Partyflock

Forumonderwerp · 904075
1 volger · 6628x bekeken
Betreft: evenement: Mindcontroller, zaterdag 30 september 2006 om 22:00
Waarschuw beheerder
Volgens mij ben ik de eerste.. Kon niks vinden met de zoek-functie iig:)

Ik kon niet gaan vanwege werk:(

Kom maar op met de verhalen, of was het alweeer hetzelfde liedje(s) ?? :9

Is er uberhaupt wel al iemand terug :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik was aan het voetballen, maar hoorde later dat t wel vet was daarzo!

Waarschuw beheerder
Mja, was opzich wel een leuk feestje. Het geluid stond alleen lang niet hard genoeg en het was eigenlijk net iets te druk. De sfeer was ook niet om over naar huis te schrijven... Ruffneck Alliance vorige week in de Vechtsebanen was nou echt een voorbeeld hoe een oldschool feest moet zijn! :P

Welteruste allemaal, ik ga weer 'lekker' naar m'n werk... Dat wordt een zware dag voor mij :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 1 oktober 2006 om 05:57:
ik ga weer 'lekker' naar m'n werk... Dat wordt een zware dag voor mij

Pooh heey :S sterkte (F)

Waarschuw beheerder
Bedankt, ik zal het nodig hebben :P
Gelukkig hoef ik 'maar' tot 15:00...

Waarschuw beheerder
Goh ben ik niet de enige die moet werken..
ik ga iets over half 7 weg en ben 15:30 vrij

Waarschuw beheerder
wat een kut feest het geluid was dan weer hard dan weer zacht predator met zn lekkere ruffneck set werd even in een hoekje gepropt het geluid zacht digital boy was een beetje slappe set die arcadipane mogen ze ook op de bus zetten met iedere keer de zelfde set.en dan op t eind t geluid ineens
snoei hard dan hoeft t voor mij ook niet meer zo ben ff mn gal kwijt

Waarschuw beheerder
donateur
dronken als een malle:cheer: goed naar me zin gehad:yes:
Waarschuw beheerder
Sfeer was echt super!! alleen beetje warm en druk!!
Voorlopig ff geen early hardcore want sommige platen beginnen nou echt te vervelen.

Verder veel aussi en cavello echt top!
Waarschuw beheerder
Goed feest, k was alleen beetje op aangezien Das Boot de dag ervoor.

Voor de rest vond k dat er niet echt een opbouw in de muziek zat. Vet hard nummer, dan weer een softer nummer ging maar zo door...
Waarschuw beheerder
donateur
Lekker feestje gehad! (Y)

Waarschuw beheerder
Vince G-town madness en weirdo waren te bruut voor woorden. En toen PCP, respect voor zijn producties, maar het was echt kut. WAS VEEEL TE DRUK EN WARM IN DE FUN. En Bass-d & king matthew dachten dat het hakke voor kids was ofzo
Waarschuw beheerder
Tsjah als de helft van alle druktemakers zich druk gaat maken over de drukte in de toch altijd wel drukke gezelligheid van een mindcontroller, dan kan het wel eens drukker en warmer worden jah..
Waarschuw beheerder
bass d en king matthew waren echt drama, slechtste afsluiter ooit

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Da Killah op zondag 1 oktober 2006 om 08:50:

Ja was echt jammer. En het begon nog zo goed. Vince was goed. G-town madness was echt te bruut voor woorden, en weirdo was ook echt vet. Predator was ook vet. Allen jammer van die vieze nasmaak die Bass-D en King Matthew hebben achter gelaten. En ik weet zeker dat Bass-D dat veel beter had kunnen doen. Hij blijft toch mijn nummer 1!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 1 oktober 2006 om 07:17:
dronken als een malle goed naar me zin gehad

Boeren als n malle :x

Lekker wijf ben je ook he :lol:
Waarschuw beheerder
Druk en warm, maar mocht de pret niet drukken. ;P

Goed vermaakt, ook al ben ik niet zo van de oldschool.

Zeker voor herhaling vatbaar. (y) :bounce:

Hemkade whuuuuuuuuuuuuuu.

Weer superrelaxte sfeer. :woep:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 1 oktober 2006 om 08:53:
Ja was echt jammer. En het begon nog zo goed. Vince was goed. G-town madness was echt te bruut voor woorden, en weirdo was ook echt vet. Predator was ook vet. Allen jammer van die vieze nasmaak die Bass-D en King Matthew hebben achter gelaten. En ik weet zeker dat Bass-D dat veel beter had kunnen doen. Hij blijft toch mijn nummer 1!

bass d kan ook veel beter maar eerst met rustige nummers beginnen( ok kan maar niet als afsluituurtje) elke keer nummer op de helft al uit zetten en dan gewoon een andere plaat erop zetten. ik vind het echt jammer want dvoor de rest draaiden ze wel erg goed ( vooral predator, wat was die goed zeg)
owja en het geluid was ook erg vreemd, de ene keer hard de andere keer een stuk zachter erg apart
owja en het was ook te druk, je kon amper je kont keren laat staan een beetje rlxd hakken, dus miss volgende keer of een paar honderd minder kaarten verkopen, of een andere locatie gebruiken

Waarschuw beheerder
donateur
En ik ben eindelijk thuis.
Heb een prima feestje gehad :yes: en mezelf flink vermaakt met me vriendinnetjes :D lekker maf doen blijft leuk O:)

Alleen niet echt veel in de early hardcore geweest. Werd daar in mijn oren bagger gedraaid en veel te soft :S
In het kleine zaaltje werd wel lekker gedraaid en de twee oldschool stages helemaal super (Y) jammer alleen dat james brown een keer of vier dood gegaan is vannacht :P en die ventilator was lekker :D effe uitwaaien O:)

Bi, toch super dat je effe op kwam dagen ondanks dat je ziek bent ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Vond het niet echt super, maar kon ermee door.
En Bass D...>Tja..wat moet je ervan zegge..
Vond het echt KUT dat ie de vette nummers stop zette, en doorging met happyhardcore nummertjes :S
Hij kan zeker weten beter!
Waarschuw beheerder
donateur
Te druk, te slappe setjes, te zacht geluid.

Ik zal niet snel meer naar de Hemkade gaan.

Die organisatoren zijn toch ook een stelletje hebberige oplichters door bijna 4000 man in de hemkade toe te laten.
had wel 1000 man minder gemogen.
ze denken ook: laten we er nog 1000 man extra in stoppen dan hebben we weer 30 000 euro exra om te verdelen.
en het berroerde is: als er 2000 man zou komen dan sluiten ze de helft van de Hemkade af.
dus dan is het toch weer krap.
Begrijp niet waarom ze dat doen.
En ze liepen ook teveel te pielen met het geluid.
Steeds aan het einde van een setje als een DJ het laatste nr draait doe het geluid pas hard om iedereen nog 1x los te laten gaan.
Laat het dan ook openstaan ipv steeds zachter zetten.

geef mij dan maar de Happy dayzz.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van sportfriek op zondag 1 oktober 2006 om 10:25:
Die organisatoren zijn toch ook een stelletje hebberige oplichters door bijna 4000 man in de hemkade toe te laten.

Dat is niks nieuws hoor :no: Vroeger waren er soms wel 7000 man in de Hemkade gepropt, als je dan je jas wilde hebben moest je om 4 uur al gaan, want anders zat je echt VAST tussen alle mensen :jaja:

Maar ben blij te lezen dat ik niet veel gemist heb, denk dat de charme inmiddels wel van Mindcontroller af is! Iets nieuws was het toch al niet, maar elke keer hetelfde pikken mensen op een gegeven moment ook niet meer..

(f)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Te warm en te druk, maar verder weer als vanouds gezellig :yes:

Thnx moppie's was top (L)
Waarschuw beheerder
donateur
ik vond t echt een superfeest, hoewel ik van de hemkade wel meer had verwacht
maar heb lekker staan hakkuh in mn aussie (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van --=ruffryder=-- op zondag 1 oktober 2006 om 11:24:
hoewel ik van de hemkade wel meer had verwacht

dat doe k allang niet meer :no:
Leuke tent hoor daar niet van, maar ze gaan nou niet echt vooruit ofzo :no:

Waarschuw beheerder
donateur
Vond het echt een slechte MC met wat ik gewend ben :/
Geluid was echt KUT in de hard :x Zo kwam de muziek helemaal niet over :s Maar werdt wel heerlijk gedraait daar :kwijl:

En in de grote zaal weer eens veeeeeeeeeeeeeeeeel te druk, volgens mij wordt MC een beetje te groot voor de hem :)

Verder weer ouderwets gezellig zoals altijd in daar 1 en al bekenden (Y) :D

Maar ik betwijfel of ik nog een keer naar MC ga als het weer in de hem is, de drukte komt de sfeer gewoon niet ten goede.. Je kan er ook niet lekker inkomen, doordat je steeds wordt aan geduwt enz enz..

Uitspraak van verwijderd op zondag 1 oktober 2006 om 11:30:
Leuke tent hoor daar niet van, maar ze gaan nou niet echt vooruit ofzo

Idd :s En als ze het zo vol duwen :x
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van kbm_ op zondag 1 oktober 2006 om 10:48:
ben blij te lezen dat ik niet veel gemist heb

idd heb dus weer een goede keus gemaakt :cheer:
Waarschuw beheerder
Chosen few :respect: voor draaien van mokum 95 :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kleintje :') op zondag 1 oktober 2006 om 09:15:
Goed vermaakt, ook al ben ik niet zo van de oldschool

jij vind early rave echt wel mooi. je was niet voor niet zo vrolijk
Daarom ga jij ook mee de 28ste
ja toch?????????????????
Waarschuw beheerder
Uitspraak van sportfriek op zondag 1 oktober 2006 om 10:25:
geef mij dan maar de Happy dayzz.

pfff kutvolk wat daar op af komt :(
Waarschuw beheerder
donateur
druk maar gezellig...
Waarschuw beheerder
donateur
thnx mensen :respect: was warm druk, maar de sfeer was geweldig vond ik :9 , dat zaaltje was toch wel underground hehe ;) wat extra geluid en het is goed te doen :D
Waarschuw beheerder
mwa t was lekker wazige boel daaro :D:D :xtc:

Waarschuw beheerder
Ik vond het echt tegenvallen.
Maja dat kwam omdat ik Ruffneck vorige week helemaal geweldig vond, daar kon ik lekker losgaan en hier had je daar dus echt de plaats nie voor :(

Waarschuw beheerder
Dikke Drukte.. Extreme Hitte.. Muziek te zacht.. Klote setjes..

Al met al.. Vond ik er geen klap aan. :(
Waarschuw beheerder
donateur
Die hitte was niet normaal, heb 2 x bijna knock op de ehbo gezeten :rot: %-)
Soortement van maagzweer kwam er om 01:00 uur om de hoek kijken dus maar wat rennies gebietst (kan er ook nog wel bij)
Vond het veeeeel te druk, je kon niet fatsoenlijk ergens uit je plaat gaan want ineens was er dan weer een complete volksverhuizing van achter naar voren en v.v. en die moeten uiteraard altijd plaatsvinden op de plek waar jij bent neergestreken.

Wel veel oude bekenden gezien B)
Muziek vond ik wat "mwah", de ene dj knalde de hele tent door, waarop een ander vervolgens het tempo er weer uit haalde, kon er niet echt inkomen.
Vermaak me evengoed wel, maar heb wel eens een betere versie meegemaakt. :)
Waarschuw beheerder
kon zuipen wat ik wou.. dronken werd je er niet van :D alles zweette er met dezelfde gang weer uit

verder heeerlijk feestje :9 :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
niets gemist dus:P
zal vast lekker gedraait zijn, maar die hitte en drukte in de hemkade, dat heb ik wel een beetje gehad..Is geoon zonde..
hoop echt dat er snel een nieuwe locatie komt voor MC en dat het dan niet flopt zoals toen in het beursgebouw:(
Waarschuw beheerder
donateur
Mindcontroller in de HMH ofzo B)
Dat bier is in de hemkade al helemaal niet te zuipen, denk dat die halve maagzweer daar ook zo'n beetje door kwam :rot:
Waarschuw beheerder
sfeer goed, geluid zwaar kut:s

Waarschuw beheerder
donateur
khad net zo lief thuis op de bank gezeten met een drankje en een dvdtje :/
Waarschuw beheerder
Maar ben blij te lezen dat ik niet veel gemist heb, denk dat de charme inmiddels wel van Mindcontroller af is! Iets nieuws was het toch al niet, maar elke keer hetelfde pikken mensen op een gegeven moment ook niet meer..

ghehehe helemaal mee eens :yes:

r_AW roeleerde gisteren de pan uit :bier:
Waarschuw beheerder
donateur
was echt een vet feest (Y)
mega goede sfeer :)
en lekkere nummertjes :bounce:

Waarschuw beheerder
donateur
Ondanks extreme warmte en minder geluid, mn in kleine zaal toch goed vermaakt!!!

Predator [img width=15 height=15]https://partyflock.nl/images/light/smileys/drool.gif[/img]

Chosen Few [img width=29 height=15]https://partyflock.nl/images/light/smileys/worshippy.gif[/img] Alleen jammer dat bij schuif omhoog geluid wegviel!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
vOnd t n super feest :D
heb me prima vermaakt :bounce:
weet iemand wanneer de foto's online komen te staan?? :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Te warm, teveel kaarten verkocht en het geluid was weer hopeloos op een paar momenten na.

Met de muziek heb ik me wel vermaakt, zaten leuke sets tussen. Alleen Dick Rules hoef ik voorlopig niet meer te horen :no:
Dat Marc Acardipane met hem wil optreden is mij een raadsel :s Net als vorige week bij Ruffneck in de Vechtsebanen vond ik zijn optreden wederom het irritanste gedeelte van de avond, terwijl dat vroeger (standaard) een hoogtepunt was. :vaag:

Uitspraak van verwijderd op zondag 1 oktober 2006 om 08:53:
jammer van die vieze nasmaak die Bass-D en King Matthew hebben achter gelaten.

Die laatste plaatjes vond ik wel vet om een keer mee af te sluiten. 6 million ways to die, Thrilseeka of Whoops kennen we nou wel...
Waarschuw beheerder
goed goed dat k er niet was 8)

Uitspraak van M1EKSTE op zondag 1 oktober 2006 om 13:25:
r_AW roeleerde gisteren de pan uit

dat is wat 1 ding cker was :P en vrijdag das boot was ook wel dik !!
Waarschuw beheerder
donateur
Tsjah als de helft van alle druktemakers zich druk gaat maken over de drukte in de toch altijd wel drukke gezelligheid van een mindcontroller, dan kan het wel eens drukker en warmer worden jah..

:respect: (y) Niks meer op toe te voegen 8)

Als je wat te klagen hebt, geen probleem daar is een forum voor. Maar organisatoren uitmaken voor oplichters gaat toch echt iets te ver!!! Uitleg is niet nodig mag ik hopen!

Leuke tent hoor daar niet van, maar ze gaan nou niet echt vooruit ofzo

Het oude vertrouwde... Is het niet datgene wat de hemkade juist zo geliefd maakt? Ik denk van wel :)

Ik vond het in ieder geval weer een topfeest met een topsfeer. Op naar de volgende :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Emmelding op zondag 1 oktober 2006 om 13:55:
Maar organisatoren uitmaken voor oplichters gaat toch echt iets te ver!!! Uitleg is niet nodig mag ik hopen!

Je snapt het?
mooi, dan is er geen uitleg nodig.
Waarschuw beheerder
begin kut, einde vet.
wel relaxed dat de hemkade voor et eerst langer door gaat :D

Waarschuw beheerder
Het oude vertrouwde... Is het niet datgene wat de hemkade juist zo geliefd maakt? Ik denk van wel

Je hoort me niet zeggen dat k het geen leuke tent vind ;)
Heb me prima vermaakt hoor :yes: er was een top sfeertje..

Alleen de warmte en de drukte was gewoon niet relaxed, daar werd je af en toe beetje opgefucked van :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Neegh op zondag 1 oktober 2006 om 13:29:
was echt een vet feest
mega goede sfeer

:jaja: was goed te doen!
Waarschuw beheerder
prima vermaakt, drukte en warmte hoort bij oldschool feestjes.

Omgekeerde hovercraft in 2e zaal (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Als je wat te klagen hebt, geen probleem daar is een forum voor. Maar organisatoren uitmaken voor oplichters gaat toch echt iets te ver!!! Uitleg is niet nodig mag ik hopen!

Ik ga er anders helemaal in mee, het was gewoon schterlijk *Piep* asociaal druk, kon mn kont niet keren. Al die achterlijke josti's het barste ervan, t heeft mijn feestje verziekt iig. Veel te warm ook

Muziek was top, geluid kon beter

Hemkade ga ik voortaan maar mijden denk ik
Uitspraak van Bloemsel op zondag 1 oktober 2006 om 13:14:
Muziek vond ik wat "mwah", de ene dj knalde de hele tent door, waarop een ander vervolgens het tempo er weer uit haalde, kon er niet echt inkomen

Das waar er werd heel erg gewisseld, maar ik vind dat juist wél weer leuk :jaja:
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RickeY-G op zondag 1 oktober 2006 om 14:08:
begin kut, einde vet.

nee nee, begin vet einde kut.
Uitspraak van ~Curl~ op zondag 1 oktober 2006 om 14:28:
Uitspraak van Bloemsel op zondag 1 oktober 2006 om 13:14:
Muziek vond ik wat "mwah", de ene dj knalde de hele tent door, waarop een ander vervolgens het tempo er weer uit haalde, kon er niet echt inkomen

naar mijn mening was de eerste lading dj's lekker doorramuuuh vince was de master!!!
Uitspraak van Da Killah op zondag 1 oktober 2006 om 08:50:

zij maar zeker wat voor platte kak was me dat!

Waarschuw beheerder
sfeer was ondanks de hitte en drukte toch super:D :respect:....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Fuck the free world op zondag 1 oktober 2006 om 08:47:

Dat heb ik wel gedaan hoor. Op een feest hoor je mij niet, dan maak ik er het beste van. Heb een mooie avond gehad en een groot gedeelte van de avond lekker op die 2 podiums staan springen. Had je ook veel minder last van de drukte etc.
organisatoren uitmaken voor oplichters gaat toch echt iets te ver!!!

Sommige dingen kunnen beter (geluid) en soms lijkt het alsof iets bewust niet verbeterd wordt (warmte), maar Art of Dance zijn geen oplichters.

Is het niet datgene wat de hemkade juist zo geliefd maakt? Ik denk van wel :)

Oost west, thuis best. Verandering van locatie/regio komt de sfeer niet ten goede.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
super feestje ondanks de warmte, drukte en dat ik moest bobbe:D
Artiest {SHOWLIST artist 10866, 80488}
Waarschuw beheerder
Druk/Heet! :s

Maar buiten dat om heb een top avond gehad:D

Zweete alleen achter de draaitafels weg zo warm in het kleine zaaltje:/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
naar mijn mening was de eerste lading dj's lekker doorramuuuh

Helemaal mee eens B)
Waarschuw beheerder
donateur
echt top feestje, het was wel wat druk maar in de kleine zaal (waar chosen few enz draaiden) had je lekker de ruimte. en damn wat draaide chosen few goed (ondanks wat technische probleempjes op het begin):D
Waarschuw beheerder
donateur
Ondanks dat ik ziek was ben ik toch even gegaan. Had de mazzel dat als ik het niet meer trok ik maar hoefde te bellen en dan werd ik opgehaald. Heb me op zich wel vermaakt maar wat een drukte. :| In de grote zaal werd het beste gedraaid maar daar trok ik het niet met de drukte. Had daar langer willen staan. :( Heb een tijdje bij Manga en Dr. Rude in de zaal gestaan, daar viel de drukte mee en er werd lekker gedraaid. (y) Heb heel veel bekende gezien en heel veel lol gehad met de meiden maar helaas kon ik niet echt losgaan.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Het Was Een SuperFeesie!!!
Heerlijke Sfeer :D

Waarschuw beheerder
Niet de beste MC... maar Tellurian, Predator, PCP en Chosen Few waren wel weer dikke shit! :)

Waarschuw beheerder
Ik vond het opzig heel vet, en voornamelijk de setjes van Chosen Few, Predator ( waar ik het begin van had gemist helaas) en Tellurian... Beginnen met Annihialator- Annihialator :respect:

Alleen het geluid was niet goed en zeker niet in de hardstage+ echt veelste druk en warm. maar heb me zeker vermaakt:-)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ja die Annihilator track is vet! :) Ook veel Coolman spul gehoord tijdens zijn set.
Waarschuw beheerder
was weer een topper, volgende keer zeker weer heen :D:D
allen jammer van Bass-D en King matthew :(

Waarschuw beheerder
jah idd, dat kon ik ook erg waarderen:-)

Waarschuw beheerder
Super sfeer en zeker een geslaagd feessie :p

idd jammer dat ze zoveel mensen toe lieten, maaruh wat meer airco in de kleinste zaal is geen overbodige luxe pfff wat was het daar warm joh, naja blij toe dat er zoiets als waaiers bestaan o:) :p

Veel aussies en cavello gezien, toppie (Y) en hoe ze dan ook hakte, prachtig. Aan het eind van de avond in de grote zaal was het ook super om nog ff iedereen een keer helemaal los te zien gaan.
Waarschuw beheerder
Heb vanaf 2uur in de kleine zaal gestaan en heb me helemaal kapot gehakt wat was t daar vet zeg bleef maar door rammen mokum cenobite en al die shit GEWELDIG dat is pas hardcore wel snik warm maar wel stamp ruimte dus voor mij zeer geslaagt en vond de main tot 2uur ook wel lekker
Maar chosen few lenny den Telllurrian waren de mannen van de avond.

Waarschuw beheerder
donateur
Vroeger waren er soms wel 7000 man in de Hemkade gepropt

Ja, dat was toen er nog een overdekte tunnel naar de Lexion liep en de Lexion ook nog de Fun heette :rot: :x
Waarschuw beheerder
waar was die hardstage dan haha.. niet kunnen vinden..wazig gebouw die hemkade haha. Sfeer was super, wel errug warm maar t kon de pret allemaal niet drukken, voor goed geluid moest je ff een goed stekkie zoeken(wat meerderen dachten haha)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MokumLust op zondag 1 oktober 2006 om 07:31:
Voorlopig ff geen early hardcore want sommige platen beginnen nou echt te vervelen

juist om die rede maar weer een keertje naar MC ...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 1 oktober 2006 om 15:57:
Uitspraak van Mi©h3l ® :vaag: op zondag 1 oktober 2006 om 10:48:
Vroeger waren er soms wel 7000 man in de Hemkade gepropt

Ja, dat was toen er nog een overdekte tunnel naar de Lexion liep en de Lexion ook nog de Fun heette

ja dat lijkt mij ook;P

Waarschuw beheerder
Thanks nog mensen! het was echt top in het kleine zaaltje!

Heb me gruwelijk vermaakt :respect:

Werkzaam bij Rage-Online
Waarschuw beheerder
Marc Acadipane :respect:

Uitspraak van verwijderd op zondag 1 oktober 2006 om 16:32:

ja was gezellig daaro gus :O

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 1 oktober 2006 om 16:38:
ja was gezellig daaro gus :O

Ja jammer dat ik niet meer van het feest mee heb kunnen krijgen! wel mooie vrouwen gisrt pfftt, kan er niet over uit..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 1 oktober 2006 om 16:40:
Ja jammer dat ik niet meer van het feest mee heb kunnen krijgen! wel mooie vrouwen gisrt pfftt, kan er niet over uit..

hahaha

ja dat smste je me nog :P

heb je op de main btw mc francios nog gezien? 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 1 oktober 2006 om 16:41:
heb je op de main btw mc francios nog gezien? 8)

Ja ik kon nog net het eind van GTM en daarna het begin van Weirdo meepakken whahha Mc Tern Terror in tha house ;-)

Jammer dat er bij ons geen mic was ghehe..

Uitspraak van verwijderd op zondag 1 oktober 2006 om 16:41:
ja dat smste je me nog :P

Ja ik moest het ff met je delen ;-P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Was een lekker feesje alleen ik had ook meer van hemkade verwacht. Flink druk en behoorlijk warm maar dat mocht de pret niet drukken. Veel kale koppen, aussies en cavello's en n TOPsfeer. Geen matte gezien alleen maar rlxd volk.

Alleen ik snap niet waarom ze Vince niet laten afsluiten. Die man is gewoon Zo %Y$#@# Goed. Bass D & King Matthew draaide idd kinderplaatjes denk niet dat veel mensen dat wilde horen.

Later werd er in de grote zaal maar bagger gedraaid met kutgeluid alleen af en toe n lekker plaatje. Ben maar naar de Oldstyle hal gegaan. 'Tones Energy' Topplaatje.

Maar met q-base nog int achterhoofd valt het volgende feest altijd tegen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 1 oktober 2006 om 16:47:
Ja ik kon nog net het eind van GTM en daarna het begin van Weirdo meepakken whahha Mc Tern Terror in tha house ;-)

mja hij deed het nog aardig goed 8)

Uitspraak van verwijderd op zondag 1 oktober 2006 om 16:47:
a ik moest het ff met je delen ;-P

ja dank je wel :P

ik was het er ook echt wel mee eens 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 1 oktober 2006 om 16:52:
Alleen ik snap niet waarom ze Vince niet laten afsluiten. Die man is gewoon Zo %Y$#@# Goed. Bass D & King Matthew draaide idd kinderplaatjes denk niet dat veel mensen dat wilde horen.

jij onderschat de kracht van happy hardcore :|

mijn jeugd man (L)
Waarschuw beheerder
het was warm en druk maar dat kon me pret nie drukken hoor:D gewoon :bounce:
Waarschuw beheerder
Leuk zaaltje waar je in stond Justin,
Was er een stuk beter uit te houden daar:)

Ik zweete achter de draaitafels weg jo in de hardstage:/
Artiest {SHOWLIST artist 106925, 63696, 54251}
Waarschuw beheerder
Te warm, te druk, slecht geluid, maar echt een heerlijke avond gehad :D
Lenny Dee (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dryade op zondag 1 oktober 2006 om 17:00:
Te warm, te druk, slecht geluid, maar echt een heerlijke avond gehad :D
Lenny Dee

dan ga je bij deze je naam verandere van sensationgirl in mindcontrollergirl b)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 1 oktober 2006 om 16:32:

Graag gedaan! Heb nog een groot deel van je set meegekregen. :respect:

Uitspraak van verwijderd op zondag 1 oktober 2006 om 16:40:
wel mooie vrouwen gisrt pfftt, kan er niet over uit..

Dat was zeker toen ik er stond? O:) :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van B-Flock :bounce: op zondag 1 oktober 2006 om 17:06:

vind nog knap dat je er toch was :O

weet een feestje doet een mens altijd goed :O
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 1 oktober 2006 om 17:07:
vind nog knap dat je er toch was :O

I know. B) :P Ik had de mazzel dat ik maar hoefde te bellen als ik het niet meer trok anders was ik niet gegaan.

Wil jij volgende keer niet zo snel lopen? Heb je voorbij zien flitsen maar je was al weg voor ik bij je was. Of deed je dat expres? :X :P

Uitspraak van verwijderd op zondag 1 oktober 2006 om 17:07:
weet een feestje doet een mens altijd goed :O

Voel me vandaag wel een stuk beter. :O Gewoon gaan feesten dus als je niet lekker bent. O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Vet feestje hoor :D Marc Acardipane :respect: echte held, predator en stunned guys waren ook top (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van B-Flock :bounce: op zondag 1 oktober 2006 om 17:11:
I know. B) :P Ik had de mazzel dat ik maar hoefde te bellen als ik het niet meer trok anders was ik niet gegaan.

Wil jij volgende keer niet zo snel lopen? Heb je voorbij zien flitsen maar je was al weg voor ik bij je was. Of deed je dat expres? :X :P

ik heb je niet gezien

moet je ook maar niet zo klein zijn b)

btw stalkster van niks :9

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Magic J op zondag 1 oktober 2006 om 17:16:
Vet feestje hoor :D Marc Acardipane :respect: echte held, predator en stunned guys waren ook top (Y)

ja vet he :D

ook top jou weer eens gezien te hebben b)
Waarschuw beheerder
Ik vond het echt 0,0 - HELEMAAL NIKS.

-Te druk, waardoor het te heet werd. Je had gewoon te weinig ruimte.

-Geluid wat een drama, voorin, achterin, in het midden, overal kon je gewoon met elkaar praten op normale toon. Geen bas erin, ok het was zuiver, maarja wat wil je als het op slaapkamervolume openstaat.

-50 cent voor de plee - ik betaal € 2,20 voor een biertje (die er goed ingingen), waarom dan ook nog is 50 cent om het weer leeg te laten lopen?

-De muziek, Predator was opzich wel ok, beetje standaard maar was nog wel te doen. De rest was echt helemaal niks, heb buiten Predator om bijna geen plaat boven de 160 BPM gehoord. Hard stage werd wel vet gedraaid, maarja daar was het dan weer 55 graden, waardoor je daar hoogstens een kwartier binnen kon staan, voordat je weer van je eigen af ging :s.

En dan het laatste, ik heb er veel mensen over gehoord: het barpersoneel. Het leek wel alsof ze constant pauze aan het houden waren, lekker gezellig onder elkaar en bij iedere bar mensen gewoon super lang laten wachten. En 2 bestellingen ineens kan ook niet, das te moeilijk voor ze schijnbaar.

Nooit meer Hemkade meer, heb het helemaal gehad ermee! Vorige week was pas ECHT een feest in de Vechtsebanen, daar wisten ze tenminste wat een party heftig maakt!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 1 oktober 2006 om 17:16:
ik heb je niet gezien

moet je ook maar niet zo klein zijn b)

btw stalkster van niks

Een stalkster hoor je toch ook niet te zien? Dus ik ben juist goed. Ik heb jou rond 2 uur in de hal bij de ingang zien lopen. :9

Waarschuw beheerder
dat moet echt wel ff over 2en zijn geweest

want 01:30 - 02:00: Marc Acardipane wou ik niks van missen

enne die liep uit
Waarschuw beheerder
donateur
Ja dat kan idd wel. Want ik stond toen ook bij MA maar ben tegen het einde van zijn set weggelopen om een vriendin te zoeken.

Waarschuw beheerder
ah okdan

dan kan het kloppen :O
Artiest {SHOWLIST artist 61829, 82990, 66584}
Waarschuw beheerder
Manga & dr.rude :respect: zeer lekker setje.

Ik hoorde volgens mij in de mainstage ook nog: noize suppressor - fingerz. wist niet dat dit early rave was:P

Voor de rest sfeer was top, gezellige mensen, alleen wel te druk inderdaad

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dion M op zondag 1 oktober 2006 om 17:34:
Ik hoorde volgens mij in de mainstage ook nog: noize suppressor - fingerz. wist niet dat dit early rave was:P

draaiden ze niet gewoon het orgineel?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bram1985 op zondag 1 oktober 2006 om 17:20:
-Te druk, waardoor het te heet werd. Je had gewoon te weinig ruimte.

hoort erbij.

-50 cent voor de plee - ik betaal € 2,20 voor een biertje (die er goed ingingen), waarom dan ook nog is 50 cent om het weer leeg te laten lopen?

heb 50 cent niet gezien :no:

Feesten kost nou eenmaal geld, als je dat niet heb moet je gewoon thuis blijven
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 1 oktober 2006 om 17:03:
dan ga je bij deze je naam verandere van sensationgirl in mindcontrollergirl

"Sensation" staat niet voor t feest Sensation, ben er zelfs nog nooit geweest....;):P

Heb je trouwens volgens mij gister nog bijna omver gelopen (Y) sorry bij deze :)

Volgende editie zeker weer van de partij :D

Waarom kon je trouwens niet naar buiten? Ik dacht dat er in het begin een aantal deuren open stonden, maar later mochten we er niet meer uit :S

Barpersoneel mag ook wel wat opleiding krijgen, mooi, wat was een trage bende zeg :O
Beetje jammer.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 1 oktober 2006 om 17:33:
ah okdan

dan kan het kloppen :O

Tuurlijk klopt het! Ben ziek niet achterlijk. 8) :P

50 cent voor de plee -

Is altijd in de Hem. :jaja:

Uitspraak van Dryade op zondag 1 oktober 2006 om 17:42:
Barpersoneel mag ook wel wat opleiding krijgen, mooi, wat was een trage bende zeg

In de kleine zaal (Dr. Rude en Manga zaal) stond dat grietje achter de bar helemaal uit haar plaat te gaan. Zorgde er wel voor dat het iets langzamer ging maar liever dat dan iemand die strontchagerijnig is. (y)

Waarschuw beheerder
Veel en veeeeeeeel te druk.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dryade op zondag 1 oktober 2006 om 17:42:
Heb je trouwens volgens mij gister nog bijna omver gelopen (Y) sorry bij deze :)

oh ja dat weet ik niet meer :P

maar ja je hebt me gelukkig niet van de grond hoeven te schrapen 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 1 oktober 2006 om 17:46:
Veel en veeeeeeeel te druk.

en toch leuk dat ik jou weer eens zag :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van B-Flock :bounce: op zondag 1 oktober 2006 om 17:45:
In de kleine zaal (Dr. Rude en Manga zaal) stond dat grietje achter de bar helemaal uit haar plaat te gaan. Zorgde er wel voor dat het iets langzamer ging maar liever dat dan iemand die strontchagerijnig is.

Helemaal met je eens (Y) Vind ik ook prachtig en dan zul je mij niet horen zeuren, maar ik vond het overgrote deel gewoon zo traag als een stuk stront (Y) Zonder goede reden, gewoon totaal geen haast leek het wel... Tja, als je dan 3x achter elkaar bijna 5 a 10 (das misschien wel iets veel) minuten in de rij staat, dan irriteer ik me daar wel aan ja...
Waarschuw beheerder
maar ja je hebt me gelukkig niet van de grond hoeven te schrapen

Had ik met liefde gedaan hoor ;) :flower:
Waarschuw beheerder
jammer dat ik niet meer geweest ben :/
utrecht-ajax heb dat flink goed gemaakt :cheeR:

wat een dagje zeg :D

:lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dryade op zondag 1 oktober 2006 om 17:49:
Had ik met liefde gedaan hoor ;) :flower:

nou ja volgende keer beter b)

kan je wel zeggen dat er iemand op een feest voor je gevallen was b)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 1 oktober 2006 om 17:38:
draaiden ze niet gewoon het orgineel?

nee was toch echt dit nummer, en hoorde geloof ik nog wat nieuwe nummers.

Darkraver draaide trouwens ook lekker.
:respect: dj sim - cartoons in progress:respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Outlaw Bros op zondag 1 oktober 2006 om 17:00:
Leuk zaaltje waar je in stond Justin,
Was er een stuk beter uit te houden daar:)

Nou al mn hoezen waren nat hahaha ;-) erg vochtig !

Uitspraak van B-Flock :bounce: op zondag 1 oktober 2006 om 17:06:
Uitspraak van Manga :bounce: op zondag 1 oktober 2006 om 16:32:

Uitspraak van Manga :bounce: op zondag 1 oktober 2006 om 16:40:
wel mooie vrouwen gisrt pfftt, kan er niet over uit..
Dat was zeker toen ik er stond? O:) :P

echt wel ;-P

Uitspraak van Dion M op zondag 1 oktober 2006 om 17:34:
Manga & dr.rude :respect: zeer lekker setje.

Tnx! (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ohja nog 2 dingen:

-1 jongen lag in het begin (om 11 uur al) aan de linker kant bij de glazen wand over een stang, helemaal vd wereld. Helemaal niemand wist met wie die was. Heb de EHBO erbij gehaald, heeft iemand nog iets van die jongen gezien/gehoord? En met wie was die, lekkere vrienden heb je dan om iemand zo te laten liggen.

-EDIT, sommige mensen kunnen hiervan de humor niet inzien!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 1 oktober 2006 om 17:56:
Tnx!

Asjeblieft:P

Hebben jullie dat setje toevallig opgenomen?
wil hem graag hebben:)

Ik vind dat ze jou ook best op houseqlassics mogen zetten:P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 1 oktober 2006 om 17:56:
echt wel ;-P

En nou graag zonder de smiley. :[ Of zag ik er zo beroerd uit? :[ :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bram1985 op zondag 1 oktober 2006 om 17:57:
-Heb nog wel een Pandemonium bord meegenomen :d. Van de week even los weken en heb ik tenminste nog een poster van 23 december hieraan overgehouden :p

ja lullo :looser:

dat doe je toch niet :/

als je een poster wil kan je het toch ook wel vragen

die borden moeten vaker gebruikt worden
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dion M op zondag 1 oktober 2006 om 17:53:
nee was toch echt dit nummer, en hoorde geloof ik nog wat nieuwe nummers.

ja maar niet de noize supressor remix ervan maar het orgineel :)
Waarschuw beheerder
lekkere vrienden heb je dan om iemand zo te laten liggen.

Nou inderdaad, maar zelf ook dat je het zo ver laat komen:no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 1 oktober 2006 om 18:02:
ja maar niet de noize supressor remix ervan maar het orgineel

ok dan heb ik het fout.

Waarschuw beheerder
waar waren die andere zalen?

dat kleine zaaltje aan de rechter kant als je binnenkomt was toch zeker niet de oldstyle?

en de hard stage....waar was die dan? helemaal links vooraan bij de bar?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dion M op zondag 1 oktober 2006 om 18:04:
ok dan heb ik het fout.

ten minste dat denk ik

aangezien er 2 versies van zijn :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dion M op zondag 1 oktober 2006 om 17:59:
Hebben jullie dat setje toevallig opgenomen?
wil hem graag hebben:)

Ik vind dat ze jou ook best op houseqlassics mogen zetten:P

Ja eerste instantie wel maar de opnames zijn niet gelukt hoorde ik net.. :-(

tjsa houseqlassics in hmh zou een droom zijn ;-) hehe

Uitspraak van B-Flock :bounce: op zondag 1 oktober 2006 om 18:01:
En nou graag zonder de smiley. :[ Of zag ik er zo beroerd uit? :[ :P

Nee helemaal niet! vond je ook niet ziek eruit zien ofzo..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 1 oktober 2006 om 18:05:
waar waren die andere zalen?

Rechts dat kleine zaaltje was oldstyle met manga&dr.rude.
Links van de grote zaal was de hardstage en achet aan was de strickly olstyle zaal:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 1 oktober 2006 om 18:07:
Ja eerste instantie wel maar de opnames zijn niet gelukt hoorde ik net..

Das minder:(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 1 oktober 2006 om 17:53:
kan je wel zeggen dat er iemand op een feest voor je gevallen was

Ook een x fijn ;)

Uitspraak van verwijderd op zondag 1 oktober 2006 om 17:53:
nou ja volgende keer beter

Hou ik je aan B)

Trouwens, om nog even een pluspunt op te gooien: Garderobe (Y) Niet verwacht, is meestal een beetje een bende daar... Maar klopt het nou dat het eten dit x met bonnen was? :S

Die podium-dingen zijn trouwens echt een uitvinding (Y) Zowat de enige plek waar je niet uit moet kijken om verschrikkelijk hard op je bek te gaan :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dion M op zondag 1 oktober 2006 om 18:09:
Das minder:(

Ja vond ik ook wel! maar volgende keer hopelijk ;-)

Waarschuw beheerder
dacht vanaf een afstandje te zien dat de zaal achter dicht was....

jammer maar helaas, bij early ook goed vermaakt alleen tering warm echt niet normaal!

volgende keer een aantal deuren open gooie!
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb het daar zwaar naar me zin gehad :bounce:

lees
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur

:nee: je eigen XQ. O:) :P

Nee helemaal niet! vond je ook niet ziek eruit zien ofzo..

