| Betreft: | evenement: Project: Hardcore.nl, zaterdag 4 november 2006 om 21:00 |
was weer vette shit hoor
zwaar goed vermaakt
Panic vs The Playah: klonk lekkere binnekomer
Masters of Ceremony: wel leuk
The Viper vs Nosferatu: best vette set
Noize Suppressor:
Outblast vs Catscan: vet begin , het betere werk, daarna werden er weer alleen hitjes op gesmeten
Promo Live: Zwaar vet , jammer van t tijdstip, paste niet echt op dat moment.
Ophidian:
Unexist vs Partyraiser: Lekkere afsluiter
was een goed feestje
Ik vond het een zeer goed feest, Silverdome is een super locatie veel goede sets gehoord van Tha Playah vs. Panic, Neophyte, Offensive live, Masters Of Ceremony live.
Verder was de sfeer ook super maar kon wel iets beter.
Al met al kan ik uitkijken naar een zeer vet feest!
Wat was er met Promo?? Aangezien heel veel mensen in de opmerkingen op hem lopen te zeiken?
Wat was er met Promo?? Aangezien heel veel mensen in de opmerkingen op hem lopen te zeiken?
Promo draaide enkel z'n eigen hitjes en die zijn wel vet maar daar zit niet echt snelheid in wat je om 5 uur toch wel mag verwachten. En iedereen heeft die nummers al 100000 keer gehoord. beetje jammer.
Promo draaide enkel z'n eigen hitjes en die zijn wel vet maar daar zit niet echt snelheid in wat je om 5 uur toch wel mag verwachten. En iedereen heeft die nummers al 100000 keer gehoord. beetje jammer.
wat moet 'ie dan gaan doen, live nummers van anderen gaan spelen????
word net wakker en verbaast zich dat er nog maar zo weinig reacties zijn *
tot ik tot de ontdekking kom dat het nog maar 8 uur is en
ik gewoon alweer lekker burgelijk vroeg me nest uit ben omdat ik nix heb gedaan dit weekend
maar was dus mooi feessie
bij deze dus sorry, maar hier kon ik dus geen klote aan doen.
gr,opa
Unexist vs Partyraiser Godverdomme wat een heerlijke afsluiter. Zo los gegaan dat ik amper meer adem kon halen
hier die mafkees in die oranje overall,pieeeeeeep
ik vond het wel leuk heb me best vermaakt maar vorig jaar was het echt wel beter....
nou was het ook minder met de muziek
ze gingen ook zachter draaien en te kutten met dat stroom
vorig jaar was dat echt nie zo...
snap niet dat sommigen het geluid niet goed vonden.
Was echt verschrikkelijk hard en zuiver. Ik vond het vooraan echt té hard, dat trok ik niet. Zou niet weten wat er nog beter aan kan eerlijk gezegd.
weinig goeie reacties over promo...
nou ik vond het allemaal wel hoorr stroomstoring was kut maarja doe je deraan he!! en mog ook wel wat kouwer!! door die vlammen werd het helemaal bloedheet!!!!!!!!!
Het tempo ging gewoon ineens zwaar omlaag bij Promo, ze hadden hem nooit zo laat moeten laten draaien..
Alleen van de anthem heb ik eigelijk niet veel meegekregen
Was gisteravond eerst naar Bass Solution in Amigo's gegaan, en na Miss Zelda dr setje vroeg ze of ik zin had om mee te gaan naar Project dus daar zei ik geen nee tegen
stroommuitval
als het aan de snelheid lag, dan is het eerder fout van de organisatie om Promo zo laat op de line up te zetten dan de fout van Promo zelf die gewoon doet waar hij voor geboekt word
(af en toe heel irritant dat je die sample door zowat elke plaat hoorde... HAAAAARDCOOOORE )
Geluid was zeker wel goed
Promo - Project Hardcore.nl anhthem
Promo - Bass Management
Promo - Phreak ya speaka
Promo - King of pain
Promo - I Come Correct
Promo - Among the best
Promo - The Voice of a rebel
Promo - We got to advance
Promo & Digital Boy - Serious Damagelaatste aanpassing 5 november 2006 18:41
1 minpunt, rond 6 uur stonden mn vriend en ik onze muntjes ff bij elkaar te rapen om te kijken wat we nog over hadden, komt er een horde security aan, 1 trekt de handen van mn vriend open en plukt daar wat munten uit, en ze liepen hard verder
wij er achteraan, en verhaal gevraagd maar ze liepen gewoon door!
sloeg echt nergens op, hij dacht zeker dat er wat anders in zn hand had, maar je ziet het verschil toch wel tussen dealen en munten tellen lijkt me? kijk voortaan ff verder dan je neus lang is laatste aanpassing 5 november 2006 18:36
Promo draaide onder andere:
Promo - Bass Management
Promo - Phreak ya speaka
Promo - King of pain
Promo - I Come Correct
Promo - Among the best
Promo & Digital Boy - Serious Damage
Ja is ff wenne he dat ik niet meer kaal ben
Als ik die tracklist zo zie kan ik me idd voorstellen van het tempo, maar tog als je sommige reacties hier lees
Je moet gewoon respect hebben voor alle artiesten, als het niet je ding is, ga je toch lekker effe ergens anders kijken ofzo, of effe lekker chillen op de tribunes
Promo - Bass Management
Promo - Phreak ya speaka
Promo - King of pain
Promo - I Come Correct
Promo - Among the best
outblast was ehhhh tjah moet dr maar van houden
heb me best vermaakt alleen vorig jaar was het beter...
Temperatuur was een stuk beter als vorig jaar, super geluid, mooie belichting
Promo - Bass Management
Promo - Phreak ya speaka
Promo - King of pain
Promo - I Come Correct
Promo - Among the best
Viel me ook op ja
Potjandorie Diehakker 2x Miss Zelda horen op 1 avond
ik mag blij zijn als ik haar na een half jaartje weer is hoor.
Waar had je me gezien dan
Aan het einde liep ik bijna tegen je op bij de veel te drukke kluisjes-tent
alleen geluid in grote zaal was niet geweldig, alleen als je dus vooraan bij de boxxen stond
Alleen rond 12 uur ofzo was t geluid ineens weg..
Uitspraak van Cher op maandag 6 november 2006 om 09:39:
Toen ik gisteren wakker werd had ik gewoon spierpijn
Nu nog steeds trouwens..
Miss Zelda
Beetje jammer dat sommige mensen echt geen maat kunnen houden, wat betreft drugs Heb er een hoop verkeerd zien gaan
sjezus wat liepen er n hoop mooie vrouwen
Maarehm....über-über-überveel lekkere KALE mannen gespot....
Alleen rond 12 uur ofzo was t geluid ineens weg..
Maar daarna heeft MOC het echt weer helemaal goedgemaakt..!
Beetje jammer dat sommige mensen echt geen maat kunnen houden, wat betreft drugsHeb er een hoop verkeerd zien gaan
Had zelf ook wat mdma kristallen genuttigd maar wel in zo'n hoeveelheid dat ik normaal kon converseren en pissen (wat vele niet kunnen ivm een opgezette prostaat tijdens het gebruik). Ook erg veel water gedronken, in het totaal denk 4 a 5 liter op project naar binnen gewerkt
Vertel Vertel!!!
heb ik wat gemist?
vod 't ook wel grappig dat een kerel die 88 op z'n trui had staan(waarom laten ze zo'n pik in hemelsnaam binnen ) zwaar op zn plaat ging voor mn neus hahaha
wou 'm eerst nog overeind helpen maar toen ik zag wat voor een onnozele trui hij aanhad heb ik m lekker laten liggen
Beetje jammer dat sommige mensen echt geen maat kunnen houden, wat betreft drugs Heb er een hoop verkeerd zien gaan
Zwaar vermaakt!
K wil trug
nee leon jij zag er lekkah uithahahahah
deze vind ik iig super!!
De vervanger voor Drokz in de early draaide echt heerlijk!!
Uitspraak van AdVEnTuRe op maandag 6 november 2006 om 14:03:
Zwaar vermaakt!
K wil trug
Hou op!! Ik wou de hele zondag terug naar dat feest (en nu nogsteeds). Telkens als ik er aan d8 kreeg ik ipv een goed gevoel eigenlijk meer een kut gevoel omdat het afgelopen was. Deze zin klinkt gelukkig erger als dat i is want ik was absoluut niet saggo ofzo maar miste het feest wel verschrikkelijk
ben alleen niet kaal, wel zo goed als telt dat ook? )
nee leon jij zag er lekkah uit
viel wel mee toch was een van de weinige van onze groep die er echt wous uit zag volgens mij laatste aanpassing 6 november 2006 15:30
vraag me dan af wat je een goede locatie vindt....
Silverdome--> toplocatie!!!
Omdat jij het bent
weet niemand met welke plaat partyraiser afsloot.. er kwam dat stukje met "wij zijn harder dan de rest" in voor... please pm me de naam van die plaat ff of pleur um hier neerthnx alvast!!
Dat was DJ Berry
Vond t wel jammer dat Drokz er niet was maar die had zn vlucht gemist in Engeland
ben ook behoorlijk hard op me plaat gegaan maar gewoon door gaangaat echt niet naar huis daar voor
( heb wel ene blauwe rug nu maar goed maakt het uit )
Tha Playah & Panic (leuke binnenkomer, jammer dat het geluid ff wegviel, stroomstoring kan ik me ook niet voorstellen lichten deden het nog wel namelijk
vod 't ook wel grappig dat een kerel die 88 op z'n trui had staan(waarom laten ze zo'n pik in hemelsnaam binnen ) zwaar op zn plaat ging voor mn neus hahaha
wou 'm eerst nog overeind helpen maar toen ik zag wat voor een onnozele trui hij aanhad heb ik m lekker laten liggen
voor t 2e weekend achter elkaar!
Was zekers lekker, aleen jammer dat t geluid ff weg was, maar daarover moet we niet blijven zeiken. Wel leuk toen t stil was; heb radijsjes hele mooie witte en rooie,maar ja ik heb geen bananen, ik heb geen bananen vandaag. HAHA
ja sorry
maar had toch een gig volgeschoten
naja volgende keer beter
IDD, ondangs dat kleine iets ging de zaal tog mee met de mc's, handen in de lucht en gaan. owwww wowowo owww wowwwoo of zo iets
![]()
promo heeft zijn talent verloren
vroeger had hij nog leuke plaatjes zoals dancefloor hardcore (af en toe heel irritant dat je die sample door zowat elke plaat hoorde... HAAAAARDCOOOORE ) en nog een heel hoop andere platen.
maar ipv dat ie van die lekkere tracks draait gaat ie snoeiharde teringherrie draaien alsof de meesten daar nog zin in hebben om 4:45.
foto's staan online op http://www.rage-online.be
fotografen hadde een beetje haast geloof ik
weet iemand trouwens waar eventueel livesets opkomen?? want dat zow wel ff gruwelijk zijn ben nog elk uur flimpjes op me foon aant kijken en aant nagenieten wat un feest
En die anabolen mogolen moesten weer ff de sfeer verpesten door te knokken met mensen die geen vlieg kwaad deden
https://partyflock.nl/topic/911317 in dit topic staat een site en die geeft Mr hard en daar staan wel paar filmpies op wel geinig!!! en oook andere filmpies.. geloof dat der ook een liveset opstond.... maar weet niet zker moet je ff kijke!!
Mr. Hard hoe vaak heb jij wel niet bij ons in de buurt gestaandamn zie je jezelf daar ineens helemaal los gaan
is weer mooi aandenken aan zaterdag
owjah en nel.nl thnx voor de tip!!
Er liepen echt super veel lekkere jongens rond
tja en die vage mensen, vind het altijd wel lachuh
Ik vond het super![]()
Het was absoluut niet wat ik er van had verwacht De muziek was echt niet naar m'n zin, veel te mainstream. Unexist en partyraiser hebben het nog kunnen rechtzetten voor mij.. Drank was veel te duur en de toiletten waren echt ranzig... Project hardcore.be alleen nog maar voor mij, hier zijn de belgen toch wel sterker in hoor...
ben vorige Project geweest en ook in Belgie....deze was zowieso veel beter dan die in Belgie!!!
En Unexist niet te vergeten hè
vette filmpjes MR Hard, vaker doen
vond ze in nl allebei geweldig
Ik
Maar het scheelde niet veel
wat een gek feessie was t weer..
partyraiser beste van de avond volgend jaar zeker weer
ben vorige Project geweest en ook in Belgie....deze was zowieso veel beter dan die in Belgie
trouwens, wie is er NIET op zn muil gegaan daar op project?
ik vond em lekker!
gare harry
Outblast vs Catscan
ik
en ik
Ik
tis mij niet gelukt, ik heb wel een aardige schuiver gemaakt daar
Foutblast en Kutscan, Zeker niet op die Gigantisch veel draaifouten gelet??
