Partyflock
 
Forumonderwerp · 923157
Dit wordt het waarschijnlik ..

Dus ik d8 doe eens gek en open een topic :D
Dan hebben jullie het toch beter voor elkaar gehad dan ik. Uiteraard heb ik zulke smatjes ook genoeg gezien, alleen hoorden zulke vrouwtjes net iets te vaak bij lokaal maffiavolk.....

Dass war ein bisschen schade alles :d
 
Uitspraak van Harry Mossel op dinsdag 7 augustus 2007 om 21:43:
Dan hebben jullie het toch beter voor elkaar gehad dan ik. Uiteraard heb ik zulke smatjes ook genoeg gezien, alleen hoorden zulke vrouwtjes net iets te vaak bij lokaal maffiavolk.....

Bij ons waren ze zeer toegankelijk;)
Gelijk gebruik van maken als je die kans krijgt, ja tok :d

Ik zag wat picas van jullie uit The Renegade. Dat was tijdens de periode dat ik er was ook de tent bij uitstek om bovenstaande (met elkaar spelende) meidjes te spotten.
Die Nederlandse tokos waren echt veel te duf, die had ik zo gezien......

Dus: The Renegade is een aanrader. Zeker omdat je voor een halve liter minder betaalde dan een flesje Heineken in de Nederlandse tenten. En die drumboi maakte er ook een sfeertje van (y)
Uitspraak van Mannie op maandag 30 juli 2007 om 17:56:
taxi was bij ons steeds 500 forint p.p. (2 euro)

Taxi Steve???
 
Sooo wat een topvakantie zeg!!
Heb het superr gehad, vooral in de Aqua !!

En de jongens? WAUW!!
 
Uitspraak van Gaally op dinsdag 7 augustus 2007 om 23:56:
Taxi Steve???

Bedoel je soms Steven van Taxi Tony? (Taxi Steven)

Daar gingen wij elke dag mee en dat kostte ons ook 500 forint p.p.
 
Uitspraak van 'D :flower: op zaterdag 4 augustus 2007 om 21:12:
Hoe zijn de mannen daar dan?

Ik zou zeggen ga ik Siofok naar Coke Beach en zeker dat je mega mooie mannen tegen komt!! :kwijl:
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 augustus 2007 om 18:36:
Bedoel je soms Steven van Taxi Tony?

Kwam vaak niet opdagen!
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 augustus 2007 om 20:19:
Kwam vaak niet opdagen!

Elke keer bij ons wel..Misschien was je niet lief genoeg:P
 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 augustus 2007 om 18:56:
Misschien was je niet lief genoeg

We waren juist heel erg lief ;-)
Werkzaam bij Revolt Productions
Artiest {SHOWLIST artist 68765, 42248}
Morgen 16.15 de bus richting Siof*k :D

10 dagen vrouwen, zuipen en strand B)
Whehe..
De paar keer dat ik deze vakantie in Siofok was, vond ik het echt een Duitser & Blagenparadijs...

Allemaal 17,18 jarige knulletjes die voor het eerst met hun vriendengroep op vakantie zijn... :)

Niets mis mee..
Maar ook niet heel interessant.. O:)
Uitspraak van Nonna007 op donderdag 2 augustus 2007 om 22:22:
Uitspraak van Ruud.. op woensdag 18 juli 2007 om 15:00:
pak in ieder geval geen party pakket want je krijgt geen waar voor je geld!!

same here.. smeren ze je gewoon aan als je daar aankomt omdat je toch niet beter weet. Met dat kortingspasje doe je toch geen zak. Alleen de kroegentochten zijn gaaf en de Budapest Night is ook superchill.. Club RIO was zeker chill veel club/house-muziek, HEEL veel mooie vrouwen maar je moet er wel vanaf blijven want:
Uitspraak van Harry Mossel op dinsdag 7 augustus 2007 om 21:43:
hoorden zulke vrouwtjes net iets te vaak bij lokaal maffiavolk.....

dikke lamborghini en bentley voor de deur daaro (club Rio)..

verder geen problemen gehad met taxi's / diefstal e.d.

al met al supervette vakantie gehad :D
Verder konden wij goed opschieten met de proppers van de Locomotion, maar van de muziek moet je ma net houden.. Ook club aqua zeker gezellig, veel Nederlanders..
Palace stikt van de Duitsers en je staat een half uur op je bier te w88.

let wel op wat je eet want je bent ziek voor je t weet..;)
laatste aanpassing
jaja...heb 4 weken gedraaid in de Aqua Bar.... verder heb ik weinig tenten van binnen gezien.....bij deze wil ik alle mensen die iedere avond weer in de Aqua waren om er een feestje van te maken bedanken voor een top Werk-vakantie

XXX Feest Dj MAEZTRO
 
Uitspraak van Da Voice op woensdag 15 augustus 2007 om 17:20:
Alleen de kroegentochten zijn gaaf en de Budapest Night is ook superchill

Zeker weten!
Zo dat waren onze 2 weken in siofok!

ik heb me zeker goed vermaakt al was het van maandag tot woensdag behoorlijk leeg overal in de barstreet dus moesten we we wachten op het moment dat alle hongaarse vrouwen weer weekend kregen!

En die zien er goed uit dat was tegen mijn verwachtingen... :)

Wij zijn van de 14 nachten zijn we 12 nachten in de renegade geweest dat uitstekend beviel.....de spagetti house en de captain morgan was ook wel leuk.

Helaas maar 2 dagen de coke beach kunnen zien want de rest was tie gewoon dicht...

Wij hadden een huisje gehuurd via happy home en hebben dus gewoon een losse vlucht geboekt met wizz air.
Daarna met de trein naar ons huisje voor 8000 forint van budapest naar siofok met de trein.... ipv 30.000 forint met de taxi dat scheelt ffies dachten wij zo!

De flurt zijn we 1x geweest toen er die avond stripshows waren en "buy 1 drink get 3" leek ons perfect om helemaal naar de tering te gaan.......maar dat bleek dus alleen te gaan om gin...(rotzooi)
Er waren alleen maar enge lelijke duitse kerels aanwezig die allemaal foto's aan het maken waren van die hongaarse danseressen...

Uitstekende muziek daar in de flurt dat moet ik toe geven...maar aangezien er 98% mannen waren en 2 % vrouw waarvan ook nog es 1,5% van bezet was zijn we binnen een uur weer gillend naar buiten gerent snel terug naar de barstreet!

Palace zijn we in onze laatste week geweest met die schuimparty op maandag en dan schrik je ffies als 3000 entree moet betalen en je nog niet 1x entree hebt betaald die week.
Maar dan denk je als je binnen loopt....ok ik snap het wel een beetje het zag er wel leuk uit.
Maar als je vervolgens ook nog es 1000 voor een biertje moet betalen ipv 520...(echte hollander)

Aanraders voor de mensen die het vakantie gevoel willen hebben en niet tussen al te veel nederlanders willen staan!

Renegade = vooral progressiv,electro en wat populaire dance muziek die in nederland al wat ouder is.(fedde le grand put your hands up en Eric E Beat is rockin)
Met het grote pluspunt een live drummer die geniaal kon drummen hij speelde voor ons een solo dat was echt zo vet!
buiten het seizoen om zat tie in een hongaars bandje maar in de zomermaanden was hij in de renegade zonder 1 avond vrij te hebben zei tie! RESPECT!!!

Spagetti house = achter de renegade met 30% van het publiek dat op tafels danst
Beetje populaire RnB,wat klassiekers en af en toe wat dance muziek.

La Fiesta = een beetje van alles wat qua muziekmaar als die eigenaar op zoon belletje gaat slaan weet de hele kroeg dat het weer tijd wordt voor het momment daarzo....
Dan wordt de bar in de brand gezet op het nummer van scooter fire!!! hahaha

Dan krijgt iedereen vooraan wat shots met bacardi/wodka gevoerd door die kerel die op de bar staat!
Dat moet je een keer hebben gezien!

De captain morgan = een grote boot op het droge met gewoon muziek die je overal hoort maar een keer een kijkje nemen kan geen kwaad ;)

Als laatste in het weekend keertje los gaan in de bacardi bar =
Rnb en dance muziek gewoon lekkere dansbare muziek.

De laatste avond zijn we naar budapest geweest!
In club Dokk
Qua muziek was dit voor mij echt te vet voor woorden
Keiharde techno op zoon oude vissers boot...boven kon je lekker zitten op ideale witte banken en beneden in het vrachtruim was gewoon bijna schranz-achtige muziek echt waanzinnig!!!
De boot schommelde lichtjes zodat je af en toe het idee had dat je dronken was...maar echt schommelen deed de boot pas rond een uurtje of half 5 ;)
De vrienden van mij waren in de RnB tent ernaast maar ik wilde daar gewoon echt niet weg wat een avond was dat!
Alleen los gaan tussen mensen die niks vreemd vonden....en de vrouwen daar deden een wedstrijd wie het korste rokje/hot pants aan had...pffffff

Wat een laatste avond zeg en vervolgens de taxi pakken vanaf daar om onze koffers te halen en meteen door te gaan naar de airport waar we om 6 uur compleet brak zaten!

Conclusie....siofok leuk voor 10 dagen 14 is teveel ....budapest maar snel een lang weekend naartoe terug!
Iemand trouwens enig idee hoe deze 2 nummers heten?

Het is een filmpje van de renegade van die meesterlijke drummer!

http://www.youtube.com/watch?v=cKkFw4AkAXg
 
Ik ben net een dag trug en heb het er 13 dagen reuze naar mijn zin gehad samen met m'n vriendin. Dit was mijn eerste vakantie in Siofok, maar of kamperen daar een aanrader is, twijfel ik nog aan.

We waren met (ni)X-travel gegaan en hadden een luxe tent op camping strand wat wij ook wel camping STRONT noemden. Al de eerste dag dat we aankwamen was het rondom de tenten 1 grote vuilnisbelt!!!! Nadat mijn vriendin en ik al wat vrienden gemaakt hadden hebben wij de boel een beetje opgeruimd, want de reisleiding was 9 van de 10x nergens te bekennen.

De eerste dag hebben we dan toch een partypakket genomen, want dat was volgens de reisleidsters echt een aanrader! Dus wij ff voor 2 personen 50.000 Forint neergelegd (200 euries).
KROEGENTOCHT: Was zeker gezellig. Nadat dit een regenachtige avond was, kregen we een parasol aangeboden van x-travel. Dus wij met z'n alle van Fiesta richting Locomotion. Maar we waren net aangekomen in het park naast AQUA, GOOT HET ERUIT!!! Serieus een stortbui die ik nog nooit heb meegemaakt en sereiuze onweer erbij. Dus iedereen ruzieen om een parasol. Toen zijn we maar naar de Aqua gerent en daar brak het feest los! De sfeer was reuze gezellig, en m'n eerste avond kon niet meer stuk!

PALACE SCHUIMPARTY: Ik vond het wel leuk om mee te maken, m'n vriendin had er een andere mening over. Kleine ruimte, veel schuim= LOL :p Je moet goed tegen drukte kunnen want iedereen wil precies onder dat schuimkanon staan. Ik stond er dus onder en het schuim kwam tot zeker een halve meter boven mij uit:D
Verder is Palace een dooie k*t tent. Niks te doen en veel te rustig.

Armin van buuren hebben we maar laten gaan omdat we echt geen zin meer hadden in Palace. Hadden we bijna het kaartje verkocht, komt die stomme duister die het kaartje wilde kopen niet opdagen.

We zijn zeker 4 avonden in de Aqua geweest. Muziek was leuk, sfeer was leuk, drinken goed te betalen dus: PARTYY, na 3e avond was muziek wel beetje saai omdat veel dezelfde nummers gedraaid werden. 4e avond was er een nieuwe dj :D

Steve de Taxichaufeur was echt een topgozer. Super aardige kerel! M'n vriendin en ik stonden vrienden uit te zwaaien maar hadden Steve al gevraagd ofdat we met hem mee konden rijden. Maar de bus reed maar nie weg en ik was bang dat Steve ongeduldig zou worden dus zijn we maar ingestapt, waarna hij zegt: Hee kom eruit en zwaai je vrienden uit joh! en hij ging zelfs mee zwaaien:P

Op de 1na laatste dag Dikke windhoos gehad. 2 tenten voor m'n neus de lucht in gewaaid, parasol achter me aangehad! en zelf nog aan m'n eigen tent gehangen.

Toch een leuke vakantie gehad door grotendeels mooi weer (gem 35* celcius) en goedkope zuipen :D

Volgend jaar hotel:p
 
Owjah: Bijna elke dag uit eten geweest! Met 4 personen uit eten geweest, 2 bier (0,5L) 1 wijn en een Fanta (0,5L), 2 carpaccio, 2 mosselsoep, 4 luxe hoofdgerechten, nagerecht: 4 coctails
Kosten: 55 euro! voor 4 personen. Geen geld dus.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 augustus 2007 om 13:30:
camping STRONT

Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 augustus 2007 om 13:30:
Volgend jaar hotel

100% mee eens man:D

verder was het cool weekje B) paar keer licht zien worden, fikse katers gehad nou dan weten jullie denk ik wel wat ik daar uitgespookt heb:P
 
Voor de mensen die met Gogo zijn geweest: kunnen jullie dat ei van een Pim nog herinneren?! Hij is ontslagen :cheer:

Wat een dombo was dat!!
Uitspraak van Ryfle op donderdag 23 augustus 2007 om 13:55:
paar keer licht zien worden

Ons statement was iedere dag licht zien worden....op 1 dag na is dat gelukt... :)

Iemand trouwens wel eens een brutal burger gegeten in de amerikaanse burger/snackbar in de barstreet?

je eet jezelf gewoon misselijk aan 1 hamburger daaro zo groot damz :s
laatste aanpassing
Uitspraak van [PS] Mister Malibu op maandag 20 augustus 2007 om 20:47:
Iemand trouwens enig idee hoe deze 2 nummers heten?

Het is een filmpje van de renegade van die meesterlijke drummer!

http://www.youtube.com/watch?v=cKkFw4AkAXg

Op dat tweede nummer met die vocal 'can you feel it coming coming' kon je echt heerlijk spacen!
Ik weet daar helaas de titel niet van.
Uitspraak van [PS] Mister Malibu op zondag 19 augustus 2007 om 15:47:
buiten het seizoen om zat tie in een hongaars bandje maar in de zomermaanden was hij in de renegade zonder 1 avond vrij te hebben zei tie! RESPECT!!!

Op die Youtube-filmpjes zie je aan zijn kop wel hoe hem dat lukte :d :d

Voor zeker een held die mang (y)
Nee,van beide nummers weet werkelijk niemand de titels of de naam van de song....
Echt unfuckin believeble...
Diegene die ze beide weet kan bij mij thuis een kratje bier op komen halen (het zal alleen geen Dreher bier zijn ;) )
Artiest {SHOWLIST artist 169839, 168185}
Lekker naar budapest gaan, kom net terug van n 6-daagse trip...JEZUS WAT EEN STAD!! en WAT EEN NACHTLEVEN!!!

En inderdaad...WAT een vrouwen!

ongelofelijk!
idd op de juiste plekken zijn hele mooie vrouwen... ;)
Ik dacht dat je in budapest juist plekken moest vinden waar je géén mooie vrouwen kon vinden.... en ik heb die plekken niet gevonden!
Ghe ghe ghe.....

nee je hebt gelijk maar ik bedoelde eigenlijk:

Op de juiste plekken zijn VEEL mooie vrouwen!
Mooie vrouwen zijn er overal wel.... ;)
hehe, idd...budapest is een juiste plek :D
de Palace closing party was (l)

laatste aanpassing door een beheerder
Uitspraak van Ryfle op zaterdag 25 augustus 2007 om 10:59:
de Palace closing party was (L)

lekker nummertje ook (swimming with the sharks). :)
 
Niet echt mijn muziek. Maar ik denk voor de mensen die van deze stijl houden wel een wahalla geweest moest zijn want in Palace en Flort draaiden ze niks anders. Gelukkig wilden de top dj's van Aqua zo nu dan ff een hardstyle nummertje er doorheen mixen (op verzoek)
ach ik hoor ook het liefste harde shit, maar op vakantie verwacht ik zoiets gewoon niet:) losgaan doen we toch wel:bier:
Op vakantie in hongarije moet je dat idd niet verwachtten!

Dat nummer
Uitspraak van Ruud.. op zaterdag 25 augustus 2007 om 14:05:
swimming with the sharks

(thnx voor de info) is erg fijn!

