Probeer niet teveel vast voedsel te eten de dagen ervoor..maar kies voor Soep enzo
Miss dat je dan wat minder hoeft te drinken,.
Maar als je 's avonds al helemaal leeg bent en er alleen nog maar water uit komt moet je die liter 's ochtends dan ook nog opdrinken.?
De dokter dacht al anderhalf jaar aan PDS, maar het werd de laatste tijd toch wel heel heftig. Zat er zowat om de week.
werd er aan jullie gevraagd of je mee wilde kijken en zo ja heb je het wel of niet gedaan.?
Oh en nog een vraagje, werd er aan jullie gevraagd of je mee wilde kijken en zo ja heb je het wel of niet gedaan.?
Ik juist eerste keer wel... en daarna niet meer... gewoon zodra dat roesje begint te werken in coma haha!! Hoef niet te zien hoe dat er allemaal uitziet... en dan merk je er ook wat minder van.... veel fijner!
Bij mij was het gelijk Crohn..Tijdens het darmonderzoek zeiden ze dat al..
Oh en nog een vraagje, werd er aan jullie gevraagd of je mee wilde kijken en zo ja heb je het wel of niet gedaan.?
Was je knock out ervan.?
tuurlijk heb ook alles gezien maar weet er nog weinig van omdat ik me altijd helemaal aan het roesje overgeef
verder beetje wegdommelen steeds...
Nou ik hoop dat het morgen ook zo goed bij mij gaat werken. Laxeren vind ik nu al vrij k.t en ik moet nog tot half 11
Gaat er iemand met je mee? die moet je dan zodra ze je het roesje geven lekker door je haar laten kriebelen of over je arm dan ontspan je beter en werkt het roesje ook beter En laxeren is ook KUT want ik word al misselijk als ik aan die smaak ervan denk*kots*
Nou het zit er in voor vanavond hoor.. een half uur eerder dan nodig was Vond het drinken van die kleanprep zelf opzich meevallen maar dat op die wc gezit. En een pijn dat het daar beneden nu doet
En mijn pa gaat mee maar mag die dan mee tot dat je dat roesje krijgt. Er is mij verteld dat er niemand mee naar binnen mag..
schale reet? beetje vaseline op smeren doet de dokter morgen ook
Ik vind dat spul zo vreselijk maar dat komt misschien omdat ik het al stuk of 10 keer heb moeten drinken bah bah bah
echt wel, als jij dat wilt/eist mag dat echt wel! Ik zeg altijd tegen de dokter; "Geen roesje en mijn moeder niet meer? dan stop je die slang maar in je eigen gat". en dat snapt ie altijd ook
Vanmorgen weer gehad dus of 3 dagen hoop ik me weer als nieuw te voelen.
Zijn jullie trouwens lid van de crohn vereniging?
Succes vandaag meid!
Nou zoals het er nu uitziet zal het wel meevallen denk ik
Anders hadden ze wel wat gezegd
Maar goed niet ieder ziekenhuis is hetzelfde
Ze hebben wel het één en ander gezegd maar ik ben dat helemaal kwijt
Hoop voor je dat het meevalt..
ik heb gvd weer paar kleine abcesjes. T lijkt maar niet op te houden, wordt er gek van.
klopt het dat stress e.d. er ook invloed op hebben?
Krijg nl vaak last van me maag als k problemen heb met iets. wordt nu onderzocht op chrohn maar is niet zeker.
Ik heb geen crohn maar wel extreem gevoelige darmen en bij mij wordt het door stress inderdaad erger
MTX spuit je 1x per 7 dagen zelf, best relax dus, ik spuit het zelf in me buik .
en die 2 spuiten Cimzia( soort remicade)
Ga ik lekker aan hem vragen
Had je Leetje nog gezien op black? Die was er ook
krijg ik ook als ik straks immuum voor de remicade word! Krijg het nu nog elke 6 weken
met dr coole kapsel
Beter dat ze dan meer medicijnen hebben..I'm out of options
En ik doe niet aan opereren of stoma's
Dus die B12 shizzle is tha bomb...Beter
Ik ga zaterdag naar haar toe..Heb r al veel te lang niet gezien
Ik spuit ook iedere 2 weken in me been
Alleen laat ik het doen.
Ik durf het niet zelf..
Dus iedere 2 weken naar het ziekenhuis..
Tering he..een sonde ja?
Ik zag vorige week vrijdag op de EO een stuk over crohn
Zag ik ook een meisje met een sonde...VOnd het vreselijk om te zien
Ik ben nog steeds in de veronderstelling dat het bij mij stabiel gaat blijven..
Alhoewel als ik terug reken al behoorlijk vaak opgenomen ben sinds ik het heb..
Gister een salade gegeten bij de mac..Zat een dressing bij..
Dachgt dat ik dood ging van de pijn
Kan ik dat ook weer van me lijstje schrappen..
Maar niet eten lijkt me echt fucked up..
Wenneke: Ik heb ook 8 weken een sonde gehad maar ik had hem ook omdat er door het zware afvallen mijn slokdarm vast was komen zitten tussen 2 aders echt wat voor mij!
Mag je echt alleen maar thee/water? ik mocht ook appelsap en aanmaaklimonade
nadat ik weer mocht eten waren 25 kilo er binnen 3 weken weer aan terwijl ik nog in het ziekenhuis lag
Dus die B12 shizzle is tha bomb...Beter..Ik zeg spuit maar vol donderdag
Waar zitten de onstekingen bij jullie trouwens? , Ik heb het alleen aan het einde van me dunne darm zitten (Ileum).
ik pak gewoon een rol beet en huppa
Ja jill voor de MTX slik foliumzuur , voor de Prednison slik is Calichew, en voor elke remicade behandeling krijg ik hydrocortisone en Tamigil ofzo om afstoting tegen te gaan.
Waar zitten de onstekingen bij jullie trouwens? , Ik heb het alleen aan het einde van me dunne darm zitten (Ileum).
Hoe is dat weer los gekomen??
Maar je kreeg dus alleen een Sonde om aan te komen dus??
Enige wat ik ook mag hebben op een dag zijn kauwgompjes voor de smaak, zeg maar.
Dat alleen maar puur door je sonde??
Btje pijnlijk voor de (_|_), maar het werkt super!