43342x bekeken
donateur
Carl Cox dansmoves
Yeah!!!!! That's right! Ben ze al aan het oefenen voor de Streetrave!
laatste aanpassing
anders type ik ff vaags Nederlands
Ik begreep precies wat je bedoelde en meteen
Hmmmm, dan ben ik vast ook vaag
donateur
Ik ben moe!
Ik begreep precies wat je bedoelde en meteen
zal waarschijnlijk een teken zijn geweest dat ik naar bed moest.
moet ook enigszins fit zijn voor the UK,.......
Ach, er zijn mensen die gewoon in slaap vallen op het balkon van de Academy
knip en plak
(whahahahahahah die video whahahahah)
ff karaoke hoor zo op de vroege morgen
Zelfde liedje alleen zonder tekst dan, die mogen jullie doen
I've got nothing to say but it's okay
YEAH!
Hmmmmm, eerste keer btw dat ik niet zo een vreselijke zin in een sigaretje heb sochtends
Progress
We naderen het weekend alweder met rasse schreden ja ja ja ja ja tegen het leeeeeeeeeeeeeeven
![[img width=162 height=160]http://nbb-kv.boekbalie.nl/images/B/496871/496871.jpg[/img]](http://nbb-kv.boekbalie.nl/images/B/496871/496871.jpg)
En dan ben ik even Noddy dan zeg maar
Ik gaat me even bedenken wat ik ga aantrekken vandaag shalalala lee shalalalala LA!
Zo shoobedoo, nog ff lekker kopje koffie drinken en daarna langzamerhand maar eens richting mijn werk gaan la la la la
Nog twee daagjes werken en vrijdag lekker vrij
Alhoewel ik natuurlijk van alles moet regelen op de vrijdag nog, spullen inpakken
weten jullie wie btw ook erg leuk zijn om naar hun muziek te luisteren? The white stripes, ik vin dhet wel een aanrader, veel grappige muziek ook en ik wil de cd van Mika ook gaan halen
Hihi, mijn horloge is geflipt
Coole schoenen, al denk ik wel dat het moeilijk zal lopen:
Anyways
Have great
![[img width=446 height=689]http://www.miaminights.com/wp-content/uploads/2006/09/snatch.jpg[/img]](http://www.miaminights.com/wp-content/uploads/2006/09/snatch.jpg)
laatste aanpassing door een beheerder
Oh Mark is dat op een DDOD? En zo ja, welke?
Hihi en het mag nog allemaal ook
Ben zelf 1 keer echt 5 minuutjes even in slaap gevallen op de tribune oh ja en vorig jaar ook aan het einde in de main onder Mark EG
Ach, er zijn mensen die gewoon in slaap vallen op het balkon van de Academy
Hihi en het mag nog allemaal ook
Ben zelf 1 keer echt 5 minuutjes even in slaap gevallen op de tribune oh ja en vorig jaar ook aan het einde in de main onder Mark EG
Mhhhh de eerste nacht zit er eindelijk op. Ik verkeerde eigenlijk de gehele nacht in een soort megadip. Het was vechten om de oogjes open te houden, maar ik heb het overleefd en nog maar anderhalve nacht te gaan. Nu maar hopen dat er morgen iets meer te doen is.
Ja en ik vind het een heel moeilijk onderwerp die plaatjes. Zeker nu ik mn scannertje aan mn zuster heb uitgeleend. Misschien moet ik hem toch maar weer eens ophalen.
Zodoende ben ik in het knip en plak circuit terrecht gekomen. Ik heb eerst maar eens mijn allom oude hobby op paint uitgevoerd met het volgende resultaat.
![[img width=634 height=485]http://i30.photobucket.com/albums/c301/metablen/dank1.jpg[/img]](http://i30.photobucket.com/albums/c301/metablen/dank1.jpg)
Daarna heb ik op seniorenweb wat handige programma`s gedownload voor beginnende foto bewerkers. Om vervolgens te verdwalen in deze simpel te bedienen programma`s. Al die knopjes en tooltjes. En allemaal in de Engelse taal en die komt niet zo hard aan als de Nederlandse taal in my brains.
Tijdens deze dwaaltocht vergat ik natuurlijk volledig het doel van de dwaaltocht. Daar kwam ik om half tien achter en toen heb ik nog snel met het oude vertrouwde PAINT deze dankbetuiging voor mijn warm welkom in elkaar geflanst. En het is gelukt net voor tienen heb ik hem op de post gedaan.
Gelukkig had ik al wat ervaring uit een grijs verleden met het Microsoft progje. En was ik toch nog op tijd op mijn werk
![[img width=371 height=828]http://i30.photobucket.com/albums/c301/metablen/PLAAT5.jpg[/img]](http://i30.photobucket.com/albums/c301/metablen/PLAAT5.jpg)
Ja het is op een DDOD en wel de zondag editie. De foto is gemaakt in de laatste minuten van het feest toen de vrouwelijke DJ bejubeld werd. Echter ben ik haar naam eventjes helemaal kwijt.
Wel heb ik op de bewerkte foto enige details gevonden die me zweverig verasste.
![[img width=640 height=480]http://i30.photobucket.com/albums/c301/metablen/6.jpg[/img]](http://i30.photobucket.com/albums/c301/metablen/6.jpg)
Ik wens jullie allen een heerlijke dag. Ik ga lekker mn bedje opzoeken.
![[img width=640 height=480]http://i30.photobucket.com/albums/c301/metablen/DSCF0022.jpg[/img]](http://i30.photobucket.com/albums/c301/metablen/DSCF0022.jpg)
En maar hopen dat deze mannen niet al te fanatiek gaan werken vandaag.
dat is een halve keer want je bent de plaatjes vergeten![]()
Ja en ik vind het een heel moeilijk onderwerp die plaatjes. Zeker nu ik mn scannertje aan mn zuster heb uitgeleend. Misschien moet ik hem toch maar weer eens ophalen.
knip en plak
Zodoende ben ik in het knip en plak circuit terrecht gekomen. Ik heb eerst maar eens mijn allom oude hobby op paint uitgevoerd met het volgende resultaat.
![[img width=634 height=485]http://i30.photobucket.com/albums/c301/metablen/dank1.jpg[/img]](http://i30.photobucket.com/albums/c301/metablen/dank1.jpg)
Daarna heb ik op seniorenweb wat handige programma`s gedownload voor beginnende foto bewerkers. Om vervolgens te verdwalen in deze simpel te bedienen programma`s. Al die knopjes en tooltjes. En allemaal in de Engelse taal en die komt niet zo hard aan als de Nederlandse taal in my brains.
Tijdens deze dwaaltocht vergat ik natuurlijk volledig het doel van de dwaaltocht. Daar kwam ik om half tien achter en toen heb ik nog snel met het oude vertrouwde PAINT deze dankbetuiging voor mijn warm welkom in elkaar geflanst. En het is gelukt net voor tienen heb ik hem op de post gedaan.
Gelukkig had ik al wat ervaring uit een grijs verleden met het Microsoft progje. En was ik toch nog op tijd op mijn werk
![[img width=371 height=828]http://i30.photobucket.com/albums/c301/metablen/PLAAT5.jpg[/img]](http://i30.photobucket.com/albums/c301/metablen/PLAAT5.jpg)
Oh Mark is dat op een DDOD? En zo ja, welke?
Ja het is op een DDOD en wel de zondag editie. De foto is gemaakt in de laatste minuten van het feest toen de vrouwelijke DJ bejubeld werd. Echter ben ik haar naam eventjes helemaal kwijt.
![[img width=640 height=480]http://i30.photobucket.com/albums/c301/metablen/6.jpg[/img]](http://i30.photobucket.com/albums/c301/metablen/6.jpg)
![[img width=640 height=480]http://i30.photobucket.com/albums/c301/metablen/DSCF0022.jpg[/img]](http://i30.photobucket.com/albums/c301/metablen/DSCF0022.jpg)
Peeps alsjeblieft teken deze petitie ook!
