Ben vrij nuchter in dit soort dingen.. Maarja totdat je het zelf meemaakt..
Kun je wel van die achterlijke opmerkingen gaan posten.. Met minder drugs nemen of iets in die richting.. gebruik niks van die zooi!
Maargoed ik vind het wet wel interessant..
Gaat dat niet over een ziekenhuis waar geexperimenteerd werd op de mensen en dat er daardoor honderden mensen zijn overleden aan enge ziektes etc. De doden zouden nog in het ziekhuis rondwaden.
Ach... Ze verklaren me als gek Ben er niet bang voor ofzo.. Maar ik hoor gewoon dingen, zoals iemand die een stoel aan het verschuiven is... Raar.. Denk dat het mijn opa is
het gaat er niet om wat een ander denkt, mijn broer is ook na zijn overlijden een tijdje bij me geweest, ik heb hem 3x gezien en buiten dat om voelde ik hem heel dicht bij me.
na mate ik sterker werd nam hij afstand en nu heeft hij rust, ik mis hem wel maar ik kan niet aan hem blijven hangen dat zou niet eerlijk zijn.
sommigen zeiden ja het kan en anderen zeiden ach je dacht dat je hem zag maar het kan me niet schelen wat anderen zeggen ik weet wat ik gezien heb en ik geloof niet in spoken daar ben ik te nuchter voor maar mijn broer heb ik gezien dat weet ik zeker.laatste aanpassing 24 oktober 2006 12:54
bah gelukkig spookt het bij mij thuis niet
ik ben er wel blij mee dat het bij mij wel spookt
zo weet ik tenminste dat mijn overleden dierbaren bij me zijn, en me helpen in moeilijke tijden.laatste aanpassing 24 oktober 2006 14:35
ja maarja hoe weet je nou dat het je dierbare zijn.. een geen andere geesten..
Ach... Ze verklaren me als gek Ben er niet bang voor ofzo.. Maar ik hoor gewoon dingen, zoals iemand die een stoel aan het verschuiven is... Raar.. Denk dat het mijn opa is
hey waar ken ik dit van!!! Dit heb ik nou hetzelfde of lampen die uitzichzelf uit en aan gaan en een tv wat zonder iets te doen harder gaat of een radio die zonder dat er iemand aan komt van zender verwisselt.
als je dingen graag WIL zien of horen,dan zie je ze na verloop van tijd ook echt,maar dat is iets wat binnen in je bolletje speelt en niet daarbuiten
en katten kijken vaak naar 'iets' die hebben heel sterk die gave
maar het geeft niks dat andere mensen zeggen dat het iets in je hoofd is want meestal zijn zij degene die er het bangst voor zijn en zich ervoor afsluiten en daarom niks zien
Zoiets noemen ze dwangmatige paranooia
omdat je ook gezichten kan zien... niet altijd, vaak wel
Ik heb het ook met mijn hond.. Flipt hem ook ineens.. Ineens gaat hij blaffen.. En kijkt hij naar de gang Dat is best eng.. En gaat hij grommen Dan zet ik meestal even de muziek aan..
als je dingen graag WIL zien of horen,dan zie je ze na verloop van tijd ook echt,maar dat is iets wat binnen in je bolletje speelt en niet daarbuiten
Toen mijn vriend was overleden
Ik was naar een medium gegaan en ik had haar niks verteld en zij ging mij dingen vertellen die zij nooit geweten kon hebben
Zo dit moest ik even kwijt
nog gecondoleerd meid
als ik het verder zo lees allemaal bij je, heb je al best wat meegemaakt.. en met die traan, eigenlijk best wel iets heel moois. toen ik het las kreeg ik eventjes kippevel en voelde tranen opkomen, heb het idee dat hij het heel erg vind dat ie je heeft achtergelaten.
ik heb zelf ook nog wat raars.. tenminste mijn oma toen, ik was erbij.
haar man (mijn opa dus )is al 11 jaar dood. mijn oma had een koekoeksklok aan de muur hangen, maar hij was kapot. geen enkele klokkenmaker kreeg em weer aan de praat. mn oma wilde een foto van mn opa in een ander lijstje doen, maar dan zou ze een stukje afmoeten knippen. dus mijn oma zegt: 'sorry jan, ik moet een stukje van je hand afknippen anders pas je er niet in'. en op het moment dat ze knipte, sloeg de klok ineens!!!
Hiervan kreeg ik dus ook even de tranen in me ogen.Hij had ook beloofd niet dood te gaan en ik weet zeker dat hij het heel erg vond dat ik in me eentje(met een goeie vriendin)de strijd aan moest gaan tegen politie,justitie en vrienden en familie van die "iemand".
Stom he,ik heb het met die jongen zo vaak gehad over dat ik droomde dat hij dood zou gaan.En in mijn droom werd de oorzaak nooit bekend,net als in het echt.Ik heb dat meerdere keren tegen hem verteld,dat ik die dingen droomde en toen heeft hij beloofd om niet dood te gaan leuke belofte maar hij kon dit natuurlijk ook niet weten.
Heb hem zelf ook dood gevonden bij die "iemand" op de bank,want ik kon die gekke vent ook.Ik ging me vriend daar ophalen maar toen ik daar kwam,lag hij dus dood op die bank en die " iemand" zat er gewoon naast en volgens de politie wist hij echt niet dat tie dood was,hoewel ik het direkt zag toen ik binnekwam.Wist wel dat tie een beetje maf was maar wat hij later allemaal gedaan heeft,had mij heel erg geschokkeerd.
Stom he,ik heb het met die jongen zo vaak gehad over dat ik droomde dat hij dood zou gaan.En in mijn droom werd de oorzaak nooit bekend,net als in het echt
was wel schrikken zeker voor dr als die klok ineens af gaat want dat verwacht je dan toch ook niet....
dat heb ik ook gehad, ik droomde dat een vriendin van school onder een tram zou komen, en de volgende dag stappen we uit de bus, en moesten tramrails over om in het station te komen en ze word geschept door een tram en was op slag dood...
Alleen heb ik eigenlijk sinds de dood van Arno weinig meer gedroomt,volgens mij blokt mijn hersens de droomfunctie ofzo
Jeetje,ook gecondoleerd dan!
Mensen willen daar niet in geloven en denken,een droom is maar een droom maar ik weet wel beter
dat heb ik ook gehad, ik droomde dat een vriendin van school onder een tram zou komen, en de volgende dag stappen we uit de bus, en moesten tramrails over om in het station te komen en ze word geschept door een tram en was op slag dood...
Jeetje,ook gecondoleerd dan!
Das ook bizar zeg!
Zie je dat sommige dromen echt voorspellingsdromen zijn.
Mensen willen daar niet in geloven en denken,een droom is maar een droom maar ik weet wel beter
Alleen heb ik eigenlijk sinds de dood van Arno weinig meer gedroomt,volgens mij blokt mijn hersens de droomfunctie ofzo