het is erg weinig en zeker als je een drukke dag heb!
maar het werkt wel goed
jamaar dan zit k mezelf te verhongeren en daar worden de mensen om me heen niet blij van. Haha
En 3ploegendienst is al zwaar en met zo'n dieet helemaal. K moet nu dus weer gaan werken
met regelmaat in je dag is het veel makkelijker om gezond te doen dan wanneer je leven al zo onregelmatig is met die 3ploegendiensten.
heel lekker of verse spinazie roerbakken ook erg lekker.
Dat lijkt me serieus écht onwijs leuk werk.
Daar ga ik vandaag eens achteraan want dat moet toch niet mogen?
Goedemorgen
Nee dat mag zeker niet...
Nou dat is echt bullshit.
kom op
ik heb een dipje.
mn weegschaal was niet vriendelijk.
maar een halve kilo eraf .
We moeten wel fit zijn voor de zomer natuurlijk
Sta minimaal 7 uur op mijn benen krijg niet eens even een kwartiertje rust. Moet gewoon achter de bar eten. Daar ga ik vandaag eens achteraan want dat moet toch niet mogen?
Toch wel handig dat ik lid ben van de bond.
Mijn motivatie is niet echt weg hoor. Ik heb bijna alles al geprobeerd en niets hielp echt. Alleen intensief sporten. Ben ik een tijdje geleden mee begonnen. Toen ben ik al 4 kilo afgevallen. Nu alleen de laatste loodjes nog. Maar die zijn wel heel erg zwaar.. pff
Dat is vaak zo als je wel op een goed gewicht zit en toch nog iets wil afvallen. Voor je lichaam heb je dan een gezond gewicht en dan helpt dieeten eigenlijk amper. Sporten is dan echt de sleutel tot het afvallen/ strakker in je vel zitten
2100 calorieën
Als je wil afvallen moet je nou eenmaal minder calorien binnen krijgen.... met 2100 calorien op een dag val je echt niet af hoor!
738 calorien is dus echt mega weinig, veel te weinig, logisch dat je dan afvalt, en wanneer je weer wat meer gaat eten vliegt alles er weer aan.
Ik heb al die tijd al het idee gehad dat je in boek 2 veel meer mag en dat zal dan dus ook wel zo zijn
proberen om wel veel te sporten indd
mwah, dat denk ik dus wel, als je menu uit gezonde dingen bestaat. 738 calorien is dus echt mega weinig, veel te weinig, logisch dat je dan afvalt, en wanneer je weer wat meer gaat eten vliegt alles er weer aan. Ik heb al die tijd al het idee gehad dat je in boek 2 veel meer mag en dat zal dan dus ook wel zo zijn
met regelmaat in je dag is het veel makkelijker om gezond te doen dan wanneer je leven al zo onregelmatig is met die 3ploegendiensten.
Eeerst een fijn gesneden uitje in de olijfolie fruiten, dan knoflook, dan spinazie roerbakken(mag ook in een gewone hoge pan), dan peper en zout en nog een klein scheutje olijfolie vlak voor het eind
Lijkt me niet zo leuk als je daar afvalt wel?
Ik ga vanavond ook weer flink sporten en een stuk wandelen.
Gister ook al een heel eind gewandeld
Heb gisteravond echt keihard gesport...eerst half uur zelf gecardioot...daarna uur steppen met de zon in de zaal, was dus lekker zweten!
Vanmiddag na me werk weer!
Ik werk ook onregelmatig (gelukkig geen nachtdiensten) en ik vind het ook zwaar om me dan aan het dieet te houden. Na een late dienst heb ik mega-honger en dan is het juist extra slecht om te eten. Mensen die onregelmatig werken, zijn gemiddeld zo'n 4 kilo zwaarder dan mensen die een regelmatig leven hebben. Laat dat nu net de 4 kilo zijn die ik nog kwijt wil
Werk ook onregelmatig en na een late dienst heb ik ook altijd honger
Als ik uit een slaapdienst kom, heb ik het ook wel zwaar, want mijn wekker gaat dan rond 5:30 en van 5:30 tot 18:00 2 biamed-yoghurt eten is best zwaar,
Verschrikkelijk. Ik werk een soms tot 22u of 22.30u en als ik dan thuis ben, ga ik altijd op stroopjacht. Maakt echt niet uit wat ik tegenkom: ik eet het op Tegenwoordig eet ik dan wel gezonde dingen: tomaten, ontbijtkoek, muesli, komkommer en dat helpt al wel.
Het helpt om te lezen dat anderen veel bewegen. Ik ga vandaag eerst weer wandelen en morgen weer hardlopen