Partyflock

Forumonderwerp · 901937
Waarschuw beheerder
voor school moet ik een werkstuk maken en presenteren over onveiligheids gevoelens, nou vraag ik me af.. wanneer voelen jullie je onveilig tijdens uitgaan?? en let je goed op waar je mee bezig bent de hele tijd??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Audionysos op woensdag 27 september 2006 om 14:58:
Moeilijke vraag, aangezien iedereen een andere definitie van onveiligheid of/en andere redenen waardoor ze zich onveilig voelen aanvoert. Oftewel, de ene oplossing is voor een ander geen sleutel tot veiligheid...
...maar goed, heb al gezegd me nooit echt onveilig te voelen

maar je kan wel een algemene oplossing verzinnen;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :flower:Ik ben ik. op woensdag 27 september 2006 om 15:41:
maar je kan wel een algemene oplossing verzinnen;)

Weet niet hoor...zoals ik al zei voel ik me alleen minder op m'n gemak met vechtpartijen, zoals wel meer mensen hier hebben gezegd. Dat kun je niet oplossen. Alleen vroegtijdig in de kiem smoren. Maar goed...daar
Uitspraak van :flower:Ik ben ik. op woensdag 20 september 2006 om 09:11:
let je goed op

:)

Waarschuw beheerder
donateur
Op feesten voel ik mij nooit onveilig,maar ik ga regelmatig met alleen dames :9 stappen in Rotterdam-centrum en 9 van de 10 x worden we dan lastig gevallen door buitenlanders..om het beestje maar bij zijn naam te noemen..
Echt veilig voel ik me dan meestal niet,al scheelt het dat we meestal met een groepje zijn!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 30 september 2006 om 09:40:
Rotterdam-centrum

Niet om lullig te doen maar die staat ook op 1 in de onveiligste steden van NL.:/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Audionysos op vrijdag 22 september 2006 om 15:55:
Dit is nou een typisch voorbeeld...kutfeest, mongolen, reden om te denken "wat doe ik hier?". Jammer... :/

Zoooo en of :o

Echt een dramatisch dieptepunt voor het Sportpaleis...
En het imago van "gabbers" Het was 1 grote nazi bijeenkomst en dikke rellen overal de hele nacht:S En waar was de security??

Het enige goeie was dat ik met 50 gulden voor een tientje munten kocht, en voor 100 gulden wisselgeld terugkreeg :D 8)

Waarschuw beheerder
donateur
Niet om lullig te doen maar die staat ook op 1 in de onveiligste steden van NL

dat is ook inderdaad zo..
Maar ja,het is voor mij de dichtsbijzijnde stad dus ik ga toch vrijwel altijd daar heen ondanks ik mij er niet veilig voel.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van !!Relmuis op zaterdag 30 september 2006 om 12:21:
Niet om lullig te doen maar die staat ook op 1 in de onveiligste steden van NL.:/

Het voordeel is dat ik er bijna elke dag loop en me dus in andere steden heel veilig voel. :D
Uitspraak van kbm_ op zaterdag 30 september 2006 om 13:08:
En het imago van "gabbers" Het was 1 grote nazi bijeenkomst en dikke rellen overal de hele nacht

Techno heeft me gered. 8)
Uitspraak van kbm_ op zaterdag 30 september 2006 om 13:08:
Het enige goeie was dat ik met 50 gulden voor een tientje munten kocht, en voor 100 gulden wisselgeld terugkreeg :D 8)

Haha, das wel lekker dan. :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Audionysos op zaterdag 30 september 2006 om 23:28:
Uitspraak van Mi©h3l ® :vaag: op zaterdag 30 september 2006 om 13:08:
Het enige goeie was dat ik met 50 gulden voor een tientje munten kocht, en voor 100 gulden wisselgeld terugkreeg

Dat moeten we hebben haha!:D

Waarschuw beheerder
Nou als ik met me vriendin snachts over hofplein loop en we worden om de 2 minuuten aangesproken door een groep gasten voel ik me af en toe nog weleens onveilig..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Vanavond eens kijken hoe veilig het is bij HARDBASS whahahahaahaha :bounce: