Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Bek dicht dikzakken.
Hardcore en die kanker bende moet dood,steft allemaal.
En ja in hoogeveen hebben ze internet en drenthe is kut en drenthe is klote en ik wil terug naar noord holland!!
Nu moeten jullie dood.
Is er soms wat mis met homo's.
Ik weet zkr dat die site jou goed geholpen heb he Mama van Baby Djaidon?
Daar heb je zkr deze site gevonden,je bent een hoer.
En ik zie er beter uit dan jullie,jullie zijn gewoon jaloers en zegge dingen om jullie beter te voelen lol.
Ja zo kan je zkr je baby normaal krijgen he?
Bv een goeie plastische chirugie voor dat rare hoofd en gezicht en beter eten inplaats van moeders stront.
Wat is eht ene jongen of een meisje of iets dat we nog niet kennen?
Trivio
Jou moeder is focking lelijk.
partyflock onderneem iets ofzo.
Wat is eht ene jongen of een meisje of iets dat we nog niet kennen?
Ip Ban slotje
drugsbaby think
partyflock onderneem iets ofzo.
ja partyflock onderneem iets tegen deze
Ip Ban slotje
Ach niet zo zeiken stelletje zeikerts.
Ik weet dat jullie dit leuk vinden,jullie doen maar alsof jullie me niet mogen om erbij te horen!
Beetje FAKEN! om erbij te horen dat doen jullie lol,LOSERS!
En ja nu hebben jullie teminste wat te doen met jullie nutteloze leventjes.
misschien vinden de partyflockmedewerkers het wel amusant!! ik wel in ieder geval LOL
misschien vinden de partyflockmedewerkers het wel amusant!! ik wel in ieder geval LOL
''Vertel is,hoe zie me ma eruit? ''
Focking lelijk.
Nog steeds geen envelopjes geklikt?
BELTEGOED je bent echt cliche en dom...
het is ten 1ste FUCKING en niet FOCKING,en ten 2de,ik vraag HOE ze eruit ziet en niet of ze knap is of lelijk,lijpo.
En SHANNA je bent ook dom,maar ja...wat verwacht je dan met die tering muziek die jullie luisteren.
Als ik hersenloos was,zat ik hier niet te typen en kom nou niet met zoon dom fantasie antwoord of negeer het lol
En THE VANISHER leer nederlads...ofzo.
En jij MAMA je moet je smoel houwe want je alien huilt nu denk ik met die kut kop.
sorry maar kijk naar die ogen!! ik wil geen vooroordelen hebben maar ALKS het zo is dat je drugs gebruikt dan zou je geen kind moeten hebben!!!!
ik
ben
dom
ik
slik
zaad
vol gas droog jij
En wat maken typfouten uit?
En THE VANISHER leer nederlads...ofzo.
Maar is goed,tel ze maar als je dat zo graag wil opgemaakte kut barbie pop.
Dom gedrogt
Oh jee er vindt zich 1tje grappig,om erbij te horen.
Je begrijpt toch wat ik typ?
Dom gedrogt
Dom gedrogt
Dom gedrogt
K.P.H-=> nee joh, ken die hele gozer niet maar dat heeft er toch ook niks mee te maken of dit topic amusant is of niet?? misschien vind ik hem wel amusant, of juist reacties zoals de jouwe.. conclusies die nergens op slaan zijn altij vermakelijk toch?? ik bedoel, je hebt wel weer even een grijns op mijn gezicht getoverd
Jullie moeten allemaal dood.
En wat was je vraag dan achterlijke opblaaspop.
mijn vriendje?!?! en heb je mij horen schelden??
Ja WOLF en ik zijn dikke vriendjes van elkaar.
Dankzij haar heb ik deze nutteloze site
ik mog ruzie maken van dr lol,
Dat vindt ik oh zo fijn!!
ben alleen gigatisch afgeknapt op het wereldje door alle agressie, sletten & drugsgebruik!
Dankzij haar heb ik deze nutteloze site ontdekt en ik mog ruzie maken van dr lol,dus dee ik dat.
Dat vindt ik oh zo fijn!!
Hoe kan ik je uitlullen als je zo dom loopt te praten?
Dom gedrogt.
En ik ben geen hangjeugd want ik woon op me kamer lol.
En ik ga niet weg,verwijder me profiel maar
volgens mij zij ik ook dat ik geen vooroordelen wou hebben.. Ik ik vind dat het mijn zaken zjn als moeder zijnde! ALS ik in de directe omgeving betrokken was en ALS er sprake van drugs gebruik was zou ik zeker melding doen.. heelaas ken ik meerdere voorbeelden van mensen met baby's die gewoon vrolijk doorgaan met de drugs en er NIKS word gedaan door de directe omgeving, ik weet het en weet wie het zijn dus zou zo melding kunnen doen maar ik doe het niet want het zijn mijn zaken niet, tenslotte: ik ben niet de directe omgeving ik zie het van afstand gebeuren.. de meeste van deze kids hebben btw ook achterstanden en dat soort dingen
ik
geil
op
mezelf
zoals ik al eerder zei IK ben hier niet om te rellen
La Luna jou humor staat me wel aan
Als je kramp krijgt dan typ je toch gewoon NIET meer?
