Als MTX niet helpt, dan denk ik dat je in aanmerking komt voor Remicade of broertjes van.
Heb je veel nare bijwerkingen van de Pred dan??
Ja, oprispingen/ijzig gevoel in keel (had ik al, maar is wat heftiger nu), was vorige week beroerd van Pred, koppijn, Paracetamolletje genomen;
nu gaat het wel weer, maar Pred geeft een douw, ben er duf en chagrijnig en dipperig van
en het maskeert de symptomen een klein beetje maar; crohn is toch te aktief.
Uitspraak van San10 op dinsdag 18 september 2007 om 01:04:
ja, ik denk dat dat dan toch die anti-tnf achtige dingen worden.
Ik hoop het voor je, meid. Over het algemeen heeft al dat Anti-TNF gebeuren goede resultaten.

Vandaar dat ik het ook niet begrijp dat ze daar gewoon niet mee beginnen. Geloof dat het percentage van mensen die een remissie krijgen van Anti-TNF al gauw 80% is. Dat is hoog!!
Flink op je strepen blijven staan kan ook wel eens helpen..
Btw, welke Arts heb je in het EMC?? Loop daar ook namelijk

Meine zijn van Eijck en V/d Woude. Aardige artsen!!
Yep, v d Woude (begint met een D en eindigt op iana haha)
Morg'ochend zal ze me terugbellen, idd aardig mens.
Ik had wel via st Vriendendienst een maatje... maar die is nu naar Guatemala.
Maar dat is meer maatjescontact.
Dat is balen.. Is het voor altijd of komt diegene nog terug?
Komt wel terug; is stage voor 10 maanden.
Toch ben ik ook benieuwd een keertje
jullie ook te ontmoeten;
alleen Planckendael is iets te ver weg voor mij op dit moment
om daar op tijd te geraken en zo'n hele dag rond te sjouwen;
ik ben nu al blij als ik de Albert Heijn haal haha
en ik ben zo stom geweest in een bui m'n account van dat forum weg te gooien.
Maar misschien komt er wel weer een meeting in den lagen landen,
dichter bij Rotjeknor in de buurt.
Ook een stukje van dat mensen snappen dat ik het hier moeilijk en hard op aarde vind :snik: ...
Het leven is ook hard en moeilijk, maar het heeft ook zijn mooie momenten.. Probeer die altijd te zien! Klinkt raar, maar door je ziekte groei je als mens zijnde. Dat is ook iets moois, toch?!
Maar meisje, zodra jij je medicijn vind, die je in een Remissie brengt, dan komt alles goed. Probeer altijd dat zonnetje niet te vergeten. Het komt echt wel goed!
Liefs

Zonnetje is er vandaag iig; da's mooi.
De mooie
ervaringen die ik tijdens slaap heb, heb ik de neiging daar naar toe te 'verhuizen', maar ja, we zijn nu op aarde, dus toch idd zoveel mogelijk er hier wat van maken en leren zoals jij zegt.
Heel mooi trouwens dat jij dat zo kan bekijken, (zeker gezien het feit dat jij zelf helemaal in een benarde situatie lichamelijk zit), maar daar kom je ook wel weer uit, toch?
Liefs, Sanne