ook niet als er ruzie is ofzo??
En als jullie 's nachts naar huis gaan?? dan is deze vraag denk ik meer iets voor de vrouwen??
De laatste keer dat ik me onveilig voelde was met Sensation Black.
Tijdens de set van Rob Gee ging zo'n beetje de helft van de aanwezigen zitten, uit protest tegen de teringherrie ( sorry, mijn mening) die op dat moment te horen was.
De sfeer sloeg in 1 klap om..je voelde dat er iets ging gebeuren, en dat deed het ook (iedereen die er was weet waar ik het over heb).
Het duurde ook een hele tijd voordat ik weer een beetje goed gevoel kreeg daar.....heeeel erg jammer
Ik voel me meestal onveilig als ik nog maar een paar kogels in m'n gun heb, dan moet ik snel munitie regelen anders word ik zwaar para
Voelde je je eigen daar onveilig??
Nou vond het ook pokkeherrie, maar om me nou daar onveilig over te voelen nee... wist toch wel dat als er iets ging gebeuren dat ze de boosdoener (Gee dus) zouden pakken!!
Als iedereen dezelfde stemming of t zelfde gevoel heeft gaan ze echt niet mekaar aanvallen...
en op sensation was zeker sprake van hetzelfde gevoel!!
Ik had dus meer het gevoel dat een aantal gasten zich zo zwaar gingen lopen irriteren dat ze zouden ontploffen. Zulke types lopen er altijd rond, en misschien stond ik te dicht bij ze.
Ik hoorde in ieder geval opmerkingen uit die richting komen dat ik besloot meteen naar boven te gaan
ik voel me onveilig als ik waren uit mn zak moet halen en er staat zoveel security is een discotheek
daar kan ik me dan wel weer bij indenken
Lang leve de auto
maar ik bescherm je ook altijd
maar ik bescherm je ook altijd
zeg nooit nooit
wanneer voelen jullie je onveilig tijdens uitgaan??
HC Overdrive...
et je goed op waar je mee bezig bent de hele tijd??
Ja, hoewel...tijdens het kan de wereld vergaan zonder ik het doorheb.
Nou geloof me, dan is 't niet zo tof meer
Maar wat kunnen ze volgens jullie nou nog meer doen om het uitgaan nóg veiliger te maken?
Zwak uitgedrukt.