21242x bekeken
| Betreft: | evenement: Awakenings, zondag 31 december 2006 om 21:00 |
Net samen met 2 anderen 3200 getekende petities aan Cohen overhandigd. 10 minuten met hem in overleg gegaan met de media (at5, Metro, RTV Noord Holland etc) erbij. Vervolgens zijn tijdens de raadsvergadering nog 15 minuten lang vragen gesteld over de situatie door D66 en PdvA zelf. Top opgevangen door D66 trouwens, super!
Boris vd Ham steunt ons ook volledig, wat ook een goed signaal is.
Morgen rond half 3 uitspraak Kort Geding...
Super actie, alvast bedankt
Aardig circusje is het inmiddels geworden.
Dat kun je wel zeggen ja!!
Anouk wel een topactie zeg!!! Ik moet morgen werken tot 17 uur maar zal wel hele dag kriebels hebben.. rond 15 uur dan toch maar even op internet kijken.. ik word echt al zenuwachtiger
Tering ze maken het wel heeeeeeel spannend zeg!! PLLEEAASSEEEE make it happen!!
Het dak gaat er echt AF als het doorgaat!! Jihoeee!!!
Uitspraak van Anoukforza op woensdag 20 december 2006 om 15:43:
Net samen met 2 anderen 3200 getekende petities aan Cohen overhandigd. 10 minuten met hem in overleg gegaan met de media (at5, Metro, RTV Noord Holland etc) erbij. Vervolgens zijn tijdens de raadsvergadering nog 15 minuten lang vragen gesteld over de situatie door D66 en PdvA zelf. Top opgevangen door D66 trouwens, super!
Boris vd Ham steunt ons ook volledig, wat ook een goed signaal is.
Morgen rond half 3 uitspraak Kort Geding...
Super actie, alvast bedankt
Echt top gedaan, en nu maar hopen op een goede afloop van het Kort geding!!
Het dak gaat er echt AF als het doorgaat!!
Dat is 1 ding wat ckr is !!
Damn kan niet wachten tot morgen..
verlos ons uit ons leiden
??? Je woont helemaal niet in Leiden. Flauw he, krijg ik ervan denk ik.
Ga nu maar ff snel een jointje roken denk ik!
Ik ga gelijk voor de valium.
Er staat iig een groot artikel in de Amsterdamse Metro van vandaag
op pagina 33 dat over nieuws in Amsterdam gaat..
uiteraard zijn er zoals altijd weer dingen uit zn verband gerukt, maar niet ten nadele van Awakenings
http://www.parkyourpic.com/viewimage.php?img=d4f857b3f9.jpg
uiteraard zijn er zoals altijd weer dingen uit zn verband gerukt, maar niet ten nadele van Awakenings
Ik ben toch wel benieuwd wat jij dan had gedaan, en wáárom je dat nog niet gedaan hebt??
Inderdaad, jij verdient juist een grote lasergroene pluim.
"...we zijn bang dat bezoekers nu op anderse, minder gecontroleerde plekken gaan slikken"
Wow, iemand is er nog wakker!
En Job Cohen lijkt toch in een andere wereld te leven geloof ik, mijn god wat staan mensen in de politiej toch soms ver van de realiteit verwijderd.
Judgement Day
dit lees ik net op Awakenings.nl
Morgen dus pas uitslag
Zoals je weet wil stadsdeel Noord ons de vergunning niet verlenen en vragen we een voorlopige voorziening aan de rechter.
Vandaag is de zitting en krijgen we een uitspraak. Als de uitspraak voor ons negatief uitpakt dan zullen we het feest wellicht verplaatsen naar een andere locatie. We zullen je in ieder geval morgen laten weten of de Awakenings New Years Special doorgaat.
Vandaag is de zitting en krijgen we een uitspraak. Als de uitspraak voor ons negatief uitpakt dan zullen we het feest wellicht verplaatsen naar een andere locatie. We zullen je in ieder geval morgen laten weten of de Awakenings New Years Special doorgaat.
Morgen dus pas uitslag
"...we zijn bang dat bezoekers nu op anderse, minder gecontroleerde plekken gaan slikken"
Wow, iemand is er nog wakker!
Ivar Manuel van D66
En Job Cohen lijkt toch in een andere wereld te leven geloof ik, mijn god wat staan mensen in de politiej toch soms ver van de realiteit verwijderd.
die staat onder druk van de politie/justitie...
Morgen dus pas uitslag
Vandaag is de uitslag, maar mocht die negatief uitvallen dan gaan ze denk ik kijken of ze het WEL of NIET op een andere locatie gaan doen, snappie?
Bica en ik begrijpen elkaar
laatste aanpassing
die staat onder druk van de politie/justitie...
Zou kun je het ook zien.
D66
Zij niet dan? Minder uiteraard, maar Cohen kijkt niet verder dan z'n neus lang is. Net als Donner toen hij indertijd de softdrugs wilde verbieden. HILARISCH. Doen, vooral doen...maar niet huilen of/en verbaasd zijn als de criminalteit "pwieeeeeuw" omhoog gaat.
of ze het WEL of NIET op een andere locatie gaan doen
Doe maar wel dan.
Zij niet dan?
zij hebben het lef om er tegenin te gaan en gerichte vragen erover te stellen
Doe maar wel dan.
Ja, dat vind ik aan de ene kant opzich ook..maar de andere kant zijn de locaties niet echt top..
Ja, dat vind ik aan de ene kant opzich ook..maar de andere kant zijn de locaties niet echt top..
Ik weet niet eens wat de alternatieven zijn eigenlijk.
in n ouwe loods!
Des te beter toch?
zij hebben het lef om er tegenin te gaan en gerichte vragen erover te stellen
Mwa...ja, het zal wel. Daar hebben wij 2 verschillende meningen over dan.
Zoals valt op te maken uit dit gehele topic ben jij de enige die daar zo over denkt....
echt?
Toch denk ik dat Awakenings erg sterk staat. Gelijke monniken, gelijke kappen. Wordt Awake verboden, dan moet op andere feesten in A'dam ook een dergelijk beleid toegepast worden. Dat lukt niet, dus zal Awake waarschijnlijk wel doorgaan.
Het is naief te denken dat alleen op Awake drugs wordt gebruikt. Daarnaast is het jaren goed gegaan. Rechters zijn vaak hele reeele mensen. Het zou me verbazen wanneer de rechter Cohen in het gelijk stelt.
Het is naief te denken dat alleen op Awake drugs wordt gebruikt. Daarnaast is het jaren goed gegaan. Rechters zijn vaak hele reeele mensen. Het zou me verbazen wanneer de rechter Cohen in het gelijk stelt.
laatste aanpassing
Zoals valt op te maken uit dit gehele topic ben jij de enige die daar zo over denkt....
Ja, jullie zijn Awake minded.. Liefde maakt blind! Ik ben ook een aantal jaren Awake-fan geweest. Heb meerdere malen mijn O&N samen met Awakenings gevierd. Immer super! Maar er zijn nog veel meer leuke feestjes. Het is zo puberaal om Awakenings als 'walhalla' te zien. Ik hoop voor jullie allemaal dat het doorgaat! Maar geloof me, er is leven na Awakenings!
Maar geloof me, er is leven na Awakenings!
Nou......
Toch denk ik dat Awakenings erg sterk staat. Gelijke monniken, gelijke kappen. Wordt Awake verboden, dan moet op andere feesten in A'dam ook een dergelijk beleid toegepast worden. Dat lukt niet, dus zal Awake waarschijnlijk wel doorgaan.
Het grote verschil mijns inziens is dat er op Awake gerust wel genoeg gebruikt wordt, maar dat het doorgaans wat oudere publiek donders goed weet wat ze aan t doen zijn waardoor er weinig ongelukken gebeuren....
Het is naief te denken dat alleen op Awake drugs wordt gebruikt.
Joh.
Het zou me verbazen wanneer de rechter Cohen in het gelijk stelt.
Mij niet.
wereld draait om Awake
Hahaha.
....vandaag effe wel trouwens.
Als iedereen NU heel hard gaat duimen
Doe ik tussen het typen door de hele tijd al.
en positieve energie naar Rocco en consorten stuurt....
Dat niet, aangezien die niet geheel onschuldig kunnen worden genoemd na het lezen van de diverse artikelen (eer)gisteren.
Maar wel naar eenieder die z'n kaartje al heeft, en naar degene die alle touwtjes in handen heeft, namelijk de rechter. Doe je dat zo?
laatste aanpassing