Ahhh das lief. Mijn vriend was zo lief zich hardop af te vragen waar mijn wallen vandaan kwamen aangezien ik vrijdag de hele dag heb liggen slapen. :[
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ja eerste instantie wel maar de opnames zijn niet gelukt hoorde ik net.. :-(

moet te doen zijn voor jou b)

Uitspraak van Dryade op zondag 1 oktober 2006 om 18:12:
Ook een x fijn ;)

ja dat lijkt me ook wel :O

Uitspraak van Dryade op zondag 1 oktober 2006 om 18:12:
Hou ik je aan B)

dat mag :O
Waarschuw beheerder
donateur
-Heb nog wel een Pandemonium bord meegenomen . Van de week even los weken en heb ik tenminste nog een poster van 23 december hieraan overgehouden

gut gut gut stoer hoor b)
beter doe je volgende keer gewoon ff je mond open en vraag je om een poster (Y)

Waarschuw beheerder
Hmm ik heb het zwaar naar mijn zin gehad!! Was wel iets te druk en te warm, maar dat mocht cker niet de pret drukken.

Waarschuw beheerder
donateur
Heb nog wel een Pandemonium bord meegenomen . Van de week even los weken en heb ik tenminste nog een poster van 23 december hieraan overgehouden

Goede zaak dat organisatie van Pandemonium dit ws ook wel leest en je mooie foto's op je eigen inbreng hebt staan... kunnen ze je mooi weigeren voor het vernielen van hun promotiemateriaal.

Waarom denk je dat die borden er hangen? zodat de eerste tot en met de laatste persoon die er langsloopt het kan zien. ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 1 oktober 2006 om 18:36:
Goede zaak dat organisatie van Pandemonium dit ws ook wel leest en je mooie foto's op je eigen inbreng hebt staan... kunnen ze je mooi weigeren voor het vernielen van hun promotiemateriaal.

:roflol: Go Jon! 8) Maar je moet hem niet op ideeen brengen, straks verwijderd hij zijn foto's. ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van B-Flock :bounce: op zondag 1 oktober 2006 om 18:38:
Maar je moet hem niet op ideeen brengen, straks verwijderd hij zijn foto's.

Ooh, ik mail ze wel even anders 8)

Waarschuw beheerder
ja doe maar 8)

Uitspraak van ninanaomi :bye: op zondag 1 oktober 2006 om 18:23:
gut gut gut stoer hoor b)
beter doe je volgende keer gewoon ff je mond open en vraag je om een poster (Y)

je jat mn tekst b)
Waarschuw beheerder
Mensen klagen teveel tegenwoordig :X

lekker uit mijn dak gegaan alhoewel toch wel wat te druk, geen ruimte
die warmte is gewoon geil het is elke party wel warm...

Alleen ik was daar de weg soms ook gewoon letterlijk kwijt haha
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 1 oktober 2006 om 18:56:
je jat mn tekst

:o ga je nu aangifte doen??? O:)

Waarschuw beheerder
Waarom denk je dat die borden er hangen? zodat de eerste tot en met de laatste persoon die er langsloopt het kan zien. ;)

en ze worden nog wel vaker als alleen die ene avond gebruikt (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ninanaomi :bye: op zondag 1 oktober 2006 om 18:59:
:o ga je nu aangifte doen??? O:)

voor deze ene keer zie ik het maar door de vingers b)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 1 oktober 2006 om 19:00:
voor deze ene keer zie ik het maar door de vingers

(L)

wel jammer had je gelijk ff door kennen geven van dat bord ;p

Waarschuw beheerder
heb het cker wel naar mijn zin gehad ^^

:respect:

Waarschuw beheerder
Die rare flyer mensen ook buiten.....in het bijzonder 1 iemand :x o:) :woop:
Waarschuw beheerder
donateur
-=VanDalen=- citeer 1 oktober 2006 18:57
Mensen klagen teveel tegenwoordig

Feest al vanaf 1997 ofzo, heb wel wat meegemaakt hoor ;)

Al zag ik wel wat geklaag staan over de wc's, dat je moet betalen. ja dus, ik betaal liever voor een plee die er nog wat toonbaar uitziet, dan dat alles gratis is en je halverwege een feest niet normaal naar de wc kunt zonder duikpak aan.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ninanaomi :bye: op zondag 1 oktober 2006 om 19:08:
(L)

wel jammer had je gelijk ff door kennen geven van dat bord ;p

ja dat is waar

maare streepjes staan jou niet zo :O

Uitspraak van verwijderd op zondag 1 oktober 2006 om 19:09:
Die rare flyer mensen ook buiten.....in het bijzonder 1 iemand :x o:) :woop:

mja ik heb wel eens betere gezien b)
Waarschuw beheerder
donateur
kunnen ze je mooi weigeren voor het vernielen van hun promotiemateriaal.

Dat zal niet gebeuren hoor in dit geval. Heeft niet echt prioriteit.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Remco op zondag 1 oktober 2006 om 19:15:
Dat zal niet gebeuren hoor in dit geval. Heeft niet echt prioriteit.

denk niet dat patrick er blij mee is :/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 1 oktober 2006 om 19:12:
maare streepjes staan jou niet zo

:o wat staat mij dan wel O:)

Uitspraak van Remco op zondag 1 oktober 2006 om 19:15:
Heeft niet echt prioriteit.

volgens mij zijn die borden anders niet echt goedkoop :/
en

Uitspraak van verwijderd op zondag 1 oktober 2006 om 19:18:
denk niet dat patrick er blij mee is

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ninanaomi :bye: op zondag 1 oktober 2006 om 19:25:
:o wat staat mij dan wel O:)

bolletjes :O
Waarschuw beheerder
bij aankomst stond mijn winkelwagentje van vorig jaar er nog:P die had ik netjes geparkeerd achter een bord (lantarenpaal), toen ik terug kwam stond mn wagentje er nog steeds maar het bord was verdwenen :P.
Ik heb me voor de rest prima vermaakt.
alleen ik heb nog nooit zoveel clubkutten gezien die druiven aan het stampen waren DENK! HAKKUH BITCH ;)..
heb ook bepaalde nummers wel 2 of 3 keer gehoord, dat had opzich ook niet gehoeven.. t was heet maar dat wist ik van te voren al... maaaaar mensen, ik vond het gezellig!! :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van botje de wausnose op zondag 1 oktober 2006 om 19:36:
alleen ik heb nog nooit zoveel clubkutten gezien die druiven aan het stampen waren DENK! HAKKUH BITCH ;)..

volgens mij snap jij het zelf ook nog niet helemaal :)

Waarschuw beheerder
Het viel me niks tegen, zeker de muziek niet. Maar te warm / weinig plek om te dansen vond ik niet zo erg, had deze reis toch een hangkick. Sfeer vond ik wel o.k. maar persoonlijk 14 dgn terug BKJN veel leuker.

Was wel kicke weer eens zoveel aussies en cavello te zien :) :) :) en die gasten te zien hakken.

Verder niks noemenswaardige avond, maar dat kwam niet door de hemkade maar door andere dingen. Was 1ste keer MC, denk niet dat er een 2e gaat komen voor mij persoonlijk, dan voornamelijk vanwege het gebrek aan dansruimte.

Zoals anderen ook al hadden aangehaald, the ruffneck alliance was gewoon zon geweldig feest dat wathever er ook na kwam "het net niet zou zijn" zeg maar.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 1 oktober 2006 om 18:13:
Ja vond ik ook wel! maar volgende keer hopelijk

Kun je anders niet ff de tracklist van je set hier op zetten?:P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
was erg vet na 3 uur dan :9

:bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bloemsel op zondag 1 oktober 2006 om 19:10:
Al zag ik wel wat geklaag staan over de wc's, dat je moet betalen. ja dus, ik betaal liever voor een plee die er nog wat toonbaar uitziet,

ze kunnen heel goed 150 euro afboeken aan salaris kosten.
10 euro voor wc papier en 3 euro voor 5 potten Chloor als je net 150 000 euro omzeg heb gedraait.
waarom moeten ze aan die WC nu ook 4000 euro verdienen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 1 oktober 2006 om 19:18:

Moet zo'n bord weer opnieuw uigezaagd worden enzo. :s Denk ook niet dat ie er blij mee is...

MC was niet bijzonder. :nee: Heb me wel vermaakt, maar het was veel te druk en te warm. Ik kon niet eens dansen, stond geplet tussen de mensen. :S Maar goed, het was wel gezellig. :) Alleen weer veel te veel geld uitgegeven. :frusty:

Waarschuw beheerder
en toch leuk dat ik jou weer eens zag

Achja..wat zal ik zeggen

Ben ook leuk O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Was een vet feessie :jaja:
Vond het alleen TE druk, maar heb me prima vermaakt :bounce:
Waarschuw beheerder
Was gezellig

voor de rest te druk :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dion M op zondag 1 oktober 2006 om 19:41:
Kun je anders niet ff de tracklist van je set hier op zetten?:P

Pfft dat word nog een opgaaf hehehe we hebben 7uur staan draaien ;-)
Artiest {SHOWLIST artist 32777, 23031}
Waarschuw beheerder
Heb met goed vermaakt daar:yes:

Ik heb mij sauna al gehad;P.....

Leuk sfeertje(Y):D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ninanaomi :bye: op zondag 1 oktober 2006 om 19:25:
volgens mij zijn die borden anders niet echt goedkoop :/
en

Uitspraak van Limo b) op zondag 1 oktober 2006 om 19:18:

Klopt, alleen is het geen andere organisatie of iets dergelijks, maar een bezoeker uit Brabant die enthousiast is over het feest en voor wie het moeilijker is om aan een posters kan komen. Die moet je koesteren, niet wegjagen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 1 oktober 2006 om 19:37:
volgens mij snap jij het zelf ook nog niet helemaal

:d :lol: Dat was nou precies t eerste wat er ook in mij opkwam
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
great party

and a special kiss of my love

mon amourrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

i don't miss you...because i love you...
Waarschuw beheerder
jah had er veel meer van verwacht :/
Waarschuw beheerder
donateur
Sportfriek citeer 1 oktober 2006 20:00

ze kunnen heel goed 150 euro afboeken aan salaris kosten.
10 euro voor wc papier en 3 euro voor 5 potten Chloor als je net 150 000 euro omzeg heb gedraait.
waarom moeten ze aan die WC nu ook 4000 euro verdienen.

Die gasten bij de wc zitten daar voor zichzelf, niet voor de Hemkade. En worden dus ook niet betaald door de organisatoren of whatever. :bier:
Sprak die vrouw toen eens, die haalt gouden bergen binnen op een avond (ze heeft nog gelijk ook :lol: )
Waarschuw beheerder
Ik betaal nooit voor de wc :x :9

Waarschuw beheerder
werk je dan voor ze?..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 1 oktober 2006 om 21:03:
werk je dan voor ze?..

:roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 1 oktober 2006 om 21:03:
werk je dan voor ze?..

Nee hoor, ga gewoon naar binnen b) Mn vriendinnetje kent de eigenaar van de plees goed :lol: Dus daar haal ik mn voordeel dan weer uit ;)
Waarschuw beheerder
Boerenkool STFU :[

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van T L C™ op zondag 1 oktober 2006 om 21:08:
Boerenkool STFU

wil jij niet zo mans komen doen :/
ore else O:)
Waarschuw beheerder
iedereen bedankt voor het topsfeertje, heb het echt goed naar mijn zin gehad,

Enige nadeel was voor mij het slechte geluid, je kon elkaar zelfs fluisterend nog verstaan, maarja volgende keer is dat hopelijk beter:)
Waarschuw beheerder
niks gemist dus :D
Waarschuw beheerder
donateur
Wel erg druk.. zouden om 4 uur weg, maar toen begon het pas echt.. Darkraver & Bass-D en King M :D Heerlijk! :respect:

Beetje druk en warm, maar dat kon de pret niet drukken, foto's komen dinsdag ofzo op pf hier.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van M1EKSTE op zondag 1 oktober 2006 om 21:21:
niks gemist dus

echt wel! ONS :P
Waarschuw beheerder
had beter naar raw kunne gaan binne :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M1EKSTE op zondag 1 oktober 2006 om 21:21:
niks gemist dus

cker wel malle, waar was je nou?
Waarschuw beheerder
ja weet heb de gezelligheid gemist :\

ik was in amstelveen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Remco op zondag 1 oktober 2006 om 20:34:
Klopt, alleen is het geen andere organisatie of iets dergelijks, maar een bezoeker uit Brabant die enthousiast is over het feest en voor wie het moeilijker is om aan een posters kan komen. Die moet je koesteren, niet wegjagen.

Nou mensen even over dat bord, wist niet dat er zoveel over te doen zou zijn - wil em best hier ergens ophangen in Brabant ofzo, heb je hier ook wat promotie. Beetje overdreven wat hier nu allemaal gezegd word, vind ik.
Waarschuw beheerder
Amstelveen (n)
Waarschuw beheerder
Was wel weer n leuke MC , alleen geluid viel tege...vorige kere waren beter

Werkzaam bij Full Forzes
Waarschuw beheerder
gezellig feest...:bier: smaakte te goed....opbouw vd djs was dramatisch slecht!!

en afsluiter van bass d en king matthew was heel jammer!! weinig ouwe klappers(waar je wel voor komt op zon feest) en keer als het nummer begon door te rammen kapt die hem af en begint doodleuk een ander nummer!!!
beetje jammer dit

het geluid was dramatisch....soms werd er lekker geknalt maar vond het over de hele avond gezien zeer matig tot slecht!(terwijl je dat niet zou verwachten in de hemkade waar het midden op een industrieterrein staat, waar je dus ook max kan knallen)

en de drukte pffffffffff ook heel slecht...en de warmte tsja dat weet je in de hemkade

volgende keer toch nog aar een keer goed nadenken of ik er nog wel heen zou gaan. ben er in totaal 6 uur reizen voor kwijt geweest....maargoed het was dan in de trein ook ubergezellig!!!

al met al toch een leuke avond gehad, maar vond de eerste keer dat ik er was 10 keer beter!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Voor welke sites zijn er ook al weer foto's gemaakt?

Waarschuw beheerder
art of dance
en nog iets van party.......(ben de naam kwijt)

Waarschuw beheerder
donateur
Het was zeker een geslaagd feestje!! :jaja:

Had me super vermaakt....
En mevrouw met het roze topje aan, je was een plaatje :jaja: ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 1 oktober 2006 om 21:47:
ben er in totaal 6 uur reizen voor kwijt geweest....maargoed het was dan in de trein ook ubergezellig!!!

haha doffe t was zekers gezellig jah!!!!

Waarschuw beheerder
Ik heb me super vermaakt :D Lekker gefeest :woop:

Maar wat een getrek voor een partyflockfoto :9 gekkeboel :P
Waarschuw beheerder
Was erg tof, vooral de hard stage was geniaal!! _O_ Zijn d'r feesten waar ze alleen die muziek draaien?
Waarschuw beheerder
Weet iemand of er ergens al foto's staan?
Zou leuk zijn als ik nog een verslag drop ;)

Ik vond het echt een super feestje maar dat zal binnekort wel te lezen zijn!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 1 oktober 2006 om 22:17:
partyflockfoto

en iedereen maar denken dat marko de pf-fotograaf was :lol:
Uitspraak van Ouwehoeren op zondag 1 oktober 2006 om 22:03:
partyvibes

whaha hij heeft wat geleerd hoor :d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jig op zondag 1 oktober 2006 om 22:18:
vooral de hard stage was geniaal!! _O_ Zijn d'r feesten waar ze alleen die muziek draaien?

Pandemonium?

Komt iig in de buurt denk ik ;)

F*ck nog nergens ftot's gevonden :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 1 oktober 2006 om 21:11:
wil jij niet zo mans komen doen
ore else

Or else what meneertje? :devil: Kom maar op, ik lust je rauw of met boerenkool :woep:

Uitspraak van Binne op zondag 1 oktober 2006 om 21:22:
Beetje druk en warm,

BEETJE? :x o:)

Maar wat een getrek voor een partyflockfoto gekkeboel

:s Idd, ik zag ze op een gegeven moment ook allemaal op de fotograaf afrennen :o Echt zo'n leipe menigte die aan je staat te trekken :| ;)

Uitspraak van Harder&Harder op zondag 1 oktober 2006 om 22:41:
F*ck nog nergens ftot's gevonden

Ook fotografen hebben recht op hun rust :9
Waarschuw beheerder
blij dat ik niet geweest ben B)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Harder&Harder op zondag 1 oktober 2006 om 22:41:
F*ck nog nergens ftot's gevonden

ze zijn al vezonden voor partyvibes, alleen moeten ze door een andere krl online gezet worden :nocheer:
Uitspraak van T L C™ op zondag 1 oktober 2006 om 22:47:
Or else what meneertje?

spanky spanky ;)
Kom maar op, ik lust je rauw of met boerenkool

pfff denk je maar :p you can't handle me :aai:
Echt zo'n leipe menigte die aan je staat te trekken

heb medelijden met die fotograaf, hij zag er ook nog zo jong uit :p
Uitspraak van Tumult op zondag 1 oktober 2006 om 22:51:
blij dat ik niet geweest ben

je heb wat gemist hoor pikkie ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 1 oktober 2006 om 15:57:
Ja, dat was toen er nog een overdekte tunnel naar de Lexion liep en de Lexion ook nog de Fun heette :rot: :x

Jij zou toch beter moeten weten :bye:

Waarschuw beheerder
Staat idd nog niks nee.

Waarschuw beheerder
BEETJE?

wijffie :hug:

was gezellig feessie :cheer:
alleen had mn stem geen zin om mee te gaan maar die is de volgende keer er gewoon bij :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Harder&Harder op zondag 1 oktober 2006 om 23:09:
Check dit: MINDCONTROLLER verslag

Echt leuk gedaan 8) :yes:

Uitspraak van permanent verbannen op zondag 1 oktober 2006 om 23:10:
spanky spanky

Oe beebie, yeah beebie :woep:

Uitspraak van permanent verbannen op zondag 1 oktober 2006 om 23:10:
pfff denk je maar you can't handle me

Whahaha :roflol: Die heb ik vaker gehoord vandaag :x

Uitspraak van verwijderd op zondag 1 oktober 2006 om 23:42:
wijffie

Moppie :d

was gezellig feessie
alleen had mn stem geen zin om mee te gaan maar die is de volgende keer er gewoon bij

Ook zonder stem begreep ik heel goed wat je bedoelde hoor :lol: Lang leve de mobieltjes :roflol:

Waarschuw beheerder
Was gezellig :d :p

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
alleen had mn stem geen zin om mee te gaan maar die is de volgende keer er gewoon bij

komt door de zware shag :x
Uitspraak van T L C™ op zondag 1 oktober 2006 om 23:50:
Oe beebie, yeah beebie

en nog lekker vinden ook he :[
Uitspraak van T L C™ op zondag 1 oktober 2006 om 23:50:
Whahaha Die heb ik vaker gehoord vandaag

echt door wie dan :x

Waarschuw beheerder
donateur

Waarschuw beheerder
:s Idd, ik zag ze op een gegeven moment ook allemaal op de fotograaf afrennen :o Echt zo'n leipe menigte die aan je staat te trekken :| ;)

moeten ze maar meer fotografen toelaten :9
Waarschuw beheerder
was wel leukk! (y):d
alleen de drukte en warmte hebben t beetje verpest, mooi dat we om 4 uur huiswaards zijn gegaan

Waarschuw beheerder
donateur
:/ Wil ik een tasje op gaan halen, geven ze de hele verkeerde mee:S

Tas was van een dinnetje, waar nog een cadeautje voor me verjaardag in zat:@

Godverdomme:[
Waarschuw beheerder
geen cadeautje dus :aai:
Waarschuw beheerder
Ik heb echt een super feestje gehad.. de sweer vond ik ook weer (Y) :D
Er werd idd wel stukken minder gedraaid als op voorgaande MC, maar alsnog erg goed vermaakt! :D
Waarschuw beheerder
T was super :D

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb me prima vermaakt :woepwoep:

Waarschuw beheerder
:rot:
Waarschuw beheerder
ik vond dat door de drukte de sfeer een stukkie minder was.
geluid??? de mc altijd maar roepen "ik wil jullie allemaal hore" .neeeej,wij wille het geluid wel eens horen!!!!
warmte!!get used 2 it.
altijd het geval.
en normaal gezien bouwt een feestje toch op?
eerst vette plate met vince , g-town madness en nog paar.
dan helemaal naar benede en als laatste bass-d en compaan,helemaal FOUT.
maar ja,genoeg geluld.
hop,naar het volgende avontuur.
Waarschuw beheerder
:rot:

Jij ook nog flink brak dus? :gaap:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van CinneWieJ O:) op maandag 2 oktober 2006 om 09:32:
Jij ook nog flink brak dus?

Beetje :d

zo maar weer ff :z doen denk k :d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 oktober 2006 om 09:34:
Beetje

Ik een heleboel :p
zo maar weer ff doen denk k

Heerlijk.. zou ik nu ook wel willen doen, maar gewoon werken helaas! :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van CinneWieJ O:) op maandag 2 oktober 2006 om 09:35:
Ik een heleboel

K heb gister nog redelijk bij kunne komne :p

Uitspraak van CinneWieJ O:) op maandag 2 oktober 2006 om 09:35:
Heerlijk.. zou ik nu ook wel willen doen, maar gewoon werken helaas!

Heb vrij gevraagd :woep:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 oktober 2006 om 09:37:
K heb gister nog redelijk bij kunne komne

na 3 uurtjes slapen was ik er al weer uit :/ Maar ben dan de maandag altijd brakker als de zondag!!
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 oktober 2006 om 09:37:
Heb vrij gevraagd

Heb je goed gedaan! :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van CinneWieJ O:) op maandag 2 oktober 2006 om 09:40:
na 3 uurtjes slapen was ik er al weer uit Maar ben dan de maandag altijd brakker als de zondag!!

K kon niet slapen, heb denk k uurtjes geslapen, en toen heb k de hele dag :rot: in bed gelegen :D

Uitspraak van CinneWieJ O:) op maandag 2 oktober 2006 om 09:40:
Heb je goed gedaan!

b)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 oktober 2006 om 09:43:
K kon niet slapen, heb denk k uurtjes geslapen, en toen heb k de hele dag in bed gelegen

Anita haar vriend is ff lang geweest gister.. na het eten een filmpie gekeken en daarna tv kijken op bed, met een uurtje was ik weg :z

Maar vanacht weer een paar keer wakker :/
dus ben te brak nu :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van CinneWieJ O:) op maandag 2 oktober 2006 om 09:46:
dus ben te brak nu

Daarom heb k vrij genomen :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 2 oktober 2006 om 01:23:
komt door de zware shag

sterf ff jij :@
zo maar weer ff doen denk k

lieffie :hug:

ben ook net wakker maar ga ook nog ff terug hoor.
En ik hoor nog steeds G-town in mn kop is niet goed hoor :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 oktober 2006 om 09:53:
lieffie

Moppie (L)

Uitspraak van verwijderd op maandag 2 oktober 2006 om 09:53:
ben ook net wakker maar ga ook nog ff terug hoor.

K moet echt die tering zooi opruimen hier 8)
Daarna ff :smoke: en dan ga k weer ff me bed in :p :9

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 oktober 2006 om 09:57:
K moet echt die tering zooi opruimen hier

opruimen is afgelast op de maandag :D
Ene maandag is een rust dag volgens mijn geloof dat weet je toch :p

Nou roken heb ik niet nodig :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 oktober 2006 om 09:50:
Daarom heb k vrij genomen

Ik heb geen vrije dagen maar :(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van CinneWieJ O:) op maandag 2 oktober 2006 om 10:05:
Ik heb geen vrije dagen maar

nenenenenenenene ik ben de hele week vrij o:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 oktober 2006 om 10:01:
opruimen is afgelast op de maandag
Ene maandag is een rust dag volgens mijn geloof dat weet je toch

Het moet echt ff gebeuren, je heb het zelf gezien zaterdag.. zo groot is het hier niet dus k ben zo klaar :D

Uitspraak van verwijderd op maandag 2 oktober 2006 om 10:10:
nenenenenenenene ik ben de hele week vrij

:[

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 oktober 2006 om 10:19:
Het moet echt ff gebeuren, je heb het zelf gezien zaterdag.. zo groot is het hier niet dus k ben zo klaar

ik vond het wel meevallen :9

ja ken er niets aan doen dat ik zoveel dagen open heb staan.

He foto's staan nog steeds niet op die site he
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 oktober 2006 om 10:10:
nenenenenenenene ik ben de hele week vrij

:[
Waarschuw beheerder
nog steeds :dood:

had ik me maar ziekgemeld :nocheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van RickeY-G op maandag 2 oktober 2006 om 10:43:
had ik me maar ziekgemeld

kom nou ff doorbikkelen.
In het weekend een vent op de maandag ook

:gaap: ga lkkr zo min mogelijk doen deze week :p
Waarschuw beheerder
donateur
heb me ondanks alles goed vermaakt, het matige geluid en de drukte waren wat minder...

maar wat een sfeertje altijd he :D met iedereen ouwehoeren en lekker met een dikke :D hakkuh, toch :respect: voor dit soort feesten :)

als er nu volgende keer minder mensen gaan :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van RickeY-G op maandag 2 oktober 2006 om 10:43:
had ik me maar ziekgemeld

haha ik ben erna nog naar de A1 geweest en was pas 20.30 uur thuis en zit nu ook op me werk. maja 36 uur wakker blijven is ook niet alles :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van BassmaniaQ op maandag 2 oktober 2006 om 11:00:
36 uur

dat valt mee 36 uur o:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BassmaniaQ op maandag 2 oktober 2006 om 10:59:
maar wat een sfeertje altijd he met iedereen ouwehoeren en lekker met een dikke hakkuh, toch

Ja heerlijk he :D:D .. De nacht vloog ook weer voorbij helaas! :D
Waarschuw beheerder
goed vermaakt, was gezellig (y)

Artiest M.O.K.
Waarschuw beheerder
donateur
ik vond deze mindcontroller tegenvallen vergeleken met de vorige x. Geluid vond ik erg slecht en de platenkeuze van sommige dj's was ook niet al te top. Verder vond ik het belachelijk dat je voor de wc's moest betalen.

Waarschuw beheerder
donateur
was een topfeest :respect: ondanks de flinke drukte en hitte :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 oktober 2006 om 11:20:
Verder vond ik het belachelijk dat je voor de wc's moest betalen.

Ik ben maar 1 keer geweest :p .. De rest er gewoon uitgezweet :9

Waarschuw beheerder
ja idd meeste vocht zat aan de plakkerige lichaampjes.. hmm lekker vocht uitwissellen..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 oktober 2006 om 11:20:
Verder vond ik het belachelijk dat je voor de wc's moest betalen.

Je moet altijd betalen voor de wc's in de fun hoor :aai:

Eerste keer misschien?? ;)

Uitspraak van verwijderd op maandag 2 oktober 2006 om 10:23:
ik vond het wel meevallen

ja ken er niets aan doen dat ik zoveel dagen open heb staan.

He foto's staan nog steeds niet op die site he

De rommel of hoe groot het huis is :p
De romel was echt wel erg, maar dat zal je denk niet gezien hebben :p

Maargoed huis is weer schoon b)

:no: morgen misschien denk k:)

Waarschuw beheerder
Leuk je weer ff gezien te hebben kleine :p
Was weer lang geleden :o
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 oktober 2006 om 12:08:
Leuk je weer ff gezien te hebben kleine

jup was gezellig ;)
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 oktober 2006 om 12:08:
Was weer lang geleden

ja echt, te lang..volgende wat sneller(y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 oktober 2006 om 12:04:
Maargoed huis is weer schoon

Chill :D

Waarschuw beheerder
maar dat zal je denk niet gezien hebben

o:)

ik ga hier ook maar een poging wagen allemaal uigeslagen plekken op de tafel :x
Eerste keer misschien??

moet haast wel tien jaar geleden betaalde je daar al voor de plee.

tja duur snuifje voor sommige onder ons iedere keer betalen ervoor :p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 oktober 2006 om 12:12:
duur snuifje voor sommige onder ons iedere keer betalen ervoor :p

Laatste plek waar ik een nakkie neem is wel de plee, zeker in de Hemkade.

Waarschuw beheerder
ja dat weer wel...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van --kleine-- op maandag 2 oktober 2006 om 12:09:
jup was gezellig

Kort maar krachtig :d ;)

Uitspraak van --kleine-- op maandag 2 oktober 2006 om 12:09:
ja echt, te lang..volgende wat sneller

Ground zero was voor het laatst :|
wat is je volgende feessie?

Uitspraak van CinneWieJ O:) op maandag 2 oktober 2006 om 12:10:
Chill

Zeker hele opluchting als je weer klaar bent :p

ik ga hier ook maar een poging wagen allemaal uigeslagen plekken op de tafel

waar zal dat nou van zijn 8) O:)

moet haast wel tien jaar geleden betaalde je daar al voor de plee.

K heb geloof k 1 keer in die 4 jaar dat k er kom niet voor de wc hoeven te betalen :no:
Maar 9 van de 10 keer loop k gewoon door O:)

tja duur snuifje voor sommige onder ons iedere keer betalen ervoor

Whehe alleen maar naar de wc om te snuiven 8) niet eens wezen plassen, want je zweette het er toch wel weer uit :x

Uitspraak van Remco op maandag 2 oktober 2006 om 12:17:

Als je het doet, moet je het goed doen.. er liep te veel beveilging rond.. denk k ook wel dat er mensen undercover rondliepen :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Remco op maandag 2 oktober 2006 om 12:17:

Gewoon tussen de mensen in :D
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 oktober 2006 om 12:21:
Zeker hele opluchting als je weer klaar bent

En je voelt je ook chiller :D .. Heb ik tenminste, ga me irriteren als t een teringzooi is :9
denk k ook wel dat er mensen undercover rondliepen

Zou zomaar kunnen :jaja: .. maar denk als je een beetje tussen de mensen gaat staan dat t niet gezien word hoor! :D

Bij mij hebben ze t iig nog nooit gezien :D
Waarschuw beheerder
het was helemaal GEWELDIG zoals altijd en de sfeer vond ik ook helemaal super TOP :D
Waarschuw beheerder
ik herinner me helemaal niks meer.
zal wel goed zijn geweest dan :bier:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Kort maar krachtig

:jaja: :D
Ground zero was voor het laatst

echt te lang :nosmile:
wat is je volgende feessie?

zaterdag ff bass invaders heen, jij?
Waarschuw beheerder
donateur
denk k ook wel dat er mensen undercover rondliepen :yes:

Die undercover gasten zijn wel te herkennen toch? Ze lopen rond, dansen niet, gaan niet of korte gesprekken aan met andere bezoekers, staan op een plek waar ze overzicht hebben en dragen vaak een oortje :9
Waarschuw beheerder
donateur
foto's staan online:

www.partyvibes.nl

Uitspraak van PrOtOtyPe™ op maandag 2 oktober 2006 om 12:25:
zal wel goed zijn geweest dan

Mallie :roflol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van CinneWieJ O:) op maandag 2 oktober 2006 om 12:24:
Heb ik tenminste, ga me irriteren als t een teringzooi is

Ik ook :yes:

Uitspraak van CinneWieJ O:) op maandag 2 oktober 2006 om 12:24:
maar denk als je een beetje tussen de mensen gaat staan dat t niet gezien word hoor!

Heb vaak gezien dat ze gepakt worden hoor :yes: maarja je moet gewoon goed kijken idd, maar alsnog vind k het relaxter om het op de wc toen, als je toch moet plassen ken je net zo goed ff :lijn: doen :D

Nou lekker dan :o :cry:

Uitspraak van --kleine-- op maandag 2 oktober 2006 om 12:27:
zaterdag ff bass invaders heen, jij?

Misschien naar MOH.. anders ff lekker een rusig weekendje..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 1 oktober 2006 om 20:02:
Alleen weer veel te veel geld uitgegeven. :frusty:

Met of zonder de boete van oom agent? :vaag:
Waarschuw beheerder
kleine zaaltje was SUPER
super muziek, super sfeer
wel warm maar dat weet je van de Hemkade

respect voor Flamman & Abraxas en Chosen Few

deze mannen hadden echt een super muziekkeuze
drie uur staan te knallen
Waarschuw beheerder
donateur
getrek voor een partyflockfoto

Ja dit was weer een feest om door de menigte naar voren te komen. En dan ook nog van die klootviolen die mijn rugtas openmaken en een stroomkabel eruit haalden. Blij dat de security mij waarschuwden. Voor de mensen die dat deden.. bedankt! Jullie foto gaat rechtstreeks de prullebak in :D :whoop:

En kennelijk wilde niemand lasers foto's, want dat hoefde volgens velen niet.. kijkt toch niemand naar :vaag:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 oktober 2006 om 12:35:
relaxter om het op de wc toen

:yes: Weet je zeker dat je niet gepakt wordt. (y) Helemaal op die smerige Dixie-toiletten. :S

Uitspraak van Remco op maandag 2 oktober 2006 om 12:39:
Met of zonder de boete van oom agent?

Zonder al! (n) :( Laat maar horen wanneer je post hebt. Pfff, die terugreis was een ramp. :S Eenmaal thuis meteen naar bed gegaan. :Z

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 oktober 2006 om 12:46:
Weet je zeker dat je niet gepakt wordt. Helemaal op die smerige Dixie-toiletten.

Prciesss ;)

Heb je helemaal niet gezien :o :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van kbm_ op zondag 1 oktober 2006 om 03:08:
Volgens mij ben ik de eerste.. Kon niks vinden met de zoek-functie iig

Ik kon niet gaan vanwege werk

Kom maar op met de verhalen, of was het alweeer hetzelfde liedje ??

Is er uberhaupt wel al iemand terug laatste aanpassing 1 oktober 2006 03:09

toen jij dit topic opende was het half 4 dan ben je er nog lijkt mij
Waarschuw beheerder
donateur
Zegt niks, zag om half 3 al mensen aftaaien

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bloemsel op maandag 2 oktober 2006 om 12:59:

was om half 4 pleite :yes: had het gehad die drukte pfffffffff niks voor mij :no:

Waarschuw beheerder
donateur
Dik feestje, heerlijk!!
Van A tot Z

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 oktober 2006 om 12:47:
Heb je helemaal niet gezien

Nee idd :O:S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 oktober 2006 om 13:01:
drukte

idd erg druk
Waarschuw beheerder
idd jammer van de drukte en de warmte maar wel een gezellig feestje...iedereen relax en gewoon lekker hakkuhh;P

ps jammer dat ze gein zeikabo's hadde haha....50 cent vink altijd weer zonde van het geld pff maarjaaaa :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Nou, ik ben gewoon tot het einde gebleven. net als de vorige 9 edities :P Als alle mensen die het te warm vinden naar huis gaan, heb ik mooi de ruimte :9

zag om half 3 al mensen aftaaien

Wat zijn dat nou voor houseliefhebbers? :vaag:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Remco op maandag 2 oktober 2006 om 13:14:
Als alle mensen die het te warm vinden naar huis gaan, heb ik mooi de ruimte

rond 4 uur begonne idd al een hoop mense af te dampe dat was beters...vond wel dat vince slecht draaide :( benk niet van hem gewend :nee:
Waarschuw beheerder
zal wel goed zijn geweest dan

Whahaa.. leuk je weer ff gezien te hebben (L)
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 oktober 2006 om 12:35:
Heb vaak gezien dat ze gepakt worden hoor maarja je moet gewoon goed kijken idd, maar alsnog vind k het relaxter om het op de wc toen, als je toch moet plassen ken je net zo goed ff doen

ja dat is zeker wel waar.. maar ik hoef meestal niet zo veel te plassen :p
Uitspraak van Remco op maandag 2 oktober 2006 om 13:14:
Nou, ik ben gewoon tot het einde gebleven.

Ja ik ook hoor :D Op de juiste plekkies kon je je gewoon nog lekker bewegen :D
Waarschuw beheerder
donateur
Rond 4 uur is wel wat anders als half 3. Liepen trouwens veel gasten rond, waarvan ik soms dacht 'was ik maar bij moeder thuis gebleven' :P

Heb m'n aussie zelfs thuisgelaten. Ben die opmerkingen en blikken van die dagjesmensen en andere rondlooptoeristen zat :vaag:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 oktober 2006 om 12:46:
Weet je zeker dat je niet gepakt wordt. Helemaal op die smerige Dixie-toiletten.

In de hemkade heb je bij 1 WC alleen maar pisbakken, dus niets kan op slot of dicht.
En bij die andere plee is alles open, kan er maar 1 op slot volgens mij. En die security trekt altijd gewoon de deur open, of je nou zit te schijten of niet :D

Hemkade vind ik altijd kutste plekkie voor een :lijn:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Remco op maandag 2 oktober 2006 om 13:20:
'was ik maar bij moeder thuis gebleven'

whaha ja pcies

Ben die opmerkingen en blikken van die dagjesmensen en andere rondlooptoeristen zat

boeie jij loopt er toch in rond ennuh tis oldschool dus wtf Dan kunne die gaste beter naar een trance feestje gaan waar ze kunne pronke met hun kakstijltje...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RickeY-G op maandag 2 oktober 2006 om 13:22:
En die security trekt altijd gewoon de deur open, of je nou zit te schijten of niet

Bij mij ook een keer.. alleen dan kloppen ze wel van te voren :loL:
Geluk voor mij moest ik op dat moment echt alleen plassen! :p
Waarschuw beheerder
donateur
die security trekt altijd gewoon de deur open, of je nou zit te schijten of niet :D

Lullig is dat er soms gewoon tientallen mensen omheen staan als ze de deur opentrekken en constateren dat de wc gebruikt wordt waarvoor die bedoeld is :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van CinneWieJ O:) op maandag 2 oktober 2006 om 13:25:
alleen dan kloppen ze wel van te voren :loL:

Dat is wel sociaal. Kan je als je wel zit te nakken, mooi ff je zooi opruimen :D
Waarschuw beheerder
Hemkade vind ik altijd kutste plekkie voor een

gewoon midden op de dansvloer is het best
en mocht je gepakt worden zeg je gewoon dat het per ongeluk ging, lopen ze weer weg

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 oktober 2006 om 13:07:
Nee idd

Wanneer gaan we weer :mixje: :bier:
En die security trekt altijd gewoon de deur open, of je nou zit te schijten of niet

Nooit last van gehad :9
Waarschuw beheerder
Heb m'n aussie zelfs thuisgelaten. Ben die opmerkingen en blikken van die dagjesmensen en andere rondlooptoeristen zat

Daar hoef je toch niets van aan te trekken!! Als je graag je aussie aan wil moet je het toch lekker doen en vooral niet op letten wat een ander zegt.

OOOH what a night :bounce:
Het was wel behoorlijk zweten pfff..
En vond het ook zwaar vervelend dat mensen me om ver moesten lopen, je ziet me GVD staan maar toch krijg je nog een beuk omdat ze er langs moeten :[
Verder wel prima vermaakt 8)

Waarschuw beheerder
Heb m'n aussie zelfs thuisgelaten. Ben die opmerkingen en blikken van die dagjesmensen en andere rondlooptoeristen zat

al loop je in je blote reet lekker doen!!

