is leren
larls kruip terug onder die steen van je !
wat wil je nou ons nou komen vertellen droplul
ga maar lekker met je vriendjes op de universiteit kletsen over je haat jegens drugs gebruikers, want blijkbaar zit je daar heel erg mee
STERFlaatste aanpassing 19 januari 2007 14:07
WHAHAHAHA LOSER!!! 1e jaars hbo??? Doe je toch iets niet goed, ik ben 21 en al een half jaar afgestudeerd en een goede baan met mogelijkheid om PHD te halen in 4 jaar.
ga maar lekker met je vriendjes op de universiteit kletsen over je haat jegens drugs gebruikers, want blijkbaar zit je daar heel erg mee
ga maar lekker met je vriendjes op de universiteit kletsen over je haat jegens drugs gebruikers
Volgens mij zitten daar de meeste blowers als ik kijk wat het niveau was van de meeste hippie'sDaar is destijds al gezet.
En idd, ik ben veel te goed voor jullie
zucht.............. word zo moe van jou
waarom stond je gister niet op de gracht en liet je jezelf er niet inwaaien..... zinvol (natuur) geweld zou ik dat noemen.......................
Volgens mij zitten daar de meeste blowers als ik kijk wat het niveau was van de meeste hippie's Daar is destijds de toon al gezet.
kga vanaaf naar echte vrienden
Laten we anders stereotypes aan gaan zwengelen. Net als; alle gabbers gebruiken drugs of alle Antillianen zijn groepverkrachters... Goed idee!
ik vind het sukkels
Ik hoop dat je hier aan terug denkt, als jij nog steeds receptioniste bent en orders van hogeraf krijgt
Nee nee, kijk dat die sletjes hier op het forum nou gold diggers zijn,
loser!
En idd, ik ben veel te goed voor jullie.
wil ik dat best gratis doen!
ik ben veel te goed voor jullie
Je moeder slaapt elke dag met een kapje op haar ogen en 3 seresta s erin wie is hier nou een addict??
- poontang
- psychose
- hypocriet
- felatio
vroeg nog steeds om je adres lafbek plaats datum tijd en wij worden snel van jou bevrijd
vind het zowieso sneu voor je ma zoeits op de wereld zetten met zo n goede bedoelingen en er dan zoiets voor terugkrijgen......... en dan je pa met de maitresse ja zo is het toch je ma wil al jaren niet meer wat een leven studeer jij nou maar om je rekening met je pa te vereffenen zodat je je erfenisje veilig stelt en lid mag worden vvan de bridgeclub..................
Trouwens, ondanks dat de antwoorden niet zo zijn zoals ik had gevraagd klopt er ook geen ruk van. Dus denk niet dat je er mee wegkomt als je het wat formeler wegschrijft
Gaan we dreigen? Dit ga ik zeker melden aan het bestuur van Flock, knetter gek wijf dat je er bent
jij mijn kind wel dan? oog om oog tand om tand en als ik je in mijn handen krijg verlies je die ook nog.........
Jij kent de mensen hier ook niet en toch oordeel je er over. Alles wat je zegt dat je niet bent poog je wel erg hard om te zijn.
Trouwens, ondanks dat de antwoorden niet zo zijn zoals ik had gevraagd klopt er ook geen ruk van. Dus denk niet dat je er mee wegkomt als je het wat formeler wegschrijft
En wat wil je nou precies SMFLK? Wat is je doel, wat wil je bereiken?
Ik wil weten of JIJ wel WEET waar je het over hebt. Dat weet je namelijk niet. Je gebruikt te eerste woorden waarvan je de betekenis niet weet en ten tweede probeer je dara ook nog eens mee te suggereren dat je bovengemiddeld ontwikkelt bent.