Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Ik kom er vast en zkr niet zo snel mee in aanraking.
En ik wil niet zoals jullie zijn zoals ik al zei,maar ja jullie lezen slecht of negerne 8/10 zinnen hier.
Shanna ga maar lekker kotsen,je heb zkr anorexia als je kotst op figuren zoals ik
En ik wil niet zoals jullie zijn zoals ik al zei,maar ja jullie lezen slecht of negerne 8/10 zinnen hier.
Shanna ga maar lekker kotsen,je heb zkr anorexia als je kotst op figuren zoals ik
Telegram voor Smiedje
Hallow hier van Simsalabim.
Wat jij bedoel met ballen jeuk?
Heb die zijn eig ballen geslikt ofzow in mond?
Wij hier nooit doen bij Turk. Oke ik jou speek,,, dag Abel
,,, dag Abel X
cindy85 & Luca nou naar aanleiding van deze topic zit dat er best in en dus zou dat nergens op slaan! En ik ben niet de beroerdste om toe te geven dat dr pa een vieze speedjunk is hoor.. das nou net de reden dat hij niet bij mij en haar in de buurt mag komen.. Dus als ik een gebruiker zou zijn, zou er al lnag zijn ingegrepen door de mensen die hem bij mij weghouden
Dan geef jij em liefde en dan geef ik em wel een :boeksie:
En ja raar dat sommige mensne het woordje kanker niet grappig vinden,zogenaamd stoer en toch mietjes van binnen
K.P.H jou laatste comment richting mij vat ik echt niet. heb je mij ooit horen zeggen dat dit de enige partysite was?? waar de hell haal je dat nou weer vandaan?? misschien dat onze IQ's te ver uit elkaar liggen ofzo want volgens mij is er hier sprake van een comunnicatiefout
er zijn wel meer ziektes waar jan en alleman mee scheld waar mensen aan doodgaan. eigenlijk vind ik dat we GEEEN van deze woorden moeten gebruiken
mijn pa is ook overleden aan kanker en mijn ex heeft er 2jaar trug mee int ziekenhuis gelegen