Trouwens mij boeit het toch niet hoe iemand eruit ziet heb het toch niet door :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Remco op maandag 2 oktober 2006 om 13:29:
Dat is wel sociaal. Kan je als je wel zit te nakken, mooi ff je zooi opruimen

Ghehe heb je weinig tijd voor denk.. bij mij keken ze gewoon over de deur heen voordat ik open deed :lol: :p
Uitspraak van PrOtOtyPe™ op maandag 2 oktober 2006 om 13:30:
en mocht je gepakt worden zeg je gewoon dat het per ongeluk ging, lopen ze weer weg

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van PrOtOtyPe™ op maandag 2 oktober 2006 om 13:30:
gewoon midden op de dansvloer is het best

Uit ervaring kan ik vertellen dat je dan gewoon buiten staat :vaag:

Uitspraak van verwijderd op maandag 2 oktober 2006 om 13:30:
Nooit last van gehad :9

Beleid bij de vrouwen is (hoe stom het misschien ook klinkt) wel soepeler dan volgens mij. Bij een gozer die langer dan een minuut op zo'n wc is trekken ze zonder pardon de deur open.

Waarschuw beheerder
Nooit last van gehad

Ik ook niet :nee: Alles kan altijd rustig op m'n gemakkie. :D

Wanneer gaan we weer

Ja, goeie vraag :lol:
Waarschuw beheerder
donateur

Jij bent gek, gewoon aan doen man en laat dat soort mensen lekker zeiken, die snappen het niet :bier:
Waarschuw beheerder
donateur
aussie of cavello aan
heerlijk

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Remco op maandag 2 oktober 2006 om 13:35:
Bij een gozer die langer dan een minuut op zo'n wc is trekken ze zonder pardon de deur open.

Ja maar k sta dus niet langer dan een minuut op de plee b) :9 O:)
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 oktober 2006 om 13:39:
Ja, goeie vraag

Tis wel weer te lang geleden hoor :o
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Binne op maandag 2 oktober 2006 om 12:45:
kijkt toch niemand naar

is toch ook zo :/
Zulke foto's heb ik nou wel genoeg gezien...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Remco op maandag 2 oktober 2006 om 13:35:
Beleid bij de vrouwen is (hoe stom het misschien ook klinkt) wel soepeler dan volgens mij. Bij een gozer die langer dan een minuut op zo'n wc is trekken ze zonder pardon de deur open.

bij de vrouwen kijken ze gewoon onder je deur door
en als je dan net :lijn: dan wachten ze op je voor je deur :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kootsj op maandag 2 oktober 2006 om 13:44:
bij de vrouwen kijken ze gewoon onder je deur door
en als je dan net dan wachten ze op je voor je deur

Precies :/
Waarschuw beheerder
donateur
snap al niet dat mensen daarvoor naar de wc gaan

gewoon lekker in midden van de zaal
lekker druk, minder kans op security

of gewoon niet doen

nuchter :bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van xantrex op maandag 2 oktober 2006 om 13:54:

:jaja: :D
Waarschuw beheerder
nuchter

:jaja: het is best te doen op een feest :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kootsj op maandag 2 oktober 2006 om 13:58:
het is best te doen op een feest

zekers wel
op MC ook weer gedaan
Waarschuw beheerder

Inderdaad, gewoon snel doen niemand die het ziet :no:
Vond het trouwens een bruut feestje en ik verlang nu echt naar Pandemonium :kwijl:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Suusjuh :rot: op maandag 2 oktober 2006 om 14:02:
verlang nu echt naar Pandemonium

wehe
zekers

dan alleen maar muziek zoals predator, dano en Tellurian
Waarschuw beheerder
Uitspraak van xantrex op maandag 2 oktober 2006 om 14:00:
op MC ook weer gedaan

ik ook :)
word nog wat met mij O:) :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van xantrex op maandag 2 oktober 2006 om 14:03:
dan alleen maar muziek zoals predator, dano en Tellurian

Klopt, ik wilde ook geen vergelijking maken tussen MC en Pandemonium, maar het begint door MC wel weer te kriebelen ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kootsj op maandag 2 oktober 2006 om 14:05:
word nog wat met mij

ken je niet genoeg om daarover te oordelen ;p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van xantrex op maandag 2 oktober 2006 om 14:08:
ken je niet genoeg om daarover te oordelen

neem het maar van mij aan dan ;)
Waarschuw beheerder
donateur
was een uberstrak feesie. kad eerst beetje last van warmte en drukte. maja dan ga je ff naar de plee jeweetwel slikkuh en daarna tot half 7 lkkr uit mn plaat gegaan daaro echt toppie feest!!!!!!!! kan al niet meer w88 tot volgende HC feesie
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bloemsel op maandag 2 oktober 2006 om 13:41:
laat dat soort mensen lekker zeiken, die snappen het niet :bier:

.

Voorbeeld:

Uitspraak van Budburner op donderdag 14 september 2006 om 14:24:
het is gewoon een feit dat 9 op de 10 mensen wat er op latere leeftijd nog zo bijlopen, in het dagelijks leven, toch echt het iq van een visstick heeft.

En dan kan je wel zeggen: "wat hebben kleren met je iq te maken?" Nou in dit geval veel. Dat ergens bij willen horen, en willen laten zien hoe hardcore je bent, is in mijn ogen echt typisch puberaal gedrag, waar je over heen groeit. Gebeurd dit niet, dan klopt er een, dan wel anderzins iets niet met je.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Remco op maandag 2 oktober 2006 om 14:10:
Voorbeeld:

Voor een feesie wil ik best mn aus uit de kast trekken.

En dat heeft niets met iq te maken. Maar met de bijdrage aan de sfeer, het eenheidsgevoel enz. :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kootsj op maandag 2 oktober 2006 om 14:10:
neem het maar van mij aan dan

zalk doen

Uitspraak van Tommyisgone op maandag 2 oktober 2006 om 14:10:
HC feesie

was Mindcontroller een HC feest dan? :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van xantrex op maandag 2 oktober 2006 om 14:15:
was Mindcontroller een HC feest dan? :vaag:

Early hardcore :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Suusjuh :rot: op maandag 2 oktober 2006 om 14:02:
en ik verlang nu echt naar Pandemonium

Wanneer is dat dan? :D
Uitspraak van Remco op maandag 2 oktober 2006 om 14:10:
Voorbeeld:

Tja idd zeg.. wat een slap gelul :/
Uitspraak van xantrex op maandag 2 oktober 2006 om 14:15:
was Mindcontroller een HC feest dan?

:lol: ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van xantrex op maandag 2 oktober 2006 om 14:21:
dag na me verjaarag

December dus :D:D Ik heb me trouwens aangemeld bij dat partyvibes om de foto in t groot te kunnen zien, maar dat activeer mailtje nog steeds niet gehad :s :s
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van CinneWieJ O:) op maandag 2 oktober 2006 om 14:39:
maar dat activeer mailtje nog steeds niet gehad

:vaag:
als je em niet snel heb kun je mailtje naar tim of melchior sturen (staat bij contact)
Uitspraak van CinneWieJ O:) op maandag 2 oktober 2006 om 14:39:
December dus

:yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van xantrex op maandag 2 oktober 2006 om 14:43:
als je em niet snel heb kun je mailtje naar tim of melchior sturen (staat bij contact)

Ik wacht het vandaag nog wel ff af, als ik m morgen niet heb ga ik mailen! thanx ;)
Uitspraak van xantrex op maandag 2 oktober 2006 om 14:43:
:jaja:

Tegen die tijd heb ik wel weer centen :p :cheer:
Waarschuw beheerder
Mindcontroller - Bedankt voor de supersfeer !!
De Art of Dance crew wil iedereen bedanken voor de ongelovelijke supersfeer op de Mindcontroller party van afgelopen weekend. Om 6 uur stond de Hemkade nog steeds bomvol met bezoekers en dat bewijst wel dat iedereen het zeer naar zijn zin had. Niet drie, maar vier zalen waren geprogrammeerd met muziek van de echte oude oldskool sound tot de wat hardere early hardcore knallers, waarbij ook de happy hardcore niet werd vergeten. Naast de vele positieve reacties die we binnen hebben gekregen over de gevarieerde muziekkeuze van de deejays, was het veel mensen ook opgevallen dat de Hemkade nog meer aandacht had besteed aan haar service-punten. Geen lange wachttijden, dus meer tijd om te feesten. Met een dikke lasershow, maarliefst 6 mega-videoschermen en een van voor tot achter gedecoreerde Hemkade kan ook onze productie-afdeling terugkijken op een geslaagd evenement.

Deze editie van Mindcontroller zullen we niet snel vergeten en dat komt met name door de sfeer die werd neergezet door de trouwe achterban van de early hardcore en oldskool.

De foto's van Mindcontroller zullen maandagavond omtreeks 20.00 uur op deze website verschijnen.

Thanks !
Art of Dance

bron: mohradio
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van CinneWieJ O:) op maandag 2 oktober 2006 om 14:46:
Tegen die tijd heb ik wel weer centen

vast wel
is wel rond kerst
dure maand

is wel de korste dag en langste nacht, die dag
dus donker voordat 't feest begint
en nog steeds donker als je naar buiten gaat
b)
Waarschuw beheerder
Dit feest had eigenlijk alleen domper door de drukte.
Niemand kwam los terwijl er op et begin van de avond wel het beste gedraait werd.
pas toen het om 3 - 4 uur rustiger werd begonnen meer mensen los te komen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van xantrex op maandag 2 oktober 2006 om 14:48:
vast wel
is wel rond kerst
dure maand

Ja is zeker een dure maand :s .. maar ik weet nu dat t in december is, dus kan ik er rekening mee houden :D:D

Heb nu al 2 keer pandemonium gemist!
Uitspraak van xantrex op maandag 2 oktober 2006 om 14:48:
is wel de korste dag en langste nacht, die dag
dus donker voordat 't feest begint
en nog steeds donker als je naar buiten gaat

Dat is juist wel relaxt vind ik :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Simonhaha op maandag 2 oktober 2006 om 14:47:
was het veel mensen ook opgevallen dat de Hemkade nog meer aandacht had besteed aan haar service-punten. Geen lange wachttijden, dus meer tijd om te feesten. Met een dikke lasershow, maarliefst 6 mega-videoschermen en een van voor tot achter gedecoreerde Hemkade kan ook onze productie-afdeling terugkijken op een geslaagd evenement.

De genoemde punten verdienen ook een compliment. Nu nog het geluid verbeteren, extern iemand naar de klimaatbeheersing laten kijken en het maximaal aantal bezoekers verlagen, dan is het eindelijk zoals ik het hebben wil :9
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
en op MoH-radio zeiden ze dat buiten open zou zijn

dus niet :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Remco op maandag 2 oktober 2006 om 15:15:
Nu nog het geluid verbeteren, extern iemand naar de klimaatbeheersing laten kijken en het maximaal aantal bezoekers verlagen, dan is het eindelijk zoals ik het hebben wil

ja precies, ik ben helemaal geen zeikerd ofzo.
Maar het was écht te druk, écht te warm en het geluid was écht zacht. (verschilde ook steeds in volume)

Ik denk ook dat als er voor de volgende mind controller weer zoveel mensen staan, ik niet ga, of heel laat op de avond :P

vrienden van mij gingen om 3 uur ook al weg vanwege de drukte... écht zonde :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van RickeY-G op maandag 2 oktober 2006 om 15:20:
ja precies, ik ben helemaal geen zeikerd ofzo.
Maar het was écht te druk, écht te warm en het geluid was écht zacht. (verschilde ook steeds in volume)

Ze slaan zichzelf op de borst met punten die iedereen best kan waarderen, maar waar het niet om gaat bij de meeste bezoekers.

Dat ze na honderd jaar de entree van de Hemkade snappen, mag je trouwens ook wel verwachten :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Remco op maandag 2 oktober 2006 om 15:28:
Ze slaan zichzelf op de borst met punten die iedereen best kan waarderen, maar waar het niet om gaat bij de meeste bezoekers.

idd :/

die hitte is er ook al 100 jaar volgens mij en die waaiers waren mooie dingen, maar ik heb ze niet gezien zaterdag :no:
En ik geloof eigenlijk niet dat ze dat express doen om mensen meer te laten drinken :/
Drukte komt door de gierigheid van de organisatie...
En geluid, tja waarom zou dat zijn? :/

Noom bek :[ of ik spuit er "kutchup" in :[
Waarschuw beheerder
zaal 2 heerlijke ouwe school afsluiter DANO geweldig en al1 beetje warm & druk verder wel goed vermaakt!! Tijd geleden dat ze in de fun langer doorgingen!! Op naar et volgende feest!
Waarschuw beheerder
donateur
Rickey ik ben het wel met je eens (btw nog gefeliciteerd met je 80ste verjaardag ;-) )
Het valt mij op dat mensen te vaak worden afgeschildert als zeikers zelfs als ze met terrechte kritiek komen.
Dat is een beetje slap want zo krijg je nooit verandering.
we willen toch allemaal maximaal genieten.
en de domste reden wat je hoort is: ik geniet toch wel dus waarom zo negatief doen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben helemaal geen zeikerd ofzo.

Je mag best commentaar hebben vind ik. Zolang je het kan onderbouwen is er niks mis mee en gewoon feedback van je vaste klanten.

Uitspraak van Simonhaha op maandag 2 oktober 2006 om 14:47:
Deze editie van Mindcontroller zullen we niet snel vergeten en dat komt met name door de sfeer die werd neergezet door de trouwe achterban van de early hardcore en oldskool.

Zonder ons waren ze nergens.....
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van RickeY-G op maandag 2 oktober 2006 om 15:32:
Noom bek of ik spuit er "kutchup" in

*proest* denk eerder anders om he :aai:

8)
Waarschuw beheerder
vrienden van mij gingen om 3 uur ook al weg vanwege de drukte... écht zonde

Daarvoor zou ik dus echt niet weg gaan he :o
Waarschuw beheerder
donateur
ik ook niet

kun je verwachten daarzo

en achterste zaal was goed te doen
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van sportfriek op maandag 2 oktober 2006 om 15:42:
dat mensen te vaak worden afgeschildert als zeikers zelfs als ze met terrechte kritiek komen.

Je slaat de spijker op z'n kop. Wat betreft de Hemkade is het eigenlijk schandalig. Al 12 jaar zijn er hardcorefeesten, dan mag je toch wel verwachten dat de punten waar ik commentaar op heb, staan als een huis? :S Het regelen van een snelle entree door die tent en meerdere ingangen had ik ook al bedacht toen het in 1997 koud was en we met een paar duizend man stonden te wachten voor 2 deuren.

Dat ze het al sinds het eerste feessie in 2004 kan volhouden met mooie praatjes, komt omdat er steeds weer nieuwe mensen komen waar anderen afhaken en/of vaste klanten stoppen met zeiken omdat het toch geen zin heeft :P

Nu was het september, maar zou er een Mindcontroller in de wintermaanden komen, krijg je weer het probleem van de garderobe. Nog zo'n punt wat mensen belangrijk vinden, maar nooit aandacht aan lijkt te worden gegeven. Net als de hitte, drukte en het geluid.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
was lekker feestje hoor :bounce:
drukte was wel beetje jammer, maja in die hitte ga ik alleen maar harder joh :P
Waarschuw beheerder
Het was weer een mooi feessie in de sauna van zaandam! :D
prima vermaakt daaro!!! en de sfeer was ook (Y)(Y)!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van CinneWieJ O:) op maandag 2 oktober 2006 om 15:52:
Daarvoor zou ik dus echt niet weg gaan he

ik ook niet, maar hun konnen er niet tegen dat ze bij iedere stap die ze zetten iemand raakte of dat ze voordat ze die stap al zette omver gelopen waren.

Uitspraak van xantrex op maandag 2 oktober 2006 om 15:55:
kun je verwachten daarzo

:no:
vorige Mind Controller was het perfect, genoeg ruimte toen (Y)

Uitspraak van Remco op maandag 2 oktober 2006 om 15:57:
Dat ze het al sinds het eerste feessie in 2004 kan volhouden met mooie praatjes, komt omdat er steeds weer nieuwe mensen komen waar anderen afhaken en/of vaste klanten stoppen met zeiken omdat het toch geen zin heeft

ja het begint me nu ook een beetje mn strot uit te komen eigenlijk.

Nu was het september, maar zou er een Mindcontroller in de wintermaanden komen, krijg je weer het probleem van de garderobe. Nog zo'n punt wat mensen belangrijk vinden, maar nooit aandacht aan lijkt te worden gegeven. Net als de hitte, drukte en het geluid

inderdaad ja, dat is ook altijd zo schijt irritant op mind controller.
Als ik daar in die hal sta en ik hoor de muziek wil ik niet in de faking rij staan om me jas op te hangen.
Altijd dat irritante geprop en geduw ook nog eens, en zeker op et eind als iedereen zeik nat is van het zweet.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van CinneWieJ O:) op maandag 2 oktober 2006 om 15:52:
Daarvoor zou ik dus echt niet weg gaan he

Ben k ook gegaan hoor :yes: ben half 4 weggegaan, werd gek van al die mensen :[
Uitspraak van RickeY-G op maandag 2 oktober 2006 om 16:21:
ik ook niet, maar hun konnen er niet tegen dat ze bij iedere stap die ze zetten iemand raakte of dat ze voordat ze die stap al zette omver gelopen waren.

prcies :s

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van xantrex op maandag 2 oktober 2006 om 15:20:
en op MoH-radio zeiden ze dat buiten open zou zijn

Niet :nee:

Ze zeiden misschien O:)

hoorde ik van Emmely 8)

Waarschuw beheerder
donateur
vorige Mind Controller was het perfect, genoeg ruimte toen

Waar heb jij toen gestaan he :vaag:
Vorige MC had ik nóg meer last van die o zo irritante mensen die er langs moeten!
Waarschuw beheerder
neeh echt niet, check pf, 2000 man op vorige MC en bijna 4000 voor deze :|

maar of dat nou klopt weet ik niet, ik dacht eigenlijk dat et wel een beetje een goede richtlijn zou zijn :bloos:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 oktober 2006 om 16:31:
Vorige MC had ik nóg meer last van die o zo irritante mensen die er langs moeten!

Leuk man MC :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van xantrex op maandag 2 oktober 2006 om 15:55:
en achterste zaal was goed te doen

Dano :respect: (Y)(Y)(Y)(Y)
Waarschuw beheerder
dit was me ff weer een heel gezellig feestjuh(Y) toppie :cheers: was goed tedoen

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van RickeY-G op maandag 2 oktober 2006 om 15:32:
die hitte is er ook al 100 jaar volgens mij

Net als de hitte, drukte

Waarom zou dat nou toch zo zijn? Wat gebeurd er als het warm is? Precies de drankomzet stijgt ;) Aan het begin van de avond staat vaak de kachel gewoon aan daar, nooit opgevallen die twee vierkante kasten links en rechts aan het plafond halverwege de mainzaal dat zijn gewoon grote straalkachels. Drukte is ook gewoon kwestie van hoe meer binnen hoe meer geld logisch lijkt me.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 oktober 2006 om 16:47:
Waarom zou dat nou toch zo zijn? Wat gebeurd er als het warm is? Precies de drankomzet stijgt Aan het begin van de avond staat vaak de kachel gewoon aan daar, nooit opgevallen die twee vierkante kasten links en rechts aan het plafond halverwege de mainzaal dat zijn gewoon grote straalkachels. Drukte is ook gewoon kwestie van hoe meer binnen hoe meer geld logisch lijkt me.

ik zou het toch wel heel raar vinden als dat echt zo het geval zou zijn.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van RickeY-G op maandag 2 oktober 2006 om 16:48:
ik zou het toch wel heel raar vinden als dat echt zo het geval zou zijn.

:d Je geloofd het niet? Ga maar eens begin van de avond een metertje of twee naast die kachel staan, je voelt de warme lucht gewoon langskomen.
Waarschuw beheerder
Jaaah t was weer geslaagd:D

Wel een btje te warm en cker te DRUK:/
Maar gezellig!!!
Waarschuw beheerder
ach allemaal niet zo janken al met al was het een super sfeer en dat maakt heeeeel veeel goed de drukte was alleen mij grootste probleem maar goed dat boeit me ookniet zo heel veel een beetje lopen en er was weer hak-ruimte..

Waarschuw beheerder
geluid was kut het was te druk het was achterlijk warm..
Maar Dano was GENIAAL

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 oktober 2006 om 16:54:
:d Je geloofd het niet? Ga maar eens begin van de avond een metertje of twee naast die kachel staan, je voelt de warme lucht gewoon langskomen.

dat is waar
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 oktober 2006 om 16:54:
Je geloofd het niet? Ga maar eens begin van de avond een metertje of twee naast die kachel staan, je voelt de warme lucht gewoon langskomen.

idd al paar x meegemaakt, echt belachelijk ja.

En van het geluid dat is al pittig lang zo, ene moment gaat ie vol open, en het andere moment sta je lekker een theekransje te houden omdat het zo achterlijk zacht staat.

Ze mogen het idd weleens gaan verbeteren (En zeker met NOIZE SUPPRESSOR!!!) want anders gaan er zeker wat mensen afhaken.

Maar ik heb wel een super feesie gehad :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Leuk feestje, goed vermaakt en gezellig

Maar zoals als eerder gezegd is hier was et warm en druk en werd er soms wat geklooit met het volume maar daarnaast heb ik me best vermaakt :bounce:

Waarschuw beheerder
Was een gezellig feessie, maar toch echt een beetje jammer van de happy hardcore op het eind.
Ik denk dat we daar toch allemaal wel een beetje oud voor zijn.
En tja, wat iedereen al zegt, teringjantje, wat was het warm en druk.

Maar toch een leuke avond!!!
Waarschuw beheerder
Op welke sites staan allemaal fotos?

Bedankt

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 oktober 2006 om 18:16:
Was een gezellig feessie, maar toch echt een beetje jammer van de happy hardcore op het eind.
Ik denk dat we daar toch allemaal wel een beetje oud voor zijn.

:S:S
het is toch niet een early RAVE feest!

Daarvoor ga ik juist naar die feesten toe!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Pagan op maandag 2 oktober 2006 om 15:57:
Net als de hitte, drukte

Waarom zou dat nou toch zo zijn? Wat gebeurd er als het warm is? Precies de drankomzet stijgt ;) Aan het begin van de avond staat vaak de kachel gewoon aan daar, nooit opgevallen die twee vierkante kasten links en rechts aan het plafond halverwege de mainzaal dat zijn gewoon grote straalkachels. Drukte is ook gewoon kwestie van hoe meer binnen hoe meer geld logisch lijkt me.

Net als de hitte, drukte en het geluid.

Zover was ik zelf ook al hoor :P Alleen citeer jij mijn zin voor de helft :P

Uitspraak van verwijderd op maandag 2 oktober 2006 om 16:29:
Ze zeiden misschien O:)

hoorde ik van Emmely 8)

Waarschuw beheerder
donateur

Ik denk ook dat als er voor de volgende mind controller weer zoveel mensen staan, ik niet ga, of heel laat op de avond

vrienden van mij gingen om 3 uur ook al weg vanwege de drukte... écht zonde

Ik vond het ook veels te druk. In de main werd ontzettend lekker gedraaid maar ik trok het daar gewoon niet door de drukte. Op een feest wil ik los kunnen gaan en daar meer dan 1 mm voor hebben en moeten stoppen als er iemand langs wil. Je stond echt op elkaar gepropt.¨

Waarschuw beheerder
Waarom zou dat nou toch zo zijn? Wat gebeurd er als het warm is? Precies de drankomzet stijgt Aan het begin van de avond staat vaak de kachel gewoon aan daar, nooit opgevallen die twee vierkante kasten links en rechts aan het plafond halverwege de mainzaal dat zijn gewoon grote straalkachels. Drukte is ook gewoon kwestie van hoe meer binnen hoe meer geld logisch lijkt me.

Klopt idd (Y)

Vond het geluid ook zwaar (N) En de drukte en warmte idd
Als het net zo hard stond als vorig jaar bij Noize suppressor was het vetter geweest..Vond de Vorige MC (30/09/05) waar ik ben geweest ook beter.
Miste Shadowlands Terrorist! :( :respect:

Maar de sfeer maakte het goed :)
Was erg gezellig met al mn skatsjes(L)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 oktober 2006 om 16:31:

:jaja: ik heb toen de hele tijd achterin bij die glazen wand gestaan.. was echt goed te doen.. nu was t duidelijk veel drukker :/
Waarschuw beheerder
donateur
Zouden we dit ooit mogen meemaken....:P

Mindcontroller - Bedankt voor de supersfeer !!
De Art of Dance crew wil iedereen bedanken voor de ongelovelijke supersfeer op de Mindcontroller party van afgelopen weekend. Om 6 uur stond de Hemkade nog steeds bomvol met bezoekers en dat bewijst wel dat iedereen het zeer naar zijn zin had. Niet drie, maar vier zalen waren geprogrammeerd met muziek van de echte oude oldskool sound tot de wat hardere early hardcore knallers, waar het door het nieuwe airosysteem voor het eerst prima vertoeven was. Naast de vele positieve reacties die we binnen hebben gekregen over de gevarieerde muziekkeuze van de deejays, was het veel mensen ook opgevallen dat de Hemkade nog meer aandacht had besteed aan haar service-punten. De irritante straalkachels aan het plafond die niet aanstonden in de main, een nieuw stabiel geluidssysteem en de al eerder genoemde airco in de kleine zalen werden door jullie als zeer positief ervaren. Met een dikke lasershow, maarliefst 6 mega-videoschermen en het stuk muur dat op verzoek van ons tussen de 2 garderobes is verwijderd, waardoor de doorstroming vele malen sneller gaat in de Hemkade kan ook onze productie-afdeling terugkijken op een geslaagd evenement.

De foto's van Mindcontroller zullen maandagavond omtreeks 20.00 uur op deze website verschijnen.

Thanks !
Art of Dance
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Remco op maandag 2 oktober 2006 om 20:14:
Zouden we dit ooit mogen meemaken....

Je vergeet het bezoekerslimiet wat ingesteld is. :X 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Remco op maandag 2 oktober 2006 om 20:14:
nieuwe airosysteem

Niets van gemerkt :/ het was als nog bloedheet overal..
Ok moet toe geven dat het in de achterste zaal dan nog wel prima uit te houden was

Waarschuw beheerder
Prachtfeest, alleen had die MC wel wat vaker z'n mond kunnen houden..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op maandag 2 oktober 2006 om 21:05:
Niets van gemerkt :/

Dat was er ook niet, mijn stukje was een variant op de reactie van Art of Dance over afgelopen zaterdag.
Waarschuw beheerder
donateur
Damn wat een foto's... morgenavond staan ze hier op flock :D

Ohja zouden er ook livesetjes komen? Wil Bass-D&KingM nog wel s horen :D
Waarschuw beheerder
Gewoon zelf ruimte maken (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ouwehoeren op maandag 2 oktober 2006 om 21:51:
Gewoon zelf ruimte maken

volgende keer sta ik bij jou kef :D :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 oktober 2006 om 22:08:
volgende keer sta ik bij jou kef

Gezellig b)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Binne op maandag 2 oktober 2006 om 21:41:
Damn wat een foto's... morgenavond staan ze hier op flock

Oleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :woop: (F)

Leuk dat ik je weer heb gezien Binne!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ouwehoeren op maandag 2 oktober 2006 om 22:20:
Gezellig

dat bepalen we dan wel :p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 oktober 2006 om 22:20:
Oleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

marko, mensen maar denken dat jij voor flock foto's maakt :lol:
laatste aanpassing
Artiest Rowdy
Waarschuw beheerder
Pavo: volgens mij een paar verkeerde hardhouse/stijl platen gehoord.
D-Rich: Snel beukwerk (Ruffnecks), jammer van de hitte.
Vince: Technisch zeer vet, as usual.
G-Town Madness: 1 v/d leukere live-acts
Weirdo & Marc Acardipane: Beetje standaard en zouteloos.
Buzz Fuzz: Goed bezig.
Flamman & Abraxas: Wat ik meegemaakt heb was iig goed hard.
Chosen Few en Lenny Dee: Ook beetje gemist eigenlijk, helaas.
The Stunned Guys: Meevaller, op een enkele plaat na.
Predator: Gangster MC / DJ. B)
Digital Boy: Vette nummers, alleen wat extreme tempowisselingen.
Darkraver: Eindelijk weer eens leuk, niet bezopen misschien?
Tellurian: Held. Half zes al ten einde :/
Bass-D & King Matthew: Geen gruwelijke afsluiter, wel mooi doorgegaan tot ver na 6 uur, beter hoor. :yes:
Waarschuw beheerder
weer mooi feestjuh hoor (Y)
ondanks de drukte en hitte geweldig vermaakt !
geluid had harder gekunnen , maja het kan ook zijn dat me gehoor steeds sneller achteruit gaat :S

Weirdo , Chosen Few en Lenny Dee waren de mannen van de avond voor mij :respect:

ennuh waarom Bass B en Koning Mathijs afsloten is mij een groot raadsel :no:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van xantrex op maandag 2 oktober 2006 om 22:44:
marko, mensen maar denken dat jij voor flock foto's maakt

Ik maak nu altijd foto's voor de organisatie zelf, in dit geval weer voor Art Of Dance. (ze staan al op:www.artofdance.nl)
Soms zeg ik uit automatisme nog wel eens dat ik voor flock sta te schieten :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 oktober 2006 om 22:57:
Soms zeg ik uit automatisme nog wel eens dat ik voor flock sta te schieten

niemand die je dan gek aankijkt :lol:
mij ook niet

maar wil niet vals voorlichten

Waarschuw beheerder
was een zeer lekker feestje
NUENEN TERREUR:VAAG:
Waarschuw beheerder
kan iemand zich het 2e nummer dat darkraver draaide zich nog herinnere .......????

iets met n stemmetje erin, techtoid ofzo werd 'r gezegd, beetje futuristisch achtig?.....

vette plaat, komen ntlrk weer geen livesets van verdorie!?
Waarschuw beheerder

Dat heb je nou eenmaal met die feessies! :D

Toen was het ook onwijs druk hoor.. je kon alleen een beetje normaal lopen als je aan de buitenkant bleef, en dat kon nu opzich ook wel hoor :jaja:
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 oktober 2006 om 16:25:
Ben k ook gegaan hoor ben half 4 weggegaan, werd gek van al die mensen

Ik moest sowieso tot t eind blijven, was met de trein.. maar anders was ik ook gewoon gebleven hoor, beetje de juiste plek zoeken en verder gaan :jaja: :D

Waarschuw beheerder
Ik vond het fucking druk, iedereen liep te douwen..ben op tijd weggegaan...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 oktober 2006 om 10:16:
Ik vond het fucking druk, iedereen liep te douwen..ben op tijd weggegaan...

Ik vond het de beste Mindcontroller tot nu toe, en zeker 1 van de beste feesten van 2006.
De sfeer was top, alleen maar vrolijke koppen gezien.

Als het druk en warm is in de Hemkade dan moet je gewoon even goed nadenken waar je gaat staan!
Ik weet uit ervaring de rustiger en koelere plekken wel te vinden zodat ik er geen last van heb.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 oktober 2006 om 10:54:
Ik vond het de beste Mindcontroller tot nu toe

Vond ik niet :D .. MC op 21 januari dit jaar vond ik echt beter :jaja:
De sfeer was top, alleen maar vrolijke koppen gezien.

Geweldig is dat he :D:D .. maar dat heb ik tot nu toe bij elke MC gezien :jaja:
Waarschuw beheerder
Als het druk en warm is in de Hemkade dan moet je gewoon even goed nadenken waar je gaat staan!
Ik weet uit ervaring de rustiger en koelere plekken wel te vinden zodat ik er geen last van heb.

Het is zeer jammer dat die banken niet meer boven in de main, achter de DJ staan, daar kon je vroeger altijd lekker zitten, ook onder dat podium trouwens, maar dat kan af en toe nog steeds.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van kbm_ op dinsdag 3 oktober 2006 om 11:19:
Het is zeer jammer dat die banken niet meer boven in de main, achter de DJ staan, daar kon je vroeger altijd lekker zitten, ook onder dat podium trouwens, maar dat kan af en toe nog steeds.

De bankjes onder het afdakkie tegen de muur stonden er ook niet meer! :o
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van CinneWieJ O:) op dinsdag 3 oktober 2006 om 11:14:
bij elke MC

zoals 't hoort

Ik weet uit ervaring de rustiger en koelere plekken wel te vinden zodat ik er geen last van heb

ook handig :D
alleen besloeg me lens wanneer ik weer de hitte in ging :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van xantrex op dinsdag 3 oktober 2006 om 11:21:
zoals 't hoort

Ja zeker weten :D
alleen besloeg me lens wanneer ik weer de hitte in ging

:/ dat is wel irritant !!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van CinneWieJ O:) op dinsdag 3 oktober 2006 om 11:24:
dat is wel irritant

veeg je zo schoon, gelukkig

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van CinneWieJ O:) op dinsdag 3 oktober 2006 om 11:14:
Vond ik niet .. MC op 21 januari dit jaar vond ik echt beter

Ik heb er een paar overgeslagen :D

Uitspraak van kbm_ op dinsdag 3 oktober 2006 om 11:19:
maar dat kan af en toe nog steeds

:yes: :p
Dit keer stonden er ook extra wc's buiten, 2 vliegen in 1 klap (Y)
En ook kon je in de achterste zaal heerlijk uitwaaien bij die mega-fan:
[img width=600 height=400]https://partyflock.nl/images/album/1626145.jpg[/img]

alleen besloeg me lens wanneer ik weer de hitte in ging

Heel erg vervelend, daar had ik zaterdag ook veel last van.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 oktober 2006 om 11:36:
daar had ik zaterdag ook veel last van

had 't soms niet door :$
krijg je van die lekker wazig foto's van :/

Dit keer stonden er ook extra wc's buiten, 2 vliegen in 1 klap
En ook kon je in de achterste zaal heerlijk uitwaaien bij die mega-fan:

heerlijk
daarom was ik vaak ook in de achterste zaal
Waarschuw beheerder
foto's van partyflock laten lang op zich wachten
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van -TVB- op dinsdag 3 oktober 2006 om 11:45:

terug lezen
dan zie je dat ze vanavond komen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van xantrex op dinsdag 3 oktober 2006 om 11:32:
veeg je zo schoon, gelukkig

Das beter :D
Ik heb er een paar overgeslagen

Dan zou t idd wel kunnen :9
Uitspraak van -TVB- op dinsdag 3 oktober 2006 om 11:45:

Meestal he!!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van CinneWieJ O:) op dinsdag 3 oktober 2006 om 11:47:
Meestal he!!

De meeste fotografen hebben ook gewoon een baan, en doen dit erbij.
Het kost best wel wat tijd om de foto's te bewerken en sorteren, soms best vervelend dat daar weinig begrip voor is :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 oktober 2006 om 11:52:
Het kost best wel wat tijd om de foto's te bewerken en sorteren, soms best vervelend dat daar weinig begrip voor is

Heb daar wel begrip voor hoor.. :D daarom zeg ik ook, meestal he ;p
Waarschuw beheerder
donateur
Kan het kloppen dat er 2 PF fotografen rondliepen?
(Sorry, te lui om terug te lezen)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Trinity³ op dinsdag 3 oktober 2006 om 11:56:
Kan het kloppen dat er 2 PF fotografen rondliepen?

Zou zomaar kunnen, maar alleen Binne heeft daar foto's voor partyflock gemaakt

Uitspraak van Trinity³ op dinsdag 3 oktober 2006 om 11:56:
(Sorry, te lui om terug te lezen)

Schaam je ;D :P

Waarschuw beheerder
marko zegt: 'en zeker 1 van de beste feesten van 2006'.

heb echt wel betere feesten meegemaakt dit jaar,
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 oktober 2006 om 12:01:
Zou zomaar kunnen, maar alleen Binne heeft daar foto's voor partyflock gemaakt

Ja klopt, die heeft me idd op de foto gezet,
ik zie het nu :jaja:
met die andere bedoelde ik jou :lol:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 oktober 2006 om 12:01:
Schaam je ;D :P

Zelden... B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 oktober 2006 om 20:02:
Vond het geluid ook zwaar En de drukte en warmte idd
Als het net zo hard stond als vorig jaar bij Noize suppressor was het vetter geweest..Vond de Vorige MC (30/09/05) waar ik ben geweest ook beter.

tsjah...andere geluidstech he...
Waarschuw beheerder
Het kost best wel wat tijd om de foto's te bewerken en sorteren, soms best vervelend dat daar weinig begrip voor is

je hoort me tog ook ni zeuren ;)

Waarschuw beheerder
ach ik heb me ook nie echt gestoord aan de drukte, als he gewoon bleef hakkuh gaven de mensen je meestal wel de ruimte , althans mij wel:9

en ja dit hitte vond ik ook niet echt storend, gewoon doorgaan.. niks van aantrekken.. achterin kon je trouwes ook ff lekker afkoelen;-)... fout die mensen maken is dat ze niet de zaal een keer rondlopen voor een plekje wat wat minder druk is want die waren er zeker WEL;-)

publiek en sfeer :respect: .. was het zo maar altijd hele avond zo--> :D rondgelopen

volgende keer gewoon weer zeker present:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 oktober 2006 om 14:00:
want die waren er zeker WEL

:jaja: waren er ook.. ik ben ook lekker los gegaan! :D:D
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 oktober 2006 om 14:00:
volgende keer gewoon weer zeker present

Me too :D
Waarschuw beheerder
kvond t een kutfeest liep me alleen te ergeren aan al die mensen twas veelste druk! mindcontroller zal ook nooit uitverkocht raken omdat ze gewoon mensen er in blijven proppen.

Elke keer t zelfde liedje in de Fun, druk, heet, geluid.
ben r behoorlijk klaar mee. een pluspunt r werd wel ok gedraaid

De enigste brute mindcontroller was in 't beursgebouw in Eindhoven.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zico op dinsdag 3 oktober 2006 om 14:09:
De enigste brute mindcontroller was in 't beursgebouw in Eindhoven.

haha ik vond elke waar ik ben geweest nog bruut hoor:D.. goed er is altijd wel wat te zeiken natuurlijk en dat mag ook want daar worden feesten alleen maar beter van(Y)

maargoed misschien is het wel positief dat er een aantal mensen het niet zo vet vonden... volgende keer meer ruimte dus:)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Trinity³ op dinsdag 3 oktober 2006 om 12:14:
Zelden...

Mooizo, dat dacht ik al :lol: (Y)

Uitspraak van -TVB- op dinsdag 3 oktober 2006 om 12:58:
je hoort me tog ook ni zeuren

Dat hoor je mij ook niet zeggen :p

Uitspraak van Zico op dinsdag 3 oktober 2006 om 14:09:
mindcontroller zal ook nooit uitverkocht raken omdat ze gewoon mensen er in blijven proppen.

