Partyflock

Forumonderwerp · 901114

Werkzaam bij Wijgevenfeestjes
Artiest BeNRG
Waarschuw beheerder
donateur
Gooi hier maar alles neer wat met onzin te maken heb!
Fout is goud en right is wrong!! :cheer:

Dit is het totale niet serieuze onzin forum van Fab en Ben
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Het dagboek van Rick & Fabi is sinds vandaag geen geheim meer, jullie mogen het allemaal inzien en er zelfs iets in schrijven! :) https://partyflock.nl/album/78997/547114

Ik vind het geweldig!!! Ik wist al dat ik met een gerust hart op vakantie kon maar nu wordt het ook nog eens bevestigd door het dagboek en mijn drie kids zelf. Zo heb ik bijvoorbeeld nu mijn ochtendjas aan en als ik van de kamer naar de keuken loop dan hangen er minstens twee katten aan mijn ochtendjastouwtje...

Moet wel ontzettend wennen weer thuis te zijn. Al waren het maar twee weken, we hebben zoveel meegemaakt en nieuwe indrukken opgedaan dat het wel lijkt alsof we veel langer van huis geweest zijn. Gek dat je zo snel vergeet hoe bijvoorbeeld de zonsopgang en schemering gekleurd is hier. Gewoon vreemd! En als je twee weken alleen maar buiten geleefd hebt, dan is het gek om de dag weer grotendeels binnenshuis door te brengen.
We hebben wel al een begin gemaakt in onze Barbapapa spaarpot. Huub Huub Huub....Goa truc! Ons plan is in December weer weg te zijn.. Dat is i.e.g. dit jaar nog!
Ik heb ook wat foto's van Goa in mijn album geplaatst.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Heerlijk om naar te kijken!!!!! :lief:
Waarschuw beheerder
donateur
Shoobedoo wap waaa een hele goedemiddag deze mooie en spannende zondagmiddag :9 *tromgeroffel*

Uiteraard welkom terug Jesse en Eer :lief: (zo heb Erik nu ook afgekort met een 'koosnaampje' B) )
en wat een snoezies die fotos van de katten :lief: :lief:

Vond Transformers gisteren erg erg leuk, de muziek was iets harder wat ik erg fijn vond :lief:
:respect: Scot Project :respect:

Echt ik blijf van zijn muziek houden, zo onverwachts die nummers altijd van hem (En nee Ben, tegenwoordig heeft ie niet meer zo veel dat trrrrrrrrrrr boem boem boem trrrrrrrrrrrr ;p ;p )
Walt helaas niet gehoord, Michel wilde om half 4 liever naar huis ( ik ook wel een beetje, was best moe :$ ) maar heb hem wel gezien en hihihi ach ik zeg maar niets :x o:)
Erwin was ook met ons meegegaan in de auto, die is alleen langer gebleven, kon bij een vriend van hem blijven pitten

Eerste twee uur door Jowan waren op een gegeven moment een beetje saai, wel hele goede knallende Tech Trance gehoord, maar soms sukkelde het ook een beetje in en daar werd ik dus gaperig van :$ (wat dus aan mij lag en absoluut niet aan hem of ofzo) Wat niet wegneemt dat ie top draaide verder.
JP swingde de pan uit, as usual, vond hem heel anders draaien dan anders en het beviel erg goed :respect:
Daarna 1.5 uur Scot Project :lief: God Music :lief: zo geweldig hoe hij altijd zelf ook staat te genieten van zijn muziek
Echt een paar nummers ook :kwijl: Zou heel graag die tracklist van hem van gisteren wel willen hebben :D:D
Kortom ik vond de tweede editie van Transformers weer erg geslaagd, het was jammer genoeg niet superdruk, maar dat deed niets af aan de gezelligheid.

Oh alleen het geluid had van mij echt iets zachter gemogen :s Het geluid is goed daar, maar het stond gewoon net ff te hard......

