| Betreft: | evenement: Trance Energy, zaterdag 3 maart 2007 om 21:00 |
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Ken ik helaas nog niet
Maar goed, ikzelf zou Tiësto liefst op de Main willen zien Maar ik denk dat dat niet gaat gebeuren Dan maar een TIC volgend jaar
ga je schamen!
White Lady kan er ook nog bij
99,9% procent zeker aanwezig
was dit voor of na je rijst met pesto-periode?
0,1% niet aanwezig, bedoel je?
Doe mij maar 100%
We gaan er weer voor
TE heeft altijd een apprt plekje voor mij,En het lijkt alleen maar beter te worden met het jaar. en tegenwoordig is het ook nog eens een uniek concept wat ook nog wat extra meerwaarde toe voegt aan het geheel.
Geef mij maar de purheid van TE, een van de weinige events (voor lichtere dance-muziek) die nog de ambaince heeft van een echt event. Het kippenvel-gevoel enz.
TE heeft altijd een apprt plekje voor mij,En het lijkt alleen maar beter te worden met het jaar. en tegenwoordig is het ook nog eens een uniek concept wat ook nog wat extra meerwaarde toe voegt aan het geheel.
Uitspraak van Thijs1984 op dinsdag 26 september 2006 om 11:13:
Geef mij maar de purheid van TE, een van de weinige events (voor lichtere dance-muziek) die nog de ambaince heeft van een echt event. Het kippenvel-gevoel enz.
Amen
Hier kan ik me alleen maar bij aansluiten
een van de weinige feesten waar de zaal nog weleens ouderwets 'ontploft' en iedereen uit zn dak gaat
en als afsluiters....Alpha Twins ofzo....Lijkt me geweldig!
als afsluiters....Alpha Twins ofzo....Lijkt me geweldig
vindt t qua sfeer zeker 1 van de uitschieters in Nederland samen met de Awakenings feesten in de westergas
Vorig jaar rond deze tijd wisten we al wanneer!!!
Maar tis iig nog niet officieel bevestigd, niet op ID&T dan
resveer alvast 'n plaatsje voor mij
als ik dan van 2 tot 4 draai hoor je me niet klagen
Als jij nou van 01.30 tot 03.30 draai, draai ik van 03.30 tot 05.30
en ik van 05.30 tot 7.00
als jij dat zegt, weet jij vaak meer (uit betrouwbare bron)..