Wij zijn een dag voor de closing weg gegaan dat was wel balen!
Maar buiten dat kan nogsteeds niemand mij helpen aan de beide nummers in dit filmpje...

http://www.youtube.com/watch?v=cKkFw4AkAXg

Iemand?
laatste aanpassing
Die vocal is inderdaad geniaal. Ik heb er zelf ook lang naar gezocht en dacht op dit forum het antwoord te kunnen vinden. Ik had me aangemeld op een Hongaars forum, wat het enige vertaaldwerk aan uren heeft gekost, maar ja als Nederlander moet je toch je talen spreken en daar hoort Hongaars nu ook bij. Nu kan ik het antwoord in ieder geval plaatsen;

Sarah Mcleod - He doesn`t love you (Tommy Boy remix)

Er staat een andere remix op het album Regi 4

Veel plezier !!!!!
:respect::respect::respect: Wat ben jij een held!!! :respect::respect::respect:

Ik was idd ook al bezig met hongaarse en poolse sites maar kon helaas nog niks vinden.

Heb je dat andere nummer ook kunnen vinden toevallig?

Een ander top nummer wat ik vaak heb gehoord en via een hongaarse site heb weten te vinden is:

Wonderland avenue - White horse (voor de liefhebber ;) )
 
ik ga ook naar Siofok (heb nog niet geboekt,maar het staat wel op mijn verlanglijstje :) ) maar nu vraag ik mij af
wat nog meer plaatsen zijn behalve Boedapest en Siofok zelf dan..die nog meer het bekijken waard zijn????
Ik ben namelijk niet iemand die heel de week in 1 plaats blijft ..en aangezien wij toch met de auto gaan..
 
siofok is super heftig... omg. wat heb ik me daar vermaakt!
 
zou het er ook leuk zijn buiten het hoogseizoen?
 
In Siofok denk ik niet, ze leven daar echt van het toerisme
 
wij willen ook met een man 6 richting die kant deze zomer. Zijn er mensen die goede ervaringen met vakantiehuisjes/villa's. Kan er zo hier en daar wel wat vinden maar aanraders zijn altijd welkom:)?
 
zorgen dat je hotelltje boekt zo dicht mogelijk bij de bar streat of de boulevard... hoe je t maar wilt noemen. dan zit je gebakken!
 
Net geboekt voor 10 dagen en heb der zin an :cheer: :D
iemand die toevallig naar Sunnybeach, bulgarije is geweest en naar Siofok Hongarije??

Ik zelf ben naar Sunnybeach geweest en nu zitten we te denken aan Siofok, kan ik daar ongeveer hetzelfde verwachten qua prijzen, mensen uitgaan??
 
vermijdt contact met de rendorsec (politie) (y)
 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 januari 2008 om 17:05:
Zijn er mensen die goede ervaringen met vakantiehuisjes/villa's. Kan er zo hier en daar wel wat vinden maar aanraders zijn altijd welkom?

Heel verschillend. Wij hadden het geluk dat we vorig jaar een prima huis hadden bij een lief klein oma'tje die nergens niks om gaf. Eigen gedeelte met woonkamer, keuken, 3 slaapkamers, badkamer, veranda etc. Het dametje kwam heel af en toe even kijken hoe het ging maar voor de rest gewoon een eigen leven kunnen leiden. Ook was ons geluk dat we in het centrum waren terechtgekomen (Had begrepen dat Gogo maar 2 huisjes hier had en de rest bij the palace)

Heb ook andere verhalen gehoord dat de huisjes echt zwaar k*t waren, totaal geen privacy en behoorlijke slechte eigenaren van de huisjes. Je moet dus net geluk hebben...
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 augustus 2007 om 14:27:
Voor de mensen die met Gogo zijn geweest: kunnen jullie dat ei van een Pim nog herinneren?! Hij is ontslagen

Wat een dombo was dat!!

Haha die Pim wat een sukkel was dat! Hij zat bij ons op de camping, laatste ochtend nog behoorlijk lopen terreuren :devil:
 
Wij hebben geboekt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :cheer: lekker 15 daagjes in een dikke villa!!! :D Ik heb er zin in!!! :D