zegt me niks heeft ze de Mol of van de ende geneukt?
Dat durf ik niet te zeggen
Zit te denken waar ze nou eigenlijk van bekend was, volgens mij met iets soft erotisch ofzo, maar weet niet zeker
Ze heeft wel zo een eigen sexlijn tegenwoordig geloof ik
En schildert ook
Jij zegt het of beter gezegd post het hihihihihihi
WAHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO Tuesday is beaten WAHOOOOOOOOOOO
Lekker eten bij paps en mams EN vanavond lekker draaien als ik thuis kom en dan nog ff aan de slag lalalalala shoobedoo wap waaaaaaaaa
Oh en vanaaf ook ff sportschool bellen
Echt zin om weer te gaan fitnessen en cardiotraining te gaan doen
Zal wel door die 25.2 kilometer fietsen komen die ik elke dag ook doe
En vandaag ook wederom alleen een sigaretje in de pauze gerookt op het werk
I feel good lalalalalala joehoe
donateur
Aloha
Dag ging razendsnel voorbij!
En ben nu echt officieel in dienst bij J van de Put Fresh Cargo Handling!
Maar begin er pas de 19e
Ik zeg, ff knuffelen en een biertje drinken!
Heerlijk paella gegeten met Eric en Jess en gedag gezegd omdat we ze niet meer zien voor ze op vakantie gaan!
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 januari 2007 om 18:57:
Denken ze vast dat we alletwee buitenlanders zijn, zullen we dan het hele concert in een zelfverzonnen taal gaan praten als iemand wat vraagt of zegt en heel slecht Engels praten als we drinken bestellen Toe bier plies
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 januari 2007 om 22:56:
*doet een dansje en vieieieieiert feeeeeeeeeeeeest*
yeah yeah yeah yeah yeah yeah yeah yeah
En joepie ik was wel een kwartiertje eerder wakker dan gisteren en eergisteren
Vandaag lekker chill alleen op kantoor
heb het zowaar ook ietsje rustiger atm dus ben ook de harde schijf helemaal opnieuw en logisch aan het indelen en de tig dubbele dingen eruit te halen, ga ik mooi mee verder vandaag en ach eigenlijk is er altijd wel iets te doen
Ik word gewoon het persberichten-kanon-expert genoemd op mijn werk
Echt superleuk, moet een heel belangrijk persbericht gaan schrijven dat als het goed is morgen naar alle kranten gaat
Hihi, dat zal wel een beetje helpen, dat dan wel, maar verder is een persbericht voor een krant schrijven echt een wereld van verschil met de reguliere persberichten van DDOD
Ik gaat wel mijn ervaring die ik nu heb opgedaan proberen om Dawn of Dance meer in de kranten te krijgen
Wil ik me van het weekend eens overbuigen
Zit me nou net te bedenken (persbericht is alweer klaar ) hoe vaag het eigenlijk is op PF dat met die waarderingen voor DJ's bedoel, het slaat toch eigenlijk nergens op dat als je iemand in je favo lijst hebt staan (wat moet, anders kan je geen waardering geven) je degeen dan bijvoorbeeld een waardeloos/slecht of ok geeft?
Bedoel ik heb alleen maar DJs in mijn lijst die ik minimaal goed vind, anders zet ik ze echt niet in mijn lijst
Maar ja kan aan mij liggen natuurlijk ook
donateur
Dirk van de Broek, the place to meet!!!
Of niet cara mia
Greetings kanjers!!
Wij vliegen morgen naar Goa, ik ga jullie allemaal missen en zal veel aan jullie denken!!! Maar we zijn ook zo weer terug en dan gaan we lekker feesten in Londen bij HardDance Awards!
Tot die tijd zijn we hier ergens..... en liggen we op het strand, ondernemen we culturele uitstapjes en genieten we van onze vakantie.
Jess en Eric.
We gaan jullie missen!!!!
En Fabi en Rick zijn schatten voor het overnemen van de zorg van onze drie belhamels!!! Jullie zullen nog wat meemaken met die stouterikken...
straks m'n spullen inpakken en dan naar die drie schatjes toe!!!
ben dus gisteren met m'n fiets keihard gevallen op m'n knie toch even langs het ziekenhuis geweest (het is namelijk die knie waar ik altijd last van heb), mooi drukverband gekregen........maar toch is m'n hele been opgezwollen en m'n voet en lopen is echt moeilijk
nou daar zit ik dan wel heel raar hoor om hier te zitten zonder eric en jessica erbij, maar gelukkig weten joost lizzie en jj wie ik ben en zijn ze niet bang
Als je een grote tijger in een kooi hebt, dat ze dan wel durven om er met een stokje in te prikken, want die tijger kan toch niet bij ze komen en tja dan durven ze wel hihihihihihi
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 februari 2007 om 19:03: