voor jullie geen klassieker
voor ons geen topper
wie die wedstrijd ook wint als een van de spitsen scoort voelen jullie je dan niet ziek aangezien ze allebei van ajax komen
voel jij je nu niet ziek dat jij je grote NEUS in dit forum steekt
Als er niet gescoord wordt tegen jullie
Uitspraak van no-exxess op zondag 10 september 2006 om 17:57:
jullie
is jodenvolk
feyenoord wint gewoon!
PSV-Feyenoord
2
-1
7-1 denk ik
en al worden wij geen kampioen als we maar 2x winnen van die boeren en van die neuzen
Feyenoord speelt zovaak goed in Aidshoven
Feyenoord speelt zovaak goed
onze griekse god....
Maar wel altijd 1 van de 2 topclubs zijn, en Klassiekers spelen!
zeker
Hé stakker, bekijk ff de onderlinge resultaten van de laatste jaren
bekijk ff de onderlinge resultaten en neem daar de kampioenschappen van de laatste jaren bij
Hé stakker, bekijk ff de onderlinge resultaten van de laatste jaren
en al worden wij geen kampioen als we maar 2x winnen van die boeren en van die neuzen
Toetoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet
BOEEMMMM
Hou je kop joh
Pahlplatz (
ja joh
mijn foto heeft iedereen. lul niet zo slap. boertje
wat wil je op dit tijdstip. neusje. verwacht je nog eenigzins wijze woorden dan haha. vieren ze in a'dam ook al carnaval tegenwoordig? das weer nieuw voor mij. het zal allemaal wel. jij bent het gekst.
psv boiis los gaan op gerard joling das pas gek!!
gekke boi!!
when we're good no one remembers. when we're bad no one forgets whahah
mooie tekst he. kan jij daar uit ophalen dat ik beweer dat ik/wij de gekste zijn. denk zelfs dat die tekst miss nog wel op jullie van toepassing kan zijn. tis maar hoe je het opvat.
wat u
spijkert, hij stompt je je eigen stad door, fransje bauerboi
spijkert, hij stompt je je eigen stad door, fransje bauerboi
pb
0-3
gelukkig zijn ze in rotterdam het gevoel voor humor nog niet kwijt
0-3
0 - 1 onverdiend winnen is eigenlijk veel leuker
krant gelezen?
0 - 1 onverdiend winnen is eigenlijk veel leuker
wat raar nog geen reacties uit de
020 hoek hoe kan dat nou...
Eerst keurde de arbiter in de 88ste minuut een doelpunt van Jonathan De Guzman af vanwege een vermeende overtreding op Gomes. De doelman bleek echter over de voeten van ploeggenoot Carlos Salcido te zijn gestruikeld. En een minuut later weigerde Vink een strafschop toe te kennen nadat Alex opzichtig aan de arm van Ali Boussaboun was gaan hangen.
2-1
De eerst volgende keer dat ik hem zie maak ik hem dood, die smerige tyfus neus
Had 8-0 kunnen zijn dus zeuren over die afgekeurde goal is niet echt terecht.
Eerst keurde de arbiter in de 88ste minuut een doelpunt van Jonathan De Guzman af vanwege een vermeende overtreding op Gomes. De doelman bleek echter over de voeten van ploeggenoot Carlos Salcido te zijn gestruikeld. En een minuut later weigerde Vink een strafschop toe te kennen nadat Alex opzichtig aan de arm van Ali Boussaboun was gaan hangen.
beetje jammer die scheidsrechter
stoer
PSV
het meest suffe publiek van Nederland
PSV
Uitspraak van Aspa op zondag 17 september 2006 om 18:33:
het meest suffe publiek van Nederland
die gast houd alex langer vast man
en vink floot voor kolkka tijdens die afgekeurde goal
maar die kakkerlakken hadden minimaal een gelijkspel verdiend....
Tiendalli uitschelden voor 'vriend van de joden' en kluivert hartstochtelijk toejuichen met 35.000 man, wat vind je daar van ?
Jullie zijn echt het meest suffe publiek van Nederland.
Allemaal Sjappies die Robins en GHB's
Gebreide truien
Ik ben niet geweest maar volgens mij had het met de rust ook al wel erger kunnen zijn.
was tege de scheids
dove
En al was dat zo, dan was Vink dus een vriend van de joden, als ie voor Feyenoord fluit ??? godverdomme wat zijn jullie een stelletje domme suffe boeren daar in eindhoven zeg, ongelofelijk
whahaha wat een onzin, je snapt er zelf niet veel van he. Je was die spreekkoren dus gewoon mee aan 't zingen maar wist niet eens tegen wie er gezongen werd ??
net of vink voor psv stond te fluite
pfff
je snapt hem nog steeds niet he?
als hij volgens jullie redenering voor Feyenoord floot kan het toch nooit een vriend van de joden zijn man.
Iemand die een vriend is van de joden zal Feyenoord nooit helpen.
Je moet ze ook alles uitleggen
nooit meegmaakt
als hij volgens jullie redenering voor Feyenoord floot kan het toch nooit een vriend van de joden zijn man.
een typische domme eindhovense boer
ik zeg ook niet dat die voor jullie stond te fluite
maar zeker ook niet voor psv
nooit meegmaakt dat je tege een speler zingt: hij is een vriend van de joden
Je bent gewoon een grote grap jij en lampjes
en NOG snap je het niet he whahahahahha
Ik draai ff een bolus op je hoofd Robinkind
Dat was dom van Aspa inderdaad.
Hij vergat even dat jullie alleen dingen doen en zingen die al ergens gedaan zijn
Een overtreding van Bahia op Aissati zou echter wel bestraft hadden kunnen worden. "Als ik heel eerlijk ben zou het een strafschop kunnen zijn na het zien van de beelden. Maar als ik mijn positie terugzie, dan is vanuit die positie de keuze een logische", zo zegt de leidsman.
gezeur over de scheids.
nou dan hadden we een punt, vorige week zouden we er geen 3 hebben met een andere scheidsrechter. ene keer zit het mee de andere keer tegen.
maarja
wat doe je eraan
wat verwacht je dan domme doos???
2e helft dan doel ik op, eindelijk weer trappen v van hooijdonk nie echt gericht maar wel hard
Ach, hij zit veilig achter ze pctje he
zoek een flat en spring!
internethoolie
Ik bel Vink zelf wel ff
is ook totaal niet de bedoe;ing, hoop dat je er iets van opsteekt en jezelf wat aandoet... Je zou toch je seizoenskaart verbranden?
oja had ik al gezegd dat je echt lelijk bent!
ow?
nee jij staat goed op je profiel foto
r[/quote
[quote element=message id=26430055]{element is niet toegankelijk}alweer?
dan moet ie wel je adres hebben
of je zegt ut gewoon
is makkelijker voor um
en jij vind het schijnbaar niet erg als die langskomt
dus waarom geef je je adres niet?
dus waarom geef je je adres niet?
ga jij je dr ook nog ff lekker tegenaan bemoeien
omdat het een fake is en niet weet wie dr achter zit
maar je wil toch zo graag dat die langskomt?
wat een ras-debiel die vink , ongelofelijk
die boeren bijna heel de wedstrijd niet gehoord , lekker triest daaro
ben benieuwd
Hou ons op de hoogte wat een feest!
heb je zelf geen vrienden die mee willen en ga je hier mensen ronselen?
ja
geef je adres maar
sjonge...indrukwekkende opmerking van jou
PSV kwam nog met geluk weg uiteindelijk...tuurlijk zijn ze beter dan Feyenoord maar ze hadden het gewoon af moeten maken...
Feyenoord kreeg veel kansen in de 2e helft, dus hoezo ??
een makkie was t anders niet...of je hebt gewoon het iq van een stoeptegel en geen verstand van voetbal..
Ik verwacht een moeizame 2-1.
Was een aardige wedstrijd. Eerste helft PSV duidelijk beter. Tweede helft was aardig in evenwicht. Al met al een verdiende overwinning al mochten wij niet klagen dat we geen penalty tegen kregen op het eind. Eerlijk is eerlijk.
Hoogtepunt was de warme onthaal van kluivert....
en iedereen was onder de indruk,en zat te kijken hoe het allemaal wel moet
je hoort ook niet alles op tv he,kneusje!
Als je niet weet waarover je het hebt, zeg dan niks.....Ik zit nog steeds op de plek langs het ouwe uitvak en daar hoor je dus geen flikker vanuit het nieuwe uitvak, behalve jullie originele we love you feyenoord en Kluivert moordenaar.......
Er kwam dus werkelijk niets uit het uitvak
Mooi man, de eerste 10/15 minuten we love you Feyenoord, vooral toen het 1-0 werd, zongen we zo hard we love you Feyenoord dat we jullie originele boeruh boeruh niet hoefden te horen.