21220x bekeken
| Betreft: | evenement: Awakenings, zondag 31 december 2006 om 21:00 |
Maarre, ik had ook mucho graag bij AWAKENINGS willen zijn hoor!
Ruilen?
strobo´s
dus onze enige hoop is dat ze met een andere locatie komen...
Ja, oftewel: we're fucked.
Een andere locatie op oudejaarsavond.
De vetste lasershow allertijde!!!
Dat is nix vergeleken met de de fotos in mijn album...check it out
![[img width=444 height=283]http://i14.tinypic.com/2ilyao7.gif[/img]](http://i14.tinypic.com/2ilyao7.gif)
maar kom op meid, ik zal voor je bidden en een kaarsje voor je branden.
Alsjeblieft niet zeg
iig in gemeente amsterdam (waar ze te weinig (politie)personeel hebben) met O&N
Dus ALLE feesten worden gecanceled. Wat n bullshit; als er voor feesten een paar meter verderop wel genoeg smeris is...
Maar goed, voor we vooruitlopen op de zaak: hoe laat??
Anoukforza citeer 22 december 2006 10:55
hahaha Gekke Gijs, als ik broodnuchter ben word ik al helemaal leip van strobo's tering
wat vaak ook resulteert in koppijn..laatste aanpassing 22 december 2006 10:56
hahaha Gekke Gijs, als ik broodnuchter ben word ik al helemaal leip van strobo's tering
wat vaak ook resulteert in koppijn..laatste aanpassing 22 december 2006 10:56
Hmm ja dat is minder als je er koppijn van krijgt....zelf vind ik strobo´s heel irritant als ze op een te lage frequentie knipperen dan krijg ik vlekken voor mijn ogen en kan misselijk worden. Ze moeten ook gewoon retesnel ratelen!!Toch vet!! Dan is het net alsof er een paar duizend robots in de zaal staan!
1 keer ben ik niet goed geworden en dat was in 2003 meen ik in de ndsm met awakenings....toen hadden ze echt enorm achterlijk grote lichtbakken maar die stonden echt niet goed opgesteld...ik begon er werkelijk waar van te hallucineren haha.
Ik ben niet ziek geworden ofzo maar was wel bijna out gegaan (Of ik neem aan dat ik bijna out ging, mijn gezichtsbeeld bleef stilstaan net alsof je de dvd speler op pauze zet, daarna viel dat hele beeld in blokjes uit elkaar en begon op me af te draaien......daarna kwam ik weer bij maar ik stond in een hele vreemde positie.Ik stond helemaal gebukt met me armen en handen beschermend voor me hoofd zeg maar.
Ik heb zo'n hekel aan die klere-strobo's he... Maakt niet uit welke snelheid ze hebben, ik raak standaard AL mn richtings- en oriëntatie-gevoel kwijt... Voor, achter, links, rechts, boven en onder worden allemaal tzelfde... Dan val ik steeds om enzo... staat zo sneu, zeker als je nog gewoon nuchter bent 
1 keer ben ik niet goed geworden en dat was in 2003 meen ik in de ndsm met awakenings....toen hadden ze echt enorm achterlijk grote lichtbakken maar die stonden echt niet goed opgesteld...ik begon er werkelijk waar van te hallucineren haha.
Ik ben niet ziek geworden ofzo maar was wel bijna out gegaan (Of ik neem aan dat ik bijna out ging, mijn gezichtsbeeld bleef stilstaan net alsof je de dvd speler op pauze zet, daarna viel dat hele beeld in blokjes uit elkaar en begon op me af te draaien......daarna kwam ik weer bij maar ik stond in een hele vreemde positie.Ik stond helemaal gebukt met me armen en handen beschermend voor me hoofd zeg maar.)Hahaha
Heel vaag dus en de rest van de avond heb ik zonnebril gedragen van een maat! Was een erg spannend feestje haha wel goed uit me dak gegaan!
Dat klinkt inderdaad behoorlijk gefreakd ja!
Ik heb zo'n hekel aan die klere-strobo's he...
Alleen in de Hemkade werd ik para in die ruimte met alleen maar strobo's.
Alleen in de Hemkade werd ik para in die ruimte met alleen maar strobo's.
en terecht
Wat n bullshit; als er voor feesten een paar meter verderop wel genoeg smeris is...
uhuh..
en frappant is dat de politie eerst een negatief advies heeft afgegeven aan Loveland in de Westergas. Want dat zou wel eens Awakenings publiek kunnen trekken die drugs gebruiken. Gelukkig heeft die stadsdeelvoorzitter ballen en heeft gezegd dat het onzin is.
Met als gevolg dat er geen 1 smeris aanwezig is en ze een nr hebben van een wijk agent die ze kunnen bellen..
uhuh..
en frappant is dat de politie eerst een negatief advies heeft afgegeven aan Loveland in de Westergas. Want dat zou wel eens Awakenings publiek kunnen trekken die drugs gebruiken. Gelukkig heeft die stadsdeelvoorzitter ballen en heeft gezegd dat het onzin is.
Met als gevolg dat er geen 1 smeris aanwezig is en ze een nr hebben van een wijk agent die ze kunnen bellen..
Dat is niet frappant, dat is nog grotere bullshit... Snappen ze nou echt niets van house-stromingen of doen ze alleen maar zo ongehoord stompzinnig?
