten steraliseren, gadverdamme, ik begin bijna te kotsen hiero BLEGH.

Ik was trouwens eten, iets dat mensen doen, vandaar dat mn reactie zo lang duurde. Nu ga ik iets nuttigs (leren voor mn examen dinsdag ofzo) doen want dit levert toch niks op
Uitspraak van DopeyXXL op vrijdag 19 januari 2007 om 13:18:
daarom, 1ste jaars

hij is trouwens opeens weg.... jammer

En jij moet lezen, hij reageerde op G-Strike, niet op mij ;)

Uitspraak van DopeyXXL op vrijdag 19 januari 2007 om 13:09:
(omdat z'n vriendin er met de centen vandoor is)

Nee nee, kijk dat die sletjes hier op het forum nou gold diggers zijn, kan ik niks aan doen. Mijn vriendin heeft wél stijl.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op vrijdag 19 januari 2007 om 13:29:
ja kga het zo express doen, wel eerst drugs gebruiken natuurlijk...

Groot hoor, ik hoop dat je ouders trots op je zijn loser! :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op vrijdag 19 januari 2007 om 13:29:
kga wachten tot ik overreden word

Ik hoop dat jij idd overreden word, ipv dat jij iemand overrijdt.

Waarschuw beheerder
hoe oud ben je als ik vragen mag?
Waarschuw beheerder
Ohja, ik ging leren.

Waarschuw beheerder
hoe oud ben je...dat durf je toch wel te zeggen als je zo stoer bent?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van B*witched op vrijdag 19 januari 2007 om 13:25:
https://partyflock.nl/topic/925830.html

fake

nog steeds zeg ik...

fake :looser: :rot:

ga es :dood:

:aai: wat moet het leven zwaar zijn voor je!!
Uitspraak van Lalrs op vrijdag 19 januari 2007 om 13:30:
Groot hoor, ik hoop dat je ouders trots op je zijn loser!

niet goed.. nikki is mijn vriendinnetje!! die heb ik nl wel.. leker puh :P
Uitspraak van Lalrs op vrijdag 19 januari 2007 om 13:29:
drug addict

daar hadden we het tog niet over?
Jij ook niet, drugs maken je verrot

blablablabla

waarschijnlijk als jullie een foto van me zien

show me!! :woep: kannie w88!! (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op vrijdag 19 januari 2007 om 13:32:
hoe oud ben je als ik vragen mag

22

Waarschuw beheerder
ik blijf wachten op zn leeftijd :p

foto ook :p

Waarschuw beheerder
22????

WHAHAHAHA LOSER!!! 1e jaars hbo??? Doe je toch iets niet goed, ik ben 21 en al een half jaar afgestudeerd en een goede baan met mogelijkheid om PHD te halen in 4 jaar.

who's the loser now loser?

Waarschuw beheerder
drugs addict man je weet niet waar je het over hebt.
Je moeder slaapt elke dag met een kapje op haar ogen en 3 seresta s erin wie is hier nou een addict??
geef me je adres maar eens kkijken of je dan nog zoveel praatjes hebt lafaard
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op vrijdag 19 januari 2007 om 13:36:
hbo

wil je niet afvallen.. maar geloof dattie ons wil laten geloven dattie unie doet :)
22????

staat in zijn andere topic :P
is gesloten wegens zieligheid :P whaha
Uitspraak van actief op vrijdag 19 januari 2007 om 13:35:
foto ook

:woep:

bring it on.. nemen wij er nog een :lijn::xtc: op!! cheers huah?!?! :lol:

Waarschuw beheerder
donateur
Jammer dat je niet op mijn reactie reageerd, desalnietemin ga ik proberen wederom wat info uit je te trekken. Meneer doet allemaal erg ruig met dure woorden, daarom vraag ik mezelf af of je zelf wel weet wat je zegt. Mede ook voor de verduidelijking naar de volgens jouw domme mens.

