Partyflock

Forumonderwerp · 901937
Waarschuw beheerder
voor school moet ik een werkstuk maken en presenteren over onveiligheids gevoelens, nou vraag ik me af.. wanneer voelen jullie je onveilig tijdens uitgaan?? en let je goed op waar je mee bezig bent de hele tijd??
Waarschuw beheerder
donateur
voel me nooit onveilig:no:

anders blijf ik wel thuis :yes:
Waarschuw beheerder
Ik voel me nooit onveilig ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Michael__ op woensdag 20 september 2006 om 09:11:
Ik voel me nooit onveilig

ook niet als er ruzie is ofzo??

En als jullie 's nachts naar huis gaan?? dan is deze vraag denk ik meer iets voor de vrouwen??
laatste aanpassing

Artiest Deaz
Waarschuw beheerder
Moet zeggen dat als je opeens midden in een dikke vechtpartij beland.. zonder dat je er zelf wat mee te maken hebt. Ik me toch echt niet veilig voel hoor.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :flower:Ik ben ik. op woensdag 20 september 2006 om 09:14:
ook niet als er ruzie is ofzo??

Zelfs dan niet ;)

Uitspraak van :flower:Ik ben ik. op woensdag 20 september 2006 om 09:14:
En als jullie 's nachts naar huis gaan?? dan is deze vraag denk ik meer iets voor de vrouwen??

Denk ik ook :) Ook al kun je ook als man beroofd worden, maar waarom onveilig voelen?

Je kunt ook onder een bus komen. Er kan van alles overkomen in je leven.
Waarschuw beheerder
Ik voel me juist niet onveilig op een feest omdat er veel mensen zijn, ook bij het naar huis gaan. We zijn altijd met een groep, en ook mannen erbij dus nee, juist niet onveilig.
Waarschuw beheerder
daarom de vraag;)
misschien zijn er namenlijk wel mensen die zich onveiligvoelen op straat:yes:

als ik 's nachts alleen over straat zou lopen zou ik helemaal gek worden;) dat is echt niets voor mij!

maarja ik kan natuurlijk niet alleen uitgaan van de mening van mezelf;)
Waarschuw beheerder
donateur
ik voel me ook nooit onveilig,
Uitspraak van bonaparte op woensdag 20 september 2006 om 09:26:
zijn altijd met een groep

Uitspraak van bonaparte op woensdag 20 september 2006 om 09:26:
en ook mannen erbij

ook zonder mannen erbij voel ik me veilig!!!!!

Waarschuw beheerder
ik heb er geen moeite mee, ik huppel overal rond. ook al is het 's nachts en ben ik alleen. dat vind ik soms wel een beetje naïef van mezelf, maar ik ga er toch ook niet voor thuiszitten (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Tja ik heb daar wel eens last van :jaja:

Vooral op feesten waar een vechtpartij is geweest, dan is voor mij meestal de sfeer al helemaal weg, en je voelt dat er nog steeds spannning in de lucht hangt. En ga dan ook meestal weer weg.

Op plekken waar ik vaak kom, en veel bekenden tegen kom, heb ik meestal geen last van echt een onveilig gevoel.

Maar op grote feesten, zal je mij echt niet alleen zien lopen :no:
Altijd met iemand erbij. Puur ter bescherming. :jaja:

Want ik heb al zovaal gehad dat er van die verschikkelijk irritante jongens zijn die met hun leipe / dronken kop hun poten niet thuis kunnen houden :@
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 september 2006 om 09:30:
ik heb er geen moeite mee, ik huppel overal rond. ook al is het 's nachts en ben ik alleen.

:yes:

Waarschuw beheerder
donateur
De laatste keer dat ik me onveilig voelde was met Sensation Black.
Tijdens de set van Rob Gee ging zo'n beetje de helft van de aanwezigen zitten, uit protest tegen de teringherrie ( sorry, mijn mening) die op dat moment te horen was.

De sfeer sloeg in 1 klap om..je voelde dat er iets ging gebeuren, en dat deed het ook (iedereen die er was weet waar ik het over heb).
Het duurde ook een hele tijd voordat ik weer een beetje goed gevoel kreeg daar.....heeeel erg jammer.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb wel een onveilig gevoel als er ergens ruzie uitbreekt of er een gespannen sfeer hangt...

Had er eerst nooit last van! Maar sinds een bepaalde gebeurtenis helaas wel...

Als je meer wil weten mag je wel PBen, zet liever niet het hele verhaal hier neer :)
Waarschuw beheerder
Ik voel me niet onveilig, zeker niet op grote feesten, maar als ik snachts alleen naar huis zou moeten vanuit Bels knijp ik m toch wel ff denk ik!;)
T is gewoon triest dat je trouwens je drinken never nooit alleen kunt laten, of je hand van je glas af kunt halen in sommige clubs, voor je 't weet zit er wat in!:yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !!Relmuis op woensdag 20 september 2006 om 10:03:
T is gewoon triest dat je trouwens je drinken never nooit alleen kunt laten,

ja heb dat wel eens gehad idd, wist niet wat me overkwam..mijn feest was meteen afgelopen:vaag:

Waarschuw beheerder
Ik voel me ook nooit onveilig tijdens het uitgaan.. Gaan altijd met een groepje uit... Samen uit samen thuis..
Waarschuw beheerder
voel me nooit onveilig :no:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ik voel me meestal onveilig als ik nog maar een paar kogels in m'n gun heb, dan moet ik snel munitie regelen anders word ik zwaar para
Waarschuw beheerder
ik voel me onveilig als ik waren uit mn zak moet halen en er staat zoveel security in een discotheek
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 september 2006 om 09:45:
De laatste keer dat ik me onveilig voelde was met Sensation Black.
Tijdens de set van Rob Gee ging zo'n beetje de helft van de aanwezigen zitten, uit protest tegen de teringherrie ( sorry, mijn mening) die op dat moment te horen was.

De sfeer sloeg in 1 klap om..je voelde dat er iets ging gebeuren, en dat deed het ook (iedereen die er was weet waar ik het over heb).
Het duurde ook een hele tijd voordat ik weer een beetje goed gevoel kreeg daar.....heeeel erg jammer

Voelde je je eigen daar onveilig??
Nou vond het ook pokkeherrie, maar om me nou daar onveilig over te voelen nee... wist toch wel dat als er iets ging gebeuren dat ze de boosdoener (Gee dus) zouden pakken!!
Als iedereen dezelfde stemming of t zelfde gevoel heeft gaan ze echt niet mekaar aanvallen...
en op sensation was zeker sprake van hetzelfde gevoel!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 september 2006 om 10:57:
Ik voel me meestal onveilig als ik nog maar een paar kogels in m'n gun heb, dan moet ik snel munitie regelen anders word ik zwaar para

Oh dus dat was t wat ik voelde toen we in D.B. met elkaar stonden te praten haha...
dacht dat t iets anders was ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 september 2006 om 11:48:
Voelde je je eigen daar onveilig??
Nou vond het ook pokkeherrie, maar om me nou daar onveilig over te voelen nee... wist toch wel dat als er iets ging gebeuren dat ze de boosdoener (Gee dus) zouden pakken!!
Als iedereen dezelfde stemming of t zelfde gevoel heeft gaan ze echt niet mekaar aanvallen...
en op sensation was zeker sprake van hetzelfde gevoel!!

Ik had dus meer het gevoel dat een aantal gasten zich zo zwaar gingen lopen irriteren dat ze zouden ontploffen. Zulke types lopen er altijd rond, en misschien stond ik te dicht bij ze. :/
Ik hoorde in ieder geval opmerkingen uit die richting komen dat ik besloot meteen naar boven te gaan :$

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 september 2006 om 11:53:
Ik had dus meer het gevoel dat een aantal gasten zich zo zwaar gingen lopen irriteren dat ze zouden ontploffen. Zulke types lopen er altijd rond, en misschien stond ik te dicht bij ze.
Ik hoorde in ieder geval opmerkingen uit die richting komen dat ik besloot meteen naar boven te gaan

Das minder ja, maar daar was waar ik stond gelukkig totaal geen spraken van, stonden meer naar achter, bij de bar, mooi uitzicht over al die neerploffende mensen!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb er ook niet zo´n last van!..
Alleen zou ik niet zo snel alleen in het donker op de fiets of lopends gaan.. das niet echt verstandig denk ik :nee:

Lang leve de auto :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van scolla-D&G op woensdag 20 september 2006 om 11:00:
ik voel me onveilig als ik waren uit mn zak moet halen en er staat zoveel security is een discotheek

daar kan ik me dan wel weer bij indenken;P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 september 2006 om 11:48:

:/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :flower:Ik ben ik. op woensdag 20 september 2006 om 13:32:
daar kan ik me dan wel weer bij indenken

Ghehehe .. :/ Hmmmm jha ik denk ik ook wel!

Waarschuw beheerder
kvoel me nooit onveilig eigenlijk :no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 september 2006 om 16:25:
kvoel me nooit onveilig eigenlijk

zeg nooit nooit;P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 september 2006 om 16:25:
kvoel me nooit onveilig eigenlijk

maar ik bescherm je ook altijd
Waarschuw beheerder
als ik met vrienden ergens ben of op bekend terrein voel ik met nooit onveilig maar als ik ergens een groepje tegen het lijf loop die meteen een grote bek geeft (6 tegen 1 situatie ofzo) dan heb je er wel de tyfus over in dat je niks kan beginnen maar of dat is best snel weer weg....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van scolla-D&G op woensdag 20 september 2006 om 18:37:
maar ik bescherm je ook altijd

ja kev ghehe mijn persoonlijke bewaker ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :flower:Ik ben ik. op woensdag 20 september 2006 om 18:16:
zeg nooit nooit

ja dat zeg ik ook altijd dat je nooit nooit mag zeggen
maar tot nu toe heb ik me echt nog nooit onveilig gevoeld ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 september 2006 om 12:07:
ja dat zeg ik ook altijd dat je nooit nooit mag zeggen
maar tot nu toe heb ik me echt nog nooit onveilig gevoeld

;)

Waarschuw beheerder
Enigste feest waar ik me onveilig voelde was HC Overdrive...
Toen begon het vlaamseblok met een massale knokpartij en ik stond ertussen :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 september 2006 om 16:17:
Toen begon het vlaamseblok met een massale knokpartij en ik stond ertussen

Hm, dat lijkt me nou ook niet echt veilig nee :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 september 2006 om 09:30:
ik heb er geen moeite mee, ik huppel overal rond. ook al is het 's nachts en ben ik alleen

Ik heb er ook geen probleem mee nee... :)
Ik loop ook gerust gewoon snacht alleen van metrostation naar huis...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :flower:Ik ben ik. op woensdag 20 september 2006 om 09:11:
wanneer voelen jullie je onveilig tijdens uitgaan??

Voelde me op hardcorefeesten niet altijd even prettig, maar echt onveilig niet...
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 september 2006 om 16:17:
HC Overdrive...

Dit is nou een typisch voorbeeld...kutfeest, mongolen, reden om te denken "wat doe ik hier?". Jammer... :/
et je goed op waar je mee bezig bent de hele tijd??

Ja, hoewel...tijdens het :bounce: kan de wereld vergaan zonder ik het doorheb. ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Audionysos op vrijdag 22 september 2006 om 15:55:
Ja, hoewel...tijdens het kan de wereld vergaan zonder ik het doorheb.

Hahahahaha , tja :p

Waarschuw beheerder
Als er rellen zijn (geweest) of er een gespannen sfeer hangt, vind ik het niet altijd even prettig..
Waarschuw beheerder
voel me nooit onveilig. Als er rellen zijn voel ik me daardoor minder prettig, maar alsnog niet onveilig
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Matthijs op vrijdag 22 september 2006 om 16:57:
Als er rellen zijn voel ik me daardoor minder prettig, maar alsnog niet onveilig

tja het is natuurlijk maar net of je er tussen in zit ofniet..
Waarschuw beheerder
Nou geloof me, dan is 't niet zo tof meer :s
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !!Relmuis op dinsdag 26 september 2006 om 10:11:
Nou geloof me, dan is 't niet zo tof meer

haha nee dat lijkt me ook niet nee, terwijl ikh et nog nooit meegemaakt heb;)
Waarschuw beheerder
Maar wat kunnen ze volgens jullie nou nog meer doen om het uitgaan nóg veiliger te maken?Of kan dat niet?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van !!Relmuis op dinsdag 26 september 2006 om 10:11:
Nou geloof me, dan is 't niet zo tof meer :s

Zwak uitgedrukt. ;)
Uitspraak van !!Relmuis op woensdag 27 september 2006 om 08:34:
Maar wat kunnen ze volgens jullie nou nog meer doen om het uitgaan nóg veiliger te maken?

Moeilijke vraag, aangezien iedereen een andere definitie van onveiligheid of/en andere redenen waardoor ze zich onveilig voelen aanvoert. Oftewel, de ene oplossing is voor een ander geen sleutel tot veiligheid...
...maar goed, heb al gezegd me nooit echt onveilig te voelen. ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Audionysos op woensdag 27 september 2006 om 14:58:
Zwak uitgedrukt.

Hahaha, ja wil 't niet te ver overdrijven ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Audionysos op woensdag 27 september 2006 om 14:58:
Moeilijke vraag, aangezien iedereen een andere definitie van onveiligheid of/en andere redenen waardoor ze zich onveilig voelen aanvoert. Oftewel, de ene oplossing is voor een ander geen sleutel tot veiligheid...
...maar goed, heb al gezegd me nooit echt onveilig te voelen

maar je kan wel een algemene oplossing verzinnen;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :flower:Ik ben ik. op woensdag 27 september 2006 om 15:41:
maar je kan wel een algemene oplossing verzinnen;)

Weet niet hoor...zoals ik al zei voel ik me alleen minder op m'n gemak met vechtpartijen, zoals wel meer mensen hier hebben gezegd. Dat kun je niet oplossen. Alleen vroegtijdig in de kiem smoren. Maar goed...daar
let je goed op

:)

Waarschuw beheerder
donateur
Op feesten voel ik mij nooit onveilig,maar ik ga regelmatig met alleen dames :9 stappen in Rotterdam-centrum en 9 van de 10 x worden we dan lastig gevallen door buitenlanders..om het beestje maar bij zijn naam te noemen..
Echt veilig voel ik me dan meestal niet,al scheelt het dat we meestal met een groepje zijn!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 30 september 2006 om 09:40:
Rotterdam-centrum

Niet om lullig te doen maar die staat ook op 1 in de onveiligste steden van NL.:/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Audionysos op vrijdag 22 september 2006 om 15:55:
Dit is nou een typisch voorbeeld...kutfeest, mongolen, reden om te denken "wat doe ik hier?". Jammer... :/

Zoooo en of :o

Echt een dramatisch dieptepunt voor het Sportpaleis...
En het imago van "gabbers" Het was 1 grote nazi bijeenkomst en dikke rellen overal de hele nacht:S En waar was de security??

Het enige goeie was dat ik met 50 gulden voor een tientje munten kocht, en voor 100 gulden wisselgeld terugkreeg :D 8)

Waarschuw beheerder
donateur
Niet om lullig te doen maar die staat ook op 1 in de onveiligste steden van NL

dat is ook inderdaad zo..
Maar ja,het is voor mij de dichtsbijzijnde stad dus ik ga toch vrijwel altijd daar heen ondanks ik mij er niet veilig voel.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van !!Relmuis op zaterdag 30 september 2006 om 12:21:
Niet om lullig te doen maar die staat ook op 1 in de onveiligste steden van NL.:/

Het voordeel is dat ik er bijna elke dag loop en me dus in andere steden heel veilig voel. :D
Uitspraak van kbm_ op zaterdag 30 september 2006 om 13:08:
En het imago van "gabbers" Het was 1 grote nazi bijeenkomst en dikke rellen overal de hele nacht

Techno heeft me gered. 8)
Uitspraak van kbm_ op zaterdag 30 september 2006 om 13:08:
Het enige goeie was dat ik met 50 gulden voor een tientje munten kocht, en voor 100 gulden wisselgeld terugkreeg :D 8)

Haha, das wel lekker dan. :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Audionysos op zaterdag 30 september 2006 om 23:28:
Uitspraak van Mi©h3l ® :vaag: op zaterdag 30 september 2006 om 13:08:
Het enige goeie was dat ik met 50 gulden voor een tientje munten kocht, en voor 100 gulden wisselgeld terugkreeg

Dat moeten we hebben haha!:D

Waarschuw beheerder
Nou als ik met me vriendin snachts over hofplein loop en we worden om de 2 minuuten aangesproken door een groep gasten voel ik me af en toe nog weleens onveilig..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Vanavond eens kijken hoe veilig het is bij HARDBASS whahahahaahaha :bounce: