Partyflock

Forumonderwerp · 923157
20105x bekeken
Waarschuw beheerder
Dit wordt het waarschijnlik ..

Dus ik d8 doe eens gek en open een topic :D

Waarschuw beheerder
Ik ben er in 2002 geweest toen kon je nog dronken worden voor 20 euro incl entree! Ze hadden er echt een mega foute karaoke bar trouwens ook een paar goede discotheken: flort ofzo en paradise???? is al een tijdje geleden.

Veel plezier daar

Waarschuw beheerder
donateur
sjah

Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 januari 2007 om 17:42:
kon je nog dronken worden voor 20 euro incl entree!

_O_
Waarschuw beheerder
donateur
Wel aan de andere kant van dat meer daar geweest, was ook erg gezellig en bovenal errug goedkoop (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MiQ!:cheer: op donderdag 4 januari 2007 om 17:44:
Wel aan de andere kant van dat meer daar geweest

in Füred?

Als je naar Siofok gaat, een tripje naar Boedepest is
wel een aanrader! :lief:
Waarschuw beheerder
donateur
Ja idd :yes: weet ook meteen weer hoe dat meer heet, Balaton, dorpje heet voluit ook Balatonfured geloof ik. En idd zeker een tripje naar Boedapest maken, lekkere goulash te krijgen daar. (aan de kant waar het station niet ligt, brug over dus, kleine kilometer naar links lopen, jummie)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M.arlon (F) op donderdag 4 januari 2007 om 17:54:
Als je naar Siofok gaat, een tripje naar Boedepest is
wel een aanrader!

wel op eigen gelegenheid doen dan (Y) gewoon met de trein... ik ging met zo'n georganiseerd reisje van beachmasters ofzo :frusty:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ging van m'n 5e t/m m'n 18e elk jaar naar Hongarije op vakantie. Wij gingen altijd naar Balaton Fured (das dus idd zeg maar tegenover Siofok, aan de andere kant van 't water), hartstikke gezellig.. Goedkoop eten, goedkoop drinken..alles goedkoop B) En de laatste jaren ging ongeveer 3x per week stappen in Siofok :)

Ja, was best goed te doen! Zou er nu wel weer es heen willen, had 't eerst wel ff helemaal gehad! Maar goed, met pa en ma mee was handig en errug goedkoop..en zij gaan altijd met vrienden waarvan de dochter 1 van mijn beste vriendinnetjes is en die ging dan ook mee B)

Toen ik een jaartje of 14 was (9 jaar geleden dus) kon je voor 10 gulden uitgebreid eten en kon je je compleet lamzuipen :roflol:
Pakkie peuken toen ik net rookte kostte daar 80 cent (guldencent ja)! Nu 2 euro ofzo geloof ik :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 januari 2007 om 17:42:
paradise????

palace is da
Waarschuw beheerder
Hmm ik kom net terug uit Hongarije..Alleen zat ik vlakbij de steden Tata en Tatabanya in het dorpje Vargestesz ofzo haha :D Was wel goed te doen ik zat alleen op een villa park..Maar een aanrader is cker naar Boedapest te gaan en dan met de trein. Je betaalt maar 3 euro per persoon ofzo voor een retourtje echt heel goedkoop. En de trein is nog warm ook als je een beetje mazzel hebt en de deur achter je dicht doet O:). Haha die trein ziet er misschien oudbollig uit maar van binnen is het wel lekker (Verwarmde banken). Owja en als je dan toch in Boedapest bent, vraag dan naar Shopping Centre West End :D Erg leuk winkelcentrum ;) De metro stopt er praktisch onder dus echt de moeite waard om te bekijken alleen al voor de prachtige waterval (L)

Haha ik ben blij dat ik in Oktober weer terug ga (L)Hongarije

Owjah en Sigaretten kosten er tegenwoordig € 1,95 :D En je kan er uit eten voor 20 euro per persoon = voorgerecht, hoofdgerecht, nagerecht en drinken ;) Is bijna overal even goedkoop :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Dat winkelcentrum is toch niet zo heel ver van het station vandaan ook? Is ook lopend goed te doen, wat ik me kan herinneren althans...
Waarschuw beheerder
wij gaan deze zomer ook een kijken daar :yes: ;)
Waarschuw beheerder
Gewoon doen(y)
Je kan er heerlijk pauperen...alleen je moet wel een beetje geluk hebben met het weer.
Waarschuw beheerder
ja dat we gaan is nu zeker! :yes: ;)

Maar weet nog niet welke camping? Iemand tips?
Waarschuw beheerder
Ik heb gehoord dat er vorig jaar erg weinig dames in Siofok te bekennen waren?! :nosmile:

Is dit waar..
Waarschuw beheerder
Ja ,we hebben geboekt voor 15 dagen in Siofok. :Bounce: :cheer: :cheer:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jules.. op vrijdag 12 januari 2007 om 19:00:
Ik heb gehoord dat er vorig jaar erg weinig dames in Siofok te bekennen waren?!

Vrouwelijk schoon genoeg:yes:
Je moet alleen goed uit je doppen kijken of er geen Hongaarse bodybuilder naast loopt;).
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MiQ!:cheer: op donderdag 4 januari 2007 om 18:03:
dorpje heet voluit ook Balatonfured geloof ik

:yes:

Maar waar ben je daar toen geweest dan? Wij zaten geloof ik
op camping Füred :bier:
Waarschuw beheerder
we willen dit jaar met een groep (van 8 ofzo) naar Siofok;

enkele vragen voor de 'kenners':

- Hoe is het eten? Is er een soort boulevard ofzo waar leuke tentjes zijn?

- Hoe is het weer? Vaak onvoorspelbaar of over 't algemeen wel lekker warm?

- Heeft iemand een goede site waar je villa's kan huren? Op gogo/beachmasters heb je dat wel, maar weinig keuze. Verder, heeft iemand ervaring met dit soort villa's? want we willen dan met een grote groep in zo'n villa, zonder last te hebben van een huisbaas ofzo, die er soms ook slaapt :S dat willen we dus absoluut niet (en liefst de buren ook niet super dichtbij :P )

- Zijn er veel NED-ers.. ik hoorde van een vriend dat er weinig vrouwen waren, maar is dat ook zo?

- Kan je leuke uitstapjes/activiteiten doen?

- laatste vraag; kan je je er 10 dagen vermaken :D :D? (wordt 't niet saai met maar 2 discotheken?)

THX als iemand (1 vd) vragen kan beantwoord (Y)
Waarschuw beheerder
er zitten veel boeren trienen hoorde ik ?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van M.arlon (F) op dinsdag 16 januari 2007 om 19:15:
Maar waar ben je daar toen geweest dan? Wij zaten geloof ik
op camping Füred

We hadden een huisje gehuurd vlakbij zo'n fucking steile weg naar het strand toe, was een kilometer of 3 van de camping af. Ben daar nog wel een avondje geweest, omdat er kennissen zaten. Wel relaxed zo'n huisje, was alleen met ouders en dan doe je toch al een stuk rustiger zeker als de huisbaas boven je ligt ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Timdntz op woensdag 17 januari 2007 om 08:29:
we willen dit jaar met een groep (van 8 ofzo) naar Siofok;

enkele vragen voor de 'kenners':

- Hoe is het eten? Is er een soort boulevard ofzo waar leuke tentjes zijn?
Eten is lekker en goedkoop, in heel Siofok vind je tal van eetgelegenheden :)

- Hoe is het weer? Vaak onvoorspelbaar of over 't algemeen wel lekker warm?
Wij zaten er 10 dagen en hebben erg mooi weer gehad, alleen de laatste 2 dagen was het weer wat minder. Balatonmeer daarintegen :respect:

- Heeft iemand een goede site waar je villa's kan huren? Op gogo/beachmasters heb je dat wel, maar weinig keuze. Verder, heeft iemand ervaring met dit soort villa's? want we willen dan met een grote groep in zo'n villa, zonder last te hebben van een huisbaas ofzo, die er soms ook slaapt :S dat willen we dus absoluut niet (en liefst de buren ook niet super dichtbij :P )

- Zijn er veel NED-ers.. ik hoorde van een vriend dat er weinig vrouwen waren, maar is dat ook zo?
Mja, zitten wel aardig wat NL'ers, vond zelf ook het vrouwengehalte een btje tegenvallen :)
- Kan je leuke uitstapjes/activiteiten doen?
Budapest is een mooie stad, je kan er paintballen voor weinig geld.. En je zit niet zo heel ver van het F1 circuit af, en daar gaan ook vanuit Siofok goedkope reizen naartoe (35e voor een busreis incl entree op zondag)

- laatste vraag; kan je je er 10 dagen vermaken :D :D? (wordt 't niet saai met maar 2 discotheken?)
Absoluut geen probleem :D

THX als iemand (1 vd) vragen kan beantwoord (Y)

Geen dank! :P

Waarschuw beheerder
Ook met een mooie Eindhoven-groep naar Siofok dit jaar.

Gaat mooi worden!
Werkzaam bij Nul4Elf
Waarschuw beheerder
Heeft iemand een goede site waar je villa's kan huren? Op gogo/beachmasters heb je dat wel, maar weinig keuze.

Waarschuw beheerder
Weet iemand nog een reisorganisatie waar je 10- of 12-daagse vliegreizen kan boeken want de meeste reisorganisaties bieden maar 8- of 15-daagse vliegreizen aan. Of iig een goede jongerenreizen-organisatie waar je ken boeken?:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Van 13 tm 22 Juli Gaan wij met een groep van 8 meiden! :D
Nu al zin in!!..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 januari 2007 om 21:32:
Van 13 tm 22 Juli Gaan wij met een groep van 8 meiden!
Nu al zin in!!..

Wij gaan dezelfde data met 12 jongens :) en we hebben nog plek over in onze villa :cheer: hehe tot dan
Waarschuw beheerder
Hongarije is echt een leuk vakantieland, siofok is wel oké, genoeg te doen hier betaal je wel gewoon de normale prijzen. wij hadden een huis op een half uur rijden van siofok in een 100% hongaars dorpje, hier zijn dan geen discotheken maar je had wel een lokale kroeg waar hongaren nog met paard en wagen naartoe komen, de hele kroeg een rondje gegeven vervolgens kwamen we daar dus niet meer weg omdat er steeds weer hongaren met bledden vol bier aan kwamen. Heel anders als siofok dat helemaal gericht is op toeristen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 januari 2007 om 21:32:

Jammer dat wij al de eerste week van augustus hebbe geboekt :nocheer:
Waarschuw beheerder
We willen met 8 vrienden (1 groep) naar Siofok in een huisje, waarss begin juli. Wat is een goede/betrouwbare site om huisjes/villas dichtbij 't centrum + ballatonmeer te huren....??? (voor 2 weken ofzo)

http://www.balaton-accommodation.com/ , iemand hier ervaring mee? :?

En hoe komen we van het vliegveld naar Siofok (huisje)? Goedkope taxi, bus? Iemand hier ook ervaring mee? THX alvast ;)
Waarschuw beheerder
heb er afgelopen zomer gewerkt als propper/entree bij een nederlands feestcafe genaamd feestkasteel van oranje best leuk maar verder ook wel goeie discotheken daar alhoewel ik daar zelf weinig van gezien heb was erg leuk en als het weer goed is is alles goed daar feesten en vrouwen drank het kan niet op veel plezier
Waarschuw beheerder
Ey Feestbeesten!
Siofók is komende zomer cker weten weer helemaal the place 2 be! Overdag lekker relaxen aan het Balatonmeer en 's avonds helemaal uit je dak gaan in Locomotion The Partybunker
In deze tent is het elke avond groot feest en de sfeer is altijd grote klasse! Komende zomer weer lekker knallen met de beste feest dj van Nederland DJ Jerome! en niet te vergeten de ned.talige artiesten.
Afgelopen jaren hebben ze optredens gehad van o.a. Robbie Ronalds, Dario, 't Feestteam, Lawine Boys, Eric Dikeb en natuurlijk Starkoo!
Als je écht FEEST wilt moet je dus in Locomotion The Partybunker zijn!
Verder heb je nog de Rembrandt Pub! Hier kun je GRATIS internetten, een nederlands krantje lezen en ondertussen genieten van een heerlijke koude Heineken.
Neem us een kijkje op www.thepartybunker.com ! en www.rembrandtpub.com !
Ik ben zelf rond eind juli weer in Siofok! Zie jullie dan!
Proost!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Timdntz op maandag 5 februari 2007 om 11:12:
En hoe komen we van het vliegveld naar Siofok (huisje)? Goedkope taxi, bus? Iemand hier ook ervaring mee? THX alvast

Ben zelf met de trein/metro/taxi gegaan, maar was wel een hoop gekloot :(

Waarschuw beheerder
Eff een vraagje, ben 5 jaar geleden in Siofok geweest.
We willen eigenlijk dit jaar weer gaan, maar eh is alles nog steeds zo goedkoop daar???kosten bier, eten, stappen??

Thanx,

Friemski
Waarschuw beheerder
Hey Tiesma jij bent helemaal de man want de LOCOMOTION is idd echt de vetste tent van Siofok!

Gaan r al 3 jaar 8er elkaar naar toe en het is r elke keer weer gekker dan het jaar r voor.

Echt helemaal super dat DJ JEROME (die deze week met "Clap & Jump" op nr.15 staat in de T100) dit jaar de resident is van de LOCO!
Hij was r ook in 2005 en elke avond ging het dak r helemaal af he.