Dat klopt niet, het scheelde echt heel weinig of het was uitverkocht, en dan staat dat er ook!
Liever correct aangeven dat het uitverkocht is, dan gewoon zeggen dat het uitverkocht is terwijl dit niet zo is.
Het staat namenlijk erg goed dat een feest uitverkocht is, en daar wordt nog wel eens mis/gebruik van gemaakt ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 oktober 2006 om 14:23:
argoed misschien is het wel positief dat er een aantal mensen het niet zo vet vonden... volgende keer meer ruimte dus

Precies! :D:D .. maakt mij geen reet uit hoor, voor mij geen Mindcontroller die ik mis! :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van CinneWieJ O:) op dinsdag 3 oktober 2006 om 14:40:
Precies! .. maakt mij geen reet uit hoor, voor mij geen Mindcontroller die ik mis!

precies:jaja: :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 oktober 2006 om 14:35:
Dat klopt niet, het scheelde echt heel weinig of het was uitverkocht, en dan staat dat er ook!
Liever correct aangeven dat het uitverkocht is, dan gewoon zeggen dat het uitverkocht is terwijl dit niet zo is.
Het staat namenlijk erg goed dat een feest uitverkocht is, en daar wordt nog wel eens mis/gebruik van gemaakt

Daar heb je wel gelijk in maar dan mogen ze van mij ff gaan controleren hoeveel mensen er daadwerkelijk in kunnen.

ik krijg een beetje het id dat ze soms kaarten verkopen voor het aantal als de gehele/of meerdere delen van de hemkade open zijn, en dat ze een zaal gewoon niet openen.

dat heb ik n keer heb meegemaakt en dan staat de chill-out zelfs bomvol (dit was niet met mindcontroller)

maar goed de fun heeft ze ups en downs vind ik.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Zico op dinsdag 3 oktober 2006 om 14:51:
dat heb ik n keer heb meegemaakt en dan staat de chill-out zelfs bomvol

Ik gok crazyland :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zico op dinsdag 3 oktober 2006 om 14:51:
maar goed de fun heeft ze ups en downs vind ik.

Daar ben ik t zeker wel mee eens :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
:D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 oktober 2006 om 14:52:
Ik gok crazyland

weet wel zeker

of fOutblast
Waarschuw beheerder
Uitspraak van xantrex op dinsdag 3 oktober 2006 om 15:34:
Outblast

Zoooo daar was t laatste keer idd stampens vol :o

Dat is veeeel erger als bij mindcontroller :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van CinneWieJ O:) op dinsdag 3 oktober 2006 om 15:35:
Zoooo daar was t laatste keer idd stampens vol

Dat is veeeel erger als bij mindcontroller

Haha gelukkig was ik daar niet ;)
Waarschuw beheerder
voor mij persoonlijk de minst leuke MC waar ik geweest ben :/

Ik vond dat er slecht gedraait werdt.
Geluid was butt :looser:
Sfeer was wel ok, maar die maken we zelf en niet de organisatie :)

En dan het ergste :@
Dat ze opeens Endonyx van de time-up verwijderd hebben :looser:
Waarschuw beheerder

ga dan niet naar zulke feesten ja ik snap dat niet oor
Werkzaam bij Static Movement
Artiest Omattic
Waarschuw beheerder
Was echt een vet feest, alleen maar oude platen.
Jammer van de hitte, maarja dat maakt dan niks meer uit.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha_RaveBeast op dinsdag 3 oktober 2006 om 15:37:
voor mij persoonlijk de minst leuke MC waar ik geweest ben :/

Ik vond dat er slecht gedraait werdt.
Geluid was butt :looser:
Sfeer was wel ok, maar die maken we zelf en niet de organisatie :)

amen :P

Waarschuw beheerder
Wel raar dat iedereen zo pro-Weirdo is, hij heeft echt veeeeeel betere sets gedraaid! Die nieuwe Headbanger dingen hoefde nou niet echt :/

Waarschuw beheerder
Was inderdaad een vet bruut feest!
Heb me zeker vermaakt...
Alleen ik ben op de foto geweest en ik heb toen een flyer
gehad van een jongedame :) Alleen die ben ik kwijt geraakt?:S

Weet iemand ALLE sites waar fotos van mindcontroller zijn gemaakt?
ik heb www.artofdance.nl al
en www.partyvibes.nl

Zou iemand m'n lijstje kunnen aanvullen aub?

Thanks!:)

Waarschuw beheerder
denk dat de charme inmiddels wel van Mindcontroller af is! Iets nieuws was het toch al niet, maar elke keer hetelfde pikken mensen op een gegeven moment ook niet meer..

haha, tis echt nooit goed, als organisatoren met iets nieuws komen wordt er gekankert dat ze gewoon door moeten gaan met hoe het was, en als het blijft zoals het is wordt het weer saai, maar goed, ben blij dat ik niet geweest ben als ik de reacties zo hoor...ga veeeeeel liever naar pandemonium(L)
Waarschuw beheerder
donateur

idd :D Ik heb een 40 urige werkweek van ma tot vrij :)

Krijg vaak genoeg pb'tjes waarom het zo lang moet duren.. tja ik zit er niet mee, ik bepaal wanneer ik ze online zet :D

Zondag hele dag zowat geslapen, en maandagavond meteen met fotoset bezig. Nu weer verder, maar upload ze vanavond nog :)

Marko zijn foto is erg (Y) ;P Zien jullie straks wel ;)

En voor diegenen die mijn tas openmaakten en mijn voeding eruit trokken..jullie foto gaat de prullebak in :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Binne op dinsdag 3 oktober 2006 om 18:27:
Marko zijn foto is erg(Y)

Ojeeee :P

En voor diegenen die mijn tas openmaakten en mijn voeding eruit trokken..

Wat een minne junkenstreek is dat zeg :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 oktober 2006 om 18:48:
Wat een minne junkenstreek is dat zeg

foto flink bewerken en dan online pleuren ;D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 oktober 2006 om 17:57:

en www.partyvibes.nl

kheb ook zo'n flyer gehad: www.clubjudge.com
:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 oktober 2006 om 18:48:
Wat een minne junkenstreek is dat zeg

Begin van de avond was dus ff snel verpest, maar werd later door Kel goedgemaakt ;) :D

Uitspraak van xantrex op dinsdag 3 oktober 2006 om 18:58:
foto flink bewerken en dan online pleuren

ook nog energie aan zulke eikels verspelen? Heb wel wat beters te doen :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
voor diegenen die mijn tas openmaakten en mijn voeding eruit trokken..jullie foto gaat de prullebak in :D

Post hem anders ff hier :P
Waarschuw beheerder
donateur
Heb hem allang verwijderd.. :X waren iig erg sneue lui ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op dinsdag 3 oktober 2006 om 17:46:
Wel raar dat iedereen zo pro-Weirdo is

Mensen praten elkaar graag na :x
Waarschuw beheerder
donateur
Mensen nog iets gehoord van dat ongeluk bij de hemkade..? Reden er net langs om half 7 toen het gebeurd was..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Binne op dinsdag 3 oktober 2006 om 19:41:
Mensen nog iets gehoord van dat ongeluk bij de hemkade..?

Stak een hert over :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
zag wel politie en een auto in de prak
meer weet ik niet
Waarschuw beheerder
Mensen nog iets gehoord van dat ongeluk bij de hemkade..? Reden er net langs om half 7 toen het gebeurd was..

ook gezien ja stonden veel auto's stil:S

geen idee wat er gebeurd is
Waarschuw beheerder
donateur
Mensen nog iets gehoord van dat ongeluk

Ter hoogte van de afslag Zaandam Zuid was zaterdagavond rond 23:00 wel een ongeluk met een motorijder. Zag er vrij ernstig uit en ze schijnen nog tot zondagmorgen bezig te zijn geweest met het onderzoek. Wij reden aan de andere kant, maar zagen een kilometers lange file.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Heb ze geupload.. afwachten :D...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Binne op dinsdag 3 oktober 2006 om 19:55:
Heb ze geupload.. afwachten ...

Ik heb jou 3 x voorbij zien lopen... maar ik was niet in staat om op een PF-foto te gaan :nee: 8)

Waarschuw beheerder
donateur
Deze dame had een ongeluk gehad

Klikkie doen

Kijk maar op d'r profiel, ze had er zelf foto's van gemaakt (geloof ik)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 oktober 2006 om 20:08:
heb jou 3 x voorbij zien lopen... maar ik was niet in staat om op een PF-foto te gaan

Nou dan kan ik alle foto's bijna wel verwijderen..want dat was niemand :P

Heb weinig pf-bekenden gezien :S was ook zo druk :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 oktober 2006 om 20:18:
Deze dame had een ongeluk gehad

Klikkie doen

Kijk maar op d'r profiel, ze had er zelf foto's van gemaakt (geloof ik)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van koekiewoef op dinsdag 3 oktober 2006 om 19:11:
[(Wrn))]
Uitspraak van overl0ad op dinsdag 3 oktober 2006 om 17:57:

en www.partyvibes.nl

Ik had een flyer gekregen van www.phase4.nl alleen die werkt niet meer :S

Waarschuw beheerder
delete
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Zoek de 5 verschillen:

[img width=640 height=480]https://partyflock.nl/images/album/1371271.jpg[/img]

[img]http://img443.imageshack.us/img443/7354/img2064ng9.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
*
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op dinsdag 3 oktober 2006 om 20:39:
Ik had een flyer gekregen van www.phase4.nl alleen die werkt niet meer

Waarschuw beheerder
Uitspraak van koekiewoef op dinsdag 3 oktober 2006 om 19:11:
gehad van een jongedame Alleen die ben ik kwijt geraakt?

en www.partyvibes.nl

Uitspraak van actief op dinsdag 3 oktober 2006 om 20:39:
Uitspraak van (Wrn)) op dinsdag 3 oktober 2006 om 19:11:
[(Wrn))]
gehad van een jongedame Alleen die ben ik kwijt geraakt?

en www.partyvibes.nl

Thanks, zal van de week even kijken of ze e rop staan:D8)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ouwehoeren op dinsdag 3 oktober 2006 om 20:50:
Is er?

dat is de achterkant van de www.partyvibes.nl kaartje
onze sponsor

Waarschuw beheerder
Uitspraak van xantrex op dinsdag 3 oktober 2006 om 20:47:
Uitspraak van St3fan op dinsdag 3 oktober 2006 om 20:39:

laat maar,

lol :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M1EKSTE op dinsdag 3 oktober 2006 om 17:21:
amen

Euhm Michel wat doe jij hier in dit topic? Je was niet eens op Mindcontroller :o :9

Lekker aan t raw-en geweest :9
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Heb ze geupload..

Is er toen wat mis gegaan misschien? :D
Waarschuw beheerder
wegens omstandigheden vond ik dit echt een KUTfeest, locatie trok ook op niks, dusja, hopelijk volgend jaar niet weer in hemkade

Waarschuw beheerder
Uitspraak van H@rdC0reJunky op dinsdag 3 oktober 2006 om 21:49:
hopelijk volgend jaar niet weer in hemkade

MC is altijd in de hemkade

Waarschuw beheerder
hopelijk volgend jaar

Denk in januari al
Waarschuw beheerder
tis toch ook wel eens in het beursgebouw of was dat eenmalig??
Waarschuw beheerder
donateur
locatie trok ook op niks, dusja, hopelijk volgend jaar niet weer in hemkade

Oost west thuis west ;) Als dit evenement wordt verplaatst, verliest het z'n charme. Amsterdam zou misschien een optie zijn, maar aangezien Art of Dance weinig mogelijkheden heeft daar moet er gewoon weer een vervolg komen in.....Zaandam.
Waarschuw beheerder
ok, dus ben ik niet meer van de partij volgend jaar :d
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Remco op dinsdag 3 oktober 2006 om 21:58:
hopelijk volgend jaar niet weer in hemkade

ech nie

hoort gewoon thuis in de Fun

net als MoH vroeger

Waarschuw beheerder
Uitspraak van H@rdC0reJunky op dinsdag 3 oktober 2006 om 21:58:
ok, dus ben ik niet meer van de partij volgend jaar laatste aanpassing 3 oktober 2006 22:01

Zeg dat het niet waar is
Waarschuw beheerder
de muziek was goed enzo, de sfeer was met momenten goed, dat het warm was weet je van vooraf al, maar toch vond ik het geen goed feest, heb er nochtans 2u30min voor up de bus gezeten, maarja
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ouwehoeren op dinsdag 3 oktober 2006 om 22:05:
Uitspraak van H@rdC0reJunky op dinsdag 3 oktober 2006 om 22:03:
heb er nochtans 2u30min voor up de bus gezeten

Kies je zelf voor

heb ik ook voor gekozen, maar had het veeeeeeeeeel beter verwacht :d

Waarschuw beheerder
2u30min voor up de bus gezeten

Zou ik nou voor geen 1 feest doen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 oktober 2006 om 22:06:
Zou ik nou voor geen 1 feest doen

zou je dan iedere avond thuis blijven zitten :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van H@rdC0reJunky op dinsdag 3 oktober 2006 om 22:06:
heb ik ook voor gekozen, maar had het veeeeeeeeeel beter verwacht

Tja ken gebeuren he, en ik vermaak me overal prima :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van H@rdC0reJunky op dinsdag 3 oktober 2006 om 22:08:
zou je dan iedere avond thuis blijven zitten

Altijd wel wat te beleven in de buurt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 oktober 2006 om 22:11:
Altijd wel wat te beleven in de buurt

waar ik woon niet jammer genoeg :(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van H@rdC0reJunky op dinsdag 3 oktober 2006 om 22:12:
waar ik woon niet jammer genoeg

Tsja dan moet je tijdje met de bus
Waarschuw beheerder
Met overal bedoel ik het soort feest :D :D
Waarschuw beheerder
de muziek was goed enzo, de sfeer was met momenten goed, dat het warm was weet je van vooraf al, maar toch vond ik het geen goed feest, heb er nochtans 2u30min voor up de bus gezeten, maarja

Wij in de auto, en was het wel waard. 8)

En vind 2 en een half u op zich nog wel meevallen eigenlijk. Ben wel eens langer onderweg geweest.
Waarschuw beheerder
ik ook, maar ik wil zeggen dat het jammer was dat MC tegenviel, die 2u30 heb ik ervoor over om naar een HC feest te gaan, als je begrijpt wat ik bedoel ;):d
Waarschuw beheerder
donateur
Nog ff over het Beursgebouw. Feesten in Eindhoven zijn altijd kut geregeld. Er is geen vlotte doorstroming door dat smalle straatje bij de ingang, de tempratuur is nog erger dan de Hemkade, het geluid is bagger en het publiek staat me daar niet aan.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van H@rdC0reJunky op dinsdag 3 oktober 2006 om 22:17:
maar ik wil zeggen dat het jammer was dat MC tegenviel

Heb ze ook wel is beter meegemaakt. Daar niet van
Waarschuw beheerder
donateur
die 2u30 heb ik ervoor over om naar een HC feest te gaan, als je begrijpt wat ik bedoel

yep
jij had beter moeten kijken wat voor soort feest 't was ;)
voordat je er heen ging
Waarschuw beheerder
ik ook, maar ik wil zeggen dat het jammer was dat MC tegenviel, die 2u30 heb ik ervoor over om naar een HC feest te gaan, als je begrijpt wat ik bedoel

Ja ok, dat snap ik wel. Das idd balen. :jaja:

Helemaal als je met de bus bent, want dan zit je ook weer vast aan bepaalde tijden enzo, en wachten is altijd klote.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van xantrex op dinsdag 3 oktober 2006 om 22:19:
yep
jij had beter moeten kijken wat voor soort feest 't was
voordat je er heen ging

ik wist wel welk feest het was, dat was ook niet de reden waarom het tegenviel :d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kleintje :') op dinsdag 3 oktober 2006 om 22:20:
Ja ok, dat snap ik wel. Das idd balen.

Helemaal als je met de bus bent, want dan zit je ook weer vast aan bepaalde tijden enzo, en wachten is altijd klote.

inderdaad, dus volgende keer gewoon weer met de trein, dan kan ik gewoon weggaan wanneer ik wil ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van xantrex op dinsdag 3 oktober 2006 om 22:19:
yep
jij had beter moeten kijken wat voor soort feest 't was
voordat je er heen ging

Mwah.. Ik ben ook niet super dol op oldschool / early hardcore, maar omdat ik de locatie leuk vind, en de mensen met wie ik er naar toe zou gaan heb ik toch besloten om te gaan.

Ik vond de muziek wel grappig, ook niet supergeweldig. Maar de sfeer was gewoon (y)

Dus als ik alleen naar de line up had gekeken en het soort feest, was ik ook niet gegaan.

Maar af en toe moet je ff wat anders uit proberen, en het kan gewoon wel goed bevallen. :jaja:

Zou de volgende keer zo weer gaan, alleen voor de sfeer al.

(Maar die is me alle keren in de Hemkade eigenlijk wel goed bevallen.)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van H@rdC0reJunky op dinsdag 3 oktober 2006 om 22:22:
inderdaad, dus volgende keer gewoon weer met de trein, dan kan ik gewoon weggaan wanneer ik wil

Trein is ook kut! :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kleintje :') op dinsdag 3 oktober 2006 om 22:23:
Maar af en toe moet je ff wat anders uit proberen

yep, de sfeer was inderdaad goed, is er iemand in de chillroom geweest, daar aan die trap?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van H@rdC0reJunky op dinsdag 3 oktober 2006 om 22:22:
inderdaad, dus volgende keer gewoon weer met de trein, dan kan ik gewoon weggaan wanneer ik wil

Dat gaat je vies tegenvallen na de hemkade dan, eerste trein terug gaat geloof ik pas om 7:15 nl ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 oktober 2006 om 22:26:
Dat gaat je vies tegenvallen na de hemkade dan, eerste trein terug gaat geloof ik pas om 7:15

is toch niet erg ;) lekker blijven tot het einde :d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 oktober 2006 om 22:26:
Dat gaat je vies tegenvallen na de hemkade dan, eerste trein terug gaat geloof ik pas om 7:15 nl

En 400 x overstappen.. :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van H@rdC0reJunky op dinsdag 3 oktober 2006 om 22:25:
yep, de sfeer was inderdaad goed, is er iemand in de chillroom geweest, daar aan die trap?

Was er een chill room dan? 8)

Bedoel je die trap die weer uitkwam in een kleiner zaaltje?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kleintje :') op dinsdag 3 oktober 2006 om 22:28:
Was er een chill room dan?

Bedoel je die trap die weer uitkwam in een kleiner zaaltje?

nee, ik bedoel meer dat cafe gedeelte, met al die zetels en tafels
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Was gezellig zaterdag. :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van H@rdC0reJunky op dinsdag 3 oktober 2006 om 22:29:
nee, ik bedoel meer dat cafe gedeelte, met al die zetels en tafels

Denk dat ik weet wat je bedoelt, maar weet het niet zeker.

Ben er ff doorgelopen volgens mij.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van H@rdC0reJunky op dinsdag 3 oktober 2006 om 22:29:
ik bedoel meer dat cafe gedeelte, met al die zetelts en tafels

Bij de vestiaire :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kleintje :') op dinsdag 3 oktober 2006 om 22:32:
Denk dat ik weet wat je bedoelt, maar weet het niet zeker.

Ben er ff doorgelopen volgens mij.

haha, heb je daar geen kerel zien zitten in die zetels helemaal weg van de wereld?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van H@rdC0reJunky op dinsdag 3 oktober 2006 om 22:32:
haha, heb je daar geen kerel zien zitten in die zetels helemaal weg van de wereld?

Heb er wel meerdere gezien. :D

Toevallig eentje met blond haar?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kleintje :') op dinsdag 3 oktober 2006 om 22:34:
Heb er wel meerdere gezien.

Toevallig eentje met blond haar?

neen eentje met een kale kop, en een blauwe cavello vest aan met opgerolde mouwen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van H@rdC0reJunky op dinsdag 3 oktober 2006 om 22:35:
neen eentje met een kale kop, en een blauwe cavello vest aan met opgerolde mouwen

Nee, dat niet. Kan ik me niet herinneren iig.

Hoezo? :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van H@rdC0reJunky op dinsdag 3 oktober 2006 om 22:35:
een kale kop, en een blauwe cavello vest aan met opgerolde mouwen

Begon jou kale kop bijna eng te vinden als je dit zo goed had onthouden :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van H@rdC0reJunky op dinsdag 3 oktober 2006 om 22:38:
hahaha, dat was ik

Gvd, dan had je het beter voor elkaar als mij..