En een soort van mijlpaal gisteren ook gehad: eerste feestje zonder te roken
En volgehouden, nog steeds, zal vandaag nog wel ff soms lastig ook worden, denk ik tenminste
Maar blijf ook zeggen dat ik natuurlijk echt een soort van mazzel heb dat ik een jointje nog kan roken als het echt heel erg word, dus misschien is het absoluut geeneens heel erg knap wat ik doe :D :D

Zo, even verder wakker worden, kopje koffie met een lekker :smoke: en dan nog even hard aan het werk, sowieso het persbericht dat Ben heeft geschreven vandaag terug naar Ben weer en dan moet ik achter de flyers aan (zowel voor HarderDrive vs D.D.O.D. als die van D.D.O.D. - Forever Fearless) en moet ook echt een zooi mail beantwoorden, waar ik eigenlijk niet zo een zin in heb, maar ja :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik lag gisteravond in bed en rick zat nog achter de computer (het is ongeveer een uur of 1 's nachts) en zegt in ene: gaaf ik heb 2 kaartjes gewonnen voor Round Bass......en ik zeg wat gaaf! was dat niet vanavond? :lol:

helemaal vergeten :bloos:
Waarschuw beheerder
ik heb gelukkig nog een taxi kunnen aanhouden bij ongeveer de P.C. Hoofdstraat. tjonge jonge wat een eikels dat ze mijn fiets hebben gesaboteerd :[
om vijf uur een pokke-eind nog lopen:[ terwijl je zo naar je bed verlangd
laatste aanpassing
donateur
Uitspraak van Bumblebee (L) op zondag 18 februari 2007 om 14:51:
helemaal vergeten :bloos:

Oh, das wel jammer dan :(

Uitspraak van Michel de V. op zondag 18 februari 2007 om 14:53:
ik heb gelukkig nog een taxi kunnen aanhouden bij ongeveer de P.C. Hoofdstraat. tjonge jonge wat een eikels dat ze mijn fiets hebben gesaboteerd :[

:aai:
En dat in Buitenveldert nog wel... Denk dat mijn ouders er ook schande over zullen spreken.

Ben je al naar je werk nog gegaan enzo Michel?
Moet ik anders even mijn ouders een belletje geven of ze spullen hebben om een band te plakken?

PC Hooftstraat is in ieder geval wel voor Leidseplein nog

Dus je was nog wel net voor 6-en thuis denk ik dan?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op zondag 18 februari 2007 om 14:56:
En dat in Buitenveldert nog wel... Denk dat mijn ouders er ook schande over zullen spreken.

zwaar schande!!!!!!

Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op zondag 18 februari 2007 om 14:56:
Ben je al naar je werk nog gegaan enzo Michel?
Moet ik anders even mijn ouders een belletje geven of ze spullen hebben om een band te plakken?

doe geen moeite, ik ben niet van plan om naar mijn werk te gaan. heb ik mijn hoofd niet helemaal naar staan en heb geen zin om ontzettend te gaan martelen om bij de VU te komen. vanaf mijn huis naar de VU heeft geen goede verbinding met trams en aan bussen heb ik een hekel.
volg je raad maar op en ga morgen wel een uurtje eerder naar mijn werk:( zucht...

PC Hooftstraat is in ieder geval wel voor Leidseplein nog

gewoon flink zwaaien en voor de taxi springen en dan stoppen ze vanzelf wel.

Dus je was nog wel net voor 6-en thuis denk ik dan?

volgens mij was het zelfs nog voor half zes :cheer::cheer:
donateur
Uitspraak van Michel de V. op zondag 18 februari 2007 om 15:04:
zwaar schande!!!!!!

M'n moeder was dus helemaal verbaasd echt zo 'Hier?? Voor de deur bij ons???'

heb het doorgegeven dat je gewoon thuisbleef, echt klote van die fietsvandalen GRRRRR kill kill kill :@:@:@ ;p

*hard aan het werk voor promo *zucht* *

Waarschuw beheerder
donateur
:cry: Ben een beetje nerveus voor morgen!
Nieuwe baan, nieuwe mensen.......[img width=140 height=140 cacheid=000be78200224078cef407161a01c6bbf8]http://www.2pass.co.uk/nervous.gif[/img]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 februari 2007 om 17:19:
Ben een beetje nerveus voor morgen!

:aai:

ik ook al een beetje voor woensdag.

moet ik een presentatie geven voor 25 man. ook nog in het engels. een soort workdiscussion. heel spannend.

om mij zelf een beetje moet in te praten :(
[img width=346 height=270 cacheid=0013fd210026f61971e7567f1a01c6be62]http://www.improvisie.nl/fotos/glorieustenonder.jpg[/img]
donateur
ooooooooooooh Benny en Michel :lief: :lief: :aai: :aai:

Ik wil echt vet vet vet vet graag ROKEN :kwijl:

Maar doet het niet B)

Ik ga nu voor straf resident evil 4 spelen om het af te leren :[

yeah yeah yeah

ofzo :vaag:
Artiest {SHOWLIST artist 131260, 81871}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op zondag 18 februari 2007 om 14:42:
En een soort van mijlpaal gisteren ook gehad: eerste feestje zonder te roken

Mhhh dus daarom moest ik naar Den Haag. Om het nicotine peil van Daan op peil te houden. Op een gegeven moment waren we echt op het niveau blowboot.

Ik stel dan ook voor dat je deze week naar de Albert cujip gaat naar het kruidenwinkeltje en daar rookkruiden haalt. Dat zijn natuurlijke kruiden die je kan gebruiken in een joint als vervanger van tabak.

Het feestje in Den Haag was helemaal geslaagd. Maar ik moest eerst even wennen aan al die nieuwe details in de Asta. Loopbruggen en jassen die beneden opgehangen moeten worden. Ik was een beetje van mijn apperepo. Het was niet zo heel druk en dat veranderd de sfeer van een gebouw ook in mijn beleving. Maar voor een feestje hoeft dat niet zo heel erg te zijn. Zaterdag in elk geval niet. We hebben met die niet zo heel velen een heel mooi feestje gebouwd.

Applaus (tekentje)
Waarschuw beheerder
donateur
Radio538 had een leuke valentijnsactie. Je kon namelijk een reis naar Italie winnen. Luister hier naar de winnaars van deze actie.

http://www.onzin.com/view.php?id=3403

Leedvermaak van de eerste plank.

maarja, binnenkort weer
[img]http://tkfiles.storage.msn.com/x1pPHu2K6HCG6racJh1DkhJJschsARt4hCR6HJYRDbJwZx1ws00VKLuW1Jg42dQ[/img]
donateur
[img width=200 height=200 cacheid=000d97250026f6f06778fb3e1a01c6dd75]http://www.myfonts.com/images/family/btn/morning-limerick-btn.gif[/img]

hoebahoebahoebahobbahobbalalalalalalalala

[img width=326 height=360 cacheid=001289bc0026f6fda0a306b11a01c6dd75]http://i52.photobucket.com/albums/g10/CherokeeRoses/RA-GIRLwithUNIglobe-goodmorning.gif[/img]

Een hele goedemorgen deze maandagmorgen :cheer:

Vorige week was Chris nog hier, lijkt nu alweer maanden geleden :nocheer: :/ :/ ......

Maar vier daagjes werken deze week :cheer: en dan vrijdag lekker een dagje vrij, kan ik mooi mijn dingetjes voor Engeland inpakken, huisje netjes enz. enz.

Zal Erwin ook even inseinen dat ik er niet ben dat weekend ivm met mijn kattekinderen :lief:

[img width=346 height=375 cacheid=000d972d0026f705f8a918351a01c6dd75]http://img.photobucket.com/albums/v347/minieboe/maandag.jpg[/img]

Joehoe de hoehoe :s :vaag:

Nou ja, het moet maar weer he? Bedoel kan wel zeggen blegh maandag, maar dan is het echt niet ineens dinsdag ;p

Vanavond nog een ondernemersbijeenkomst ook :s
Maar dat is gelukkig maar tot een uurtje of 6 a half 7, dus dat valt op zich nog wel mee eigenlijk :cheer:

Zou dan vandaag de dag tralalalala vandaag de dag van de dag van de maandag dat Daaan de dag, de dag lalalalalala

Uitspraak van Flexy op maandag 19 februari 2007 om 00:19:
Mhhh dus daarom moest ik naar Den Haag. Om het nicotine peil van Daan op peil te houden. Op een gegeven moment waren we echt op het niveau blowboot.

True, maar ja, misschien anders aankomend, och nee, dan ben ik in Engeland, never mind
:o
Oh dat wordt dat wel best wel een dikke vette coole test, aangezien ik daar niet ga blowen B)
Spannend, spannend

Uitspraak van Flexy op maandag 19 februari 2007 om 00:19:
k stel dan ook voor dat je deze week naar de Albert cujip gaat naar het kruidenwinkeltje en daar rookkruiden haalt. Dat zijn natuurlijke kruiden die je kan gebruiken in een joint als vervanger van tabak.

Ik heb van een van mijn beste vrienden gehoord, dat, dat dus echt GOOR is :/
Misschien kan ik dan beter voor een gewoon pijpje kijken ofzo

Stom is dat, pas als je stopt merk je dus hoe vaak nicotine een bepaalde vaste plek heeft in je leven zeg maar

:vaag:

Uitspraak van Never mind the Bollocks! op maandag 19 februari 2007 om 06:08:
Radio538 had een leuke valentijnsactie. Je kon namelijk een reis naar Italie winnen. Luister hier naar de winnaars van deze actie.

Is dat die ene, dat die jongen een andere naam noemt?
:roflol: :x

Vind het ook echt dom om aan zoiets mee te doen hoor, beetje in de zin van dat een luistervink zijn eigen schande hoort a.h.w.

ANYWAYS

Ik ga nog even een half uurtje lekker swingen op een lekker muziekje :9 ( what you waiting, what you waiting, what you waiting for??? )

Benieuwd hoe Ben het op zijn spliksplinternieuwe baan zal hebben :D

:bye:

[img width=207 height=250]http://cookiesncream.com/products/Cookie%20Bouquets/JustBecause/Sized/JB-GRD-CB-Have%20A%20Great%20Day!-CB-sm.jpg[/img]
donateur
oh en het is toch zo zonde als je niet origineel enzo bent

JOEHOE ;p ;p

*doet een dansje

en vieieieieieieieiert feeeeeeeeeeeeeeeeeest*

B)
Waarschuw beheerder
*wenst Ben veel succes bij z'n nieuwe baan met de nieuwe mensen*
donateur
liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde
liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde
liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde liefde

Love, who knows about another's love lalalalala :lief:

Kreeg net te horen dat ik dus niet hoef over te werken, tenminste niet echt :9 bijeenkomst duurt tot uurtje of 17:00

wahooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Vannacht dus totaal niet geslapen van de zenuwen! [img width=177 height=205 cacheid=0012c345000ddd82825f2d7b1a01c6fdd3]http://kelke.web-log.nl/photos/uncategorized/weblog_diddle_6.gif[/img]
Ben echt gebroken maar goed, de eerste dag............
Zat bij een chauffeur in de auto die erg aardig was en alles goed vertelde dus er werdt een kanon van informatie op me afgevuurd!
De beste man vertelde tevens ook dat ie dagen maakt van 12,13,14 uur :O en dat dat heel gewoon was bij van de Put.
Toen kreeg ik het dus ff benauwd want ik ben daar gaan werken omdat ze minder uren aanboden! (40 uur per week)
Ben dus om 14.30 meteen naar de knakker gegaan waarmee ik m'n sollicitatiegesprek had en maar es ff duidelijk gemaakt dat ik niet van plan ben om zulke dagen te maken want dan had ik net zo goed bij m'n ouwe werkgever kunnen blijven werken!
Concreet afgesproken dat dat bij mij niet zal gebeuren en dat ik gewoon m'n standaard uurtjes maak en zelf wel aangeef wanneer ik de behoefte heb om over te werken! b)
(ff meteen maar een stempel drukken dat er met mij niet te fucken valt! [img width=596 height=436 cacheid=0013fd4d000a0914144afb291a01c6fdd3]http://www.biffbang.de/_myspace/fuck-you-guys.jpg[/img]

Dus weten ze ook meteen wat ze aan me hebben! :D

Allo allemaal op deze maandag!!!!!
En welkom Mark bij dit immer gezellige forum!![img width=143 height=201 cacheid=0013e1f400252887b9c2b3a11a01c6fdd3]http://www.proaxis.com/~half/BeanWeb/Things/LookSeeShow-welcome.gif[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
maandag(l) betekend weer een stap dichterby het weekend(l) Als de bus er nu eens er om 7uur in de avond deris in london dan kan ik nog 2 uurtjes in de 414 doorbrengen(l)
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 februari 2007 om 16:02:
Dus weten ze ook meteen wat ze aan me hebben! :D

Yeah B) :cheer:

ehm

wat wilde ik nou ook alweer posten..

oh ja!
Ik maak pas het traditiewelkom plaatje als Mark vaker gepost heeft ;p Is nu pas 1 keer B)

Uitspraak van Never mind the Bollocks! op maandag 19 februari 2007 om 18:35:
maandag(l) betekend weer een stap dichterby het weekend(l)

Positivity
Yes

Uitspraak van verwijderd op maandag 19 februari 2007 om 19:10:
Uitspraak van Budha´s Full of op maandag 19 februari 2007 om 18:35:
in de 414

[img]http://www.sylva ... ges/IMG_9207.jpg[/img]

:lief: :lief:

Waarschuw beheerder
donateur
Atta,atta,atta

Om ff in Engelse sfeer te komen alvast!
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
donateur
I'm off to bed ivm
Vannacht dus totaal niet geslapen van de zenuwen!

[img width=176 height=242 cacheid=00134ddb0016f8d162ec5ea31a01c71c4d]http://www3.estart.com/stores/media/tired%20man%20copy.jpg[/img]
[img width=200 height=150 cacheid=0013fd5b001600fd002dfd7b1a01c71c4d]http://www.fragglerock.org/images/articles/20030921002801410_1.jpg[/img]

:bye:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op maandag 19 februari 2007 om 07:18:
Misschien kan ik dan beter voor een gewoon pijpje kijken ofzo

Ik zou denk ik in kliene blauwe vloetjes puur gaan draaien. Bijna alle amerikanen doen dat trouwens.

Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op maandag 19 februari 2007 om 07:18:
Oh dat wordt dat wel best wel een dikke vette coole test, aangezien ik daar niet ga blowen B)
Spannend, spannend

Is het heel moeilijk om in England aan blowsel te komen? Of is dit echt een test.

Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op maandag 19 februari 2007 om 07:20:
oh en het is toch zo zonde als je niet origineel enzo bent

Iedereen is orgineel en gelukkig maar.

Stom is dat, pas als je stopt merk je dus hoe vaak nicotine een bepaalde vaste plek heeft in je leven zeg maar

Ja, waar zijn mijn sigaretten?

Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op maandag 19 februari 2007 om 13:18:
liefde

Al wat is is al en Al wat is is liefde

En welkom Mark bij dit immer gezellige forum!!

Gisteren zat ik nog te denken om te posten dat je deze dag waarschijnlijk voor geen goud had willen missen, maar dat heb ik niet gedaan. Maar nu ben ik wel heel erg benieuwd of je hem had willen missen.

Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op maandag 19 februari 2007 om 22:36:
Morgen alweer dinsdag en weer dichterbij England

De zeespiegel stijgt toch juist?

Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op maandag 19 februari 2007 om 19:57:
oh ja!
Ik maak pas het traditiewelkom plaatje als Mark vaker gepost heeft ;p Is nu pas 1 keer B)

Voor hoeveel keer telt deze dan?

Waarschuw beheerder
donateur
:S

Zo dat zijn duidelijke antwoorden![img width=323 height=348 cacheid=0013fd680026fa4afbed1d731a01c72f2b]http://members.aol.com/navman/wiseguy.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
Tis vandaag Dinsdag, dat betekend nog 3 dagen aanwezig zijn op het werk:cheer:
donateur
[img width=284 height=338]http://www.blogadorn.com/graphics/goodmorning/morn00016.jpg[/img]

Lovely daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay

Ik voel dat Engeland alweer dichterbij komt shalalala lee shalalala la

En tering ik heb sochtends dus echt vreselijk zin in een sigaret falderie faldera
Maar doe het niet, niet, niet, niet en laten we maar hopen dat ik het niet zal blijven doen joehoe de hoehoe

Ik zit lekker te swingen op Control Freak van Armin van Buuren Sander van Doorn remix, aanradertje :yes:

[img width=402 height=302 cacheid=000d98670026fa605ff487581a01c73085]http://i48.photobucket.com/albums/f228/stayceeo/tuesday.gif[/img]

oh yeah.......

2 nite is the nite shalalalala

[img width=500 height=375 cacheid=000d986d0026fa6fbbbb2d331a01c73085]http://static.flickr.com/36/123352101_9a9b3e2f24.jpg[/img]
B)

Zo maar weer eens richting werk shalalalala HEY

Uitspraak van Flexy op dinsdag 20 februari 2007 om 05:22:
Ik zou denk ik in kliene blauwe vloetjes puur gaan draaien. Bijna alle amerikanen doen dat trouwens.

Hmmmmm, goeie

Is het heel moeilijk om in England aan blowsel te komen? Of is dit echt een test.

Drugs is overal te krijgen en ken er genoeg mensen, maar ik wil het niet perse gaan regelen, tis toch niet zo lekker als in NL en kan ook best drie dagen niet blowen

Iedereen is orgineel en gelukkig maar.

op die manier wel ja

Al wat is is al en Al wat is is liefde

Liefde is het hoogste goed

2e dus bij deze, het welkom in het forum plaatje dat ik zelf creatief heb bewerkstelligt B)

[img width=500 height=333]http://i16.tinypic.com/2ducn6q.jpg[/img]

Anyways, kattekinderen te eten geven, snel even mijn tanden poetsen en joehoe naar werk

Fijne dag iedereen!!! :lief:

Uitspraak van Never mind the Bollocks! op dinsdag 20 februari 2007 om 06:46:
Tis vandaag Dinsdag, dat betekend nog 3 dagen aanwezig zijn op het werk:cheer:

Same here

Take a chance.......
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

dat is een halve keer want je bent de plaatjes vergeten :jaja: ;P

Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op dinsdag 20 februari 2007 om 07:48:
2e dus bij deze, het welkom in het forum plaatje dat ik zelf creatief heb bewerkstelligt

zie hierboven :lol:

Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op dinsdag 20 februari 2007 om 07:48:
snel even mijn tanden poetsen en joehoe naar werk

ik moet snel tanden poetsen en dan snel naar de sportschool voor spinning [img width=425 height=300]http://www.rekordok.hu/elemek/bico/big/bici_9.jpg[/img]

ben echt moe :gaap: de laatste mensen gingen gisteren pas om 1 uur weg :S en toen ik thuis was had ik best honger (maar wil zo laat niet meer eten) en was ik over m'n slaap heendus kon niet in slaap komen....terwijl je het zo graag wil....is echt zo frustrerend

[img width=500 height=580]http://zetduivel.be/wp-content/themes/coffee_cup/postbeelden/banghead.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
ben weer thuis :cheer:

uur wezen spinnen, al m'n krachttrainingstoestellen gedaan en een kwartier abs-attack..........kijken of ik morgen nog kan lopen :lol:
donateur
Wat is dat spinnen nou eigenlijk?

Ik doe 20 minuten crosstrainer, 20 minuten loopband, 20 minuten fietsen en dan nog wat krachttraining toestellen af en natuurlijk elke dag de buikspieren
Waarschuw beheerder
spinnen is fietsen......interval training eigenlijk.....je wisselt racen af met klimmen (resp. weinig weerstand en op je zadel blijven zitten en snel trappen en hoge weerstand en uit je zadel komen)........best pittig, maar je voelt je zoooooo goed daarna :cheer:

ik doe op een normaal rondje 40 minuten loopband, 30 minuten crosstrainer, schouders (10 kilo), biceps (15 kilo), triceps (21 kilo), bovenrug (21 kilo), borst (21 kilo), benen (34 kilo), buik (ze hebben bij mijn sportschool een leuk bankje ervoor dus je eigen lijf + 5 kilo), hele rug (21 kilo), onderrug (77 kilo)......das 2 a 2,5 uur sporten bij elkaar :cheer:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bumblebee (L) op dinsdag 20 februari 2007 om 16:37:
ik doe op een normaal rondje 40 minuten loopband, 30 minuten crosstrainer, schouders (10 kilo), biceps (15 kilo), triceps (21 kilo), bovenrug (21 kilo), borst (21 kilo), benen (34 kilo), buik (ze hebben bij mijn sportschool een leuk bankje ervoor dus je eigen lijf + 5 kilo), hele rug (21 kilo), onderrug (77 kilo)......das 2 a 2,5 uur sporten bij elkaar

[img width=198 height=390]http://supermanica.info/wiki/images/1/12/Superwoman.jpg[/img] b)

honey, I,m home!!! allready :P

:cheer:
donateur
Uitspraak van Bumblebee (L) op dinsdag 20 februari 2007 om 16:37:
spinnen is fietsen......interval training eigenlijk.....je wisselt racen af met klimmen (resp. weinig weerstand en op je zadel blijven zitten en snel trappen en hoge weerstand en uit je zadel komen)........best pittig, maar je voelt je zoooooo goed daarna

ik doe op een normaal rondje 40 minuten loopband, 30 minuten crosstrainer, schouders (10 kilo), biceps (15 kilo), triceps (21 kilo), bovenrug (21 kilo), borst (21 kilo), benen (34 kilo), buik (ze hebben bij mijn sportschool een leuk bankje ervoor dus je eigen lijf + 5 kilo), hele rug (21 kilo), onderrug (77 kilo)......das 2 a 2,5 uur sporten bij elkaar

Zo, dat is me nogal wat en even een heel ander vraagje, doe jij die krachttraining dan ook elke dag het hele rondje?

(edit
Doe je niet die ene voor je benen en billen zeg maar ook?
Die doe ik dan en ben begonnen met 70 kilo :cheer:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 februari 2007 om 16:40:
honey, I,m home!!! allready

Teehee Ben wat relaxed he!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 februari 2007 om 16:40:
honey, I,m home!!! allready

nice :cheer:

met die spierballen valt het wel mee hoor :bloos: ik doe dat rondje 1x in de week, dan 1x in de week bodypump en 2x (als het even kan) spinnen......en heb toen ik bij jess en eric zat de eerste week niet gesport vanwege m'n au op m'n knie en de tweede week ben ik niet geweest omdat je dan zo lang mogelijk van de katten en het huisje wil genieten en dan ga je niet 4 uur weg :nee:

nadeel met mij is als ik niet sport let ik totaal niet op wat ik eet :bloos: en eet dus alles wat ik lekker vind, de laatste week was dat pudding (kilo's pudding opgegeten hoor.....die flikkers van de albert hein hadden de pudding in de bonus gedaan.........allemaal hun schuld dus :[ )
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op dinsdag 20 februari 2007 om 16:44:
Doe je niet die ene voor je benen en billen zeg maar ook?

welke ene? ik zit meestal op de "horizontal leg press", en dan lukt 70 me echt niet hoor :nee:

billen train ik alleen secundair (hoeven niet groter te worden :lol: ), maar ga wel binnenkort weer powerplaten (donderdag de intro-afspraak) en dat is echt zoooo goed tegen cellulitis :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bumblebee (L) op dinsdag 20 februari 2007 om 16:49:
maar ga wel binnenkort weer powerplaten (donderdag de intro-afspraak) en dat is echt zoooo goed tegen cellulitis

Ga denk ik maar powerplaten met m'n hoofd! Weg cellulitus! En wordt er natuurlijk knapper op! :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 februari 2007 om 17:13:
Ga denk ik maar powerplaten met m'n hoofd! Weg cellulitus!

je hebt geen cellulitis op je hoofd hoor :nee: gekkie :lol:

Waarschuw beheerder
donateur
Hier ben ik net terug van vakantie! [img width=250 height=221 cacheid=000d992b0026fc691fdcfec51a01c761b3]http://www.nights.ro/images/dj/photos+/carl.cox.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
:O wat ben je aangekomen..........ach ja...op vakantie let je nooit op je voer :nee: bij ver weg landen is het meestal ook niet te vreten dus zit je de hele vakantie bij de MacDonalds :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Niet over het aankomen maar dat je dan ook zo C. Cox´s hoofd dansje gaat nadoen b-)

Waarschuw beheerder
donateur
b)
Waarschuw beheerder
ik let weer op andere dingen ;P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bumblebee (L) op dinsdag 20 februari 2007 om 17:27:
je hebt geen cellulitis op je hoofd hoor

Niet???????? Damn, dan zijn het toch rimpels!! :X
donateur
Uitspraak van Bumblebee (L) op dinsdag 20 februari 2007 om 16:46:
met die spierballen valt het wel mee hoor ik doe dat rondje 1x in de week

Dan is het goed, mag namelijk dus echt niet elke dag alle oefeningen voor krachttrainen :)

Uitspraak van Bumblebee (L) op dinsdag 20 februari 2007 om 16:46:
nadeel met mij is als ik niet sport let ik totaal niet op wat ik eet en eet dus alles wat ik lekker vind, de laatste week was dat pudding (kilo's pudding opgegeten hoor.....die flikkers van de albert hein hadden de pudding in de bonus gedaan.........allemaal hun schuld dus )

he?
Dus als je wel sport let je er wel op?

Beetje vreemd, maar ja misschien heb ik wel makkelijk praten ook, bedoel als ik mezelf te dik vind (maar ja dat is meestal alleen mijn perceptie geloof ik :roflol: ) eet ik echt bijna niets meer
Ben sowieso vreselijk gek op salade en snoep ook bijna niets en drink nu dus ook bijna niet :)
Maar ja ik ben sowieso niet zo super aan het eten vanwege mijn papa ook :(

Ben ook zo blij dat mijn conditie best goed ook is ha ha niet verwacht :D:D

Uitspraak van Bumblebee (L) op dinsdag 20 februari 2007 om 16:49:
ik zit meestal op de "horizontal leg press", en dan lukt 70 me echt niet hoor

Ja, die bedoel ik, ik zat gelijk al op 70 :$:$
Waarschuw beheerder
donateur
Carl Cox dansmoves b-)

laatste aanpassing door een beheerder