Partyflock

Forumonderwerp · 904075
1 volger · 6883x bekeken
Betreft: evenement: Mindcontroller, zaterdag 30 september 2006 om 22:00
Waarschuw beheerder
Volgens mij ben ik de eerste.. Kon niks vinden met de zoek-functie iig:)

Ik kon niet gaan vanwege werk:(

Kom maar op met de verhalen, of was het alweeer hetzelfde liedje(s) ?? :9

Is er uberhaupt wel al iemand terug :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Tsjah als de helft van alle druktemakers zich druk gaat maken over de drukte in de toch altijd wel drukke gezelligheid van een mindcontroller, dan kan het wel eens drukker en warmer worden jah..

:respect: (y) Niks meer op toe te voegen 8)

Die organisatoren zijn toch ook een stelletje hebberige oplichters door bijna 4000 man in de hemkade toe te laten.

Als je wat te klagen hebt, geen probleem daar is een forum voor. Maar organisatoren uitmaken voor oplichters gaat toch echt iets te ver!!! Uitleg is niet nodig mag ik hopen!

Leuke tent hoor daar niet van, maar ze gaan nou niet echt vooruit ofzo

Het oude vertrouwde... Is het niet datgene wat de hemkade juist zo geliefd maakt? Ik denk van wel :)

Ik vond het in ieder geval weer een topfeest met een topsfeer. Op naar de volgende :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Emmelding op zondag 1 oktober 2006 om 13:55:
Maar organisatoren uitmaken voor oplichters gaat toch echt iets te ver!!! Uitleg is niet nodig mag ik hopen!

Je snapt het?
mooi, dan is er geen uitleg nodig.
Waarschuw beheerder
begin kut, einde vet.
wel relaxed dat de hemkade voor et eerst langer door gaat :D

Waarschuw beheerder
Het oude vertrouwde... Is het niet datgene wat de hemkade juist zo geliefd maakt? Ik denk van wel

Je hoort me niet zeggen dat k het geen leuke tent vind ;)
Heb me prima vermaakt hoor :yes: er was een top sfeertje..

Alleen de warmte en de drukte was gewoon niet relaxed, daar werd je af en toe beetje opgefucked van :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Neegh op zondag 1 oktober 2006 om 13:29:
was echt een vet feest
mega goede sfeer

:jaja: was goed te doen!
Waarschuw beheerder
prima vermaakt, drukte en warmte hoort bij oldschool feestjes.

Omgekeerde hovercraft in 2e zaal (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Als je wat te klagen hebt, geen probleem daar is een forum voor. Maar organisatoren uitmaken voor oplichters gaat toch echt iets te ver!!! Uitleg is niet nodig mag ik hopen!

Ik ga er anders helemaal in mee, het was gewoon schterlijk *Piep* asociaal druk, kon mn kont niet keren. Al die achterlijke josti's het barste ervan, t heeft mijn feestje verziekt iig. Veel te warm ook

Muziek was top, geluid kon beter

Hemkade ga ik voortaan maar mijden denk ik
Uitspraak van Bloemsel op zondag 1 oktober 2006 om 13:14:
Muziek vond ik wat "mwah", de ene dj knalde de hele tent door, waarop een ander vervolgens het tempo er weer uit haalde, kon er niet echt inkomen

Das waar er werd heel erg gewisseld, maar ik vind dat juist wél weer leuk :jaja:
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RickeY-G op zondag 1 oktober 2006 om 14:08:
begin kut, einde vet.

nee nee, begin vet einde kut.
Uitspraak van ~Curl~ op zondag 1 oktober 2006 om 14:28:
Uitspraak van Bloemsel op zondag 1 oktober 2006 om 13:14:
Muziek vond ik wat "mwah", de ene dj knalde de hele tent door, waarop een ander vervolgens het tempo er weer uit haalde, kon er niet echt inkomen

naar mijn mening was de eerste lading dj's lekker doorramuuuh vince was de master!!!
Uitspraak van Da Killah op zondag 1 oktober 2006 om 08:50:
bass d en king matthew waren echt drama, slechtste afsluiter ooit

zij maar zeker wat voor platte kak was me dat!

Waarschuw beheerder
sfeer was ondanks de hitte en drukte toch super:D :respect:....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Fuck the free world op zondag 1 oktober 2006 om 08:47:
Tsjah als de helft van alle druktemakers zich druk gaat maken over de drukte in de toch altijd wel drukke gezelligheid van een mindcontroller, dan kan het wel eens drukker en warmer worden jah..

