| Betreft: | evenement: Mindcontroller, zaterdag 30 september 2006 om 22:00 |
bass d en king matthew waren echt drama, slechtste afsluiter ooit
Ja was echt jammer. En het begon nog zo goed. Vince was goed. G-town madness was echt te bruut voor woorden, en weirdo was ook echt vet. Predator was ook vet. Allen jammer van die vieze nasmaak die Bass-D en King Matthew hebben achter gelaten. En ik weet zeker dat Bass-D dat veel beter had kunnen doen. Hij blijft toch mijn nummer 1!
Die organisatoren zijn toch ook een stelletje hebberige oplichters door bijna 4000 man in de hemkade toe te laten.
hoewel ik van de hemkade wel meer had verwacht
Leuke tent hoor daar niet van, maar ze gaan nou niet echt vooruit ofzo
geef mij dan maar de Happy dayzz.
Maar ben blij te lezen dat ik niet veel gemist heb, denk dat de charme inmiddels wel van Mindcontroller af is! Iets nieuws was het toch al niet, maar elke keer hetelfde pikken mensen op een gegeven moment ook niet meer..
jammer van die vieze nasmaak die Bass-D en King Matthew hebben achter gelaten.
Het oude vertrouwde... Is het niet datgene wat de hemkade juist zo geliefd maakt? Ik denk van wel
Als je wat te klagen hebt, geen probleem daar is een forum voor. Maar organisatoren uitmaken voor oplichters gaat toch echt iets te ver!!! Uitleg is niet nodig mag ik hopen!
Muziek vond ik wat "mwah", de ene dj knalde de hele tent door, waarop een ander vervolgens het tempo er weer uit haalde, kon er niet echt inkomen
begin kut, einde vet.
Uitspraak van Bloemsel op zondag 1 oktober 2006 om 13:14:
Muziek vond ik wat "mwah", de ene dj knalde de hele tent door, waarop een ander vervolgens het tempo er weer uit haalde, kon er niet echt inkomen
bass d en king matthew waren echt drama, slechtste afsluiter ooit
Tsjah als de helft van alle druktemakers zich druk gaat maken over de drukte in de toch altijd wel drukke gezelligheid van een mindcontroller, dan kan het wel eens drukker en warmer worden jah..
organisatoren uitmaken voor oplichters gaat toch echt iets te ver!!!
Is het niet datgene wat de hemkade juist zo geliefd maakt? Ik denk van wel
heb je op de main btw mc francios nog gezien?
ja dat smste je me nog
Ja ik kon nog net het eind van GTM en daarna het begin van Weirdo meepakken whahha Mc Tern Terror in tha house
a ik moest het ff met je delen
Alleen ik snap niet waarom ze Vince niet laten afsluiten. Die man is gewoon Zo %Y$#@# Goed. Bass D & King Matthew draaide idd kinderplaatjes denk niet dat veel mensen dat wilde horen.
Thanks nog mensen! het was echt top in het kleine zaaltje!
Heb me gruwelijk vermaakt
wel mooie vrouwen gisrt pfftt, kan er niet over uit..
vind nog knap dat je er toch was
weet een feestje doet een mens altijd goed
I know.![]()
Ik had de mazzel dat ik maar hoefde te bellen als ik het niet meer trok anders was ik niet gegaan.
Wil jij volgende keer niet zo snel lopen? Heb je voorbij zien flitsen maar je was al weg voor ik bij je was. Of deed je dat expres?![]()
-Te druk, waardoor het te heet werd. Je had gewoon te weinig ruimte.
-50 cent voor de plee - ik betaal € 2,20 voor een biertje (die er goed ingingen), waarom dan ook nog is 50 cent om het weer leeg te laten lopen?
dan ga je bij deze je naam verandere van sensationgirl in mindcontrollergirl
ah okdan
dan kan het kloppen
50 cent voor de plee -
Barpersoneel mag ook wel wat opleiding krijgen, mooi, wat was een trage bende zeg
In de kleine zaal (Dr. Rude en Manga zaal) stond dat grietje achter de bar helemaal uit haar plaat te gaan. Zorgde er wel voor dat het iets langzamer ging maar liever dat dan iemand die strontchagerijnig is.
Leuk zaaltje waar je in stond Justin,
Was er een stuk beter uit te houden daar
Uitspraak van Mangaop zondag 1 oktober 2006 om 16:32:
Thanks nog mensen! het was echt top in het kleine zaaltje!
Heb me gruwelijk vermaakt
Graag gedaan! Heb nog een groot deel van je set meegekregen.
Uitspraak van Mangaop zondag 1 oktober 2006 om 16:40:
wel mooie vrouwen gisrt pfftt, kan er niet over uit..
Dat was zeker toen ik er stond?![]()
Manga & dr.rudezeer lekker setje.
-Heb nog wel een Pandemonium bord meegenomen. Van de week even los weken en heb ik tenminste nog een poster van 23 december hieraan overgehouden
Hebben jullie dat setje toevallig opgenomen?
wil hem graag hebben
Ik vind dat ze jou ook best op houseqlassics mogen zetten
En nou graag zonder de smiley.Of zag ik er zo beroerd uit?
![]()
kan je wel zeggen dat er iemand op een feest voor je gevallen was
nou ja volgende keer beter
tjsa houseqlassics in hmh zou een droom zijnhehe
Nee helemaal niet! vond je ook niet ziek eruit zien ofzo..
Ja eerste instantie wel maar de opnames zijn niet gelukt hoorde ik net..
tjsa houseqlassics in hmh zou een droom zijnhehe
Ook een x fijn
Hou ik je aan
-Heb nog wel een Pandemonium bord meegenomen . Van de week even los weken en heb ik tenminste nog een poster van 23 december hieraan overgehouden
Heb nog wel een Pandemonium bord meegenomen . Van de week even los weken en heb ik tenminste nog een poster van 23 december hieraan overgehouden
Goede zaak dat organisatie van Pandemonium dit ws ook wel leest en je mooie foto's op je eigen inbreng hebt staan... kunnen ze je mooi weigeren voor het vernielen van hun promotiemateriaal.
wel jammer had je gelijk ff door kennen geven van dat bord
Die rare flyer mensen ook buiten.....in het bijzonder 1 iemand![]()
![]()
maare streepjes staan jou niet zo
Heeft niet echt prioriteit.
denk niet dat patrick er blij mee is
alleen ik heb nog nooit zoveel clubkutten gezien die druiven aan het stampen waren DENK! HAKKUH BITCH..
Al zag ik wel wat geklaag staan over de wc's, dat je moet betalen. ja dus, ik betaal liever voor een plee die er nog wat toonbaar uitziet,
volgens mij zijn die borden anders niet echt goedkoop
en
Uitspraak van Limoop zondag 1 oktober 2006 om 19:18:
Klopt, alleen is het geen andere organisatie of iets dergelijks, maar een bezoeker uit Brabant die enthousiast is over het feest en voor wie het moeilijker is om aan een posters kan komen. Die moet je koesteren, niet wegjagen.
partyflockfoto
partyvibes
wil jij niet zo mans komen doen
ore else
Beetje druk en warm,
Maar wat een getrek voor een partyflockfoto gekkeboel
F*ck nog nergens ftot's gevonden
F*ck nog nergens ftot's gevonden
Or else what meneertje?
Kom maar op, ik lust je rauw of met boerenkool
Echt zo'n leipe menigte die aan je staat te trekken
blij dat ik niet geweest ben
Check dit: MINDCONTROLLER verslag
spanky spanky
pfff denk je maar you can't handle me
wijffie
was gezellig feessie
alleen had mn stem geen zin om mee te gaan maar die is de volgende keer er gewoon bij
alleen had mn stem geen zin om mee te gaan maar die is de volgende keer er gewoon bij
Oe beebie, yeah beebie
Whahaha Die heb ik vaker gehoord vandaag
na 3 uurtjes slapen was ik er al weer uit Maar ben dan de maandag altijd brakker als de zondag!!
Heb je goed gedaan!
K kon niet slapen, heb denk k uurtjes geslapen, en toen heb k de hele dag in bed gelegen
komt door de zware shag
zo maar weer ff doen denk k
opruimen is afgelast op de maandag
Ene maandag is een rust dag volgens mijn geloof dat weet je toch
nenenenenenenene ik ben de hele week vrij
Het moet echt ff gebeuren, je heb het zelf gezien zaterdag.. zo groot is het hier niet dus k ben zo klaar
maar wat een sfeertje altijd he met iedereen ouwehoeren en lekker met een dikke hakkuh, toch
Verder vond ik het belachelijk dat je voor de wc's moest betalen.
ik vond het wel meevallen
ja ken er niets aan doen dat ik zoveel dagen open heb staan.
He foto's staan nog steeds niet op die site he
maar dat zal je denk niet gezien hebben
Eerste keer misschien??
jup was gezellig
ja echt, te lang..volgende wat sneller
Chill
ik ga hier ook maar een poging wagen allemaal uigeslagen plekken op de tafel
moet haast wel tien jaar geleden betaalde je daar al voor de plee.
tja duur snuifje voor sommige onder ons iedere keer betalen ervoor
Laatste plek waar ik een nakkie neem is wel de plee, zeker in de Hemkade.
Laatste plek waar ik een nakkie neem is wel de plee, zeker in de Hemkade.
Zeker hele opluchting als je weer klaar bent
denk k ook wel dat er mensen undercover rondliepen
Kort maar krachtig
Ground zero was voor het laatst
wat is je volgende feessie?
denk k ook wel dat er mensen undercover rondliepen
ik herinner me helemaal niks meer.
zal wel goed zijn geweest dan
Heb ik tenminste, ga me irriteren als t een teringzooi is
maar denk als je een beetje tussen de mensen gaat staan dat t niet gezien word hoor!
zaterdag ff bass invaders heen, jij?
getrek voor een partyflockfoto
relaxter om het op de wc toen
Met of zonder de boete van oom agent?
Volgens mij ben ik de eerste.. Kon niks vinden met de zoek-functie iig
Ik kon niet gaan vanwege werk
Kom maar op met de verhalen, of was het alweeer hetzelfde liedje ??
Is er uberhaupt wel al iemand terug laatste aanpassing 1 oktober 2006 03:09
zag om half 3 al mensen aftaaien
zal wel goed zijn geweest dan
Heb vaak gezien dat ze gepakt worden hoor maarja je moet gewoon goed kijken idd, maar alsnog vind k het relaxter om het op de wc toen, als je toch moet plassen ken je net zo goed ff doen
Nou, ik ben gewoon tot het einde gebleven.
Weet je zeker dat je niet gepakt wordt. Helemaal op die smerige Dixie-toiletten.
'was ik maar bij moeder thuis gebleven'
Ben die opmerkingen en blikken van die dagjesmensen en andere rondlooptoeristen zat
Heb m'n aussie zelfs thuisgelaten. Ben die opmerkingen en blikken van die dagjesmensen en andere rondlooptoeristen zat
Dat is wel sociaal. Kan je als je wel zit te nakken, mooi ff je zooi opruimen
en mocht je gepakt worden zeg je gewoon dat het per ongeluk ging, lopen ze weer weg
gewoon midden op de dansvloer is het best
en mocht je gepakt worden zeg je gewoon dat het per ongeluk ging, lopen ze weer weg
Nooit last van gehad
Bij een gozer die langer dan een minuut op zo'n wc is trekken ze zonder pardon de deur open.
Ja, goeie vraag
Beleid bij de vrouwen is (hoe stom het misschien ook klinkt) wel soepeler dan volgens mij. Bij een gozer die langer dan een minuut op zo'n wc is trekken ze zonder pardon de deur open.
laat dat soort mensen lekker zeiken, die snappen het niet
het is gewoon een feit dat 9 op de 10 mensen wat er op latere leeftijd nog zo bijlopen, in het dagelijks leven, toch echt het iq van een visstick heeft.
En dan kan je wel zeggen: "wat hebben kleren met je iq te maken?" Nou in dit geval veel. Dat ergens bij willen horen, en willen laten zien hoe hardcore je bent, is in mijn ogen echt typisch puberaal gedrag, waar je over heen groeit. Gebeurd dit niet, dan klopt er een, dan wel anderzins iets niet met je.
en ik verlang nu echt naar Pandemonium
Voorbeeld:
was Mindcontroller een HC feest dan?
als je em niet snel heb kun je mailtje naar tim of melchior sturen (staat bij contact)
vast wel
is wel rond kerst
dure maand
is wel de korste dag en langste nacht, die dag
dus donker voordat 't feest begint
en nog steeds donker als je naar buiten gaat
was het veel mensen ook opgevallen dat de Hemkade nog meer aandacht had besteed aan haar service-punten. Geen lange wachttijden, dus meer tijd om te feesten. Met een dikke lasershow, maarliefst 6 mega-videoschermen en een van voor tot achter gedecoreerde Hemkade kan ook onze productie-afdeling terugkijken op een geslaagd evenement.
Nu nog het geluid verbeteren, extern iemand naar de klimaatbeheersing laten kijken en het maximaal aantal bezoekers verlagen, dan is het eindelijk zoals ik het hebben wil
ja precies, ik ben helemaal geen zeikerd ofzo.
Maar het was écht te druk, écht te warm en het geluid was écht zacht. (verschilde ook steeds in volume)
Ze slaan zichzelf op de borst met punten die iedereen best kan waarderen, maar waar het niet om gaat bij de meeste bezoekers.
ik ben helemaal geen zeikerd ofzo.
Deze editie van Mindcontroller zullen we niet snel vergeten en dat komt met name door de sfeer die werd neergezet door de trouwe achterban van de early hardcore en oldskool.
dat mensen te vaak worden afgeschildert als zeikers zelfs als ze met terrechte kritiek komen.
Daarvoor zou ik dus echt niet weg gaan he
kun je verwachten daarzo
Dat ze het al sinds het eerste feessie in 2004 kan volhouden met mooie praatjes, komt omdat er steeds weer nieuwe mensen komen waar anderen afhaken en/of vaste klanten stoppen met zeiken omdat het toch geen zin heeft
Nu was het september, maar zou er een Mindcontroller in de wintermaanden komen, krijg je weer het probleem van de garderobe. Nog zo'n punt wat mensen belangrijk vinden, maar nooit aandacht aan lijkt te worden gegeven. Net als de hitte, drukte en het geluid
Daarvoor zou ik dus echt niet weg gaan he
ik ook niet, maar hun konnen er niet tegen dat ze bij iedere stap die ze zetten iemand raakte of dat ze voordat ze die stap al zette omver gelopen waren.
die hitte is er ook al 100 jaar volgens mij
Net als de hitte, drukte
Waarom zou dat nou toch zo zijn? Wat gebeurd er als het warm is? Precies de drankomzet stijgt Aan het begin van de avond staat vaak de kachel gewoon aan daar, nooit opgevallen die twee vierkante kasten links en rechts aan het plafond halverwege de mainzaal dat zijn gewoon grote straalkachels. Drukte is ook gewoon kwestie van hoe meer binnen hoe meer geld logisch lijkt me.
Je geloofd het niet? Ga maar eens begin van de avond een metertje of twee naast die kachel staan, je voelt de warme lucht gewoon langskomen.
Was een gezellig feessie, maar toch echt een beetje jammer van de happy hardcore op het eind.
Ik denk dat we daar toch allemaal wel een beetje oud voor zijn.
Uitspraak van Pagan op maandag 2 oktober 2006 om 15:57:
Net als de hitte, drukte
Waarom zou dat nou toch zo zijn? Wat gebeurd er als het warm is? Precies de drankomzet stijgtAan het begin van de avond staat vaak de kachel gewoon aan daar, nooit opgevallen die twee vierkante kasten links en rechts aan het plafond halverwege de mainzaal dat zijn gewoon grote straalkachels. Drukte is ook gewoon kwestie van hoe meer binnen hoe meer geld logisch lijkt me.
Net als de hitte, drukte en het geluid.
Ze zeiden misschien
hoorde ik van Emmely
Maar het was écht te druk, écht te warm en het geluid was écht zacht. (verschilde ook steeds in volume)
Ik denk ook dat als er voor de volgende mind controller weer zoveel mensen staan, ik niet ga, of heel laat op de avond
vrienden van mij gingen om 3 uur ook al weg vanwege de drukte... écht zonde
Waarom zou dat nou toch zo zijn? Wat gebeurd er als het warm is? Precies de drankomzet stijgt Aan het begin van de avond staat vaak de kachel gewoon aan daar, nooit opgevallen die twee vierkante kasten links en rechts aan het plafond halverwege de mainzaal dat zijn gewoon grote straalkachels. Drukte is ook gewoon kwestie van hoe meer binnen hoe meer geld logisch lijkt me.
Niets van gemerkt
Gewoon zelf ruimte maken
marko, mensen maar denken dat jij voor flock foto's maakt
ik ook niet, maar hun konnen er niet tegen dat ze bij iedere stap die ze zetten iemand raakte of dat ze voordat ze die stap al zette omver gelopen waren.
vorige Mind Controller was het perfect, genoeg ruimte toen
Ben k ook gegaan hoor ben half 4 weggegaan, werd gek van al die mensen
Ik vond het fucking druk, iedereen liep te douwen..ben op tijd weggegaan...
Ik vond het de beste Mindcontroller tot nu toe
De sfeer was top, alleen maar vrolijke koppen gezien.
Als het druk en warm is in de Hemkade dan moet je gewoon even goed nadenken waar je gaat staan!
Ik weet uit ervaring de rustiger en koelere plekken wel te vinden zodat ik er geen last van heb.
Het is zeer jammer dat die banken niet meer boven in de main, achter de DJ staan, daar kon je vroeger altijd lekker zitten, ook onder dat podium trouwens, maar dat kan af en toe nog steeds.
bij elke MC
Ik weet uit ervaring de rustiger en koelere plekken wel te vinden zodat ik er geen last van heb
Vond ik niet .. MC op 21 januari dit jaar vond ik echt beter
maar dat kan af en toe nog steeds
![[img width=600 height=400]https://partyflock.nl/images/album/1626145.jpg[/img]](https://partyflock.nl/images/album/1626145.jpg)
alleen besloeg me lens wanneer ik weer de hitte in ging
daar had ik zaterdag ook veel last van
Dit keer stonden er ook extra wc's buiten, 2 vliegen in 1 klap
En ook kon je in de achterste zaal heerlijk uitwaaien bij die mega-fan:
veeg je zo schoon, gelukkig
Ik heb er een paar overgeslagen
foto's van partyflock laten lang op zich wachten
Zou zomaar kunnen, maar alleen Binne heeft daar foto's voor partyflock gemaakt
Schaam je![]()
De enigste brute mindcontroller was in 't beursgebouw in Eindhoven.
Zelden...
je hoort me tog ook ni zeuren
mindcontroller zal ook nooit uitverkocht raken omdat ze gewoon mensen er in blijven proppen.
Dat klopt niet, het scheelde echt heel weinig of het was uitverkocht, en dan staat dat er ook!
Liever correct aangeven dat het uitverkocht is, dan gewoon zeggen dat het uitverkocht is terwijl dit niet zo is.
Het staat namenlijk erg goed dat een feest uitverkocht is, en daar wordt nog wel eens mis/gebruik van gemaakt
voor mij persoonlijk de minst leuke MC waar ik geweest ben
Ik vond dat er slecht gedraait werdt.
