21240x bekeken
| Betreft: | evenement: Awakenings, zondag 31 december 2006 om 21:00 |
Op t Awakenings forum zitten al net zulke zenuwenlijers als hier
Goed man.... 
Ja echt he... Hahahahahahahahahhahaa we lijken wel net 10 ofzo
Doe ik tussen het typen door de hele tijd al.
Ja echt he... Hahahahahahahahahhahaa we lijken wel net 10 ofzo
ik moet bijna kotsen van de zenuwen!
Mens stel je niet aan.
Hahahahahahahahahhahaa we lijken wel net 10 ofzo
Eeeeeeeeehm, dat ben ik ook hoor.
Eeeeeeeeehm, dat ben ik ook hoor.
hate to rain on your parade... Maar dan mag je nog niet eens naar binnen met O&N!
Madu
GODVER!! Krijg net te horen dat het echt niet doorgaat, alleen met een rechtzaak en de kans is heel klein...., zeg me dat het niet waar is...
dit zegt iemand op awake site... klopt t?
Een moderator van awakenings.nl reageerde op dat bericht met:
Er gaan 1000'en geruchten rond, pas iets aannemen als je een bericht leest van mij of een mailing krijgt plz.
hate to rain on your parade... Maar dan mag je nog niet eens naar binnen met O&N!
Hè verdorie, kom je nu mee.
Misschien moet rocco maar gewoon een illegale awakenings houden!
Nee, die huurt liever extra ruimte zodat er meer mensen kunnen komen.
waar gaan we het vieren als het doorgaat?
Bij Job of Rob thuis natuurlijk, gezellie.
laatste aanpassing
Madu die dus beweerde dat het niet door ging plaatste net dit weer op het forum:
Madu
Excuses van mijn kant, ik kreeg er net een sms over, bron is een neef van mijn beste vriendin. En inderdaad, wie weet of dat waar is. Zeg er toch ook achter; zeg me dat het niet zo is.... ik ben net zo zenuwachtig als jullie, wil ook gewoon een knalfeest. Ik wacht nu alleen web af....
Nog steeds even afwachten dus..........
Misschien duurt het wel zo lang omdat:
1 Het niet doorgaat en ze nu druk bezig zijn om dhr Post op lichamelijke wijze duidelijk te maken dat ze het er niet mee eens zijn
2 Het gaat wel door en ze zijn meteen feest gaan vieren.
3 Het allemaal wat uitgelopen is.
Madu
Excuses van mijn kant, ik kreeg er net een sms over, bron is een neef van mijn beste vriendin. En inderdaad, wie weet of dat waar is. Zeg er toch ook achter; zeg me dat het niet zo is.... ik ben net zo zenuwachtig als jullie, wil ook gewoon een knalfeest. Ik wacht nu alleen web af....
1 Het niet doorgaat en ze nu druk bezig zijn om dhr Post op lichamelijke wijze duidelijk te maken dat ze het er niet mee eens zijn
rdorie, kom je nu mee.
Ik ben dan ook sip voor je hoor!
Bij Job of Rob thuis natuurlijk, gezellie.
Idd! We zullen ze krijgen
Ik zat me net in t rookhok af te vragen of die Rob Post n leuke kerst zal hebben als ie ons feestje daadwerkelijk verpest heeft
of die Rob Post n leuke kerst zal hebben als ie ons feestje daadwerkelijk verpest heeft
ben bang dat er poeder/dreig/kogel-brieven verstuurd worden
(nee, niet door mij)
laatste aanpassing
Madu die dus beweerde dat het niet door ging plaatste net dit weer op het forum:
Madu
Ja, of dat de rechter effe moest kakken. Tjonge jonge.., noem nog effe 10 andere nutteloze argumenten!
Ik ben dan ook sip voor je hoor!
Humor = goed.
ben bang dat er poeder/dreig/kogel-brieven verstuurd worden
En dan Job Cohen in de volgende krant: "zie je wel, allemaal tuig".
noem nog effe 10 andere nutteloze argumenten!
1. Amsterdam is opgeblazen door technoristen.
2. De rechter is overleden.
3. De NSDM is afgebrand dus het kan sowieso niet meer doorgaan.
4. De hamer van de rechter brak.
5. De rechter kwam te laat "NS blabla"
6. Alle DJ's hebben de vinketering gekregen dus hebben massaal afgebeld.
7. De rechter is verslaafd aan PF-en en zit nu eerst huilend bij te komen van al deze wanhopige berichtjes.
8. Iedereen stond ineens voor het raam in de rechtbank omdat 23 vrouwen buiten stonden met op hun naakte lichamen de tekst "Awakenings moet doorgaan!" en de rechter kon zich niet meer concentreren daarna.
9. Er kwam iemand binnen met een ghettoblaster met daarin de set van Adam Beyer @ Awakenings NYE 2004 waardoor iedereen in de zaal ineens helemaal uit hun panty/plaat ging.
10. Het duurt gewoon langer omdat het uitloopt, zoals heel veel andere zaken (minst leuke optie dit).
laatste aanpassing