Gaarne een definitie van de volgende woorden:
- poontang
- psychose
- hypocriet
- felatio

Ik vraag niet om een betekenis maar om een definitie, jij als o zo gruwelijk goed studentje moet vast weten wat ik bedoel ;)

Waarschuw beheerder
tsja sommige mensen zijn gewoon triest geboren he :)

Uitspraak van B*witched op vrijdag 19 januari 2007 om 13:38:
bring it on.. nemen wij er nog een :xtc: op!! cheers huah?!?! :lol:

party on!! (zonder de :lijn: dan ;))

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 januari 2007 om 13:39:
Ik vraag niet om een betekenis maar om een definitie, jij als o zo gruwelijk goed studentje moet vast weten wat ik bedoel ;)

beetje goed studentje zou nu al afgestudeerd zijn aan zijn leeftijd...

dom studentje?
Waarschuw beheerder
dat mag.. ieder voor zich weten :)

owja.. ik geloof dat ik zei
IEDER VOOR ZICH!

whaha :lol:

Waarschuw beheerder
Gaarne een definitie van de volgende woorden:
- poontang

hij is vast aan het google hahaaha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DopeyXXL op vrijdag 19 januari 2007 om 13:18:
daarom, 1ste jaars

hij is trouwens opeens weg.... jammer

En jij moet lezen, hij reageerde op G-Strike, niet op mij ;)

Helaas laatste jaars student en hierna ga ik een vervolgopleiding doen van 3 jaar. Dus ik heb er al 4 jaartjes opzitten bijna ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op vrijdag 19 januari 2007 om 13:40:
beetje goed studentje zou nu al afgestudeerd zijn aan zijn leeftijd...

dom studentje?

Niet te snel jij. Zoals ook jij zou moeten weten moet je stof eerst tot je nemen. Dan in laten trekken en dan pas een gedoogd antwoord erop geven.

Misschien komt die jongen wel met definities waar je u van zegt waarmee hij ons kan overtuigen dat hij weet waarover hij praat.

(weet hij toch niet)

(ik check de wikipedia defities ook knul, dus daar kom je niet mee weg)

Waarschuw beheerder
wow er zijn nog meer mensjes hier slimmer dan lars :looser:

you go G-Strike!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
. Ik probeer de volgende generatie van jullie soort te redden

:roflol:een anti-drugs-spam-jehova? :loser:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op vrijdag 19 januari 2007 om 13:44:
wow er zijn nog meer mensjes hier slimmer dan lars :L

you go G-Strike!

Opleiding en certificaatjes hebben niks met slimheid te maken. Er bestaan mensen de goed kunnen leren en dingen in hun kop kunnen stampen om het na het tentamen weer te vergeten. Deze mensen zijn niet slim. Deze mensen kunnen goed leren. Ik denk dat je de slimme van de domme kan scheiden d.m.v. een IQ test of andere tests.

Gegevens uit inkomen, opleiding of status zeggen niets over het brein van persoon ;)

Waarschuw beheerder
donateur
wow er zijn nog meer mensjes hier slimmer dan lars

Ondanks bovenstaande reactie ben ik het wel met je eens hoor lieverd :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 januari 2007 om 13:46:
Opleiding en certificaatjes hebben niks met slimheid te maken. Er bestaan mensen de goed kunnen leren en dingen in hun kop kunnen stampen om het na het tentamen weer te vergeten. Deze mensen zijn niet slim. Deze mensen kunnen goed leren. Ik denk dat je de slimme van de domme kan scheiden d.m.v. een IQ test of andere tests.

Gegevens uit inkomen, opleiding of status zeggen niets over het brein van persoon

:jaja:, anders zou ik me een partij dom zijn...
Waarschuw beheerder
wow er zijn nog meer mensjes hier slimmer dan lars

zijn vriendjes..

practisch de enige die die heeft :S :aai:

Waarschuw beheerder
*gaat twijfelen*

;) nee hr je hebt wel grotendeels gelijk, als je de opleidingen van tegenwoordig hier ziet, blij dat ik al 3 jaar op de uni werk daar leer je tenminste nog iets
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 januari 2007 om 13:44:
een anti-drugs-spam-jehova

alleen wie niet gebruikt zal na de verwoesting van de wereld en het totale menselijke ras weer terug op aarde komen.

ik ben goed ingelezen/praat.. heb familie die zich daartoe hebben bekeerd.

maar dan nog...ik blijf liever spacen als de wereld is vergaan!!

