21225x bekeken
| Betreft: | evenement: Awakenings, zondag 31 december 2006 om 21:00 |
Geeft precies aan hoe diep de liefde zit....
komop tink.....het is een feestje..kijk als het je eigen feest is ok
Spychisch citeer 21 december 2006 16:52
Uitspraak van Gekke Gijs wordt wèèr vader!!! op donderdag 21 december 2006 om 16:42:
Ik heb nog nooit 40 euro betaald voor een gas editie??? Maar dan ben je wel een schrale gast.Wees dan gewoon flink en ga dan niet als je het niet boeiend genoeg vind.
Nee, ga jij lekker melden dat het niet doorgaat! (Wat ik overigens erg grappig vond)
Uitspraak van Gekke Gijs wordt wèèr vader!!! op donderdag 21 december 2006 om 16:42:
Ik heb nog nooit 40 euro betaald voor een gas editie??? Maar dan ben je wel een schrale gast.Wees dan gewoon flink en ga dan niet als je het niet boeiend genoeg vind.
Nee, ga jij lekker melden dat het niet doorgaat! (Wat ik overigens erg grappig vond)
Hoe bedoel je deze zin nou!?
Waar haal jij in godsnaam een link tussen die twee vandaan
Hey, maar zullen we deze nutteloze discussie waar ik mede verantwoordelijk voor ben anders staken???
Peter Etman citeer 21 december 2006 16:52
Uitspraak van Anoukforza op donderdag 21 december 2006 om 16:47:
oh ja, alleen rocco mag spanning voelen want hij is the big boss...
hij verliest er verschrikkelijk veel geld mee...
en jij kan gewoon een ander leuk feestje uitzoeken
ik zou het ook jammer vinden, maar ik ga er niet mee zitten..heb wel wat beters te doen
Uitspraak van Naomi op donderdag 21 december 2006 om 16:49:
wow wat een zenuwslopend gebeuren zeg, ... net terug van de zitting.. koppijn, hartkloppingen en nog geen uitslag.
ben ik dan echt de enige die dit abnormaal vind?
ik kom zo misschien terug uit een ziekenhuis..maar niet van een zitting over awakenings
Uitspraak van Anoukforza op donderdag 21 december 2006 om 16:47:
oh ja, alleen rocco mag spanning voelen want hij is the big boss...
en jij kan gewoon een ander leuk feestje uitzoeken
ik zou het ook jammer vinden, maar ik ga er niet mee zitten..heb wel wat beters te doen
Uitspraak van Naomi op donderdag 21 december 2006 om 16:49:
wow wat een zenuwslopend gebeuren zeg, ... net terug van de zitting.. koppijn, hartkloppingen en nog geen uitslag.
ben ik dan echt de enige die dit abnormaal vind?
ik kom zo misschien terug uit een ziekenhuis..maar niet van een zitting over awakenings
Achja abnormaal.....ik zou ook niet zo erop reageren maargoed iedereen is anders begrijp dat goed.Je hoeft mensen hier niet op aan te vallen.
laatste aanpassing
Hey, maar zullen we deze nutteloze discussie waar ik mede verantwoordelijk voor ben anders staken???
Ik zal mn uiterste best doen
https://partyflock.nl/party/76522
heb je al een feest anouk
dat kan..maar die reacties hier zijn erg overdreven
hmm andere vrienden zoeken
Peet, voor n hoop mensen geldt dit als 'hun eigen feest'; daar ben ik er 1 van; ik heb er sinds de eerste 3 gemist!
dat kan..maar die reacties hier zijn erg overdreven
gelukkig gaan al mijn vriende naar extrema
hmm andere vrienden zoeken
En je moet ook niet alles zo serieus nemen
misschien moeten die mensen met die reacties hier het niet zo nemen
https://partyflock.nl/party/76522.html
I know, maar ik hou niet zo van minimal
ik val niemand aan ik geef mijn mening erover
Naja, mensen zielig noemen op basis van hun gevoelens...
wat een gehaat hier zeg...
Ja het is ineens oorlog hier zie ik.
Ja...
jij kan gewoon een ander leuk feestje uitzoeken
Nee.
Peet, voor n hoop mensen geldt dit als 'hun eigen feest'; daar ben ik er 1 van; ik heb er sinds de eerste 3 gemist
Applaus! Je kunt deze ook niet missen -in de zin van niet meemaken, terwijl de mogelijk er wel is- wanneer deze niet doorgaat! Het gemis in jouw Awakenings hart is een heel ander verhaal. Maar kom op, je bent toch oud & wijs genoeg om dit vreselijke drama een plekje te geven en door te gaan met het leven. Het zal zwaar zijn maar kom op meid, ik zal voor je bidden en een kaarsje voor je branden. Voor jullie allemaal overigens!
check de foto's van de volgende 'gebruiker' De vetste lasershow allertijde!!! 
Maar uiteindelijk als ik echt eerlijk ben overbodig op een feest...
is net dat beetje extra
sfeer is al vet
dan aftellen
vuurwerk
en dan met 't eerste plaat van het nieuwe jaar knallen de lasers erin
hele publiek juigen, fluiten, springen en in extase
kippevel
*sjugt*
overbodig op een feest.
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Uieindelijk zei ik heh... Natuurlijk zijn die dingen vet, maar mochten ze een x niet aanwezig zijn, boeit me dat ook niet, als de muziek maar de pan uit knald!
laatste aanpassing
als de muziek maar de pan uit knald
Audionysos; stop die irritante pic!!!!
Oké...
Als Awakenings doorgaat
De rechter zal niet graag het risico nemen om op de stoel van de stadsdeelvoorzitter of burgemeester te gaan zitten, als deze meldt dat hij de openbare orde en veiligheid niet wil garanderen.
wtf bedoelen ze hiermee precies?laatste aanpassing 21 december 2006 23:27
Dat een rechter niet de verantwoordelijkheid durft & wil te nemen om het door te laten gaan, als de gemeente beweert niet genoeg politie te hebben.
Nou, dan hoop ik toch maar dat ie morgen rond 13 uur weg is!
Is het echt zo erg?
Dat een rechter niet de verantwoordelijkheid durft & wil te nemen om het door te laten gaan, als de gemeente beweert niet genoeg politie te hebben.
Ja, oftewel: we're fucked.
oftewel: we're fucked
uhhh ja
iig in gemeente amsterdam (waar ze te weinig (politie)personeel hebben) met O&N
Ik ga naar ITALIE!!!
Jealousy is a motherf*cker
Italië
Italië
Nooit geweest eigenlijk...
Maarre, ik had ook mucho graag bij AWAKENINGS willen zijn hoor!
TECHNOFREAK 2 citeer 21 december 2006 19:58
Uitspraak van xantrex op donderdag 21 december 2006 om 19:26:
check de foto's van de volgende 'gebruiker'
Vette shit! Maar uiteindelijk als ik echt eerlijk ben overbodig op een feest...
Uitspraak van xantrex op donderdag 21 december 2006 om 19:26:
check de foto's van de volgende 'gebruiker'
Vette shit! Maar uiteindelijk als ik echt eerlijk ben overbodig op een feest...
Overbodig tjah dat zeker, je hebt het niet nodig om een goed feest te hebben inderdaad.
Maar het is natuurlijk wel vet, wat ik wel mis tegenwoordig zijn strobo´s!!!Meestal zijn ze er wel maar ze laten ze nooit op een snelle frequentie knipperen dat je het strobo effect hebt! Donkere zaal, Strobo, 1 of 2 lasers, pillen en techno is een gouden combinatie.Vooral de combi snelle strobo met laser is gewoon erg vet lekker freaken.
Ja, oftewel: we're fucked.
oke, dus onze enige hoop is dat ze met een andere locatie komen...
Maar het is natuurlijk wel vet, wat ik wel mis tegenwoordig zijn strobo´s!!!Meestal zijn ze er wel maar ze laten ze nooit op een snelle frequentie knipperen dat je het strobo effect hebt! Donkere zaal, Strobo, 1 of 2 lasers, pillen en techno is een gouden combinatie.Vooral de combi snelle strobo met laser is gewoon erg vet lekker freaken.
Absoluut!
hahaha Gekke Gijs, als ik broodnuchter ben word ik al helemaal leip van strobo's tering 
wat vaak ook resulteert in koppijn..
wat vaak ook resulteert in koppijn..
laatste aanpassing

![[img width=600 height=382]http://i10.tinypic.com/30kzplh.jpg[/img]](http://i10.tinypic.com/30kzplh.jpg)