Maar ja je bent dom en je weet niet dat je ook kan stoppen met typen.
En dank je dat je me stoer vindt,dom kut wijf.
wij kennen elkaar van vf,
La Luna jou humor staat me wel aan
de mijne krijgen jullie lekker niet te zien!!
ja hij is goed en vind dat we hem met liefde en warmte moeten ontvangen.
nu pas?
ik heb nog niks anders gezien
& de mijne krijgen jullie lekker niet te zien!!
La Luna je bent zielig met je gigolos,zoek een leven kwa sex
jij nutteloos stuk vuil.
IESJE...je faalt in het leven en je gaf toe dat je dus dom bent....mooi,oprotten nu
maar ik wel
Dat dit topic nog niet dicht is
Er worden echt records gevestigd vanavond
En ik hoef ook niet met dr te daten hoor, ben geen lesbo.
La Luna
La Luna
La Luna
La Luna
La Luna
La Luna
Loedel,jkammer voor je maar ik ben geen boer want ik ben geen drent jij achterlijke paashaas.
Nog wat te zeggen wat WEL waar is?
ik sta in de wachtrij voor een
psychiater
want
ik
ben
tuig!
Uitspraak van Dre@mc@tcher op zondag 17 december 2006 om 21:29:
ja hij is goed en vind dat we hem met liefde en warmte moeten ontvangen.
ik vind jou leuker dan die hele Trivio laatste aanpassing 17 december 2006 21:30
sorry cindy85 & Luca maar ik zie geen reden om mijn mond te houden. daarnaast heb ik DAAR ook al een hele poos niks meer over gezegd! over jou baby zijn uiterlijk heb ik trouwens niks aan te merken & de mijne krijgen jullie lekker niet te zien!!
echt een lief pluizig mannetje wat graag bij ons wil horen van mij mag ie
Smiedje, hier Abel! Je mij nog weet herinner
Wat moet die gek Trivio!
Abdel, jou stalk toerk
maar ik ben niet zo'n "flock"beesje, kuddedier dus zal mij een wordt wezen wat hip is en wat niet
En IESJE!! je bent niet zo vervelend als ik dus jammer...en zo wel,wat houd je dan tegen?
Ooohh ja...je imago op deze site!!!
juist hij bedoeld het juist heel goed en daarom moeten we hem een beetje liefde geven
Ik kom er vast en zkr niet zo snel mee in aanraking.
En ik wil niet zoals jullie zijn zoals ik al zei,maar ja jullie lezen slecht of negerne 8/10 zinnen hier.
Shanna ga maar lekker kotsen,je heb zkr anorexia als je kotst op figuren zoals ik
En ik wil niet zoals jullie zijn zoals ik al zei,maar ja jullie lezen slecht of negerne 8/10 zinnen hier.
Shanna ga maar lekker kotsen,je heb zkr anorexia als je kotst op figuren zoals ik
Telegram voor Smiedje
Hallow hier van Simsalabim.
Wat jij bedoel met ballen jeuk?
Heb die zijn eig ballen geslikt ofzow in mond?
Wij hier nooit doen bij Turk. Oke ik jou speek,,, dag Abel
,,, dag Abel X
cindy85 & Luca nou naar aanleiding van deze topic zit dat er best in en dus zou dat nergens op slaan! En ik ben niet de beroerdste om toe te geven dat dr pa een vieze speedjunk is hoor.. das nou net de reden dat hij niet bij mij en haar in de buurt mag komen.. Dus als ik een gebruiker zou zijn, zou er al lnag zijn ingegrepen door de mensen die hem bij mij weghouden
Dan geef jij em liefde en dan geef ik em wel een :boeksie:
En ja raar dat sommige mensne het woordje kanker niet grappig vinden,zogenaamd stoer en toch mietjes van binnen
K.P.H jou laatste comment richting mij vat ik echt niet. heb je mij ooit horen zeggen dat dit de enige partysite was?? waar de hell haal je dat nou weer vandaan?? misschien dat onze IQ's te ver uit elkaar liggen ofzo want volgens mij is er hier sprake van een comunnicatiefout
er zijn wel meer ziektes waar jan en alleman mee scheld waar mensen aan doodgaan. eigenlijk vind ik dat we GEEEN van deze woorden moeten gebruiken
mijn pa is ook overleden aan kanker en mijn ex heeft er 2jaar trug mee int ziekenhuis gelegen