Onderwerp: Dolfijnen slachting Doe er wat aan!
Beste doedijkers, dierenliefhebbers en weldenkende mensen,
Onderstaande beelden uit Japan zijn walgelijk en roepen echt om actie. Zeker de mensen die ooit met dolfijnen gezwommen of gedoken hebben moeten dit verschrikkelijke beelden vinden. Maar ieder weldenkend mens kan bedenken dat deze massa slachtpartij een halt toegeroepen moet worden. Dat kan alleen met actie van de rest van de wereld.
Willen jullie alsjeblieft deze petitie tekenen?
Bekijk de walgelijke video op:
www.glumbert.com/media/dolphin
En teken daarna de petitie op onderstaande link:
www.petitiononline.com/golfinho
Bedankt!
Zou het videootje alleen kijken als je echt een hele sterke maag hebt.......
Onderwerp: Dolfijnen slachting Doe er wat aan!
Beste doedijkers, dierenliefhebbers en weldenkende mensen,
Onderstaande beelden uit Japan zijn walgelijk en roepen echt om actie. Zeker de mensen die ooit met dolfijnen gezwommen of gedoken hebben moeten dit verschrikkelijke beelden vinden. Maar ieder weldenkend mens kan bedenken dat deze massa slachtpartij een halt toegeroepen moet worden. Dat kan alleen met actie van de rest van de wereld.
Willen jullie alsjeblieft deze petitie tekenen?
Bekijk de walgelijke video op:
www.glumbert.com/media/dolphin
En teken daarna de petitie op onderstaande link:
www.petitiononline.com/golfinho
Bedankt!
Zou het videootje alleen kijken als je echt een hele sterke maag hebt.......
Mhhhh de eerste nacht zit er eindelijk op. Ik verkeerde eigenlijk de gehele nacht in een soort megadip. Het was vechten om de oogjes open te houden, maar ik heb het overleefd en nog maar anderhalve nacht te gaan. Nu maar hopen dat er morgen iets meer te doen is.
Wat voor werk doe je?
Google images
Maar moet zeggen dat ik Daaanig onder de indruk ben van je wizzkid plak en knip resultaten
Ja ehm hoe heet dat mens nou ook alweer?
*Twilight Zone muziekje*
Harddance is idd wel heilig, dus op zich zou het niet zo heel vreemd zijn als deze elementen zo tevoorschijn kwamen op het moment dat de foto naar een andere werkelijkheid getild werd
*kijkt ernstig doch intelligent voor zich uit*
Slaap lekker en Sweet Dreams
Hoopt met je mee
Ja, die bedoel ik, ik zat gelijk al op 70
wow
je moet wel een beetje proberen beter te gaan eten als ik het zo hoor.......anders stort je straks nog helemaal in
het valt reuze mee met de spierpijn gelukkig, alleen m'n tricep maar die vioel te verwachten
wow ....maar jij fietst ook elke dag lange afstanden dus jouw beentjes zijn wat sterker dan de mijne op welke stand zet je hem dan en hoeveel herhalingen doe je?
Denk wel dat het door het fietsen ook komt ja en ik hou ook van veel wandelen etc etc
En van bovenop zitten, dat helpt ook wel denk ik
Ik weet niet wat je bedoelt met welke stand, maar doe hem dus op de 70 kilo en dan 5 x 10 herhalingen met pauzes ertussen
je moet wel een beetje proberen beter te gaan eten als ik het zo hoor.......anders stort je straks nog helemaal in
Probeer het wel hoor, vanavond weer lekker aan de salade en dan gooi ik er ook extra veel dingetjes oko in, zodat het tenminste nog iets is
En ontbijt ook keurig met een crackertje met pindakaas en een Hero Fruitdrink en als ik werk lunch ik ook netjes met drie boterhammetjes ongeveer
Ben gewoon atm even niet zoals ik normaal zou zijn en geen idee hoe lang dat nog zal duren, gelukkig zijn er ook leuke dingen die een beetje tegenwicht bieden zoals aankomende weekend
het valt reuze mee met de spierpijn gelukkig, alleen m'n tricep maar die vioel te verwachten
Gelukkig, vandaag ook weer? Of neem je een dagje rust?
Ik weet niet wat je bedoelt met welke stand, maar doe hem dus op de 70 kilo en dan 5 x 10 herhalingen met pauzes ertussen
je kan die stoel dichterbij of verderweg doen van het voetbord.....ik zet hem altijd op nummer 2, dan zit je er heel dichtbij en ga je door je nulpunt heen om te kunnen bewegen en dan doe ik 3x15 herhalingen met pauze na elke 15 zeg maar! wil hem ook niet te zwaar zetten, heb 4 jaar paardgereden en toen kreeg ik ontzettend dikke gespierde bovenbenen (zet heel snel massa aan in m'n benen) en dat hoef ik niet terug te hebben
Gelukkig, vandaag ook weer? Of neem je een dagje rust?
vandaag shoppen met jessica en debora voor de HDA
Probeer het wel hoor,
gelukkig maar! als je maar wel inderdaad zoveel mogelijk voedingsstoffen binnen krijgt en koolhydraten enzo
laatste aanpassing
je kan die stoel dichterbij of verderweg doen van het voetbord.....ik zet hem altijd op nummer 2, dan zit je er heel dichtbij en ga je door je nulpunt heen om te kunnen bewegen en dan doe ik 3x15 herhalingen met pauze na elke 15 zeg maar! wil hem ook niet te zwaar zetten, heb 4 jaar paardgereden en toen kreeg ik ontzettend dikke gespierde bovenbenen (zet heel snel massa aan in m'n benen) en dat hoef ik niet terug te hebben
Volgens mij zat ik ook behoorlijk dichtbij, dat je als het ware een beetje dubbelgevouwen op dat ding zit als je niet bezig bent
Heb ook paardgereden vroeger, van mijn 9e tot en met mijn 15e ofzo, nu al heel lang niet gedaan, maar nooit echt gemerkt dat ik daar iets mee trainde als ik eerlijk ben
vandaag shoppen met jessica en debora voor de HDA
Gezellig!! Ik ga denk ik niet iets nieuws kopen, ff geen geld voor atm, maar heb nog zat wat ik aan kan doen denk ik zomaar
Misschien doe ik wel Jesse's petticoat aan
gelukkig maar! als je maar wel inderdaad zoveel mogelijk voedingsstoffen binnen krijgt en koolhydraten enzo
*hoopt dat dat dan in bruin brood en eventueel witte rijst en pasta dingen zit
OH!!
Heb jullie nog geeneens verteld dat mijn test mbt baarmoederhalskanker helemaal goed was, echt een opluchting, merkte pas dat ik die uitslag kreeg hoe erg ik ermee in mijn maag had gezeten (of moet ik zeggen in mijn baarmoeder in dit geval?)
Volgens mij zat ik ook behoorlijk dichtbij, dat je als het ware een beetje dubbelgevouwen op dat ding zit als je niet bezig bent
maar nooit echt gemerkt dat ik daar iets mee trainde als ik eerlijk ben
ik kreeg echt hele dikke bomen als benen......was niet echt mooi vond ik
Gezellig!!
*hoopt dat dat dan in bruin brood en eventueel witte rijst en pasta dingen zit *
bruinbrood is goed maar volkorenbrood is beter, witte rijst zit niet zoveel in kan je beter zilvervliesrijst nemen, pasta barst van de koolhydraten!
Heb jullie nog geeneens verteld dat mijn test mbt baarmoederhalskanker helemaal goed was, echt een opluchting, merkte pas dat ik die uitslag kreeg hoe erg ik ermee in mijn maag had gezeten (of moet ik zeggen in mijn baarmoeder in dit geval?)
vorig jaar ook aan het einde in de main onder Mark EG
toch waardeloze platenkeus, dus zo gek vind ik dat niet.
mmm, ik gok op Nicky S? ik kan er ook naast zitten wat ik eigenlijk ook vaak doe, de boot missen.
Boete voor bordje-niet-leeg
Uitgegeven: 21 februari 2007 08:19
Laatst gewijzigd: 21 februari 2007 08:19
HONGKONG - Bezoekers van de horeca in Hongkong die hun bordje niet leegeten, moeten rekening houden met een boete oplopend tot 20 Hongkong-dollar (1,95 euro). Dit meldde de Chinese krant South China Morning Post woensdag.
In Hongkong gooit de horeca tot nu toe dagelijks 700 ton voedsel weg.
Uitgegeven: 21 februari 2007 08:19
Laatst gewijzigd: 21 februari 2007 08:19
HONGKONG - Bezoekers van de horeca in Hongkong die hun bordje niet leegeten, moeten rekening houden met een boete oplopend tot 20 Hongkong-dollar (1,95 euro). Dit meldde de Chinese krant South China Morning Post woensdag.
In Hongkong gooit de horeca tot nu toe dagelijks 700 ton voedsel weg.
precies
Okay, dus dat is dan standje 2?
ik kreeg echt hele dikke bomen als benen......was niet echt mooi vond ik hoef het ook niet echt terug dus
Hmmmm, ga daar dan wel ff opletten met dat trainen in ieder geval, wat ik wel lekker vind en erg fijn is dat ik practisch geen vet meer heb op mijn dijen, tis echt een en al spier gewoon, ben er echt superblij mee
ook superveel zin in
bruinbrood is goed maar volkorenbrood is beter, witte rijst zit niet zoveel in kan je beter zilvervliesrijst nemen, pasta barst van de koolhydraten!
Zeg het niet goed ook, eet meestal sowieso altijd al meergranenbrood en dat soort dingen, vind ik het lekkerste dus komt mooi uit dan
Ik weet niet of zilvervliesrijst anders smaakt dan gewone witte rijst eigenlijk? Witte rijst vind ik superlekker en pasta eet ik ook vrij geregeld (ook erg lekker om door een salade te tieven sowieso)
goed nieuws
Heel stom, maar dacht omdat mijn vader en Essies vader en ook nog meer mensen om me heen kanker hadden gekregen dat ik het vast ook wel zou hebben ofzo
toch waardeloze platenkeus, dus zo gek vind ik dat niet.
hihihihi, maar dan nog, was denk ik wel het hardst bij wijze van en ik zat heerlijk te dutten
mmm, ik gok op Nicky S? ik kan er ook naast zitten wat ik eigenlijk ook vaak doe, de boot missen.
Moet btw wel zeggen dat als die domme collega van mij zo achterlijk heeft gedaan ze wel mijn kont kust de week erna 
Das ook wel lachen aan de ene kant
Ze doet alles voor me en gaat van alles meenemen voor me ook

Ja, je moet Daaan nou eenmaal ook niet lopen focken, dat loopt op den duur namelijk niet goed af
hihihihihihihi
Das ook wel lachen aan de ene kant
Ze doet alles voor me en gaat van alles meenemen voor me ook
Ja, je moet Daaan nou eenmaal ook niet lopen focken, dat loopt op den duur namelijk niet goed af
hihihihihihihi
weg is weg en Sla is gewoon sla!
nit zeuren!
*wacht met geduld op een mailtje met daarin het juiste email van de persoon die ik nodige hebt*
en in die tussentyd! BOLLOCKS! BOLLOCKS! BOLLOCKS! BOLLOCKS! BOLLOCKS! BOLLOCKS! BOLLOCKS! BOLLOCKS! BOLLOCKS! BOLLOCKS! BOLLOCKS! BOLLOCKS! BOLLOCKS! BOLLOCKS! BOLLOCKS! BOLLOCKS!
zo dat is er voor nu der wel ff uit.
nit zeuren!
