Uhm.... hoe weet je eigenlijk hoe je deze ziekt hebt? Wat voor kwaaltjes heb je dan?
en dr is nog een test die ik kan doen, maar die wil ik nog niet laten doen
ik kan er nu goed mee omgaan dus vind t wel ff prima
maar zo'n onderzoek is niet echt een pretje
roesje vragen heb zo een onderzoek al zo vaak gehad en met een roesje is het wel te doen hoor
maar k weet prcs welk eten k wel kan hebben en wat k moet laten staan
Al zei de dokter later wel dat ik flink mopperde in m'n slaap.... au au au!!
Bij mij op de poli
gelukkig is ze nu proefkonijn van een nieuw medicijn en gaat het een stuk beter!
Me vader heeft btw ook de ernstige vorm van crohn
ligt er gewoon aan hoe erg de ontstekingen de kop opsteken en als je dan vaak 1x een erge onsteking hebt gehad dan krijg je het eerder terug in een erge vorm...snap je het nog
Maar is het ziekenhuis vertelden ze toen wel dat hij een ernstige vrom had
ligt er gewoon aan hoe erg de ontstekingen de kop opsteken en als je dan vaak 1x een erge onsteking hebt gehad dan krijg je het eerder terug in een erge vorm...snap je het nog
Worden nieuwe medicijnen getest die minder moeheid veroorzaken
EN HOE KOM IK VAN DIE @$^%@#$%#$%#$%^#@$%$#% MOEHEID af grrrrrrr....
Moeheid is vooral van de ziekte zelf niet van de medicijnen.
Moeheid is vooral van de ziekte zelf niet van de medicijnen.
of heb je het wel bekende volle maans gezicht?
Ben binnenkort van de prednison af
Ik ook nog vier weekjes
Nu maar hopen dat mijn darmen zonder Prednison goed gaan functioneren want ik ben nu echt een ballon
met je buik? of heb je het wel bekende volle maans gezicht?
Hoop t ook voor je! Heb je geen andere dingen dan die de boel rustig houden?!
Geen last van pukkeltjes enzo trouwens Jill...
Ik gebruik ook salofalk drie keer per dag. Dat is geloof ik een onderhouds dosis ofzo? Werkt dit voldoende doorgaans voor de meeste mensen hier?
Hier wel, heeeeeeel veel pukkeltjes, nooit last gehad van pukkeltjes maar nu ben ik een grinttegel
Ook prednisolon heb ik gehad, boh wat heb ik daarvan uitgezien. En nu 3 jaar later is mijn lichaam getekend met straie enz....
Zelf heb ik het idee dat ik immuun ben geworden voor de imuran, en prednison,, en dat ik zo'n sterk 'leger' heb gevormd dat die de infleximap ook afbreekt. Mijn artsen weten nu ff nie meer wat ze met me aan moeten. Dus nu wil ik een second opinion. Weet iemand waar ik dat het beste kan doen? Ik loop nu in het radboud ziekenhuis in nijmegen
wil ik wel even zeggen dat de bijwerkingen van remicade nog niet helemaal duidelijk zijn maar vrouwen kunnen er waarschijnlijk onvruchtbaar van worden dus laat je dit niet zomaar voorschrijven...