Ook maar eens ff stemwijzer doen
Geert Wilders
Ook maar eens ff stemwijzer doen
ben benieuwd waar de gemiddelde partyflocker op stemt??
hoop dat jullie ook allemaal het lef hebben om daadwerkelijk op hem te stemmen!!!
nou, de meerderheid is voor wilders zie ik. hoop dat jullie ook allemaal het lef hebben om daadwerkelijk op hem te stemmen!!!
www.kieskompas.nl
Pastoors lijkt me toch wat rationelere man
zelf heb ik de stemwijzer op internet gedaan en twijfel nu tussen twee partijen: wilders of de VVD.
Een NL waar iedereen trots op is
1. Inkomstenbelasting omlaag, inclusief successiebelasting, overdrachtsbelasting en het kwartje van Kok
2. Niet Nederland gaat op de schop, maar bestuurlijk Den Haag.
3. Eerst eigen werklozen aan het werk, voordat arbeidsimmigranten aan de slag mogen. Bij onterecht werk weigeren: uitkering intrekken
4. Ambtenaren gaan we belonen naar prestaties
5. Strengere straffen en inspraak leken
vast zit hoe crimineler hij wordt.
www.kieskompas.nl
Klopt niks wat dat ding, heb alles tégen balkenende ingevuld, en kreeg CDA, net als bij stemwijzer.nl overigens, terwijl ik zwaar tegen CDA ben.
punt 1: hoe willen ze dat betalen?
punt 2: Nederland is ook nog lang niet 'af', sterker nog, verre van
punt 3: wat is onterecht? Wie gaat dat bij houden en wie betaalt deze extra administratie?
punt 4: we hebben super veel extra ambtenaren nodig om dit soort dingen bij te houden. En moeten hardwerkende mensen het slachtoffer worden van biiv. een stugge topambtenaar boven hun?
punt 5: het is NOOIT aangetoond dat dit effect heeft, en het kost alleen maar geld. Sterker nog, hoe langer iemand vast zit hoe crimineler hij wordt.
ben benieuwd waar de gemiddelde partyflocker op stemt??
ik stem niet, er zal toch geen fuck verandering,
elke partij heeft voor de verkiezingen de mooiste praatjes, maar uit eindelijk zitten ze met hun dikke reet op die fluwele stoeltjes en veranderd er toch niks
Dan mag je ook niet klagen als het straks kut in Nederland gaat he!
Ik stem Partij voor de Dieren.
Uitspraak van Lollifantop vrijdag 3 november 2006 om 14:12:
Ik stem Partij voor de Dieren.
Met die stem verbeter je NL ook niet hoor...
Dan mag je ook niet klagen als het straks kut in Nederland gaat he!
Met die stem verbeter je NL ook niet hoor...
Dat denk ik wel
ik weet het nog niet maar iig niet op Wilders
het gaat toch al kut met nederland
En juist door te gaan stemmen kun je daar wat tegen doen!
stemmen is pas zonde.
en dan gaat het zeker ook beter met de economie
Wat lul jij nou weer.
Met het stemmen op een partij die opkomt voor dieren en tegen de bio-industrie is verbeter je Nederland weldegelijk. Al is het alleen maar door een signaal af te geven dat het slecht gesteld is met de dieren in Nederland.
en dat geloof je echt
er gaat geen fuck veranderen, partijen beloven van alles maar komen het toch niet na, omdat de meeste dingen financieel niet haalbaar zijn
en stemmen op een partij die niet verder dan hooguit 1 zetel zal komen, dat is dan niet zonde
Nee hoor, 1 zetel is genoeg, meer zou natuurlijk mooi zijn. Het gaat mij erom dat er in elk geval íemand in de 2e kamer zit die zich nog bekommerd om dieren.
En als de PVDD een voorstel doet, om bijvoorbeeld nertsenfokkerijen te sluiten, iets waar heel veel Nederlanders het mee eens zijn, kan de rest van de kamer dat moeilijk weigeren, omdat ze dan aan heel nederland laten zien hoe dieronvriendelijk ze zijn. Dus dan moeten ze wel.
Dus ik denk dat er wel degelijk dingen kunnen veranderen als zij een zetel krijgen.
Helaas denken de huidige partijen daar heel anders over, en zal het ze een worst wezen (haha woordgrap ) hoe het met het dierenwelzijn gesteld is
Ja dat geloof ik! Het maakt echt wel verschil of we bijvoorbeeld een rechts kabinet krijgen of een links kabinet. En of de VVD erbij zit of niet.
En ook of de PVDD erbij zit of niet.
Dus ik denk dat er wel degelijk dingen kunnen veranderen als zij een zetel krijgen.
Anyway, ik weet het nog niet. Het gaat tussen Bos en Balkenende, dat is wel duidelijk. En nog 4 jaar Balkenellende ga ik niet trekken... en Bos zie ik wel als MP.. maar ik wil niet dat er getornd wordt aan de hypotheekrente aftrek, dus tja, dan moet ik geen PvdA stemmen. Lastig
sorry ik deel je mening niet
sorry maar de party van de dieren heb je voor de regering gewoon geen flikker aan, ze krijgen hooguit 1 zetel.
PVDD
Op de ene komt er bij mij Geert Wilders uit, en op de andere Groenlinks/SP op gedeelde eerste plaats!! Wilders en Groenlinks/SP kunnen niet verder uit elkaar liggen wat standpunten betreft Wordt er dus niet veel wijzer van...
Anyway, ik weet het nog niet. Het gaat tussen Bos en Balkenende, dat is wel duidelijk. En nog 4 jaar Balkenellende ga ik niet trekken... en Bos zie ik wel als MP.. maar ik wil niet dat er getornd wordt aan de hypotheekrente aftrek, dus tja, dan moet ik geen PvdA stemmen. Lastig
Als je buitenlanders kut
SP waarschijnlijk
Je bent wel gek als je die uitkomst
ook als definitieve keus ziet.
tis n ADVIES.. denk zelf ook na.
SP
beetje geld afhandig maken bij twee verdieners die er hard voor werken
en mensen met een uitkering meergeld geven
die kunnen dat beetje extra dus wel missen en aan de armen geven
die mensen kunnen er ook niet altijd wat aan doen dat ze een uitkering hebben!
enne....het gaat niet de SP niet alleen maar om dit punt he