*wacht met geduld op een mailtje met daarin het juiste email van de persoon die ik nodige hebt*
en in die tussentyd! BOLLOCKS! BOLLOCKS! BOLLOCKS! BOLLOCKS! BOLLOCKS! BOLLOCKS! BOLLOCKS! BOLLOCKS! BOLLOCKS! BOLLOCKS! BOLLOCKS! BOLLOCKS! BOLLOCKS! BOLLOCKS! BOLLOCKS! BOLLOCKS!
zo dat is er voor nu der wel ff uit.
nit zeuren!
Ik zeur nooit
Dat is alleen voor wijven
ken der andere°s dus wel genoeg wijven in een soort van mannelijk vorm. je weet wel van die mannen met een verkeerd frontje. ik zal geen namen noemen( echt niet!)
vind mannen ook 9 vd 10 x veel meer zeiken, maar ja
Heerlijk zeg cup a soupje en krantje erbij, wat een luizebaan heb ik soms zeg, lekker betaald krantje doorlezen
tja, ik zeur ook af en toe weleens maar zoals de D. Lame ooit eens zei:
Als je met een ernstig probleem geconfeerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut om u op te winden.
En hij heeft gewoon helemaal gelijk
dus by my geen stres 
Als je met een ernstig probleem geconfeerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut om u op te winden.
En hij heeft gewoon helemaal gelijk
Ben ik het ook helemaal mee eens. heb die toen ook in mijn weblog neergezet dat je hem al een keertje eerder postte 
Net zoals mensen die lopen te zeuren over het weer, as if dat iets zal helpen, maakt mij geen fuck uit wat voor weer het verder is, kan er toch niets aan veranderen

Het is gewoon alweer bijna 4 uur, die dagen gaan echt ZO SNEL

Net zoals mensen die lopen te zeuren over het weer, as if dat iets zal helpen, maakt mij geen fuck uit wat voor weer het verder is, kan er toch niets aan veranderen
Het is gewoon alweer bijna 4 uur, die dagen gaan echt ZO SNEL
de mensen die zeuren over het weer, die zitten toch het mederdeel van de dag van binnen
jaaaaaaaaaaaaa precies!! en jou hoor ik bijna nooit eigenlijk, tenminste niet zo op een zeikerige manier, heb je geloof ik een keer over een regenpak dat lekte gehoord en toen met die sneeuw dat je midden in de nacht op pad moest, maar dat was meer vanwege het midden in de nacht dan de sneeuw dan eigenlijk
dus ik heb best wel een goeie weerstand en niet zoals je onzine moet moet gelozen op de tv
Beter alleen maar toch? Hou je hetr sowieso langer vol dan anderen, net zoals snap jij nou dat mensen met een muts of een sjaal hebben rondgelopen afgelopen maanden?
Ik dus echt niet, het is geeneens echt koud geweest
Heb geloof ik maar een keertje mijn handschoenen aangehad op de fiets en ik moet toch 12.6 km heen en terug
Misschien heb ik door het fietsen ook wel een betere weerstand dan de gemiddelde persoon
Maar moet zeggen, dat ik sowieso al vind dat mensen al snel klagen en zichzelf ziek noemen als het bij wijze van een verkoudheidje is ofzo
Joehoe de hoehoe nog drie kwartiertjes maar
Straks even lekker wat lekkere dingetjes bij de Dirk halen, even bij de coffeeshop langs onderweg naar huis en dan thuis lekker aan de slag voor van alles en nog wat lalalalala

![[img width=555 height=366]http://www.boomercafe.com/London-fog.jpg[/img]](http://www.boomercafe.com/London-fog.jpg)
![[img width=255 height=400]http://blogster.com/host/images/27771692408.jpeg[/img]](http://blogster.com/host/images/27771692408.jpeg)