Hoop dat de artiesten ook weer terug komen...staat nog niks van op de site...maar dat zal wel!

En Friemel het word elkaar jaar iets duurder maar je krijgt r dan ook meer voor en je krijgt ook meer Florinten voor je euros... dus eigenlijk is het nog goedkoper dan 5 jaar geleden!!!

Moet gaan da mazzl, (D)evil
Waarschuw beheerder
donateur
echt heel goedkoop is 't niet, wel betaalbaar (uit eten 12-15 euro incl paar biertjes), halve liter bier voor 1,25.

ik vond 't zéér geslaagd, vooral in de spagettibar, daar paraderen de locals uit Budapest (die komen daar elk weekend met de trein) :kwijl:

Waarschuw beheerder
Het is echt super gezellig daar, the palace is the place to be(is een open lucht discotheek met veel schuimparty's etc.) en ifusak (of hoe je het ook schrijft) is de gezelligste camping!
Wij zaten daar in een huisje naast het tentenkamp en aan het baliton meer :D
Locomotion is trouwens ook een gezellige discotheek, die zit in een kelder, maar is wel heel warm binnen.
Voor de rest is alles lekker goedkoop en is het over het algemeen super weer.

Hoop dat je wat aan deze info hebt ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fantasy* op zondag 14 januari 2007 om 16:14:
Vrouwelijk schoon genoeg

Uitspraak van Belvend... op maandag 29 januari 2007 om 15:07:

Jammer dat wij al de eerste week van augustus hebbe geboekt

bas :(
Waarschuw beheerder
Ben er vorig jaar geweest.. was meesterlyk!
Waarschuw beheerder
wij gaan deze zomer! :D

Maar ik vraag me af, of er naast het stappen ook nog leuke excursies of bezienswaardigheden zijn?

Alvast bedankt ;)
Waarschuw beheerder
met welke reisorganisatie ga je?
Wij gingen met xtravel, en die organiseerden allerlei excursies en natuurlijk feesten.. :)
Wij zijn bijvoorbeeld een dag naar Budapest geweest
Waarschuw beheerder
wij gaan met de auto naar Siofok ;)

En Budapest gaan we zekers een paar dagen heen! :yes:
Artiest Mannie
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 januari 2007 om 11:36:
Ook met een mooie Eindhoven-groep naar Siofok dit jaar.

Gaat mooi worden!

daar ben ik zeker van willy ;)
Waarschuw beheerder
Allerbeste is met eigen vervoer en alles zelf regelen is stukken goedkoper dan met een reisorganisatie.
Het verschil zuipen we liever op :-))
Gaan dit jaar weer met de eigen auto's en een paar nemen het vliegtuig... en met taxi naar Siofok.
Vrije huisjes barst het van daaro...overal bordjes Zimmer Frei... gewoon aanbellen en als het bevalt prijs afmaken en binnentrekken :-))
Verder ben je vrij om heen te gaan waarnaar je zelf wilt en op je eigen uit gaan is ook goedkoper dan kaartjes kopen via reisorganisatie.
En LiStAR de Locomotion heeft 6 jetsers van aircos hangen... in 2004 was het daar idd waanzinnig heet maar nu is het daar prima in orde.
En het is ook de enige plek waar het bier ALTIJD KOUD is! Want dat snappe die hongaartjes nog nie helemaal dat bier koud moet zijn :-(
da Mazzel en C U in da Loco, (D)evil
Waarschuw beheerder
7 augustus:D
Waarschuw beheerder
Eind juli met 13 man aanwezig in 22 persoons villa..heel relaxed :D
Waarschuw beheerder
donateur
wij gaan met 6 man naar een villa

16 juli
Waarschuw beheerder
Van de zomer ook aanwezig in Siófok, vertrekken 9 juli met 10 man:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van - Robin op donderdag 15 maart 2007 om 09:55:
Van de zomer ook aanwezig in Siófok, vertrekken 9 juli met 10 man

trekken hem door daar
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MellowM op woensdag 28 februari 2007 om 22:17:
wij gaan deze zomer!

Maar ik vraag me af, of er naast het stappen ook nog leuke excursies of bezienswaardigheden zijn?

Alvast bedankt

Vorig jaar geweest, echt (Y) vakantie gehad!!
Een aanrader is om vanuit Siofok de bus te pakken naar de Formule 1, kost iets van 125 euro plus entree!! wij dachten vorig jaar slimmer te zijn :S dus hadden een retourtje Siofok / Boedapest gepakt voor 10 euro, zit je 2,5 uur in zo'n k*ttrein... kom je op het station bij de informatiebalie waar niemand engels kan, dus dan maar een dure taxi gepakt naar het circuit die gasten daar hadden er tellers inzitten die ook nog flink doorliepen :P dus dat kostte 50 euro :S voor 2 pers,, (terugweg 80, wat het verschil was weet ik ook niet) afdingen bij die gast ging niet(In Siofok zelf altijd van tevoren een prijs afspreken zodat je niet voor verrassingen komt te staan). word je er op de snelweg uitgegooid omdat er een file stond op de afslag(wat meerdere taxi's deden), kun je uiteindelijk nog 5 km lopen (door de regen en modder:P) naar het circuit waar nergens een pinautomaat te vinden was dus hadden we niet genoeg geld meer voor een ticket omdat we ook graag weer diezelfde dag terugwouden... al met al toch nog een mooi plekje gevonden op een bergje om vanaf daar te race te bekijken wat achteraf toch nog een ideale plaats bleek te zijn, al met al maakte die race onze hele dag weer goed :D. maarja wat ik dus wil zeggen als er iemand van plan is om naar de F1 te gaan pak dan gewoon een georganiseerde reis voor 125 piek scheelt een hoop gezeik en frustaties... dit jaar is het op 6 augusus d8 ik.

Verder kun je in Siofok heerlijk eten voor 6 euro plus een halve liter :bier: :D, wij zaten elke dag bij Ceasar. met stappen waren we vaak te vinden in de locomotion en op die bar street waar ook genoeg leuke tentjes te vinden zijn. de Palace viel ons grandioos tegen (op de 3e verdieping na dan ;)) een taxi in Siofok zelf kost ongeveer 2 euro p.p. dus dat is goed te doen. Ga trouwens nooit alleen pinnen of naar huis ofzo, want daar loopt een hoop schorum rond... vorig jaar meegemaakt dat zo'n gast van onze bovenburen was overvallen bij de pinautomaat. komen dan 2 mooie dames naar je toe waarvan de een je op de schouder tikt en lult wat tegen je aan en de ander graait het geld uit de automaat, die gast ramt 1 van de dames met de kop tegen de muur, 1 van die dames haalt de politie erbij en die gast wordt neergeknuppeld en kan een nachtje mee en moest een dikke boete betalen. dus een hele grote tip ga nooit alleen pinnen of 's avonds alleen over straat!!! politie is zo corrupt als de pest daar, heb heel wat mensen de grond op zien gaan door een paar knuppels.

Verder prima land en lekker goedkoop:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hoe zit het eigenlijk met de muziekstijlen in de verschillende uitgaansgelegenheden?

En welke kroeg/discotheek is jullie het beste bevallen en waarom...?
Waarschuw beheerder
@Boss bedankt voor je tips ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ' Luuc op vrijdag 16 maart 2007 om 10:42:
Uitspraak van - Robin op donderdag 15 maart 2007 om 09:55:
Van de zomer ook aanwezig in Siófok, vertrekken 9 juli met 10 man

trekken hem door daar

heeeel vies...

Waarschuw beheerder
ik ben ook aanwezig... 6 weken nog wel lekker aan het werk daar
tot dan allemaal!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Lijkt me wel wat ja :D
Waarschuw beheerder
jammer dat de boedapest loveparade dit jaar niet door gaat!

http://machomedia.hu/old/050827/ :S

Maar 26 augustus is wel de afterparty 8)

VIVA EEELEKTRO PARTY // SYMA CSARNOK

21.00 NEWL
21.40 COLLINS & BENHAM live
22.10 COYOTE & IGOR DO’URDEN
22.50 FELIPE
23.30 ALBERTO VISI
00.10 HOT X
00.50 JACK DE MARSEILLE
01.50 PASCAL FEOS
02.50 JEFF MILLS
04.20 THE ADVENT live
05.10 DJ RUSH
06.30 BUDAI

HIGH VOLTAGE PARTY ARENA // KÖRCSARNOK

21.00 GOODSPEED
22.00 MONKZ
23.00 PÖLI
00.00 KÜHL
01.00 SATOSHI TOMIIE
02.30 ROBBIE RIVERA
04.00 CHRISS
05.00 SLAM JR.

DJUICE-NOKIA ARENA // STADION KÖRGYÛRÛ

21.00 SIZENINE vs. STEALTH
23.00 YONDERBOI & THE KINGS OF OBLIVION live
00.30 BAL
02.00 LTJ BUKEM & MC CONRAD
04.00 PALOTAI

AXE CLICK ARENA // STADIONKERT

21.00 TOTO JR.
22.30 TOTPETI
23.30 DA HOOL
00.30 NÁKSI vs. BRUNNER
01.30 PULSEDRIVER
02.30 ROCCO vs. BASS T
03.30 ZIGGY
04.15 DJ LEE
05.00 STERBINSZKY
06.00 MIKE NEWMAN & THE VIRON

Waarschuw beheerder
donateur
3 jaar geleden in Siofok geweest.
Was leuk,maar voor mij geen Oostblok vakantie meer (Y)
Waarschuw beheerder
9 augustus :cheer: :beer:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 21 april 2007 om 15:17:
leden in Siofok geweest.
Was leuk,maar voor mij geen Oostblok vakantie meer

ik ben er ook geweest 3jaar geleden, maar voor mij te veel duits , en de entree in elke kroeg mega duur( voor zo'n land) , en dan heb je nog geen drinken gehad...
Waarschuw beheerder
begin aug. ook maar eens een kijkje nemen. Erg veel zin in iig.
Waarschuw beheerder
weet iemand ook iets over die andere nederlandse tent "feestkasteel" ? ? ?

ga daar deze zomer werken maar hoor er niemand over...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MÆZTRO op maandag 23 april 2007 om 23:09:
feestkasteel

Ben er vorig jaar geweest, maar niet over gehoord :no:
Waarschuw beheerder

Feestkasteel is een leuke tent! Zijn we met de kroegentocht van gogo nog geweest :)

Je kan hier ook nederlands eten :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chann(F) op vrijdag 5 januari 2007 om 00:16:
naar Shopping Centre West End

Wat een winkelcentrum :lief: Daarvoor zou ik al terug naar Hongarije gaan!
Waarschuw beheerder
Ik ben hongaars!
this echt gaaf daar hooor!
ken je de taal al?
Waarschuw beheerder
donateur
voor alle mensen die naar siofok gaan check dit filmpje:

http://www.rtl.nl/(channel=rtl4,progid=editienl)/system/video/wvx/components/actueel/editienl/miMedia/2005/week30/dinsdag_zuipen_in_siofok.avi_plain.xml/364.wvx

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mannie op woensdag 9 mei 2007 om 20:42:
voor alle mensen die naar siofok gaan check dit filmpje:

Jij was toch niet van plan om je ook zo te gedragen he, als wij er zijn?

Gaat niet goed komen!!!;)
Waarschuw beheerder
donateur
nee idd wij gaan voor de cultuur en het landschap.
Bierspel spelen op vakantie pff kun je thuis ook :loser:
Waarschuw beheerder

ik ken maar 1 nederlands tent daar , locomotion ... een feestcafe , maar ik weet niet of deze nog bestaat

Waarschuw beheerder
ik kom al vanaf mn 2e in Siofok (mijn oma is hongaars), is erg leuk. Ik kan je de Flurt in Siofok aanbevelen....wordt techno gedraait.(y) Verder raad ik je aan ook echt een paar dagen naar Budapest te gaan.

Verder hebben ze altijd op het strand in siofok, coca cola beach party....ook erg relaxed ;-)

Als je meer vragen hebt?....just ask.

Waarschuw beheerder
Ik ben al ruim 25 keer in siofok geweest. Mijn ouders wonen nu zelfs in Hongarije (die zijn er helemaal van gaan houden). En mijn vriend en ik willen binnen 2 jaar daar ook naartoe gaan en dan ons eigen makelaars bedrijfje opzetten....dus oude huizen kopen, opknappen en dan weer verkopen aan westerse mensen. :yes:

Siofok is erg leuk.....t ballaton is cool en de Flirt (of hoe je dat ook maar schrijft) is een lekkere tent om te stappen.
Maar je moet zeker een paar dagen boedapest nog doen...want dat is gewoon een wereldse stad :respect:

Zomers zijn er overigens ook veel festivals. (y)
Waarschuw beheerder
F1 is er ook altijd begin Aug. gingen ook bussen naar toe :)

Waarschuw beheerder
Vorig jaar ook naar Siofok geweest prima vermaakt!!! Alleen je moet wel mooi weer hebben ( wat wij niet hadden....duzzz maar 1 dag in het meer kunnen zwemmen)

Iedereen die wat meer informatie wil hebben stuur mij ff een berichie!! kijk op mijn profiel voor foto's van die geweldige dames daaro!! Alvast Veel Vakantieplezier!!;)
Waarschuw beheerder
ja hoe zit het eigenlijk met het weer in siofok zomers?:)
Waarschuw beheerder
Landklimaat, warme zomers dus.. Wij hadden de eerste week tempraturen van 35 graden, balatonmeer was ook heeeeeerlijk warm :D

Laatste dagen wel wat minder weer gehad, maar dat kan je overal overkomen natuurlijk :)
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb er zin in ben er van 25 juli tot 7 augustus mis dus wel dominator beetje balen maarja.....
Waarschuw beheerder

Hi Maestro/Martijn,

Het feestkasteel is een slappe kopie van Locomotion the partybunker.
Eigenaren zijn hongaarse arabieren die een nederlandse bedrijfsleider hadden lopen, die zich wel steeds voor eigenaar uitgaf en die daar de zaakjes probeerde te regelen maar hopeloos door de mand viel.