AMEN! O:) :xtc:

Waarschuw beheerder
donateur
Hij is hem gesmeerd. Hij kan het niet meer aan en is in de boeken aan het duiken met de goede hoop om wat 'slimheid' op te snuiven..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op vrijdag 19 januari 2007 om 13:51:
nee hr je hebt wel grotendeels gelijk, als je de opleidingen van tegenwoordig hier ziet, blij dat ik al 3 jaar op de uni werk daar leer je tenminste nog iets

Dit sta ik kracht bij. Als je gaat kijken wat het gemiddelde IQ is van een persoon die bijvoorbeeld HBO Bedrijfskunde heeft gedaan :X. Misschien ga ik nu te veel mening geven en we kunnen beter zakelijk blijven.

Anders gaat TS daar weer proberen over mee te praten en hebben we het spreekwoordelijke hek helemaal van de dam.

TS, ik wacht nog steeds op antwoorden van mijn 2 reply's (berichten)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lalrs op vrijdag 19 januari 2007 om 13:33:
Ohja, ik ging leren

bedacht ie zich net ookal:

uhm uhm :rot: uhm:vaag: shit man.. wat ging ik ookweer doen?? :vaag:
Uitspraak van Lalrs op vrijdag 19 januari 2007 om 13:33:
Ohja, ik ging leren

(Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 januari 2007 om 13:53:
TS, ik wacht nog steeds op antwoorden van mijn 2 reply's (berichten)

is leren ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van B*witched op vrijdag 19 januari 2007 om 13:54:
is leren

Hij is zo arrogant dat hij toch de verleiding niet kan weerstaan om dit te blijven volgen. Wat hij dus ook wel aan het doen is. Misschien zit hij zich af te vragen wat hij moet gaan zeggen. Misschien heeft hij al besolten dat het verder discussieren gaat leiden tot het voor schut zetten van hemzelf. In dat laatste geval kijkt hij op afstand mee en durft hij zich niet meer tussen ons te mengen.
Waarschuw beheerder
(Y) dat gok ik ook...
of misschien durft ie wel... wat kan er immers gebeuren, van8er de pc..??
maar weet hij geen antwoord meer.

wel jammer.. vond het wel vermakelijk :lol:

en ben ook wel benieuwd naar zijn antwoorden !!

Waarschuw beheerder
o jawel dit laat hij niet over zijn kant gaan zoals ik al zei het is een lafaard en aangezien hij dit anoniem kan doen is het een kolfje nar zijn hand
klein zielig pro=deo mannetje...........

Waarschuw beheerder
donateur
mocht iemand hierbij ongewenst in het kwade licht zetten en ik het onjuist hebben, alvast mijn excuses (F)
Waarschuw beheerder
;)

zo iets zocht ik ookal :P

fake..

Waarschuw beheerder
larls kruip terug onder die steen van je !

wat wil je nou ons nou komen vertellen droplul
ga maar lekker met je vriendjes op de universiteit kletsen over je haat jegens drugs gebruikers, want blijkbaar zit je daar heel erg mee

STERF
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 januari 2007 om 14:06:
larls kruip terug onder die steen van je !

wat wil je nou ons nou komen vertellen droplul
ga maar lekker met je vriendjes op de universiteit kletsen over je haat jegens drugs gebruikers, want blijkbaar zit je daar heel erg mee

STERFlaatste aanpassing 19 januari 2007 14:07

mooi gesproken :jaja:
Waarschuw beheerder
WHAHAHAHA LOSER!!! 1e jaars hbo??? Doe je toch iets niet goed, ik ben 21 en al een half jaar afgestudeerd en een goede baan met mogelijkheid om PHD te halen in 4 jaar.

Lees eens alles, dan kom je erachter dat ik op de universiteit zit..

LEZEN. Weet je wat dat is? Eerst doen, voor je gaat blaten. En idd, ik ben veel te goed voor jullie. Nu ga ik weer verder het verband tussen kracht en potentiële energie opzoeken.
Waarschuw beheerder

Jij leest tenminste wel, jij hebt recht van spreke. Maar toch heb ik liever dat jij sterft want ik ben nog redelijk jong daarvoor
Waarschuw beheerder
ga maar lekker met je vriendjes op de universiteit kletsen over je haat jegens drugs gebruikers

