Partyflock

Forumonderwerp · 899283
1 volger · 49780x bekeken
Betreft: evenement: Trance Energy, zaterdag 3 maart 2007 om 21:00

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
donateur
Weet er iemand of dat er nog een trance energy in de jaarbeurs komt in Februari??? heb wel zin in een leuk feestje!!!

Waarschuw beheerder
en drinken halen ging ook al zo vlot vond ik,maar inderdaad wat een genot om gewoon te kunnen plassen zonder een half uur in de rij te moeten staan:P

Waarschuw beheerder
Vet feestje hoorrrrrr, man van de avond was zeker Ron van de Beuken:wat een held :respect: .De ene na andere dikke plaat kwam eruit: adagio for strings, mary goes wild, th future. Ik vond alleen de aankleding wat tegenvallen:S. De andere helden waren: Joop en leon boelier,jochen miller, menno de Jong en Cor Fijneman :respect: . Wat was Johan Gielen weer dramatisch slecht, hij krijgt het weer voor elkaar om een klein fluitconcert te krijgen:S
Waarschuw beheerder
donateur
Man o man!! Wat een heerlijke nacht was dat. De opener, Dazzle, was al een knaller en dat was nog maar aan het begin.
Daarna van de ene topper naar de andere gegaan. Sander van Doorn was super en ook Markus ging er weer lekker vandoor!

Leon en Joop...... (y) Had van mij alleen langer gemogen! :jaja:

Daarna Oakenfold overgeslagen (kritieken waren niet best, dus blij dat we dat gedaan hebben. Ronald van Gelderen was echt super met als afsluiter live zijn track zingen!!! :respect: Ik dacht dat ik gek werd..... zo goed!

Toen even Talla 2XLC, maar toch weer richting main gegaan voo Cosmic Gate. Gouden greep want ook die zette de tent op zijn kop! En Marcel Woods verraste mij met een geweldige set! Ik heb echt staan springen bij die man! :bounce:

Gielen was een drama en dus nog even Cor Fijneman als afluiter...... was een waardig besluit van een geweldige nacht met alleen maar leuke mensen!

Ik heb genoten van en met jullie!! :lief:
laatste aanpassing