Wou af en toe ook wel ff zitten, maar het enige goede plek wat ik kon vinden waren die klote muurtjes en de vloer. :cry:
Waarschuw beheerder
hehehe
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kleintje :') op dinsdag 3 oktober 2006 om 22:42:
Gvd, dan had je het beter voor elkaar als mij..

Wou af en toe ook wel ff zitten, maar het enige goede plek wat ik kon vinden waren die klote muurtjes en de vloer.

welke muurtjes, ik zat vlak achter een muurtje
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kleintje :') op dinsdag 3 oktober 2006 om 22:42:
Wou af en toe ook wel ff zitten, maar het enige goede plek wat ik kon vinden waren die klote muurtjes en de vloer. :cry:

Zal zaterdag niet veel beter zijn :x
Waarschuw beheerder
Uitspraak van H@rdC0reJunky op dinsdag 3 oktober 2006 om 22:43:
welke muurtjes, ik zat vlak achter een muurtje

Vlakbij de ingang. Naast die plees. (Waar ook dixies buiten stonden.)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Remco op dinsdag 3 oktober 2006 om 22:43:
Zal zaterdag niet veel beter zijn

Wat is er zaterdag dan?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Remco op dinsdag 3 oktober 2006 om 22:41:
Begon jou kale kop bijna eng te vinden als je dit zo goed had onthouden

heb je mij gezien dan?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kleintje :') op dinsdag 3 oktober 2006 om 22:46:
Wat is er zaterdag dan?

Volgens je agenda ga je net als ik naar Dortmund.

Uitspraak van H@rdC0reJunky op dinsdag 3 oktober 2006 om 22:47:
heb je mij gezien dan?

Heb wel ff met een belg staan te ouwehoeren in een witte Cavello.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Remco op dinsdag 3 oktober 2006 om 22:48:
Volgens je agenda ga je net als ik naar Dortmund.

Ok.. Ik dacht dat je het over de Hemkade had.. ;)

En sta nog in twijfel om naar Dortmund te gaan.

Maarrr.. Vorig jaar was er genoeg plek om ff relaxt te zitten. (y)

Trapjes, bij de plees, bij de ingang. (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Remco op dinsdag 3 oktober 2006 om 22:48:
Heb wel ff met een belg staan te ouwehoeren in een witte Cavello.

hmm, was ik niet, had wel een witte cavello polo aan, maar voor zover ik weet heb ik mijn jas niet afgedaan
Waarschuw beheerder
donateur
Ik weet niet op welke MC ik geweest ben maar,

1. Ik vond het helemaal niet druk, heb de hele tijd de ruimte gehad om te hakken (ook al is dit er vrijweinig van gekomen)

2. Ik had het ook helemaal niet heet!

Een minpuntje voor mij: gewoon veelste veel bekende!!!! Aahhhh ik werd gek op een gegeven moment! Ik heb meer lopen lullen dan staan hakken! Een paar bekende is leuk maar teveel niet!

Oja ik wil bij deze nog ff die gozer bedanken die mij de plaat verkocht voor 5 euro + 2 drankmuntjes die hij van een DJ gevangen had. Het is een white label met Loving You, helaas is het een hardstyleplaat en is hij DIK beschadigd! (dit zal dan ook wel de rede zijn waarom de DJ deze plaat weggooide) Maar opzich wel een leuk aandenken!

Nog een bedankje voor die gene die een zwarte nokia telefoon bij de muntenbalie had afgegeven, een maat van me was deze kwijt geraakt.

He H@­rdC0reJunky klopt het dat die gozer bij je op de foto op PF HardcoreHead87 heet? Was echt relax dat ik hem tegen kwam in de hemkade, had hem namelijk afgelopen zomer tijdens mijn vakantie in oostende leren kennen!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van H2TB! op dinsdag 3 oktober 2006 om 22:52:
ik weet niet op welke MC ik geweest ben maar,

1. Ik vond het helemaal niet druk, heb de hele tijd de ruimte gehad om te hakken (ook al is dit er vrijweinig van gekomen)

2. Ik had het ook helemaal niet heet!

Volgens mij was je echt ergens anders.. :d
Waarschuw beheerder
donateur
gewoon veelste veel bekende!!!!

:aai:

ik werd gek op een gegeven moment

Loop je toch gewoon door :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kleintje :') op dinsdag 3 oktober 2006 om 22:56:
Volgens mij was je echt ergens anders..

misschien was hij ook van de wereld :vaag: :d
Waarschuw beheerder
donateur
He H@­rdC0reJunky klopt het dat die gozer bij je op de foto op PF HardcoreHead87 heet? Was echt relax dat ik hem tegen kwam in de hemkade, had hem namelijk afgelopen zomer tijdens mijn vakantie in oostende leren kennen! Ik heb best veel belgen gezien waren jullie met een hele groep in een bus?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van H2TB! op dinsdag 3 oktober 2006 om 23:01:
He H@­rdC0reJunky klopt het dat die gozer bij je op de foto op PF HardcoreHead87 heet? Was echt relax dat ik hem tegen kwam in de hemkade, had hem namelijk afgelopen zomer tijdens mijn vakantie in oostende leren kennen!

yep, dat is hem, hele toffe kerel, ja, er was maar 1 bus die daar was, hehe en dat was de belgenbus
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 oktober 2006 om 21:35:
Is er toen wat mis gegaan misschien?

Ik mis 1 foto op de site van art of dance gemaakt door jou waar o.a. ik op sta! Jij had zwart shirt an met iets blauws voorop! Wordt die nog geplaatst??

Waarschuw beheerder
Uitspraak van dr macabre op dinsdag 3 oktober 2006 om 23:47:
Ik mis 1 foto op de site van art of dance gemaakt door jou waar o.a. ik op sta! Jij had zwart shirt an met iets blauws voorop! Wordt die nog geplaatst??

ik vrees dat ie niet door de drug,drank of iets anders control is heen gekomen :O:|

Waarschuw beheerder

btw

marko maakte fotos van www.gaykrant.nl (y)
Waarschuw beheerder
donateur
he limo had je me pb nog gehad?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 oktober 2006 om 00:12:
marko maakte fotos voor de www.gaykrant.nl

Klopt, daar heb ik de meeste foto's van lekkere kerels heen gestuurd (Y)
Vooral kale koppen vinden ze op de redaktie geil :kwijl:

100,- euro, dan zal ik er over denken :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Al met al leuk feest :p en wel lekkere kerels liepen er rond haah :d

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 oktober 2006 om 01:17:
en wel lekkere kerels liepen er rond haah

Dank je (Y)

*kuch* *hoest*
Waarschuw beheerder
ik weet zowat niks meer van die avond :S vage shit ouwe weet nog wel dat die Limo tegen me begon te lullen dat ie me kon maar dat lijkt me stug :D

Waarschuw beheerder
donateur
Heb ze geupload.. afwachten

Uitspraak van xantrex op dinsdag 3 oktober 2006 om 19:59:
spannend

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 oktober 2006 om 21:35:
Is er toen wat mis gegaan misschien?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van H2TB! op dinsdag 3 oktober 2006 om 23:01:
Ik heb best veel belgen gezien waren jullie met een hele groep in een bus?laatste aanpassing 4 oktober 2006 00:17

ja,wij waren met een bus gekomen.30 man ofzo. ni veel! maar aanwezig
Waarschuw beheerder
Er liep een donker klein vrouwtje rond met camera, ze maakte een foto van ons maar dr kaartje is in de wasmachine beland..

Iemand enig idee waar zij van was?

edit - Lamaar het was clubjudge
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 oktober 2006 om 00:22:
100,- euro, dan zal ik er over denken

Kun je rekenen???? Nou reken er maar niet op!!!

We zullen vast wel te :vaag: op de foto staan! :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Eva op woensdag 4 oktober 2006 om 11:46:

Waarom zijn die fucking foto's nog steeds niet online??? :/

Waarschuw beheerder
Er liep een donker klein vrouwtje rond met camera, ze maakte een foto van ons maar dr kaartje is in de wasmachine beland..

Iemand enig idee waar zij van was?

Die bedoelde ik ook!
Sta nog vet leuk op de foto met wat mensen!
Maar de Mindcontroller foto's staan daar nog niet op de site?
Iemand die weet wanneer ze online verschijnen daar?
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb me er donders vermaakt..:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van H2TB! op woensdag 4 oktober 2006 om 00:19:
he limo had je me pb nog gehad?

ja

moet ff kijken als ik tijd hebt :)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 oktober 2006 om 00:22:
Klopt, daar heb ik de meeste foto's van lekkere kerels heen gestuurd (Y)
Vooral kale koppen vinden ze op de redaktie geil :kwijl:

kaalheid is geilheid he :O

Lamaar het was clubjudge

site zegt me niks......

Waarschuw beheerder
Dat is niks nieuws hoor Vroeger waren er soms wel 7000 man in de Hemkade gepropt, als je dan je jas wilde hebben moest je om 4 uur al gaan, want anders zat je echt VAST tussen alle mensen

Maar ben blij te lezen dat ik niet veel gemist heb, denk dat de charme inmiddels wel van Mindcontroller af is!

Ik vond er 2 jaar terug ook geen bal aan, voor mij gewoon in het geheel geen hemkade meer.:no:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van dr macabre op woensdag 4 oktober 2006 om 13:25:
We zullen vast wel te op de foto staan!

Daar heb ik minder op gelet dit keer :D
De foto's die ik niet online heb gezet waren overbelicht of niet scherp genoeg.

Sorry (F)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 oktober 2006 om 19:45:
Daar heb ik minder op gelet dit keer :D

Sorry (F)

oh diegenen stond er niet al te florisant op :9
Waarschuw beheerder
mindcontroller very good

pavooooo set old school

11 11 houseqlassicssssss

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 oktober 2006 om 19:47:
oh diegenen stond er niet al te florisant op

sssssst hahaha

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 oktober 2006 om 22:43:
sssssst hahaha

dat moet je er ook bij neerzetten :9

oh ja tjek je zaterdag :smoke:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 oktober 2006 om 19:45:
Daar heb ik minder op gelet dit keer

[quote element=message id=26814597]{element is niet toegankelijk}oh diegenen stond er niet al te florisant op

sssssst hahaha

oh ja dat mag niet he bij art of dance!!!! :D dachten we al mooie dingen beloven maja ach volgende keer beter!!!

Waarschuw beheerder
ja en dat meisje van het ongeluk was ik!!!

Alleen ik heb het niet veroorzaakt. Er was een ander meisje die reed en sloeg opeens links af. Ik kon niet eens meer remmen. Vloog vol in d'r zijkant. Dat was echt schrikken joh!!!
Tja me wagentje helemaal in de prak :( Nu maar hopen dat ie nog gemaakt kan worden.

Maar verder heb ik me cker wel vermaakt op het feessie.
Waarschuw beheerder
mc was egt dodelijk ouwe !

mensen die zeiken over de warmte boeieeeeee datweet je tog van te voren ??

en hoe drukker hoe gezelliger :D
duz niet zeiken :devil:
Waarschuw beheerder
Het eerste uur van de show zullen we de liveset uitzenden van Bass-D & King Matthew op Mindcontroller. Vanaf volgende week meer livesets ;)

vanavond op mohradio vanaf 19:00 uur.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Simonhaha op donderdag 5 oktober 2006 om 18:37:
Het eerste uur van de show zullen we de liveset uitzenden van Bass-D & King Matthew op Mindcontroller. Vanaf volgende week meer livesets ;)

vanavond op mohradio vanaf 19:00 uur.

Volgens mij hoor ik NU echt geen mindcontroller?
( en ja ik luister al enkele minuten ;) )

Oke laat maar, neem het terug:P
Hoor nu ongeveer 500 keer MINDCONTROLLER MINDCONTROLLER!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
shitt klinkt toch wel weer lekker, ff helemaal terug naar zaterdagnacht :D

hahah zeker flink van de kaart geweest zaterdag ofnie overl0ad :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
is dr nog iemand die de set ff online kan gooie zodat die te downloade is?????????????

Waarschuw beheerder
Uitspraak van < Japie > op donderdag 5 oktober 2006 om 20:36:
is dr nog iemand die de set ff online kan gooie zodat die te downloade is?????????????

dat zou idd wel zeer vet zijn:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van < Japie > op donderdag 5 oktober 2006 om 20:36:
is dr nog iemand die de set ff online kan gooie zodat die te downloade is

ok

Waarschuw beheerder
thnx:d

kippevel:P:P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
wel lekker setje ja
Waarschuw beheerder
was en vet feessie volgen jaar weer en dan ook zekers weer in de hemkade!!!!!!!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
wou even nog vragen heeft er nog iemand adressen waar er foto's op te vinden zijn ben een kaartje kwijd gespeeld.
bedankt alvast xxx

Waarschuw beheerder
Zoek en u zult vinden

Waarschuw beheerder
partyvibes.nl
Waarschuw beheerder
donateur
Bass_D_And_King_Matthew_-_Live_At_Mindcontroller_(­MOH_Radio)-30-09-2006-HC4LiVE

Heerlijk :D
Waarschuw beheerder
wat een kloteset van die 2 appelflappen.
een en al hitjes, en zelfs n anthem van MOH,
hoe durven ze :[ Kwaliteit muziek ging meteen na beneden nadat Predator weg was :nee:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van De Herriehippie op vrijdag 6 oktober 2006 om 19:18:
hoe durven ze Kwaliteit muziek ging meteen na beneden nadat Predator weg was

:yes:
Waarschuw beheerder
simonhaha
bedankt he!!:D
Waarschuw beheerder
in 1 woord GEWELDIG.. :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van -.Jamie.. op zondag 8 oktober 2006 om 16:47:
in 1 woord GEWELDIG..

Nog steeds helemaal mee eens :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 8 oktober 2006 om 16:54:
Nog steeds helemaal mee eens

:cheer:..
Waarschuw beheerder
lang leve de mainstream :yes:

ghehe :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van De Herriehippie op vrijdag 6 oktober 2006 om 19:18:

:/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van botje de wausnose op zondag 1 oktober 2006 om 19:36:
alleen ik heb nog nooit zoveel clubkutten gezien die druiven aan het stampen waren DENK! HAKKUH BITCH

Hahahahhahahahaha grapjas....
Nee voel me niet aangesproken hoor..

Maar ga zelf hakkuh doos
Waarschuw beheerder
donateur
vnvnd nieuw setje toch op mohradio
Waarschuw beheerder
Uitspraak van --=ruffryder=-- op donderdag 12 oktober 2006 om 17:00:
vnvnd nieuw setje toch op mohradio

[img width=100 height=104]http://www.mohradio.com/images/news/mclivesetsradio.jpg[/img]

Mindcontroller live sets

Vanavond is er weer een nieuwe uitzending van MOH Radio Live. Afgelopen weken heeft MOH Radio veel opnames gemaakt bij oa Beter kom je niet, Mindcontroller en Masters of Hardcore - Face yoour fear.

De komende tijd zullen we dus heel veel livesets gaan uitzenden. Vanvond zenden we enkele sets uit van Mindcontroller.

MOH Radio Live is er elke donderdagavond van 19.00 tot 22.00 uur.

Waarschuw beheerder
wat ik nu hoor is duidelijk geen MC:p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 oktober 2006 om 19:04:
wat ik nu hoor is duidelijk geen MC

binnen een paar minutjes starten ze de eerste MC set..
nu: Stunned Guys
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben m ff op aant nemen:D

jij toevallig ook?
Waarschuw beheerder
post hem daarna stiekem ff hier dan :9

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M0L op donderdag 12 oktober 2006 om 19:13:
post hem daarna stiekem ff hier dan

:jaja:

Stunned guys... nu idd:)

Waarschuw beheerder
weet iemand hoe dat nummer heet wat ze NU draaien:P?

Waarschuw beheerder
is et laatste nummer in de set(the stunned guys) hoor ik nu?
Waarschuw beheerder
donateur
hebben ze nou weer bass-d en king mathew opstaan?:nocheer: beetje jammer... die had ik al :P
Waarschuw beheerder
nu is er een nieuwe set geen idee van wie, maar daar komen we wel achter

edit: Bass-D & King Matthew
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
pik, ben jij m aant uploaden..?
anders stop ik daarmee nl.
;)
Waarschuw beheerder
ik zeg toch verder niks O:)
Waarschuw beheerder
.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
zie nou dat je je daarvoor moet aanmelden:S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van --=ruffryder=-- op donderdag 12 oktober 2006 om 20:45:
zie nou dat je je daarvoor moet aanmelden

idd.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ben m ff met megaupload aant uploaden
dus nog ff geduld;)

Waarschuw beheerder
darkraver nu:D
Waarschuw beheerder
donateur
http://www.megaupload.com/?d=XUCDID3V

stunned guys :jaja:

nu idd darkraver, ben ik ook ff op aant nemen :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van --=ruffryder=-- op donderdag 12 oktober 2006 om 21:09:
http://www.megaupload.com/?d=XUCDID3V

stunned guys

nu idd darkraver, ben ik ook ff op aant nemen

relax man:D... ben nu nie thuis maar morge ff downen:)(Y)
Waarschuw beheerder
:cheer:

:bierie: for die uplooders
Waarschuw beheerder
donateur
http://www.megaupload.com/?d=4CC13LR7

darkraver live @ mindcontroller 30-9-2006 :)

Uitspraak van M0L op vrijdag 13 oktober 2006 om 09:52:
:bierie: for die uplooders

kom brengen dan!!
Waarschuw beheerder
ff op een rijtje;

Darkraver
Stunned Guys
Bass-D & King Matthew nu wel compleet (1uur en 12 min)

Waarschuw beheerder
goed bezig mannen , extra :bier:tje voor jullie dit weekend:D

Waarschuw beheerder
strax thuis even downen:P
Waarschuw beheerder
donateur
voor de geinteresseerde vnvnd op mohradio dano en predator live @ mindcontroller 30-9-2006

ik ben dano nou al iig op aant nemen :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van --=ruffryder=-- op donderdag 19 oktober 2006 om 19:10:
voor de geinteresseerde vnvnd op mohradio dano en predator live @ mindcontroller 30-9-2006

ik ben dano nou al iig op aant nemen

Top man!! (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van --=ruffryder=-- op donderdag 19 oktober 2006 om 19:10:
ik ben dano nou al iig op aant nemen

die zal wel niet helemaal uitgezonden worden denk ik..
Waarschuw beheerder
omdat tie anderhald uur duurt.
normaal doen ze ieder uur reclame.
Waarschuw beheerder
ja :) tot nu.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
hoe bedoel je tot nu.. ze zijn toch nog niet gestopt met de set (ik was ff weg)
Waarschuw beheerder
donateur
oow hoor net van de mc dat de predator derop is haha
nou ja dan neem ik t in een keer op en dan strax ff t betere knip en plakwerk gebruiken;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van --=ruffryder=-- op donderdag 19 oktober 2006 om 20:18:
hoe bedoel je tot nu.. ze zijn toch nog niet gestopt met de set (ik was ff weg)

ff 1 reclame er door heen, en daarna gelijk door gegaan met set van predator ;)
Waarschuw beheerder
donateur
gvd kan echt nietr vincden bij de hoeveelste minuut nou die van dano stopt en die van predator begint grrr:9
Waarschuw beheerder
1 uur en 10 minuten
predator duurde 40 minuten
Waarschuw beheerder
donateur
blije :9

hier de links:

dano: http://www.megaupload.com/?d=CCMJ81T7

predator: http://www.megaupload.com/?d=XHDNQ0QW (veel ouwe ruffneck (y))

Waarschuw beheerder
lekkere setjes:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van --=ruffryder=-- op donderdag 19 oktober 2006 om 21:45:
predator: http://www.megaupload.com/?d=XHDNQ0QW

duidelijk man van de avond:D:D :respect: