Partyflock

Forumonderwerp · 909478
de verkiezingen komen weer in zicht.., ben benieuwd waar de gemiddelde partyflocker op stemt??

Ik denk SP, maar ik ben er nog niet helemaal uit
FF kijken CDA en VVD zorgen ervoor dat ik weer 4 jaar mn broekriem aan moet halen terwijl ik hoor dat het allemaal zo goed gaat met de economie..
Groenlinks heeft een boel leuke standpunten maar evenveel standpunten waar ik het echt niet mee eens ben.
PvdA weet geloof ik zelf niet wat die wil en lult met iedere wind mee als ik het zo eens hoor.En die hebben voor Balkenende al genoeg geld verspilt waar we nu net 4 jaar voor hebben moeten bloeden.
SP gaat ervoor zorgen dat we weer een staatskas weer bodem raakt en dat we binnenkort faliet gaan.
De partij voor de dieren zorgt ervoor dat we allemaal verhongeren als het aan hun ligt, want zonder bio-industrie kan je niet een heel land voeden. Of het eten word dusdanig onbetaalbaar dat ik me blauw moet betalen om te vreten.
Wilders legt de nadruk op maar een paar punten en wat die verder allemaal wilt heeft niemand geen flauw idee van :S
Christen unie moet ik eerlijk zeggen weet ik weinig van en dus stem ik daar ook niet op.

Kortom ik vind de hele verkiezing periode nu net een circus en het lijkt me geen wonder dat mensen niet kunnen kiezen....Om eerlijk te zijn heb ik het gevoel dat wat ik ook stem ik toch wel genaaid word.

haha wie haalt mij over tot een partij :P:P

D66
Ik ga voor de VVD :woepwoep:

Streng immigratiebeleid. Gedl voor het bedrijfsleven, betere en dubbeldekswegen. Geen gekloot aan de hypotheekrente.

Zoweizo geen SP, dan gaat een gemiddeld gezin / tweeverdieners fors erop achteruit omdat ze 2 keer modaal veel zwaarder willen gaan belasten zodat de uitkeringen weer omhoog kunnen.

Effe voor de duidelijkheid, je bent dus als twee keer modaal als bijv beide ouders inkomsten hebben (vader verdient iets meer dan modaal, ma werkt erbij en dus ook ongeveer modaal)
Tja wij werken allebei omdat we moeten en omdat we daarnaast nog wat extra dingetjes willen doen, zoals feesten en een keertje op vakantie. Tja als het aan de SP ligt dan kunnen we beter uitkering trekken. Dat is slapend rijk worden bij hun. Maar wel heel slecht voor de staatskas.

VVD

word denk ik weer VVD
laatste aanpassing

CDA

Uitspraak van Harmsterrrrrrrr op maandag 20 november 2006 om 16:49:
SP waarschijnlijk

ik weet t wel zeker :yes:
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 november 2006 om 14:50:
Ik stem overigens SP.

Ik ook :).

Wilders!

Pvda

VVD!
op mijzelf !

SP... Daar kom ik op uit via stemwijzer en kieskompas!
WILDERS! WILDERS! WILDERS!

en stemwijzer is achterlijk..
ik ben voor wilders en kwam uit
op SP en partij voor de dieren.

Je bent wel gek als je die uitkomst
ook als definitieve keus ziet.
tis n ADVIES.. denk zelf ook na.

Ben bnieuwd morgen :O
laatste aanpassing
PVDV, ondanks dat ik er weinig over milieu kan vinden. Maar daar zijn waarschijnlijk genoeg andere partijen voor vertegenwoordigt.
laatste aanpassing
Uitspraak van Het vuile kinderfeest op dinsdag 21 november 2006 om 19:53:
Je bent wel gek als je die uitkomst
ook als definitieve keus ziet.
tis n ADVIES.. denk zelf ook na.

Uitspraak van Tumult op dinsdag 21 november 2006 om 20:00:
PVDV,

pvdV???:P

Ik stem SP denk, cda&vvd sucks :[

Uitspraak van raketje op dinsdag 21 november 2006 om 20:56:
SP

ja SP wil zieltjes winnen ook met ze gelul pffff beetje geld afhandig maken bij twee verdieners die er hard voor werken en mensen met een uitkering meergeld geven o:)

die eikels staan nu op tv nederland een beetje dom te liegen :@
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 november 2006 om 21:10:
beetje geld afhandig maken bij twee verdieners die er hard voor werken

die kunnen dat beetje extra dus wel missen en aan de armen geven;)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 november 2006 om 21:10:
en mensen met een uitkering meergeld geven

die mensen kunnen er ook niet altijd wat aan doen dat ze een uitkering hebben!

enne....het gaat niet de SP niet alleen maar om dit punt he;)
Wilders for president :D

Links ;) SP :jaja:

Uitspraak van raketje op dinsdag 21 november 2006 om 21:28:
die kunnen dat beetje extra dus wel missen en aan de armen geven

vind ik niet ik werk voor dat geld en laat me het niet afpakken !!!!!

die mensen kunnen er ook niet altijd wat aan doen dat ze een uitkering hebben!

enne....het gaat niet de SP niet alleen maar om dit punt he

mensen die er niks aan kunnen doen wens ik het dubbele geld dan wat ze nu hebben toe maar veel te veel mensen zitten in een uitkering en houden er beunhazen praktijken opna die moeten ze gewoon droogleggen als je kan werken ga je werken en anders geen geld ...........
Ik stem partij voor de vrijheid (Wilders)
Ben het met veel van zijn punten eens.
D66 vanwege hun softdrugsbeleid en onderwijsplannen

daarom stem ik rechts, lekker VVD! Rita Verdonk wel te verstaan want rutte is op Wouter Bos na de grootste staatsmongool die we hier hebben rondlopen.. anyway, jij zegt dus dat rijke mensen, (die vaak hier naar hebben geleerd en een mooie cariëre hebben) wel wat mogen geven aan mensen die zijn/haar hele leven uit zijn/haar neus heeft zitten peuteren? uitzonderingen daar gelaten hoor, sommige mensen hebben het idd niet breed...

zou ik je nog wat vertellen over dat SP? die willen boetes in gaan voeren naar inkomen! :roflol:
moet dat dus in gaan houden dat ik meer moet gaan betalen voor een boete voor geen licht bijvoorbeeld dan die marokaan die weinig tot niks verdient? schandalig!

Wilders :)

Beetje extra?

Vergeet niet dat de mensen die hard werken, en een iets boven modaal inkomen hebben om ook nog een beetje te kunnen leven, of zelfs een tweede baan hebben om ook eens wat leuks te doen naast de veel te grote lasten, het heel erg moeilijk wordt gemaakt door de SP.

Door op SP te stemmen stem je tegen jezelf.

Of je moet een uitkering hebben? :bye:

(daarnaast vind ik mensen die hun mening vormen via kieskompas of stemwijzer uiterst dom. verdiep je erin of stem anders niet.)
laatste aanpassing