| Betreft: | evenement: Trance Energy, zaterdag 3 maart 2007 om 21:00 |
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Samen met MOH in Den Bosc
rukken we een hele fles aan!!
't wordt hoe dan ook weer een knalfeest!!
Can't wait
Neen neen
Puur gevoelskwestie. Eddie is hot at the moment. Daar houden ze van bij ID&T.
Zelfde geldt voor Sander van Doorn. Wil er wel voor een goed glas wijn op wedden dat beide heren aanwezig zullen zijn dit jaar
Ik geef alex morph ook een grote kans aangezien het alweer in 2002 was dat ie voor het laatst op te was??? aangezien al zijn boekingen en releases van de laatste tijd is het eigenlijk ook iemand die niet mag ontbreken dit jaar op te
Hij was zeker vet op TE in 2002 Dus van mij mag ie zeker weten komen!!!
Ik ga proberen er dit jaar (voor t eerst) bij te zijn.
wordt mijn 5e jaar op rij.. extra feestje dus!!
maar ja kans dat ik voor het komende nieuwe rooster het al moet gaan aanvragen om vrij te hebben dan
Ken ik helaas nog niet
Dus laat maar komen
Maar als je nog wat weet, stuur maar
Wat ik al heb, kan ik laten staan.
Uitspraak van -Gonzo- op maandag 25 september 2006 om 16:43:
Nu NRG - Dreamland
vettttt nr!
doet me altijd denken aan TE 2002 Utrecht
Nu moeten ze alelen mij TE ook nog effe de lasershow erbij doen van AwakeDat zou wel erg vet zijn.
Vond de aankleding van de Laatste TE net iets te karig in de main, maa de muziek en sfeer maakte dat allemaal goed
Trance Energy 2002...
Volgens mij was dit toch wel de beste editie van TE ooit! In het algemeen heben de meeste mensen het altijd over deze editie!
DE liveshow van Rank 1 (oeeeii heb hem op dvd)!
Echt elke dj op mainstage was vet (Alex Morph, Blank & Jones, Rank 1, Johan Gielen, Cosmic Gate) Van Jean heb ik wat minder meegekregen, maar volgens mij kon het er ook goed mee door
Tja.. Cosmic Gate.. DE beste set ooit wel van hun..
Super geluid.. Heb nog nooit beter geluid gehoord in de jaarbeurs.. Bij cosmic gate werd je gewoon van de hekken gedreund! EN tot 07.45 doorgegaan!! SUPER sfeer