Je hoort niet veel over het feestkasteel omdat er weinig goeds over te melden valt.
Ze hadden niet of nauwelijks nederlands personeel (een nederlandse jongen bij de deur, 1 of 2 proppers en een nederlandse dj van een paar tientjes die z'n bek niet open deed) omdat ze daar het geld niet voor uit wilden en willen trekken.

Weet niet wanneer en door wie jou daar een baantje is beloofd maar het gerucht gaat (google maar een beetje) dat het na 1 seizoen (2006 dus) alweer nederlandse bedrijfsleider en feestkasteel exit is, en dat de eigenaren gewoon lekker als hongaarse boulevardtent gaan draaien zonder nederlands personeel en zonder zich op het nederlandse publiek te richten (dus als een 13 uit een dozijn tent).

Dus als ik jou was zou m'n zaakjes maar even goed checken voordat je afreist.

De énige echte nederlandse feesttent in Siofok waar je wel zeker van kunt zijn, is al jaren de Locomotion!
Die richt zich echt alleen op (de wensen van) de nederlandse jongeren die op vakantie zijn in Siofok.
Met nederlands personeel, bekende nederlandse Feest Dj's, nederlandse artiesten en super portiers aan de deur en binnen in de Loco.
De muziek is voor ieder wat wils (en zeker niet meer dan 20% nederlandstalig) en alles door elkaar en je maakt er de gekste dingen en vetste party's mee, want het motto is : als het maar FEEST is!

Voor als je het nog niet wist de site van de Loco is www.thepartybunker.com

da Mazzel en C U in da Loco, (D)evil

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Evil Inside op vrijdag 18 mei 2007 om 02:03:
De énige echte nederlandse feesttent in Siofok waar je wel zeker van kunt zijn, is al jaren de Locomotion!
Die richt zich echt alleen op (de wensen van) de nederlandse jongeren die op vakantie zijn in Siofok.
Met nederlands personeel, bekende nederlandse Feest Dj's, nederlandse artiesten en super portiers aan de deur en binnen in de Loco.
De muziek is voor ieder wat wils (en zeker niet meer dan 20% nederlandstalig) en alles door elkaar en je maakt er de gekste dingen en vetste party's mee, want het motto is : als het maar FEEST is!

Hoezo ik heb iets te maken met de loco?! :looser:
Waarschuw beheerder
@evil...thanx voor je info....heb idd contact gehad met die nederlandse bedrijfsleider...maar die doet het dit jaar niet meer geloof ik,verder heb ik die eigenaar aan de lijn gehad vanuit budapest..(mij is verteld dat ie van cyprus kwam) en die kwam wel met een aardig verhaal over dat het feestkasteel een tent is met aardig nederlandse inbreng en dat ie graag nog meer mensen uit nederland wilde hebben om te proppen,tappen enz...

hij kwam op mij in ieder geval wel aardig en enthousiast over op mijn plannen om daar te gaan draaien...

ik wacht het allemaal wel rustig/voorzichtig af

p.s. al die jongeren reis organisaties zijn er allemaal wel over te spreken en gaan ook met hun kroegentochten erlangs...dus valt toch wel mee dacht ik dan

latorz
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 mei 2007 om 14:04:
Hoezo ik heb iets te maken met de loco?!

ja idd ik zeg bierkaarten regelen bij evil inside

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mannie op zondag 20 mei 2007 om 20:26:
ja idd ik zeg bierkaarten regelen bij evil inside

10 vazen = 13 euro, o nee dat is ergens anders.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MÆZTRO op zaterdag 19 mei 2007 om 21:10:
@evil...thanx voor je info....heb idd contact gehad met die nederlandse bedrijfsleider...maar die doet het dit jaar niet meer geloof ik,verder heb ik die eigenaar aan de lijn gehad vanuit budapest..(mij is verteld dat ie van cyprus kwam) en die kwam wel met een aardig verhaal over dat het feestkasteel een tent is met aardig nederlandse inbreng en dat ie graag nog meer mensen uit nederland wilde hebben om te proppen,tappen enz...

hij kwam op mij in ieder geval wel aardig en enthousiast over op mijn plannen om daar te gaan draaien...

ik wacht het allemaal wel rustig/voorzichtig af

p.s. al die jongeren reis organisaties zijn er allemaal wel over te spreken en gaan ook met hun kroegentochten erlangs...dus valt toch wel mee dacht ik dan

Hi Maestro/Martijn

No thx graag gedaan!

Zijn ook benieuwd.
Wij komen al een jaren achter elkaar naar Siofok en hebben al het een en ander gezien feat. gehoord vs. meegemaakt en ja wij vinden de Loco de leukste en gezelligste tent voor nederlanders die willen feesten.

Die gozert die verleden jaar bedrijfsleider was in het feestkasteel was dat in 2005 in de Loco en daarvoor jaren reisleider in Siofok.
Lulde de hele tijd tegen iedereen over dat de Loco van hem was geweest en dat ie nu de eigenaar was van het feestkasteel..... bullshit dus!
In 2004 hadden wij hem zelf gezien als reisleider maar dat wist hij zelf even niet meer hahaha
Word in 2 zomer door 2 tenten aan de kant gezet..... geeft wel te denken en zegt meer over hem dan over de Loco en het feestkasteel.
Misschien is die dit jaar wel de nieuwe eigenaar van de Palace........hahaha (Hopen van niet want dat was tot nu toe een goeie discotheek).

Heeft er natuurlijk wel voor gezorgd dat reisorganisaties daar ook langs gingen komen omdat ie er zelf jaren had gewerkt.

Over de echte eigenaar van het feestkasteel geen slecht woord want die kennen wij niet. Weten alleen dat het geen echte hongaars is en een wat donkere huidskleur heeft en hadden gehoord dat het een arbier uit Syrie is. Syrie of Cyprus lijkt wel iets op elkaar :-)

Al jaren proberen, helaas te vergeefs, hongaarse eigenaren via de reisorganisaties nederlandse feestjes te organiseren in hun tenten maar ze willen er dan niet al te veel moeite voor doen of het benodigde geld voor uittrekken om het echt leuk te maken.
Helaas omdat het voor ons nog vetter zou zijn als er een andere/nieuwe tent met verfrissende ideeen bij zou komen in Siofok.

In 2005 hadden we bv een Dutch Night van Gogo tours in een hongaarse bar in het centrum. Was gewoon een lachertje, een hongaarse dj met 3 nederlandse liedjes, 3 lichteffectjes waarvan 1 kapot aan het plafond, geen nederlands maar vervelend kijkend en te veel geld rekenend hongaars personeel, nee helemaal niks wat maar iets met nederland te maken had zelfs het te warme bier kwam niet uit nederland!
Die gasten willen allemaal heel graag onze euries maar het druipt er vanaf dat ze er geen enkele moeite voor willen doen.
We stonden dus ook in no time allemaal weer buiten en zijn naar de Loco aan de overkant gegaan.
Daar vonden ze het echt klote voor ons en omdat we al bij Gogo hadden betaald voor onze Dutch Night wilden ze ons niet nog een keer bij hun laten betalen. Uiteindelijk hebben we daar een te gekke nederlandse avond incl. optreden van Dario gehad.
Kijk dat bedoelen we nou en dan is het toch niet zo gek dat wij die tent gewoon top vinden.......

Het feestkasteel probeerde daar wat in te veranderen en hadden op zich een goeie aan die nederlandse bedrijfsleider die al jaren in Siofok zat met nederlandse vakantiegasten en zelfs een jaar in de keuken van het succes had gewerkt.
Maar je kon gewoon zien dat het allemaal niet te veel mocht kosten en kon dus daarom alleen al niet op tegen de Loco.

Maar anders gezegd: als de Loco er niet was geweest was het feestkasteel zeker de beste tent voor nederlanders geweest maar nu was het slechts een slechte kopie van de Loco.
Je kan appels niet met peren vergelijken (bv Palace met Renegade of Flort met Loco) dat weten wij zelf ook wel maar dit waren gewoon 2 appels waarvan de Locoappel van veel hogere kwaliteit was dan de feestkasteelappel.

Moraal van dit verhaal: Als je een nederlandse tent wilt hebben die zich op de nederlandse gasten wil richten, dan heeft die tent gewoon een nederlandse eigenaar nodig die nederlands denkt, weet wat nederlandse gasten graag willen en die er ook de bijbehorende benodigde nederlandse munten in wil stoppen.
Is in Spanje, Griekenland en overal elders niet anders.

Wij gaan op zeker dit jaar weer een keertje buurten in het feestkasteel om te kijken hoe ze het deze zomer doen, want zonder ergens geweest te zijn mag/moet je er geen mening over hebben!

Sorry voor het iets wat lange verhaal maar daar is deze site toch voor om je verhaal te doen en mening te geven!?

Wij wachten af en misschien zien we elkaar daar.

da Mazzel en C U in het feestkasteel, (D)evil
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 mei 2007 om 13:20:
10 vazen = 13 euro

niet duur

Waarschuw beheerder
donateur
leuk voor vakantie als je jong bent (tot 20 jaar) maar ik zeg: ga er nooit werken....
Waarschuw beheerder
wij gaan 2 augustus! ben benieuwd naar leuke tenten, en wat leuk is om te doen :D

Waarschuw beheerder
ik ga ook weer dr naartoe :cheer: 25e keer ofzo

Waarschuw beheerder
Ik ga er dit jaar voor het eerst heen. Klinkt allemaal super :D. Ik hoop echt dat het weer mee zit. Ow iemand ooit op camping "strand"geweest? ik ga met x-travel samen met m'n vriendin van 10 tot 21 augustus. Misschien zie ik 1 van jullie. mzzl

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 juni 2007 om 15:58:
Ik ga er dit jaar voor het eerst heen. Klinkt allemaal super . Ik hoop echt dat het weer mee zit. Ow iemand ooit op camping "strand"geweest? ik ga met x-travel samen met m'n vriendin van 10 tot 21 augustus. Misschien zie ik 1 van jullie. mzzl

camping strand ken ik wel....beetje erg hutje mutje opelkaar. Maar ach je zult toch maar op t strand of in de stad zijn (b)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Evil Inside op maandag 21 mei 2007 om 13:47:
Palace........hahaha (Hopen van niet want dat was tot nu toe een goeie discotheek).

Ja vooral de 3de etage ;) .... als je met geld wilt gooien dan..

vul het zelf maar in...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 juni 2007 om 23:30:
Palace........

Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 juni 2007 om 23:30:
3de etage

Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 mei 2007 om 13:04:
geweldige dames daaro!!

Waarschuw beheerder
Ola!! Maandag 16 Juli Draai ik daar :D

http://www.palace.hu/en/index_club.cgi

Jheee :D
Waarschuw beheerder
wij zijn er met 14 jongens van 14-21 juli begaaien :bounce::beer:
Waarschuw beheerder
donateur
wij met 6 mangen van 16-26 juli begaaien
Waarschuw beheerder
1e week van augustus aanwezig daar :D
weet iemand wat 'the place to be' is daar?
en wat betaal je gemiddeld voor een :bier:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van lucje_b op maandag 25 juni 2007 om 16:39:
betaal je gemiddeld voor een :bier:

van 20 cent tot 2,50.. ligt er volgens mij gewoon aan waar je het haalt.. supermarkten buiten siofok schijnen echt goedkoop te zijn.. maar de populaire discotheken weten natuurlijk ook wel een prijs te vragen met al die toeristen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mannie op donderdag 28 juni 2007 om 18:16:
van 20 cent tot 2,50.. ligt er volgens mij gewoon aan waar je het haalt.. supermarkten buiten siofok schijnen echt goedkoop te zijn.. maar de populaire discotheken weten natuurlijk ook wel een prijs te vragen met al die toeristen

Vraag het wel ff aan die gekke huisbaas van ons. Voor een zakkie echte hollandse drop doet die gekke mang veel:)

Gaat mooi worden! Nog 17 dagen!:bier:
Waarschuw beheerder
zijn er al mensen vorig jaar geweest? Wat zijn nou echt 'to do' dingen?

- bungeejumpen
- quad rijden
- dagje budapest
- boottochje op balatonmeer

Graag wat leuke dingen/ervaringen! Verder zal 't uitgaan wel leuk zijn :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Timdntz op zaterdag 30 juni 2007 om 13:03:
Verder zal 't uitgaan wel leuk zijn

Mag ik hopen ja:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Timdntz op zaterdag 30 juni 2007 om 13:03:
jn er al mensen vorig jaar geweest? Wat zijn nou echt 'to do' dingen?

Ik ben er vorg jaar met 9 vrienden geweest, we zaten in hotel venus.. op 100 meter van barstreet..

Honargije is echt leuk om op vakantie te gaan.. zorg er wel voor dat je geen probleme met security / politie krijgt die zijn immers nogal hardhandig en bot.

Wat je zeker moet gaan doen is bungee jumpen op cocacola beach (lag in onze achtertuin zn beetje), paintballe en de stedentrip naar budapest (op eigen vervoer.. siofok heeft een eigen station)

Verder zijn er qua opstap gaan heel veel leuke tenten en 2 grote discotheken.. The Palace(laat je niet verrassen door de Mega Foam Party want het stelt geen ruk voor, verder opzich een mooie discotheek.. de prijs van drank ligt hier wel schrikbarend hoger dan in de rest van Siofok 2,5 euro ong al dan niet hoger) en The Flört (Techno/dance/electro en vooral veel duitsers.. ik zou bijna zeggen de mooiste tent van Siofok).. wij zelf hebben het vooral gehouden bij The Renagade (een echte aanrader) en de Fiesta.. de 2 nederlandse tenten die Siofok heeft het Kasteel van oranje en De Locomotion vonden wij alleen leuk met de kroegentocht en holland night.. in iedergeval nikx spectaculairs
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 juli 2007 om 11:32:
ht leuk om op vakantie te gaan.. zorg er wel voor dat je geen probleme met security / politie krijgt die zijn immers nogal hardhandig en bot.

ik ben ook geweest, en t was echt super.. barstreet en dan komt t goed..

alleen echt uitkijken met wildplassen.. en uitkijken voor hongaren waarvan je evt. de vriendin af drijgt te pakken omdat der vriend nogal eens breed en eng kan zijn
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Seth! op woensdag 4 juli 2007 om 04:23:
20 cent

in de winkel dang he!!

The Palace

2,5 euro ong al dan niet hoger

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M_ark op dinsdag 3 juli 2007 om 19:36:
Uitspraak van Dujardin op dinsdag 3 juli 2007 om 11:32:
ht leuk om op vakantie te gaan.. zorg er wel voor dat je geen probleme met security / politie krijgt die zijn immers nogal hardhandig en bot.

ik ben ook geweest, en t was echt super.. barstreet en dan komt t goed..

alleen echt uitkijken met wildplassen.. en uitkijken voor hongaren waarvan je evt. de vriendin af drijgt te pakken omdat der vriend nogal eens breed en eng kan zijn

Waren wij niet samen daar:P;)..

Maar even voor mensen een complete lijst over Siofok en mijn/mark zn ervaring (vrienden van elkaar)

enkele vragen die mensen mij de afgelope dage stelden

Wat zijn echte goedkope eet dingen?
Waar kun je goed uitgaan? Locomotion viel tegen hoorde ik?
Veel wijven daar toruwens?
Dingen die je moet doen in siofok?

Uitgaan, nou qua uitgaan is alles wel aan te raden, zeker een x na de palace gaan als er een bekende artiest optreed en de Flört moet je ook gezien hebben, dit zijn overgens de enige 2 discotheken in Siofok de rest bestaat uit kroegen. The palace zul je met de taxi moeten komen of bus aangezien deze best een afstandje weg ligt (taxi kost geen kont, let wel op of je chauf niet gezope heeft). The Flört is op loopafstand(achter de watertoren).. Cafe waar wij veel zijn geweest is de Renagade.. leuke tent, veel sfeer grote halve liters voor weinig geld.
Ik raad je ook zeker aan de kroegen tocht mee te doen met je touroperator, leert snel de café's kennen en krijgt er een goede 1ste indruk van.

De twee nederlandse tenten die Siofok rijk is, De locomotion/rembrand en het kasteel van oranje vielen me eerlijk gezegd zwaar tegen.. je betaald er 2x meer als bij de andere tenten, komen relatief weinig mensen want er komen alleen nederlanders alleen de holland night is aan te raden.

Verder wordt er veel reclame gemaakt bij gogo tours en andere operaterors over de locomotion/rembrand.. met slagans als een echt nederlands biertje (nou heel Siofok drinkt Heiniken import bier en Amstel.. en het is echt goed te drinken dat importbier)ook zou er nederlandse tv en gratis internet zijn in de rembrand -> 1 computer ja en een tv die aanstaan op een vage zender.

het aantal dames ten op zichte van heren is aanzienlijk minder.. denk 30/70 of 60/40 verhouding.. verder is de gemiddelde leeftijd van deze dames voornamelijk tussen de 19 en 23. (wij waren met een groep van 17 tot 19 jaar beetje jammer dus)

Siofok is overgens niet duur, uiteten ong 10 euro (3/4 gangen op barstreet) internet voor half uur 2 euro.. bier in supermarkt (alles in 0,5 liter) ong 20 eurocent per flesje en opstap ong 1 euro.. deze prijs kan per gelegenheid wel wisselen.. met 20 a 30 euro per avond kun je daar een enorm goede stapavond beleven (eten/drinken/opstap)

Verder zijn enkele activiteiten die je echt moet doen daar:
dagtripje budapest (ik zou op eigen vervoer gaan, goedkoper en net zo snel.. al moet je dan wel in budapest alles zelf uitzoeken, overgens echt een enorm mooie stad, aldus een niet cultuur vakantie freak)

Paintballe is ook echt de mooiste waard, voor relatief weinig geld ben je 2x een half uur aan het paintballen op een vaag verlaten terrein met je mede reisgenoten.. verwacht van alles wat er om heen zit niet te veel maar het paintballe is echt ultiem.

Als laatste is de bungeejump sprong die zn beetje in je achtertuin(vanuit hotel venus staat) een aanrader.. sprong van 50 a 70 meter hoog boven het balaton meer.

Suc6 in Siofok
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 juli 2007 om 14:09:
het aantal dames ten op zichte van heren is aanzienlijk minder.. denk 30/70 of 60/40 verhouding.. verder is de gemiddelde leeftijd van deze dames voornamelijk tussen de 19 en 23. (wij waren met een groep van 17 tot 19 jaar beetje jammer dus)

en waar komen de meeste vrouwen van daan dang?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mannie op woensdag 4 juli 2007 om 16:07:

wil liever weten waar ze naar toe gaan :P
Waarschuw beheerder
donateur
nee welke taal ik bij moet spijkeren

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mannie op woensdag 4 juli 2007 om 16:07:

duitsland hongarije en nederland

Uitspraak van lucje_b op woensdag 4 juli 2007 om 17:28:
wil liever weten waar ze naar toe gaan

overal, opvallend veel in the renagade en palace

Uitspraak van Mannie op woensdag 4 juli 2007 om 17:49:
nee welke taal ik bij moet spijkeren

voertaal in siofok is duits, maar de meesten hongarije spreken amper een andere taal.. 4 woorden engels hooguit

Waarschuw beheerder
Wordt er in Hongarije (Siofok) nu wel of niet met de euro betaald. Ik heb altijd wel gedacht, maar nu kregen we vandaag onze tickets etc. en dan worden alleen Bulgarije, Kroatië, Egypte en Turkije genoemd als NIET-euro landen...

Wel enorme klotetijd vertrek--> 15.30uur:S
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 juli 2007 om 19:05:
4 woorden engels hooguit

do you wanne (sio)fuck?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 juli 2007 om 19:34:
Wordt er in Hongarije (Siofok) nu wel of niet met de euro betaald. Ik heb altijd wel gedacht, maar nu kregen we vandaag onze tickets etc. en dan worden alleen Bulgarije, Kroatië, Egypte en Turkije genoemd als NIET-euro landen...

Wel enorme klotetijd vertrek--> 15.30uur

Ze betalen er met forinten, enorme kutvaluta.. 200 forint (80cent) is al een briefje, ik zou dus een GROTE porto meenemen :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Absolut Martini op donderdag 5 juli 2007 om 11:24:
Ze betalen er met forinten, enorme kutvaluta.. 200 forint (80cent) is al een briefje, ik zou dus een GROTE porto meenemen

Ach hebben we een keer het idee goed rijk te zijn;)

11 dagen:cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
heb je ff 1000 voor mij
dan haal ik nog een rondje :P

Waarschuw beheerder
Ma 23juli ga ik er ook heen met 10 vriendinnen van me! :cheer:

Party :bounce:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 juli 2007 om 09:48:
Ma 23juli ga ik er ook heen met 10 vriendinnen van me!

Party

Mooi nog 2 dagen daar:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 juli 2007 om 09:48:
10 vriendinnen

:lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mannie op zondag 24 juni 2007 om 18:59:
wij met 6 mangen van 16-26 juli begaaien

ojee als alles maar heel blijft
Waarschuw beheerder
vaguh en pilskes draguh
Waarschuw beheerder
4aug, onze 1e dag komt cascada in Palace...mooie start van wat een super vakantie moet worden:D
Waarschuw beheerder
donateur
op de site van de palace staat dat er gratis bussen rijden tussen de palace en siofok watertoren

true?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 juli 2007 om 03:18:
Mooi nog 2 dagen daar

rustig aan jij he!!!

grapje schat (K)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mannie op maandag 9 juli 2007 om 23:03:
op de site van de palace staat dat er gratis bussen rijden tussen de palace en siofok watertoren

true?

Ja die rijden er, zelfs treintjes.. vervoer is zowiezo geen probleem in Siofok.. te voet is bijna alles te bereiken.. bus en taxi is ook goeie optie
Waarschuw beheerder
nog 6 dagen heb er super veel zin in .op naar siofok
Waarschuw beheerder
Weet iemand hoe duur sigaretten daar zijn??
Dan weet ik of ik hier al sloffen moet kopen of dat ik beter daar kan kopen :P

ThnxQ (K)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van **Stampertje** op dinsdag 10 juli 2007 om 23:03:
Dan weet ik of ik hier al sloffen moet kopen of dat ik beter daar kan kopen

lijkt me sterk dat zoiets daar niet goedkoper is dan in nederland :P
kan me haast niet voorsellen, alleen al de accijns die je in nl betaald ;)
Waarschuw beheerder
Kun je daar ook een beetje housen of is er alleen vage muziek?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 juli 2007 om 21:15:
Ja die rijden er, zelfs treintjes

:lol::lol::lol:

Artiest Funktion 1
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Seth! op woensdag 11 juli 2007 om 00:59:

Ik heb gehoord dat er veel leuke electro en house gedraaid word dus dan kan de pret niet op
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 juli 2007 om 11:44:
Ik heb gehoord dat er veel leuke electro en house gedraaid word dus dan kan de pret niet op

mwap mwap mwap :doetiewoep:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Aanstaande Maandag mogen wij vanuit Eindhoven vertrekken naar Siofok!
met 11 man in een villa, 10 dagen feesten en Siofok op zijn kop zetten! Zitten in de buurt van de Palace...:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Niks-Knlb op donderdag 12 juli 2007 om 17:03:

Wij vertrekken ook maandag!!
misschien wel in de zelfde bus :P

hoopp niet dat het al te druk is in die bussen trouwens.. beetje bewegingsvrijheid kan geen kwaad als je 20 uur in de bus moet zitteng

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mannie op donderdag 12 juli 2007 om 17:31:
Wij vertrekken ook maandag!!
misschien wel in de zelfde bus

hoopp niet dat het al te druk is in die bussen trouwens.. beetje bewegingsvrijheid kan geen kwaad als je 20 uur in de bus moet zitteng

Zullen wel meerdere bussen gaan:)
Waarschuw beheerder
wij vliegen zaterdagochtend...
Waarschuw beheerder

Zijn redelijk luxe bussen, en ze zitten niet stampvol! Gaan er gezellig feest van maken daaro! :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Niks-Knlb op donderdag 12 juli 2007 om 20:10:
redelijk luxe bussen

das mooi :)

39 graden als wij aankomen :lol:

Waarschuw beheerder
Goed warm
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ey manne,
Ik zie dat er al veel naar Hongarije vertrekken a.s. maandag..
Daar komt nog een groep van 16 bij :P
Tot dan zou ik zeggen (B)
Waarschuw beheerder
zeker Bertje:P chiele inne villa:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 juli 2007 om 11:45:
Ey manne,
Ik zie dat er al veel naar Hongarije vertrekken a.s. maandag..
Daar komt nog een groep van 16 bij
Tot dan zou ik zeggen (B)

Aan dat forumplaatje te zien gaat dat zeker goed komen:yes:
Waarschuw beheerder
gezellig met alle boertjes :doetiewoep: :beer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Seth! op woensdag 11 juli 2007 om 00:59:

Valt mee, muziek is beetje top 40/dance..

Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 juli 2007 om 11:44:

Vorg jaar viel het wel mee.. verwacht er qua dj werk niet teveel van of je moet na de Flürt gaan

Royall Clas valt vies tegen;) zo veel vrijheid heb je niet hoor.. maar het is te doen.. overgens duurt de reis tegen de 16 en 22 uur aan (ligt aan de verkeersdrukte in duitsland en het binnenkomen in hongarije)

Uitspraak van Niks-Knlb op donderdag 12 juli 2007 om 17:03:
met 11 man in een villa, 10 dagen feesten en Siofok op zijn kop zetten! Zitten in de buurt van de Palace...

Niet vreemd iedereen met een villa of een campingplaats zit bij The Palace.. De hotels zijn vooral bij Barstreet gevestigd
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Heey!

Vraagje.. Wie is er op Camping Strand geweest?? Er staat in een mail dat de bagage 25 kg mag bedragen INCL. tent en matje om te slapen :S:S:S:S:S
We hebben daar toch al tenten en bedden?? :S
We hebben nota bene nog voor de luxe gekozen...
Snap er nu nix meer van!
Waarschuw beheerder
Wij gaan over 2 weken :D Maar zitten met z'n 6en in een huisje/villa, hebben andere dit ook (gehad)? Zo ja:

- Wat deden jullie met de belangrijke papieren/(digitale)spullen? Ik ben namelijk best 'bang' dat er zo ingebroken wordt... Iedereen is 's nachts weg, en of er sociale controle is, ik denk het niet :N..... De beheerder woont er ook niet naast in de tuin ofzo..

- Hoe gingen jullie naar de stad? Gewoon een taxi bellen, of naar een punt lopen waar de taxi's stonden? En terug, ook hetzelfde, rijden de taxi's de hele nacht?

- Hoe gingen jullie van het vliegveld naar huisje? trein/bus (hoe kan je dat het beste doen, ook qua kosten, wat kost 't)

En voor de andere, wat zijn nou leuke dingen om te doen :D?

- Budapest?
- Waterskieën?
- Bungeejumpen
- Échte hongaarse goulash-soup eten?
- Scootertje/fietsen huren?
- Nachttochtje op een boot over 't meer?

ben benieuwd naar alls, hoor 't wel :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
morgen vertrekken :D:D:lol::lol:
Waarschuw beheerder
wie vertrekt morge @Eindhoven Airport om half 4? en geboekt bij TraXs?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 juli 2007 om 14:52:
Uitspraak van - Dennis.. op zondag 15 juli 2007 om 12:28:
en geboekt bij TraXs?

GoGo

Wij ook GoGo, morgen half 4 in Eindhoven ja!
Zin in!! :D
Waarschuw beheerder
Morgen met 5 man erheen gaat super worden!!! Weer zit er goed uit 37 graadjes hehe !!!
Waarschuw beheerder
haha ik merk ik al wel dat ik met partyflockgangers in de bus terecht kom morgen in Eindhoven om half 4 !
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ma de 23e gaan we eindelijk met de bus vanuit Utrecht, langs Eindhoven en gaan!!

Feesten :bounce:

Wie gaan er dan nog meer met GoGo en de bus??
Waarschuw beheerder
net terug van siofok

echt een hele vette vakantie gehad daar, alleen ik raad iedereen af met een jongerenreis organisatie te reizen ( beach masters ), pak in ieder geval geen party pakket want je krijgt geen waar voor je geld!!

the palace vond ik een erg leuke discotheek, met lekkere house/techo, soms zelfst beetje minimal ;)

aqua ( kroeg ) is ook een aanrader

als het lekker weer is ga dan naar coke club, heeeeele mooie meiden (L) en lekkere lounge muziek. :kwijl:

wil je lekker eten ga dan naar de golden bridge, niet heel goedkoop maar wel echt tip top in orde!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ruud.. op woensdag 18 juli 2007 om 15:00:
the palace vond ik een erg leuke discotheek, met lekkere house/techo, soms zelfst beetje minimal

:kwijl:
Waarschuw beheerder
tis hier zwaar kut vanuit de locococokankertent

voor alle moffen: wir sind die krieg nicht vergessen
Waarschuw beheerder
6 augustus :cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van 077 op donderdag 19 juli 2007 om 10:56:
6 augustus

Raadpleeg je annuleringsverzekering maar

Waarschuw beheerder
Erg warm hier vanuit Siofok...

GOGO is in ieder geval ywaar kut, werden helemaal aan ons lot overgelaten bij aankomst en zelfs nu na 5 dagen niks gehoord...Gewoon lekker yelf alles plannen en dan komt het goed...

Waarschuw beheerder
top vakantie!!!

ga zeker weer
Waarschuw beheerder
Paar dagen terug en ik vond het echt een top vakantie!
Het weer was prima, appartement super netjes, overdag heerlijk chillen aan coca cola beach echt een aanrader:)

De Aqua vond ik het elke avond weer super, heerlijke muziek en goeie sfeer!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 juli 2007 om 01:10:
Raadpleeg je annuleringsverzekering maar

:no:

Nu 37 grade tege die tijd 30 grade ..

Beter kan nie tog :D
Waarschuw beheerder
ja maar er is niet veel te beleven zeg maar
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Seth! op maandag 23 juli 2007 om 22:07:
ja maar er is niet veel te beleven zeg maar

Lees genoeg goede reacities dus zie geen rede me annuleringsverzekering te raadplege :D

Waarschuw beheerder
ik knal er ook heen waarschijnlijk met 3 vrienden in de auto. heb goeie verhalen en dingen gelezen op internet.. als we gaan dan zijn wij er van 28 juli tot 3 augustus. niet zo lang, maar we hebben niet langer i.v.m de IFKS...

zou het nodig zijn om een plekje op een camping te reserveren? want wij zijn van plan om er gewoon heen te gaan en maar te zien hoe we t doen...:D

en wat is de beste camping??????
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ook nog mensen hier die gaan vliegen? vertrek woensdag (morgen) met sky airlines.

Waarschuw beheerder
2 augustus koets ik aan...feestje bouwen daar, dat gaat goed...ben er al een keer of 7 geweest en voel me daar bijna thuis....
zijn er nog mensen uit de buurt van Venray of Nijmegen die erheen gaan??????
wij hebben zelfs nog 2 plaatsen over in de auto als het moet.....:):)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Was echt zeker wel dope in Siofok!~

Gewoon keihard zuipen en overdag chille, kan niet beter..:D
Waarschuw beheerder
donateur
Siofok was in 1 woord geweldig..

leuke tentjes, fijn strand (coca cola beach), veel mooie vrouwen, echt veel mooie vrouwen daar had dat echt niet verwacht...

Wij vonden trouwens barstreet het leukste van alles, palace vond ik niks aan werd meteen gevochten en hing ook gewoon een mindere sfeer..
Barstreet is echt aan te traden, veel kleine gezellige kroegjes en ook een paar leuke stranttenten...

en ik raad idd af niet met gogotours te gaan... die organisatie klopt voor geen meter.. ze lichten je steeds verkeerd voor en vervolgens sta je weer uren ergens te wachten..

Waarschuw beheerder
Vertrek Dinsdag richting Siofok .. *Traxs*

:mixje: :bounce:
Waarschuw beheerder
Wij zijn vorig jaar in Siofok geweest en heb een super vakantie gehad!alleen zat het weer niet zo mee 20 graden was het warmst.

Alleen de busreis was minder maar voor de rest echt leuk en een pluspunt tis allemaal lekker goedkoop!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Wat een mooi leve gehad. Enige minpunt dat graffe kut GOGO!
Waarschuw beheerder
donateur
hongaarse vrouweng :lol:
Waarschuw beheerder
hoe deden diegene hier een dagje budapest op eigen gelegen...? en diegene die in huisje zaten; hoe kwamen jullie bij de CC-beach/discotheken (taxi bestellen ofzo?) en waar liete jullie je dure/belangrijke spullen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 juli 2007 om 10:00:
Dinsdag richting Siofok

same here :D
Uitspraak van Mannie op vrijdag 27 juli 2007 om 22:45:
hongaarse vrouweng

hoezo die :lol: :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Timdntz op zondag 29 juli 2007 om 18:59:
en diegene die in huisje zaten; hoe kwamen jullie bij de CC-beach/discotheken (taxi bestellen ofzo?) en waar liete jullie je dure/belangrijke spullen?

Gewoon taxi nemen naar het centrum, kost echt geen drol daar.Wij namen portomonne altijd mee op stap natuurlijk,rest lieten we in het huisje, geen problemen mee gehad MAAR we spraken andere gasten die al 3x waren verhuisd van huisje naar huisje omdat er steeds ingebroken werd enzo dus dat is even afwachten in wat voor buurt je huisje zit.
Waarschuw beheerder
Wij vertrekken a.s donderdag met het vliegtuig... we hebben alles los geboekt..

hoe hebben andere hier dat gedaan met het vervoer van vliegveld Budapest naar het huisje? Taxi was volgens onze reisorganisatie veel te duur als je met een relatief grote groep bent. En de taxi naar het station kost ook al rond de 35 euro PP....

hoe deden andere dat..?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Timdntz op maandag 30 juli 2007 om 16:56:
hoe deden andere dat..?

Ik heb ook alles zelf los geboekt. Wij waren met 12 man en hadden voor 34 euro pp een taxi die ons ophaalde bij het vliegveld en naar siofok bracht en terug. Sandors Taxi ofzo heettte die gozer misschien dat je op google wat kunt vinden.
Waarschuw beheerder
1 keer geweest, aantal jaar terug, en was best gaaf toen. Maar ga toch liever naar een echt strand met zand en palmbomen, dan zo'n gaar moddermeer waar je 100 meter doorheen moet waden voordat het een beetje diep wordt :P
Waarschuw beheerder
donateur
taxi was bij ons steeds 500 forint p.p. (2 euro)

Uitspraak van lucje_b op zondag 29 juli 2007 om 19:20:
hoezo die

zijn echt mooie vrouwen daar!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mannie op maandag 30 juli 2007 om 17:56:
zijn echt mooie vrouwen daar

typ dan een :kwijl: ipv een :lol:
hehe:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
vooruit dan

mooie vrouwen daar :kwijl:

bij ons leek het in de bus alsof er veel meer jongens waren.. maar in siofok werd dat zeker weer recht getrokken door de plaatstelijke hongaarse vrouwen :kwijl:

Waarschuw beheerder
Was een top vakantie!!

Zeker een aanrader voor iedereen...Vooral vrouwen. Wat bleek namelijk: 85% is man en maar 15% vrouw...

En wat een heerlijke mannen liepen daar rond :kwijl:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 juli 2007 om 15:36:
Enige minpunt dat graffe kut GOGO!

Wij waren ook met hun idd, wat een kl*te organisatie!!
Waarschuw beheerder
Pff onze gogo reislyer kon geen duits, laat staan communiceren met; bijvoorbeeld de busschauffeur of met andere inwoners... WAT DOE JE DAN?

We moesten overal achteraan BELLEN waar we moesten opstappen of waar wat te doen was en waar ze bleven...

We zaten in City Hotel, stond mooi opgeschreven; vertrekpunt CITY HOTEL. --> moest dus watertoren zijn....

Die partypakketten zijn echt RUK.... van 11 tot 02 gratis drank. ja nodig dan geen 300 man uit in zo'n klein karaoke barretje... ik deed er 20 minuten over om wat te bestellen... =/

Verder wel lache landje rest wel vrij cheap... =)
Waarschuw beheerder
conclusie:

alle jongeren reisorganisaties zijn slecht! (N)
Waarschuw beheerder
pak in ieder geval geen party pakket want je krijgt geen waar voor je geld!!

Is dan niet de eerste keer dat dit het geval is. 2 jaar geleden hebben wij hetzelfde meegemaakt.
Waarschuw beheerder
donateur
Hoe zijn de mannen daar dan?O:)
Hoor alleen over de vrouwen..

Ik ga morgennacht, met me familie..:D 18 man..
We rijden zelf met de auto, en komen ergens in de middle of nowwere..:S Hehe..
Ik wil dus ff een hostelletje fixxen in Siofok...
Is dat mogelijk denken jullie?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 'D :flower: op zaterdag 4 augustus 2007 om 21:12:
Ik wil dus ff een hostelletje fixxen in Siofok...
Is dat mogelijk denken jullie?

jazeker, heel veel zimmer frei zie je staan overal, voor weinig geld

succes
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ruud.. op zaterdag 4 augustus 2007 om 21:37:
jazeker, heel veel zimmer frei zie je staan overal, voor weinig geld

succes

Oke chill!(Y)

Stomme vraag misschien he?!
Maar wat is weinig geld?!
Waar moet ik aan denken?
Waarschuw beheerder
Siofok was heel goed te doen! Gewoon op eigen vervoer gegaan, geen flauwekul met die busreizen (y)

Uitgaan was super divers. Nederlandse tenten, Duitse/Hongaarse tenten, loungen aan de boulevard en twee dikke clubs.
Het niveau van de muziek is me enorm meegevallen. Vooral de muziek in de Renegade was geniaal. Dat 'gedrum' vond ik wel een meerwaarde hebben door die spange housebeatz.

De man/vrouwverhouding was echt belabberd. Vooral in de Nederlandse tenten ging het nergens over, daar zijn we ook niet veel geweest. Daarom sluit ik me aan bij:
Uitspraak van Mannie op vrijdag 27 juli 2007 om 22:45:
hongaarse vrouweng

:kwijl:

Het frappantste was nog dat de aantrekkelijkste vrouwen in de Tesco rondliepen. Niet normaal, alle vrouwen tot 40 jaar lopen daar in een kort rokje en te klein topje boodschappen te doen hihihiii
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Harry Mossel op dinsdag 7 augustus 2007 om 13:04:
hongaarse vrouweng

Onze vakantie zag er zo'n beetje zo uit;)
[img width=500 height=375]https://album.partyflock.nl/16805794.jpg[/img]
[img width=500 height=375]https://album.partyflock.nl/16805936.jpg[/img]
[img width=500 height=375]https://album.partyflock.nl/16807913.jpg[/img]
[img width=500 height=375]https://album.partyflock.nl/16805852.jpg[/img]
[img width=500 height=375]https://album.partyflock.nl/16805824.jpg[/img]
[img width=500 height=375]http://www.mijnalbum.nl/Foto-XNBZDXDJ.jpg[/img]
[img width=500 height=375]http://www.mijnalbum.nl/Foto-KN4ZGLJ6.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Dan hebben jullie het toch beter voor elkaar gehad dan ik. Uiteraard heb ik zulke smatjes ook genoeg gezien, alleen hoorden zulke vrouwtjes net iets te vaak bij lokaal maffiavolk.....

Dass war ein bisschen schade alles :d

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Harry Mossel op dinsdag 7 augustus 2007 om 21:43:
Dan hebben jullie het toch beter voor elkaar gehad dan ik. Uiteraard heb ik zulke smatjes ook genoeg gezien, alleen hoorden zulke vrouwtjes net iets te vaak bij lokaal maffiavolk.....

Bij ons waren ze zeer toegankelijk;)
Waarschuw beheerder
Gelijk gebruik van maken als je die kans krijgt, ja tok :d

Ik zag wat picas van jullie uit The Renegade. Dat was tijdens de periode dat ik er was ook de tent bij uitstek om bovenstaande (met elkaar spelende) meidjes te spotten.
Die Nederlandse tokos waren echt veel te duf, die had ik zo gezien......

Dus: The Renegade is een aanrader. Zeker omdat je voor een halve liter minder betaalde dan een flesje Heineken in de Nederlandse tenten. En die drumboi maakte er ook een sfeertje van (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mannie op maandag 30 juli 2007 om 17:56:
taxi was bij ons steeds 500 forint p.p. (2 euro)

Taxi Steve???

Waarschuw beheerder
Sooo wat een topvakantie zeg!!
Heb het superr gehad, vooral in de Aqua !!

En de jongens? WAUW!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gaally op dinsdag 7 augustus 2007 om 23:56:
Taxi Steve???

Bedoel je soms Steven van Taxi Tony? (Taxi Steven)

Daar gingen wij elke dag mee en dat kostte ons ook 500 forint p.p.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van 'D :flower: op zaterdag 4 augustus 2007 om 21:12:
Hoe zijn de mannen daar dan?

Ik zou zeggen ga ik Siofok naar Coke Beach en zeker dat je mega mooie mannen tegen komt!! :kwijl:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 augustus 2007 om 18:36:
Bedoel je soms Steven van Taxi Tony?

Kwam vaak niet opdagen!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 augustus 2007 om 20:19:
Kwam vaak niet opdagen!

Elke keer bij ons wel..Misschien was je niet lief genoeg:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 augustus 2007 om 18:56:
Misschien was je niet lief genoeg

We waren juist heel erg lief ;-)
Werkzaam bij Revolt Productions
Artiest {SHOWLIST artist 68765, 42248}
Waarschuw beheerder
Morgen 16.15 de bus richting Siof*k :D

10 dagen vrouwen, zuipen en strand B)
Waarschuw beheerder
donateur
Whehe..
De paar keer dat ik deze vakantie in Siofok was, vond ik het echt een Duitser & Blagenparadijs...

Allemaal 17,18 jarige knulletjes die voor het eerst met hun vriendengroep op vakantie zijn... :)

Niets mis mee..
Maar ook niet heel interessant.. O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nonna007 op donderdag 2 augustus 2007 om 22:22:
pak in ieder geval geen party pakket want je krijgt geen waar voor je geld!!

same here.. smeren ze je gewoon aan als je daar aankomt omdat je toch niet beter weet. Met dat kortingspasje doe je toch geen zak. Alleen de kroegentochten zijn gaaf en de Budapest Night is ook superchill.. Club RIO was zeker chill veel club/house-muziek, HEEL veel mooie vrouwen maar je moet er wel vanaf blijven want:
Uitspraak van Harry Mossel op dinsdag 7 augustus 2007 om 21:43:
hoorden zulke vrouwtjes net iets te vaak bij lokaal maffiavolk.....

dikke lamborghini en bentley voor de deur daaro (club Rio)..

verder geen problemen gehad met taxi's / diefstal e.d.

al met al supervette vakantie gehad :D
Verder konden wij goed opschieten met de proppers van de Locomotion, maar van de muziek moet je ma net houden.. Ook club aqua zeker gezellig, veel Nederlanders..
Palace stikt van de Duitsers en je staat een half uur op je bier te w88.

let wel op wat je eet want je bent ziek voor je t weet..;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
jaja...heb 4 weken gedraaid in de Aqua Bar.... verder heb ik weinig tenten van binnen gezien.....bij deze wil ik alle mensen die iedere avond weer in de Aqua waren om er een feestje van te maken bedanken voor een top Werk-vakantie

XXX Feest Dj MAEZTRO

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Da Voice op woensdag 15 augustus 2007 om 17:20:
Alleen de kroegentochten zijn gaaf en de Budapest Night is ook superchill

Zeker weten!
Waarschuw beheerder
Zo dat waren onze 2 weken in siofok!

ik heb me zeker goed vermaakt al was het van maandag tot woensdag behoorlijk leeg overal in de barstreet dus moesten we we wachten op het moment dat alle hongaarse vrouwen weer weekend kregen!

En die zien er goed uit dat was tegen mijn verwachtingen... :)

Wij zijn van de 14 nachten zijn we 12 nachten in de renegade geweest dat uitstekend beviel.....de spagetti house en de captain morgan was ook wel leuk.

Helaas maar 2 dagen de coke beach kunnen zien want de rest was tie gewoon dicht...

Wij hadden een huisje gehuurd via happy home en hebben dus gewoon een losse vlucht geboekt met wizz air.
Daarna met de trein naar ons huisje voor 8000 forint van budapest naar siofok met de trein.... ipv 30.000 forint met de taxi dat scheelt ffies dachten wij zo!

De flurt zijn we 1x geweest toen er die avond stripshows waren en "buy 1 drink get 3" leek ons perfect om helemaal naar de tering te gaan.......maar dat bleek dus alleen te gaan om gin...(rotzooi)
Er waren alleen maar enge lelijke duitse kerels aanwezig die allemaal foto's aan het maken waren van die hongaarse danseressen...

Uitstekende muziek daar in de flurt dat moet ik toe geven...maar aangezien er 98% mannen waren en 2 % vrouw waarvan ook nog es 1,5% van bezet was zijn we binnen een uur weer gillend naar buiten gerent snel terug naar de barstreet!

Palace zijn we in onze laatste week geweest met die schuimparty op maandag en dan schrik je ffies als 3000 entree moet betalen en je nog niet 1x entree hebt betaald die week.
Maar dan denk je als je binnen loopt....ok ik snap het wel een beetje het zag er wel leuk uit.
Maar als je vervolgens ook nog es 1000 voor een biertje moet betalen ipv 520...(echte hollander)

Aanraders voor de mensen die het vakantie gevoel willen hebben en niet tussen al te veel nederlanders willen staan!

Renegade = vooral progressiv,electro en wat populaire dance muziek die in nederland al wat ouder is.(fedde le grand put your hands up en Eric E Beat is rockin)
Met het grote pluspunt een live drummer die geniaal kon drummen hij speelde voor ons een solo dat was echt zo vet!
buiten het seizoen om zat tie in een hongaars bandje maar in de zomermaanden was hij in de renegade zonder 1 avond vrij te hebben zei tie! RESPECT!!!

Spagetti house = achter de renegade met 30% van het publiek dat op tafels danst
Beetje populaire RnB,wat klassiekers en af en toe wat dance muziek.

La Fiesta = een beetje van alles wat qua muziekmaar als die eigenaar op zoon belletje gaat slaan weet de hele kroeg dat het weer tijd wordt voor het momment daarzo....
Dan wordt de bar in de brand gezet op het nummer van scooter fire!!! hahaha

Dan krijgt iedereen vooraan wat shots met bacardi/wodka gevoerd door die kerel die op de bar staat!
Dat moet je een keer hebben gezien!

De captain morgan = een grote boot op het droge met gewoon muziek die je overal hoort maar een keer een kijkje nemen kan geen kwaad ;)

Als laatste in het weekend keertje los gaan in de bacardi bar =
Rnb en dance muziek gewoon lekkere dansbare muziek.

De laatste avond zijn we naar budapest geweest!
In club Dokk
Qua muziek was dit voor mij echt te vet voor woorden
Keiharde techno op zoon oude vissers boot...boven kon je lekker zitten op ideale witte banken en beneden in het vrachtruim was gewoon bijna schranz-achtige muziek echt waanzinnig!!!
De boot schommelde lichtjes zodat je af en toe het idee had dat je dronken was...maar echt schommelen deed de boot pas rond een uurtje of half 5 ;)
De vrienden van mij waren in de RnB tent ernaast maar ik wilde daar gewoon echt niet weg wat een avond was dat!
Alleen los gaan tussen mensen die niks vreemd vonden....en de vrouwen daar deden een wedstrijd wie het korste rokje/hot pants aan had...pffffff

Wat een laatste avond zeg en vervolgens de taxi pakken vanaf daar om onze koffers te halen en meteen door te gaan naar de airport waar we om 6 uur compleet brak zaten!

Conclusie....siofok leuk voor 10 dagen 14 is teveel ....budapest maar snel een lang weekend naartoe terug!
Waarschuw beheerder
Iemand trouwens enig idee hoe deze 2 nummers heten?

Het is een filmpje van de renegade van die meesterlijke drummer!

http://www.youtube.com/watch?v=cKkFw4AkAXg

Waarschuw beheerder
Ik ben net een dag trug en heb het er 13 dagen reuze naar mijn zin gehad samen met m'n vriendin. Dit was mijn eerste vakantie in Siofok, maar of kamperen daar een aanrader is, twijfel ik nog aan.

We waren met (ni)X-travel gegaan en hadden een luxe tent op camping strand wat wij ook wel camping STRONT noemden. Al de eerste dag dat we aankwamen was het rondom de tenten 1 grote vuilnisbelt!!!! Nadat mijn vriendin en ik al wat vrienden gemaakt hadden hebben wij de boel een beetje opgeruimd, want de reisleiding was 9 van de 10x nergens te bekennen.

De eerste dag hebben we dan toch een partypakket genomen, want dat was volgens de reisleidsters echt een aanrader! Dus wij ff voor 2 personen 50.000 Forint neergelegd (200 euries).
KROEGENTOCHT: Was zeker gezellig. Nadat dit een regenachtige avond was, kregen we een parasol aangeboden van x-travel. Dus wij met z'n alle van Fiesta richting Locomotion. Maar we waren net aangekomen in het park naast AQUA, GOOT HET ERUIT!!! Serieus een stortbui die ik nog nooit heb meegemaakt en sereiuze onweer erbij. Dus iedereen ruzieen om een parasol. Toen zijn we maar naar de Aqua gerent en daar brak het feest los! De sfeer was reuze gezellig, en m'n eerste avond kon niet meer stuk!

PALACE SCHUIMPARTY: Ik vond het wel leuk om mee te maken, m'n vriendin had er een andere mening over. Kleine ruimte, veel schuim= LOL :p Je moet goed tegen drukte kunnen want iedereen wil precies onder dat schuimkanon staan. Ik stond er dus onder en het schuim kwam tot zeker een halve meter boven mij uit:D
Verder is Palace een dooie k*t tent. Niks te doen en veel te rustig.

Armin van buuren hebben we maar laten gaan omdat we echt geen zin meer hadden in Palace. Hadden we bijna het kaartje verkocht, komt die stomme duister die het kaartje wilde kopen niet opdagen.

We zijn zeker 4 avonden in de Aqua geweest. Muziek was leuk, sfeer was leuk, drinken goed te betalen dus: PARTYY, na 3e avond was muziek wel beetje saai omdat veel dezelfde nummers gedraaid werden. 4e avond was er een nieuwe dj :D

Steve de Taxichaufeur was echt een topgozer. Super aardige kerel! M'n vriendin en ik stonden vrienden uit te zwaaien maar hadden Steve al gevraagd ofdat we met hem mee konden rijden. Maar de bus reed maar nie weg en ik was bang dat Steve ongeduldig zou worden dus zijn we maar ingestapt, waarna hij zegt: Hee kom eruit en zwaai je vrienden uit joh! en hij ging zelfs mee zwaaien:P

Op de 1na laatste dag Dikke windhoos gehad. 2 tenten voor m'n neus de lucht in gewaaid, parasol achter me aangehad! en zelf nog aan m'n eigen tent gehangen.

Toch een leuke vakantie gehad door grotendeels mooi weer (gem 35* celcius) en goedkope zuipen :D

Volgend jaar hotel:p

Waarschuw beheerder
Owjah: Bijna elke dag uit eten geweest! Met 4 personen uit eten geweest, 2 bier (0,5L) 1 wijn en een Fanta (0,5L), 2 carpaccio, 2 mosselsoep, 4 luxe hoofdgerechten, nagerecht: 4 coctails
Kosten: 55 euro! voor 4 personen. Geen geld dus.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 augustus 2007 om 13:30:
camping STRONT

Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 augustus 2007 om 13:30:
Volgend jaar hotel

100% mee eens man:D

verder was het cool weekje B) paar keer licht zien worden, fikse katers gehad nou dan weten jullie denk ik wel wat ik daar uitgespookt heb:P

Waarschuw beheerder
Voor de mensen die met Gogo zijn geweest: kunnen jullie dat ei van een Pim nog herinneren?! Hij is ontslagen :cheer:

Wat een dombo was dat!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ryfle op donderdag 23 augustus 2007 om 13:55:
paar keer licht zien worden

Ons statement was iedere dag licht zien worden....op 1 dag na is dat gelukt... :)

Iemand trouwens wel eens een brutal burger gegeten in de amerikaanse burger/snackbar in de barstreet?

je eet jezelf gewoon misselijk aan 1 hamburger daaro zo groot damz :s
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [PS] Mister Malibu op maandag 20 augustus 2007 om 20:47:
Iemand trouwens enig idee hoe deze 2 nummers heten?