Geluid was butt
Sfeer was wel ok, maar die maken we zelf en niet de organisatie
denk dat de charme inmiddels wel van Mindcontroller af is! Iets nieuws was het toch al niet, maar elke keer hetelfde pikken mensen op een gegeven moment ook niet meer..
De meeste fotografen hebben ook gewoon een baan, en doen dit erbij.
Het kost best wel wat tijd om de foto's te bewerken en sorteren, soms best vervelend dat daar weinig begrip voor is
Alleen ik ben op de foto geweest en ik heb toen een flyer
gehad van een jongedameAlleen die ben ik kwijt geraakt?
Weet iemand ALLE sites waar fotos van mindcontroller zijn gemaakt?
ik heb www.artofdance.nl al
en www.partyvibes.nl
Zou iemand m'n lijstje kunnen aanvullen aub?
Wat een minne junkenstreek is dat zeg
foto flink bewerken en dan online pleuren
Mensen nog iets gehoord van dat ongeluk
[(Wrn))]
Uitspraak van overl0ad op dinsdag 3 oktober 2006 om 17:57:
gehad van een jongedameAlleen die ben ik kwijt geraakt?
en www.partyvibes.nl
kheb ook zo'n flyer gehad: www.clubjudge.com
gehad van een jongedame Alleen die ben ik kwijt geraakt?
en www.partyvibes.nl
Uitspraak van (Wrn)) op dinsdag 3 oktober 2006 om 19:11:
[(Wrn))]
gehad van een jongedame Alleen die ben ik kwijt geraakt?
en www.partyvibes.nl
Ik had een flyer gekregen van www.phase4.nl alleen die werkt niet meer
Is er?
hopelijk volgend jaar niet weer in hemkade
hopelijk volgend jaar niet weer in hemkade
hopelijk volgend jaar
locatie trok ook op niks, dusja, hopelijk volgend jaar niet weer in hemkade
ok, dus ben ik niet meer van de partij volgend jaar laatste aanpassing 3 oktober 2006 22:01
heb er nochtans 2u30min voor up de bus gezeten
Uitspraak van H@rdC0reJunky op dinsdag 3 oktober 2006 om 22:03:
heb er nochtans 2u30min voor up de bus gezeten
Kies je zelf voor
2u30min voor up de bus gezeten
heb ik ook voor gekozen, maar had het veeeeeeeeeel beter verwacht
zou je dan iedere avond thuis blijven zitten
waar ik woon niet jammer genoeg
de muziek was goed enzo, de sfeer was met momenten goed, dat het warm was weet je van vooraf al, maar toch vond ik het geen goed feest, heb er nochtans 2u30min voor up de bus gezeten, maarja
maar ik wil zeggen dat het jammer was dat MC tegenviel
die 2u30 heb ik ervoor over om naar een HC feest te gaan, als je begrijpt wat ik bedoel
ik ook, maar ik wil zeggen dat het jammer was dat MC tegenviel, die 2u30 heb ik ervoor over om naar een HC feest te gaan, als je begrijpt wat ik bedoel
Ja ok, dat snap ik wel. Das idd balen.
Helemaal als je met de bus bent, want dan zit je ook weer vast aan bepaalde tijden enzo, en wachten is altijd klote.
yep
jij had beter moeten kijken wat voor soort feest 't was
voordat je er heen ging
inderdaad, dus volgende keer gewoon weer met de trein, dan kan ik gewoon weggaan wanneer ik wil
inderdaad, dus volgende keer gewoon weer met de trein, dan kan ik gewoon weggaan wanneer ik wil
yep, de sfeer was inderdaad goed, is er iemand in de chillroom geweest, daar aan die trap?
nee, ik bedoel meer dat cafe gedeelte, met al die zetels en tafels
ik bedoel meer dat cafe gedeelte, met al die zetelts en tafels
haha, heb je daar geen kerel zien zitten in die zetels helemaal weg van de wereld?
neen eentje met een kale kop, en een blauwe cavello vest aan met opgerolde mouwen
een kale kop, en een blauwe cavello vest aan met opgerolde mouwen
hahaha, dat was ik
welke muurtjes, ik zat vlak achter een muurtje
Wat is er zaterdag dan?
heb je mij gezien dan?
Volgens je agenda ga je net als ik naar Dortmund.
ik weet niet op welke MC ik geweest ben maar,
1. Ik vond het helemaal niet druk, heb de hele tijd de ruimte gehad om te hakken (ook al is dit er vrijweinig van gekomen)
2. Ik had het ook helemaal niet heet!
He H@rdC0reJunky klopt het dat die gozer bij je op de foto op PF HardcoreHead87 heet? Was echt relax dat ik hem tegen kwam in de hemkade, had hem namelijk afgelopen zomer tijdens mijn vakantie in oostende leren kennen!
Ik mis 1 foto op de site van art of dance gemaakt door jou waar o.a. ik op sta! Jij had zwart shirt an met iets blauws voorop! Wordt die nog geplaatst??
Ik mis 1 foto op de site van art of dance gemaakt door jou waar o.a. ik op sta! Jij had zwart shirt an met iets blauws voorop! Wordt die nog geplaatst??
marko maakte fotos voor de www.gaykrant.nl
Er liep een donker klein vrouwtje rond met camera, ze maakte een foto van ons maar dr kaartje is in de wasmachine beland..
Iemand enig idee waar zij van was?
edit - Lamaar het was clubjudge
he limo had je me pb nog gehad?
Klopt, daar heb ik de meeste foto's van lekkere kerels heen gestuurd
Vooral kale koppen vinden ze op de redaktie geil
Lamaar het was clubjudge
Dat is niks nieuws hoor Vroeger waren er soms wel 7000 man in de Hemkade gepropt, als je dan je jas wilde hebben moest je om 4 uur al gaan, want anders zat je echt VAST tussen alle mensen
Maar ben blij te lezen dat ik niet veel gemist heb, denk dat de charme inmiddels wel van Mindcontroller af is!
We zullen vast wel te op de foto staan!
Daar heb ik minder op gelet dit keer
De foto's die ik niet online heb gezet waren overbelicht of niet scherp genoeg.
[quote element=message id=26814597]{element is niet toegankelijk}oh diegenen stond er niet al te florisant op
sssssst hahaha
Het eerste uur van de show zullen we de liveset uitzenden van Bass-D & King Matthew op Mindcontroller. Vanaf volgende week meer livesets
vanavond op mohradio vanaf 19:00 uur.
wat een kloteset van die 2 appelflappen.
een en al hitjes, en zelfs n anthem van MOH,
hoe durven ze Kwaliteit muziek ging meteen na beneden nadat Predator weg was
wat een kloteset van die 2 appelflappen.
een en al hitjes, en zelfs n anthem van MOH,
alleen ik heb nog nooit zoveel clubkutten gezien die druiven aan het stampen waren DENK! HAKKUH BITCH
vnvnd nieuw setje toch op mohradio
![[img width=100 height=104]http://www.mohradio.com/images/news/mclivesetsradio.jpg[/img]](http://www.mohradio.com/images/news/mclivesetsradio.jpg)
zie nou dat je je daarvoor moet aanmelden
dus nog ff geduld
http://www.megaupload.com/?d=XUCDID3V
stunned guys
nu idd darkraver, ben ik ook ff op aant nemen
blond?
nu idd darkraver, ben ik ook ff op aant nemen
voor de geinteresseerde vnvnd op mohradio dano en predator live @ mindcontroller 30-9-2006
ik ben dano nou al iig op aant nemen
hoe bedoel je tot nu.. ze zijn toch nog niet gestopt met de set (ik was ff weg)
ben ze al up aant loaden
predator: http://www.megaupload.com/?d=XHDNQ0QW