werd je wakker met dit liedje?
Was het maar zo'n feest
Madre, heb echt een vette nachtmerrie gehad toenet

Had halve paniekaanval toenet
Ik zal wat ervoor gebeurde wel privé vertellen een keer, maar het eindigde ermee dat, ik was ergens op een verjaardag met mijn ouders, opzich al vaag, maar goed, en het was in een gigantisch huis dat wel wat leek op het huis van mijn oma vroeger, maar het was het niet want het was en veel groter en het was hier in de Van Woustraat, maar dan meer richting de A. Cuyp
Uiteindelijk stond ik dus beneden, buiten, de zon scheen, het was zomer, maar het was wel vandaag en ik was van alles kwijt geraakt, inclusief mijn telefoon, maar omdat er heel vele tijd was verstreken wilde ik weten hoe laat het was
Was het dus 21:52
Wat dus betekende dta ik vet te laat was voor mijn afspraak met Ben en Déa van vanaaf, die om 8 uur komen en ik vond mijn mobiel op zo een grijs kastje buiten (er was een soort van terras dus er zaten wel allemaal mensen, vandaar dat ie er nog lag) maar hij was uit en ik wist mijn pincode niet meer dus kreeg hem niet aan om even te bellen met Ben en Déa en toen vlak daarna eigenlijk schrok ik dus echt wakker....
Pffffff en wat ik daarvoor droomde, madness

, als dit nog 5 jaar doorgaat word ik echt stapelgek hoor
Anyways ik ben hier, het is 11:05 en ik ga even rustig mijn koffie opdrinken, want voel me echt heel erg vaag