Volgens mij zitten daar de meeste blowers als ik kijk wat het niveau was van de meeste hippie's :lol: Daar is destijds de toon al gezet.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
lars zoekt friendjes op fok...succes he :looser:

maar we moeten natuurlijk wel toegeven dat hij geweldig sociaal is omdat hij in een metalband zit he *puke*

kga vanaaf naar echte vrienden en lol hebben zonder drugs, want geloof het of niet, sommige mensen hier kunnen ook wel eens een avond, week of maand zonder :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op vrijdag 19 januari 2007 om 14:14:
Volgens mij zitten daar de meeste blowers als ik kijk wat het niveau was van de meeste hippie's :lol: Daar is destijds al gezet.

idd ik ken ook iemand hier die zn/dr PHD al heeft gehaald (das hoger dan bachelor of master van uni) en ook af en toe wel een pilletje/paddootje/jointje of biertje doet
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
zucht.............. word zo moe van jou
waarom stond je gister niet op de gracht en liet je jezelf er niet inwaaien..... zinvol (natuur) geweld zou ik dat noemen.......................

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
yes funny girl, ik zat me al af te vragen wat zinvol geweld was maar je hebt t gevonden :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op vrijdag 19 januari 2007 om 14:16:
zinvol geweld

ja toch?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lalrs op vrijdag 19 januari 2007 om 14:12:
En idd, ik ben veel te goed voor jullie

faker :looser:

jammer joh.

*ding dong* mededeling voor Lalrs *ding dong* ...

'u bent zojuist door de mand gevallen'

:bye:

ik heb een leuke link voor je joh!!

https://partyflock.nl/user/delete

probeer es ;)

Waarschuw beheerder
ik wil desnoods de natuur best een handje helpen hoor in dit geval......................
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 januari 2007 om 14:16:
zucht.............. word zo moe van jou
waarom stond je gister niet op de gracht en liet je jezelf er niet inwaaien..... zinvol (natuur) geweld zou ik dat noemen.......................

Waarom deed jij dat niet, zou je kind een hoop leed besparen
Uitspraak van bonaparte op vrijdag 19 januari 2007 om 14:14:
Volgens mij zitten daar de meeste blowers als ik kijk wat het niveau was van de meeste hippie's Daar is destijds de toon al gezet.

Laten we anders stereotypes aan gaan zwengelen. Net als; alle gabbers gebruiken drugs of alle Antillianen zijn groepverkrachters... Goed idee!
Uitspraak van actief op vrijdag 19 januari 2007 om 14:14:
kga vanaaf naar echte vrienden

Heb jij die dan? :o
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 januari 2007 om 14:20:
ik wil desnoods de natuur best een handje helpen hoor in dit geval......................

Ik ook, kom eens langs, ik weet precies hoe ik iemand moet steraliseren en in jouw geval wil ik dat best gratis doen!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lalrs op vrijdag 19 januari 2007 om 14:22:
Laten we anders stereotypes aan gaan zwengelen. Net als; alle gabbers gebruiken drugs of alle Antillianen zijn groepverkrachters... Goed idee!

Ben iig blij dat jij over niemand een oordeel hebt iig.
ik vind het sukkels

Ik hoop dat je hier aan terug denkt, als jij nog steeds receptioniste bent en orders van hogeraf krijgt

Nee nee, kijk dat die sletjes hier op het forum nou gold diggers zijn,

Uitspraak van Lalrs op vrijdag 19 januari 2007 om 13:30:
loser!

Uitspraak van Lalrs op vrijdag 19 januari 2007 om 14:12:
En idd, ik ben veel te goed voor jullie.

Waarschuw beheerder
donateur
Laten we anders stereotypes aan gaan zwengelen

DAT DOE JE GDVR ZELF MAN KNEUS

En waarom reageer je nog steeds niet op mijn vragen :@
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 januari 2007 om 14:26:
En waarom reageer je nog steeds niet op mijn vragen

hij reageerd niet op vragen waar die het antwoord niet op weet
Waarschuw beheerder
Ga hier maar eens kijken, hulp is geboden iig :P

www.quantumquestions.com

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lalrs op vrijdag 19 januari 2007 om 14:23:
wil ik dat best gratis doen!

goh hoe genereus maar als ze dat nu bij jou ma hadden gedaan was er een wereldmislukking minder dat zeker.......
wat denk je dat mijn kind mijn zwakte is dat je het over zijn rug moet gooien? omdat jij dat gevoel bij jou ma oproept is dat nog niet bij iedereen zo.
vroeg nog steeds om je adres lafbek plaats datum tijd en wij worden snel van jou bevrijd

Waarschuw beheerder
donateur
Wees nou eens een echte vent en neem even de moeite om na te denken met die beperkte hersencellen van je (nog meer gebruiken, worden het er NOG meer ;) )

Geef nou eens degelijke antwoorden tjappie
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 januari 2007 om 13:37:
Je moeder slaapt elke dag met een kapje op haar ogen en 3 seresta s erin wie is hier nou een addict??

Je kent mn moeder niet eens dus waar de fuck heb jij het over?
- poontang
- psychose
- hypocriet
- felatio

Om in jullie taal te spreken:

- neuken
- dat je koekwaus word
- op zondag naar de kerk gaan maar meer niet
- felatio daad = pijpen

Satisfied? xD
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 januari 2007 om 14:32:
Geef nou eens degelijke antwoorden tjappie

(Y) das wel een kern van waarheid.. hij antwoord eigelijk NERGENS op!! whahaha..

hey.. lalrs, voor je weg bent ;) lees heel je topic even door en geven wat antwoorden hier en daar:P (Y)

Waarschuw beheerder
vind het zowieso sneu voor je ma zoeits op de wereld zetten met zo n goede bedoelingen en er dan zoiets voor terugkrijgen......... en dan je pa met de maitresse ja zo is het toch je ma wil al jaren niet meer wat een leven studeer jij nou maar om je rekening met je pa te vereffenen zodat je je erfenisje veilig stelt en lid mag worden vvan de bridgeclub..................

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Lalrs op vrijdag 19 januari 2007 om 14:34:
Satisfied? xD

Lees nou eens kneus. Lezen lezen lezen. En dan pas een antwoord geven. Hier gaat een dikke rode streep doorheen.
Waarschuw beheerder

ey.. jij zei net ook heel wat over mij.. iets met slet ofzo? of dom.... volgens mij ken je mij ook niet..

boontje komt op zn...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 januari 2007 om 14:35:
dikke rode streep doorheen

:lol:
die taal snapt ie misschien
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 januari 2007 om 14:32:
vroeg nog steeds om je adres lafbek plaats datum tijd en wij worden snel van jou bevrijd

Gaan we dreigen? Dit ga ik zeker melden aan het bestuur van Flock, knetter gek wijf dat je er bent.. en dat is nog verdomme moeder ook!

En nogmaals, je kent mn moeder niet eens, dus hou dan ook je kop over haar :)

Waarschuw beheerder
donateur
Trouwens, ondanks dat de antwoorden niet zo zijn zoals ik had gevraagd klopt er ook geen ruk van. Dus denk niet dat je er mee wegkomt als je het wat formeler wegschrijft ;)

Waarschuw beheerder

jij mijn kind wel dan? oog om oog tand om tand en als ik je in mijn handen krijg verlies je die ook nog.........

Waarschuw beheerder
laffaard Ga ik melden hoe zielig je doet maar succes ermee
hahahaha wat een vent ga ik melden................
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lalrs op vrijdag 19 januari 2007 om 14:36:
En nogmaals, je kent mn moeder niet eens, dus hou dan ook je kop over haar

Jij kent de mensen hier ook niet en toch oordeel je er over. Alles wat je zegt dat je niet bent poog je wel erg hard om te zijn.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 januari 2007 om 14:35:
vind het zowieso sneu voor je ma zoeits op de wereld zetten met zo n goede bedoelingen en er dan zoiets voor terugkrijgen......... en dan je pa met de maitresse ja zo is het toch je ma wil al jaren niet meer wat een leven studeer jij nou maar om je rekening met je pa te vereffenen zodat je je erfenisje veilig stelt en lid mag worden vvan de bridgeclub..................

Ik vind het sneu dat jij over mn ouders praat, die je niet eens kent. Waarschijnlijk vertel je verhalen over je eigen jeugd en probeer je zo het leed te verminderen.

