Ik vond het echt 0,0 - HELEMAAL NIKS.
-Te druk, waardoor het te heet werd. Je had gewoon te weinig ruimte.
-Geluid wat een drama, voorin, achterin, in het midden, overal kon je gewoon met elkaar praten op normale toon. Geen bas erin, ok het was zuiver, maarja wat wil je als het op slaapkamervolume openstaat.
-50 cent voor de plee - ik betaal € 2,20 voor een biertje (die er goed ingingen), waarom dan ook nog is 50 cent om het weer leeg te laten lopen?
-De muziek, Predator was opzich wel ok, beetje standaard maar was nog wel te doen. De rest was echt helemaal niks, heb buiten Predator om bijna geen plaat boven de 160 BPM gehoord. Hard stage werd wel vet gedraaid, maarja daar was het dan weer 55 graden, waardoor je daar hoogstens een kwartier binnen kon staan, voordat je weer van je eigen af ging

.
En dan het laatste, ik heb er veel mensen over gehoord: het barpersoneel. Het leek wel alsof ze constant pauze aan het houden waren, lekker gezellig onder elkaar en bij iedere bar mensen gewoon super lang laten wachten. En 2 bestellingen ineens kan ook niet, das te moeilijk voor ze schijnbaar.
Nooit meer Hemkade meer, heb het helemaal gehad ermee! Vorige week was pas ECHT een feest in de Vechtsebanen, daar wisten ze tenminste wat een party heftig maakt!