Partyflock

Forumonderwerp · 908482
1 volger · 4202x bekeken

Waarschuw beheerder
Tjah toch is het zo... Best wel vaag

Waarschuw beheerder
:/

Waarschuw beheerder
donateur
Casper?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 oktober 2006 om 02:29:
Casper?

Even serieus..;)
Waarschuw beheerder
Gewoon blijven volhouden met strakke bek dat je em niet geloofd, zelfs als ie er zellef wel 100% van overtuigd is.

geloof dat et zoiets was dat altijd helpt (6)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van milaçkou(k) op maandag 23 oktober 2006 om 02:32:
Gewoon blijven volhouden met strakke bek dat je em niet geloofd, zelfs als ie er zellef wel 100% van overtuigd is.

geloof dat et zoiets was dat altijd helpt

Uhmmm..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 oktober 2006 om 02:31:
Even serieus..

:frusty:

Waarschuw beheerder
donateur
stoppen met drugs kan ook helpen

Waarschuw beheerder
Wat gebeurd er dan allemaal?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 oktober 2006 om 08:16:
Wat gebeurd er dan allemaal?

En heb je er last van? ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Spannend maar wel eng...:s

Waarschuw beheerder
Gezellig toch, ben je nooit alleen thuis! :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 oktober 2006 om 08:44:
Gezellig toch, ben je nooit alleen thuis!

:lol: :jaja:
Waarschuw beheerder
goeie rommel dat je er nu nog vaag van bent

Waarschuw beheerder
Wil nu ook weten wat er gebeurd.... ik wacht

Waarschuw beheerder
ben je iedergeval niet alleen,met een beetje verbeelding heb je nog een aanspreekpunt ook
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 oktober 2006 om 02:17:
Tjah toch is het zo

Niemand zegt toch dat het niet zo is? :/

Waarschuw beheerder
donateur
[img width=350 height=329 cacheid=000d110700258f9da9b88e7f1a019f5e18]http://www.tshizzle.com/tshirts/Movies/ghostbusters-large.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
check anders eens elke woensdag 23:00 A haunting op Discovery! Gaat over spoken ,en andere vage gebeurtenissen echt heel vaag! sowiezo wel keer leuk om te kijken ben wel benieuwd naar jullie mening.

Ik geloof er zelf niet zo in dat er geesten zijn in bepaalde locaties en die je de stuipen op het lijf kunnen jagen, maar daar gebeurd het dus..
Dat schijnt ook te kunnen gebeuren naar het oproepen van geesten en je doet het verkeerd,iemand ervaring mee??

Waarschuw beheerder
donateur
Kreeg je dit toen je in de spiegel keek?

[img width=200 height=261 cacheid=000d111b00258fcaed44f1da1a019f6025]http://members.chello.nl/r.hanssens/mirror.gif[/img]

Waarschuw beheerder
Allemaal stemmetjes in je hoofd?????

Waarschuw beheerder
ja je heb echt geesten hoor.
maar die komen niet zomaar.
mij moeder is overlede en sinds dien weet ik dat het bestaat.
maar je moet het eerst zelf zien voor je het gelooft.
want ik geloofde daar voor er ook echt niks van
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 oktober 2006 om 11:07:

Ik geloof niet in geesten, ookal zou ik er graag wel in geloven

Waarschuw beheerder
ja ik geloofde er ook niet in.
tot me moeder dood ging. en allemaal vage dingen gebeurde hier in huis

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 oktober 2006 om 11:33:

Heb ook een keer hele rare dingen mee gemaakt..
Hoewel je het wel aan het denken zet, wil ik er niks van weten..

Of ze nou bestaan of niet, ik wil er niks meer mee te maken hebben..

Brrrrr

Waarschuw beheerder
hoor wie klopt daar kind'ren?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dr. Eppo op maandag 23 oktober 2006 om 11:20:
Ik geloof niet in geesten, ookal zou ik er graag wel in geloven

Wat ik heb gemerkt is dat je je er zelf voor open moet stellen. Als je er heel hardnekkig in geloofd dat het niet bestaat, zal er vrij weinig gebeuren.

Ik heb op een gegeven moment mijn geest geprobeerd 'te verruimen' en dan kom je toch genoeg merkwaardige dingen tegen :)

Zal ook niet van de één op de andere dag gebeuren! Maar ik weet 100 % zeker dat mijn oma en mijn hond bij mij zijn.
Waarschuw beheerder
donateur
gister discovery gekeken zeker :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 oktober 2006 om 11:37:
hoor wie klopt daar kind'ren?

:lol:
Uitspraak van Oma Wappie (L) op maandag 23 oktober 2006 om 11:52:
gister discovery gekeken zeker

:O :lol:

Waarschuw beheerder
wij wonen op een boederij ..
elke stap diej je maakt hoor je :P
Lekker eng s'nachts je hoort echt alles..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

bewoog je lamp???

Waarschuw beheerder
maar niekark is ook dan ook een spookstad...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Oma Wappie (L) op maandag 23 oktober 2006 om 11:52:
gister discovery gekeken zeker :lol:

Ik?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 oktober 2006 om 11:07:

indd... :jaja:

ik zag ze van kleins af aan al, en mn moeder geloofde het noit zo. totdat ze het zelf mee maakte en nu maken we samen dingen mee enzo.. maar het is helemaal niet eng, je moet er absoluut niet bang voor zijn, ze doen je niks, het zijn meestal dierbaren die je willen laten weten dat ze bij je zijn. en als je het niet wilt dan zeg je: Ik wil dit niet, ga alsjeblieft naar het licht.

suc7(F)

Waarschuw beheerder
:lijn: :xtc: (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 oktober 2006 om 12:21:
:lijn: :xtc: (Y)

nee spijt me voor je, ik gebruik niks :)

Waarschuw beheerder
:bier: (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 oktober 2006 om 12:25:
:bier: (Y)

nee helaas... ook niet.. das ff pech he? :P
Waarschuw beheerder
gewoon wegsturen :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 oktober 2006 om 12:03:
Ik?

nee was niet voor jou bedoeld :)

maar van8 was er ook zo'n programma op discovery, schijnt dat ze zich voeden met jou angst en daardoor alleen maar sterker worden en het moeilijker word om er vanaf te komen.

Geloof er zelf ook wel in :yes: heb zelf vaak zat dingen meegemaakt of gezien. Maar sinds dat ik verhuisd ben heb ik er geen last meer van.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van VageJetje op maandag 23 oktober 2006 om 12:28:
gewoon wegsturen

whahah ga jij maar op de gang "zweven" :lol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
als je dingen graag WIL zien of horen,dan zie je ze na verloop van tijd ook echt,maar dat is iets wat binnen in je bolletje speelt en niet daarbuiten
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Oma Wappie (L) op maandag 23 oktober 2006 om 12:30:
schijnt dat ze zich voeden met jou angst en daardoor alleen maar sterker worden en het moeilijker word om er vanaf te komen.

:yes: klopt :) ... daarom wegsturen :) ...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 oktober 2006 om 12:31:
als je dingen graag WIL zien of horen,dan zie je ze na verloop van tijd ook echt,maar dat is iets wat binnen in je bolletje speelt en niet daarbuiten

dat vinden wel meer mensen ja, dat zei mn moeder toen ook ;)

maar als het in het bolletje afspeelt wrom vertelde iedereen mij dat ik als kind maar hen en weer voor de tv zat en toen mn moeder vroeg wat er was, dat ik zei van er staat een man voor de tv die wilt niet weggaan. ik kan niks zien....

en katten kijken vaak naar 'iets' die hebben heel sterk die gave en kleine kinderen ook.. ze zeggen niet voor niets ze hebben 'denkbeeldige' vriendjes...

mijn nichtje is 7 en die zat ook opeens naar 'iets' te kijken en je zag aan dr dat ze vreselijk schrok en de adem stopte ineens... ook heel vaag.. die was egt bang voor iets. terwijl zij gehandicapt is en niks kan.. toen ik zei van laat haar met rust ga weg, het is nog maar een kind, begon ze later weer te ademen en begon te huilen en kroop dicht tegen me aan

dus ja..

maar het geeft niks dat andere mensen zeggen dat het iets in je hoofd is want meestal zijn zij degene die er het bangst voor zijn en zich ervoor afsluiten en daarom niks zien ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Veel mensen hebben het overigens over 'last' en 'angst', maar zijn ook positieve ervarinen. Hoeft niet allen 'last' van ze te hebben. Meestal willen ze je gewoon iets duidelijk maken.
Ik heb zelf gelukkig nooit een negatieve ervaring mee gemaakt!

Vaak zat positieve situaties ervan ervaren! Geeft me wel een heel fijn gevoel!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 oktober 2006 om 12:57:
Veel mensen hebben het overigens over 'last' en 'angst', maar zijn ook positieve ervarinen. Hoeft niet allen 'last' van ze te hebben. Meestal willen ze je gewoon iets duidelijk maken.
Ik heb zelf gelukkig nooit een negatieve ervaring mee gemaakt!

Vaak zat positieve situaties ervan ervaren! Geeft me wel een heel fijn gevoel!

dat klopt :jaja:

ik heb zowel negatieve als positieve dingen mee gemaakt. ik zat samen met mn zus in de huiskamer toen we de glazen over de tafel zagen gaan.. dat was wel scary!!!
ik weet wel dat ik mijn ooms en opa's bij mij heb.. en dat geeft me indd een goed gevoel.
als ik er ff doorheen zit, vraag ik wel es om hulp en dan gaat de lamp flikkeren en gaan mn kaarsjes uit en dan weet ik dat ze bij me zijn :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 oktober 2006 om 13:07:
als ik er ff doorheen zit, vraag ik wel es om hulp en dan gaat de lamp flikkeren en gaan mn kaarsjes uit en dan weet ik dat ze bij me zijn

dat was bij mij het eerste teken, waardoor ik er echt in ben gaan geloven :)

Ik had vroeger altijd moeite om bij iemand anders te slapen omdat ik dat eng vond. Had ook altijd heimwee.
Op een gegeven moment kreeg ik ook een 'paniek aanval', en ben toen ff naar de badkamer gegaan om te kalmeren. Toen begon het licht zo te flikkeren en ik voelde dat m'n oma bij me was. Dat gaf me echt een heel relaxt gevoel!

gebeurd nu vrijwel dagelijks dat lichten flikkeren of uivallen als ik ergens zit, of dat kaarsen er inderdaad ineens mee stoppen :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 oktober 2006 om 12:02:
niekark

:@ Nee hoor amersfoort is dat toch??
Waarschuw beheerder
idd A Haunting is vet interressant. Keek ik ook altijd. Maar laatste paar keer dat ik heb gekeken, was het er niet. Is het nu weer wel?

Waarschuw beheerder
Ach... Ze verklaren me als gek:S Ben er niet bang voor ofzo.. Maar ik hoor gewoon dingen, zoals iemand die een stoel aan het verschuiven is... Raar.. Denk dat het mijn opa is

Waarschuw beheerder
Ik vind het maar vaag :nocheer:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Brrr krijg kippevel bij al deze verhalen :S, ik geloof er wel in..maar probeer deze 2 werelden zoveel mogelijk gescheiden te houden omdat het me toch ook beangstigd als ik me er teveel mee bezig ga houden!

Waarschuw beheerder
Maargoed, er is meer tussen hemel en aarde.. Ben vrij nuchter in dit soort dingen.. Maarja totdat je het zelf meemaakt.. Kun je wel van die achterlijke opmerkingen gaan posten.. Met minder drugs nemen of iets in die richting..:D gebruik niks van die zooi! Maargoed ik vind het wet wel interessant..
Waarschuw beheerder
ik hoor dat ook vaak, maar niet hier thuis, dat zijn gewoon de buren:;)

Waarschuw beheerder
Kent iemand die de documentaire Spooked?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 oktober 2006 om 13:35:

:no: Ken ik nie, maar ik kan mezelf dan ook helemaal bang maken als ik naar die dingen ga kijken :lol: als het dan afgelopen is en ik zit alleen in me huisje dan hoor en zie ik vanalles :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 oktober 2006 om 13:33:
Ben vrij nuchter in dit soort dingen.. Maarja totdat je het zelf meemaakt..

dat bedoelde ik net dus tegen die andeen ;)
Kun je wel van die achterlijke opmerkingen gaan posten.. Met minder drugs nemen of iets in die richting.. gebruik niks van die zooi!

vind ik ook zoiets doms.. ik gebruik ook niet en ik maak ook al die dingen mee.. altijd makkelijk om het op de drugs te gooien tog :S
Maargoed ik vind het wet wel interessant..

das mooi... dan stel je je ervoor open :) zal je vast nog meer dingen gaan mee maken :jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 oktober 2006 om 13:19:
Nee hoor amersfoort is dat toch??

nee das de keistad :p

Waarschuw beheerder
Interessant is het absoluut..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 oktober 2006 om 13:52:
Interessant is het absoluut..

dat vind ik ook:D

daarom ben ik ook niet bang voor de dood. ik weet dat er meer is, dus daar zal ik ongetwijfelt ook bij horen dan :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 oktober 2006 om 14:00:
daarom ben ik ook niet bang voor de dood. ik weet dat er meer is, dus daar zal ik ongetwijfelt ook bij horen dan

Daar moet je je ook niet mee bezig houden..

Waarschuw beheerder
donateur

Gaat dat niet over een ziekenhuis waar geexperimenteerd werd op de mensen en dat er daardoor honderden mensen zijn overleden aan enge ziektes etc. De doden zouden nog in het ziekhuis rondwaden.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 oktober 2006 om 15:18:
Gaat dat niet over een ziekenhuis waar geexperimenteerd werd op de mensen en dat er daardoor honderden mensen zijn overleden aan enge ziektes etc. De doden zouden nog in het ziekhuis rondwaden.

Ja... 1928, Kentucky U.S.A......Een verschrikkelijke ziekte, 'The White Plague' genoemd (tuberculose), kostte aan ruim 63.000 mensen het leven. In het Waverly Hills Sanatorium werden de geïnfecteerden van de buitenwereld geïsoleerd om experimenten op uit te voeren in de hoop op genezing. Om het enorme aantal slachtoffers voor de buitenwereld te verbergen, werd een 175 meter lange tunnel gebouwd, waardoor de vele lijken naar gereedstaande treinen werden afgevoerd. Deze tunnel werd de 'Death Tunnel' of 'Body Chute' genoemd. In 1960 werd er een geneesmiddel ontdekt met als gevolg dat het sanatorium werd gesloten. Echter, dit monsterlijke gebouw heeft zoveel geheimen dat het met recht de 'meest enge plek' op aarde wordt genoemd. 'Spooked' vertelt het verhaal van 'De geesten van het Sanatorium van Waverly Hills': De vijf etages, de 'Death Tunnel', de ziekte, de behandelkamers, de geesten, de klopgeesten, video-opnames, foto's, audio-opnames, paranormale verschijningen en een jacht op geesten. Maar ook: interviews met deskundigen, oud- patiënten, oud- werknemers en historici.

Best wel creep:D

Waarschuw beheerder
donateur
Ja die docu kon mij totaal niet bekoren. Beetje te vaag allemaal (ongeloofwaardig)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 oktober 2006 om 15:44:
Ja die docu kon mij totaal niet bekoren. Beetje te vaag allemaal (ongeloofwaardig)

Ja heb hem nog niet gezien, maar wil hem wel eens zien.. Discovery is wel interessant!

Waarschuw beheerder
Maar hoorde dat hij wel creep was, maargoed moet hem eerst zelf even zien..

Waarschuw beheerder
Der word hier aardig wat afgesnoven volgens mij....pfff geesten.
Zoiets noemen ze dwangmatige paranooia, daar heb je trouwens hele goede medicijnen voor :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 oktober 2006 om 01:57:
Zoiets noemen ze dwangmatige paranooia, daar heb je trouwens hele goede medicijnen voor

Of jij;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 oktober 2006 om 15:36:
'Death Tunnel'

die film heb ik gezien en idd ook de documentaire daarover..

Dat is idd heel interesant :yes:

Waarschuw beheerder

uhuh.. ik snuif zon kilo coke per week weg :vaag:

daar heb je trouwens hele goede medicijnen voor

wat? voor jou? :x

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 oktober 2006 om 15:36:
'Death Tunnel'

ja daar heb k de film van gezien , die was al behoorlijk eng hoor, docu moet k ook nog ff kijken ja

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 oktober 2006 om 13:25:
Ach... Ze verklaren me als gek Ben er niet bang voor ofzo.. Maar ik hoor gewoon dingen, zoals iemand die een stoel aan het verschuiven is... Raar.. Denk dat het mijn opa is

het gaat er niet om wat een ander denkt, mijn broer is ook na zijn overlijden een tijdje bij me geweest, ik heb hem 3x gezien en buiten dat om voelde ik hem heel dicht bij me.
na mate ik sterker werd nam hij afstand en nu heeft hij rust, ik mis hem wel maar ik kan niet aan hem blijven hangen dat zou niet eerlijk zijn.

sommigen zeiden ja het kan en anderen zeiden ach je dacht dat je hem zag maar het kan me niet schelen wat anderen zeggen ik weet wat ik gezien heb en ik geloof niet in spoken daar ben ik te nuchter voor maar mijn broer heb ik gezien dat weet ik zeker.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 oktober 2006 om 12:49:
het gaat er niet om wat een ander denkt, mijn broer is ook na zijn overlijden een tijdje bij me geweest, ik heb hem 3x gezien en buiten dat om voelde ik hem heel dicht bij me.
na mate ik sterker werd nam hij afstand en nu heeft hij rust, ik mis hem wel maar ik kan niet aan hem blijven hangen dat zou niet eerlijk zijn.

sommigen zeiden ja het kan en anderen zeiden ach je dacht dat je hem zag maar het kan me niet schelen wat anderen zeggen ik weet wat ik gezien heb en ik geloof niet in spoken daar ben ik te nuchter voor maar mijn broer heb ik gezien dat weet ik zeker.laatste aanpassing 24 oktober 2006 12:54

Ja het boeit me ook weinig.. wat andere mensen denken.. Ik ben ook nuchter.. er is gewoon meer tussen hemel en aarde:D Ik denk dat het mijn opa is...

Waarschuw beheerder
[img width=688 height=354 cacheid=000d1207002592351b3ce1bf1a019fcf7f]http://www.algorelabs.com/uploaded_images/Movie_i_see_dead_people-769472.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Niet bang zijn... miss wil die persoon wel contact met je maken... het is wel eng.. maar als je bang bent.. krijg je er alleen maar meer last van...

Als die echt kwaad in de zin heeft.. dan doet die wel hele erge dingen hoor.. en zo te horen nu niet;)
Waarschuw beheerder
bah gelukkig spookt het bij mij thuis niet :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van froppeltje op dinsdag 24 oktober 2006 om 14:28:
bah gelukkig spookt het bij mij thuis niet

ik ben er wel blij mee dat het bij mij wel spookt :jaja:
zo weet ik tenminste dat mijn overleden dierbaren bij me zijn, en me helpen in moeilijke tijden.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 oktober 2006 om 14:35:
ik ben er wel blij mee dat het bij mij wel spookt
zo weet ik tenminste dat mijn overleden dierbaren bij me zijn, en me helpen in moeilijke tijden.laatste aanpassing 24 oktober 2006 14:35

ja maarja hoe weet je nou dat het je dierbare zijn.. een geen andere geesten..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van froppeltje op dinsdag 24 oktober 2006 om 14:48:

omdat je ook gezichten kan zien... niet altijd, vaak wel

Waarschuw beheerder
Uitspraak van froppeltje op dinsdag 24 oktober 2006 om 14:48:

Waarschuw beheerder
Ik denk dat het mijn opa is.. Want ik ben niet bang.. Het is wel raar dat zoiets kan gebeuren, stoel verschuiven enzv.. Maar als het iets slechts was, zou ik me niet op mijn gemakt voelen:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 oktober 2006 om 13:25:
Ach... Ze verklaren me als gek Ben er niet bang voor ofzo.. Maar ik hoor gewoon dingen, zoals iemand die een stoel aan het verschuiven is... Raar.. Denk dat het mijn opa is

hey waar ken ik dit van!!! Dit heb ik nou hetzelfde of lampen die uitzichzelf uit en aan gaan en een tv wat zonder iets te doen harder gaat of een radio die zonder dat er iemand aan komt van zender verwisselt.

Waarschuw beheerder

met jouw spierballen kan je best wel casper het spookje aan ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 oktober 2006 om 19:44:
met jouw spierballen kan je best wel casper het spookje aan

Waarschuw beheerder
toen ik een jaar of 10 was hoorde ik onder mijn bed iemand zwaar ademen, ik bleef luisteren en dacht dat het mijn pa was maar die lag er dus niet. er lag niets of niemand onder :S en dat is me altijd bij gebleven.

en nu niet aankomen met drugs want ik was 10 jaar toen dat gebeurde

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 oktober 2006 om 18:59:
hey waar ken ik dit van!!! Dit heb ik nou hetzelfde of lampen die uitzichzelf uit en aan gaan en een tv wat zonder iets te doen harder gaat of een radio die zonder dat er iemand aan komt van zender verwisselt.

lampen die ineens uitgaan en op het moment dat ik binnenkom weer aan heb ik alleen gehad bij een dochter van een vrouw op wie ik moest oppassen en die vertelde na afloop dat ze zelf ook erg vaak zulke dingen meemaakt in haar huis

Waarschuw beheerder
Interessant onderwerp!

Vind ik zo'n onzin, niet alles zit altijd alleen maar tussen je oren! Wie die zin heeft uitgevonden mag D**D!

Uitspraak van verwijderd op maandag 23 oktober 2006 om 12:43:
en katten kijken vaak naar 'iets' die hebben heel sterk die gave

Klopt, eerst dacht ik dat mn kat niet spoorde, nu weet ik gewoon dat er "iets" is en laat het er lekker zijn!

Uitspraak van verwijderd op maandag 23 oktober 2006 om 12:43:
maar het geeft niks dat andere mensen zeggen dat het iets in je hoofd is want meestal zijn zij degene die er het bangst voor zijn en zich ervoor afsluiten en daarom niks zien

En dat is de harde waarheid!

Zoiets noemen ze dwangmatige paranooia

Of gewoon gevoelige mensen!!

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 oktober 2006 om 14:52:

Dat is het mooie... je weet het gewoon!

Ik vind al dit soort dingen juist best een verrijking voor het leven wat we hier op aarde hebben, je weet dat er meer is en het kan je soms zelfs helpen of waarschuwen!

Waarschuw beheerder
Ik heb het ook met mijn hond.. Flipt hem ook ineens.. Ineens gaat hij blaffen.. En kijkt hij naar de gang:S Dat is best eng.. En gaat hij grommen:S Dan zet ik meestal even de muziek aan..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 oktober 2006 om 03:16:
Ik heb het ook met mijn hond.. Flipt hem ook ineens.. Ineens gaat hij blaffen.. En kijkt hij naar de gang Dat is best eng.. En gaat hij grommen Dan zet ik meestal even de muziek aan..

Mijn honden blaffen ook continue uit het niets? Zou mijn huis dan ook vol geesten zitten :X

Heb wel begrepen dat als het licht flikkert of de lamp beweegt dat dat tekenen zijn. Of iets uit het niets gaat tikken.

Succes!

Waarschuw beheerder
...ik denk dat er sowieso zoiets is als een ziel..en wat er met de ziel gebeurd wanneer 't lichaam wordt verlaten blijft een mysterie..

Alle mensen kunnen deze verdwaalde zielen zien/horen, alleen wordt ons van kleins af aan afgeleerd hier op te reageren.

Ik denk dat dit aardig aansluit op de waarheid. Als je jezelf toestaat dit soort prikkels op te vangen dan kun je deze zaken WEER zien.

Iedereen heeft wel eens ervaringen gehad maar de meesten onderdrukken dit omdat men absoluut niet weet hoe je hiermee moet omgaan.

Mijn oma (indonesisch) kwam toen ze nog leefde bij elk familielid het huis inwijden. Wanneer je net in een nieuw huis kwam wonen legde ze in wat hoekjes van elke ruimte een klein schoteltje met wat rijst, banaan, enzo..Dit om de geesten in het huis milde te stemmen.

Of je 't gelooft of niet, na 1 dag haalde ze de schoteltjes weer weg en dan zei ze: 't is goed..verbazend was dat als je wat van dit schoteltje proefde dan zat er geen smaak meer aan...

Kortom:
Als je iets niet begrijpt wil dat niet zeggen dat het niet bestaat...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
bij mij thuis ook
Waarschuw beheerder
Heb ook al heel wat vreemde dingen meegemaakt.Of dat echt geesten zijn,ik weet het niet,maar onverklaarbaar was het wel.
Zoals toen mijn oma overleed,die gaf mij altijd een "vijfie" 5 gulden of euro.Toen ze overleed heb ik in de maand daarna echt overal 5 euro's vandaan gekregen:P
Stond ik bij AH bij de kassa,lag er 5 euro op de lopende band :s.Op straat,5 euro,in supermarkt 5 euro,in me brievenbus,5 euro enz enz.Was wel mooi want ik zat die maand al zo krap.Opoe bedankt(L)(K) haha

Toen mijn vriend was overleden,heb ik ook meerdere vreemde dingen meegemaakt.Ik was naar een medium gegaan en ik had haar niks verteld en zij ging mij dingen vertellen die zij nooit geweten kon hebben.Veel mensen denken dat ze uit je antwoorden dingen halen,maar ik had zelf helemaal niks gezegd.Zij vertelde mij dat me vriend vermoord is.Dat idee had ik zelf ook al een beetje maar toen zij het zo uit zichzelf begon te vertellen schrok ik me eigen helemaal lam!Een jaar nadat mijn vriend bij iemand op de bank was overleden,pleegde die "iemand" een andere moord!Met een bijl nog wel :s...En vanaf dat moment,er was toen heel veel stress omdat die persoon op de vlucht was geslagen,gebeurden er veel vreemde dingen.Bij mij thuis flikkerden alleen de lampen steeds,maar mijn beste vriendin,die vlakbij woonde en waar ik vaak met mijn vriend kwam,die had last van raardere dingen.Ik kwam met haar bij haar thuis en toen stond ineens haar ventilator aan,heel hard.Dan ga je eerst naar een logische verklaring zoeken,misschien had de kat op de afstandbediening gestaan.Maar die lag ergens helemaal achter en bovendien waren de batterijen leeg :S.
De dag erna kwamen we weer samen binnen.Mijn vriendin had in die tijd 2000 pakjes marlboro:)op dr dressoir staan.Een hele grote toren had ze ervan gemaakt en die stond vastgeklemd tussen de kast en de verwarmingsbuizen.Toch waren er uit 1 rij in het midden,pakjes weggeschoten,ja weggeschoten ja.Want die pakjes lagen aan de andere kant van de kamer!En het bovenste pakje zweefde op niks :s
Ook had ik bij mij thuis een foto staan,uitvergroot,van me overleden vriend zn gezicht.Mijn moeder was er gelukkig bij anders had ik gedacht dat ik gek was geworden.Maar vanuit 1 oog liep een traan!Echt,niet vanaf bovenaan het lijstje maar echt vanuit zijn oog liep vocht en me ma en ik wisten niet wat we zagen!Ik heb dat lijstje nog steeds en soms denk ik dat het niet echt was gebeurt,maar zelfs nu kan je nog zien dat het echt zo gegaan was.De streep van de traan krijg ik niet weg en aan de onderkant van het lijstje is 1 stukje verroest,precies daar waar die traan naar beneden was gelopen.
Zo dit moest ik even kwijt:)
Echt gekkigheid allemaal!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van rOxXy :[ op woensdag 25 oktober 2006 om 11:35:
Toen mijn vriend was overleden

nog gecondoleerd meid (F)

Ik was naar een medium gegaan en ik had haar niks verteld en zij ging mij dingen vertellen die zij nooit geweten kon hebben

ja sommige zijn wel goed indd, maar heb dr ook een paar neppers bij gehad.

als ik het verder zo lees allemaal bij je, heb je al best wat meegemaakt.. en met die traan, eigenlijk best wel iets heel moois. toen ik het las kreeg ik eventjes kippevel en voelde tranen opkomen, heb het idee dat hij het heel erg vind dat ie je heeft achtergelaten.

Zo dit moest ik even kwijt

gelijk heb je meis gewoon lekker je hart luchten :)

ik heb zelf ook nog wat raars.. tenminste mijn oma toen, ik was erbij.
haar man (mijn opa dus :P )is al 11 jaar dood. mijn oma had een koekoeksklok aan de muur hangen, maar hij was kapot. geen enkele klokkenmaker kreeg em weer aan de praat. mn oma wilde een foto van mn opa in een ander lijstje doen, maar dan zou ze een stukje afmoeten knippen. dus mijn oma zegt: 'sorry jan, ik moet een stukje van je hand afknippen anders pas je er niet in'. en op het moment dat ze knipte, sloeg de klok ineens!!! :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 oktober 2006 om 12:06:
nog gecondoleerd meid

Dank je,tis wel lang geleden hoor,al 5 jaar maar het kan soms nog steeds pijn doen.
als ik het verder zo lees allemaal bij je, heb je al best wat meegemaakt.. en met die traan, eigenlijk best wel iets heel moois. toen ik het las kreeg ik eventjes kippevel en voelde tranen opkomen, heb het idee dat hij het heel erg vind dat ie je heeft achtergelaten.

Hiervan kreeg ik dus ook even de tranen in me ogen.Hij had ook beloofd niet dood te gaan en ik weet zeker dat hij het heel erg vond dat ik in me eentje(met een goeie vriendin)de strijd aan moest gaan tegen politie,justitie en vrienden en familie van die "iemand".
Stom he,ik heb het met die jongen zo vaak gehad over dat ik droomde dat hij dood zou gaan.En in mijn droom werd de oorzaak nooit bekend,net als in het echt.Ik heb dat meerdere keren tegen hem verteld,dat ik die dingen droomde en toen heeft hij beloofd om niet dood te gaan :s leuke belofte maar hij kon dit natuurlijk ook niet weten.
Heb hem zelf ook dood gevonden bij die "iemand" op de bank,want ik kon die gekke vent ook.Ik ging me vriend daar ophalen maar toen ik daar kwam,lag hij dus dood op die bank en die " iemand" zat er gewoon naast en volgens de politie wist hij echt niet dat tie dood was,hoewel ik het direkt zag toen ik binnekwam.Wist wel dat tie een beetje maf was maar wat hij later allemaal gedaan heeft,had mij heel erg geschokkeerd.
ik heb zelf ook nog wat raars.. tenminste mijn oma toen, ik was erbij.
haar man (mijn opa dus )is al 11 jaar dood. mijn oma had een koekoeksklok aan de muur hangen, maar hij was kapot. geen enkele klokkenmaker kreeg em weer aan de praat. mn oma wilde een foto van mn opa in een ander lijstje doen, maar dan zou ze een stukje afmoeten knippen. dus mijn oma zegt: 'sorry jan, ik moet een stukje van je hand afknippen anders pas je er niet in'. en op het moment dat ze knipte, sloeg de klok ineens!!!

Das ook wel heel bizar inderdaad:)was wel schrikken zeker voor dr als die klok ineens af gaat want dat verwacht je dan toch ook niet....
(K)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van rOxXy :[ op woensdag 25 oktober 2006 om 13:09:
Hiervan kreeg ik dus ook even de tranen in me ogen.Hij had ook beloofd niet dood te gaan en ik weet zeker dat hij het heel erg vond dat ik in me eentje(met een goeie vriendin)de strijd aan moest gaan tegen politie,justitie en vrienden en familie van die "iemand".
Stom he,ik heb het met die jongen zo vaak gehad over dat ik droomde dat hij dood zou gaan.En in mijn droom werd de oorzaak nooit bekend,net als in het echt.Ik heb dat meerdere keren tegen hem verteld,dat ik die dingen droomde en toen heeft hij beloofd om niet dood te gaan leuke belofte maar hij kon dit natuurlijk ook niet weten.
Heb hem zelf ook dood gevonden bij die "iemand" op de bank,want ik kon die gekke vent ook.Ik ging me vriend daar ophalen maar toen ik daar kwam,lag hij dus dood op die bank en die " iemand" zat er gewoon naast en volgens de politie wist hij echt niet dat tie dood was,hoewel ik het direkt zag toen ik binnekwam.Wist wel dat tie een beetje maf was maar wat hij later allemaal gedaan heeft,had mij heel erg geschokkeerd.

jeej meis, wat een verhaal :(
pfff dat gun je tog niemand.. egt verschrikkelijk! :knuffel:

Stom he,ik heb het met die jongen zo vaak gehad over dat ik droomde dat hij dood zou gaan.En in mijn droom werd de oorzaak nooit bekend,net als in het echt

dat heb ik ook gehad, ik droomde dat een vriendin van school onder een tram zou komen, en de volgende dag stappen we uit de bus, en moesten tramrails over om in het station te komen en ze word geschept door een tram en was op slag dood...
was wel schrikken zeker voor dr als die klok ineens af gaat want dat verwacht je dan toch ook niet....

nee, indd! we sprongen allebei 10 meter de lucht in :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 oktober 2006 om 13:15:
dat heb ik ook gehad, ik droomde dat een vriendin van school onder een tram zou komen, en de volgende dag stappen we uit de bus, en moesten tramrails over om in het station te komen en ze word geschept door een tram en was op slag dood...

Jeetje,ook gecondoleerd dan!
Das ook bizar zeg!

Zie je dat sommige dromen echt voorspellingsdromen zijn.
Mensen willen daar niet in geloven en denken,een droom is maar een droom maar ik weet wel beter:)
Alleen heb ik eigenlijk sinds de dood van Arno weinig meer gedroomt,volgens mij blokt mijn hersens de droomfunctie ofzo:S
(K)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van rOxXy :[ op woensdag 25 oktober 2006 om 13:19:
Alleen heb ik eigenlijk sinds de dood van Arno weinig meer gedroomt,volgens mij blokt mijn hersens de droomfunctie ofzo

zou goed kunnen! gewoon om jezelf te beschermen.. :jaja:

dank je (F)
Mensen willen daar niet in geloven en denken,een droom is maar een droom maar ik weet wel beter

en dat is het belangrijkste!

Waarschuw beheerder

:yes: (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 oktober 2006 om 13:15:

Das ook bizar zeg!

Mensen willen daar niet in geloven en denken,een droom is maar een droom maar ik weet wel beter
Alleen heb ik eigenlijk sinds de dood van Arno weinig meer gedroomt,volgens mij blokt mijn hersens de droomfunctie ofzo

Er is meer tussen hemel en aarde, daar ben ik zeer zeker van.
Geloof niet in toeval.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 oktober 2006 om 14:01:

Dromen, kunnen ook een betekenis hebben.. Mijn vader, en ik Droomde mijn opa in het wit...Ik zag mijn opa ook in het wit, in mijn droom.. En bij ons is het de indo's .. als je iemand helemaal in het wit ziet in je droom.. Is dat een slecht teken bij.. Daarna werd ik wakker gemaakt dat mijn Opa was overleden:S ..

Waarschuw beheerder
Er is meer tussen hemel en aarde, daar ben ik zeer zeker van.
Geloof niet in toeval.

Dat zeker
Waarschuw beheerder
Ik geloof ook absoluut dat er meer is. Mijn moeder heeft een bepaalde gave en ik schijn die ook min of meer te hebben maar ik probeer me ervoor af te sluiten aangezien ik het te griezelig vind.

Paar voorbeelden:

Het huis waar we hebben gewoond daar stond vroeger een boerderij.. mijn zus en ik keken de tuin in en we zagen een klein meisje staan. Echt een boerenmeisje, vlechtjes etc. We keken elkaar aan en toen we weer de tuin in keken was ze weg :vaag:

Mijn moeder werd een keer snachts wakker omdat er een vrouw in haar kamer stond. Die vrouw zei tegen mijn moeder, zeg tegen ... dat ze me los moet laten want ik kan zo niet gaan. Mijn moeder moest tegen een vriendin zeggen dat haar moeder bij haar was geweest en dat ze haar los moest laten. Mijn moeder beschreef d'r en er werd een foto bijgepakt waarop die vrouw stond. Het was dus inderdaad de moeder van die vriendin. Echt bizar.

Mijn oom en tante zijn verongelukt. Toen wij daar sliepen gilde mijn nicht middenin de nacht. Wij ernaar toe. Bleek dus dat haar vader op haar bed had gezeten om te zeggen dat het zo goed was...

De dag dat mijn opa is overleden en de dag erna kwamen er uit alle hoeken en gaten lieveheersbeestjes tevoorschijn. Het was niet eens de tijd van het jaar maar echt toen ik aan het fietsen was, in de keuken, op zolder etc. etc. De familie ging bellen met elkaar en iedereen had er last van. Erg mooi.. zou het dan een teken zijn?

Erg vervelend is dat ik precies weet hoe iemand in elkaar steekt.. of die "echt of niet echt is", gelukkig.. niet gelukkig etc. Moeilijk om soms mee om te gaan. Ik ben erg recht door zee maar als ik merk dat iemand zich anders voordoet dan dat hij/zij is dan is dat erg irritant

Ik geloof er absoluut in. Ik kan wel even door gaan :-) Ik geloof niet in een hemel en aarde. Ik geloof wel absoluut dat je lichaam een omhulsel is en dat je een ziel/geest hebt. Als iemand opgebaard ligt is het ook niet meer degene die hij/zij was. De ziel is eruit en dat zie je ook echt.

Meer spannende verhalen?
Waarschuw beheerder
Er lopen bijna overal wel ''spoken'' rond.

Het zijn degene die aandacht wilen trekken
die zich kenbaar maken .

Waarschuw beheerder
ja ik heb er nog veel meer.. haha maar typ me een ongeluk :9
Waarschuw beheerder
Er is meer tussen hemel en aarde, daar ben ik zeer zeker van

Ja cker weten....

Hoop alleen niet dat k het zelf mee maak dat soort dingen...
Ook al vinden jullie het niet eng..Weet zeker dat k het WEL eng vindt...
Maar wel spannend al die verhalen:D!!!!

Waarschuw beheerder
oke vooruit ik zal er nog 1 neerzetten.

ik was afgelopen zaterdagavond op visite, en diegene heeft een kandelaar met 3 kaarsen in de hoek staan. ik zag wat in mn ooghoek en draaide mn hoofd om, zie ik ineens de linkerkaars op zn kop onder de standaart hangen!!! :|

mn zus zat naast me en die stootte ik aan, ze draait dr hoofd om en pleurde zowat van dr stoel van schrik. toen de anderen daar natuurlijk op reageerden en we zeiden wat er was, zat ie alweer netjes in de kandelaar.. het enige bewijs wat er nog is, is dat er kaarsvet op de vloerbedekking ligt :S

en nu heb ik steeds dat als ik hier wat neerzet, ik anoniem gebeld word en dan is het stil en word er opgenhangen :S:S:S

vet vaag!!!

Waarschuw beheerder
Heb ook vaker, als ik na het stappen thuiskom.. En ik loop naar boven, voel ik gewoon dat er iemand achter me aan loopt.. Dat vind ik zelf niet echt prettig.. Dus ik steeds sneller lopen.. Maar krijg er gewoon kippenvel van.. Dat heb ik de laatste tijd vaker:(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 oktober 2006 om 15:58:
En ik loop naar boven, voel ik gewoon dat er iemand achter me aan loopt.

dat had ik dus ook altijd bij mn moeder thuis.. daar kon ik egt boos om worden, om dat irritante gedoe om achter je te gaan lopen. nadat ik egt een x te keer was gegaan tegen 'diegene' was het gestopt hahahaha..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 oktober 2006 om 16:00:
dat had ik dus ook altijd bij mn moeder thuis.. daar kon ik egt boos om worden, om dat irritante gedoe om achter je te gaan lopen. nadat ik egt een x te keer was gegaan tegen 'diegene' was het gestopt hahahaha..

Ja wel irri... Maar toch ga ik sneller lopen.. Maar echt wel creep vind ik dat.. want ik voel me er dan niet fijn bij

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 oktober 2006 om 16:06:
Maar toch ga ik sneller lopen

ja tuurlijk, want het geeft je egt een vet eng gevoel

Waarschuw beheerder
Ooit wel eens van een Kris gehoord.. ??

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 oktober 2006 om 16:16:
Ooit wel eens van een Kris gehoord.. ??

vaagies... staat me wel iets van bij

Waarschuw beheerder
Een soort Zwaard/Dolk.. Komt uit INdonesie.. mijn opa had er een, als je er niet met liefde mee omgaat.. kunnen er gekke dingen gebeuren.. zoals, je kan ernstig ziek worden.. Veel tegenslag.. Maar behandel je hem goed.. Kun je geluk krijgen.. Mijn opa had er een.. Mijn vader vertelde altijd.. dat je wel eens geluiden hoorde.. Uit de kast ,waar dat ding dus inlag.. Normaal moet je hem aan de muur hangen.. MIjn opa had hem gewoon in de kast liggen.. En mijn vader rook toen wel eens een soort kruidengeur.. Wel interessant!

Waarschuw beheerder
Indische mensen geloven, zo is het bij ons dus.. dan ook dat het iets is waar je beter niet mee te maken kunt hebben of over kunt praten.
Eenmaal getroffen door de bezwering is het slachtoffer overgeleverd aan de sterke negatieve krachten. De verschijnselen zijn heel divers maar men wordt meestal zonder enige reden ernstig ziek en/of sterft zonder dat artsen een oorzaak kunnen vinden. Ook kan iemand zich vreemd gaan gedragen of men pleegt zelfmoord. De reden om Guna Guna te gebruiken is meestal haat, jaloezie, ruzies, wraak, afwijzingen in de liefde.

Niet alleen mensen kunnen drager worden van de negatieve krachten van Guna Guna, ook voorwerpen kunnen bewerkt worden zodat ze de bezitter veel ellende brengen. Bekende voorbeelden hiervan zijn wajang poppen, de kris (een soort dolk),
Naast de zwarte kant van Guna Guna kent men ook witte Guna Guna waarbij men positieve dingen doet met deze magie. Het beoefenen van de zwarte kunst is niet zonder gevaar, de beoefenaars kunnen ook zelf getroffen worden door hun daden.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 oktober 2006 om 11:07:
Kortom:
Als je iets niet begrijpt wil dat niet zeggen dat het niet bestaat...

:respect:

Er zijn mensen die geboren worden met een ander/ opener zenuwstelsel! En of dit nu normaal is, lastig of een gave is voor ieder apart te bepalen maar ik geloof er wel in. Inderdaad, omdat het niet om een gebroken been gaat en je het dus niet kan zien/ aantonen wil nog niet zeggen dat het niet zou kunnen bestaan!

Waarschuw beheerder
heb wel eens mensen meegemaakt, waarvan hun kind geesten van overledenen kon zien. Dit fenomeen komt vaker voor en als mensen ouder worden groeien ze er meestal ook overheen.

Ook wel een iemand meegemaakt die gedachtes kon lezen, echt zeer vreemd, hij hoefde geeneens te vragen wat je wou drinken enzo.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 oktober 2006 om 21:00:
eb wel eens mensen meegemaakt, waarvan hun kind geesten van overledenen kon zien. Dit fenomeen komt vaker voor en als mensen ouder worden groeien ze er meestal ook overheen.

Ook wel een iemand meegemaakt die gedachtes kon lezen, echt zeer vreemd, hij hoefde geeneens te vragen wat je wou drinken enzo.

Klopt
Waarschuw beheerder

verklaar u nader.....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ragdoll op vrijdag 27 oktober 2006 om 00:26:
verklaar u nader.....

Zoek op
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 oktober 2006 om 00:35:
Zoek op

daar is het veel te laat voor :gaap:

Waarschuw beheerder
Google.. en dan ghost, ;) succes

Waarschuw beheerder
hey manu!

nog wat mee gemaakt thuis?

ik gisteravond wel, we komen thuis ik zet mn tas met spullen neer.. en ik leg mn kind in de box, zie ik wat achter me langs schieten....

de hond vloog erachter aan en bleef blaffen in de hal..

ik had zoiets van naja, het zal wel... ik loop later de keuken in... wat denk je?

stond die hele tas op het aanrecht :|:|:|:|:|:|:|
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 oktober 2006 om 12:30:
stond die hele tas op het aanrecht

:/
Waarschuw beheerder
Ik heb zoveel verhalen wat ik hier kan neer schrijven maar als ik daar aan moet beginnen wordt mijn bericht echt te lang..

Voorbeeldjes
1) Vage beelden op een meubelstuk
2) Kinderen die in je kamer spelen
3) Lampen die aan zijn en zodra jij de hoek om komt gaat alles uit
4) 5 kilo kogels/wegers die spontaan omvallen (kan echt niet)
5) Dejavu met je moeder hebben...
6) Uit je bed gesleurd worden
7) Wekkers die elke keer om 3 uur 's nachts af gaan terwijl die zeker weten om 7 uur gezet zijn

Ga zo nog maar ff door....

Waarschuw beheerder
hey manu!

ik gisteravond wel, we komen thuis ik zet mn tas met spullen neer.. en ik leg mn kind in de box, zie ik wat achter me langs schieten....

ik had zoiets van naja, het zal wel... ik loop later de keuken in... wat denk je?

Dat is wel gek ja:S Ik had het weer met naar boven lopen.. Voelde weer dat iemand achter me aan liep:S en ik kreeg weer kippenvel:S ...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van \,,/MS\,,/ op vrijdag 27 oktober 2006 om 12:59:
miedje

Mietje bedoel je:D

Waarschuw beheerder
Hebben het ook meegemaakt in ons oude huisje(voormalige bejaardenwoningen). Ook onze katten bleven steeds naar 1 plek op de muur staren en miauwen.
Spullen verdwenen voor onze neus en weken later lag het ineens op tafel, muziek harder en zachter, maar we hebben het altijd een beetje genegeerd.
Tot op een dag dat ik thuis zat en ineens in mijn ooghoeken een schim zag. Kon niet zeggen dat ik een persoon zag maar wel een soort witte wolk in een vorm van een mens.
Beetje raar want toen ik goed wilde kijken was het verdwenen.
Wat ik nog veel vreemder vond is dat ik totaal niet bang was. Heb altijd gezegd dat als ik een geest zie ik zo dwars door de muur heen zou lopen en nooit meer terug zou komen, maar nieuwsgierigheid overwon mijn angst.
Bij dit huis horen we ook rare geluiden. Net of er knikkers op de plavuizen vallen, maar kunnen niks ontdekken...haha.

Zal wel weer.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 oktober 2006 om 15:20:
Bij dit huis horen we ook rare geluiden. Net of er knikkers op de plavuizen vallen, maar kunnen niks ontdekken...haha.

hahahaha, ze houden van geintjes... ben benieuwd wie je bij je hebt :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 oktober 2006 om 14:47:
Ik had het weer met naar boven lopen.. Voelde weer dat iemand achter me aan liep en ik kreeg weer kippenvel

is het nog niet gestopt? zal ik je nog een tip geven...

in alle hoeken bij de ramen moet je teentjes knoflook neerleggen...

doe het ook eens op de trap... misschien helpt het...

(de teentjes gewoon in hun jasje laten zitten, alleen btje kapot slaan)

ja ik weet het, gaat btje naar knoflook ruiken dan maja.... wie wat wil....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 oktober 2006 om 15:25:

doe het ook eens op de trap... misschien helpt het...

(de teentjes gewoon in hun jasje laten zitten, alleen btje kapot slaan)

ja ik weet het, gaat btje naar knoflook ruiken dan maja.... wie wat wil....

Uhmm Ja ik doe het nu nog niet, ik wacht nog wel af.. Maar Maar met dat traplopen, krijg ik wel een niet prettig gevoel bij:(

Waarschuw beheerder
nee dat is ook zwaar irri :[

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 oktober 2006 om 15:47:
nee dat is ook zwaar irri

Ik hou er niet van, om achterna gezeten te worden:(

Waarschuw beheerder
kom wel keertje voor je verjagen :aai: :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ooit droomde ik dat ik op een spoor stond en niet meer weg kon, en natuurlijk op dat moment komt er een trein aan. Precies op het moment dat de trein mij zou moeten raken viel mijn super grote tv om die al jaren lang op de grond stond. De cd's die er op lagen lagen achter de tv, terwijl de tv zelf voorover klapte.

Mijn ouders kwamen toen naar boven om te vragen wat er aan de hand was en tot op de dag van vandaag is het ons nog steeds een raadsel hoe dat loei zware ding dat al jaren ongebruikt op de grond stond ineens omver kon vallen, en door die droom vond ik het al helemaal creepy.

Ook heb ik eens gedroomd dat ik zelf nog op bed lag te slapen en mijn geest van bovenaf aan het kijken was, mijn hele lichaam tintelde en ik kon niet meer bewegen ook niet nadat ik wakker werd, pas na een paar minuten was dat over, dat was ook wel een mooi vaag gevoel.

Maar toch geloof ik niet echt in spoken enzo, eerder in toeval.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 oktober 2006 om 15:59:
kom wel keertje voor je verjagen

is goed:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alet op vrijdag 27 oktober 2006 om 16:02:
Maar toch geloof ik niet echt in spoken enzo, eerder in toeval.

Nou er is meer tussen hemel en aarde.. Een groot tv die omvalt:D noem ik geen toeval, als ik je verhaal zo lees, en met je droom..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 oktober 2006 om 16:12:
Nou er is meer tussen hemel en aarde.. Een groot tv die omvalt noem ik geen toeval

nee indd
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 oktober 2006 om 16:12:
Nou er is meer tussen hemel en aarde.. Een groot tv die omvalt noem ik geen toeval, als ik je verhaal zo lees, en met je droom..

Misschien wel, maar een droom is maar een seconde lang ofzo die jij waarneemt alsof hij minuten soms zelfs uren duurt. Op het moment dat jij wakker schrikt van een klap duurt het even voordat je wakker bent en is die ene seconde net genoeg om je te laten denken dat je dat al heel lang droomde. Hmm moeilijk om uit te leggen, maar om een ander voorbeeld te noemen: zo hoor je ook wel eens vaker dat mensen die droomde dat ze gebeld werden of dat de wekker ging en dat dat in het echt ook zo is.
Je dacht dat je dat droomde maar in werkelijkheid was het ook echt zo, snap je het een beetje?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alet op vrijdag 27 oktober 2006 om 16:17:
snap je het een beetje?

Ik snap het wel.. Maar ik vind het gewoon geen toeval..:D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 oktober 2006 om 16:33:
Maar ik vind het gewoon geen toeval..

lol, maar dat mag je idd denken, zou wat zijn als iedereen zo''n nuchtere Hollander als ik was, dan was het wel saai hier denk ik ;)

Maar ik ben gewoon iemand die liever geloofd in het verklaarbare dan het onverklaarbare.
Waarschuw beheerder
ik weet niet of ik er echt in geloof... ik heb in ons vorig huis ook wat dingen meegemaakt, mijn broertje, vader en moeder ook. Maar toch zouden dat soort dingen best in je hoofd kunnen zitten denk ik dan...

Maar die verhalen die ik hier lees :O Zoals echt zware voorwerpen die ineens omvallen etc... Naja dat kun je niet zomaar 'bedacht' hebben ofzo!

Toch vind ik het raar dat er nooit echt keihard bewijs wordt geleverd voor het bestaan van 'geesten' of hoe je zo ook wilt noemen...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Damsje op zaterdag 28 oktober 2006 om 12:35:
Toch vind ik het raar dat er nooit echt keihard bewijs wordt geleverd voor het bestaan van 'geesten' of hoe je zo ook wilt noemen...

Een soort bewijs is er wel.. Op internet als je zoekt naar ghosthunters, op google.. Vind je ook heel wat.. Of oproepen, (wat je niet moet doen) Maargoed, ik weet dat ze hier aanwezig zijn.. En ben een pinda.. :D
Waarschuw beheerder
naja ik vind dat zogenaamde 'bewijs' niet echt hard ofzo :S

ik zoek ook regelmatig wel dat soort dingen, maar er worden weleens 'echte' onderzoeken opgesteld, dat ze met allerlei apparatuur op zoek gaan naar dit soort verschijningen, maar dan vinden ze nooit echt wat :/

en je bent een pinda :P wat wil dat zeggen dan haha, dat je een gave hebt :D

Waarschuw beheerder
donateur
Heb zelf wel n paar aparte dingen meegemaakt in mn huis. En de laatste tijd hoor ik van meer bewoners dat er wel eens iets geks gebeurd wat niet echt te verklaren is. Het gebouw waar ik in woon was vroeger een bisschoppelijke kweekschool en is 100 jr oud...

Kheb er geen last meer van, dus boeiend :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Damsje op zaterdag 28 oktober 2006 om 13:35:
wat wil dat zeggen dan haha, dat je een gave hebt

Nee, maar in indonesië zijn ze er veel mee bezig.. Mijn ooms hebben ook de gekste dingen meegemaakt...

Uitspraak van Damsje op zaterdag 28 oktober 2006 om 13:35:
naja ik vind dat zogenaamde 'bewijs' niet echt hard ofzo

Geloof me dat er bewijs is:D ik geloof erin.. omdat ik het heb gezien.. Maargoed..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 28 oktober 2006 om 15:07:
Het gebouw waar ik in woon was vroeger een bisschoppelijke kweekschool en is 100 jr oud...

Of nog leuker.. Op een oude galgen ophang plaats wonen en nu een huis van 100 jaar oud hebben en waar vroeger ook een bom ontploft is waardoor veel joden gestorven zijn in de 2e wereld oorlog. Dan precies om de hoek nog een kerk hebben waar je rare dingen op ziet. Bevordelijk allemaal :S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Combustibility op zaterdag 28 oktober 2006 om 16:05:
Of nog leuker.. Op een oude galgen ophang plaats wonen en nu een huis van 100 jaar oud hebben en waar vroeger ook een bom ontploft is waardoor veel joden gestorven zijn in de 2e wereld oorlog. Dan precies om de hoek nog een kerk hebben waar je rare dingen op ziet. Bevordelijk allemaal laatste aanpassing 28 oktober 2006 16:05

Ja, dat is idd creep:D
Waarschuw beheerder
Ik heb het ook. Woon in een oude villa met een zolder waar vroeger nonnen hebben gewoond. De naamplaatjes hangen nog op de deuren ik kom er NOOIT. Het spookt daar zeker!

Waarschuw beheerder
Oeoeooeeh...spoken :dood:

Waarschuw beheerder
Bij mij ook.. M'n moeder woont hier :frusty:

Waarschuw beheerder
Hahaha :9

Heb je mijn vader nog niet eens gezien..die kan pas enge geluiden maken!

Waarschuw beheerder
geloof ook zeker dat er meer is.
sinds een vervelende ervaring afgelopen april voel ik heel sterk wat er gebeuren gaat, niet altijd naturlijk maar wel als ik er heel erg mee bezig ben.
Zo heb ik een keer gedroomd dat een oude vriendin helemaal over dr toeren aan de deur stond en we waren beide zwanger op dat moment en ze schreeuwde waarom ik wel altijd geluk had, ik werd wakker en wist zeker dat er iets mis was met dr kleintje en 2 weken later kreeg ik te horen dat haar kindje overleden was met 27 weken :S
Ook stuurde ik een andere zwangere vriendin een sms om dr sterkte te wensen want ik wist gewoon dat ze ging bevallen en idd dr vliezen waren net gebroken :S
Ook gaat boven op de slaapkamer mn tv gewoon ineens aan of uit, mn vriend is er door omstandigheden niet en ben toch soms best bang alleen met mn kleintje........

Waarschuw beheerder
ik liep door het bos en er lag een grafkist met een dood meisje op het voetpad

gelukkig was het een hallucinatie á lá mushroom

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 oktober 2006 om 13:07:
sinds een vervelende ervaring afgelopen april voel ik heel sterk wat er gebeuren gaat, niet altijd naturlijk maar wel als ik er heel erg mee bezig ben.

Is het vervelend, omdat je geworden bent van wat je uiteindelijk nu bent, door die 'vervelende' ervaring?

Ik denk dat je het eens anders moet inzien ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 oktober 2006 om 12:48:
ahaha :9

Heb je mijn vader nog niet eens gezien..die kan pas enge geluiden maken!

Ja jouw vader maakt enge geluiden..

Mijn moeder IS gewoon eng :roflol:

Waarschuw beheerder
Ja..maar...doordat mijn vader enge geluiden maakt ís hij ook eng :woeptidoe:

Laten we ermaar op houden dat mijn vader net zo eng is als jouw moeder? :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 oktober 2006 om 13:31:
Ja..maar...doordat mijn vader enge geluiden maakt ís hij ook eng :woeptidoe:

Laten we ermaar op houden dat mijn vader net zo eng is als jouw moeder?

Ja das goed.. Zetten we ze samen zijn ze dubbel zo eng :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 oktober 2006 om 13:27:
Is het vervelend, omdat je geworden bent van wat je uiteindelijk nu bent, door die 'vervelende' ervaring?

Ik denk dat je het eens anders moet inzien

Nou vind het niet vervelend dat ik dingen droom of aanvoel die later ook blijken te kloppen maar vind het raar dat het pas is sinds die vervelende gebeurtenis en als het nou een overlijden is van iemand kan ik er nog inkomen maar dat is het niet..... Snap dus niet goed hoe het komt dat ik het nu wel aanvoel en daarvoor niet

Waarschuw beheerder
Hetgene wat ik je vertelde, daaruit kan je het antwoord vinden. Juist omdat het raar is, zit er een duidelijke reden achter..

So think about it ;)
Waarschuw beheerder
hey manu!

:\
Waarschuw beheerder
heb 1 keer iets heel vaags meegemaakt.

ik stond in de badkamer mn haren etc goed te doen, had de radio heel zachtjes aanstaan.

ineens hoor ik de radio gewoon harder gaan, loop dus naar mn slaapkamer en radio begon gewoon steeds harder te gaan:S

toen ik kamer inliep stond hij al gewoon KEIhard

zag op het beeldscherm gewoon de volume oplopen echt te vaag:S

Waarschuw beheerder
Dat is wel spooky allemaal, maar ik geloof het wel...

Waarschuw beheerder
Toch een hoop mensen die iets hebben meegemaakt..

Waarschuw beheerder
ik heb wel eens vaker dat als ik spullen ergens neer leg
de volgende dag weer ergens anders liggen.. en dan vraag ik aan me moeder
of zij dat heeft gedaan.. en dan zegt ze van niks te weten :vaag:

zo zijn er wel meer dingen waar ik me bedenkingen bij heb.. echt te vage bedoeling

Waarschuw beheerder
donateur
Ik moet hier maar eens voor gaan zitten morgen (dit topic).

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 oktober 2006 om 00:13:
Ik moet hier maar eens voor gaan zitten morgen (dit topic).

Hoe bedoel je
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 oktober 2006 om 08:55:
Heb wel begrepen dat als het licht flikkert of de lamp beweegt dat dat tekenen zijn. Of iets uit het niets gaat tikken.

Heb dat netzo vaak gehad, op mn slaapkamer, maar kunnen ook wel verwarmingsbuizen zijn oid

Waarschuw beheerder
bij mij ook, freaky!

Waarschuw beheerder
Ik mag in de nacht niet meer langs een bepaalde plaats lopen van mijn tante:( Met de hond dan

Waarschuw beheerder
Ik heb zat dingen meegemaakt thuis, m`n huis is 110 jaar oud en ik heb vaak het gevoel dat iets me passeert of dat ik dwars door dat iets heen loop, geluiden die er niet KUNNEN zijn zoals gefluister/geritsel uit het midden van de kamer waar alleen een tafel staat. licht dat af en toe vanzelf aan of uit gaat en 1 keer heb ik meegemaakt dat de plee vanzelf doortrok (toen schrok ik me echt dood).

Zo zijn er nog veel meer "kleine" dingen die er op wijzen dat het in het huis waar ik woon "spookt" maar ik heb er geen last van en ik heb geen aanwijzingen dat het "spook" last heeft van mij. Hij moet alleen wel af en toe laten weten dat ie er is.

Ik zie wel vaak dat m`n kat `m ziet...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik weet dat ik dit rete-interessant vind, maar ook eng om te lezen tegelijk! :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 oktober 2006 om 15:25:

Dat is tegen vampieren....
Heb niks met geesten te maken.
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 oktober 2006 om 22:48:
ik heb wel eens vaker dat als ik spullen ergens neer leg
de volgende dag weer ergens anders liggen.. en dan vraag ik aan me moeder
of zij dat heeft gedaan.. en dan zegt ze van niks te weten

Nou dat heb ik ook zó vaak!En dan weet je gewoon zeker dat je het een plek hebt gegeven en dan ligt het ineens ergens anders...:vaag:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ1 op woensdag 25 oktober 2006 om 15:08:
Als iemand opgebaard ligt is het ook niet meer degene die hij/zij was. De ziel is eruit en dat zie je ook echt

Héle goeie opmerking!
Ben ik het helemaal mee eens!
Waarschuw beheerder
Sinds 't overlijden van m'n moeder gebeuren hier ook vage dingen :vaag:

- Alle schilderijen die scheef hangen
- Kaarsjes wat eerst uitgaat & dan aan
- Ketting die compleet in de knoop zit, terwijl je 'm gewoon neerlegt
- Spullen die je weken kwijt bent & in ene op je bureau ligt
- Getik op de ramen (bij iedereen)
- Lamellen wat beweegt als 'n gek, terwijl de ramen dicht zijn

etc etc..

Waarschuw beheerder
donateur
yep..hier ook het gevoel dat er 'iemand' op de bank zit..of in een hoek van de kamer naar me staat te kijken..

vaag gevoel, soms voelt het goed en vertrouwd, maar vaak ook niet...vooral als ik dat gevoel bij mijn kinderen op de kamer heb :S

Waarschuw beheerder
Gister avond zat er iemand naar me te kijken in de stoel.. KUTZOOI

Waarschuw beheerder
Bedoel in de nacht, tegenover mijn bed:(

Waarschuw beheerder
donateur
@ Manu
ik heb dat achtervolgen ook een hele tijd gehad in mijn vorige huis.
Maar bij mij was het zo extreem dat ik soms gewoon niet naar boven kon, alsof ik tegengehouden werd.
ik was t op de bank slapen op een gevgeven moment zo zat dat ik keihard geschreeuwd heb: En als je nu GVD&^%%$ niet opdonderd en me erlangs laat dan knal ik die deur naar jou wereld voor eens en voor altijd dicht en BLIJFT ie dicht.
sindsdien voelde ik nog wel dat ie aanwezig was, maar had er niet meer zoveel last van.

Uitspraak van DJ1 op woensdag 25 oktober 2006 om 15:08:
Erg vervelend is dat ik precies weet hoe iemand in elkaar steekt.. of die "echt of niet echt is",

:yes: is alleen erg lastig als iedereen die persoon aardig vind en ik dus niet:S

Uitspraak van Combustibility op vrijdag 27 oktober 2006 om 13:53:
2) Kinderen die in je kamer spelen

Kinderen die door me kamer lachend achter elkaar aanrennen van me voordeur tot aan t achterraam :S

Of je bent met iemand in gesprek op je slaapkamer en hoort ineens iemand stampvoetend de trap aflopen en de deur van de gang achter zich dichtgooien.
is vooral spooky als je gesprekspartner je aankijkt met een verbaasde blik en zegt: hoorde jij dat ook:O:O:O
ik heb m maar verteld dat de buren wel vaker ruzie hadden en zo :X (ze waren 3 weken op vakantie dus hun waren t niet)

op 12/13 jarige leeftijd weglopen van huis en niet gevonden worden terwijl je achter t huis op een stoel ligt te slapen
me moeder geloofd me nog steeds niet dat ik daar lag op die stoelen.:/

in je huis een vriendin + zoontje uitnodigen. T zoontje loopt naar je toe en zegt: opa steenbok, opa steenbok.
ik: huh waar dan.
hij: daar in de gang.
Heb toen de fotoalbums erbij gepakt en t eerste wat ie zegt bij een foto van me 1e verjaardag: kijk. dat is jij, jij mamma en da opa steenbok. :S
mijn opa is overleden in 1986.

Vaak doe ik ook dingen of zeg dingen waar niemand iets van snapt, ik inclusief, maar later blijkt t wel nodig te zijn dat ik t doe of zeg.
ik heb er geen controle over.
ik "zie" ook vaak dingen gebeuren, lang voordat een ander het ziet.
Probeer ze er dan maar eens vante overtuigen dat t toch echt waar is en er wel degelijk iets gaat gebeuren:frusty:

Het ergste vind ik nog dat ik in 1 kamer in mijn huis niet graag kom
het is er koud en ook al hangt er een 75W lamp in...t is en blijft er donker.Helaas is het dus wel mijn slaapkamer, daarom slaap ik nu ook weer vaker op de bank.

soms wou ik dat ik "normaal" was

Waarschuw beheerder
ik heb dat soort dingen een aantal keer meegemaakt, maar voel niet de behoefte die met iedereen te delen eigenlijk...ben er niet bang van en soms is het wel handig. iedereen heeft "gidsen" die blijven totdat ze hun doel bereikt hebben :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 november 2006 om 14:15:
iedereen heeft "gidsen" die blijven totdat ze hun doel bereikt hebben

:yes: en idd, soms is dat ook wel handig, en een fijn gevoel dat iemand over je "waakt"

Waarschuw beheerder
Mijn stereo ging wel eens van zacht,zoals ik hem had staan naar heel hard,en weer terug..terwijl de afstandsbediening gewoon op mijn bureau lag en ik op mijn bed zat,wat te lezen.

Je zag gewoon het volume optellen en aftellen op de display :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 november 2006 om 14:02:
ik "zie" ook vaak dingen gebeuren, lang voordat een ander het ziet

Dat heb ik dus ook, echt zien niet ja in mn dromen maar ik voel het ook vaak.
Zo heb ik een keer gedroomd dat mn vriendin aan de deur stond en kwaad was en schreeuwde waarom heb jij wel geluk en ik niet, ik schrok wakker en wist gelijk dat het iets met haar zwangerschap was (we waren beide zwanger)
Ik durfde haar niks te zeggen want dacht dat ik gek werd en tja ze geloven zoiets toch niet, 2 weken later is haar kindje met 26 weken geboren en overleden :S
En wat denk je ze belde me op met de woorden waarom heb jij altijd geluk en ik niet......
Zo heb ik dat dus zoals ik al eerder zei sinds dat ik in april zelf een vervelende ervaring heb meegemaakt en moet zeggen bijna alles wat ik aanvoel of droom gebeurt ook dus moet zeggen dat ik het dood eng vind soms.....

Waarschuw beheerder
@ Manu
ik heb dat achtervolgen ook een hele tijd gehad in mijn vorige huis.
Maar bij mij was het zo extreem dat ik soms gewoon niet naar boven kon, alsof ik tegengehouden werd.
ik was t op de bank slapen op een gevgeven moment zo zat dat ik keihard geschreeuwd heb: En als je nu GVD&^%%$ niet opdonderd en me erlangs laat dan knal ik die deur naar jou wereld voor eens en voor altijd dicht en BLIJFT ie dicht.
sindsdien voelde ik nog wel dat ie aanwezig was, maar had er niet meer zoveel last van.

Ja ik heb het nu de hele tijd.. Maargoed komt wel goed...

Waarschuw beheerder
donateur

Het was hier weer half 3 voordat ik naar boven kon :(
Waarschuw beheerder
donateur

het spookt overal wel

Waarschuw beheerder
heb net dit hele topic door gelezen...
echt interesant om te lezen..

ik zou echt niet weten wat ik moet geloven, heb het zelf nog nooit mee gemaakt, maar als ik dit lees en wat ik soms zie op disovery, ga ik toch wel anders nadenken erover..

Waarschuw beheerder
soms wou ik dat ik "normaal" was

niemand is normaal ;)

als je echt een uitleg wilt hebben waarom niet
zeg het maar ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 november 2006 om 21:48:
als je echt een uitleg wilt hebben waarom niet
zeg het maar

zoiets:

normaliteit word gedefinieerd door de op dat moment geldende normen en waarden van de maatschappij waarin we opgroeien, dus normaliteit is een illussie tenzij we een wereldras nastereven waarin iedereen gelijk is

:P

Waarschuw beheerder
donateur
Jezus Yvet...gaat ie ff????

:P

Waarschuw beheerder
donateur
sorry :$
krijg je ervan als je bij MOM gezeten hebt:P

maareh OT:
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 november 2006 om 21:12:
Het was hier weer half 3 voordat ik naar boven kon

probeer eens een talisman te maken en hang die op een plek waar het t meest "spookt"
misschien helkpt t je een beetje om er tegen te "vechten

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 november 2006 om 22:06:
hang die op een plek waar het t meest "spookt"

das lastig in die hoek he...

trouwens, das ook de hoek waar het behang 'niet wilde' ;)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 november 2006 om 22:06:
misschien helkpt t je een beetje om er tegen te "vechten

I'll try :flower:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 november 2006 om 22:00:
Jezus Yvet...gaat ie ff????

zo gek is het niet
dat is precies wat ik zei, maar niet in die woorden :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 november 2006 om 22:09:
maar niet in die woorden

precies...DIE bedoelde ik!! :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 28 oktober 2006 om 13:15:
Of oproepen, (wat je niet moet doen)

ik roep regelmatig lichtwezens aan
dat zijn eigenlijk ook geesten, maar die zijn hier om te helpen
kabouters en aliens zie ik ook wel eens hier in huis
heb zelfs een kabouter op foto
[img width=600 height=355]http://tkfiles.storage.msn.com/x1pIuxx1VYmtQtzEtFFDeX9siSy6rPagw3vmC_xcU9g0aOQwnX-xnl-SXvDHvkr54qNjykiIjHaCOt8cKnn6QtFT4HHeD0ZWj6doIhBr6p_cAS6MFvlDQzkXcXnCCGTHF3tPr6wr6PeC3c[/img]
hij zit linksonder in t voorraam, iedereen die ik m liet zien, ziet m
en een aliën gefilmd, (forum foto is een screenshot) toen ik een handdoek over een lantaarnpaal gooide

ik zie altijd geesten en gekke wezens als ik trip, en die zijn er ook echt wel
heb ze ook wel gezien toen ik geen drugs gebruikte

Waarschuw beheerder
Elke nacht , zit er iemand op mijn rieten stoel, die naar me kijkt.. Ik hooor het gewoon.. En zie het, dat is wel gek:(
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 november 2006 om 23:01:
Ik hooor het gewoon.. En zie het, dat is wel gek

stel je dan nooit vragen?
waarom hij bij je is, en wie t is?

Waarschuw beheerder

ouija bord kopen :p

Waarschuw beheerder
je drink teveel mek

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 november 2006 om 01:37:
ouija bord kopen

Heb ik al

Waarschuw beheerder
Uitspraak van AltijdHerrie !! op woensdag 1 november 2006 om 23:41:
stel je dan nooit vragen?
waarom hij bij je is, en wie t is?

Ja maar hij zegt niks

Waarschuw beheerder
Spoken zijn cool :woeptidoe:
Waarschuw beheerder
Ik heb een jaar of 2 in een pand uit 1780 gewoond..
En dan 'ervaar'je soms wel eens vreemde dingen..
deuren die je dicht hebt gedaan die spontaan opengaan..
wasmachine die uit zichzelf gaat draaien.. televisie die op een ander kanaal staat als je ff gaat pissen...
En een grafsteen op zolder...:nosmile:
Tjaa maar I don't by that shit..8) (slik)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 oktober 2006 om 15:20:
Net of er knikkers op de plavuizen vallen, maar kunnen niks ontdekken...

dat hebben wij ook thuis! en we hebben niet eens plavuizen of iets in die richting!

Wat ik laatst had was wel eng.. Ik lag in bed en werd wakker van mn tv. Deze was aan het flikkeren, heeeeel vel wit licht ove rhet hele scherm aan/uit/aan/uit. De TV stond uit, maar de stekker zat nog wel in het stopcontact. Deze heb ik er toen uitgetrokken..

Sindsdien verspringt iedere wekker bij mij in mn kamer van tijd.. Ga dat eens uitleggen op je werk als je te laat ben :/

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 november 2006 om 22:08:
trouwens, das ook de hoek waar het behang 'niet wilde'

hmmmm
ik zal ff denken of ik daar iets voor weet :devil:

Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 november 2006 om 13:19:
Sindsdien verspringt iedere wekker bij mij in mn kamer van tijd.. Ga dat eens uitleggen op je werk als je te laat ben

ik heb vaak genoeg gezegd dat me "buren weer eens rusie hadden tot laat in de nacht"
alleen moet ik nu niet meer al te vaak te laat komen.
kost me me baan nog es.

Waarschuw beheerder
de man op de rietenstoel is kwaadaardig:(

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 november 2006 om 13:53:
de man op de rietenstoel is kwaadaardig

hoe weet je dat zo zeker?

Waarschuw beheerder
Omdat ik slechte dromen heb, sinds ik hem zie.. Gewoon dromen over rottijden.. Die ik heb meegemaakt.. Alleen maar, en ik slaapslecht.. EN hij kijkt me de hele tijd aan

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 oktober 2006 om 00:56:
Ik heb zat dingen meegemaakt thuis, m`n huis is 110 jaar oud en ik heb vaak het gevoel dat iets me passeert of dat ik dwars door dat iets heen loop, geluiden die er niet KUNNEN zijn zoals gefluister/geritsel uit het midden van de kamer waar alleen een tafel staat. licht dat af en toe vanzelf aan of uit gaat en 1 keer heb ik meegemaakt dat de plee vanzelf doortrok (toen schrok ik me echt dood).

Zo zijn er nog veel meer "kleine" dingen die er op wijzen dat het in het huis waar ik woon "spookt" maar ik heb er geen last van en ik heb geen aanwijzingen dat het "spook" last heeft van mij. Hij moet alleen wel af en toe laten weten dat ie er is.

Ik zie wel vaak dat m`n kat `m ziet...

Dat hoor je wel vaker van oude huizen die hebben ook een geschiedenis, misschien is iemand in jouw huisje overleden??
In het huis van mijn oma spookt het ook. Ik was in de keuken aan het eten, niemand was thuis, en plotseling ging het licht van de gang aan, ik hoorde voetstappen en de trap op lopen, maar niemand kwam, echt eng was dat.

Men zegt dat dieren geesten en spoken kunnen zien, maar of het waar is???????

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 november 2006 om 14:10:
Omdat ik slechte dromen heb, sinds ik hem zie.. Gewoon dromen over rottijden.. Die ik heb meegemaakt.. Alleen maar, en ik slaapslecht.. EN hij kijkt me de hele tijd aan

ik zet dit ff in een pb
en niet op t topic, sorry

Waarschuw beheerder
Ja het begint niet meer leuk te worden:( Ik durf wel niet meer in de spiegel te kijken

Waarschuw beheerder
Heb hier zelf geen last van, maar mn zusje overigens wel.
Ik geloof er zeker in, omdat mn zusje dit op een leeftijd tegen me vertelde waarop ze dit soort dingen gewoon niet kon verzinnen. Ze ziet dus van kleins af aan al 'geesten' entiteiten. Dit zijn vaak overledenen die op een manier of tijdstip overleden zijn die voor henzelf nog niet de tijd was, er niet klaar voor waren. De meesten 'geesten'zijn vaag en donker (dit zijn dus de mensen die nog iets af te sluiten hebben geloof k tenminste)deze mensen kent ze ook niet. Maar ze ziet ook wel eens 's nachts een witte schim gebogen over mn vader. Ze vermoed dat dit mn opa is die over mn vader waakt (beschermengel)
Ze durfde dit eerst niet te zeggen bang om niet geloofd te worden. Ik had eerst ook zo mn twijfels, maar toen ze mn n aantal verklaringen gaf voor sommige dingen werd me wel veel duidelijk.
Ze sloot altijd alle deuren als ze naar boven liep (zodat ze nix in de kamers kon zien)
Ze wilde nooit bij mn opa en oma slapen (is een ouder huis, waar ze dus nog meer 'geesten' ziet. Kleine dingen, maar voor mij wel geloofwaardig.
Ze heeft een tijd bij een paranormale praktijk gelopen, en kan zichzelf hier nu voor afsluiten.
Omdat ze nog te jong is zijn ze niet verder met haar gegaan om dit te ontwikkelen of op een goede manier te kunnen gebruiken. Omdat ze ook heel gevoelig is voor positieve/negatieve energie van mensen heeft ze van kleins-af-aan een beetje problemen op school gehad, omdat ze niet kon plaatsen wat t was en hoe hier mee om te gaan, werd n tijdje gepest, maar na 'behandeling' en een andere school gaat t stukken beter.
Ik vind het best moeilijk hier ook als familielid af en toe mee om te gaan. Aangezien k die 'gave'niet heb, voel en zie k niet wat zij ziet, en vind t dan ook af en toe moeilijk me in te leven.

Waarschuw beheerder
Ow ja, heb wel s gehoord over het verplaatsen enz. van voorwerpen enzo in huis. Kan zijn dat t iemand is die je wil laten weten dat ie er is, contact zoekt. Maar weet niet of dit waar is, en of dit altijd positief/negatief is.

Waarschuw beheerder
NEe ik hoef geen contact.. ALs ik dood ben ja, maar niet nu!

Waarschuw beheerder
Dan moet je je er op een bepaalde manier voor af leren sluiten, kan me niet voorstellen dat je hier altijd mee wil blijven lopen. Maar goed, k kan niet uit ervaring spreken dus...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 november 2006 om 14:35:
NEe ik hoef geen contact.. ALs ik dood ben ja, maar niet nu!

laten we hopen dat dat nog heel lang gaat duren:P

maareh jij bnet indo (gedeeltelijk)
is er geen "tante" die diegene op kan laten donderen?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 november 2006 om 14:37:
Dan moet je je er op een bepaalde manier voor af leren sluiten, kan me niet voorstellen dat je hier altijd mee wil blijven lopen. Maar goed, k kan niet uit ervaring spreken dus...

Ik ook, heel mijn familie heeft er ervaring mee.. Maar ik wil dit gewoon niet meer.. Want ik was er ook echt nooit mee bezig.. Altijd nuchter!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 november 2006 om 14:41:
is er geen "tante" die diegene op kan laten donderen?

Jawel.. Maar ik wacht nog even..
Waarschuw beheerder
Of je bent met iemand in gesprek op je slaapkamer en hoort ineens iemand stampvoetend de trap aflopen en de deur van de gang achter zich dichtgooien.

Of 100% zeker weten boven iemand horen stampen en iets om horen gooien, vervolgens ga je kijken, niets aan de hand.

Of naar beneden ('s nachts) lopen en dan ineens een meisje op een stoel zien zitten voorover gebukt over de tafel heen. Ze is dan aan het "tekenen/spelen".

Waarschuw beheerder
donateur
heel mijn familie heeft er ervaring mee..

Want ik was er ook echt nooit mee bezig.. Altijd nuchter!

misschien zit m daar de clou?
Het zit in je
en als je er niks mee doet dan kan het zich tegen je keren.

leer dan op zn minst hoe je je kunt aarden en afsluiten
als een bliksemgeleider, meteen afvoeren waar je niks mee kunt?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 november 2006 om 14:48:
leer dan op zn minst hoe je je kunt aarden en afsluiten
als een bliksemgeleider, meteen afvoeren waar je niks mee kunt?

Zal het proberen, ik noem hem gewoon de man op de Rieten stoel.
Waarschuw beheerder
Keertje met hem gaan praten, hallo man op de rieten stoel!
Hoe ist nou?Niks beters te doen?
Waarschuw beheerder
Of als het weer opspeelt gewoon zeggen NEE GA NU FF WEG IK HEB ER NU FF GEEN ZIN IN!!

Werkt ook (F) Tenminste, als de lampen hier weer tekeer gaan en ik schreeuw dat stopt het

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Combustibility op donderdag 2 november 2006 om 15:13:
Tenminste, als de lampen hier weer tekeer gaan en ik schreeuw dat stopt het

dan heb je met een witte te maken
een zwarte laat zich niet zo makkelijk wegsturen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gila Selectah op donderdag 2 november 2006 om 15:09:

Heb ik gedaan.. Maar krijg niks terug.. Ik zei flikker op
Waarschuw beheerder
Neem n keer foto dan, misschien zie je wat.

Waarschuw beheerder
Die kan ik zien
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 november 2006 om 15:22:
dan heb je met een witte te maken
een zwarte laat zich niet zo makkelijk wegsturen

Ik heb te maken met een heel gezin.

Ik denk een gezin dat ooit in dit huis geleeft heeft ofzo. Want we hebben een man gezien, een vrouw en een meisje. Ik heb hier al eens onderzoek naar gedaan en het enige wat ik wijzer ben geworden is dat ons huisnummer veranderd is.

Het meisje laat haar het makkelijkst zien. Daarna de man.. Mijn zusje heeft een converstatie gehad met deze man, en ze blijft stug volhouden dat hij daar in een stoel zat. En de vrouw hebben we met zn allen bij elkaar maar 1x gezien.

Ook is mijn moeder heel gevoelig voor dit soort dingen, zij heeft van alles al meegemaakt, de engste/raarste/vreemdste dingen die ik hier liever niet neer typ in een open topic. (F)

Verder de kerk naast ons heeft ook wat in zijn klokkentoren. Ik en mijn moeder hebben het beide gezien, verder nog niemand. Alsof er een de wacht houdt en naar je kijkt, op zoek ofzo naar iets.. geen idee.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Maar gewoon gedaante, geen echt gezicht

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 november 2006 om 15:26:
Ik zei flikker op

ja duhhh
das ook geen vraag he?

je kunt ook tegen m zeggen:
joh ik weet niet wat je hier moet, of wat je me duidelijk wilt maken
dus nou kun je kiezen.
Of je laat me met rust en pleurt op
of je leert praten in een tal die ik begrijp.
hoe dan ook je werkt me op me zenuwen dus aan jou de keus
en anders zorg ik er voor dat je opdonderd...VOORGOED!!!
met of zonder hulp van iemand anders.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Combustibility op donderdag 2 november 2006 om 15:35:
Ik denk een gezin dat ooit in dit huis geleeft heeft ofzo.

Wat voor huis woon je ?
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 november 2006 om 15:35:
Maar gewoon gedaante, geen echt gezicht

Wazig
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gila Selectah op donderdag 2 november 2006 om 15:36:
Wat voor huis woon je ?

Ons huis is ongeveer 100 jaar geleden gebouwd. Het is een gezins woning met 5 slaap kamers waarvan 1 kamer gesloopt is en een grote huiskamer van gemaakt is :).

Zoals ik al eerder zei naar wat mij opviel was :

1) Galgen hof
2) Bombardement hier vlakbij (om de hoek bij wijze van spreke)
3) Huis nummer is veranderd in de jaren.
4) Kerk om de hoek die je ook niet altijd een fijn gevoel geeft ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Huis met n geschiedenis, cool.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gila Selectah op donderdag 2 november 2006 om 15:36:
Wazig

Heel wazig, en ik gebruik geen troep.. voor de mensen die dat denken.. Ben een gezond iemand!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 november 2006 om 15:41:
Heel wazig, en ik gebruik geen troep.. voor de mensen die dat denken.. Ben een gezond iemand!

dat wordt al gauw gedacht inderdaad...
Maar ook ik ben clean :) En ik weet toch zeker wat ik wel en niet gezien heb. (Bij mij zit er niet eens alcohol in het spel, gebruik ik al jaren niet meer)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Combustibility op donderdag 2 november 2006 om 15:43:
dat wordt al gauw gedacht inderdaad...
Maar ook ik ben clean En ik weet toch zeker wat ik wel en niet gezien heb. (Bij mij zit er niet eens alcohol in het spel, gebruik ik al jaren niet meer)

Ik drink nooit, ga wel veel uit.. ALtijd met water of cola:D hahaha.. Sportman:D

Waarschuw beheerder
donateur

er zijn ook mensen die gebruiken juist om het aan te kunnen
ze kunnen dan filteren en dan is het niet zo overweldigend.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 november 2006 om 15:44:
hahaha.. Sportman

Nee, BOB! :P (F)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 november 2006 om 14:10:

Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 november 2006 om 14:25:
Ja het begint niet meer leuk te worden Ik durf wel niet meer in de spiegel te kijken

Wij zijn de baas over de geestenwereld, onthoud dat goed. Als jij 'm weg wilt hebben dan kan dat ook. Praat gewoon tegen 'm, neutraliseer je kamer (of het huis) bijv. dmv. wierrook, ga een keer mediteren om hem weg te krijgen..Er zijn vele verschillende manieren, alleen JIJ hebt de controle, die persoon niet. Laat je niet beinvloeden door dit soort shit ;)

Waarschuw beheerder

Wtf wat is dat voor onzin, of je het gebruikt of niet, het is er zowieso. Ga ook niet in verdediging als mensen je daarmee aanvallen ;)

Waarschuw beheerder
zow ben dr weer :D

ik heb nog wat engs!! ik ben net terug van een weekje logeren bij mn zus. ik hoorde snachts iemand huilen. dus ik ren naar mn zus dr kamer ligt ze vreselijk te janken en lag zowat in mn zwager. ik vroeg wat er met dr was, bleek dus dat ze wakker werd van hard geaai op dr hoofd... daarna gebeurde het nog een paar keer....

egt heeeeeeeel eng!

had egt met dr te doen

Waarschuw beheerder
Of juist heel cool :9

Int begin is het vaak wel wennen, maar na een tijdje zijn t wel vette ervaringen...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 november 2006 om 23:51:
Of juist heel cool

Int begin is het vaak wel wennen, maar na een tijdje zijn t wel vette ervaringen...

ja tuurlijk is ook zo, maar als je ineens flink word aangeraakt en je ziet niemand... ik zal daar denk ik nooit aan wennen :no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 november 2006 om 23:58:
maar als je ineens flink word aangeraakt en je ziet niemand...

Je kijkt teveel tv :lol:
Waarschuw beheerder
[img width=200 height=200 cacheid=0013e98c0025a97cd86a33371a01a350b6]http://www.vietson.com/MemberData/Pictures/casper.jpg[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 november 2006 om 23:58:
ja tuurlijk is ook zo, maar als je ineens flink word aangeraakt en je ziet niemand... ik zal daar denk ik nooit aan wennen

Hoezo niet, misschien ken je diegene wel. Je weet het nooit, contact maken kan nooit kwaad, of het moet echt negatief voelen maar dat valt vaak nog wel mee.

Soms als ik in bed lig dan lopen ze ook aan mijn haar te plukken, soms is dat echt irritant. Dan schreeuw ik gewoon ff naar ze en dan houden ze op haha ;) Maja, vroeger maakte ik er ook altijd een 'big' thing van, alhoewel ik niet zo super veel ervaringen ermee heb, vind ik het niet zo heel erg speciaal meer, vind t altijd wel leuk wat verandering :jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van blije eikel op vrijdag 3 november 2006 om 00:00:
Je kijkt teveel tv

Ik denk eerder jij

Waarschuw beheerder
:D:D:D:D:D:D:D:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gila Selectah op donderdag 2 november 2006 om 15:09:

dit moest lollig bedoelt worden?
maar anyways. ik geloof er niet in en ik vermoed dat ik ze daarom niet zie.

men zeggen als je kippevel krijgt is het omdat een geest door je heen liep :') ook iets wat ik nie geloof:)
Waarschuw beheerder
Jullie maken me bang hier man met die 'witte' en 'zwarte' geesten.
Mijn witte geest is bekend,dat is me overleden vriend.(en mijn oma)
Maar soms ben ik bang dat degene die hem vermoord heeft,mij nog eens op komt zoeken als 'zwarte' geest!
Die man had namelijk later iemand anders vermoord en toen heb hij zelfmoord gepleegd in de gevangenis!
Ik hoop dat zn geest daar nu nog steeds vast zit want van sommige dingen die ik hier lees krijg ik echt vet de kriebels.Heb nog geen last van gevaarlijke dingen gehad verder maar als die 'man' zn energie kan gebruiken,dan zal dat niet goed zijn want hij was door en door slecht!

Uitspraak van inactief op vrijdag 3 november 2006 om 04:23:
maar anyways. ik geloof er niet in en ik vermoed dat ik ze daarom niet zie.

Nee als je er niet voor open staat,dan mis je de signalen.:)
Maar wees maar blij...Het is soms geen pretje om zoiets mee te maken.Ben niet bang voor me overleden vriend of voor me oma maar ik weet gewoon dat er ook veel slechte geesten zouden kunnen zijn.
Waarschuw beheerder
ik woon in Bezuidenhout (den haag) in een huis dat ge-restavreerd is (van de bombardementen in de WO2 van england :s)..
bij ons thuis gebeuren ook wels hele rare dingen, deuren die hard dichtgegooid worden terwijl er geen open ramen staan (geen tocht dus). :s :s
Grote houte kruis met jezus erop valt regelmatig van de muur..
Of soms is het gewoon chill 22 graden in de kamer ofso en zonder dat er een raam open staat ofso krijg je een super koude golf lucht door je heen.. er zijn momenten geweest waarop ik echt f*king bang ben geweest in mijn eigen huis. :s
maarja, het kan zijn dat er logische reden hiervoor zijn,maar die zal ik niet weten.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van WhiteHorse op vrijdag 3 november 2006 om 11:15:
er zijn momenten geweest waarop ik echt f*king bang ben geweest in mijn eigen huis

heel herkenbaar

Uitspraak van WhiteHorse op vrijdag 3 november 2006 om 11:15:
krijg je een super koude golf lucht door je heen

ken ik ook, en nee de kachel staat dan al op standje 6 a 7

Uitspraak van rOxXy :[ op vrijdag 3 november 2006 om 10:43:

(F) dat is dus niet de bedoeling, sorry daarvoor.
Maar de meesten zijn niet "zwart", de meesten proberen te helpen, of vragen hulp
al is die hulp soms van de wal in de sloot :S

Soms is het moeilijk te onderscheiden of het de een of de ander is.
Goede (of witte) zijn makkelijker weg te sturen dan die anderen, maar soms zijn ze een beetje eigenwijs is mijn ervaring :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 november 2006 om 12:11:
Maar de meesten zijn niet "zwart", de meesten proberen te helpen, of vragen hulp
al is die hulp soms van de wal in de sloot

indd. de meesten zijn niet uit op 'wraak' maar zoeken dingen om je te laten weten dat die er is en je hulp wilt. vaak gaat het om entiteiten die het licht niet kunnen vinden.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 november 2006 om 12:11:
Goede (of witte) zijn makkelijker weg te sturen dan die anderen, maar soms zijn ze een beetje eigenwijs is mijn ervaring

klopt ook, veel willen niet weg. die vinden het veel te leuk allemaal op aarde. de 'zwarte' weet ik nu wel te weren, godzijdank... die maken je egt het leven zuur :[

de 'witte' heb ik niet zoveel last van, dat zijn vaak beschermengelen. i (L) them :D

Uitspraak van rOxXy :[ op vrijdag 3 november 2006 om 10:43:

:aai:

als je er bang voor bent, ben je juist een makkelijk slachtoffer voor ze ;)

ik schreef al eerder wat mn zus heeft meegemaakt van de week, nou ik had ook iets.
ik sliep in de huiskamer (bij mn zus) en voor en achter waren de lamellen dicht. we wisten al eerder dat 'Doorzichtige Henk' (zo noem ik hem), bij de wc ronddwaalde snachts, en ik denk dat hij dus die bewuste nacht in de huiskamer wilde gaan kijken. 2 van de lamellen gingen ineens op 1 plekje vreselijk te keer, terwijl de anderen daarnaast gewoon stil hingen.

jullie willen niet weten hoe bang ik was! aangezien Doorzichtige Henk maar niet wil vertellen waarom die in dat huis ronddwaalt.

ik maak zulke dingen cker wel 4x per week mee.. :/

begin dr btje moe van te worden af en toe
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Gister was raar, ik kwam laat thuis, want ik kwam van Ajax.. dus Moest een tijdje rijden vanuit A.dam naar hier.. Ik maak de deur open, wordt hij gewoon tegenghouden.. Leek net alsof iemand mij er niet in wilde laten, na 4 x duwen.. kwam ik er in.. En toen mijn huis binnenliep, ineens kreeg ik het zo koud.. Maar ik begin er ziek van te worden:(

Waarschuw beheerder
pff sommige verhalen zijn echt te eng gewoon, dacht dat ik al iets raars had door dingen aan te voelen.
ik zou gaan verhuizen of er iets aan proberen te laten doen, al is dat wel makkelijk gezegd tenminste....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Combustibility op vrijdag 3 november 2006 om 13:42:
Manu, PB'tje

Heb het gelezen, idd lang verhaal
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 november 2006 om 12:33:
Gister was raar, ik kwam laat thuis, want ik kwam van Ajax.. dus Moest een tijdje rijden vanuit A.dam naar hier.. Ik maak de deur open, wordt hij gewoon tegenghouden.. Leek net alsof iemand mij er niet in wilde laten, na 4 x duwen.. kwam ik er in.. En toen mijn huis binnenliep, ineens kreeg ik het zo koud.. Maar ik begin er ziek van te worden

Jeetje :\
Das wel erg jah!! mischien wilt hij je verjagen omdat je in hem zijn woning zit ik zou denk ik gaan verhuizen!! tis natuurlijk wel dood eng :o

pff!! zou gek worden :| Sterkte :knuffel:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [G]eSiNa op vrijdag 3 november 2006 om 16:13:
Jeetje
Das wel erg jah!! mischien wilt hij je verjagen omdat je in hem zijn woning zit ik zou denk ik gaan verhuizen!! tis natuurlijk wel dood eng

pff!! zou gek worden Sterkte

Nee laat me niet verjagen hoor:d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 november 2006 om 17:46:
Nee laat me niet verjagen hoor

owh okeej :D

Tis wel Eng zeg!! Ik heb ook wel eens een x wat gehad

Ik was met mn moeder in de woonkamer en toen schakelde de tv steeds over van een andere net :|

mn moeder d8 dat ik dat deed :S
Echt heel raar!!

Waarschuw beheerder
Ik hoor weer Gerommel:S:(

Waarschuw beheerder
ik weet niet hea? maar ik dacht ok een hele tijd dat er 1 of andere grappige klopgeest in mijn super oude huis zat.
bleek dus dat bij oude huizen het hout en de verwarmingsbuizen enz enz werken:S
die zetten uit en krimpen weer waardoor je getik gekraak "gerommel" kan horen!:S

maar ja ik weet het niet:P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 november 2006 om 12:02:
waardoor je getik gekraak "gerommel" kan horen!

Ik denk dat er Manu's geval wel meer aamn de hand is dan dat
en bij anderen ook

die buizen en zo verklarewn niet t feit dat je ineens iemand in je kamer hebt staan nl

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 november 2006 om 14:47:
die buizen en zo verklarewn niet t feit dat je ineens iemand in je kamer hebt staan nl

dat bedoel ik ok niet.
maar ik heb ok hele tijd getik en gerommel gehoord maar bleek dus wat anders te zijn.

ik geloof er wel in hoor er is echt meer tussen hemel en aarde

Waarschuw beheerder
Als je serieus bent en er echt wat aan wilt doen, dan heb ik een goed adresje voor je. Heeft mij geholpen en ik ben diegene eeuwig dankbaar!
Ik geloofde er ook niet in en nu nog steeds niet, maar twas er wel en ik kan het niet ontkennen.
Verder wil ik er niks over kwijt, want ik ben ook bang dat ik het dan oproep. Bij mij is er toen waarschijnlijk een poort open gegaan toen ik paddo's had genomen.
Ea suc6!

Waarschuw beheerder
bij mij ook, mn vader is TIG keer terug gevveest.

ik vveet goed dat hij het is en toch vind ik het eng :s

Waarschuw beheerder
Ik word nog gek.. hier:(

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 5 november 2006 om 23:53:
Ik word nog gek.. hier

nog steeds niks verbeterd?

Waarschuw beheerder
ik ga wel eens op de grond zitten, bij onze hond, en dan zie ik hem wel is langs me heen kijken, echt vaag, dan ben ik bang om achterom te kijken maar doe het toch, en dan is er niks, maar krijg ik wel een naar gevoel, echt raar:S

ook zat ik eens in de kamer, en ik zij in mezelf: geest als je hier bent zorg dan dat de kaars uitgaat, en ik ga drinken halen, kom terug, en de kaars was uit:|
en dat kwam niet door wind oid want hij stond in een vaas zeg maar, en ook de zuurstof was niet op want de vaas was best breed.
en dat met die trap, ik heb ook vaak het gevoel dat er iemand achter me aanloopt...
en ik gebruik geen drugs!!

Waarschuw beheerder
Moetje hun bellen:

[img width=480 height=470]http://www.luxor.nl/Ghostbusters%20II.jpg[/img]

Gegarandeerd succes (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 november 2006 om 21:02:
Gegarandeerd succes

Grapjas
Waarschuw beheerder
Wattan

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hier ook en in me vorige huis

Waarschuw beheerder
gewoon vriendelijk vragen of ze weg willen gaan

dan gaan ze "meestal" wel weg

Waarschuw beheerder
of stoppen met coke

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 november 2006 om 15:27:
of stoppen met coke

zou ik ook doen als ik jou was

Waarschuw beheerder
Zolang ik nuchter ben is er bij ons thuis gelukkig niets aan de hand.
Sterkte ermee

Waarschuw beheerder
Manu!!! heb weer een sappig verhaaltje voor je als je wilt :P nah je hebt geen keus eigenlijk :9

2 dagen geleden kon ik absoluut niet in slaap komen, de volgende ochtend klom ik maar eens uit bed en het was heel vreemd...

zat ik in de huiskamer hoorde ik allemaal dingen in de keuken en zat ik in de keuken dan hoorde ik allemaal dingen in de huiskamer.

nou heb ik van die wierook van surinaamse vrienden van ons en heb dr nu geen last meer van.. maar het was best scary!!!

Ik was afgelopen zaterdag weer bij mn moeder, ze heeft een soort spiegel met licht erin hangen en ze was in de keuken en ik zat in de huiskamer zie ik ineens vanuit mn ooghoek iets bewegen, ik daai mn hoofd.. ging het snoer van die spiegel ineens omhoog :| ... ik loop naar mn moeder en zei: mam, dat snoer ging omhoog.. het spookt hier gvd egt in dit huis he? ja zegt ze, oh dan moet ik hem aadoen.. ze loopt er naartoe, steekt de stekker in het stopcontact viel ineens vanuit het niet een zware kandelaar naast dr om :|:|:|:|:|:|:|:|

oh zegt ze, gvd rot nou tog eens op pa, je laat me schrikken... en ik zie zo ineens iets weg duiken de muur in!!!! :S:S

ik weet wel 1 ding cker, ik ga NOOIT meer alleen naar mn moeder toe :S:S

hoe issie met je mop? (K)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Mjah dankzij dit topic slaap ik denk ik niet meer vannacht :( wel freaky om allemaal te lezen enzo :o

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ioH op woensdag 15 november 2006 om 01:03:
Mjah dankzij dit topic slaap ik denk ik niet meer vannacht

ahhhhhh, 'roept Klaas Vaak wel even' :aai:
Uitspraak van ioH op woensdag 15 november 2006 om 01:03:
wel freaky om allemaal te lezen enzo

ja egt he? nog enger om het mee te maken! ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 november 2006 om 23:50:
Manu!!! heb weer een sappig verhaaltje voor je als je wilt nah je hebt geen keus eigenlijk

2 dagen geleden kon ik absoluut niet in slaap komen, de volgende ochtend klom ik maar eens uit bed en het was heel vreemd...

zat ik in de huiskamer hoorde ik allemaal dingen in de keuken en zat ik in de keuken dan hoorde ik allemaal dingen in de huiskamer.

nou heb ik van die wierook van surinaamse vrienden van ons en heb dr nu geen last meer van.. maar het was best scary!!!

Ik was afgelopen zaterdag weer bij mn moeder, ze heeft een soort spiegel met licht erin hangen en ze was in de keuken en ik zat in de huiskamer zie ik ineens vanuit mn ooghoek iets bewegen, ik daai mn hoofd.. ging het snoer van die spiegel ineens omhoog ... ik loop naar mn moeder en zei: mam, dat snoer ging omhoog.. het spookt hier gvd egt in dit huis he? ja zegt ze, oh dan moet ik hem aadoen.. ze loopt er naartoe, steekt de stekker in het stopcontact viel ineens vanuit het niet een zware kandelaar naast dr om

oh zegt ze, gvd rot nou tog eens op pa, je laat me schrikken... en ik zie zo ineens iets weg duiken de muur in!!!!

ik weet wel 1 ding cker, ik ga NOOIT meer alleen naar mn moeder toe

Dat is wazig idd.. Nee neem dan een vriendin mee:D
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 november 2006 om 23:50:
hoe issie met je mop? laatste aanpassing 14 november 2006 23:53

Met mij is het goed hoor:D Heb er minder last van gelukkig:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 november 2006 om 15:26:
Met mij is het goed hoor Heb er minder last van gelukkig

zo! das mooi!!! heb je nog geprobeerd wat ik je stuurde?

(K)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 november 2006 om 15:27:
zo! das mooi!!! heb je nog geprobeerd wat ik je stuurde?

Half half:D Maar het is minder gelukkig:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 november 2006 om 15:29:
Half half Maar het is minder gelukkig

:cheer:

Waarschuw beheerder
ik zou een kat aan schaffen. Katten weren geestelijk onheil af, omdat ze zelf spirituele beesten zijn.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 november 2006 om 15:42:
ik zou een kat aan schaffen. Katten weren geestelijk onheil af, omdat ze zelf spirituele beesten zijn.

Ik heb een hond.. Ik heb niks met een kat:D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 november 2006 om 12:23:
'Doorzichtige Henk' (zo noem ik hem),

:d :lol:

Waarschuw beheerder
donateur
Haha, terwijl ik dit topic zit door te lezen dacht ik bij mezelf: het is best lang geleden dat ik iets heb waargenomen!

3 seconden later ziek ik gelijk allemaal dingen in m'n ooghoek en beginnen heel de spotjes (lampen) te vervormen.

Ik zit op mijn stage en de spotjes hangen achter elkaar in een rijtje... het begon vooraan (soort van vervorming van de lamp ofzo, zag er een beetje vaag uit) en het eindigde tot ik mijn hoofd niet verder door naar rechts kon draaien. Op hetzelfde moment voelde ik drie zachte tikjes op m'n linkerschouder :lol:

Grappenmakers :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
weet je wat ik kei eng vindt
t speelgoed van de kinderen.

als dat plotseing begon met spelen.
iedereen zegt telkens dat komt door de batterijen. die zijn bijna op of zo. jaja
vriendin zegt telkens "jij bent niet allleen".
in mn oude huis ging soms de theekan aan en uit zonder dat iemand zich bewoog.
of t licht in d egang of zo.

heb n kat en n grote hond maar dan ben ik echt n schijterd.

Waarschuw beheerder
ohhh freakyyyyyy..
niets voor mij..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 november 2006 om 15:47:
Ik heb een hond

das geen spiritueel wezen,maar een volgzaam beest... heb je niks aan. Katten weren spiritueel onheil af :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 november 2006 om 20:13:
das geen spiritueel wezen,maar een volgzaam beest... heb je niks aan. Katten weren spiritueel onheil af

klopt maar zo zie je kan je nog zn grote gevarlijke hond hebben daar heb je dan ook weinig aanhaahh.

en mijn kat ik weet niet die rent met de staart tussen de benen naar mn hond.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 november 2006 om 00:03:
Je kijkt teveel tv

w8 maar tot je zelf dingen mee heb gemaakt :P
Waarschuw beheerder
honden zijn ook spirituele beesten,. die van mij verteld mij precies waar er een entiteit zit. Mijn kind van twee benoemd ze bij naam. Ikzelf zie niks maar voel genoeg.
Wat ik nu ga zeggen., klinkt heel stom: iedereen die last heeft van entiteiten moet zijn huis schoonmaken met muscle keuken-cuisine. Ik ben anderhalf jaar bezig geweest mijn huis weer entiteitvrij te krijgen en mijn zoontje normaal te kunnen laten slapen. Sinds ik dat spul gebruik, heb ik zo goed als nergens meer last van. Vooral raamkozijnen en deurposten.

Waarschuw beheerder
Heb shit hier in huis meegemaakt waarvan iedereen weet dat het onverklaarbaar is, me ouders en me broer hebben nog steeds geen idee wat de oorzaak zou kunnen zijn.
Ik zei de enige oorzaak wat ik me kan voorstellen is de geest van me overledem oma, maarja dat sloeg nergens op want geesten bestaan niet :s

Waarschuw beheerder
al een hele tijd b)

Waarschuw beheerder
Vorig jaar nog meegemaakt, me moeder was aan het eten maken in de keuken.
Ik kwam de keuken inlopen om effe lucifers te pakken, ik steek een peuk op en sta met me moeder te praten waarop de kraan ineens openspringt :vaag:
Bizarre was de reactie van mijn moeder, ze draait zicht doodnormaal om en doet vervolgens de kraan dicht alsof er niks aan de hand is.
Heb verder me mond maar gehouden maar ik weet 100% zeker dat ik die kraan open zag gaan.
Als het hier in huis gebeurt, gebeurt het overigens altijd bij mij
Waarschuw beheerder
donateur
bah van sommige verhalen krijg ik ook kippenvel 8)

heb zelf ook wel dingetjes meegemaakt of mijn familie..
kun je trouwens niet die rieten stoel wegzetten?mischien dat hij daar dan niet meer gaat zitten

de dag dat mijn opa op sterven lag was ik met mn nichtje buiten aan het spelen en ineens kreeg ik het gevoel dat er iets mis was,begon ook te kokhalzen:/ ik naar huis van mn opa en oma gerend bleek dat mn opa net 5 minuten geleden overleden was:/ dus het moment dat ik een naar gevoel kreeg

ik zag altijd mn opa`s gezicht in de raampje van de wc..en snachts ook in het raampje van mn deur,ik was 6 jaar en vond het echt eng:/ later ook nooit meer gezien eingelijk.

mn oom en tante woonde in een heel oud huis..snachts lagen ze te slapen hoorde mn tante 2 keer dat de plee doorgetrokken werd..zei kijken maar was niemand(mn oom lag te slapen en mn neef en nicht waren nog baby`s) toen hoorde ze iemand op de zolder lopen,ging ze kijken, en terwijl mn tante weg was schrok mn oom wakker en zag een meisje een man lopen :/ toen zijn ze ook verhuisd..

vriendjes vroeger wouden geesten oproepen, ik durfde het nooit..heb er toch bij gezeten,waren ze in de schuur geesten aan het oproepen kwam die moeder van hun binnen..schreeuwen dat ze op moesten houden..wat bleek die ma van hun had het vroeger ook gedaan met haar nichtje,hadden ze glaasje gedraaid werd er gezegt dat ze naar de kamer er naast moest gaan..heeft ze dat gedaan is ze dood gegaan door een hartaanval :/ toen die moeder van mn vriendjes naar huis wou gaan had ze het gevoel dat ze achterna gezeten werd:/

en ik ken een zwerver in het bos hier en die heeft ook zo`n bord om glaasje te draaien..hij heeft ook wel rare dingen verteld,maargoed dat is alleen van horen zeggen..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 november 2006 om 20:13:
das geen spiritueel wezen,maar een volgzaam beest... heb je niks aan. Katten weren spiritueel onheil af

Slaat nergens op, ik heb meer met honden dan katten.. Dus
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

wat spookt er dan bij jou in huis?
Waarschuw beheerder
spoken bestaan niet?

Waarschuw beheerder
donateur
het is toch nooit bewezen dat geesten bestaan?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 december 2006 om 22:43:

jawel

Waarschuw beheerder
gelukkig nog meer mensen waar rare dingen gebeuren. fijn dat er forums zijn waar je hierover kunt praten.
Je kunt hier namelijk niet met iedereen over praten.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 december 2006 om 14:22:
gelukkig nog meer mensen waar rare dingen gebeuren. fijn dat er forums zijn waar je hierover kunt praten.
Je kunt hier namelijk niet met iedereen over praten.

Dat klopt, iedereen verklaart je meteen voor gek terwijl het merendeel van de mensen ermee in aanraking komt.

Ik heb dan ook nog wel een mooi verhaaltje.
Mijn schoonmoeder overleed. Mijn partner is enigst kind, geen pa in de buurt. Dus je bent dan heel druk met alles te regelen. Een paar dagen later was de condoleance-avond. Die avond voelde ik me zo apart, kan het niet uitleggen. Een collega van me zei dat ik eruit zag als een engeltje.
Zo voelde ik me ook.

Twee weken na de begrafenis gingen we naar het graf. De bloemen waren dood en het was echt heel droevig. We hadden niets meegenomen. De volgende dag ben ik in mijn eentje (met mijn hond) terug gegaan naar het graf met bloemen en zo. Het was zo zwaar kloteweer, echt hoosbuien, maar ik had het mijn man beloofd.
ik parkeer bij de begraafplaats, waar ik al helemaal geen fan van ben, en ik wilde de auto niet uit omdat het zo hard regende en ik vond het eng. Ik ben toch gegaan. vanaf het moment dat ik uit de auto ben gestapt en de plantjes heb geplant en weer terug bij de auto kwam, scheen de zon en was het droog. Er was een regenboog. Toen ik de deur van de auto weer dicht deed nadat ik was ingestapt, begon het weer zo vreselijk te hozen. Ik weet zeker dat de zon voor mij kwam zodat ik mijn zogenaamde "missie" kon afmaken.

Sindsdien is altijd droog als ik op de begraafplaats kom.
Waarschuw beheerder
Ik krijg heel af en toe een overledene in huis die alleen energie wil op verder te kunnen reizen. Die krijgt ie dan ook van mij. (anders blijft ie mij lastig vallen)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 december 2006 om 14:14:
jawel

vertel:)

Waarschuw beheerder
hmm heb zelf ook wel wat dingen meegemaakt,maar vooral als kind eigenlijk,... zie nu niks meer,voel wel vaak dingen...
hoop ooit nog eens met iemand als char te kunnen praten over overledenen waar ik van hou!
Waarschuw beheerder
Lichten die opeens aan zijn terwijl ik zeker weet dat ze uit waren, van die kouvlagen die ik afentoe voel, soms valt er zomaar iets van de muur terwijl ik er niet eens bij in de buurt ben en zo zijn er nog wel wat dingetjes waarvan ik bijna zeker weet dat er iemand "bij" me is 8)

Het mooie hiervan is dat ik weet wie t is, dus bang ben ik niet :)

Waarschuw beheerder
ik heb er dagelijks mee te maken.
computers die uit zich zelf aangaan, lampen, wekkers die ineens gezet staan. schimmen, geluiden horen, aanwezigheid voelen.
aan de ene kant vind ik het leuk dat ik steeds meer ontwikkel maar soms vind ik dit alles toch wat eng ondanks het aan de ene kant ook wil.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 november 2006 om 22:14:
Zolang ik nuchter ben is er bij ons thuis gelukkig niets aan de hand.
Sterkte ermee

Waarschuw beheerder
Witte salie branden, hun gidsen met liefde vragen om ze naar het licht te begeleiden, en bij iemand in de leer gaan die ook hiermee te maken heeft. Klinkt alsof je er een hoop last van hebt! Affirmeer: er komen alleen maar positieve energieën in mijn buurt.

Waarschuw beheerder
nou voornamelijk op mijn werk heb ik er last van.
thuis is het normaal.
merk thuis wel dingen maar niet zoals op mijn werk.

Waarschuw beheerder
stel je er maar voor open... misschien wil iemand je iets duidelijk maken of vertellen ...

Waarschuw beheerder
kut.. ik durf niet meer te gaan slapen... :S

Waarschuw beheerder
heb wel eens mensen meegemaakt, waarvan hun kind geesten van overledenen kon zien. Dit fenomeen komt vaker voor en als mensen ouder worden groeien ze er meestal ook overheen.

Toen ik ongeveer 13 was, is mijn opa overleden.
Ik schijn de eerste week tegen mijn moeder gezegd te hebben dat ik niet kon slapen, omdat mijn opa naast mijn bed stond..
Zelf kan ik me het niet meer herinneren, zelfs niet dat ik het ooit gezegd heb :s

Een familielid van mij heeft al jaren 'last' van onbekende geesten die bij haar in de slaapkamer komen.
In de eerste periode stonden ze alleen naast haar en keken ze haar aan, waardoor ze niet meer kon slapen.
Nu komen ze bij haar op bed zitten en raken haar aan.
Ben benieuwd wat die mensen willen ;)
Er zijn ook maar een paar mensen die het weten, ze vertelt het niet graag aan iemand..
Misschien ook wel, omdat onze familie ontzettend nuchter in deze dingen is ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 november 2006 om 21:02:
Moetje hun bellen:

http://www.luxor ... busters%20II.jpg ­

Gegarandeerd succes (y)

damn hij was me tevoor :(
geniet van je moment..

Waarschuw beheerder
Gelukkig heb ik er nu niet meer zo'n last van:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 december 2006 om 08:52:

Je groeit er niet overheen. Tot je zevende levensjaar staan al je chakra's open. Daarna gaan ze dicht. Bij de een blijven sommige open en bij de ander niet. Je kan het wel op latere leeftijd weer oppakken. Je stelt je ervoor open of je doet dat niet.
Het is niet zo iets als bronchitis, waar je overheen kan groeien naarmate je ouder wordt. Dit heeft meer met spirituele ontwikkeling te maken.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 december 2006 om 08:52:
Een familielid van mij heeft al jaren 'last' van onbekende geesten die bij haar in de slaapkamer komen.
In de eerste periode stonden ze alleen naast haar en keken ze haar aan, waardoor ze niet meer kon slapen.
Nu komen ze bij haar op bed zitten en raken haar aan.
Ben benieuwd wat die mensen willen
Er zijn ook maar een paar mensen die het weten, ze vertelt het niet graag aan iemand..
Misschien ook wel, omdat onze familie ontzettend nuchter in deze dingen is

Ze kan ze ook vragen als ze iets te vertellen hebben dat dan ook te doen en anders graag het huis verlaten. Zij heeft ze niet noodig namelijk. Het kan ook zijn dat ze alleen energie weg komen trekken bij haar omdat ze zelf niet genoeg hebben om naar het licht te reizen. Dan zal ze op een manier moeten leren om zichzelf daartegen te beschermen anders kon ze nog wel eens chronisch vermoeid raken. ( dit is bij mijn zoontje van twee gebeurt, gelukkig hebben we dat kunnen verhelpen)

Entiteiten leven van de energie van de levenden. Daardoor wordt het er voor de levende niet makkelijker op. Je kan deze energie namelijk niet voor meerdere aanmaken dan alleen voor jou.

Waarschuw beheerder

so what?

doet het hier ook ;)

Waarschuw beheerder
Hhmm.. Maar het zijn altijd dezelfde mensen, die alleen komen als ze gaat slapen. Mijn moeder vertelde dat ze als klein kind altijd al schreeuwde als ze alleen naar bed moest.
Zal haar wel eens meer informatie vragen, als ik haar alleen spreek. Niemand van de familie weet er namelijk van af ;)

Waarschuw beheerder
Ik zie nu 5 personen in de tuin

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 december 2006 om 19:14:
Ik zie nu 5 personen in de tuin

Is dat niet nico en crew van eigen huis en tuin :P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 december 2006 om 22:43:

het is ook nog nooit bewezen dat ze niet bestaan!

Uitspraak van Nigel's mama op zaterdag 9 december 2006 om 14:21:
Je kan deze energie namelijk niet voor meerdere aanmaken dan alleen voor jou.

in dat geval laat je het "stelen"
als je het doelbewust "geeft" krijg je dubbbel en dwars genoeg terug.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik krijg ook regelmatig visite :)
Vorig jaar kwam mijn pa heel vaak langs maar ik vond dat gewoon te vaag en wilde gewoon niet zien dat het me vader echt was. Dus ik vroeg hem te bewijzen dat hij het echt was en daarna merkte ik niks meer paar dagen later komt mijn beneden buurvrouw naar me toe en vraagt over me vader en of hij wel eens bij me komt :O (zij woonde er pas dus wist niks van ze overlijden) dus ik was gelijk verstijfd ik zo tegen haar ja me vader is overleden hoor, zegt ze ja dat weet ik maar jou vader die komt bij mij op bezoek omdat jij hem telkens afwijst en hij niet weet hoe hij anders contact moet zoeken :o :| ik was echt helemaal de kluts kwijt zeg.
Nou ja ik heb nog wel meer dingen mee gemaakt maar dit was toch echt wel het meeste bewijs voor mij.
Waarschuw beheerder

Is dit echt of FAKE

als dit echt is dan lijkt mij dit best wel eng om eerlijk te zijn.

Dit filmpje heb ik van een ander topic geplukt hier ook ergens op Partyflock]

laatste aanpassing door een beheerder