Maar wie kan die wijkagent nou bellen? Snap je zin niet helemaal
Want dat zou wel eens Awakenings publiek kunnen trekken die drugs gebruiken.
Ik moet meteen aan een gehyped woordje denken van een aantal jaar terug: demoniseren.
Snappen ze nou echt niets van house-stromingen of doen ze alleen maar zo ongehoord stompzinnig?
Een combinatie van beide. De "ze" die jij noemt heeft weinig besef van wat er gebeurt in het uitgaanscircuit.
house-stromingen
Ik ben trouwens ook het spoor soms volledig bijster.
Dat is niet frappant, dat is nog grotere bullshit...
juist..
Maar wie kan die wijkagent nou bellen? Snap je zin niet helemaal
de organisatie van Loveland (of Monumental die er de productie doet), mocht er wat fout gaan..
Ik ben trouwens ook het spoor soms volledig bijster.
Ja, maar dat is self-induced
Eerst zien dan geloven...
ik geloof eht wel...'t staat ook al op at5
laatste aanpassing
Wie zit er nog meer steeds de 2 Awake topics te refreshen
awake def niet door.
T*fus t*fus t*fus t*fus t*fus t*fus t*fus f*cking t*fuszooi.
ROB POST............... YOU SUCK!!!!!!!!!
Eeeeehm, niet alleen de vingertjes naar hem wijzen AUB. Moet je toch maar eens goed lezen wat Monumental heeft gedaan:
“Slechts ‘de laatste aanpassingen’ zijn vorige maand ingediend”, legt hij uit. “Wij wilden in november een tweede hal betrekken bij het feest, zodat er ruimte zou zijn voor tienduizend bezoekers. Dat werd niet geaccepteerd, vanwege onvoldoende nooduitgangen. Maar die andere hal met ruimte voor 6500 bezoekers voldoet aan alle eisen.”
Nog effe wat meer centjes verdienen...en ja, dat pakte dus effe niet zo best uit. (n)
Nog effe wat meer centjes verdienen...en ja, dat pakte dus effe niet zo best uit. (n)
Dus, omdat er n extra ruimte bij betrokken moest worden wat niet mocht, mag t hele feest niet doorgaan? Dat kán ik alleen maar de gemeenteraad aanrekenen ipv Rocco....
Tinkerbell citeer 22 december 2006 12:52
donateur! Uitspraak van Audionysos op vrijdag 22 december 2006 om 12:50:
Nog effe wat meer centjes verdienen...en ja, dat pakte dus effe niet zo best uit.
Dus, omdat er n extra ruimte bij betrokken moest worden wat niet mocht, mag t hele feest niet doorgaan? Dat kán ik alleen maar de gemeenteraad aanrekenen ipv Rocco....
donateur! Uitspraak van Audionysos op vrijdag 22 december 2006 om 12:50:
Nog effe wat meer centjes verdienen...en ja, dat pakte dus effe niet zo best uit.
Inderdaad dat zou een beetje raar zijn.
De dag dat ik de media voor de organisatie ga geloven....
De dag dat ik ga begrijpen waarom Monumental altijd op handen wordt gedragen en heilig is...
...maar goed, misschien was het ook afgelast als hij het niet had gedaan. 1 feit: domme actie.
De dag dat ik ga begrijpen waarom Monumental altijd op handen wordt gedragen en heilig is...
Is de mooiste dag van je leven
...maar goed, misschien was het ook afgelast als hij het niet had gedaan. 1 feit: domme actie.
Dat ben ik toch heel erg niet met je eens.... ID&T is nu wel zo goed als weggepest door de politiek; nu door naar Awakenings lijkt t meer op...
Is de mooiste dag van je leven![]()
Dat was toch je trouwdag zeggen ze altijd?
nu door naar Awakenings
Mooi land is dit toch he...duizenden mensen die elke weekend hun onstpanning/plezier vinden in feesten, duizenden mensen die er hun brood mee verdienen. En wat gebeurd er? De boel wordt ver...eehm, vergald. Ik droom van de dag dat het Binnenhof wordt gekraakt, duizenden mensen losgaan in de tweede kamer en Speedy J vanuit het torentje een meesterlijke liveset neerzet.
laatste aanpassing
Die ruimte is juist weggegaan..
Dat kwam op 10k bezoekers, vonden ze niet goed, dus dan 1 ruimte met 6.020 waarbij de brandveiligheid wel gewaarborgd zou zijn
oh ja dat staat er nu ook..ik lees en reageer ff te snel..
ga nu maar ff een frisse neus halen buiten
laatste aanpassing
Ik droom van de dag dat het Binnenhof wordt gekraakt, duizenden mensen losgaan in de tweede kamer en Speedy J vanuit het torentje een meesterlijke liveset neerzet.
Dat zijn de onwetenden
aha zit dat zo
Uitspraak van Audionysos op vrijdag 22 december 2006 om 13:07:
Ik droom van de dag dat het Binnenhof wordt gekraakt, duizenden mensen losgaan in de tweede kamer en Speedy J vanuit het torentje een meesterlijke liveset neerzet.
Ah, al 1 gegadigde zie ik.
Ah, al 1 gegadigde zie ik.
2!
Waar blijft die nieuwsbrief!!!!!
ja, maar als dat niet in de buurt van Amsterdam is dan hou ik het denk ik voor gezien..
idd weinig trek om heel nederland door te touren