Het is een filmpje van de renegade van die meesterlijke drummer!

Op dat tweede nummer met die vocal 'can you feel it coming coming' kon je echt heerlijk spacen!
Ik weet daar helaas de titel niet van.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [PS] Mister Malibu op zondag 19 augustus 2007 om 15:47:
buiten het seizoen om zat tie in een hongaars bandje maar in de zomermaanden was hij in de renegade zonder 1 avond vrij te hebben zei tie! RESPECT!!!

Op die Youtube-filmpjes zie je aan zijn kop wel hoe hem dat lukte :d :d

Voor zeker een held die mang (y)
Waarschuw beheerder
Nee,van beide nummers weet werkelijk niemand de titels of de naam van de song....
Echt unfuckin believeble...
Diegene die ze beide weet kan bij mij thuis een kratje bier op komen halen (het zal alleen geen Dreher bier zijn ;) )
Artiest {SHOWLIST artist 169839, 168185}
Waarschuw beheerder
Lekker naar budapest gaan, kom net terug van n 6-daagse trip...JEZUS WAT EEN STAD!! en WAT EEN NACHTLEVEN!!!

En inderdaad...WAT een vrouwen!

ongelofelijk!
Waarschuw beheerder
idd op de juiste plekken zijn hele mooie vrouwen... ;)
Waarschuw beheerder
Ik dacht dat je in budapest juist plekken moest vinden waar je géén mooie vrouwen kon vinden.... en ik heb die plekken niet gevonden!
Waarschuw beheerder
Ghe ghe ghe.....

nee je hebt gelijk maar ik bedoelde eigenlijk:

Op de juiste plekken zijn VEEL mooie vrouwen!
Mooie vrouwen zijn er overal wel.... ;)
Waarschuw beheerder
hehe, idd...budapest is een juiste plek :D
Waarschuw beheerder
de Palace closing party was (l)

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ryfle op zaterdag 25 augustus 2007 om 10:59:
de Palace closing party was (L)

lekker nummertje ook (swimming with the sharks). :)

Waarschuw beheerder
Niet echt mijn muziek. Maar ik denk voor de mensen die van deze stijl houden wel een wahalla geweest moest zijn want in Palace en Flort draaiden ze niks anders. Gelukkig wilden de top dj's van Aqua zo nu dan ff een hardstyle nummertje er doorheen mixen (op verzoek)
Waarschuw beheerder
ach ik hoor ook het liefste harde shit, maar op vakantie verwacht ik zoiets gewoon niet:) losgaan doen we toch wel:bier:
Waarschuw beheerder
Op vakantie in hongarije moet je dat idd niet verwachtten!

Dat nummer
Uitspraak van Ruud.. op zaterdag 25 augustus 2007 om 14:05:
swimming with the sharks

(thnx voor de info) is erg fijn!

Wij zijn een dag voor de closing weg gegaan dat was wel balen!
Maar buiten dat kan nogsteeds niemand mij helpen aan de beide nummers in dit filmpje...

Iemand?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Die vocal is inderdaad geniaal. Ik heb er zelf ook lang naar gezocht en dacht op dit forum het antwoord te kunnen vinden. Ik had me aangemeld op een Hongaars forum, wat het enige vertaaldwerk aan uren heeft gekost, maar ja als Nederlander moet je toch je talen spreken en daar hoort Hongaars nu ook bij. Nu kan ik het antwoord in ieder geval plaatsen;

Sarah Mcleod - He doesn`t love you (Tommy Boy remix)

Er staat een andere remix op het album Regi 4

Veel plezier !!!!!
Waarschuw beheerder
:respect::respect::respect: Wat ben jij een held!!! :respect::respect::respect:

Ik was idd ook al bezig met hongaarse en poolse sites maar kon helaas nog niks vinden.

Heb je dat andere nummer ook kunnen vinden toevallig?

Een ander top nummer wat ik vaak heb gehoord en via een hongaarse site heb weten te vinden is:

Wonderland avenue - White horse (voor de liefhebber ;) )

Waarschuw beheerder
donateur
ik ga ook naar Siofok (heb nog niet geboekt,maar het staat wel op mijn verlanglijstje :) ) maar nu vraag ik mij af
wat nog meer plaatsen zijn behalve Boedapest en Siofok zelf dan..die nog meer het bekijken waard zijn????
Ik ben namelijk niet iemand die heel de week in 1 plaats blijft ..en aangezien wij toch met de auto gaan..

Waarschuw beheerder
siofok is super heftig... omg. wat heb ik me daar vermaakt!

Waarschuw beheerder
donateur
zou het er ook leuk zijn buiten het hoogseizoen?

Waarschuw beheerder
In Siofok denk ik niet, ze leven daar echt van het toerisme

Waarschuw beheerder
wij willen ook met een man 6 richting die kant deze zomer. Zijn er mensen die goede ervaringen met vakantiehuisjes/villa's. Kan er zo hier en daar wel wat vinden maar aanraders zijn altijd welkom:)?

Waarschuw beheerder
zorgen dat je hotelltje boekt zo dicht mogelijk bij de bar streat of de boulevard... hoe je t maar wilt noemen. dan zit je gebakken!

Waarschuw beheerder
Net geboekt voor 10 dagen en heb der zin an :cheer: :D
Waarschuw beheerder
iemand die toevallig naar Sunnybeach, bulgarije is geweest en naar Siofok Hongarije??

Ik zelf ben naar Sunnybeach geweest en nu zitten we te denken aan Siofok, kan ik daar ongeveer hetzelfde verwachten qua prijzen, mensen uitgaan??

Waarschuw beheerder
vermijdt contact met de rendorsec (politie) (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 januari 2008 om 17:05:
Zijn er mensen die goede ervaringen met vakantiehuisjes/villa's. Kan er zo hier en daar wel wat vinden maar aanraders zijn altijd welkom?

Heel verschillend. Wij hadden het geluk dat we vorig jaar een prima huis hadden bij een lief klein oma'tje die nergens niks om gaf. Eigen gedeelte met woonkamer, keuken, 3 slaapkamers, badkamer, veranda etc. Het dametje kwam heel af en toe even kijken hoe het ging maar voor de rest gewoon een eigen leven kunnen leiden. Ook was ons geluk dat we in het centrum waren terechtgekomen (Had begrepen dat Gogo maar 2 huisjes hier had en de rest bij the palace)

Heb ook andere verhalen gehoord dat de huisjes echt zwaar k*t waren, totaal geen privacy en behoorlijke slechte eigenaren van de huisjes. Je moet dus net geluk hebben...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 augustus 2007 om 14:27:
Voor de mensen die met Gogo zijn geweest: kunnen jullie dat ei van een Pim nog herinneren?! Hij is ontslagen

Wat een dombo was dat!!

Haha die Pim wat een sukkel was dat! Hij zat bij ons op de camping, laatste ochtend nog behoorlijk lopen terreuren :devil:

Waarschuw beheerder
Wij hebben geboekt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :cheer: lekker 15 daagjes in een dikke villa!!! :D Ik heb er zin in!!! :D
Waarschuw beheerder
snap niet dat jullie allemaal naar Siofok gaan :nee:

Heb zelf een Hongaarse vriendin, en ben veel in Hongarije, een echte aanrader is Zamardi. rustige plaats, prachtig, dicht bij Siofok en ga eens naar Boedapest, prachtige stad.

Hongarije is al met al een prachtig land
Waarschuw beheerder
tja de meeste mensen gaan hier niet heen om "rustig" te doen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 31 januari 2008 om 11:56:
Wij hebben geboekt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lekker 15 daagjes in een dikke villa!!! Ik heb er zin in!!!

nog maar ongeveer 3.5 maand :cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van L077 op maandag 4 februari 2008 om 02:28:
snap niet dat jullie allemaal naar Siofok gaan

Ben afgelopen zomer in siofok geweest, en dat was gewoon 10 dagen de boel begaaien daar :bier:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 maart 2008 om 11:12:
Ben afgelopen zomer in siofok geweest, en dat was gewoon 10 dagen de boel begaaien daar

precies waar siofok voor bedoelt is, jongens van 17 18 19 jaar.

Waarschuw beheerder
ik ga ook naar hongarije, maar dan naar de camping balatonfured, ligt tegenover siofok :) word de 3e keer B)
Waarschuw beheerder
Ben ook present, vanaf ongeveer 12 juli t/m 27 juli! Een groot feest met alles erop en eraan...:cheers:
Iemand nog leuke tips?

Waarschuw beheerder
Nog maar twee maandjes! :D Ik heb er zin in!
Waarschuw beheerder
JAJA mensen net als afgelopen jaar ga ik weer lekker de maand julie draaien in de Aquabar (op de barstraat met de verlichte palmboom niet te missen)...we hebben heineken ijscold en tal van cocktails voor een lage prijs dus kom zeker een x kijken...(de kroegentochten van de jongerenreizen komen zoiezo langs)

we zien elkaar vast wel...mzzls
Waarschuw beheerder
Gaan dit jaar voor de tigste keer naar Siofok (zijn de tel echt kwijt geraakt).

Kunnen dr beter blijven wonen onderhand, zal ook wel gebeuren als de benzine binnekort de 5 euri gaat toppen. Dan is heen en weer rijden duurder dan blijven.

We gaan zoals altijd met eigen vervoer en regelen daar terplekke onze eigen dikke villa met zwembad. Dit jaar voor het eerst vanuit nederland geregeld via via, maar altijd zelf en zonder een zwaar prijsverhogend buro of reisorganisatie dr tussen. Scheeld ons dik 200 euri pp per week op die manier.

Maar goed voor alle die het nog niet weten: Siofok is modder VET!

Afgelopen jaar wezel warm geweest daarzo en totaal geen druppel regen gezien.

Ieder zn feest maar wij zitten al jaren 90% van de tijd in LOCOMOTION the Partybunker, ook wel bekend als de LOCO.

Gewoon omdat dit voor ons de echte feesttent is van Siofok!

Iedereen gaat daar volledig uit zn plaat, alles kan en niets moet, ze hebben al jaren als enige echte nederlandse feestdj's (sorry Maeztro, niet kwaad bedoeld, maar aan het niveau YORIT of JEROME kan jij toch echt niet tippen. Alleen hun dj-gage is denk ik al van een andere wereld), de nederlandse feestartiesten zoals Starkoo die er kind aan huis zijn en die de tent volledig op zn kop zetten, de meest stabiele en vriendelijkste crew van Siofok loopt er, al die geweldige aktie's als "Zoenen is Gaaf", de IJsblokjesrace, Adje trekken, Onderbroek of slip inleveren voor Kongo (hahahahaha), de LOCO-Paparazzi met zn mega vette camera's die alles voor ons vast legt, het lekkerste en leukste flugelmeisje wat we ooit gezien hebben: Monika, de vriendelijkste en 0,0 agressieve portiers van het hele dorp.........

Kan die hele Flock wel volschrijven maar voor ons is dit de tent in Siofok waar we het liefste zitten en waar wij vinden dat we het beste waar voor ons geld krijgen.

De Aqua is absoluut geen verkeerde tent maar is wel gewoon een "so badly wanna be LOCO" dat merken we al sinds ze voor het eerst open zijn gegaan in 2006 (toen heette dat het feestkasteel).
Het feestkasteel zat afgelopen jaar op een paar meter van de Palace en was daar wel een echt hele slechte kopie van de LOCO. Echt sneu was dat zeg, personeel was ook in no time weg en naar huis ondanks de slogan "nooit meer naar huis".
Ben benieuwd waar ze het dit jaar weer gaan proberen, maar das echt helemaal niets.

Je kan wel denken van "beter goed gejat dan zelf slecht bedacht" maar er gaat toch niets boven een echt "origineel".

Verleden jaar was het, in ieder geval voor ons, helemaal te gek dat ze in de LOCO nederlandse frikandellen hadden en vaak nog gratis ook (tja je moet er maar van houden) en ik las op de site dat ze dit jaar een echte snackbar hebben met meerdere nederlandse snacks.

Wij vinden het zelf ook geweldig dat je er nederlandse TV hebt (in café REMBRANDT, wat naast de LOCO ligt) en dat we er GRATIS konden internetten en GRATIS konden bellen naar Nederland.
Maar ja als je er niet van houdt of het maar niks vindt dan maakt dat niet het verschil.

Wij hebben ondertussen wel begrepen dat de reisorganisatie's de LOCO zo lang mogelijk geheim willen houden voor hun gasten en dat doen ze niet omdat het zo'n slechte tent is..........

Van de 2 grote discotheken (Palace en Flort) gaan wij, als we gaan, meestal naar de Flort omdat we die toch een stukkie gezelliger vinden dan de Palace. Of is het misschien toch omdat we dan sneller terug zijn in de LOCO als het niets is?