En wat wil je nou precies SMFLK? Wat is je doel, wat wil je bereiken?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 januari 2007 om 14:36:
Trouwens, ondanks dat de antwoorden niet zo zijn zoals ik had gevraagd klopt er ook geen ruk van. Dus denk niet dat je er mee wegkomt als je het wat formeler wegschrijft

(Y)
Uitspraak van Lalrs op vrijdag 19 januari 2007 om 14:36:
Gaan we dreigen? Dit ga ik zeker melden aan het bestuur van Flock, knetter gek wijf dat je er bent

:looser: DOH :looser:

niet jij hoor funny girl (F)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 januari 2007 om 14:37:
jij mijn kind wel dan? oog om oog tand om tand en als ik je in mijn handen krijg verlies je die ook nog.........

Ik zeg ook niks over je kent lompo, maar over JOU. Ik vind het van JOU zielig voor JOUW kind. LEES NOU EENS POTVERDRIE

Uitspraak van bonaparte op vrijdag 19 januari 2007 om 14:38:
Jij kent de mensen hier ook niet en toch oordeel je er over. Alles wat je zegt dat je niet bent poog je wel erg hard om te zijn.

Als iemand drugs gebruiken gaat verdedigen, weet ik genoeg

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 januari 2007 om 14:36:
Trouwens, ondanks dat de antwoorden niet zo zijn zoals ik had gevraagd klopt er ook geen ruk van. Dus denk niet dat je er mee wegkomt als je het wat formeler wegschrijft

Okay kom maar op dan, wat klopt er voor geen ruk? ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Lalrs op vrijdag 19 januari 2007 om 14:38:
En wat wil je nou precies SMFLK? Wat is je doel, wat wil je bereiken?

Heel erg simpel.

Ik wil weten of JIJ wel WEET waar je het over hebt. Dat weet je namelijk niet. Je gebruikt te eerste woorden waarvan je de betekenis niet weet en ten tweede probeer je dara ook nog eens mee te suggereren dat je bovengemiddeld ontwikkelt bent.

Mocht je dat echt zijn is het een kleine moeite om mijn vraag te beantwoorden.

Echter overtuigd deze vraagstelling van jouw kant dat je dat niet bent omdat je de vraag afwimpelt.

DAT probeer ik te bereiken!!!

Ik probeer je in te laten zien hoe dom je bezig bent en dat je onzin aan het uitkramen bent. Als je terug gaat naar de moraal van dit Topic gaat het over drugs. Lees je begin post nog eens door en haal uit de laatste 3 zinnen in deze post mijn antwoord op jouw vraag.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lalrs op vrijdag 19 januari 2007 om 14:40:

biertje vriend????
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 januari 2007 om 14:41:
omdat je de vraag afwimpelt

e.v.a.

Waarschuw beheerder
donateur
Okay kom maar op dan, wat klopt er voor geen ruk

Ik zal een klen voorbeeld geven. Geen van jouw omschrijvingen lijkt ook maar iets wat je in de dikke van dale terug kan beredeneren

Waarschuw beheerder
Het heeft zelfs een profiel aangemaakt om te laten lijken dat het een relatie heeft.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 januari 2007 om 14:41:
Ik wil weten of JIJ wel WEET waar je het over hebt. Dat weet je namelijk niet. Je gebruikt te eerste woorden waarvan je de betekenis niet weet en ten tweede probeer je dara ook nog eens mee te suggereren dat je bovengemiddeld ontwikkelt bent.

Ik weet dus wel wat ik zeg, dat moet je aan de zinnen ook wel kunnen zien denk ik. Wat denk je dan wat ik bedoel met die zinnen?

Jij kraamt onzin uit. Mijn zinnen kloppen gewoon en het feit dat iedereen hier niet spoort (drugsgebruikers heh, tja), laat toe dat ze jou geloven als "local boy". Raar maar waar.

En een biertje, nah, nog niet. Vanavond pas, na het oefenen!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 januari 2007 om 14:42:
Ik zal een klen voorbeeld geven. Geen van jouw omschrijvingen lijkt ook maar iets wat je in de dikke van dale terug kan beredeneren

Triest dat jij de dikke van dale nodig hebt om zulke woorden te begrijpen
Waarschuw beheerder

Wat ik lees is over het algemeen geen drugs verdedigen wat mensen hier doen maar mee het feit dat jij het veroordeelt. Daarbij is iedereen vrij in de reden waarom hij/zij gebruikt en de meeste hier gebruiken drugs maar drugs gebruikt hen niet.

Waarschuw beheerder
vind ik ook best sneu maar jij begint zelf en wie de bal kaatst kan hem terug verwachten
snap gewoon niet waarom je de mensen niet in hun waarde laat, jij bent geen haar beter als wie dan ook . en toch voel je je superieur

Waarschuw beheerder
een grote bek

yeah B)
Waarschuw beheerder
btw.. heb best n paar vriendjes op de unie.. en die staan gezellig mee te wauzen op feestjes.. dus hoe kom je op t idee???
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 januari 2007 om 14:46:
snap gewoon niet waarom je de mensen niet in hun waarde laat

Zij hebben geen waarde...
Uitspraak van bonaparte op vrijdag 19 januari 2007 om 14:46:
Daarbij is iedereen vrij in de reden waarom hij/zij gebruikt en de meeste hier gebruiken drugs maar drugs gebruikt hen niet.

Drugs zijn nog steeds verboden en van dat doogbeleid klopt al helemaal geen reet
Waarschuw beheerder
de meeste hier gebruiken drugs maar drugs gebruikt hen niet.

:respect: hulde
Waarschuw beheerder
Uitspraak van B*witched op vrijdag 19 januari 2007 om 14:46:
heb best n paar vriendjes

Heb jij vriendjes? Zozo!
Waarschuw beheerder
en de meeste hier gebruiken drugs maar drugs gebruikt hen niet.

Dat zeggen alle verslaafden
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lalrs op vrijdag 19 januari 2007 om 14:47:
Drugs zijn nog steeds verboden en van dat doogbeleid klopt al helemaal geen reet

whahahahahaha...

fake profiel maken mag ook niet...

:bye:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lalrs op vrijdag 19 januari 2007 om 14:44:

In de volksmond is het verschil dat harddrugs (onder meer alcohol en heroïne) zowel lichamelijk als geestelijk verslavend kunnen werken, terwijl softdrugs (zoals hennepproducten) niet of alleen geestelijk verslavend zijn.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Drug

Goed bezig jongen! (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lalrs op vrijdag 19 januari 2007 om 14:48:
Dat zeggen alle verslaafden

:S

:S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op vrijdag 19 januari 2007 om 14:50:
In de volksmond is het verschil dat harddrugs (onder meer alcohol en heroïne) zowel lichamelijk als geestelijk verslavend kunnen werken, terwijl softdrugs (zoals hennepproducten) niet of alleen geestelijk verslavend zijn.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Drug

Goed bezig jongen!

Dat zei ik dus zelf al, eigenlijk ben ik hypocriet ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lalrs op vrijdag 19 januari 2007 om 14:47:
Zij hebben geen waarde

zinloos...............................
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 januari 2007 om 14:52:

Net als jouw post ja!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Lalrs op vrijdag 19 januari 2007 om 14:44:
Ik weet dus wel wat ik zeg, dat moet je aan de zinnen ook wel kunnen zien denk ik. Wat denk je dan wat ik bedoel met die zinnen?

Jij kraamt onzin uit. Mijn zinnen kloppen gewoon en het feit dat iedereen hier niet spoort (drugsgebruikers heh, tja), laat toe dat ze jou geloven als "local boy". Raar maar waar.

Uitspraak van Lalrs op vrijdag 19 januari 2007 om 14:45:
Triest dat jij de dikke van dale nodig hebt om zulke woorden te begrijpen

Tot op heden is het meneer dus nog niet duidelijk. Ik ga er verder geen moeite in steken.
Ik heb mijn punt zichtbaar gemaakt en heb denk ik de meeste wel overtuigd van mijn standpunt.
Het fijt dat je mijn woorden probeert af te wimpelen heeft weinig nut. De discussie al zo ver dat iedereen zijn mening al heeft gevormd en deze slechts gewijzigd kan worden als je goede argumenten aandraagt. Iets waar je niet echt heel erg scherp in bent zegmaar.

Ik ga me weer bezighouden met de dagelijkse gang van zaken. Zoals ze op flock zeggen, slotje?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lalrs op vrijdag 19 januari 2007 om 14:53:
Uitspraak van funny girl op vrijdag 19 januari 2007 om 14:52:

Net als jouw post ja!

goh was inkoppertje zeker meneertje eigelijk ben ik zelf hypocriet...................
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 januari 2007 om 14:54:
Iets waar je niet echt heel erg scherp in bent zegmaar.

