| Betreft: | evenement: Hard Bass, zaterdag 7 oktober 2006 om 21:00 |
Vandaar dat ik nog wakker ben
vond het toch 1 van de slechtere
En ik zeg maar 1 ding : Manu Kenton
die boxen konden wel harder vind ik
ach wat een gezeur allemaal, gewoon vol gas feesten !!!! teveelgewent allemaal
Misschien had Ruffian de boel meer kunnen op peppen.
Haha ontruimingsalarm. Heb het ook gehoord toen ik even door de main liep, maar dacht dat het bij het nummer hoorde, niet dus
Tegenvallertje! Hard Bass moet terug naar de Silverdome!
Ik vind persoonlijk deze editie vele malen beter mede weer vanwege de ruimte en de keus aan zalen, voor de afwisseling af en toe effe switchen
wel overal spierpijn na 5 uur
tja niemand wou het
maar het gebeurde gewoon
Als mensen willen knokken prima maar doe dat dan lekker buiten
Ken je het dansje nu, en ook spierpijn....?
k was er gisteren natuurlijk niet bij maar ik vind Ruffian steeds minder worden. Met alle respect voor hem maar je hoort hem steeds minder. Hij staat naar mijn mening tegenwoordig maar gewoon naast de DJ en zegt dan om de 3 uur iets.Natuurlijk hoeft hij niet de hele set te kletsen maar het lijkt wel alsof hij steeds minder gaat zeggen.
helemaal mee eens.. hij heeft echt zowat niks gezegd, viel me tegen!!
Ja pijn in mijn lies vooral. Weet jij hoe die heet?
dik een uur in de file gestaan
Ik zal je een lesje geven..
SPACE MISSION
Ik vond het feest maar een klein 6je waard,
te weinig volume, muziek zowiezo te soft, klapte pas veeel te laat, te weinig mensen die losgingen en dat Pavo aangedkondigd werd als zijnde DHHD is niet echt storend, wel slordig... Ik had er super zin in, alle ingredienten leken aanwezig, leuke locatie, hele goede line up (bij de main iig) maar ik had het idee dat het echt niet wilde lukken.
Opgegeven? Ik Geef niet op. Volgende feest kan ik "het dansje" Ga thuis wel oefenen !! Ja pijn in mijn lies vooral. Weet jij hoe die heet?
Juist Slick!!! Dat is mijn dansje!! whahaha. Na fucking 6uur oefenen gewoon nog niet zo kunnen!! Hij is gaat!!! Wie weet kenne we het elkaar leren!
Frenchjump mischien??
dat het niet zo druk was in het midden van de zalen had je alle ruimte was eigenlijk wel relaxed
Verder heb ik me wel vermaakt...
HARDBASS was niet super....
- Parkeren SUPERKUT!!! een uur in de rij terwijl de zaal binnen maar half vol was
- Drank KUT... Red bull die niet te zuipen was... 9 van de 10 keer krijg je iets anders dan je bestelt....
- Geluid.. KUT... Alleen voorin mooi.... de mensen achterin willen ook wat horen...
Verder heb ik me wel vermaakt...
Vond de locatie wel beter dan vorig jaar in de Jaarbeurs.
Hard Bass moet terug naar de Silverdome!
silverdome still the best
Dus begin volgend jaar weer één in de Silverdome.
blij dak nie geweest ben hoor ik wel
was het geld niet waard dus?
...en toen had q-dance concurentie !!!..wat een top feessie ...het kleinere broertje van in qontrol is geboren ...damn wat een top sfeer ...en parkeer/file problemen waren eenmalig komt door dat er ook n groot feest van de sns was...10.000 mensen met de bus
- Parkeren SUPERKUT!!! een uur in de rij terwijl de zaal binnen maar half vol was
- Drank KUT... Red bull die niet te zuipen was... 9 van de 10 keer krijg je iets anders dan je bestelt....
- Geluid.. KUT... Alleen voorin mooi.... de mensen achterin willen ook wat horen...
Niemand hoe het nummer van de intro heet ?
ja wat een smerig bier...
Iedereen stond stil en er was nou niemand echt aan het dansen
Bij de jump ging er volgens mij nog een alarm af, weet niet of dat erbij hoorde maar er werd omgeroepen dat iedereen het gebouw moest verlaten
En ik zeg maar 1 ding : Manu Kenton
Iedereen stond stil en er was nou niemand echt aan het dansen, echt druk is het ook niet meer geworden
niet echt veel vrolijke mensen naar buiten kwamen
Volgend jaar weer?
al die zeurende mensen ...die zijn er de volgende keer niet dus dan kunnen ze niet op de sfeer drukken en dan word die nog beterder .....
Dat intro uit de Main bedoel je? Dat was het theme van de film Armageddon van Trevor Rabin .
In de mainstage tijdens de introductie van de dj's had je zo heel bekend nummer iemand misschien een titel ?
Drank KUT... Red bull die niet te zuipen was... 9 van de 10 keer krijg je iets anders dan je bestelt....
Was opzich wel een goed feest, alleen geluid was zo kut!
Steeds harder en zachter zetten was erg vervelend soms!
k heb alleen nog nooit zo veel dikke kake en doppe gezien als gister...
Ik heb alleen nog nooit zo veel dikke kake en doppe gezien als gister...
Ik ben vet uit me dak gegaan,zo erg dat ik spierpijn heb.
En uitgleed en plat op me bek ging.
Joepie flink blauw oog.
Heb me ondanks de pijn me super vermaakt
Laatste uur stond ie vol open en dat voelde je!
toiletten vrij ranzig
gooi al1 volgende x da geluid is wa harder
Was opzich wel een goed feest, alleen geluid was zo kut!
Steeds harder en zachter zetten was erg vervelend soms!
Dat was omdat er een kwartier van te voren werd aangegeven wanneer er metingen plaatsvonden door de gemeente. Dus dan werd het geluid zachter gezet en daarna weer vol gas. Beter als gezeik krijgen. Laatste uur stond ie vol open en dat voelde je!
Verder had ik wat meer Belgen verwacht
Ik had iig toch stiekem een donkere jumpzaal vol lasers verwacht
Hele formaties KutBeveiliging, die ik heb gefopt door met een nepgevouwen sealtuh
idd had iets meer verwacht maarjah was verder echt super
Oh en ik wil nog even iedereen bedanken die zijn volle bonnenstrips heeft laten vallen
Wie was zijn toegangskaartje eigenlijk op het parkeerterrein bij de brabanthallen kwijtgeraakt??
Als het geluid steeds hard en zacht moet voor metingen kan B2S beter niet deze locatie kiezen.
super weinig in de early gestaan stond ik versteld van normaal sta ik er wel een tijd mr werd niet goed gedraaid
Dat vond ik nou ook.
Pas met Paul en Darkraver liep t daar vol
maar een Chosen Few vs Predator kent bijna niemand, dus gaan ze ook er niet bij kijken
Enne, filmpjes?
http://video.google.nl/videoplay?docid=5671766074948128192
http://video.google.nl/videoplay?docid=-2922707057602012935
http://video.google.nl/videoplay?docid=-931310225022052216
http://video.google.nl/videoplay?docid=5994141540152885078
http://video.google.nl/videoplay?docid=7850103748405774834
http://video.google.nl/videoplay?docid=-7865541298005844729
Enne, filmpjes?
http://video.google.nl/videoplay?docid=5671766074948128192
http://video.google.nl/videoplay?docid=-2922707057602012935
http://video.google.nl/videoplay?docid=7850103748405774834
http://video.google.nl/videoplay?docid=-7865541298005844729
Zoals gewoonlijk kan de camera de bass niet aan maar voor de rest is 't goei beeld en geluid.
superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr feest
En waarom vind iedereen die alpha twins altijd zo geweldig??
Zag regelmatig een geirriteerde en hoofdschuddende dj.
de barren waren zo rustig omdat er gratis water was
Ik vond het eigenlijk een matig feest... Was de 5e hardbass (2xjaarbeurs en 2xsilverdome) op rij voor mij en wat mij betreft ook de minste...
- DE INTRO'S VAN DE MAIN.. LEKEN WEL 'T ZELFDE ALS IN SILVERDOME DIT JAAR... AL1 NU MET ANDERE DJ NAMEN.. IEMAND DAT OOK OPGEVALLEN ???
En waarom vind iedereen die alpha twins altijd zo geweldig??
DE INTRO'S VAN DE MAIN.. LEKEN WEL 'T ZELFDE ALS IN SILVERDOME DIT JAAR... AL1 NU MET ANDERE DJ NAMEN.. IEMAND DAT OOK OPGEVALLEN ???
spoorwegpolitie
ik kan het niet laten om even mijn niet-vaak-voorkomende terugweg te delen met jullie
7:25 - samen met ava met de taxi richting den bosch cs
7:55 - trein richting eindhoven
8:25 - trein komt aan op eindhoven cs
8:45 - wij worden wakker
8:46 - naast ik en ava niemand aanwezig in de "geparkeerde" trein
8:55 - aan de noodrem getrokken (teringherrie) en geprobeerd het glas vóór de noodknop te breken (tevergeefs)
09:05 - 112 gebeld, spoorwegpolitie komt richting onze trein
09:15 - "bevreid" uit de lege trein
09:55 - een andere trein rijdt speciaal voor naar eindhoven cs
10:10 - richting heeze, daaro opgehaald en richting bed
10:45:
Vind t allemaal maar n btje gezeur. Vind diej intro's best leuk gedaan en aan dat alarm kon B2S verder niej zoveel doen.
t Geluid wisselde door de metingen, maar de muziek vond IK echtIn iedere zaal had ik t naar mn zin, en dat gebeurt niej vaak.
In de gangen kon je lkkr afkoelen en vergeleken met MOH afgelopen x was t ook in de zaal niej zo warm.
Verder vond ik t lkkr dicht bij elkaar en omdat t niej zo druk was kon je binnen 5min in iedere zaal of wc zijn. Binnenkomen was zo gebeurd, evenals een locker verschaffen.
Al met al vond ik deze editiej beter dan mn Jaarbeurs edities
ik kan het niet laten om even mijn niet-vaak-voorkomende terugweg te delen met jullie
en ik weet ckr dat die subs in de main tot een bepaalde tijd niet aanstonden! Had et nog gemeld tegen zn bewaker maar die liep vrolijk door! Prutbal!!
Vooral in de hardtstyle zaal, waar om de paar minuten een lang break in de muziek kwam. Klote nieuwe hardstyle!!!
7:25 - samen met ava met de taxi richting den bosch cs
7:55 - trein richting eindhoven
8:25 - trein komt aan op eindhoven cs
8:45 - wij worden wakker
8:46 - naast ik en ava niemand aanwezig in de "geparkeerde" trein
8:55 - aan de noodrem getrokken (teringherrie) en geprobeerd het glas vóór de noodknop te breken (tevergeefs)
09:05 - 112 gebeld, spoorwegpolitie komt richting onze trein
09:15 - "bevreid" uit de lege trein
09:55 - een andere trein rijdt speciaal voor naar eindhoven cs
10:10 - richting heeze, daaro opgehaald en richting bed
10:45:
precies ja!
doe maar lekker die ouwe sound
die knalt tenminste lekker door1
met een vele vettere en diepere bass!
snap echt net dat je dan nog naar hardbass gaat
je gaat toch al zo lang naar feesten..
dan weet je toch wat je kan verwachten???
ga gewoon elk jaar naar qlubtempo.. en voor de rest niet lopen zeiken...
(F)
ga gewoon elk jaar naar qlubtempo.. en voor de rest niet lopen zeiken...
blondie doe eens lief!
ik zeik niet!
ik zeg alleen dat die ouwe sound veel vetter is als die nieuwe hardstyle!
heb bij hardbass ook bijna niet in de hardstyle zaal gestaan.
meeste in de rave en jump!
maare ze draaide in de hardstyle zaal ook best wel veel ouwe plaatjes tenminste die keren dat ik er was!
en Qlubtempo ga ik ook zeer zeker naartoe!
gaat mij om de sfeer.. vriendjes.. show.. laser..dj's
ander partypeople
Ik heb trouwens echt geen enkel moment door gehad dat er zo veel mensen stil stonden..
ben dr zelf niet geweest maar lees veel negatieve shit....
gaat mij om de sfeer.. vriendjes.. show.. laser..dj's ander partypeople
Jammer alleen van die vechtparij rond half 7 ! Vreemd vind ik wel dat beveiliging 1 van de grootste kostenpost is voor een organisatie (op elke hoek van het feest staat wel iemand ook) maar bij die vechtpartij (die zeker wel een paar minuten duurde) was geen beveiliging te vinden . Op zich ook wel beter dat er geen beveiliging was want nu konden ze elkaar lekker de tering in slaan zodat wij er geen last meer van hebben
geluid was slecht
Enne, filmpjes?
Zoals gewoonlijk kan de camera de bass niet aan maar voor de rest is 't goei beeld en geluid.
Jaaaa die heb ik ook gehoord, wat was dat nou?
Beetje dom van de B2S dat ze niet eerder hadden zien aankomen dat jan en alleman het natuurlijk erg leuk vind om al die glaasjes kapot te gaan drukken.
Hingen overal van die kleine groene kastjes waarvan je het glas kon indrukken, zodat het alarm afging.
Beetje dom van de B2S dat ze niet eerder hadden zien aankomen dat jan en alleman het natuurlijk erg leuk vind om al die glaasjes kapot te gaan drukken.
Stonden op een gegeven moment allemaal security mensen, heel benauwd die dingen af te plakken met tape. (alsof dat helpt )
Allereerst wilde ik zeggen dat er goed veel gedronken is! er zijn namelijk 7 pallets met elk 16 kisten en in totaal 50.000 glazen gebruikt! deze pallets zijn net terug gekomen in ons bedrijf en zijn klaar om gewassen te worden.
Maar eigelijk btje dom vd mensen die dat leuk vinden
btw: sinds wanneer klinkt hardstyle als hardcore?
Onzin.
Allereerst is 50.000 helemaal niks natuurlijk. Dat betekent slechts 3 consumpies per persoon ofzo.
Verder is 90% van die bekers naar de tering getrapt.
En wassen kun je die troep niet.
Oftewel, kwatsch.
Toch vind ik de Brabanthallen niet super voor dit feest Silverdome blijft het mooiste van HB.
- Wat vinden jullie van de kwaliteit van de bekers? drinken ze goed? of juist niet?
Mijn mooiste Hardbass heb ik altijd nog beleefd in Tropicana
tweede filmpje ramona in actie
Hebbie onze foto al gezien?
Btw, hoor net dat er een VIP dek was? Was dat die tribune int midden? Nou daar kwam je zo op ieder geval
nee
toen ik het thuis hoorde vond ik er niks aan
maar op feest zelf klonk die lekkerrrr
Vies!! Bier was dood & lauw sloeg niet aan.. Beetje jammer..
Ik las hierboven dat het al eerder gevraagd is maar voor zover ik zag geen reactie op gegeven dus vraag ik het ook nog even; Weet iemand hoe die plaat heet die Mondello draaide met dat Pink Panther deuntje erin?
Ik snap niet waarom er zoveel niet 'in the mood' kwamen
Er werd (op enkele momenten na) keihard gedraaid, leuke platen, niet te standaard allemaal.. Vooral DHHD was eeeeecht super! Heb me helemaal rot staan dansen, vooral op die ene plaat (weet de naam niet meer): "All my wild motherfuckers give it up right now!!!"
Aankleding was misschien simpel, maar wel goed! Teveel poespas houd ik niet van, het gaat uiteindelijk om de muziek..
Mooie lasers Alleen niet zo fijn in je ogen..
Niet te koud en niet te warm, lekker dus
Was telkens genoeg plaats om te zitten, eten of drinken..
Werd snel geholpen aan de barren..
Sleutel op- en afhalen ging snel, binnenkomst ook.. WC was gratis en nooit lang hoeven wachten..
Alarm in de jumpzaal was af en toe vervelend, maar aan de andere kant kon ik er wel om lachen
Overal genoeg plek om te dansen..
Ik was met de trein dus geen last gehad van file ofzo en het was goed te lopen naar het station..
Kortom, ik vond het feest echt geslaagd!!!
Zo ja, moet je toch toegeven dat er echt niet KEIhard werd gedraaid en als je de lasers gaat vergelijken met een (even duur) feest van laten we zeggen Q-dance kwamen we er toch een stuk of 'tig te kort....je werd snel geholpen omdat het dus absoluut niet druk was.. Een van de weinige voordelen van een bijlange aan niet uitverkocht feest als je mij vraagt....
En dat gebeurd, daar neem ik vergif op in. (uit een slappe plastic beker)
meisje, ben je echt wel op al die 54 feesten geweest?
Zo ja, moet je toch toegeven dat er echt niet KEIhard werd gedraaid en als je de lasers gaat vergelijken met een (even duur) feest van laten we zeggen Q-dance kwamen we er toch een stuk of 'tig te kort....je werd snel geholpen omdat het dus absoluut niet druk was.. Een van de weinige voordelen van een bijlange aan niet uitverkocht feest als je mij vraagt....
Het lijkt me ook niet zo handig dat die bekers onbreekbaar zijn.
Na een feest kan je dan de nodige schadeclaims tegemoet zien wanneer 1000 van de 10.000 mensen genadeloos op hun smoel gaan.
Of het zijn bekers ala HMH, die wanneer ze tóch breken, grote scherpe scherven geven waarmee rel hoolies elkaar weer mee kunnen bewerken
Ach, in de HMH breek je toch wel je nek. Is het niet op die bekers dan glij je wel naar beneden van die gladde trap en breek je alsnog je nek
daar kan ik ook over mee praten.. heb 't laatste deel van X-Qlusive Holland vs Italy stil moeten staan.. tering wat deed dat pijn
en linda as jij zo dom bent om op je bek te gaan moet je nie verwachten da ik je opraap en niet lach hahaha
Waarschijnlijk met moeite ingehouden
Hard Bass moet terug naar de Silverdome!
Ik las hierboven dat het al eerder gevraagd is maar voor zover ik zag geen reactie op gegeven dus vraag ik het ook nog even; Weet iemand hoe die plaat heet die Mondello draaide met dat Pink Panther deuntje erin?