Dat heb ik wel gedaan hoor. Op een feest hoor je mij niet, dan maak ik er het beste van. Heb een mooie avond gehad en een groot gedeelte van de avond lekker op die 2 podiums staan springen. Had je ook veel minder last van de drukte etc.
organisatoren uitmaken voor oplichters gaat toch echt iets te ver!!!

Sommige dingen kunnen beter (geluid) en soms lijkt het alsof iets bewust niet verbeterd wordt (warmte), maar Art of Dance zijn geen oplichters.

Is het niet datgene wat de hemkade juist zo geliefd maakt? Ik denk van wel :)

Oost west, thuis best. Verandering van locatie/regio komt de sfeer niet ten goede.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
super feestje ondanks de warmte, drukte en dat ik moest bobbe:D
Artiest {SHOWLIST artist 10866, 80488}
Waarschuw beheerder
Druk/Heet! :s

Maar buiten dat om heb een top avond gehad:D

Zweete alleen achter de draaitafels weg zo warm in het kleine zaaltje:/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
naar mijn mening was de eerste lading dj's lekker doorramuuuh

Helemaal mee eens B)
Waarschuw beheerder
donateur
echt top feestje, het was wel wat druk maar in de kleine zaal (waar chosen few enz draaiden) had je lekker de ruimte. en damn wat draaide chosen few goed (ondanks wat technische probleempjes op het begin):D
Waarschuw beheerder
donateur
Ondanks dat ik ziek was ben ik toch even gegaan. Had de mazzel dat als ik het niet meer trok ik maar hoefde te bellen en dan werd ik opgehaald. Heb me op zich wel vermaakt maar wat een drukte. :| In de grote zaal werd het beste gedraaid maar daar trok ik het niet met de drukte. Had daar langer willen staan. :( Heb een tijdje bij Manga en Dr. Rude in de zaal gestaan, daar viel de drukte mee en er werd lekker gedraaid. (y) Heb heel veel bekende gezien en heel veel lol gehad met de meiden maar helaas kon ik niet echt losgaan.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Het Was Een SuperFeesie!!!
Heerlijke Sfeer :D

Waarschuw beheerder
Niet de beste MC... maar Tellurian, Predator, PCP en Chosen Few waren wel weer dikke shit! :)

Waarschuw beheerder
Ik vond het opzig heel vet, en voornamelijk de setjes van Chosen Few, Predator ( waar ik het begin van had gemist helaas) en Tellurian... Beginnen met Annihialator- Annihialator :respect:

Alleen het geluid was niet goed en zeker niet in de hardstage+ echt veelste druk en warm. maar heb me zeker vermaakt:-)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ja die Annihilator track is vet! :) Ook veel Coolman spul gehoord tijdens zijn set.
Waarschuw beheerder
was weer een topper, volgende keer zeker weer heen :D:D
allen jammer van Bass-D en King matthew :(

Waarschuw beheerder
jah idd, dat kon ik ook erg waarderen:-)

Waarschuw beheerder
Super sfeer en zeker een geslaagd feessie :p

idd jammer dat ze zoveel mensen toe lieten, maaruh wat meer airco in de kleinste zaal is geen overbodige luxe pfff wat was het daar warm joh, naja blij toe dat er zoiets als waaiers bestaan o:) :p

Veel aussies en cavello gezien, toppie (Y) en hoe ze dan ook hakte, prachtig. Aan het eind van de avond in de grote zaal was het ook super om nog ff iedereen een keer helemaal los te zien gaan.
Waarschuw beheerder
Heb vanaf 2uur in de kleine zaal gestaan en heb me helemaal kapot gehakt wat was t daar vet zeg bleef maar door rammen mokum cenobite en al die shit GEWELDIG dat is pas hardcore wel snik warm maar wel stamp ruimte dus voor mij zeer geslaagt en vond de main tot 2uur ook wel lekker
Maar chosen few lenny den Telllurrian waren de mannen van de avond.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van kbm_ op zondag 1 oktober 2006 om 10:48:
Vroeger waren er soms wel 7000 man in de Hemkade gepropt

