| Betreft: | evenement: Project: Hardcore.nl, zaterdag 4 november 2006 om 21:00 |
sjezus wat liepen er n hoop mooie vrouwen
Maarehm....über-über-überveel lekkere KALE mannen gespot....
Alleen rond 12 uur ofzo was t geluid ineens weg..
Maar daarna heeft MOC het echt weer helemaal goedgemaakt..!
Beetje jammer dat sommige mensen echt geen maat kunnen houden, wat betreft drugsHeb er een hoop verkeerd zien gaan
Had zelf ook wat mdma kristallen genuttigd maar wel in zo'n hoeveelheid dat ik normaal kon converseren en pissen (wat vele niet kunnen ivm een opgezette prostaat tijdens het gebruik). Ook erg veel water gedronken, in het totaal denk 4 a 5 liter op project naar binnen gewerkt
Vertel Vertel!!!
heb ik wat gemist?
vod 't ook wel grappig dat een kerel die 88 op z'n trui had staan(waarom laten ze zo'n pik in hemelsnaam binnen ) zwaar op zn plaat ging voor mn neus hahaha
wou 'm eerst nog overeind helpen maar toen ik zag wat voor een onnozele trui hij aanhad heb ik m lekker laten liggen
Beetje jammer dat sommige mensen echt geen maat kunnen houden, wat betreft drugs Heb er een hoop verkeerd zien gaan
Zwaar vermaakt!
K wil trug
nee leon jij zag er lekkah uithahahahah
deze vind ik iig super!!
De vervanger voor Drokz in de early draaide echt heerlijk!!
Uitspraak van AdVEnTuRe op maandag 6 november 2006 om 14:03:
Zwaar vermaakt!
K wil trug
Hou op!! Ik wou de hele zondag terug naar dat feest (en nu nogsteeds). Telkens als ik er aan d8 kreeg ik ipv een goed gevoel eigenlijk meer een kut gevoel omdat het afgelopen was. Deze zin klinkt gelukkig erger als dat i is want ik was absoluut niet saggo ofzo maar miste het feest wel verschrikkelijk
ben alleen niet kaal, wel zo goed als telt dat ook? )
nee leon jij zag er lekkah uit
viel wel mee toch was een van de weinige van onze groep die er echt wous uit zag volgens mij laatste aanpassing 6 november 2006 15:30
vraag me dan af wat je een goede locatie vindt....
Silverdome--> toplocatie!!!
Omdat jij het bent
weet niemand met welke plaat partyraiser afsloot.. er kwam dat stukje met "wij zijn harder dan de rest" in voor... please pm me de naam van die plaat ff of pleur um hier neerthnx alvast!!
Dat was DJ Berry
Vond t wel jammer dat Drokz er niet was maar die had zn vlucht gemist in Engeland
ben ook behoorlijk hard op me plaat gegaan maar gewoon door gaangaat echt niet naar huis daar voor
( heb wel ene blauwe rug nu maar goed maakt het uit )
Tha Playah & Panic (leuke binnenkomer, jammer dat het geluid ff wegviel, stroomstoring kan ik me ook niet voorstellen lichten deden het nog wel namelijk