Van de verschillende stranden die je er hebt is de Coke Club de grootste en de mooiste maar zijn de stranden aan de campings de gezelligste (maar zijn campings niet altijd gezellig?) en daar is het echt een mengelmoes aan nationaliteiten. Waarbij onze voorkeur in interesse vooral uit gaat naar de scandinavische gasten :-)
Het water is overal hetzelfde, lekker warm en schoon. Alleen voor de liefhebbers van zandstranden is het een tegenvaller want die heb je dr eigenlijk niet. De kanten liggen vol met rotsblokken en via aangelegde trappen kan je het water in. De bodem van het Balaton is overigens wel van zand en dat merk je wel in je zwembroek........

Het eten is er top en kost idd geen drol, voor de beste steaks van Siófok moet je naar de White Horse (tegenover Hotel Azur) en ook een absolute aanrader is Mephisto (50 meter van de watertoren in het parallelstraatje met de hoofdstraat)
De allerbeste cocktails kan je vinden in de koffieshop/cocktailbar helemaal aan het begin van de boulevard (tegenover een grote parkeerplaats)

En diegene die echt goedkope drank zoeken, die moeten denk ik maar naar Albabie op vakantie gaan (ligt ook nog eens aan de Middelandse Zee) want de drank is in Siofok zeker niet echt goedkoop te noemen. Maar wat de f*ck zeg we zijn ook nog eens een keer op vakantie........
Van een avondje Noordwijk of Scheveningen kunnen wij wel 3 dagen uit de plaat in Siófok dus zo duur is het ook weer niet, maar minstens net zo goedkoop als bij ons in het dorp in de kroeg........ Dus voor ons dorpelingen is Siofok of de LOCO toch net zo "duur" als bij ons in het dorp op de hei (waar het hele jaar, met uitzondering van de jaarlijkse kermis, geen reet te doen is).

Dus wat is nou duur, speciaal als je op vakantie bent en vakantie wilt vieren.........

niet MOKKEN wij gaan SIOFOKKEN:-)
(sorry LOCO voor het lenen van jullie slogan)

Dames en heren, de groeten en een fijne urlaub in Siófok gewenst,

Evil Knievel
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 'D :flower: op woensdag 15 augustus 2007 om 00:38:
Whehe..
De paar keer dat ik deze vakantie in Siofok was, vond ik het echt een Duitser & Blagenparadijs...

Allemaal 17,18 jarige knulletjes die voor het eerst met hun vriendengroep op vakantie zijn... :)

Haha hebben wij ook gedaan toen we idd 17 waren. Prachtige tijd daar gehad, zou er nu denk ik niet meer heengaan.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Evil Inside op maandag 26 mei 2008 om 04:44:
De Aqua is absoluut geen verkeerde tent maar is wel gewoon een "so badly wanna be LOCO" dat merken we al sinds ze voor het eerst open zijn gegaan in 2006 (toen heette dat het feestkasteel).

dat je al jaren helemaal leip vd loco bent is duidelijk.... maar als ik iets niet heb geprobeerd afgelopen jaar is het wel op die :met hossende boeren gevulde(met alle respect) in hun blote barst in hun eigen zweet en bier staande zuipschuitenkelder te lijken...

in de aqua bar is toch een leuk sfeertje omdat er ook wat engelse/duitse/hongaarse schonen tussendoor rondhuppelen en niet te vergeten een terras aan de barstreet...daar hou ik dan weer van..

meters bier/frikandellen/flugels/polonaise enz.. is idd loco op z'n best( niks mis mee als je dr van houd)... en toen ik ieder jaar op mallorca zat ging ik ook naar de veronica-bar aldaar om te knallen met starkoo, huub hangop, feestteam en meer van die gekkigheid want die maken er een echt apreskifeest van maar gelukkig zat ik vorig jaar iedere avond vol met een prima sfeer en leuke mensen...veel avonden als laatst dicht vd barstreet en dat redt je echt niet met een loco-look-a-like tent

over het feestkasteel weet ik verders weinig te melden...behalve dat idd een gedeelte van het personeel overstapte naar de aquabar (was blijkbaar niet zo gezellig daar haha)

hoop dat je dit jaar net zo'n toffe locotijd hebt..en mischien kom je eens een biertje of cocktail bij mij in de aquabar halen..

mzzls
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Evil inside je kunt ook overdrijven natuurlijk
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MÆZTRO op dinsdag 17 juni 2008 om 11:38:
hoop dat je dit jaar net zo'n toffe locotijd hebt..en mischien kom je eens een biertje of cocktail bij mij in de aquabar halen..

2 weken present, makker! lekker knalluh!!! jwt :respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MÆZTRO op dinsdag 17 juni 2008 om 11:38:
dat je al jaren helemaal leip vd loco bent is duidelijk.... maar als ik iets niet heb geprobeerd afgelopen jaar is het wel op die :met hossende boeren gevulde(met alle respect) in hun blote barst in hun eigen zweet en bier staande zuipschuitenkelder te lijken...

in de aqua bar is toch een leuk sfeertje omdat er ook wat engelse/duitse/hongaarse schonen tussendoor rondhuppelen en niet te vergeten een terras aan de barstreet...daar hou ik dan weer van..

:respect:

@ Evil: Waarom ga je op vakantie naar Siofok als je in Schubbekutteveen ook kan feesten op NL-muziek in een NL-tent met NL-gasten en nog meer Nederlandse dingen.

Met onze vakantie vorig jaar 1x 5 minuten in die kuttent de Loco geweest en binnen 5 minuten stonden we weer buiten. Ik neem aan dat je nog nooit op het strand bent geweest met die verschillende barretjes en clubtenten. Damn dat is pas een feest, met de hongaarse schonen die er volop rondlopen! En niet te vergeten, het is daar GEWOON gezellig. Niet dat overdreven gedoe van die 18 jarige nederlandse knulletjes die meteen raar gaan doen als je per ongeluk tegen ze aanbotst etc.

Tip: Kijk eens verder dan je neus lang is!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nu k al die verhalen lees in dit bericht en in andere berichten krijg k steeds meer zin!!! :D
Siofok 2008 here we come!!! nog een maandje en dan optimaal LOS!!!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
siofok wel vetjes :) leuke ruime boelevard en steegjes met kroegjes etc.
en dat busje dat naar de palace rijdt :roflol:

Me vakantie liefde woont in boedapest! moet daar eigenlijk keer heen :$ O:)
Kwa prijzen met stappen kan ik me nog herrinneren dat dat niet super goedkoop was. bij palace.
maarja is alweer 2 jaar terug :O

weet nog niet echt waar ik dit jaar op vakantie ga.
iemand nog tips!
Waarschuw beheerder
donateur
vorig jaar geweest siofok.. was echt TE vet :D :lol:

[img width=640 height=480 cacheid=000fa59c002bdd1ae27ec8061a02470168]http://img394.imageshack.us/img394/4931/dsc04548wb0.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
is er nog wat "hollands groen" te krijgen daar of valt dat vies tegen?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gertjeee op donderdag 3 juli 2008 om 01:27:

Zie je dat gras niet hierboven op die foto? Allemaal gelegd door een Ermelo's grasbedrijf!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Gertjeee op donderdag 3 juli 2008 om 01:27:

als je met de bus gaat kun je makkelijk wat green stuff mee nemen ;)
Waarschuw beheerder
Hi,

nog mensen die volgende week naar Siofok gaan?
Voor de verandering, ik ben een Belg :p
Waarschuw beheerder
vanaf 4 augustus ook twee week in Siofuck ben erg benieuwd maar weet nu al dat ik niet vaak te vinden ben in de Loco... qua verhalen via via ga ik liever naar de beachclubs etc. Over de wiet; heb je niet meteen een wapenstok in je reet zodra je gepakt wordt door de plisie?

die picca hierboven beloofd veel goeds respect daarvoor:D

Waarschuw beheerder
donateur
Waarom drugs meenemen ? Je kan toch wel 10-15 dagen zonder wiet oid...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 juli 2008 om 18:33:

Daar vraag je mij wat...het is niet voor mij ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mannie op donderdag 3 juli 2008 om 13:23:
als je met de bus gaat kun je makkelijk wat green stuff mee nemen

Als je met de bus gaat kun je alles meenemen ;)
Waarschuw beheerder
Kan je ook van die goedkope neppe polo's en andere (door kinderarbeid verworven) kleding kopen? kom net van Turkijke en daar kon je echt de wereld aan goedkope kleding krijgen.
Waarschuw beheerder
Klinkt goed allemaal als ik het zo lees! :D

Zin in! 21 juli B)
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 juli 2008 om 18:33:

is geen questie van zonder kunnen, is een questie van daar lekker smoken :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Gertjeee op woensdag 9 juli 2008 om 01:52:
is geen questie van zonder kunnen, is een questie van daar lekker smoken :)

paar grammetjes wiet kun je makkelijk meenemen.. neem gewoon mee in je handbagage in de bus.. gooi het zolang bovenop of onder een stoel ofzo.. vorig jaar alleen controle van ID kaart gehad..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van <<stfu>> op zondag 6 juli 2008 om 15:49:
maar weet nu al dat ik niet vaak te vinden ben in de Loco... qua verhalen via via ga ik liever naar de beachclubs etc.

:respect: Beste keuze die je gaat maken!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 juli 2008 om 08:47:
Uitspraak van <<stfu>> op zondag 6 juli 2008 om 15:49:
maar weet nu al dat ik niet vaak te vinden ben in de Loco... qua verhalen via via ga ik liever naar de beachclubs etc.

:respect: Beste keuze die je gaat maken!

Inderdaad, de Loco is gewoon helemaal nikx... leuke verkooppraatjes maar op Barstreet is het gewoon te doen!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 juli 2008 om 12:21:
maar op Barstreet is het gewoon te doen

Loco zit aan barstreet;)

Maar snap wat je bedoeld, loco=kut en zou verboden moeten worden;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 juli 2008 om 13:22:
Loco zit aan barstreet;)

Maar snap wat je bedoeld, loco=kut en zou verboden moeten worden;)

Hoe zit het met de Aquabar dan? een vriend van me, is DJ daar....en die maakt er wel een leuk feest van!
Waarschuw beheerder
http://www.palace.hu/en/index_intro.html

iemand met deze tent ervaring?
Waarschuw beheerder
palace moet dé tent zijn nou..... verschrikkelijk!!

beetje daar in die straat bij aqua en op coke beach is beste, gokhalltej en de geweldige schopbal whehehe
Waarschuw beheerder
Uitspraak van B:bier: op donderdag 10 juli 2008 om 20:41:
beetje daar in die straat bij aqua en op coke beach is beste, gokhalltej en de geweldige schopbal whehehe

http://www.aquasiofok.com/

Aquabar, siofok...wel gedeeltelijk onder constructie...:9

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gertjeee op woensdag 9 juli 2008 om 01:52:
is geen questie van zonder kunnen, is een questie van daar lekker smoken

:) lekker
Waarschuw beheerder

verklaar u nader
Waarschuw beheerder
donateur

ja idd zeker mee eens
wat een kut tent die palace.. zijn er 1 avondje geweest.. meteen 3 ruzies gezien en een kutsfeer..
terwijl als je naar de barstreet en de strandtentjes gaat je veel ander publiek ziet, veel gezelliger (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mannie op zondag 13 juli 2008 om 14:35:
wat een kut tent die palace..

was 6 en 8 jaar geleden toch goed te doen daar :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van skoebenakkie op maandag 14 juli 2008 om 18:34:
was 6 en 8 jaar geleden toch goed te doen daar :D

3de verdieping zeker :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mannie op dinsdag 15 juli 2008 om 22:33:
3de verdieping zeker

volle flesjes mee naar boven smokkelen en lekker langzaam drinken. elke 2 min komen ze aan je flesje voelen :lol:
Waarschuw beheerder
iemand nog geweest hier laatste tijd? of die gaat?

Waarschuw beheerder
Siovok is vet.... alleen geen grote discotheken, maar genoeg plaatsen waar je goed kan zuipen....vooral de ABSYNTH :)

Waarschuw beheerder
www.cokeclub.hu

Waarschuw beheerder
siofok was super!

we zaten in een villa vlakbij de spar, dus locomotion was ook op loopafstand. En naast de villa zat een klein hongaars kroegje waar je voor 300 florint mixjes/cocktails en heineken kon halen. (redelijk) goedkoop drinken kan dus wel...Alleen moet je dan niet in de barstreet zijn. Daar zijn de prijzen eigelijk hetzelfde als in Nederland ongeveer.

De barstreet was supergezellig, We zijn vooral veel in de locomotion, een cocktailbar en in de aqua geweest. Vond beide tenten heel gezellig

De palace vond ik niet zoveel aan...En die bus die daarheen rijd, vertrouw ik voor geen meter. hahah!

Waarschuw beheerder
Siofok... je kan beter zeggen siofuck!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
whehahahaha siofuck, HONGarije
Waarschuw beheerder
vond er eerlijk gezegd helemaal niks aan.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bacolul :/ op woensdag 6 augustus 2008 om 16:55:
vond er eerlijk gezegd helemaal niks aan.

Idem dito.

Alleen taxi tony bellen ofzo, om te vragen of die ff door de McDrive kon rijden was wel lache.. maar dat was 2 jaar terug.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
siofuck
wat een kut oord
ze naaien je egt waar je bij staat !
en de hongaren zijn ook egt niet de leukste mensen hoor !
nerver again

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MurielZoé op zaterdag 9 augustus 2008 om 12:08:
nerver again

INDERDAAD!!

Waarschuw beheerder
never again :no:

enigste voordeel is dat het eten en drinken geen reet kost, maar voor de rest (n)
laatste aanpassing