Waardeloze set vond ik dat..
tis mij niet gelukt, ik heb wel een aardige schuiver gemaakt daar
Uitspraak van Pierced Terror Freakop dinsdag 7 november 2006 om 17:44:
Ik ook niet
iemand interesse in nog meer filmpjes?
partyraiser
Nee he .... ikke wel naast jou Kelly en je ving me niet eens op
Mooie blauwe flats op m'n bil als herinnering aan het vette feest
super feest!!! goeie sfeer! leuke mensen! vette locatie!!! alleen jammer dat de muziek ff uitviel...nog erger>> ondertusse hardstyle draaien.....
ben niet neer gegaan heb 2, hele mooie meiden, zelfs overeind geholpendie kwamen daar langsgeschaatst en toen bijna neer
![]()
was in 1 woord weer gewoon super !!
of niet soms?!?
Vond het echt GE-WEL-DIG zaterdag!!
Snap niet dat er zoveel lui Promo hebben lopen afkraken, ik vond die set juist gruwelijk man!
Ik heb echt geen minuut stil gestaan
Van mij mag ie vaker zo draaien, zeker wel
En die set ervoor van Catscan en Outblast loopt ook iedereen over te zeiken.
Die vond ik ook vet
Ik heb geen fout gehoord, maarja dat zal wel door andere omstandigheden zijn gekomen
Maar ik vond het tempo en dat rauwe geluid gewoon onwijs lekker
Of was ik echt in een andere dimensie?
Of was ik echt in een andere dimensie?
Ik ook niet
Maar anderen om mij heen gingen vol op hun snuffert....
ben vorige Project geweest en ook in Belgie....deze was zowieso veel beter dan die in Belgie!!!
Dit jaar wordt Promo gevraagd om voor Project Hardcore het 'Anthem' te maken,en dat doet ie dan ook.Hier ergens bovenaan staat de vraag 'Promo Groupie ?',en dat mag ik mezelf wel noemen,sinds ik ooit een cd uit 1999 luisterde waar een mix van deze kerel opstond..Nu word er enorm veel geschreven dat Promo kut was,en dat had ik zelfs verwacht.
Promo doet al 15 jaar z'n ding,en word erom gewaardeerd door de ene,en gehaat door de ander.Ik vind de Promo/Project Hardcore Anthem persoonlijk niet om aan te horen,misschien juist wel omdat ik van zijn ruigere werk hou.Hij gebruikt een sample uit een legendarische File,maakt een melodie gericht op het publiek,zeer zeker om het PH-publiek te plezieren.
De meeste roepen vervolgens 'Promo is kut,blablabla',maar onderbouwen het niet.Vergis je niet,jullie hebben een bepaalde smaak,en daar ga ik niet op lopen zeiken,want dat is nou eenmaal iemands smaak.Maar zie in dat Promo zn best heeft gedaan om zn anthem,maar ook zn set,aan te passen aan het soort publiek.Sta zelf ergens te draaien,of iets anders te doen wat je helemaal te gek vind,en krijg vervolgens zelf bergen negatief commentaar,en je zult ook stevig balen.Heb respect voor een artiest en zijn werk,hij toont het ook voor het publiek.
Zoals 'Revolting Against' al zegt,dit is een boekingsfout van een organisatie,niet van Promo zelf.Als ik de tracklist zie,snap ik niet dat er zo immens gezeken word...
k heb zin in ThunderDome
Partyraiser was gewoon ouderwets goed al vond ik Partyraiser en Unexist beter knallen bij 5 years b2s maar goed...
De meeste roepen vervolgens 'Promo is kut,blablabla',maar onderbouwen het niet.Vergis je niet,jullie hebben een bepaalde smaak,en daar ga ik niet op lopen zeiken,want dat is nou eenmaal iemands smaak.Maar zie in dat Promo zn best heeft gedaan om zn anthem,maar ook zn set,aan te passen aan het soort publiek.Sta zelf ergens te draaien,of iets anders te doen wat je helemaal te gek vind,en krijg vervolgens zelf bergen negatief commentaar,en je zult ook stevig balen.Heb respect voor een artiest en zijn werk,hij toont het ook voor het publiek.
Als hij in het begin van de avond had gedraaid was iedereen uit z'n dak gegaan
ben vorige Project geweest en ook in Belgie....deze was zowieso veel beter dan die in Belgie
1 ding wil ik daar wel aan toevoege.
project is kut geworden vanaf project nl gekome is.want nu vinde jullie nederlanders het helemaal de moeite niet meer om naar belgie af te zakken want het is gewoon in eigen land.