Nee jij bent er lekker goed in wil je zeggen, meneer van Dale ;)

Waarschuw beheerder
maar we hebben het al 2 keer niet over mijn kind of jouw ouders gehad knap he?
ja ,ja wat dat werkt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lalrs op vrijdag 19 januari 2007 om 14:52:
Dat zei ik dus zelf al, eigenlijk ben ik hypocriet

(Y) Niet te snel oordelen zou je meer sieren!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 januari 2007 om 14:56:
maar we hebben het al 2 keer niet over mijn kind of jouw ouders gehad knap he?
ja ,ja wat dat werkt

Ja gaat goed hea? Wil jij mn vriendje worden hier? :D

Waarschuw beheerder
hahahha als je je een beete beter gaat gedragen ga ik erover nadenken................
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 januari 2007 om 15:00:
hahahha als je je een beete beter gaat gedragen ga ik erover nadenken................

YES!!! PARTY TIME!!! :D

Waarschuw beheerder
hahahah volgens mij zit diep van binne toch nog een leuke jongen verstopt ergens heel diep...........
Waarschuw beheerder
en hopen dat ze door drugs op lelijke wijven gaan vallen,

DAs al heeel wat meer dan jij ooit zou kunnen krijgen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik ben de lijn kwijt mensen!! whaha.. waar gaaaaaaaaaat dit nog over??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van B*witched op vrijdag 19 januari 2007 om 15:11:
ik ben de lijn kwijt mensen

t GING over anti drugs toen kwam LARLS ofzo hogerop en toen ging het over zijn trieste leven en zijn duidelijke/onduidelijke (meningen verschillen zo volgens mij) mening. zo kort samengevat na net een deel gelezen te hebben
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Shizlle My Nizlle neeeds Summer op vrijdag 19 januari 2007 om 15:12:
t GING over anti drugs toen kwam LARLS ofzo hogerop en toen ging het over zijn trieste leven en zijn duidelijke/onduidelijke (meningen verschillen zo volgens mij) mening. zo kort samengevat na net een deel gelezen te hebben

Alleen het gedeelte over mijn trieste leven klopt niet want we hebben het nergens over mijn leven gehad, of je doelt op wat funny girl zei... of wat voor opleiding ik doe.

Zo triest is dat niet hoor, als je kijkt naar wat ik over 6 jaar ga verdienen :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lalrs op vrijdag 19 januari 2007 om 15:15:
wat ik over 6 jaar ga verdienen

Uitspraak van Shizlle My Nizlle neeeds Summer op vrijdag 19 januari 2007 om 15:12:
GING over anti drugs toen kwam LARLS ofzo hogerop en toen ging het over zijn trieste leven en zijn duidelijke/onduidelijke (meningen verschillen zo volgens mij) mening. zo kort samengevat na net een deel gelezen te hebben

waarom dan zoveel tekst als het zo kort kan?? :vaag:

maaruh.. bedankt.. ik heb m weer!!

VRRRRRRRRROEM______________________:lijn:
Waarschuw beheerder
Waar slaat dat loser tekentje nou weer op? Het is gewoon zo
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lalrs op vrijdag 19 januari 2007 om 15:15:
Zo triest is dat niet hoor, als je kijkt naar wat ik over 6 jaar ga verdienen

noem jij je leven niet triest dan? je bemoeit je met mensen die dingen doen terwijl het jou zaken niet zijn. Als iemand zich naar de kk wil snuiven spuiten of slikken is het toch hun probleem'? wat maak jij daar jou porbleem van? mijn conclusie jou leven is triest.

en als jij zo op je werk bent verdien je zelfs met het hoogste van het hoogste opleiding niet veel geld. ik denk niet dat men het waardeert als je daar ook iedereen gaat afzeiken dan is het snel adjos met je ''o zo mooi rijk' levendje
Waarschuw beheerder
lekker belangrijk tog??

de meeste depressieve mensen zijn mensen met veel geld :P
leef niet om te werken, maar werk om te leven :P

zolang ik nou maar elke week een grammetje of 2 kan halen :roflol: whaha
Waarschuw beheerder
volgens mij was je me voor:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van B*witched op vrijdag 19 januari 2007 om 15:23:
leef niet om te werken, maar werk om te leven

zolang ik nou maar elke week een grammetje of 2 kan halen

of niet.