Ja, dat was toen er nog een overdekte tunnel naar de Lexion liep en de Lexion ook nog de Fun heette :rot: :x
Waarschuw beheerder
waar was die hardstage dan haha.. niet kunnen vinden..wazig gebouw die hemkade haha. Sfeer was super, wel errug warm maar t kon de pret allemaal niet drukken, voor goed geluid moest je ff een goed stekkie zoeken(wat meerderen dachten haha)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MokumLust op zondag 1 oktober 2006 om 07:31:
Voorlopig ff geen early hardcore want sommige platen beginnen nou echt te vervelen

juist om die rede maar weer een keertje naar MC ...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 1 oktober 2006 om 15:57:
Uitspraak van Mi©h3l ® :vaag: op zondag 1 oktober 2006 om 10:48:
Vroeger waren er soms wel 7000 man in de Hemkade gepropt

Ja, dat was toen er nog een overdekte tunnel naar de Lexion liep en de Lexion ook nog de Fun heette

ja dat lijkt mij ook;P

Waarschuw beheerder
Thanks nog mensen! het was echt top in het kleine zaaltje!

Heb me gruwelijk vermaakt :respect:

Werkzaam bij Rage-Online
Waarschuw beheerder
Marc Acadipane :respect:

Uitspraak van verwijderd op zondag 1 oktober 2006 om 16:32:

ja was gezellig daaro gus :O

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 1 oktober 2006 om 16:38:
ja was gezellig daaro gus :O

Ja jammer dat ik niet meer van het feest mee heb kunnen krijgen! wel mooie vrouwen gisrt pfftt, kan er niet over uit..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 1 oktober 2006 om 16:40:
Ja jammer dat ik niet meer van het feest mee heb kunnen krijgen! wel mooie vrouwen gisrt pfftt, kan er niet over uit..

hahaha

ja dat smste je me nog :P

heb je op de main btw mc francios nog gezien? 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 1 oktober 2006 om 16:41:
heb je op de main btw mc francios nog gezien? 8)

Ja ik kon nog net het eind van GTM en daarna het begin van Weirdo meepakken whahha Mc Tern Terror in tha house ;-)

Jammer dat er bij ons geen mic was ghehe..

Uitspraak van verwijderd op zondag 1 oktober 2006 om 16:41:
ja dat smste je me nog :P

Ja ik moest het ff met je delen ;-P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Was een lekker feesje alleen ik had ook meer van hemkade verwacht. Flink druk en behoorlijk warm maar dat mocht de pret niet drukken. Veel kale koppen, aussies en cavello's en n TOPsfeer. Geen matte gezien alleen maar rlxd volk.

Alleen ik snap niet waarom ze Vince niet laten afsluiten. Die man is gewoon Zo %Y$#@# Goed. Bass D & King Matthew draaide idd kinderplaatjes denk niet dat veel mensen dat wilde horen.

Later werd er in de grote zaal maar bagger gedraaid met kutgeluid alleen af en toe n lekker plaatje. Ben maar naar de Oldstyle hal gegaan. 'Tones Energy' Topplaatje.

Maar met q-base nog int achterhoofd valt het volgende feest altijd tegen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 1 oktober 2006 om 16:47:
Ja ik kon nog net het eind van GTM en daarna het begin van Weirdo meepakken whahha Mc Tern Terror in tha house ;-)

mja hij deed het nog aardig goed 8)

Uitspraak van verwijderd op zondag 1 oktober 2006 om 16:47:
a ik moest het ff met je delen ;-P

ja dank je wel :P

ik was het er ook echt wel mee eens 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 1 oktober 2006 om 16:52:
Alleen ik snap niet waarom ze Vince niet laten afsluiten. Die man is gewoon Zo %Y$#@# Goed. Bass D & King Matthew draaide idd kinderplaatjes denk niet dat veel mensen dat wilde horen.

jij onderschat de kracht van happy hardcore :|

mijn jeugd man (L)
Waarschuw beheerder
het was warm en druk maar dat kon me pret nie drukken hoor:D gewoon :bounce:
Waarschuw beheerder
Leuk zaaltje waar je in stond Justin,
Was er een stuk beter uit te houden daar:)

Ik zweete achter de draaitafels weg jo in de hardstage:/
Artiest {SHOWLIST artist 106925, 63696, 54251}
Waarschuw beheerder
Te warm, te druk, slecht geluid, maar echt een heerlijke avond gehad :D
Lenny Dee (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dryade op zondag 1 oktober 2006 om 17:00:
Te warm, te druk, slecht geluid, maar echt een heerlijke avond gehad :D
Lenny Dee

dan ga je bij deze je naam verandere van sensationgirl in mindcontrollergirl b)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 1 oktober 2006 om 16:32:

Graag gedaan! Heb nog een groot deel van je set meegekregen. :respect:

Uitspraak van verwijderd op zondag 1 oktober 2006 om 16:40:
wel mooie vrouwen gisrt pfftt, kan er niet over uit..

Dat was zeker toen ik er stond? O:) :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van B-Flock :bounce: op zondag 1 oktober 2006 om 17:06:
Graag gedaan! Heb nog een groot deel van je set meegekregen. :respect:

vind nog knap dat je er toch was :O

weet een feestje doet een mens altijd goed :O
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 1 oktober 2006 om 17:07:
vind nog knap dat je er toch was :O

I know. B) :P Ik had de mazzel dat ik maar hoefde te bellen als ik het niet meer trok anders was ik niet gegaan.

Wil jij volgende keer niet zo snel lopen? Heb je voorbij zien flitsen maar je was al weg voor ik bij je was. Of deed je dat expres? :X :P

Uitspraak van verwijderd op zondag 1 oktober 2006 om 17:07:
weet een feestje doet een mens altijd goed :O

Voel me vandaag wel een stuk beter. :O Gewoon gaan feesten dus als je niet lekker bent. O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Vet feestje hoor :D Marc Acardipane :respect: echte held, predator en stunned guys waren ook top (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van B-Flock :bounce: op zondag 1 oktober 2006 om 17:11:
I know. B) :P Ik had de mazzel dat ik maar hoefde te bellen als ik het niet meer trok anders was ik niet gegaan.

Wil jij volgende keer niet zo snel lopen? Heb je voorbij zien flitsen maar je was al weg voor ik bij je was. Of deed je dat expres? :X :P

ik heb je niet gezien

moet je ook maar niet zo klein zijn b)

btw stalkster van niks :9

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Magic J op zondag 1 oktober 2006 om 17:16:
Vet feestje hoor :D Marc Acardipane :respect: echte held, predator en stunned guys waren ook top (Y)

ja vet he :D

ook top jou weer eens gezien te hebben b)
Waarschuw beheerder
Ik vond het echt 0,0 - HELEMAAL NIKS.

-Te druk, waardoor het te heet werd. Je had gewoon te weinig ruimte.

-Geluid wat een drama, voorin, achterin, in het midden, overal kon je gewoon met elkaar praten op normale toon. Geen bas erin, ok het was zuiver, maarja wat wil je als het op slaapkamervolume openstaat.

-50 cent voor de plee - ik betaal € 2,20 voor een biertje (die er goed ingingen), waarom dan ook nog is 50 cent om het weer leeg te laten lopen?

-De muziek, Predator was opzich wel ok, beetje standaard maar was nog wel te doen. De rest was echt helemaal niks, heb buiten Predator om bijna geen plaat boven de 160 BPM gehoord. Hard stage werd wel vet gedraaid, maarja daar was het dan weer 55 graden, waardoor je daar hoogstens een kwartier binnen kon staan, voordat je weer van je eigen af ging :s.

En dan het laatste, ik heb er veel mensen over gehoord: het barpersoneel. Het leek wel alsof ze constant pauze aan het houden waren, lekker gezellig onder elkaar en bij iedere bar mensen gewoon super lang laten wachten. En 2 bestellingen ineens kan ook niet, das te moeilijk voor ze schijnbaar.

Nooit meer Hemkade meer, heb het helemaal gehad ermee! Vorige week was pas ECHT een feest in de Vechtsebanen, daar wisten ze tenminste wat een party heftig maakt!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 1 oktober 2006 om 17:16:
ik heb je niet gezien

moet je ook maar niet zo klein zijn b)

btw stalkster van niks

Een stalkster hoor je toch ook niet te zien? Dus ik ben juist goed. Ik heb jou rond 2 uur in de hal bij de ingang zien lopen. :9

Waarschuw beheerder
dat moet echt wel ff over 2en zijn geweest

want 01:30 - 02:00: Marc Acardipane wou ik niks van missen

enne die liep uit
Waarschuw beheerder
donateur
Ja dat kan idd wel. Want ik stond toen ook bij MA maar ben tegen het einde van zijn set weggelopen om een vriendin te zoeken.